Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hueber
IP: uživatel4226
 Čau draci když chci jezdit spíš v krosu mám si dát karbec s většim průřezem difuzoru nebo ne? Někde sem čet že když dám větší tak mi pude hůř do votáček, ale zvíší se výkon je to pravda?
Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:18
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ondro 17 mm j eaj v origo karbu.
Datum: 28. ledna 2009 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
Datum: 28. ledna 2009 18:15
 sem tam zkousel bing 17,a jedina dobra vec je ten sytic,jinak na to ser
Datum: 28. ledna 2009 9:32
 jedine v kombinaci s klapkou jinak te to na nic
Datum: 27. ledna 2009 21:01
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 22 je moc. a neni to průrež, al eje to průmer. sežen si karb s difákem 19 mm a nějak to tam napasuj, ale pokud uděláš jen tohle, tak nečekej zázraky.
Datum: 27. ledna 2009 18:05
Jméno: hueber
IP: uživatel4226
 tak kdybych tam dal měl pruřez 22 tak by to moc znát asi nebilo co ?
Datum: 27. ledna 2009 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co zvetsuje vykon a zmensuje spotrebu benzinz je kvalitni olej co se dava 1:50 ja pouzivam castrol a na nej to lita pekne a ktomu special
Datum: 27. ledna 2009 18:02
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 záleží o kolik vetší bude difuzor, pak difuzoru musíš přispůsobyt koleno a sací kanál.
Datum: 27. ledna 2009 17:56
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 ahoj draci potřeuju radu. Dneska jsem jezdil na panelce. Jezdil jsem 2hodiny normal v pohodě,ale pak jsem zastavil a chtěl jsem si snížit volnoběh,tak tim pootočil o trochu,,a hned tam byl krásný volnoběh. Ale potom jsem trošičku,opravdu malinko přidal plyn a najednou to šlo do velkých otáček a drželo to tak asi 3 vteřin a pak se to pomalu snižovalo,,tak jsem dal za volnoběh zpatky jak to bylo puvodně,,ale dělá mi to furt. A když jsem to rozjel a jel jsem,tak mi to dělalo taky. štěstí,že jsem nebyl daleko od domu. (když jsem přidal,tak se zvíšily otáčky,normal a pak to začlo zvišovat,ale slišel jsem jen motor a výfuky jen parkrat prdli,,a pak se to pomaličku snižovalo) Nevíte prosím ,,co se s tim stalo  ?? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:51
 hele jestli to parkujes nekde venku tak to lanko by mohlo bejt primzzli ze se ti tam dostala voda nebo si ho scvaknul brejlema no uvidis
Datum: 27. ledna 2009 17:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Má to nějaký vliv ???
Datum: 27. ledna 2009 17:49
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Taky potom trochu,,ale pak jsem to zas dal spátky.
Datum: 27. ledna 2009 17:36
 Nekroutil si náhodou bohatostí směsy..:?
Datum: 27. ledna 2009 17:23
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak to zkusim,,vrhnu se na to zítra. Pkud to nepomuže,tak ještě napíšu. Děkuju
Datum: 27. ledna 2009 17:01
 No tak jako zkusil bych to.Za to nic nedáš
Datum: 27. ledna 2009 16:58
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak co mám udělat ,,vyměnit lanko a vyčistit??
Datum: 27. ledna 2009 16:57
 Přidřený lanko,bordel kolem šoupátka v karbeci
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 Ahoj,potřeboval bych stahovák alternátoru(rotoru) na Stadiona,na netu jsem našel jenom stahovák bezkontaktu a magnetka,je to stejný rozměr?Nebo kde bych sehnal jakýkoliv šroub rozměru 22/1.5 s jemným závitem?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:52
 pokud mas nakyho znamiho soustruznika tak by to nemel bejt problem
Datum: 27. ledna 2009 17:52
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Seso nešlo by někde nechat vyrobit odkapovou misku na karburátor JIKOV 2915 PS.Bylo by ni kolik stojí ale hlavně abych ji sehnal díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 18:54
 fiha popremyslim,,ale asi nee
Datum: 27. ledna 2009 18:54
Jméno: čz 175/487
IP: uživatel1828
 ČAU draci jak se da rozdelat predni vidlice u čz 175/487.0 nebo jawy 350/634 ,abych mohl dat misto tech prednich krytu manety? To se povolijou jenom ty dva šrouby a ony ty vidle vyjedou samy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:57
 vysroubujes ty dva srouby u brejli nejlip kdyz do ty skuliny jak je to rozrizli trochu natuknes majzlik aby se to roztahlo(de to lip vyndat)a pak ty srouby nahore jak sou u tachometru na ty 175 myslim na tim hlinikovim nevim jak se tomu nadava
Datum: 27. ledna 2009 17:57
Jméno: MiGeL
IP: uživatel5071
 zdar, no jenom povolis ty dva srouby co jsou na brejlich a vytahnes je, to je cely...
Datum: 27. ledna 2009 16:25
Jméno: J20
IP: uživatel4183
 Zdarec, víte někdo kolikati Wattové zapalování je na Jawě 20? nevim jake zarovky si mam koupit aby to neshořelo. Je tam to puvodni zapalovani zadne zmeny sem nedelal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 16:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Protože klece 20W a 30W se liší pouze nápisama, lze je zaměnit a proto 100% nejlepší bude když se podíváš na póly. Pokud je tam osazený jeden výrazně menší pól než ostatní, tak se jedná o 20W verzi zapojení. Pokud jsou všechny póly víceméně stejně veliké, jedná se buď o bastatrdní zapojení, nebo verzi 30W  . Ta 30W verze s epo zná podle toho že dva póly (světelné) spojuje navzájem drát (jsou zapojené do serie)
Datum: 27. ledna 2009 16:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 hele tezko rict...20 se delala snad 20.let a prvni meli 20W na svetla(15+5) a myslim ze od 75 delali 30W(25+5) ....pokud je original tak jedine podle toho roku no...a nebo se proste podivej do zapalovani...je to napsany na statoru...
Datum: 27. ledna 2009 15:57
 oprava:ne vyražené ale prostě to tam máš napsaný
Datum: 27. ledna 2009 15:53
 asi tak no, podívej se z boku na tom držáku těch cívek je to vyražené
Datum: 27. ledna 2009 15:52
 No tak záleží natom jaký máš zapalování ... já sobně tam dávám 25W žárovku dopředu protože mám 30W zapalování ... ale jsou typy kde je ještě 20 W zapalování a tak tam se dává jen 15W žárovka.
Datum: 27. ledna 2009 15:51
Jméno: patrikk
IP: uživatel4864
 muzu mustanga na sebe prihlasit když mam jenom maly technicak-co to stojí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 13:42
 jestli mysliš malej techničák jako tu knížečku s razítkama a známkama tak k těm se nic jinýho nedávalo, takže jo, ale jestli máš jen kartičku tak ne. to bys musel mít velkej TP (papír)
Datum: 28. ledna 2009 13:42
 Za komunistů se k nim velké ani nedávaly
Datum: 27. ledna 2009 22:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 musis mit velkej technicak malej tak nepotrebujes ale chtej ho taky
Datum: 27. ledna 2009 20:40
Jméno: patriik
IP: uživatel4864
 kdy si chci udělat technickou na pionyrovy tak to něco stojí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:20
Jméno: 300
IP: uživatel1927
 300
Datum: 02. února 2009 9:20
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak ne asi, platí se za všechno.
Datum: 27. ledna 2009 15:44
Jméno: Dannys
IP: uživatel4900
 no tak to koukam ze docela zdrazili ja ji naposled platil neco kolem 150 ale to je uz zas nak 4 roky takze letos taky
Datum: 27. ledna 2009 15:14
 jo,ja platil tusim ze 300kc
Datum: 27. ledna 2009 15:07
Jméno: daniel
IP: uživatel1669
 jakej máte názor? je 2t lepší než 4t čet sem že 2t je vostřejší. jaký výhody a nevíhody tyhle motory mají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 18:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5102
 Fishracing to podal asi uplne nejlip...jako 4T ve 125 je utrpeni a 2T te zase sezere spotrebou.....
Datum: 28. ledna 2009 18:19
 Někomu chutnaj víc jabka někomu hrušky...jestli chápeš...
Datum: 28. ledna 2009 15:13
Jméno: daniel
IP: uživatel4649
 tady jde o to co je lepší jestli jabka nebo hrušky
Datum: 28. ledna 2009 14:09
Datum: 28. ledna 2009 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 28. ledna 2009 0:45
Jméno: daniel
IP: uživatel4649
 já uvažuju o mz 125 sm
Datum: 27. ledna 2009 19:13
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 grovestreet ®:to si děláš srandu s tím zvukem ne?!zlaté 2T
Datum: 27. ledna 2009 19:04
 Co jsem slyšel od majitelů těhlech sekaček 125 2T, tak to začíná táhnout od 7 tisíc až do nějakých 14ti 
2T krosky bejvaj do 125 myslim, a jezděj zásadně ve vysokejch otáčkách.... Není nad krásnej zvuk 4T
Datum: 27. ledna 2009 16:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 tak nevim no....kdyz porovnam MITO a 125 CBR tak bych nerek ze to MITO ma zatah odspoda......a brachovy RM....no to taky teda zadnej extra zatah odspoda nema...nechci vam do toho kecat....a kdyz zminimetakovou 513 tak to uz je uplne nekde jinde....
Datum: 27. ledna 2009 16:05
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 monty 4takt má zátah od spodu dvoutakt musíš prospojčit ale 4 takt musí dohnat obsahem proto jezděj 125-2takt s 250-4takt
Datum: 27. ledna 2009 15:32
 dvoutakt je má věší zátah od spodu, proto se používá na krosky
Datum: 27. ledna 2009 15:23
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 4t- těžký, plynulý, výměny ventilů a rozvoďáku, menší spotřeba...2t- lehčí, ostřější, dá se víc točit, větší spotřeba, ostřejší zvuk, je potřeba kvalitní olej (stejně jako u 4t)...je to na tobě
Datum: 27. ledna 2009 14:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 to zalezi ciste na tobe....4T nepretocis...ma plynulej prubeh vykonu a hovno zere...no ale sou ty 4T lýný no.....2T se dá ruzne poupravovat ze mu az zdvojnasobis vykon a neni problem jet 160-170 ...na nakitovanym MITU i 200,prubeh vykonu je strasnej...napred nic a potom vsechno ....a spotreba no....strasná...
Datum: 27. ledna 2009 12:52
 Myslíte, že by mělo cenu tento karburátor namontovat do fichtla...http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1506.html....chci si udělat výbrus na 41 a píst s jedním pístním kroužkem a ještě ho zbrousi ...něčím to přeci musím nakopnout...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:56
 ani to nezkoušej, nemá to cenu(určitě to nepojede) optimální bych viděl s difuzorem 19-21mm
Datum: 27. ledna 2009 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 Skousel sem 24 Jikova a uz to bylo moc......nakonec se to rozjelo,ale hrůza......takze 26 asi nepojede vubec..
Datum: 27. ledna 2009 11:05
 jo namontuješ, ale bud to nepojede vůbec, nebu to pojede málo.
Datum: 27. ledna 2009 10:54
 Celkově i stavbou je tenhle karbec nesmysl dát na fichtla....
Datum: 27. ledna 2009 10:22
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Na zavodech sem se setkal maximalne s 21mm...
Datum: 27. ledna 2009 3:42
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tenhle karbec ma 26mm difuzor, a to je silna kava i na hodne upravene stroje...
Datum: 27. ledna 2009 3:41
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 zdar.mám problém,chci sundat rotor na jawě21.šroubuju tam ten šroub M8mičku a až dojde na konec tak nevim jak zamezit tomu aby se mi neotáčel ten rotor při tom,když to chci stáhnout
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:13
 Já to dělam tak, že sundám válec a píst, do oka ojnice dám pístní čep vezmu kus hranolku a zapřu mezi kartery a ten
čep a povolim bez problemu a nic by se nemělo zkurvit.
Datum: 29. ledna 2009 23:13
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 co ja vym tak na rotoru u fichtla je snad M6 a ne M8
Datum: 28. ledna 2009 15:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 dotahni to co to de a bouchni do toho kladivem melo by to upatnout hlavne ten sroub nezohejbej vem naky vetsi kladivo a rovne dotoho bouchni do sroubu
Datum: 27. ledna 2009 20:45
 tak zkus jeste jednu vec, je to teda strasna prasecina  , ale taky nouzovy reseni, sundej hlavu, dej pist do dolni uvrate, dej do valce nejakej predmet, drevo, plast, cokoliv mekciho nez ocel, namontuj hlavu zpatky, a pist se ti nehne, tudis se ti to nebude protacet, ja to tak jednou musel udelat, pac ten rotor fakt sel blbe dolu, tak to zkus
Datum: 27. ledna 2009 20:32
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 no jo to by všechno šlo,ale já už mám motor na stole bez primarniho kolečka skoro už aj rozpulenej ale ten rotor mě tam jebe
Datum: 27. ledna 2009 19:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 Vemu si do ruky hadr,chytnu to vsi silou a cuknu.....
Datum: 27. ledna 2009 11:33
 Metoda kousku dřeva neni úplně prasácká...! Já tam teda dám tyčku mědi....! Jinak o jde chytit rukou a utáhnout co máš sílu a pak vezmeš kladivko....ťuk do šroubu a zapalko odskočí....  Nebojte se kladiva...  Je to jend stroj....
Datum: 27. ledna 2009 10:23
Jméno: david
IP: uživatel1553
 Já to dělám vzduchovu utahovačku a ani držet to nemusim
Datum: 27. ledna 2009 8:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 26. ledna 2009 23:02
 ja to vzdycky chytnu rukou a de to,nebo zarad kvalt a zamez otaceni kola
Datum: 26. ledna 2009 22:19
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 čus draci můžete miněkdo napsat jaky sou vyhody a nevihody babetty 207 a 210 napište coje lepší
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:30
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 asi pudu do 210
Datum: 28. ledna 2009 14:30
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 210.. je to dobra masina!!! Mame ji doma na papirech.. a klasa.. nezereto a dovezo
Datum: 27. ledna 2009 21:45
 210 je dobrá
Datum: 27. ledna 2009 14:10
Jméno: Tom R.
IP: uživatel4271
 Přesně tak 210 je geniální stroj
Datum: 27. ledna 2009 11:52
 jasný 210 je perfektni
Datum: 26. ledna 2009 22:36
 No tak už od pohledu vidíš že babeta 207 má starší design.třeba to světlo a tak .. no babeta 207 má maximálku 35 km/h maximální stoupavost 15 % nemá tachometr .. a babeta 210 jede o maličko víc má větší výkon 2 rychlosti maximálka 40 +- 5 Km/h maximální stoupavst 25% , má podsvícenej tachometr a dá se natom jezdit i ve dvou v nouzi když nemáte oba 120 kilo tak to uveze bez problémů ...
Datum: 26. ledna 2009 22:21
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nu obe jsou dobre, ale 210 je líp zpřevodovaná a má dve rychlosti
Datum: 26. ledna 2009 21:41
 zdar prosím o kolik km h to pojede rychlejc když jsem měl 13 zub a jede to těch 70 a se 14 zubem to pojede kolik? prosim odhadněte to kolik km h mě to přidá
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 22:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5098
 81 km/h pri 15z kolecku na 7000 otacek mi prijde malo
Datum: 27. ledna 2009 22:19
 pouze přepisujete kolonku počet zubů sek. kolečka
Datum: 27. ledna 2009 16:56
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 Co zub to cca baj oko 10 km/h
Datum: 27. ledna 2009 10:24
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 *z kopca*
;;;;;
Datum: 26. ledna 2009 22:52
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 ale samozdřejmě se to dostane do tej maximálky za delší čas.Ale z opca to poznáš
Datum: 26. ledna 2009 22:51
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 75-80km/h
Datum: 26. ledna 2009 22:50
 vetší sekundár není všechno, ten motor to taky musí rozdýchat, pokud ti špatne tahne tak ti pojede klidně i pomaleji.
Datum: 26. ledna 2009 22:42
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nwm..tywe tipuju tak 10-15 km..mozná mín...
Datum: 26. ledna 2009 21:42
Jméno: Laďa
IP: uživatel5091
 Nazdar,po přechozím příspěvku kde jste mi celkem poradily bych se chtěl zeptat zda nemáte někdo tu odkapávací misku na mustanga za pár kaček.=)třeba někomu přebývá=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 20:10
Jméno: Laďa
IP: uživatel5091
 Hiry a kolik by jsi za ni chtěl?
Datum: 27. ledna 2009 20:10
 čus, taky mám, nejak bysme se určitě dohodnuly  a kdyžtak http://www.fog.euweb.cz tam mám náky věci na prodej a mám i jiný věci stačí se zeptat...
Datum: 27. ledna 2009 15:10
 mam klidně se domluvíme
Datum: 27. ledna 2009 14:07
Jméno: rosi
IP: uživatel995
 to je zbytečnost to tam vubec nemusi byt
Datum: 26. ledna 2009 22:15
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdar drakovéé...mám dotázek kerej sem sice moc nepatri ale nwm kam jinam ho napsat...na skodovce 120 mi vyzkakuje zpatecka...kdyz se tam da dobre tak vyzkoci az se dostane do tahu, ale ona tam moc casto dobre nechce...nejde tam za malych otacek ani za velkych...nic...nwm co stim...tak pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 17:17
Jméno: nbb
IP: uživatel4742
 zdar tak kdyz budes poustet spojku tak si drz tu sajtlu ja sem to tak delal a v poho sem tam zuby chrcely
Datum: 28. ledna 2009 17:17
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jj je to šuta na pole nu,ale zajel sem sní k dílně předkem ke zdi nu a je to z kopce nnoa ted s tim nemuzu vyjet...
Datum: 27. ledna 2009 22:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 skus vypustit brzdovku a znova a poradne to odvzdusnit.....
Datum: 27. ledna 2009 11:07
 Zahoď skříň a zajet si na vrakáč pro jinou....! třeba budeš mít kliku....pokud to neni závodní převodovka o kterou je třeba stát (jinej stálej převod nebo poskládaný kvalty....) nemá smysl ji v dnešní době generálkovat.....! Jinak vyskakující zpátečka....když řadíš zpátečku řadíš mezi kola ještě jedno kolo a tim otočíš smysl otáčení...proto musíš stát. Co se tam děje...? těžko říct....! Beztak to máš něakou škodovku na pole co...?
Datum: 27. ledna 2009 10:27
Jméno: brisK
IP: uživatel4703
Datum: 26. ledna 2009 22:26
 Chtěl bych si koupit píst jedno kroužkovej a výbrus na 41 ale nevím jak to je s ojniční sadou protože normálně mají písty 10mm čep ale tento píst má 14 musel bych teda vyměnit tuto sasu za jinou???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:40
Jméno: standais
IP: uživatel3091
 10 pistni čep měli jen 550, 555 a první 05. poslední 05, 20, 21, 23 a 23A měli prumer 14, takže jestli nemas pareza nebo arabka tak muzes bejt v klidu nic menit nemusis
Datum: 28. ledna 2009 14:40
 Co myslíš....?
Datum: 27. ledna 2009 10:27
 ahojky draci!!Hej co si myslíte o nastávající krizi??kdy bude nejvýhodnější kupovat motorky??Zasáhne vubec krize 2009 ceny motorek?díky za reakce =0)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 11:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 Krize vseobecne zasahuje vsechny odvetvi....logicky i dovoz....znam spoustu prodejcu,ktery vam daj 1/3 slevy kdyz jim date castku hned..... ted je ten spravnej cas nakupovat
Datum: 27. ledna 2009 11:35
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 je to blbý to tady řesšit...ale pro Dr.fik:mas naprostou pravdu...a pekne si to napsal...
Datum: 26. ledna 2009 21:44
 chlapi neřešte tady politiku, dojedem na to všichni takže to nemá cenu rozebírat
Datum: 26. ledna 2009 21:36
 Krize zasáhne cenu ropy.Takže pokud si budeš kupovat dováženou motorku tak to její cenu ovlivní.Tyhle politici jsou jedna VELKÁ sebranga grázlů.Maj 200 000 měsíčně a furt jim to připadá málo.Lítaj si vládním vrtulníkem na soukromí dovolený,jezděj vládníma autama a nemusej platit palivo.A hovno tam dělaj,jenom si válej šunky,občas jedou na služební cestu.Pochopitelně někam k moři.A nám,obyčejnejm lidem všechno berou,zdražujou.Dřív 18 letý kluci začínaly jezdit ve 120.Dneska budeme kvůli posranejm politikům začínat v octávkách a vyšších třídách.Že to znečišťuje ovzduší?Jenom keci jak dostat z lidí prachy.Sou jiný,a mnohem důležitější věci o který by se měli starat.Třeba aby bylo zdravotnictví ZDARMA.A né za poplatky.Furt chtěj aby lidi jezdily opatrně na silnicích.Ale copak to jde?To nejsou silnice.To připomíná tankodrom.
Datum: 26. ledna 2009 21:30
 cau vim ze to sem nepatři ale nechtel by někdo dily na pionyra na 21?mamtoho hoddne a je mi to lito hodit do šrotu za simbolickou cenu tel.7317899733 a email ochovanec@seznam.cz tak kdybyste neco chteli tak se ozbvete seso promin
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 11:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 odkud jsi a co je symbolická cena? u nas na vsi je symbolicka cena basa piv a nebo zaplaceni utraty v hospode za sobotu....
Datum: 27. ledna 2009 11:36
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 cus prosimvas ma snizeni hlavy znetelnej vliv na vykon diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 15:13
 Když to točí do těch 10tisíc tak stačí futro.Většinou,ale když snížíš hlavu tak je to problém uchladit...Zvláš´t pokud jezdíš kross...
Datum: 27. ledna 2009 15:13
 Žádná živostnost motoru se nesníží pokud je to provedeno s citem a motor už po smrti dávno neni....! Jasný je že vyhrkanou jebku nemůžeš přiklopit kompresí. Pokud uděláš GO kliky a dáš nahoru jehly a na kliku kvalitní ložiska máš klid....!
Datum: 27. ledna 2009 10:29
 Hlavně se sníží životnost motoru
Datum: 26. ledna 2009 21:32
 Zvýší to krouták motoru,ale samotný snížení hlavy ne,musíš si nechtat k tomu upravit i spalovací prostor hlavy.
Datum: 26. ledna 2009 20:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel5090
 Kluci kto ma tady simaka vim ze to sem nepatri ale pomozte predsa aj to je moto potrebujem poladit prevody nemuzu jim dojit na chut mam novou hridel a prevody jdou tezko a to se ladi takovym sroubem kto ma simsona a vyzna se v tom ze se v nem hrabe a ne ze ho iba pouziva tak vi o cem je rec skuste mi poradit jak to presne postelovat presne o kolik otacek a pod dik moc totiz delal sem Go motora jer to tesni mozno to chce rozhybat asi aj proto ale ty prevody dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 20:24
|



|