Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cawec borci, renovuji pionýry a potřeboval bych, jestli někdo nemá čísla originálních barev co dávaly ve výrobě, potřeboval bych světle modrou a tu světle zelenou, kdo má čísla tak prosím aby mi je poslal buď na email tunik21@seznam.cz nebo je napsal sem do odpovědi děkuju moc všem příznivcům jaw
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 22:31
Jméno: Fita
IP: uživatel4888
 Cau, jo vím o jawácké červené, právě tu znám jak RAl tak ČSN ale potřebovalbych jeslti už si právě někdo nemíchal podle originálních dílů a jestli by mi nedal čísla.... já bych si to podle origo dílu udělal ale zbyla mi jenom originální na masku, tu si nechám namýchat ale kde sehnat ty ostatní????
Datum: 12. února 2009 22:31
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 To ti asi nikdo nepoví.Nejlepší bude když seženeš nějaký plech v originál barvě vyleštíš ho a necháš si podle něj namíchat barvu.Jinak jawacká červená je RAL 3003/3004 a ČSN 8850.
Datum: 11. února 2009 13:18
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz šla by zapojit elektrika u kajvačky typ 353 bez baterie díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Mimochodem to nové CDI by měl být základ pro ty tvoje úpravy ve smyslu dynamického přízení předstihu, ale to zatím nechávám koňovi. Bude i 12V verze toho samého. Jak to otestuju, tak to půjde na web...
Datum: 11. února 2009 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Taky jsem tam šilhal po nějakém rotoru, ale mě spíš zajímal brzdovej buben, abych mohl přeplést, ale nic takového jsem tam neviděl. Jinak je ve finálním vývoji CDI na 6V, které řídí mikroprocesor (jen 8 hnát), takže to vychází jednodušší než to 12V. Navíc má ochranu proti příliš krátké blokaci. Přemýšlím že tam vrazím mezeru, která před prvními dvěmi protočeními kladívka nebude zapínat měnič, takže by po zapnutí skoro nic nežral dokud se nepokusí uživatel o start... stejně tak vypnutí měnič pokud dlouho nedostane pulz od kladívka.. tedy.. chcípnutí motoru a zapomenutí vypnutí zapalování, což za několik hodin je schopné vycucnout akumulátor. Když se měnič uspí, tak by akumulátor v tomhle režimu zdechnul až po pár týdnech... Ale zatím mám jen základní verzi programu bez těhle fajnovostí, bo jsem to nechtěl řešit na zkušební desce...
Datum: 11. února 2009 17:53
Datum: 11. února 2009 15:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Neřikej Stando že jsi byl ve Zloníně... Bo já tam byl...
Datum: 11. února 2009 14:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Co by sel vykon dolu....musis to seridit......ted sem byl na burze a videl sem tam asi 4 upraveny statory z fichtla na mašinu.....jeden za 100,-
Datum: 11. února 2009 12:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no musel by si tam dát zapalování z pionýra pak to jde snadno ale prej taky dtrochu jde výkon dolu
Datum: 11. února 2009 12:29
 Ne
Datum: 11. února 2009 11:51
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Čau seso hele koupil jsem si od tebe trisku hlavní 72 a je menší než origo to tak ma bejt?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 14:28
Jméno: DENZILECK
IP: uživatel5633
 Nebo se divas na bocni dirku na kterej ani tolik nezalezi
Datum: 12. srpna 2009 14:28
 ano je to replika
Datum: 11. února 2009 10:52
 poznáš 0,04mm pouhým okem....?  To bych se divil.....měřit ji je nesmysl pokud nemáš přesný tryskový drátky....  Ale třeba tvoje už byla vyvrtaná....
Datum: 11. února 2009 10:50
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Fakt nikdo neví,třeba ty Stando máš zkušenosti s pařezama.Potřebuji jenom vědět jak mám do zadního světla uchytit drátek k žárovce.
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id73529.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 11:04
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 je tam packa s kontaktem na sroubek a nebo zavlacku....neni na tom co resit.....
Datum: 11. února 2009 11:04
Posl.aktualizace: 11. února 2009 16:28
 neni nad zelezarstvi
Datum: 11. února 2009 16:28
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 pěkný..pošlu odkaz jednomu z našich učitelů...at má o čem vyprávět v hodině
Datum: 11. února 2009 13:32
Datum: 10. února 2009 22:39
 zdarec lidi prosím vás neví nekdo čím to je když nakopnu ČZ 175/450 tak se mne normalně rozsvítí kontrolky ale jak tomu trochu pridam (na volnoběch) tak ty žárovky normalně zhoříjou. prosím nevíte nekdo co to muže být??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 10:06
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když se podíváš na el. sch., tak kontrolka dobíjení a neutrálu jsou napájeny 1. z baterie a 2. z dynama ze svorky 61.Ostatní žárovky jsou na jiné větvi.
Datum: 12. února 2009 10:06
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 tak to je divny..nu bud to muze byt zarovkami..anebo skus si vzit zkousecku a vsechno promerit na volnobech a potom ve vyssich otackach
Datum: 11. února 2009 18:07
 to je jasne ale udivujeme že jenom kontrolky bobíjení a neutral a ne že aj podsvícení budíku a obrysovky.
Datum: 11. února 2009 18:02
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Může to být závada na regulátoru napětí. Jakmile dynamo začne pracovat a dodávat elektrický proud do elektrické soustavy motocyklu, musí být tento proud regulován.
Datum: 11. února 2009 10:32
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
Posl.aktualizace: 11. února 2009 9:36
 Zajímal by mě váš věkovej průměr
Datum: 11. února 2009 9:36
Jméno: Rixik
IP: uživatel291
 dervy ma složenou yamahu 80 bo něco tak videa budou
Datum: 10. února 2009 22:07
 Co je to za motorku co má Derwy ???
Datum: 10. února 2009 21:49
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nu mate to pekny kluci..!!
ale az tam pribidou naky pekny videa atd...tak to bude upa spicka
Datum: 10. února 2009 21:48
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 Dobrý večer mam prosbu do jawy 250 typ 353 nedotěká benzín nacupuju a nastartuju to a hned zdechne jak dojde benzín nacupovaný poradte prosím cim to muze byt? predem DÍÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ještě by mohla být uvolněná jehla.
Datum: 13. února 2009 8:55
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 sorry oprava Dobešová
Datum: 11. února 2009 10:14
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Souhlasim s ( Dobošová )
Datum: 11. února 2009 10:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Odšroubuj víko plovákové komory a zjisti, jestli palivo protéká volně.Jestli ano,můžou být ucpané trysky, nebo karburátor přisává falešný vzduch (uvlněný karburátor, nebo vadné těsnění).
Datum: 11. února 2009 9:08
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 spis bych to videl na zaspinenej ventilek...kohoutek to muze byt samozrejme taky, hladinu si muzes zkusit postelovat jestli ji mas spravne...videl bych to nejpatrneji na ten zabordelenej ventilek...
Datum: 10. února 2009 21:24
 Nebo je to špatná plováková hladina
Datum: 10. února 2009 21:19
 Ucpanej kohoutek v nádrži--)bordel v nádrži
Datum: 10. února 2009 21:16
Jméno: FAnda
IP: uživatel3888
 Zdar
Draci mam takove problem jak je pod matkou od spojkového koše ta podložka tak kde ji mam sehnat ja ji mam uz ošuntělou a nikde ji nemužu sehnat kdyztak me nekdo pomozte potrebuju to na jawu mustang....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 20:31
Jméno: Fanda
IP: uživatel3888
 hele a kde je tady ?? ta podlozka pod matku u spojkovyho kose na mustafa ?
Datum: 13. února 2009 20:31
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Prěsně tak vyrob si ji....Já tohle vůbec nekupuju to je ztráta peněz...Doma určo najdeš kousek plechu a pak stačí jen vystřihnout, vyvrtat, vypilovat
Datum: 11. února 2009 10:11
 no myslim, že by si ji zvládl udělat i doma z kousku plechu
Datum: 11. února 2009 8:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak Sesa ji tu ma...ale pokud se da jeste jednou ohnout tak ji ohni a az tu budes nakupovat tak si ji tam novou pribal, stoji to par kacek...
Datum: 10. února 2009 21:22
 Potřebuji poradit, koupil jsem Jawu 50-20 a rozdělávám to, ale objevil se problém. Nemůžu oddělat řidítka . Tak poradte vy zkušenější, jaký je tam systém uchycení popř jak na to. Už jsem fakt nadaval, to se mi s normalníma kyvačkama nikdy nestalo, tam je aspon jasný jak je to uchyceno.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 20:25
 vysroubujes ten sroub co je skrz krk rizeni asi tak o 1 cm,a klepnes do nej aby zajel spatky,pak sroub uplne vysroubujes,a snazis se riditka vykroutit z krku rizeni,kdyz nepudou tak musis nalejt do ty diry po sroubu konkor,brzdovou kapalinu,odrezovac...a nechat pusobit
Datum: 10. února 2009 20:25
 Hojte lidi , složil jsem si motor na fika komplet vše nové a nejede, jde to nějak , spiš nejde , problem s rychlostma , nejak to tam tuka , je tam klika repasovana , jako nova ojnice jehlicky atd , loziska , vsecky hridele a kolecka , pouzdra ,gufera , prim kolo , retez, lamely,neni tu někdo pobliž Ostravy, haviřova Jsem ze Šenova u ostravy , tak jestli by se někdo našel , někdo zkušeny a za 300 by mi to složil znovu aby to jelo. Prosim ozvete se , nebo poradte , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:38
Jméno: Adam
IP: uživatel4659
 ale to je jedno , stejne jak to slozis , tak se to taky precvakne jak radi s , tak tim nevyresis nic jak to das na stred ne ?
Datum: 10. února 2009 22:38
 u fika V MOTORU RADI TAKOVEJ MALEJ RADICI AUTOMAT A KDYZ DAVAS DOHROMADYX TEN MOTOR TAK TEN Automat musi mit ten zobacek bud na prostredku nebo jeste o denen dolo to ted presne nwm ale je to na 100% tim taky se mi to stalo
Datum: 10. února 2009 22:26
 Můžete mi prosím vás někdo říct,proč je na některém karburátoru na S22 (S23)na spodku příruby kolmá drážka?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud to stoji na principu jako vodni vyveva tak proc by to neprisavalo...gdyz ten odtok zacpes tak zistis ze to ztraci otacky a udusi se...tez sem se na to jednou ptal a pry to jinak nema zadnou jinou funkci a nicemu to neskodi tak proc to tam nenechat...
Datum: 11. února 2009 14:38
 Tak díky.
Datum: 10. února 2009 21:55
 je to postaveny v takovym uhlu ze to ten vzduch poradne nasat nemuze
Datum: 10. února 2009 21:48
 Nepřisává to falešnej vzduch?
Datum: 10. února 2009 21:46
 ta je tam proto aby mohl odtykat benzin kdyz se to uchlasta
Datum: 10. února 2009 19:41
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
 Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
Datum: 11. února 2009 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Slečno,lépe bych to nerekl  Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí   Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
Datum: 11. února 2009 12:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
Datum: 11. února 2009 9:52
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
Datum: 11. února 2009 9:48
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému  a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde
Datum: 10. února 2009 21:02
 skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
Datum: 10. února 2009 19:40
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
Datum: 10. února 2009 19:39
 Cau draci , hele nevi nekdo kde jde sehnat nakej karbec s prumerem difuzeru 21mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:44
Datum: 10. února 2009 19:44
Datum: 10. února 2009 19:01
 motoprodejna.cz
Datum: 10. února 2009 18:53
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar lidi , na jedné nejmenované stránce jsem našel svíčky pal .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 22:33
Datum: 10. února 2009 22:33
 Hele hoši,u fichtla jsem taky každou chvíly řešil jakou svíčku použít.Svíčky mi odcházly každou chvíly.Od tý doby co jsem přesedlal na 125/355 takový věci neřešim,tohle jezdí i na Brisky dobře a furt.Jenom je potřeba mít správně nastavenou vzdálenost elektrod.Stačí to udělat o desetinku milimetru jinak a už to neni ono
Datum: 10. února 2009 20:15
 zatim jsem je nezkoušel... až tak za cca měsíc
Datum: 10. února 2009 18:54
 já je v chrudimi v armyshopu kupuju za 10kč/ks v takovym žlutočerveným obalu a ve voskovym papíře
Datum: 10. února 2009 18:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a jsou dobré???? myslím do pína , jinak stojí 30Kč
Datum: 10. února 2009 18:44
 a já jsem si na jedné takové stránce 5 kousků koupil
Datum: 10. února 2009 18:42
 Nazdar draci, mám dotaz ohledně svíček na Pionýra. Používám standartní N15C, ale zdá se mi nějaká divná, už hrozně moc jsem jich odpálil a rozdíl proti starejm PALkám nevidím. Chci se teda zeptat jestli máte zkušenosti s nějakou více kontaktovou svíčku nebo i normální nějaké lepší značky než BRISK. Jinak utáhne zapalování z Pionýra více kontaktovou svíčku? Poznám rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:48
Jméno: Tomáš Adam
IP: uživatel933
 Zdarec kup si NGK B5HS používám jí už rok a bez problémů
Datum: 10. února 2009 19:48
 kup NGK
Datum: 10. února 2009 18:50
 no vícekontaktovou nejspíš neutáhne
Datum: 10. února 2009 18:33
 Cuz draci můj fík nejak marodi jednou sem prisel a zjistil ze nejde jiskra(nejsem zadnej expert ale tohle jeste poznam) no tak sem se podival an civku ja uz ji mel spatnou driv tak newim kdyz je 6V a ja mam jednu 12V jestli to muzu vymenit plz poradte .Uz od koupe mam spatnou elektriku ale as ted to nedava jiskru.Sem faktvyrizenej prosim poradte mi .PLZZZ
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 19:43
 na t 12v to nejspis nepojede,jinak 8v byla standartka do fichtlu
Datum: 10. února 2009 19:43
 jestli myslis indukcni tak ji tam dej ja mam na mustangu civku 8V a fichtl jede jak drak
Datum: 10. února 2009 19:41
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 čau vím že to sem nepatří, ale chci se zeptat jak se dá zvýšit pionýr. kdyžtak sem dejte odkaz. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 18:38
 a nebo si sežeň rovnou jákou lepší a delší vidlici a na zadních tlumičích uprav úchyty nebo tam dej rovnou delší
Datum: 10. února 2009 18:38
 Tak zadek se dá zvýšit třeba delšíma tlumičema.A do předu se dávaj pod pružiny kousky trubky
Datum: 10. února 2009 18:30
 tak draci s kamošem kupujem rám z čezety 250. motor nejspis z peraka... je menši, ja vim, ale to pokuchame, ALE je tu to ALE... potřebuju vědět, jestli to pojede s cívkou s fíka, když to má 6v elektriku, ale myslim že 45w. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:34
 jo to my to nehodlame nějak kuchat...my sme mysleli že jí dáme do cajku, nějakej čas budem jezdit... ne kros ale jen tak, sice ne p silnicihc, ale po cestach a tak... no a pak to prodame...
Datum: 11. února 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Pérák opravdu není do lesa.....ani ten motor....kupte si za nej motor z 477...je jich jak sracek a do lesa je lepsi.....kdyz uz neco nicit,tak jak rika BO.....
Datum: 11. února 2009 12:40
 trochu mimo téma ale jestli to chcete do lesa a je tam fakt motor z peraka tak ho pls neničte ale prodejte je ho škoda a kupte si motor třeba z panelky nejsu pro ničení motorek ale když by ste to fakt chtěli do lesa tak motor kterych je vic. zdarec.
Datum: 10. února 2009 20:31
 taky si myslim, že by v tom neměl být problém
Datum: 10. února 2009 18:11
 jj,indukcka z fika by tam mela jit bezproblemu
Datum: 10. února 2009 17:25
 Nevim jestli je tato kategorie spravna..ale chci se zeptat jak nejlip vycistit valec od karbonu apod? Jestli ma nekdo nakou dobrou metodu napiste, Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak delavalo se to, nastriklo se to do sani a procistilo to celou saci soustavu + motor...zkusenosti s tim ale prime nemam a nejlepsi by ti to stejne vyslo na hadr, jemnej smirgl a nejakej cas dreni karbonu...oplachnes benalem ,utres a budes to lestit dokud se to nebude lesknout...
Datum: 11. února 2009 14:34
 Viděl jsem to teda u aut. Ale do násávání vzduchu se zstřikuje sprejem nějaká srajda. Nevěřil jsem co lezlo z výfuku... U aut to nedoporučuji dělat když mají katalyzátor. U pio je to taky použitelný.
Datum: 10. února 2009 17:40
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Pokud teda není lepší usazeniny nějak mechanicky zlikvodovat a pak až dočistit..
Datum: 10. února 2009 17:36
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 No tak když to mám rozebrané tak ten sprej nevadí..to by šlo..
Datum: 10. února 2009 17:36
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 No prave..valec je nejake to desetileti demontovany..a v kanálech (výfuk) je docela vrstvička usazenin..nevím zdali se tam nějak dostanu..
Datum: 10. února 2009 17:34
 Dá se koupit speciální sprej, kterej vstřikuješ do sání. Nevýhoda je že ti to zasere vyfukovou soustavu. Můžes použít i destilovanou vodu...
Datum: 10. února 2009 17:34
 no to taky ja jen myslel aby ho nenapadlo leštit přepoušťáky
Datum: 10. února 2009 17:27
Jméno: maro50
IP: uživatel5253
 a este mozes vyfukovy kanal...
Datum: 10. února 2009 17:25
 vem brusnou pastu a hadr a vylešti vršek pístu a spalovák hlavy víc nelešti
Datum: 10. února 2009 16:55
|



|