Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau seso prosimte shanim kliku na 05 nebo nakou ojnicni sadu na 05 s jehlou.Asi sem blbe hledal mas tu neco takoveho?Diky mej se
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 14:26
 Nazdar,mám takový problém na Mustangu mi normálně svítily obě světla ale najednou zničeho nic mi přestalo zadní svítit a svítilo pouze přední a když sem na přepínači na řídítkách chtěl přepnout na dálkové tak mi zhaslo přední světlo a rozsvítilo se zadní světlo.Žárovky jsou v pořádku...Poraďte mi kde může být problém???Díky za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 21:36
Jméno: Vraťa
IP: uživatel3757
 Nazdar, já mám stejnej problém na 20,kterou jsem už koupil s touto vadou, prošel jsem celou elektriku, zjistil jsem ,že předchozí majitel vrtal do přepínače/vypínače na světle a otočil ten pohyblivej plíšek, myslel jsem si ,že to je tím a houby, nebylo. Ta žárovka mě nenapadla, zkusím ji vyměnit a uvidím.
Datum: 10. února 2009 21:36
 Stando díky!Bylo to přední žárovkou...měla sice na pohled obě vinutí dobré ale byla nějaká špatná vevnitř....žárovku jsem vyměnil a opět to svítí jak má....
Datum: 01. února 2009 12:56
 šel bych po přepínači na dálkový.kdyš mam já tlumený svítí mi obě a kdyš dam dálkový tak jenom zadní
Datum: 31. ledna 2009 20:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 Martine je videt,ze nevis ktera bije   Je to docela k smichu  Hele vojcku,bud ti nekde upad kabel a nebo prekontroluj znova zarovky,protoze tohle dost casto zpusobuje praskly vlakno......
Datum: 31. ledna 2009 15:59
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 máš to špatně zapojený
Datum: 31. ledna 2009 14:39
 Ahoj, píšu už poněkolikátý: je třeba při půlení motoru u babety 207 vyndavat spojky? Zdá se mi, že pod tím jsou ještě nějaký šrouby, co drží kartery spolu, dík J.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 14:09
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Spojky musíš odstranit ,protože pod spojkou jsou dva šrouby M 6x 25,kterými jsou sešroubovány kartery.
Datum: 31. ledna 2009 14:09
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Zd nevite kdyz budu prepisovat mustala musim platit 10 000 nebo se to na to nevstahuje? Nebo daloby se to obejit tak ze bych si kupil odhlasenyho mustala a pak bych si ho prihlasil a neplatil bych 10 000Kc Dik za odpoved predem!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 22:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ajo u novejch se to ridi normama...ale se starejma tam tezko budes lozit gdyz to neni nutny...diky za opravu
Datum: 31. ledna 2009 22:58
 Stave: Při homologaci se emise řeší u všech motorek. U motorek nad 400 kg se musí na pravidelný měření jako s autama.
Datum: 31. ledna 2009 21:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este trikolka a kolobezka + rotoped
Datum: 31. ledna 2009 20:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 emise u motorek se resi u skutru a u motorek prekracujici urcitou vahu (newim kolik ale ty 350 ae tam prave vesly, ano vyskrtly je a dneska uz zadnou nesmis prihlasit)...jinak na kolo se to taky nevztahuje  na to sme zapomneli
Datum: 31. ledna 2009 20:34
 Pestic: Emise se u motorek začaly řešit od roku 1999. Z emisních důvodů se nesměj Jawy 350 prodávat v EU:
Datum: 31. ledna 2009 18:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 16:00
 to us se tu resilo tolikrat........motorky,traktory....nemaji zadne normy o emisich,tudis na ne se nevstahuje ekologicka dan.bud v klidu platis to samy co do roku 09.
Datum: 31. ledna 2009 14:28
Jméno: šmoula
IP: uživatel5132
 Budeš ja jesty máš ještě plnou nádrž tak z ní taky zaplatíš clo a to bejvá 123 kč za litr
Datum: 31. ledna 2009 13:14
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 na motorky a teraktory to neplati
Datum: 31. ledna 2009 13:09
Jméno: Vojta-Pekelný Satan
IP: uživatel1696
 Zd draci chtel bach se zeptat jakou baterku mam dat do fichtla 6V? a jak se aplikuje diky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 20:34
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zalistuj v paměti (holt ty prrospané hodiny fyziky) jakej je rozdíl mezi střídavým a stejnosměrným napětím... a hádanka číslo jedna (a poslední) ,,jde připojit akumulátor na střídavé napětí?,,
Datum: 31. ledna 2009 20:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 No baterku das 6V...ale kapacitu si musis zjistit....zalezi na tom jestli baterku budes dobijet a nebo ne....a pokud budes dobijet,tak jakym proudem a co z ni budes vsechno krmit......pokud to bude jen zalozni zdroj na startovani tak muze mit klidne kapacitu 2-3Ah ...taky muze mit 6Ah ... Pokud ji nebudes dobijet tak muzes pouzit klidne velkou 14Ah.....a jak se aplikuje? nekam ji posadis,udelas si na ni drzak,prikurtujes ji a zapojis do obvodu......
Datum: 31. ledna 2009 16:04
Jméno: STADION
IP: uživatel5131
 Nazdar . Neviete co mozem mat zle na stadione ked zacnem slapat a pedale idu naprazdno akurat sa mi toci koleso ale piest mi nepracuje a nemam to ani ako roztlacit . Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 No mas tam zarazenej kvalt a zmacklou spojku......a nebo chyba na startovacim ozubeni a nebo na spojkovym soukoli....ale napred skontroluj jestli ti vypina spojka.......
Datum: 31. ledna 2009 16:06
Jméno: simson
IP: uživatel5130
 Cavte kluci vim toto je pro pioniri a take veci ja mam taky doma 555 ale otazku jaka je najlepsi svicka pro simsona? ja mam brisk a ve vysokych otackach sa jí moc nechce kdyz dam NGK bude to lepsi aj pro motor a tak??? vykonove a spolehlivostu dik za rady sory ale rikam vam taky mam doma aj 350 aj 555 aj 21 ale mam aj simaka tak se nehnevejte
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:06
 brisk N17C.. měla by fakčit
Datum: 31. ledna 2009 18:06
Jméno: simson
IP: uživatel5130
 akoze je to simson s 51 enduro nemusite mi vysvetlovat ja sa vyznam v moto len chcem vedet ktore sa vam osvedcili najvis mne brisk ale chcem zmenit znacku tak chcem vedt asi na jaku NKG alebo ja nevim lebo stale mi to cuka ale este musim vymenit na spojkovem kosi mas podlozku zaistovaci a ja sem nemnel stara na hovno tak sem tam dal perovou podlozku a tam ma byt nejaka vule presne 03,mm chapes a ja tam nemam zadnu ajt o je mozny ale hlavne tu svicku
Datum: 31. ledna 2009 16:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak Brisk n15c mi odesla asi po tejdnu...na co to chces na araba nebo na simala? na fichtla je nejlepsi PALka...to je bez diskuze...zkus to i to co ti mam vysvetlovat, nejlepsi je stejne zkusenost vlastni...
Datum: 31. ledna 2009 13:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 do čtyřkolky nám v servisu vždycky narvou NGK a musíme ji měnit 3x za sezónu jakej je to šmejd, ze začátku jsem tam dával BRISK, ale vždycky mi to vyměnili, tak už jsem to vzdal...
Datum: 31. ledna 2009 13:23
 Mám dotaz SESO sehnal bys něco podobnýho nebo nákou repliku tý gumy jak má Mustang na nádrži? Nikde sem ji nesehnal ani nic podobnýho tak se obracím na tebe.diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 12:38
 hoši jaký máte triky na lepení duší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 0:33
 Hele draci,já jel jednou o půl noci okolo 10km od civilizace a píchl sem kolo (zadní).Takže si to shrnme,žádný světlo,
žádná voda na vyzkoušení díry v duši,prostě mazec.Tak ted melte.
Datum: 07. února 2009 0:33
 já sem zalepil duši vteřinákem kdyš bylo hodně špatně ale todle zalepit vteřinákem nejde nedrží to.a si děláte prdel....ale kámoš má fichtla a ani neví kde je karburátor,to uš je potom taky moc
Datum: 01. února 2009 18:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 me nejvic dokaze nakrknout gdyz nejakej kluk chce poo rodicich stroj, ty mu ho koupi a on pak chce jinej pac ani newi co chce...s tim spravovanim je to obdobny jak uvas...a co je na tom nejhorsi, jeden znamej mel skutra, nevedel zda je to 2T nebo 4T, dalsi co bydli o par ulic vejs newi ani gde se lije oil do prevodovky (Honda 125 CBR) a jednoho tedka presvedcuju aby si udelal papiry Am (bude mit 15) pac dostane za to jeste betku 210 od taty + zaplati mu noty na to moto...newim me jako kluka dycky tahlo neco rozebirat, spravovat a pak na tom svym litat...casto sem to udelal blbe tak ani ta jizda za moc nestala, ono tlacit 6km pareza dom je zabiracka  ...ale me to tedka u tech kluku proste chybi to nadseni pro vec, pro to si neco spravit, pro ten pozitek z jizdy, pro tu radost z dobre udelany prace...gdyz sem se ho pal u ty betky na to co je to za typ tak ani nevedel zda je to jedno nebo dvoukvaltova babetta...todlec me pripada jako hodne smutny, gdyz mi bratranec rikal ze ja uz tezko budu rozebirat skodarnu tak moje deti uz tezko se budou rejpat ve fichtlu...sem dneska nejak na hnilicko...
Datum: 01. února 2009 11:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5140
 Nikde sem nenapsal ze ses blbec ty,tak si to nech ....jinak to ze podle toho navodu to musi zvladnout kazdej blbec je pravda  a ze ses ozval zrovna ty  no asi je to jako s tou potrefenou husou  promin ja te odhalit nechtel
Datum: 01. února 2009 0:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kdyby to bylo jenom s duší...... řeknu vám, že tady jezděj takový blbci, který ani neuměj držet v ruce šroubovák, natož něco opravit..... prostě za mnou furt dřív lezli, at jim na tom jdu udělat támleto a támleto, až sem se nasral,a řek sem že příště to bude za 50Kč a divili by jste se, ale už je klid  ted chudák zničenej pařízek stojí u nich na dvoře na dešti sněhu atd.  a to ho ty blbci dostali zadarmo ještě pomalu s celym rozebranym motorem........ nejvíc mě ale dostalo, když sem se jich zeptal, co je vlastně ten jejich fichtl, jestli jednoválec nebo dvouválec a prej: Jak to mam vědět, asi dvou ne?  prostě moc
Datum: 31. ledna 2009 23:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bez lepeni zalepit? to tezko...leda ten antipich...a nebo nova duse...ale je fakt ze hafo kluku dneska newi jak se lepi kolo, nekery z obavy ze nedaj novou dusi do rafku by koupili rovnou cely kolo...to uz nejsou kluci ale naprosto rozmazleny baby...
Datum: 31. ledna 2009 22:57
 možná že sem se ptal jako blbec podle pana chytrýho standy ale já sem myslel jak jí zalepit bez sady lepení kol.jestli nemáte nakej trik,jinak ten pan chytrej je chytrej aš moc!!!!!
Datum: 31. ledna 2009 21:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 20:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak nova duse neni treba, gdo umi zaplatovat (a mel by to umet kazdej) tak zaplata stavala mych maldych let gdyz sem jeste lital na kole tak par korun...dalsi dulezita vec - nenadelej si diry gdyz to vyndavas - treba moc tenkym sroubovakem pokud nemas montpaku...jinak i o spice se daj udelat diry jak vrata, to gdyz tam nani takova gumova paska po obvodu na rafku ale gdyz tam je a duse je prazdna + jedes po ni tak ani ta guma ti nezaruci ze dusi nerozpichas jak cednik...to pak opravdu muzes koupit uz novou...a este jedna vec - utahuj si ventilek po nafoukani...pres nej se to vyfukne, pak to vypada zes to znova pichnul (coz si mohl pokud sis toho hned nevsiml a par kilalu si jel s prazdnou dusi) a tak to sundavas znova, kontrolujes a pri zpetnym nazouvani je muzes zase prorvat...a je to jen v tom ze se ti povolil ventilek...
Datum: 31. ledna 2009 20:31
 Tak někdo rozumně zformulujte odpověď a šup s tim do vznikajícího FAQu.
Datum: 31. ledna 2009 20:25
 Ještě bych dodal že pokud nemůžeš najít díru tak dušu nafoukni a strč ji pod vodu...jednoduše, díra bude bublat
Datum: 31. ledna 2009 18:51
 a taky si dávej bacha až budeš nandavat tu zalepenou duši tak aby sis v ní neudělal novou díru
Datum: 31. ledna 2009 18:37
Jméno: Lukas
IP: uživatel41
 normalne vyndam dusi podivu se na velikost a pujdu si koupit novou
Datum: 31. ledna 2009 17:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 Dost dulezita vec,kterou ste nezminili.....!!! nez to zacnes lepit,tak je treba to odmastit,zdrsnit a odmastit...! pak nanest lepidlo a nechat 10-15 minut pusobit,prilozit zaplatu....tradá a je to....muzes to obout a jet dál
Datum: 31. ledna 2009 16:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na to zadnej trik neni...mejval sem jeste zaplaty na "teply" lepeni, ony se nahrivaly a drzel to jak pes a delal sem to jen proto ze nic v dilne jinyho nebylo...jinak se koukni na jawa-50.cz, antipich duse...
Datum: 31. ledna 2009 13:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně jak píše patrik.........nejlepší a nejspolehlivější trik....
Datum: 31. ledna 2009 13:10
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 vyndat duši, najít ruplé místo, vzít sadu na nepení kol, naplácat n adíru lepidlo, přitiskout záplatu, dát mezi dvě desky a upnou do svěráku. žádný trik.
Datum: 31. ledna 2009 12:13
 čau zase já...  furt mi padá retaz....nekdy u primarka nekdy u sekundarka....co stím  ???zkousel jsem ho dotahovat,vyměnil jsem sekundarko,dotahl jsem motor,....Leda ze by byl vyplandanej...je jeste neco co bych mel zkusit krome toho ze vymenim retaz??protoze zadnej nemam
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:28
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 mi to taky robilo.. musiš vyměnit rozetu pokud mas utahnuty řetěz a pada to...
Datum: 31. ledna 2009 16:28
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vyměnit věnec rozety, sekundárko a řetěz, předpokládám, že s tim primárkem jsi se spletl, jestli ne, tak taky všechno vyměnit...
Datum: 31. ledna 2009 13:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jak ti může padat řetěz u primárka to spíš u rozety ne? možná máš upravenej a vyosenej rám nebo křivou roztu vytakanej řetěz..
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 musíš mít na šponovákách na obou stranách stejnej rozměr myslim jako aby ti to kolo nešmajdalo,to máš?a nebo já mam křivou rozetu a občas mi spadne tak nebo to
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 zdar prosím kde mám sehnat trojkroužkovej píst na pionýra je tu jen jeden ale ten má 8 výbrus ja chcu na 2 výbrus kde ho mám sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 nech tam 2 krouzkovej...bohate staci ....
Datum: 31. ledna 2009 16:47
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 Kup si dvoukroužkový píst a na soustruhu udělej třetí drážku.Šířka 2mm hloubka 1,75mm a nezapomeň kolíček zámku.
Datum: 31. ledna 2009 13:04
Jméno: leito
IP: uživatel1828
 zdar je mozny ze mam k mustangovy jenom malej technicak?? Neni odhlasenej ,ale nikdy prej nebyl na STK prej ze za komunistu se to nepotrebovalo. A de to nak prihlasit nebo ne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2009 0:49
 pokud je to přehlašování v rámci bývalého okresu , tak při troše štěstí a prošení ti ji nechají ... btw Babetta nemusí mít žádnej techničak - stačí platit pojistku
a mít tzv. kartičku nebo jiný doklad o tom , že jsi to neukrad ...   ...
Datum: 01. února 2009 0:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je skoda ze ti dali novou znacku...mel sem za to ze se dava jen gdyz prihlasujes znovu motorove vozidlo...jinak a znacka je opravdu pytel, tak trochu padak...
Datum: 31. ledna 2009 20:26
Datum: 31. ledna 2009 19:52
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 já to měl taky jen s malým techničákem ale udělal sem technickou a pak dostal new velkej TP aj malej TP a aj new značku
Datum: 31. ledna 2009 14:20
 malá zelená knížečka ? ... víc toho původne k pionýrum nebylo - teď to s oblibou na úřadech berou
a davají velky a maly TP ... na dvacítce mi ho pani nechala i se starým číslem a nikdo neřekne ani ň ...
Datum: 31. ledna 2009 12:04
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pokud máš malý tp, tak můžeš zajít na váš Di a říct že si ten velký stratil a oni ti na základě toho malého dají velký TP.
Datum: 31. ledna 2009 11:30
 Pokud nemáš velkej TP tak asi ne
Datum: 31. ledna 2009 10:49
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 cus hosi chtel bych se zeptat jdou predni vidle ze simsona na fika?nepotrebuje se to nejak upravovat?dik\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 18:57
Datum: 31. ledna 2009 18:57
 Cawes no ja mam tiez tak spravene zo simsona a ja som musel tie podlozky co idu na loziska do krku upravit trochu ale inak nic
Datum: 31. ledna 2009 13:47
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 19:55
Jméno: cucak
IP: uživatel5119
 a este aby sem nezapomjel nema to 9 kw ale ma to 11kw a 15 koni pri 5750 otackach
Datum: 31. ledna 2009 19:55
Jméno: cucak
IP: uživatel5119
 jo je to trialka.bilvalo to takto:kulate svjetlo kulatanadrz a kdyz bila hranata nadrz tak bilo i hrabaty svjetlo jako u 477.a pri startovani vifuk nezavadza .mam i doma je v takej uprave (ne moji vinou).
Datum: 31. ledna 2009 19:54
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 stadno ja na svojí expotrní 476ce mám taky kulatou nádrž, hliníkové ráfky i posilube  .
Datum: 31. ledna 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
Datum: 31. ledna 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 Je to trialka.....tak ma vypadat,ale ma mit klasickou kulatou bandu a ma bejt v zeleny barve... A jak vypada trialka? skoro jak 477 ale ma kulatou bandu,hlinikovy rafky (vzadu 18 vepredu 21),drapaky,zkracenej zadni blatnik,zvedlej enduro predni blatnik a ten zvlastni vejfuk prevarenej nahoru a myslim ze vsechny meli Posilube........
Datum: 31. ledna 2009 16:14
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je to trialka i ten výfuch je origo viz v galerii na jawamania.info jinak se mi nezdá ta nádrž.
Datum: 31. ledna 2009 11:32
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 je prava čezetacka trialka
Datum: 31. ledna 2009 10:59
Jméno: maro50
IP: uživatel5127
 no aj neviem..mne na tom nesei ta nadrz..kuknite si knihu nezname motocykle od CZ..tam je na titulke..ale ma to inu nadz...neviem no..
Datum: 31. ledna 2009 10:41
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
 Ale joo je to origo. Mám tu samou ještě po dědovi, akorát mám jiné zadní světlo a mám oilmaster. Jinak tato se mi zdá být origo!
Datum: 31. ledna 2009 10:33
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 to je blbost vzdyt to ani nejde naslapnout brani tomu vyfuk origo to tak neni!!
Datum: 31. ledna 2009 10:29
Jméno: ads
IP: uživatel1201
 to nwm.. kukni na ten vyfuk..
Datum: 31. ledna 2009 10:28
 je pravá
Datum: 31. ledna 2009 10:09
Jméno: motor
IP: uživatel680
 cus,prodám tu pásku na nádrž u mustanga kdo má zájem at napíše na icq 494 907 228 (seso sry za inzerci ale je tu dost lidí co o ní maji zájem proto to píšu sem)
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 9:31
 asi to sem nepatri a asi je to i v rozporu s podminkama, ale draci prosim kdo vite kde sou nejaky motory po go na prodej... dyztak dejte link... prosim nemazteto... neni to reklama(treba napiste jen odkaz na hlavni stranku
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:25
 Čau, jestli by jsi měl zájem, tak bych byl schopný ti nějaký motor poskládat. Záleželo by na tom, kolik by jsi do něj chtěl dát... Kdyžtak se ozvi na mail a nějak se domluvíme
Datum: 31. ledna 2009 13:25
 a googlu jen stare motory a na motoinzerci nic... potiz je v tom ze nemam ty dily ani motor...
Datum: 31. ledna 2009 11:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5126
 prines motor,prines ND,prines nakres motoru kdyz to nebude fichtl a ja ti to zgeneralkuju,kdykoliv,kdekoliv,jakkoliv  dle odmeny
Datum: 30. ledna 2009 23:39
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 co třeba strejda google..?? ..nebo motoinzerce?..
Datum: 30. ledna 2009 23:04
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 11:14
 Podle nákresu jsem vydedukoval, že tam je dírka pro šroubek pod vedením kabeláže
Datum: 31. ledna 2009 11:14
Datum: 30. ledna 2009 22:20
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 čau draci, mám problém, na mustangu mám u motoru 11zub a rozetu 65, ale stále mi padá řetěz, nevíte někdo co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 10:36
 Čau, a co třeba jen vytahaný řetěz.? pokud jsi měnil i sekundarko s rozetou a řetěz nechal původní tak to taky může dělat. Pokud nee, tak jinak to co píšou ostatní
Datum: 31. ledna 2009 10:36
Datum: 30. ledna 2009 22:59
Jméno: libdas
IP: uživatel5104
 vis co ja bych rek ze mas vyoseny zadni kolo nejdriv si ko srovnej a pak mas pokoj ae jestli to ti nepomuze tas si vycentruj zadni rozetu a pak to musi fakat
Datum: 30. ledna 2009 22:57
 kdyz si menil sekundarko doufam ze si zkratil retez... jestli ne je to vyreseny
Datum: 30. ledna 2009 22:10
 skoro bych typnul ze je malo nasponovanej,a nebo je ten velkej venec v zadu spatne usazenej
Datum: 30. ledna 2009 22:07
 zadrte draci budu kupovat novej motor na fika... je po go(vybrus, krouzky, ložiska , gufera...) je 1600 dobrá cena?? já si myslim že je to krása.... a kamosska sleva a je z toho 1200 so se žije... já vim že je vám to jedno ale jen se chci podelit ol svoji radost  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 13:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este sem zapomnel na stator a rotor ale tam enni vetsinou co zkazit...podle me je to stale prehnane...a jak rika Pan Pulic - neni GO jak GO...to ze udelal vybrus neznamena ze je motor po GO...
Datum: 31. ledna 2009 13:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud ho jenom rozpulil, pretesnil a tim to skoncilo, ne vlastne ho jeste slozil tak za to emuze chctit tak nehorazny prachy...zalezi jak dlouho je po tom vybrusu (kazdej motor mel negdy vybrus jde o to kolik uz na nej najel), jak ho zajel a jestli ho neprodava kvuli tomu ze ho zajel blbe...jinak GO do 500, gufera jedno po burovi, krouzek za 30, loziska obe na klice do 150 pokud beru ty levnejsi (ZKL)...to sme porad asi na na 900...newis v jakym stavu je automat, jestli nevyskakuje, zda neocesal prevody nebo nevyskakuje start. segment, co klikovka, estli nezvoni, nemluve o spojce a primarnim retezu...treba udelal vybrus, zjistil ze mu zacla zvonit klika a proto to prodava...dej blizsi info...
Datum: 31. ledna 2009 13:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 1200 že je přehnaná cena????? chtěl bych vidět, za kolik uděláš generálku na motoru......prej 500 až 700....  to mě pobavilo.......to bude teda fakt výborně udělanej motor...  za 500 kolikrát ani neuděláš komplet výbrus....... a nevim kdo by byl tak blbej, a do generálky motoru vrazil třeba 2000 a pak ho střelil za 700......přemejšlejte!!!
Datum: 31. ledna 2009 13:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 *dolozit sem tam chtel napsat... uz nevidim na klavesnici
Datum: 31. ledna 2009 5:26
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Hlavne ona je GO a GO... Jenom vybrus (+pist, krouzky, cep) je u nas za 600. Loziska, gufera, jestli delal kliku, spojku apod. Moje GO seriovyho motoru se pod 2k nevleze, a to je opravdu GO. Jestli je to opravdu po GO a ten kamos to muze dovolit, tak 1200 je krasna cena.
Datum: 31. ledna 2009 5:25
Jméno: standa
IP: uživatel5126
Datum: 30. ledna 2009 23:43
Jméno: liba
IP: uživatel5104
 to si peknej sulin asi te dobre natahnul ae jestli ces aby na tom vydelal tak to kup no ae stejne se ti na tom neco vysere s tim pocitej ja jsem si udelal motor za 700kc prtoze
jsem si ho delal sam no proste to klidne kup ae pak si nestezuj zdr
Datum: 30. ledna 2009 23:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zalezi co v tom je...ale tech 500 - 700 sou motory po GO...my treba jako mali sme chodivali po vrakacich a ty motory sme skupovali za par korun a dale je spravovali...surova cena tak do 300 ale nebylo to nic extra i gdyz to jezdivalo nad ocekavani dobre...pokud ten motor je opravdu hodne dobre udelany a ma v sobe vic novejch dilu nez starejch bo ma treba novou jehlickovou ojnici tak pak jo...ale pokud je jen rozebranej, pretesnenej a slozenej tak ta cena je trosku z jine kategorie...
Datum: 30. ledna 2009 22:17
 a kolik si tak optimalne predstavujes?
Datum: 30. ledna 2009 22:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo tak estli dava na ten motor i dvouletou zaruku tak to pak jo, to tu este ani nebylo...
Datum: 30. ledna 2009 22:10
Jméno: nigga
IP: uživatel5087
 to neber!! je to predrazeny!
Datum: 30. ledna 2009 22:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vydel sem dobrej, moc dobre udelanej motor za 1000...to uz je dost...jinak motory kolem 500, 600, to zalezi na majitelovi, za 1600 sou tady cely fichtly i s papirama...newim no, sem z levnyho kraje...ale zkus kouknout na motoinzerci...
Datum: 30. ledna 2009 22:09
 moc?
tech 1200 budu kupovat... ktera je prehnana ? obe? me se ta cena docela libi... navic od neja mam jistotu ze je to dobre zajety a kdyz budu neco potrebovat tak to poresi...
Datum: 30. ledna 2009 22:09
 To si myslim že je přehnaná cena
Datum: 30. ledna 2009 22:07
Jméno: naaa
IP: uživatel5119
 jak mam zvisit vykon motoru u mustanga .da sa to aj normalnej domacel dilnicke .jak a co mam upravit aby to jelo lepsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 udelej kompletni GO a kdyz to porad nebude stacit tak se ozvi znova a proberem to,jo...
Datum: 31. ledna 2009 16:19
 nováček,to se pozná
Datum: 31. ledna 2009 12:00
Jméno: naaa
IP: uživatel5119
 no ja nowacek nejsem ale ja sa iba pitam ja vim teho dost ale ket us do teho pujdem tak nech vim co najvic neeee
Datum: 31. ledna 2009 9:54
Jméno: dd
IP: uživatel1337
 ja myslel ze pres tenhle problem sme se uz prehoupli . poradim ti jen 2 veci hledej a snaz se.
Datum: 30. ledna 2009 22:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 vyloženě nováček
Datum: 30. ledna 2009 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 30. ledna 2009 21:42
|



|