Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci mám tu takový problém:Vytáhl jsem z garáže Mustanga a chtel jsem jít jezdit ale dřív jsem ho postavil na stojanek hodil jsem tam 3 a zacal ho tocit ale najednou padla mensi rana a zdechlo to:jiskru to dava ale zkouseli jsme to roztlacit a vubec nic prosim poradite mi co s tim muze byt DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 16:09
 Je možné že ti vystřelil simerynk nebo jesli to nebyly kroužky
Datum: 26. února 2009 16:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a vubec neodnesl to retez? na trojku, to se mohl kousnout prave on...nebo nasati ciziho telesa pokud nemas na karbci filtr a okolo bordel, prevodovka se mohla kousnout nebo neco se spojkou (spise blbost)...ale ten retez neni az tak nerealnej...
Datum: 19. února 2009 18:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud sla rana ze vnitr valce tak neni nic presnejsiho nez sundat valec a kouknout co se stalo...tez bych to videl na krouzky nebo na nejaky defekt ve valci (mohla to odnyst klika nebo loziska, tezko rict)...rezeber, uvidis a pak podle toho dal pokracuj...pokud to neni ve valci tak seridit zapalovani jak tu pisou ostatni a zkontrolovat karbec...ovsem nejvetsi pravdepodobnost bych prisuzoval prasklym krouzkum...
Datum: 19. února 2009 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 moh se ti urazit krouzek o kanal......to sou napady to postavit na stojanek a tocit studenej motor .....tezko rict co se stalo....moc si nam toho nerek....jen ze tam neco kleplo....potom tezko rict....ale tak tim ze to rozeberes a seridis to nic nezkazis....
Datum: 19. února 2009 15:47
Jméno: Pecan
IP: uživatel1226
 no hele to muze byt taky predstih me to strilelo do sani a taky to bylo predstihem
Datum: 18. února 2009 19:36
Jméno: Déža Mazák
IP: uživatel4218
 to bude tím že je tvůj Salič
Datum: 18. února 2009 19:18
 Draci koupil jsem jawu 50/23 a prosím pošlete mi nějaký odkaz návodu na zvýšení nebo na mail MachMilan@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 21:13
 zvýšení? pokud myslis výkon tak net je toho plny. pokud myslis podvozek tak dej dopredu tlumice z 25O a zadek budes muset překopat
Datum: 18. února 2009 21:13
 Zdar draci, mám dotaz na Stadiona. Sehnal jsem od spolužáka motor, skoro nejetej (co nevidět ho rozlousknu, jinak jednolamelová spojka jako nová), sundal jsem hlavu, válec a...(pro informaci: jak jsem se dotknul 2 pístních kroužků, tak se mi rozsypaly v ruce!) někde pod klikovkou je třetí pístní kroužek co se za jízdy (jakej ***** to řídil?!) rozlomil, svez se po pístu nahoru a udělal pořádnou drážku do hlavy válce! Za chvíli snad přiložim fotky. A ve válci jak jsou ty kanálky či co...nevim jestli to udělal taky ten kroužek, nebo jestli to tak má bejt, ale příjdou mi takový ,,uražený''. Z fotek bude poznat víc. No, co potřebuju - (až kouknete na fotky) myslíte že se vyplatí to zkusit složit a že by to mohlo jet? A nevíte někdo jak by se dalo zhruba zjistit jestli mám alespoň trošku rovnou klikovku? - nebo jak by se daly dvě porovnat (druhá je zachovalá, ale byla v popelnici - ještě že jsem ji našel). Předem díky, fotky dodám hned jak to půjde
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 19:55
 Tyjo, to já myslel že to má aspoň kotoučovou brzdu (nebo buben z jawy 250). Někde na youtube je Stadion jak žene 130km/h, ale to je extrém a hlavně....ten zvuk se nedá poslouchat  No, asi přehodnotim svoje rozhodnutí - 1) motor složim a asi daruju spolužákovi (chce jezdit ty silniční 50ccm závody, myslim že Stadion by nebyl špatnej). 2) nechám ho v krabici na náhradní díly (ale pochybuju o využití...doufám že třeba spojková lamela časem neshnije či tak něco...)
Datum: 19. února 2009 19:55
Datum: 19. února 2009 19:15
 Ta klika na fotce byla ta z popelnice, jak je na tom ta v motoru ještě nevim (možná by mohla běhat...a kdyby to kopalo, tak to vůbec vadit nebude). Tyjo, žeby se dělaly kanály s takovou pečlivostí? Ale tak je to možný, co já slyšel, tak výkon motoru Stadiona brzdí jen karburátor - stadion s jinym karburátorem běhá bez úprav údajně i 75km/h (nárůst rychlosti o 200%  ). Vim že se s normálním z fichtla údajně jezdilo něco přes 60km/h (s originálním to ženu a jsem rád za 45km/h)....ale ono na ohnutý trubce (rám vlastně ani nic jinýho není) je i těch 45 maximum....z vlastní zkušenosti vim že jednou v létě to bylo živější, povolily se mi šrouby na kole a motor lítal několik cm do stran (bez úprav)..opravdu ďábelskej stroj, doteď z něj mám strach!
Datum: 19. února 2009 18:05
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 17:55
 No hele......ten válec je ještě celkem v pohodě.....jen by to chtělo vnitřek přelíznout šmirglem (600 nebo jemnější) aby zmizela ta rez. A ty trošku vyštípaný kanály a hlava .....jen bych vylámaný místa trochu zaoblil a víc na to kašli. Klikovka je po smrti..... vypadá, že na ní jsou hliníkový piliny, asi jak jsi likvidoval kartery..... určitě jsou už i v ložisku. Stando....výfukovej kanál je uštíplej jen na spodní hraně.....to rozšíření po stranách je fabrickej "tuning"  .
Datum: 19. února 2009 17:37
 no u toho kanálu jsem koukal a má to i můj druhej válec (a funkční stroj abych měl úplnout jistotu rozebírat nechci). No, výbrus....já myslim že je na tom ještě dobře (v porovnání s tim z fichtla, kterej je údajně jako novej vypadá stejně), to jsem taky moh vyfotit ten záložní - tam to všechno zrezlo (ten válec už byl v garáži dýl). Ložiska nějaký mám (myslim že stejný), rozeberu to snad v nejbližší době (až bude čas a teplo) a uvidim co se z toho vyklube.
Datum: 19. února 2009 14:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 Hele uprime tomu motoru nedavam moc nadeje....aspon to rozeber,prkontroluj loziska vsemozny vule a aspon tam dej gufera pretesni to....ten valec taky nevypada moc dobre....nevim jestli ten vejfukovej kanal je vylomenej a nebo jestli ho nekdo "otevrel" a ten vylomenej kus prepousteciho kanalu mozna bude vadit....ten valec bych dal aspon na vybrus a bude to Hop a nebo Trop......popelnicovy veci myvaj jednu velkou vadu,a to takovou,ze sou vetsinou k nicemu....
Datum: 19. února 2009 11:18
 Docela mě zaráží ten píst, je to černější než to předtím vypadalo :-o Napište mi váš názor - je nějaká šance že by to fungovalo kdybych sehnal karburátor, elektriku a pístní kroužky? - stačí jen aby se to prostě točilo a spalovalo směs (a mělo i trošku tah)...chci si složit motor z ,,popelnicových'' dílů s minimální investicí, tak jestli by to z tohohle šlo. předem díky za každou radu
Datum: 18. února 2009 21:06
 ...tam jsem nedoplnil ten odkaz na mýho POJÍZDNÝHO stadiona: http://www.sesa-moto.cz/galerie/stadion/id_13640.html
Mě ta spojka taky nejde do hlavy - v tom motoru co jsem řezal (ono to ale opravdu jinak nešlo, přísahám!) byla dvoulamelová (a celkově byl ten motor jinačí, jak je třeba pod karburátorem ta ,,vanička'' aby se tam vešel, tak moji Stadioni maj jen dirku z řetěz. kolečku, tamten tam žádnou dirku neměl a skrz kartery šla trubička na silnici), zato u mých (nevim ale přesně jak ten pojízdnej, tam jsem jen utěsnil kryt, přidržel co vypadlo a šel radši pryč) byla jednolamelová. Určitě by to bylo poznat na stylu zaběru spojky, ale nemám co srovnávat...ale proti fichtlu mi přijde že zabírá líp, u fichtla si to zabírá vždycky jinak (ale fichtl má na mě moc velkou Vmax [nekecám!], tak budu radši ,,mopedit'' na Stadionu). Tady jsou ty fotky (snad): http://uloz.to/1330647/Stadion.zip
Datum: 18. února 2009 19:48
 už běžim, během chvilky se to snad uploadne. Koukám že já dal nějakou extra kvalitu a jedna fotka má 3,5MB, tak to bude chvíli trvat (aspoň budou vidět detaily). Mimochodem já se podíval do popelnice před domem a tam krásnej motor Jawa 552, pár dílů chybělo (a jako vždycky i elektrika), ale jinak O.K., dokonce nějakej novější typ! Ale to jsem na Stadiona tolik nehleděl a chtěl zprovoznit fichtla co jsem dostal k vánocům...a nakonec to dopadlo tak že motor 552 nešel rozdělat, tak se rozbil kladivem + nějakou rozbruškou či tak něčím - a to jen kůli kolečku z převodovky, za který jsem měl slíbenou zánovní nádrž. Ale tak ono v karteru už stejně předtim byla díra a druhej praskal, tak to tolik nevadilo - jen jsem vyndal všechny díly co v tom byly, hodil si je do hrnce, schoval pod stůl a kartery před cca 2 dny vyhodil. To co chci teď složit je nějakej (asi) starší typ od spolužáka, jeho příbuzenstvo na tom údajně jezdilo jen v krajních dvou polohách - z kopce bez plynu (takže nemazal) a kdekoli jinde naplno. I když jednou osedlal mýho stadiona () a na neutrál to udusil (to mě se ještě nikdy nestalo!), takže že by on byl o moc lepší než jeho příbuzenstvo, to asi ne. Tak koukám, dohromady to má 35MB (já to s tou kvalitou asi opravdu trochu přehnal)! Snad moc nevadí, kdyžtak to zmenšim, ale nebudou tolik vidět detaily - je to na vás, ale už jsem uploadoval 40%. Trochu mimo - motor co chci složit má číslo 52611 a můj pojízdnej (odkaz výše) má 79475 - to bude asi hooodně starý. Za chvíli to bude uploadovaný, hned pak pošlu ten odkaz.
Datum: 18. února 2009 19:36
 me porad neni jasna ta jednolamelova spojka,nikdy sem ji u stadaka nevidel,resp sem vzdycky videl jenom dvojlamelovou,nevite nekdo jak to je?
Datum: 18. února 2009 19:18
 Ja bych taky potřeboval motor
Datum: 18. února 2009 19:17
 nahoď fotky, ať je jasno. Mimochodem, by se mi taky hodil motor do mopeda......na náhradní díly.
Datum: 18. února 2009 19:13
 hoď sem foto a my ti poradíme  .)
Datum: 18. února 2009 18:54
Jméno: Fikejs
IP: uživatel5042
 Čagos draci.Chci se jen zeptat jestli vůbec v něčem jsou ty trysky Dell Orto lepší než normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:36
Jméno: domtes
IP: uživatel779
 do původní dell orta nenarveš  ty jsou pro karbece dell orto
Datum: 18. února 2009 18:36
 To monty........Taky mne napadlo ze to tam chce dat!!!!
Datum: 18. února 2009 17:39
 než normální, chces je snad nacpat do origo karbecu?
Datum: 18. února 2009 17:38
 V to ze je je nepouzijes na orig karbec fika!!!Tyhle jsou do karburatoru dell orto a hledas si pomoci tech trysek tu nejvhodnejsi pro tve vyuziti
Datum: 18. února 2009 17:32
Jméno: vojin
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 19. února 2009 11:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 Hele jako je ta klapka levná,ale obyčejná...  kdo ví co bude delat......
Datum: 19. února 2009 11:21
Jméno: blazenn
IP: uživatel5339
 mam novi katbes na piagio ciao lacno ho prodam
Datum: 19. února 2009 8:38
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,jsou stejné.
Datum: 18. února 2009 19:00
Jméno: vojin
IP: uživatel2971
 Proc to davas do miho dotazu?Nemuzes to dat normalne do pokecu!
Datum: 18. února 2009 17:49
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 kde se da koupit jen ten karbon jen naka ta folie mam to na jinou motorku a tak sou laminatovi a lepsi sou karbonovi tak premejslim vymenit to
Datum: 18. února 2009 17:35
 Jenom dodavam proč chci černy valec. Jedná se o ČZ 175 typ 487.1 a leštenej motor s hlavou a černý valec děla dost peknou kombinaci. pokud víte jakou barvu (značka,typ,druh) tak budu rad za jekekoliv info. Zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 10:50
 Ve speciálce,která je přímp na barvy řekni,že chceš to samý,co byla tabulovka. když to nebude někdo moc mladej,tak bude vědět co.
Datum: 19. února 2009 10:50
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 jestly to chces mit opravdu pekny a chces aby to odvadelo teplo tak dej na valec elox..
Datum: 18. února 2009 17:55
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 19. února 2009 11:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
Datum: 19. února 2009 11:26
 je to Mustafa . A ten vejfuk taky není Fichtl
Datum: 19. února 2009 10:53
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ok...díkes díkes.....jinak je to strašně hnusný s tim blatníkem
Datum: 18. února 2009 19:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nene byly to 21 takzvane druhe generace, mely prave blatnik z mustafa, serizly vyfuk mustafacky a ty hranatejsi plechy...proste pak braly dily od mustafa...takze byla...ale pokud ty plechy k tomu puvodne patri tak tam dal mustafacky blatnik apc ty plechy patri prave ty prvni generaci, to jsou 21 jak je zna nejvic fichtlaru, delaly se treba uz po roce 1975 s tema hranatejma plechama a serizlym vyfukem ale daval se tam este dlouho dobu ten hluboky predni blatnik...
Datum: 18. února 2009 19:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5328
 ja si myslim ze se to prodavalo jen jako nahrada v mototechne
Datum: 18. února 2009 18:18
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 delali aLe bylo jich málo
Datum: 18. února 2009 17:48
Datum: 18. února 2009 17:43
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 já bych řekl že se takhle dělali já sem to měl taky na svý 21
Datum: 18. února 2009 15:42
Jméno: Bubak.3112
IP: uživatel5327
 Zdravim všechny.Mám dotaz jestli se sá někde sehnat jen optická vložka předního světlometu na babettu 201.000. Všude kam jsem se dostal jak na internetu nebo v obchodech s díly na babettu tak mě ujištovali že se optická vložka ( kulaté sklo na přední světlo) se samostatná nevyrábí a musím si koupit jen pouze celé světlo.Poradí mi někdo prosím.Dekuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 16:37
Jméno: Jan
IP: uživatel5331
 podej si inzerát a zárověň se koukni po inzerátech a na burze !
Datum: 18. února 2009 16:37
Jméno: FOH
IP: uživatel4659
Posl.aktualizace: 18. února 2009 20:20
 on myslel že prodává aj ten kit co je na prvním obrázku ale FOH to je made by F_K firesnek
Datum: 18. února 2009 20:20
Datum: 18. února 2009 15:05
 Nazdar borci. Neporadil by me nekdo jak dostat z žebrování bordel (jde me o nejhlubší místa).Chci valec nastrikat na černo (mužete poradit druh barvy  ) a na te špíně by to asi nedrželo. diky za rady cawes
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:32
 Já mám doma několik litrů starý nafty a na testovacím motoru jsem zkoušel čištění...nechal jsem to v tom odležet asi dva dny, bral to kartáčema a vším co bylo poruce (kromě kladiv) a pořád to má takovou ,,nezdravou'' barvu...ten bordel tam drží jak nevim co. Ale tak to nevadí, až budu opravdu potřebovat vyčistit žebra že to bude špatně chladit, tak na něco příjdu, nebo to hodim do šrotu a koupim něco lepšího (je to skoro nejetej Stadion S11 s chybkou v hlavě válce a bez pístních kroužků - časem ho chci složit).
Datum: 18. února 2009 18:32
 To se nestříká,ale eloxuje
Datum: 18. února 2009 16:44
Jméno: Standa
IP: uživatel5328
 doslova jak rika groovestreet....ale uplne luxusni je kdyz si ten valec hodis do misky s technickym benzinem a ouzkym stetckem to vystouras..... Dotez moji strany: Pokud se jedna o valec typu 20-23 tak proc ho chces nabarvit? je to k nicemu,na co barvit hlinik....a ani to nevypada hezky..... Pokud se jedna o valec z pareza,tak se doporucuje valec nechat opiskovat a ihned nastrikat nejakou zaruvzdornou barvou(cernou).....je litinovej...tomu to tolik nevadi....beztak blbe odvadi teplo.....
Datum: 18. února 2009 14:56
 Benzín, šroubovák a hadr
Datum: 18. února 2009 12:12
 nastříkat? když už tak bych volil eloxování ale rozhodně ne barvu. zkus to hodit do arvy to by mělo pustit, pak už to jen protáhnout hadrem
Datum: 18. února 2009 11:07
 ahoj draci. má tady někdo čz 250 455? rád bych se zeptal na srovnání s jawou 250 559. vím, že číza je menší, lehčí a v černé barvě je prostě úžasně sexy. ale jak je to z hlediska vibrací, vibruje méně nebo více než 559? 559 na to měla prý i nějakou vyjímku. každopádně na trase dlouhé 150km ty vibrace pak už vadí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 14:06
Jméno: Peli
IP: uživatel4789
 Čus, já 455ku mám a záleží na tom jak ji točíš, v tom cestovním režimu to není nic hroznýho ale v ty poslední čtvrtině otáček to v jednom momentě začne hodně vibrovat. mám jednu z prvních takže nemám hlavu chycenou k rámu, takže ty další série na tom budou trochu líp. Na panelce sem jel jenom párkrát takže nemůžu moc srovnávat, ale co si pamatuju tak jawa ani moc nevibrovala.
Datum: 18. února 2009 14:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 18. února 2009 18:48
 Speciálka Jawa
Datum: 18. února 2009 18:48
 vypadá
Datum: 18. února 2009 17:28
 vypadá
Datum: 18. února 2009 17:23
 no 17. ta černobílá? to vipadá na bizona
Datum: 18. února 2009 17:23
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jej..sry...nedočetl sem to.....ta nádrž kterou myslíš bych řekl že je z čz 175...ale nvm..ve veteránech se moc nevyznám
Datum: 18. února 2009 15:37
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Řekl bych že je to půlka nádrže z fichtla.
Datum: 18. února 2009 15:27
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec hosi,chci se vas zeptat jestli vam fichtl kramek bezi uplne normalne ja kdyz ho zadam tak se mi ta stranka otevre tak to 4min. a ocetu ani nemluve tam se obcas prozmenu nezobrazi cat ale zustanou tam jenom profily a dolni lista!Jine sdtranky mi bezi uplne normalne pouze tady je to nejaky spomaleny!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 19:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma pretizeny servery, na tolik lidi to proste uz nestiha, muj nejstarsi datovej server na kerym sem mel stranky tak to byla 330 Mhz plecka a slapala...taky na ty stranky moc lidi nechodilo...proste to je pretizeny...
Datum: 18. února 2009 19:30
 žeby mu díky těm profilům nestíhal CPU či tak něco? - jednou jsem se dostal na web co běžel na 90MHz PC a několika MB RAM a i ten byl rychlejší než je někdy sesa-shop. Nic proti sesa-shopu, jen že chci objednávat díly a v určitých hodinách jsem rád když se mi něco zobrazí. Asi budu objednávat v noci nebo dopoledne (až někdy nebudu ve škole). 2Standa - ono to zlobilo i před těma profilama, ale ne tolik.
Datum: 18. února 2009 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 no zlobi to od ty doby co sesa udelal profily.....asi nekde chyba no...ale nebojte ze to sesa neví...urcite na tom zapracuje.... Neni to poprvy ani naposled
Datum: 18. února 2009 14:57
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 tak tak to stejný mám i já.takže nejste samotní.
Datum: 18. února 2009 14:16
 Mam stejný problém, hlavně třeba ve večerních hodinách to bejvá opravdu nedostupný  Sesa jednou psal že s tim něco udělá
Datum: 18. února 2009 8:57
 Chyba neni na tvem prijmaci.  Ja mam doma 20Mb net a nekdy se mi ani nenacte....
Datum: 18. února 2009 7:19
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 http://www.youtube.com/watch?v=XoC_-N8V4fs&feature=channel_page To taky naštve
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 17:46
 hezký...  To je přesně ono.....nikdo neví kolik síly v tom motoru je...  Tady je to přímo....FEEL THE POWER....  Dostat tou hlavou nebo co to z toho letělo tak je člověk mrtvej....
Datum: 18. února 2009 17:46
 kdyz mi zanedbatelne fouka fichtl pod hlavou ma to vliv na to ze nedrzi volnobech mokry to nikde neni ale kdyz sundam hlavu tak ta plocha je mokra do by prece nemelo bejt ne?? snad to sedne utahli to je na max do krize a este jsem to bobouchal poradne
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 15:01
Jméno: standa
IP: uživatel5328
 fikusi ja ti snad postavim motor a poslu ti ho postou at se konecne svezes......ty ses kouzelnik.....jak ti zase muze foukat hlava? kazdopadne jestli fouka pod hlavou,tak straci tlaky a to muze spusobovat ze nedrzi volnobeh.......
Datum: 18. února 2009 15:01
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
Posl.aktualizace: 19. února 2009 17:00
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
  cože to bych za to vživotě nedal.... Takovou cenu to nemá
Datum: 19. února 2009 17:00
 já bych třeba svýho s papírama uplně origo i barva taky pod 15000 neprodal, né že bych ho teda prodával, ale kdyby  ...
Datum: 18. února 2009 17:48
 No cena nie vzdy zodpoveda stavu a veku motorky ale odhadujem tich 9000-12000Kč aj s TP
Datum: 18. února 2009 17:07
Jméno: Kuba
IP: uživatel2014
 Kazda cena mi prijde normalni. Majitel si parizka na tolik ceni a nebo chce na tom poradne trhnout. Ale najde se urcite nekdo kdo ho koupi tomu celkem verim..
Datum: 17. února 2009 21:33
 tak ona to neni 555 ale 550,ta cena je dost relativni,protoze 550 s papirama v pojizdnym stavu zase az tolik na rpodej neni,tak neni poradne s cim porovnavat
Datum: 17. února 2009 19:36
 Za tohle max 10 000
Datum: 17. února 2009 19:32
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar nechce mi fungovat můj fichtl.Předstih je nastavený správné, když tam dám dostatek volnoběhu tak i chytne,ale za chvíli zdechne
měl jsem tam sníženou hlavu,ale zkoušel jsem tam dát i normální jo a benzín je tam polo-syntetika předtím ten motor prý jezdil.
Jo a jiskru háže.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 18:19
Jméno: Jawarmaniak
IP: uživatel5324
 Nedotejká ti nejspíš benzín. Vyčisti kohoutek, sítko a celou cestu od kohoutku ke karburátoru. Taky zkontroluj, jestli nemáš ucpané výčko nádrže.
Datum: 17. února 2009 18:19
 Nevite co se presne vyplnuje v Exhaust Calculator 2.0b ? 1. je objem,pak dolni uvrat ??? 3. je max otacky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel5323
 nepochopil jsem ten program.....je divnej....oni sou vsechny divny.....mam i stezenej v javě ten webowej program na vejfuky a ten mi prijde uplne na hlavu......takze bych si skusil sehnat knihu a proste to spocitat....este sem to neskousel,ale jsou to vzorce do kterejch taky jen dosazujes a pak pocitas....a nasobit a delit tady umi snad kazdej....
Datum: 17. února 2009 19:13
Jméno: INDUSTROPROFIL
IP: uživatel4868
 SESO
podle čeho nás máš seřazené na tom seznamu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 18:05
 prvni jsou ty co jse registrovali jako prvni a tak to jde postupne,,jinak to predelam,,aby nove bili nahore
Datum: 17. února 2009 18:05
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Podle času.
Datum: 17. února 2009 18:04
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
Posl.aktualizace: 17. února 2009 22:28
Datum: 17. února 2009 22:28
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 taky jsme mel takove stavy...  ono to nase** kdys se dela neco nekolikrat
Datum: 17. února 2009 21:11
 Jooo to znám,to je nejlepší,doporučuji.
Datum: 17. února 2009 16:08
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je to mazec,s tím typkem bych na dílně nechcel robyt  .
Datum: 17. února 2009 16:08
Jméno: Intrax
IP: uživatel4172
 Dobrý
Datum: 17. února 2009 16:01
|



|