Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus.jak dostanu tlumič z vejfuku na čz 175/477 sundal jsem ten koncovej díl a ted tam mam ten tlumič a v nem je dluhej šroub ??co stim mam delat??díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 18:13
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 nebo skus kontramatku a vytucit i svornik(dlouhy sroub)
Datum: 13. února 2009 18:13
 vytahnes ty vlozky tlumice
Datum: 12. února 2009 21:39
Jméno: kamil
IP: uživatel5223
 hele jak poznám jestly je motor po víbrusu?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 9:49
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 víbrus?...co to je?  ...sakra naučte se psát aspoň měkký/tvrdý i/y v takovejhlech slovech ..to je strašný
Datum: 13. února 2009 9:49
 Vpodstae maj oba pravdu.Otazka je, jestli se ptas na to, jestli byl uz valec nekdy vybrusovan, nebo jestli je momentalne po vybrusu!Jestli je po vybrusu poznas bud podle toho, ze pist je funglovka a neni uplne hladkej.Musi byt, jako by poznat, ze ho vzali na soustruhu.Tim hladkym nerikam, ze ten novy neni hladky!A pokud se podivas na stary valec , tak tam budou jakoby sesedliny od toho jak tam pist vzdycky dojede a zustane v nejakem miste.To misto byva to tmavejsi(to misto)novy je pekne cisty od prebrusu.Tohle jsou jen me postrehy s vlastni zkusenosti!!!Snad ti k necemu budou
Datum: 13. února 2009 7:20
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nepoznáš musíš sundat hlavu válec a podínat se jestli je novaj píst a vybroušenej válec
Datum: 12. února 2009 20:49
 motor a po výbrusu?? to se aj dělá??? já vím jen o výbrusch válců. ten poznáš že když sundáš hlavu a změříš vrtání válce. origo je 38 mm, první výbrus je 38,25mm a tak dál po 0,25 mm.
Datum: 12. února 2009 20:18
 hoši,sry nepatří to sem ale potřebuju sehnat na 05 vypínač co je v masce na rozsvícení světel a chípnutí.neměl by ho někdo za rozumnou cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 21:36
 draku pockej jeste uz to tam dam do tejdne
Datum: 12. února 2009 21:36
 nechci dělat reklamu ale na netu seženeš nové... Nebo si počkej na novinky
Datum: 12. února 2009 20:12
 Hoši ,můžu mazat při záběhu polosintetickým olejem?Mam kliku po GO,nový kluzný ložisko na pístním čepu.Už tady někdo párkrát psal,že neni dobrý mazat plnou sintetikou když je na pístním čepu kluzný ložisko.Můžu polosintetikou?A jakou byste mi popřípadě doporučily?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 21:26
Datum: 16. února 2009 21:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5282
 Ja ti rikam to co pisou.....ale taky dost zalezi na vyrobci...my pereme do cizy 513 plnou syntetiku a vse OK...ba naopak kdyz dostane jinej olej nez cross power tak se u ni propali pist.... Jednoznacne to bylo receny v tom clanku....proste ty racingovy oleje ne pokud ti to netočí 12 000 jak frikulinovy....a by the way on zrovna o techle olejich mluvil
Datum: 14. února 2009 12:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak daleko sem uz nedosel ale z vlastni zkusenosti wim ze polosyntetika pro vysokootackove motory se tez blbe spaluje a dela podobnej bordel jako se tady o nem pise...
Datum: 13. února 2009 21:38
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Stando,podivej se na odkaz,muj pist dopadl uplne stejne jako ten cerne zakarbonovanej pist na obrazku.Jeste oprava,podle toho clanku nejezdim na polosyntetiku ale na syntetiku a bordel v motoru me udelala syntetika hi-tech?????Ja jsem dopadl uplne stejne jak v tom textu popisujou.http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/2t-oleje-a-skutry/
Datum: 13. února 2009 18:41
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Diky Stando za dokonalej vyklad mazani 2t motoru.Samo ze neco o oddelovani kapicek oleje v klice vim,ale ta syntetika me dost prekvapila.Takze se vracim zpet k polosyntetice.Jeste jedna vec,kdyz jsem jel v roce 2007 tt Jinolice u Jicina tak jsem mazal 1/1 Castrol tt 450kc litr a Q8 190kc litr,takze smes syntetiky a polosyntetiky /30 benzinu a bylo to vse v poradku.
Datum: 13. února 2009 18:26
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 na tenhle olej jezdim asi pul roku a good maze nadherne ale newim jak to vipada ve valci  hm tezko rict takhle z hlavy
Datum: 13. února 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 15:50
 Dr. fíku, kde to kupuješ?  Tohle je normální cena za litr.
Datum: 13. února 2009 15:18
 Já sem do teď jezdil na M2T.Ale to už nechci ani vidět.Ten motor potom vypadá.Prostě hrůza,všechno zasraný od nespálenýho oleje.Ale už je taky dost drahej,asi 70Kč/0,5 litru.To si radši připlatim
Datum: 13. února 2009 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel5282
Datum: 13. února 2009 10:51
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 No trochu se pridam,ze svejch zkusenosti bych ti doporucil polosintetiku.Krasne se ten olej spaluje,nekarbonuje a bezvadne maze.Jezdim Q8 racing za 190kc.Ale jsou i jiny oleje,treba Motul,Castrol atd.S mineralnima olejema je to podobne,ale hodne karbonujou.Proc to pisu,chtel jsem dat svemu trochu upravenemu motoru,ktery ma ted 9500ot za minutu,kompresy 10,5 ten nejlepsi sinteticky olej.(drive jezdena polosintetika Q8).A olej se mi odvdecil.Po 1,5 motohodin zavodu v Sobeslavi totalne zakarbonovanej cernej pist a hlava valce.Proste se ten olej nespali.A co by udelal v seriovce?Asi to same.Mozna jeste vic cernyho karbonu.Jeste podotknu,ze svicka mela dokonalou barvu,a valec nwmel ani stopu po drazce a schudek ve valci po opotrebeni.Takze mazal dokonale.Alespon me z toho vypliva,ze serii budu jezdit na mineralni nebo polosinteticky olej,urceny pro scootry,ktery se ve valci spali.A tu sintetiku si necham az na opravdoviho zavodaka co ji dokaze spalit.To ale utece jeste hodne casu,penez a nekteri zdatni radci jako frikulin,zdenekk atd me pripostrcej k cili ,udelat compact bez kapky co POFRCI.Sorac,slavim a tak berte moje prani po vinku s rezerou.
Datum: 13. února 2009 0:18
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Souhlas se Stevem, 1:40 po záběhu je horní hranice pro bronzový futro. 1:50 už je na futro málo. Ten Motul za 185,- se sehnat dá jako stáčenej ze sudu
Datum: 12. února 2009 22:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 oni nejsou vyrobci fichtla...navic je to obchod pro skutry jak si uz rekl...wim ze se dal pomer snizit z 1:33 na 1:50 u babetty pac tam mas valive lozisko na ojnici misto toho futra...ale opravdu 1:40 a min je nebezpecny pro motor, vic ztatis nez ziskas i pri kvalitnim oleji...samozrejme se da jezdit na 1:40 i delsi dobu ale porucha se ozve az za dloouho...ne ze by tam nebyla, ze by zub nic nenakousl jen to proste neni videt...proc riskovat? 1:50 uz je proste hazard, to jen v krajnich pripadech gdyz tam nalijes zbytek z ty lahvicky a jedes si pro novou do obchodu...
Datum: 12. února 2009 20:47
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 S polosyntetikou není problém já dávám Valvoline derablend scooter 2T 1:40.Při záběhu 1:25-1:30. Kupoval sem ho za 195kč litr. A v tý prodejně skůtrů my říkal že 1:50 i když je tam futro ale radši 1:40. Napiš do vyhledávače valvoline a skočí ti tam stránka kde jsou o tom oleji informace.
Datum: 12. února 2009 20:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak ten Motul sem za litr videl i za 185 ale zalezi na koho narazis...syntetika je zbytecna, polosyntetika fakt bohate staci...pri zabehu muzes pokud na to (nebo horsi, nigdy ne lepsi) budes jezdit i po zabehu...zabeh - 1:25, po zabehu 1:33, jako vzdycky...newidim duvod proc snizovat pomer gdyz tim pak vic riskujes a nic ti to neprida, akorat mozna usetris trochu toho oleje...ale zas ruku na srdce - stala by trocha oleje jeste v lahvicce za odrovnani krasne zrenovovany kliky? bronzovy futro po zabehu jedine 1:33, ne vic, ne min...
Datum: 12. února 2009 20:09
 Zdar polosyntetikou mazat můžeš. Je dobré zajíždět na to, na jeký olej budeš potom jezdit a je jedno jestli na minerál nebo syntetiku. Mazat v záběhu 1:30, po záběhu 1:40. Dobrá polosyntetika
je MOTUL 510 2T cca 205 kč za 1 L
Datum: 12. února 2009 19:45
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 zdarec ja si s tim hlavu nedelam hned co jsem udelal GO an mustangu se vsim vsudy tak jsem do tho sloupl syntetiku a jezdim uplne bezvadne neim proc by tam ta syntetika nemela bejt mozna melu blbiny ale s tim bych si fakt hlavu nedelal
Datum: 12. února 2009 19:40
Posl.aktualizace: 13. února 2009 7:31
 Kdyby to bylo o činských tak možná chápu, ale japonský??
Datum: 13. února 2009 7:31
Datum: 12. února 2009 19:19
 Co mám dělat když je muj mustang zhnilej na trojku??? na dvojku je to moc a na trojku se dusí a spomaluje to že zase musím podředit
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 12:18
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 13. února 2009 12:18
 Zasiflenej vejfuk
Datum: 12. února 2009 21:29
 když hnije tak ho umyj
Datum: 12. února 2009 20:20
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 a nemuže to byt nahodou indučka?...a nebo vzduchovy filtr.. pokud v nem máš vice než jednu diru
tak to utesni a nech tam jednu diru jen... mi to delalo taky tak ten vzduchac.. jak to ty popisuješ...
Datum: 12. února 2009 19:08
 Máš přehozený kolečka v převodovce na silnou dvojku a musíš to řadit při větších otáčkach!
Datum: 12. února 2009 19:08
 možná by chtěl výbrus
Datum: 12. února 2009 19:03
 Ahoj, mám dotaz, jak daleko se má narazit to Pouzdro přední vidlice do vnitř, a to do vnitř příjde jenom jedno, na každou stranu? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:07
 Pokud myslíš u fichtla tak jedno je 16cm od podního okraje a druhý je zároveň se spodním okrajem
Datum: 12. února 2009 19:07
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hh sem se smal. nevim jesi je to on ale drsne.. tu na prvni strane jeden tipek pise ze mu upadl kriz a ma diru v motoru.. no a na motoinzerci se prodava fichtl dneska přidany a ma upadnuty křiž  .. to je dobre jesi je to on a nezminil se o diře v motoru...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 22:46
 to je fakt k smíchu....!
Datum: 12. února 2009 22:46
Datum: 12. února 2009 21:50
Jméno: zeli
IP: uživatel175
Datum: 12. února 2009 21:34
 ahoj, nevíte někdo proč byly stáhnuty karburátory - dell orto 19" difuz. z nabídky? a podařilo se někomu, kdo ten karbec koupil na pionyra uvest do chodu? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 18:37
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 Nevíte někdo čím může být to že mi mustang s filtrem nechce jet a bez filtru to jede ale stejne se to trosku dusi??? Filtr je nový, hejbal sem s jehlou, čistil sem karbec, měnil sem karbec, měnil sem hladinu v karbci.... ale furt je to na hov... Nevíte někdo co s tím???? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 14:10
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 Kohoutek je čistej a dobre pruchozi,hladinu sem taky steloval jehlu sem zkousel ve vsech polohach ale kdyz mackam sitič ,,cucák,, tak to jede taky trochu lip takze trysku mensi taky ne, ale diky za rady
Datum: 14. února 2009 14:10
 Pokud ti to s filtrem nejede máš moc bohatou směs (hodně benzínu a málo vzduchu). Zkontroluj hladinu v plovákové komoře, výšku jehly v šoupátku, případně dej menší trysku
Datum: 13. února 2009 8:10
 Ahoj, no to samý sem měl já a taky u mustanga, a udělal se jednoduchou věc a to tu, že sem vyměnil kohoutek v nádži dal sem tam kohoutek z 20-ky a jede jak strhanej, to otočíš plyn a to rve asfalt, takže buď vyměň za jinej nebo jen vyčisti a měl by lítat jak rogalo. Čus.
Datum: 12. února 2009 18:47
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 skus znovu seřidit karbec v knižce sem četl že když se da druhej filtr tak se stane že to drbe tak se ma znovu seřidit karburator
Datum: 12. února 2009 18:29
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Jde ti tamm asi moc benzinu...dej mensi trysku nbo dej níž jehlu...
Datum: 12. února 2009 18:23
 to sem měl taky.filtr sem vyndal vyfoukal vyčistil tu hadici a jelo to,ale kdyš je novej tak nevim
Datum: 12. února 2009 18:19
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ahoj, muže mít za nasledek špatně naladěný předstih vyskoký otačky?? Že hned když to nastartuju tak mi tam vyletí velky otáčky. Všechno jsem už těsnil.(myslim panelku) Pokud to neni předstih,tak vubec nevim čim to muže být
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:39
Jméno: mmm
IP: uživatel4148
 cuz nemas spatni lanko na plin (muze bejt rztrepeni !!!)
Datum: 23. února 2009 21:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sundej pryžovou spojku z karburátoru.Prstem zjistíš, co dělá šoupátko s jehlou při ubírání a přidávání plynu. Může být roztřepené lanko,nebo uvolněná jehla, nebo příliš zašroubovaný šroubek volnoběhu. Alespoň vyloučíš tyto závady.
Datum: 12. února 2009 22:37
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 danny už jsem psal dvakrt,že otačky a smes sem ladil,,tim to neni!
Datum: 12. února 2009 21:03
 cawes hele skus u karbecu by z lewe strany mely byt dwa srouby jeden je na smes a druhej na otacky tak si s nima pohraj ale bacha jsou moc cytlivy na otoceni otacej welmi pomalu
Datum: 12. února 2009 20:49
Jméno: Pedro
IP: uživatel4311
 nebo jesi nějak nedře šoupatko nebo jesi není blbě nasazený , jehla ...
Datum: 12. února 2009 20:38
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 bohatost,volnoběh , lanko šoupatko,to mam vše dobře naladěný
Datum: 12. února 2009 18:40
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 je to bud bohatost směsi nebo volnoběh a nebo vysi lanko nebo šoupatko .
Datum: 12. února 2009 18:22
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 gufeo jsem měnil
Datum: 12. února 2009 18:21
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 A co gufera na klice, ty si měnil ?
Datum: 12. února 2009 17:47
 Falešnej vzduch de saje většinou pod mezi karbecem a válcem!
Datum: 12. února 2009 17:27
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ale odkat muže jít falešný vzduch? když jsem to všechno přetěsnil
Datum: 12. února 2009 17:12
 Falešnej vzduch...
Datum: 12. února 2009 17:08
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 to jsem udělal jako první. tím to není.
Datum: 12. února 2009 17:05
 pnelka sice vim jenom jak zhruba vypada ale podle mě to musi byt karburatorem bohatost nebo šroubek od volnoběhu nebo neco z lankem na plynu jestli někde nevyskočilo nebo tak neco
Datum: 12. února 2009 16:59
 spatne sestelovanej volnobech je to ten sroub s pruzinou co je na karbci jakoby na krivo
Datum: 12. února 2009 16:57
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci.. půjde mi plynové lanko z fika na CZ/250/455? nebo proste na kejvacku? diiky mocc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2009 8:13
 Nepůjde, je kratší
Datum: 13. února 2009 8:13
 ne je kratsi
Datum: 12. února 2009 16:38
 cus chtel jsem se zeptat co je prvdy na tom že když nemam zasadni problem s nabouchlim karterem a nechci davat tesneni mezi ne tak staci obe strany pomazat vazelinou a tak jak se v teplote zapcec bude tesnit ? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:57
 maro já už nejsem malej kluk co má hubu plnou keců jako ty, já už kde co zažil a skoušel a to co tu tvrdíš ze blbost jak kravina.
Datum: 12. února 2009 19:57
Jméno: mara2
IP: uživatel2669
 no nejvetsi hovadina to neni ptž mne to drži hezky u karteru neni takova tepolta na to aby ji rozehřala jen jsem se chtel zeptat jestli to taky nikdo skousel jinak mne to funguje a vcera jsem rozebral motor a porad tam byla stane se z ni guma tak nekcej když jsi to neskousel
Datum: 12. února 2009 17:44
 lol,největší hovadin aco sem slšel.....vazelína se teplotou rozehřeje a rozteče! a když necjceš dávát papír, tak dej tmel!
Datum: 12. února 2009 15:40
Posl.aktualizace: 12. února 2009 16:26
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 no kamo tak jako i pasku ma přez nadrž.. bych vzal hned bez vahani i kdyby to nejezdilo... ptz je to levnee
Datum: 12. února 2009 16:26
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 hustej přepínač!
Datum: 12. února 2009 16:09
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je fakt,že ten přepínač bych hned tahal ven,ale jinak je docela slušnej,hlavně ta cena  .
Datum: 12. února 2009 14:58
Posl.aktualizace: 16. února 2009 14:16
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 tak ja mam doma zarucak zase od babetty 207
Datum: 16. února 2009 14:16
Jméno: Dom!no
IP: uživatel779
 Čaues čučim že ho máš ze Znojma  Já jsem znojmák.
Datum: 14. února 2009 22:23
Jméno: Joxa
IP: uživatel5270
 Já ho mám doma taky i s fakturou a stál 4370 Kčs.
Datum: 12. února 2009 16:48
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 maraas
Datum: 12. února 2009 16:27
Jméno: Venca
IP: uživatel4926
 Ahoj. Jde nějakým způsobem otestovat/změřit stav/funkčnost/parametry zapalovací cívky a kondenzátoru? Nemyslím pochopitelně instalací a odskoušením na motorce, ale "laboratorně".
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:46
 jestli myslí zapalovací cívkou zapalovací pól na statoru, tak na ní stačí přípojit baterku a žárovku, jestli neni přerušená...a nebo pak měřákem.. A jestli myslí indukčku tak 4,5V baterka, + a - na správný kontakty cívky, no a VN kabelem se přiblížit k - pólu baterky (cca na 0,5cm) a přerušovat (odpojovat a připojovat) + pól. měla by skákat jiskra...
Datum: 14. února 2009 15:46
 Jak magnetem?
Datum: 12. února 2009 18:59
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 Cívka Megmetem a kondik primitivne i multifunkcnim merakem normalne vemes treba 4.5v baterku a pripojiís ji na ten drat a na pozdro toho kondiku staci se toho jen dotknou, pak vemes merak zmeris a pokud ti ukaze nejaky volty tak mozna bude ok...
Datum: 12. února 2009 14:52
Jméno: hh
IP: uživatel1582
 zdarec, existovala nějaká orig barevná kombinace na pionýra, která neměla prsíčka v bílá barvě...?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2009 15:19
Jméno: Čarykmokej
IP: uživatel670
 Hele na 05ce sport byla lahvová zelená a černý prsíčka.
Datum: 14. února 2009 15:19
Datum: 12. února 2009 20:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 No...uplne bila nebyla zadna,ale zaklad byla taková bilá lehce do sediva a nebo se delali takový nažloutlý.....
Datum: 12. února 2009 13:29
Jméno: M.cross
IP: uživatel716
 A kluci este mam dotaz da se este sehnat ta vejirova hlava ? a jestli jo tak za jakou cenu je porad za 1500 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 13:12
 ečtě ten mail....
Datum: 12. února 2009 13:12
 Za 1500 jestli ti dá jedou....hmmm...  Já je dělám když je mám. Mám jich pár objednanejch, ale bohužel už jsou zadané. Pokud chceš ozvy se mi na mail. Třeba někdo odřekne. Cena je 1150Kč.
Datum: 12. února 2009 13:12
 Jo jo mam ji doma jestli bysmel zajem tak mi napis na icq 467095590
Datum: 12. února 2009 9:47
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel5269
 Mám mustanga a jede docela dobře akorát na trojku je strašně zhnilej co stim mám dělat .??\\r\\nNevim jak bych to popsal na dvojku je to už moc a kdyš přeřadim na trojku začne se třeba dusit , ale jak se to rozjede tak pak jede . Nevíte co stím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 19:06
 Teda naopak..
Datum: 12. února 2009 19:06
 Mrkneš na to, když rozpúlíš motor, 18ti zubý kolečko na první hřídeli, a 20ti zubí na druhý..(má bejt originál)
Datum: 12. února 2009 19:05
 no vyfuk mam vyčištěný , řadit taky umím tak mi porať te jak to mám udělat s těmi kolečky , kde se mám na to mrknout
Datum: 12. února 2009 18:59
 Mam ten samej problem... proste 3 je takova max na rovinu ci mirne z kopce... myslim ze je to ucpany vejfuk... hur to tahne... aspon me ty sracky z nej tecou a tak za mesic budu vedet jestli je to tim.. 1 a 2 mi jede na poho....
Datum: 12. února 2009 18:35
 Podle mě je to nejspíš tim že jí řadíš v moc malích rychlostech,měla by se řadit takve 40Km/h ale na silnici!A možná máš taky v převodovce přehozený kolečka a na dvojku to táhne ale jede to pomalu,to tu 3 tam dáš leda tak na polní cestě nebo na silnici!
Datum: 12. února 2009 14:30
 Zkusil bych výbrus, na každym stroji pomůže něco jiného.
Datum: 12. února 2009 12:34
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jestli máš velkej skok mezi 2a 3 a mezi 1a 2 jenom malej tak sou ty ty obrácený kolečka v převodovce
Datum: 12. února 2009 10:43
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 A nebo co trěba výbrus? ale jesi Ti to na 1 a 2 jede dobrě tak je to blbost
Datum: 12. února 2009 10:19
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nebo máš přehozený převody jako kolečka
Datum: 12. února 2009 8:49
 Zdarec, zkus tam hodit menší sekundár...
Datum: 12. února 2009 8:00
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 12. února 2009 18:37
 FOH: dneska uz ne... dnes max tak na srotaku  a muzes skladat  tzv. udelej si sam... pro samouky
Datum: 12. února 2009 18:37
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
 kde kupim tu stavebnici ?
Datum: 12. února 2009 17:47
 je to už celkem starší ale krása no
Datum: 12. února 2009 13:41
 je to dobre, jen ten stojanek prijde trochu jinam
Datum: 12. února 2009 12:48
Datum: 12. února 2009 11:07
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 prěsně tak je dobrý ale jak říká deda1 už to tu bylo
Datum: 12. února 2009 10:11
 jj je dobry ale uz tady bylo tak petkrat
Datum: 11. února 2009 22:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 to video nema chybu
Datum: 11. února 2009 22:07
|



|