Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec draci! Jaký máte zkušenosti s ricinovým olejem mýchaným do benzínu? Táta řikal že to dřív míchali do benzínu na plochodrážní
motorky. Zajímalo by mě jak by se to mělo mýchat teda poměr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. února 2009 14:05
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Dneska se dostane koupit olej do benzínu, který už ricin obsahuje. Například Agip Racing 2T
Datum: 26. února 2009 14:05
 rycinový olej se pridaval do benzinu+ jeste klasickej 2T volej ricin s edaval kvuly tomu ze to lip tesni ale kdyz to presprachnes tak to zadres jinak dnesni oleje s tim ricinem akorat znehodnotis
Datum: 20. února 2009 12:42
 Dříve se tím mazaly motor, hlavně závodní, ale teď je ricinovej olej překonanej i tím nejobyčejnějším minerálem.
Datum: 20. února 2009 11:40
Datum: 19. února 2009 20:07
 sory
Datum: 19. února 2009 20:07
 ...určitě se to nikdy nemÝchalo!
Datum: 19. února 2009 19:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stando at kuli me nezestarnes  tak jsem dneska skousel jak jede ta trojka porovine sotva tahne, tahne jako drive ve dvou myskis ze si to sedne pod valcem to tesni mezi karterama si nejsem jistej a pod hlavou zadnej zazrak a gufera jsou myslim novy
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 10:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo skusim na tom jezdit a snad to sedne a hlavu mam dotahlou na max. a este jsem to poradne pobouchal gumovou palickou a dotach dokrize ale mam novy krouzky tak to bude tim uz plno steftu jsem sezvejkal protoze dost casto byly nekvalitni takze mi zustali jen ty nejtvrdsi
Datum: 20. února 2009 10:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 spis aspon jednou  GO...sem ji jako malej jednou zkrivil ze sem ji blbe dotah, pak sem to jako vetsi ten stroj vytahl, rozebral, tu hlavu zas nandal a do krize utahl...vzdycky tak po pul otacce nebo po otacce kazdej...a drzi, nefouka, je proste na svym miste...a jen jednou sem hlavu zabrusoval a ani bych nerek ze je to nutny, proste to jen utahnes do krize a vklidu a pokud je to normalni hlava tak si sedne sama...
Datum: 19. února 2009 22:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 Fikusi rekni mi co s tim delas   sakra   mas vubec serizenej predstih? bez vzduchace to jede? pokud ne,tak nekde fouka.......nechapu jak ti muze foukat hlava....me nefoukala na 21 hlava nikdy.....utahnu to postupne do krize a pak na krev a nefoukne...i kdybys pod valec nedal tesneni a utah to na krev tak to nebude foukat(brachova skusenost  )....skus to poradne utahnout a seridit a pockej,treba si sednou krouzky a bude klid.......jinak se priklanim ke kompletni GO motoru,at se svezes jednou......
Datum: 19. února 2009 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak mezi karterama doufam ze to tesni ja myslim ze to stim nebude tak horky a valec jsem zabrousil a plochu na valec na karterech jsem taky musel zabrousit akorat mam broblem asi stou hlavou ale utahoval jsem ji dokrize akorat ze byla na jinym valci tak to bude tim a vse jsem ocistil a mokry to kolem neni jen naty plose co priseda na valec nevim nacem zabrousit hlavu na frzce to nemam jak dat aby to bylo rovne nejspis
Datum: 19. února 2009 20:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ty voe..  ...ty se z toho fitchtla jednou zblázníš...  .....udělej pořádnou Go..ať už máš po starostích.....nebo aspoň zabruš hlavu..  ...a jestli ti netěsněj kartety..  ......tak seš lama   ...
Datum: 19. února 2009 19:33
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 zdar mam dotaz: dal sem do kupy motor je tam jak ma bejt na 100 procent a i presto jde prevodovka strasne ztuha....muze to byt tim ze sem tam nedal papirovy tesneni mezi bloky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 18:40
 Jo mám Steve a ne jen to...
Datum: 21. února 2009 18:40
 to Jester: a ty ji mas?
Datum: 21. února 2009 16:21
Datum: 19. února 2009 23:31
 jen voddělej vymezovací podložky a dej papírový těsnění mělo by to stačit soustruh je zbytečný - vlastní zkušenost
Datum: 19. února 2009 21:13
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 ja si myslel hned ze to bude tema pouzdrama.....jinak moc dik za radu
Datum: 19. února 2009 20:53
 Čus! S těma pouzdrama to samozřejmě být může a taky je! A jestli tam nemáš papírové těsnění ale jen silikon tak si to s tím ještě přikrmil! Stalo se mi to samé že jsem kápnul na špatné pouzdra ale jelikož nejsem na to tak hrrr ale všechno si zkusim odhalil jsem to ještě než jsem to složil. Po nalisování nových pouzder si musíš zkusit dát ty kartery na sebe, samozřejmě než tam máš kliku a vše ostatní jen tu jednu hřídelku. Já jsem to tak udělal a ještě než si sedly kartery na sebe těsnící plochou tak ještě cca 1 mm před tím už seděly pouzdra na obou koncích hřídelky jestli mi rozumíš. Musíš je opět vyndat a nechat si na soustruhu stočit čelní plochy pouzder... A nejlépe je použít i papírové těsnění protože s papírem je u tohoto motoru počítáno a když ho tam nedáš hned jsou menší vůle v převodovce... Snad mě chápeš!  Tomáš
Datum: 19. února 2009 20:33
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 to BO:nedal sem tam papir a poudra jsem menil taky no....tak s nima mam neco udelat? co jsi s tim udelal ty?
Datum: 19. února 2009 20:09
 může to být tím nebo jestli vyměnovals ty mosazný pouzdra tak to může být taky tím mě to udělalo taky když sem vyměnit ty pouzdra a složil motor zistil sem že se to netočí nešlo řadit nic tak znova půlit takže buď tim žes nedal papirovy těsnění nebo že měnils pouzdra
Datum: 19. února 2009 20:06
 no myslím že tím papírkem to fakt nebude ale doufám že si tam dal aspon silikon když né papíroví těsnění  ....a to že jde převodovka ztuha sem nějak nepochopil..jako že de ztuha řatit bo co?
Datum: 19. února 2009 20:00
Jméno: mira
IP: uživatel1412
 *je tam vse jak ma bejt
Datum: 19. února 2009 19:20
 Zdarec pánové mám takovou prosbičku kdo mi poradí. Potřeboval bych poradit jaký dát těsnění do motoru když ho mam rozpulenej tak pak az ho budu davat dohromady tak aby to bylo OK a netekl mi olej pripadne jak postupovat jestli na to nejsou naky finty pac sem to daval na silikon a jestli nevydrzel teploty bo co? nevim dik predem za odpoved jawar Dave
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 22:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 Tak on nekdo dava mezi pulky jen tesneni,ale ja rikam ze je to blbost(vlastni skusenost)....to tesneni mezi pulky vzdy potru hermetikem.....silikon nesnasim,skoro pokazdy to nekde fouka....to tak vecer slabe namazat a rano slozit...zlatej hermetik......jen pod spojkovej dekl davam jen tesneni...
Datum: 19. února 2009 22:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nejlepší je klasickej hermetik(hermosal) a když je k tomu ještě papír, tak neznam nic lepšího
Datum: 19. února 2009 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 radeji pouzivam ten zeleny papir pokud nejsou kartery nak poskozeny stim motorovym selikonem to tesnilo dobre akorat me mohlo nsr.. kdyz jsem u valce chtel utrhnout kousek precnivajiciho selikonu a vytahl jsem to i z mezi karterama takze radeji zustavam u papiru nebo ten papir namazni z obou stran a bude to nejlepsi
Datum: 19. února 2009 19:28
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Ahoj. Na čz 477 mi klouže spojka- špatný lamely. Jezdim na už dýl a zviknul jsem si na to (ma to dobrý tah) Ale chci se zeptat jestli se mi muže něco kvuli tomu rozbít. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2009 15:53
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 co s může stát no třeba že jak řadíš tak zkurvíš ozubený kolečka
Datum: 22. února 2009 15:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 23:53
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo mozna ji spalis
Datum: 19. února 2009 20:01
Jméno: Standa
IP: uživatel2014
 Dobry den, napadlo me ze by nebylo spatne pridat k prodeji do obchodu souhrn vsech sroubku a maticek treba na S11,S22 atd..atd. Vetsina lidi co renovuje, stejne kupuje vse nove, tak by nebylo spatne mit vse v jednom pytlicku a za jednu cenu? Tak co Vy na to?? 
Standa
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 23:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 23:27
Jméno: Standa_2
IP: uživatel2014
 Ok, tak tedy Standa_2  Kam mohu podat navrg na ty sroubecky a maticky..?? aby se to hnalo nekam vejs?
Datum: 19. února 2009 22:43
Datum: 19. února 2009 22:38
Jméno: Ludva
IP: uživatel2014
 Tak treba tenhle nick? asi se regnu na pevno a nebudu pouzivat X nicku..  Jinak spatnej napad to neni ne??
Datum: 19. února 2009 22:29
Datum: 19. února 2009 22:24
Jméno: Standa
IP: uživatel2014
 Takze ted uz to jenom uvezt do provozu a nejak dostat sem na kram..  Standa
Datum: 19. února 2009 20:00
 Dobrej nápad stando, včera jsem hodinu sepisoval seznam šroubků na mustanga
Datum: 19. února 2009 19:54
Jméno: Standa
IP: uživatel2014
 Proc mereni? vsechny rozmery jsou v dobovych navodech na dany stroj ne? Standa
Datum: 19. února 2009 19:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to není špatnej nápad! viděl jsem na burze sadu na péráka, na 175, kejvu,..... pak asi sice následuje nekonečný měření, aby byl všude správný šroubek, ale zase se nemusí obden do železářství...
Datum: 19. února 2009 19:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 zdar lidi , dnes mi došel doporučený dopis , ohledně toho že prý neplatím pojistku , ale mám ji platit když chci pionýra přihlásit ??? nějak sem se k tomu nedostal už skoro rok dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 12:19
 tak si precti tohle, poviné ručení je už poviné z názvu a kdo má na sebe něco přihlášenýho tak od 1.1. dostává za každý den bez ručení penále.
tady to máš celý : http://bezpojisteni.cz/
Datum: 08. března 2009 12:19
Jméno: Standa_2
IP: uživatel2014
 jawaman: nebylo prosim te v tom doporucenem dopisu, nejaky kontakt? telefoni cislo kam se obratit? Byl by si tak hodny a napsal mi ho sem? diky moc
Datum: 20. února 2009 16:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak to newim , ale platim pokutu 200Kč,- já jsem ze zlínského kraje
Datum: 20. února 2009 16:37
Jméno: Standa_2
IP: uživatel2014
 Zdravim, nemel jsem nekolik dnu pojistene moto a cekam na oblaku. Ale bohuzel nikde nic a ja nechci aby mi pak prisly vyzva ze mam zaplatit X tisic pokuty atd atd.. Muzete mi prosim rict, popripadne "tvurce tematu" kde najdu telefoni cislo na infolinku, kde mi poskytnou informace ohledna doplatku??? Diky Standa_2
Datum: 20. února 2009 11:29
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 pardon, upsal jsem se v přezdívce
Datum: 19. února 2009 18:57
Jméno: zaks
IP: uživatel4236
 zaplať ji, ať nemusíš platit pokutu, přihlásit si to můžeš klidně až za měsíc, důležité je to povinné ručení!
Datum: 19. února 2009 18:57
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 na techničáku je na´psané odhláška na moje jméno , tak nevím jestli je to odhlášené
Datum: 19. února 2009 18:12
 Zdar, chci se zeptat na cívky - která je ,,nejvýkonnější''?-světelná, zapalovací? Já vim že je to blbá otázka, jen mě to napadlo a docela mě to zajímá. Jako ve smyslu která z nich dává při určitých otáčkách nejvíc (mám 20W zápalko). Napadlo mě usměrnit cívky (někde se tady o tom psalo) a chtěl bych z toho jednoduše dostat maximum. Správně, rád si komplikuju život. Jawám zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2009 21:00
 no, je tam zapalovací cívka, pak jedna světelná a pak ,,malá'' světelná....tak že bych k ní přihodil pár plechů aby to bylo všechno stejně vysoký
Datum: 21. února 2009 21:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A kam je jako chceš házet?
Datum: 21. února 2009 15:58
 O.K., takže tam můžu teda naházet u plechy z transformátorů?-těch pár mám  Akorát mám trochu zmatek v tom motání cívek, ale to uvidim co to bude dělat (špatně se to popisuje). Kdyžtak to rozmotám a začnu znova  ...aspoň budu dělat něco užitečnýho
Datum: 20. února 2009 22:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Kostrou jsem myslel původní plechovou kostřičku pólu. Jedná se v podstatě o magneticky měkké plechy jako se používají na transformátory. Kolik drátu si můžeš zhruba spočítat... tj střední obvod (podle počtu vrstev) krát počet závitů, plus nějaká rezerva... Regulaci neřeš, princip nepochopíš, když do elektroniky nefušuješ (nic ve zlém), prostě ber fakt že funguje. Pokud chceš pořádné řešení, musí se překonat dílčí problémy (máš tedy pravdu že je toho relativně dost), ale jako celek veškeré úpravy fungujou. Takže se ale musíš rozhodnout sám jestli ti ty náklady a práci na celkovou přestavbu stojí za to nebo ne. Mě to světlo a kvalitní zapalování za ten vývoj stálo. Navíc proti konkurenci je to hodně levný a současné chvíli i výkonnější. Dneska jsem kupoval všechny součástky na čtyřpólovou úpravu a všecko bez akumulátoru mě vyšlo na něco málo přes 500kč (páchám tuhle přestavbu pro známého)
Datum: 20. února 2009 22:28
 a chci se zeptat, z čeho že to přesně je ta kostra?(materiál). Já že když už něco přemotávat, tak radši všechno a stejně. Koukám že toho je docela dost, tak si to radši promyslim pořádně a drát koupim až budu mit rozmotanou alespoň jednu cívku. A ještě dva dotazy - 1) kolik metrů drátu je asi potřeba na jednu cívku?(ono koukám a bude to asi hooodně). a 2) jak je tam u tebe přesně vyřešená ta regulace? Viděl jsem nějaký schéma, ale to je takový...ani pořádně nepoznám co je co.
Datum: 20. února 2009 14:57
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Limitovanej jsi v podstatě při navíjení vnějším rozměrem pólu. Aby nedrhnul o skříň motoru. Já mám napětí zregulované, tak mi nevadí horní napětí a tím že navinu víc závitů, tak mi jde dostatečný proud i v malých otáčkách, ale pokd nechceš nic regulovat (což nedoporučuju), tak použij původní póly. Jinak cca platí že průměr dává proud a počet závitů napětí. Protože mám přeladěný napětí na 12V mohl jsem si dovolit vinout slabším drátem a navinout víc závitů právě k získání vyšší účinnosti při malých otáčkách. Odvíjel jsem originální pól a měl tuším 97 závitů 0,9 CuL
Datum: 20. února 2009 7:16
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Normálně v ruce jsem to namotával na původní kostru pólu, ale vzhledem k tomu že už takový drát je krapátek tvrdší a je třeba závity pořádně utahovat, tak se to nedělá zrovna lehce a bolej z toho prsty. Lepší by byl nějaký vratčkový pohon, brzda drátu a počitadlo. Ne ten startovací kondenzátor by nefungoval, jeho kapacita by byla tak veliká že by akumulátor maximálně nahradil kapacitor (jako se používá v hifi auto soupravách), ale ten je větší a dražší než motocyklový akumulátor, takže je to nesmyslné řešení...
Datum: 20. února 2009 7:10
 *namotával (už jsem to slovo 2x opravoval a vždycky udělal chybu jinde).
Datum: 19. února 2009 20:45
 Tyjo, ani se nestačim divit. A jak jsi to teda namatával - na kulatý, hranatý, zhruba rozměr...jsem jen zvědavej - abych neudělal moc velkou nebo malou cívku (když pominu že bych na velkou potřeboval víc drátu, tak to taky má určitě vliv). Tyjo, takže u xenonu jsou jen problémy se startem a jinak to má tak ,,malou'' spotřebu? Nedalo by se to nastartování xenonu vyřešit nějakým velkym kondenzátorem?
Datum: 19. února 2009 20:44
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Teď to po sobě čtu.. tak doplním, myslel jsem starty xenonu.. při startu bere krátkodobě i 20A. Po nastartování pak spotřeba klesne na 35W
Datum: 19. února 2009 20:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo a kdybych měl neva jestli se 40W žárovkouo projdu u STK, atk tam můžu na STK vrazit zpátky 25W  . Jinak byla ve hře i varinta že by se dopředu dala xenonka, ale upustil jsem od toho, protože nechci jednak dráždit policajty a druhak nemám kam ten velikej měnič xenonů na mustangovi dát, aby to nebylo vidět... Měl jsem zálusk na bixenon. Žere to jen 35W, takže na to výkon mám, jen by se to muselo zálohovat motoakumulátorem, aby se to mohlo účinně startovat a aby se překlenoval volnoběh, kdy magneto nemá dostatečný výkon.. ikdyž se čtyřpólem by to asi stačilo i na volnoběh...
Datum: 19. února 2009 20:36
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já tu jednu cívku navíjel protože jsem se potřeboval vejít do místa kde je u slabší verze magneta ten malinkatý pól pro zadní světlo. Je tam málo místa a zapalovací pól i ten velkej světelnej se tam prostě nevejde a v kritickém okamžiku může dojít o průraz vinutí na kostru. Těch 12V získáš strašně jednoduše. Alternátor s permanentními magnety (magneto) je lineární zdroj energie. Tedy jinými slovy výstupní napětí je závislé na odběru proudu. Takže pokud chceš mít 12V tak stačí použít spotřebiče 12V (žárovky). Schválně zkus vyměnit obě žárovky za 12V o stejném výkonu a zjistíš že to svítí naprosto stejně. Proto jsme regulaci naladil na 12V a všechny spotřebiče jsem dimenzoval na 12V a přiměřený příkon... Pět pólů se nevejde, to mi věř  . Na STK poznaj prd, mě to troubí i se zhasnutým motorem a ani se to neobtěžovali zjišťovat... Natož aby chtěli abych nadlábnul stroj. Jinak info k 12V.. vždy je lepší mít vyšší napětí rozvodu, protože soustavou pak při stejném příkonu spotřebičů prochází menší proud, což se lépe elektronicky reguluje, nevadí tolik přechodové odpory a méně se projevuje odpor vodičů... prostě samé výhody, proč asi jinak by se po válce přecházelo na motorových vozidlech z 6V rozvodů na 12V...
Datum: 19. února 2009 20:30
 2Chong: O.K., díky za rady  Jak jsi došel k těm 12V na výstupu? 300 závitů za sebe, nebo pak i nějak přes sebe?(platí že čím víc, tim líp?...po nějakou horní mez). Nechci nic říkat, ale myslim že 5 by se jich tam dalo s trochou štěstí taky nacpat (těžko, ale jestli to je zhruba stejně velký jako ty normální cívky, tak třeba jo...uvidim, seženu drát, začnu namotávat a pak budu třeba mluvit jinak). 40W halogenku? Projde to vůbec na STK?
Datum: 19. února 2009 20:03
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nejvýkonnější je opravdu pól typ 05-6132 tedy zmíněnej světelnej pól slabší verze magneta. Hned v závěsu za ním je zapalovací pól a pak se umístil můj navinutý pól CuL 0,5mm 250závitů (300 by bylo nejlepší). Já ale přeladil výstupní napětí magneta na 12V. Čtyři póly jsou reálné, ale pět jich tam nenarveš. Každopádně jakmile spojíš výkony jednotlivých pólů, tak není od věci za to dát omezovač (regulaci) napětí. Přepětí ti totiž oddělá jakejkoli spotřebič, třeba i žárovku... Mám zatím sloučený třípól s regulací, vzadu LED lampu a zapalování CDI. V téhle sestavě mi svítí 25W žárovka plným jasem už od volnoběhu. Se čtyřpólem plánuju 40W halogenku...
Datum: 19. února 2009 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak videl sem uz na fika podomacku ukujeny stator se 4 civkama, s 5 by si byl asi prvni  to uz by byla vcelku zbytecnost, bud ty civky nejak zkombinujes nebo si udelas novy...nevyznam se takze ti nepovim...
Datum: 19. února 2009 18:35
 Tyjo koukám že seš docela supr člověk  Ono jestli by spíš potom nebylo lepší namotat jen dvě cívky (2x půlkruh) a pak je spojit....omotat kruh drátem se mi moc nechce (nedávno nám o tom něco říkal učitel). Ale nevim jak je to s účinností  Ale docela by mě to zajímalo, ono kdybych udělal třeba několik vinutí přes sebe... A kdybych takových cívek pověsil na stator třeba pět   Pak už jen vyhřívání rukojetí, sedla, ponožek,... a klimatizaci
Datum: 19. února 2009 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 no sesy sem se ptal,a tu svetelnou civku uz nikdo nevyrábí  takze z nabidky se da pouzit pouze zapalovací pól. O vlastním navíjení mi nedavno psal Chong. Jednu si namotaval sam 0.5 dratem,ale pocet zavitů nevim,ale myslim,ze rikal,ze zalezi ciste na tobe kolik zavitů bude mit a diky tomu se dá zvednout její výkon(zvedne se jeji napeti i proud kterej tam vznikne,nebo nejak tak  je to alchymie  )....takze si teoreticky muzes namotat 3 civky o 20W ...suma po usmerneni a spojeni by byla 60W pri strednich otackach,coz je pecka .....kdybych nebyl na takovyhle veci levej,tak si ty poly taky namotam. Ja budu používat dve 15W svetelny a jednu zapalovaci civku. Myslim ze Chong nezanechá toto téma bez reakce  a rekne ti víc  Ja mam doma komplet komponenty ktere navrhnul,ale stale se mi to vali na stole a ceka to na instalaci.....ale uz se tesim  konecne mi bude poradne svitit fichtl a dokonce i na volnobeh  a bude mit pekelnou jiskru diky niz to bude suprove chytat teplý i studený....a s pouzitim zadniho svetla z led diod dokonce muzes ve predu svitit zarovkou 35W ......me se teda zadni svetlo netýká  uz asi 5 let mi nesviti a nehodlam na tom nic menit   nezajima mi
Datum: 19. února 2009 17:40
 No, ono kdo si hraje nezlobí  A která světelná že je ta nejsilnější(myslim že stejný nejsou)?...z těch na fichtlkrámku(myslim že obíhat fichtly v okolí a shánět cívku z 20W zapalování asi neni nejlepší nápad). Ono když už mám fichtla na stole (něco se tam kouslo, nějaká vidlička či co), tak to chci trochu upravit aby to jelo podle mých představ  Nebo žebych si tu cívku zkusil namotat?  Já bych do toho klidně šel, už jen ten pocit že by to (možná) fungovalo by byl k nezaplacení  Ale nevim jakym drátem, kolik závitů, jak dlouhou,...
Datum: 19. února 2009 16:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 Nejvýkonnější ? to je relativni dle otacek....jako nejvíc dostnež ze svetelné cívky z 20W statoru(ve strednich otackach okolo 15W...s rostoucima i více),ale zase zapalovací pol ma skoro podobné parametry,ve finale z nej dostanes skoro stejný výkon ale ma lepsi prubeh odspoda ....nedavno jsem to resil s chongem,kvuli pouziti civek na CDI....takze nejlepsi bilanci vykonu maj svetelna a zapalovací.....civky ze serie 30W maj trochu jiny parametry kdyz je rozdelis a mala civečka je uplne jinde.... Koukam ty jdes prekopavat fika,co....vsiml jsem si uz na jawa-50 v diskuzi...
Datum: 19. února 2009 16:33
Jméno: Krystof
IP: uživatel4699
 zdar, pasuje plovak s Jikov 2917 (05,20,21,23) do Jikov 2914 (555) ?? Muj plovak (mam 555) je plnej benzinu, tim padem mi to nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 12:57
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 jak opatrne, myslis jako za bych mohl roztavit ten plovak ?
Datum: 20. února 2009 12:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5348
 normalne cin,kalafuna.....ale napred to poradne vycisti technickym benzinem a az to budes letovat,tak opatrne,moc to neprohrivat a s cinem opatrne....hodne stesti
Datum: 20. února 2009 12:50
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 ta dira je hned vedle te diry pro jehlu takze je to blby, jinak normalone letovat s cinem jo?
Datum: 20. února 2009 12:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
Datum: 19. února 2009 23:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ono gdyz pak mas dirku ve prostred gde prochazi jehla tak to jde blbe...navic jistota tam moc velka neni ze ti to vydrzi tak dlouho jako treba novej...
Datum: 19. února 2009 22:44
 plovak jde uplne normalne zaletovat jakejkoliv,ale nesmis bejt pako......a ten z kejvacky je stejnej.....
Datum: 19. února 2009 22:31
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
Datum: 19. února 2009 18:58
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co se tyce plovaku z novyho Jikova sedmnactky tak ten je prakticky nezamenitelnej a pasuje jen do jikova 2917, pravda ty plovaky se zaletovat skoro nedaj pac to puka a nasava bud mezi tema plechama veprostred nebo ve stredu jehly, zaletujes a za chvilu ti to zas padne na dno apc do enho nekudy jinudy bude tyct, lepsi koupit novej...s tema starsima zkusenost nemam ale pokud Standa rika ze to jde, proc ne
Datum: 19. února 2009 18:31
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 tak jo diky. asi to zkusim vypustit a zaletovat...
Datum: 19. února 2009 15:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 Nepasuje....pasuje tam plovak z karburatoru na kejvacky......ale jinak staci udelat do plovaku malou dirku,benzin vylejt a vsechny dirky zase zaletovat.....vetsinou to tece nekde kolem zaviraci jehly....letovat to jde v klidu....delal jsem to uz mockrat....blbbe jdou letovat karbecy z fichtlů(20,21,23)
Datum: 19. února 2009 15:13
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec chci se zeptat jestli musi byt u klapky domecek protoze jsem uz nekde vydel fotky kde domecek nemeli.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 16:03
 standa: ano, kopíruju jawu 90  . kliku jsem splašil z 05ky, protože se dá obrábět, a buž ji nechám stočit a šoupě asik z hliníku, nebo přímo upravit setrvák. jinak kolínko už mám na motoru posazené. jinak k tomu umístění, jinam to ani umístit nejde, 10 krát sem otočil kartr v ruce a stejně to jinam nešlo. mezi náma: kdýž jsem se nudil tak jsem vlastno ručně obrobil na takové škaredé klice setrvák, otevírá to v správný moment, jen předpokládám že to bude hodně vibrovat
Datum: 20. února 2009 16:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 hlavne v moment kdy by bylo soupe,tak muzes vytvorit spravne plnenej opravdovej 3 kanal......proste okopirovat jawu 90 v ramci moznosti....
Datum: 19. února 2009 23:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5343
 patriku na cem delas rotacni soupe??? taky sem premejslel o takovejchle blbinkach,ale rozhodne bych to umistil nejak lip nez na jawa-50.....ono je tezky vymyslet to rotacni soupe.....zbytek je brnkacka.....ono to rotacni soupe by mozna slo udelat i bez staceni kliky z boku.....mista je tam dost....jen asi neni prdel zvolit spravny okno,spravny casovani a spravnej material na soupe....co mi tak napadlo,tak proc vymejslet vymysleny a proste tam posadit tu zapalovaci placku se sacim kolenem z jawy 90....je to hlinik,da se dobre obrabet.....zapalovani je jinak podobny....a to je to posledni kdyz je na nej misto
Datum: 19. února 2009 23:41
Datum: 19. února 2009 22:40
 mustang: výš jak je náročné udělat rotační šoupátko?! já ho dělám a je to fakt sraní !
Datum: 19. února 2009 20:23
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 stando to si jenom myslíš, že nejsi, jsi jako chodící encyklopedie závad a jejich odstranění na fichtlech, péráku a já nevim na čem ještě
Datum: 19. února 2009 19:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
Datum: 19. února 2009 13:24
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 rotační šoupě ale to je bez klapky-domeček potřebuješ protože ti to jinak bude takat feleš
Datum: 19. února 2009 13:16
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ty jo to je chyb  takže opravy: potřebuješ, kolínku
Datum: 19. února 2009 13:08
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no.... potřbuješ něco kam ji dáš. Třeba Hlada si udělal mezikus na kolýnku ke karbeci, počkej až se ozve on, určitě ti k tomu řekne víc, ale já si mylim že pokud máš k dispozici nástrojářskou dílnu, tak to uděláš jenom pomocí ůpravy válce, ale to je taky vlastně domeček...., pokud chceš sání ke klikovce, tak se obávám že domeček, budeš muset udělat na 99-100%, počkej si na názory profíků, to moje je čistě teoreticky...
Datum: 19. února 2009 13:07
 Mam otazku asi jako kazdy zacatecnik, mam motor na jawette po GO. Jak ted postupovat, zapojim ele. kabely a co dal? ted seridit motor, nikdy jsem to nedelal a nikam se mi to davat nechce, motorek mam spoustu a chci se to naucit. Muze mi nekdo dat odbornou radu co a jak? + kdyz je motor nove slozen jak se ma dlouho zajizdet? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 13:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 hele stadiona ti z hlavy nereknu,ale bude to jak fichtl....civka a kondik na kladivka...hodnoty odtrhu a predstihu si najdi v prirucce...je stahnutelná vsude.....z vlastni skusenosti rikam,otoc placku se zapalovani skoro az na dorez doleva a na kladivka dej neco okolo 4 desetin....jako melo by to chytnout a jet....serid si to pak podle navodu.... Zajizdet pomalu,hlidat aby se to nehřálo a hlavne víc mazat....klidne 1:25 a ze skusenosti doporucuju lepsi olej do benzinu.....zajizdi se tak do tech 200km pomalu,do tech 500 uz muzes trochu zrychlit,ale furt mazat a tak od tech 500 do 1000km uz muzes jezdit normalne,ale furt víc mazat.....po 1000km by to melo bejt perfektne zajetý
Datum: 19. února 2009 13:29
 zdravim panove nevite jak zmerit realnou velikost vyfocenyho dilu na motorku?nebo to proste nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 14:20
 neni to třeba v nějakym katalogu ND?
Datum: 19. února 2009 14:20
Jméno: Jakub Z
IP: uživatel368
 No, chtělo by aby na fotce bylo nějaký měřítko nebo něco s čím by ten díl šel porovnat. Ale nejjednoduší by bylo, aby ten díl změřil někdo kdo ho má, jinak fakt nepomůžu.
Datum: 18. února 2009 22:03
Jméno: Moly....sorááč
IP: uživatel1913
 Ahoj...dal by mi nějakej elektrikář..nebo někdo kdo se vyzná v elektrice na sebe icq bo skype ...nemyslim ted fichtla ani motorky..potřeboval bych se na něco zeptat..a jelikož se to netýka motorek tak to nechci cpát sem díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 22:28
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 díkes..ale to co sem potřeboval mi ládik žekl....ale díkes
Datum: 19. února 2009 22:28
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 co takhle Chong ten je machr
Datum: 19. února 2009 20:04
 zkus se optat jestli by ti někdo nepomoh na http://danyk.wz.cz ...a kdyby jo, tak jsem docela zvědavej jak to dopadne. Mimochodem myslim že chromování do fóra o ,,silných a nesmrtelných'' motorkách patří  Ať už chceš chromovat cokoli...třeba celýho fichtla
Datum: 19. února 2009 18:08
Jméno: Zbynek
IP: uživatel2014
 Potrebuji prave nastvit proud cca 25 A a pak cca 5 A.. A nejsem v tom zbehlej jak by se to dalo udelat..
Datum: 19. února 2009 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel5343
 nevim,nejsem elektronik,ale nestacil by na to obycejnej potenciometr? koupis to v GESu za par drobnejch.....chromovani doma na kolene neznam,tak s tim ti neporadim.....
Datum: 19. února 2009 17:43
Jméno: Zbynek
IP: uživatel2014
 Zdravim, chtel bych se zeptat. Potrebuju regulator prouru na chromovani. Existuhe neco takoveho? Da se to koupit? Nebo jednoduse sestavit?? diky za informac Zbynek
Datum: 19. února 2009 17:21
 Elektriku mám sice jen jako koníček a jsem teprve v prváku, ale klidně pokusim se poradit - o co jde? (šlo by naznačit?)
Datum: 19. února 2009 14:19
 sice jsem čerstve vyučený ale budu se snažit
Datum: 18. února 2009 21:51
Jméno: Ladislav Mužík
IP: uživatel5338
 358754501
Datum: 18. února 2009 21:51
Jméno: sowa
IP: uživatel5337
Posl.aktualizace: 19. února 2009 2:10
 15 ..
Datum: 19. února 2009 2:10
 Proc ksakra vytvaris dalsi prispevek ????????? ty 4 nebo 5 slov si mohl napsat jako odpoved ne??
Datum: 18. února 2009 21:30
Jméno: sowa
IP: uživatel5337
 Caf...napiste mi sem nekdo pls na jakej kontakt se zapojuje kostra..diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 16:40
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 dava se na patnactku(15).
Datum: 19. února 2009 16:40
 Na mínus
Datum: 19. února 2009 10:47
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 A co se bez ptaní podívat do schema zapojení?
Datum: 19. února 2009 8:06
 myslis u civky?
Datum: 18. února 2009 21:10
 Zdravim šecky borce co mě odpoví na otázku .... jaký je rozdíl mezi tyristorovým zapalováním kerý je na babetě a zapalováním na fichtlu? má to tyrystorový nějáký výhody nebo je to jedno.díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 8:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jo a nepleťte si ,,bezkontakt,, se zapalováním. Bezkontaktní snímání je pouze způsob snímání polohy kliky pro generování pulzu pro libovolné zapalko.
Datum: 19. února 2009 8:04
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Rozdíl mezi klasickým (indukčním) a tyristorovým (kapacitním) zapalováním je podstatný. A to ten že každý funguje na jiném principu. Z názvu však vyplývá kdeže se to schromažďuje náboj potřebný k výboji na svíčce. Každopádně, a to je informace co tě bude zajímat, kapacitní zapalování patří k těm rychlejším a s kvalitnější jiskrou. Zapalko z pily bude OK, ale ne každej mám ožnost mechanických kovoobráběním. Navíc si nepamatuju že by nějaká motorová pila měla i světelnej okruh. Na závody tedy asi OK, ale do denního (i nočního) provozu nicmoc...
Datum: 19. února 2009 7:20
 z babety zbytecnost... spis z motorový pily ale to se musí otočit
Datum: 19. února 2009 0:46
 A slo by to dat na pionyra a kdyz jo melo by to nejaky prospěch na vykonu? nebo je to jen zbytečná práce
Datum: 18. února 2009 21:19
 ale jestli se nemyslim tak babeta v tom zapalovani ma omezovač
Datum: 18. února 2009 21:11
Jméno: david
IP: uživatel1553
 na babete nemas kladivko, takze zestelujes jednou a jeto.
Datum: 18. února 2009 20:54
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli jste někde na netu v shopu neviděli svíčku BRISK N12RS, potřeboval bych ji. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 19:31
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 vyčetl jsem to na forum že je nejpodobnější svíčce PAL X 17 potřeboval bych ji na čz 125/516
Datum: 19. února 2009 19:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pokud tedy mohu mluvit za sebe, tak jak jsem se různě pohyboval na ,,netu,, a koukal se všude možně, tak zmíněnou svíčku BRISK N12RS jsem neviděl
Datum: 19. února 2009 7:16
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár fichtláci nevíte o nákým shopu na barvy? potřebuju střijnout fíka dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 18:34
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 najdi neja kou drogerii a tam toho maj dost
Datum: 19. února 2009 18:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5342
 U nas je maj v drogerii .....
Datum: 19. února 2009 12:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Třída F.E.Dzeržinského 1256, Moskva... otevíračka ve všední den od 10hodin (Ďésjať časóf útrom). Telefon si bohužel nepamatuju, ale to najdeš hravě na internetu... Mylsle jsi tohle město, že jo?
Datum: 19. února 2009 8:09
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
 Omg..nemáš poblíž město s barvama lakama?!  ...JINAK STAČÍ Hledat...naprosto nechápu proč to sem píšeš
Datum: 18. února 2009 19:47
 zdarec jak je na stadiona S22 dlouha ta tyčka k zadni brzdě a jaky ma pruměr htěl bych si to vyrobit Dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2009 19:55
 diky zavitniky mam kulatina se najde
Datum: 18. února 2009 19:55
 hele kup si kulatinu 6mm.na jednom konci vyrizni delsi avit,tak +-5cm,z hlavy fakt nevim,a druhej ohni o 90 stupnu aby sel dat do ty packy co je vyvedena z motoru,jestli nemas zavitniky tak se to taky necha udelat z zavitovy tyce,ale neni to ono,jinak nezapomen to natrit az to budes skladat
Datum: 18. února 2009 19:46
 Jestli je to stejný jako u S11, tak můžu změřit + vyfotit, ale jestli má S22 jinou, tak nepomůžu
Datum: 18. února 2009 19:39
 cawte kluka sa mi pretaca v loziskach mozem tam pouzit lepidlo?alebo co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 13:33
Jméno: nfth
IP: uživatel3402
 pomed si hridele na klikovce modrou skalici
Datum: 20. února 2009 13:33
 jo už sem s nim o tom mluvil,nemá tam nový ložiska bohužel trěba trochu zainvestovat...
Datum: 19. února 2009 10:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Řešení na...o. Lepidla na ložiska sice existují, ale co já vím, tak pattex něco dělá ale cena za množství velikosti unce tak tisícovku, no a to se podle mě vyplatí koupit kliku novou.. ne?
Datum: 19. února 2009 8:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5328
 razim nazor,ze kdyz se klika mlati i v novejch loziskach,tak je na case vymenit kliku.....
Datum: 18. února 2009 22:35
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 ona ta kluka ona sa to ci s loziskami pekne ale kyve sa do bokov a ked zaseknem lozisko tak sa pretaca
Datum: 18. února 2009 20:36
 no podle mně žádný loctite nepomůže kdyš se klika protáčí v ložiskách tak asi ani nebudou těsnit semiringy pač čepy sou už asi dost ojeté sežeň si buď novou kliku anebo si na čepy nech nanést tvrdochrom jeden čep 250kč
Datum: 18. února 2009 20:12
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 a tobě už sem to psal chatu ne?
Datum: 18. února 2009 19:21
 Nebo si nech nachromovat čepy a přebrousit..  Ale Loctite to jistí....bavily sme se o tom už včera....!
Datum: 18. února 2009 19:17
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jo LOCTITE dělaj takový lepidla na ložiska
Datum: 18. února 2009 19:12
|



|