Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 cau hosi mam priblblej dotaz jakej je rozdil mezi 3krouzkovim pistem a 2krouzkovim bude to s tim 3krouzkovim mit veci silu? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 22:50
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 hele tak cca ve ctvrtek sem vsem temhle priblblostem zacnu venovat a strucne to sepisu do FAQ....
Datum: 23. února 2009 22:50
 Zruste pistni krouzky!!! Uz je to stary
Datum: 23. února 2009 22:26
 chlapi znáte to ...... "myslet znamená h**** vědět"
Datum: 23. února 2009 21:39
 taky sem si myslel že už to všichni chápou... myslel sem špatně
Datum: 23. února 2009 21:04
 to bylo schválně kvůli tobě
Datum: 23. února 2009 20:36
 to tu dlouho nebylo...  už sem myslel že se na to úúúpně zapomělo....
Datum: 23. února 2009 19:55
 maj pravdu ale todlec uz se tady mockrat resilo, bud z toho vyplynulo ze to nema zadny vyznam nebo to co tady psali prede mnou, z vlastnich zkusenosti vim ze to tak opravdu jede jak pisou (oba pisty byly jety na stejnym valci, mezi nima nebyl zadny vybrus a jen par desitek najezdenejch km)...dneska uz je lepsi 2 krouzek, tri je zbytecnej...
Datum: 23. února 2009 19:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 3kružkovej není do takových toček a jde líp odpodu,2kroužkovej je hodně točkovej ale nejde tolik od spodu
Datum: 23. února 2009 18:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 3 kroušky vetší koprese míň votáček.2kroušky víc otáček menší komprese (2 kroužky na padině leteji víc).
Datum: 23. února 2009 18:35
 JAWA 21 Zdar draci nedávno jsem zničil poloautomat, ale ten jsem sehnal. No přejdu k věci v čera jsem začal už to skládat vyměnil jsem ložiska, gufera. Ale jak jsem začal nasazoval už válec tak jsem zjistil že jsem měl štípnutý pístni kroužek a udělal mi rýhu ve válci, a pístni kroužek se mi přetáči do kola (je to jenom jeden). Jo a divil jsem se že píst mam 38 a nultý výbrus ale že mám 3 pistní kroužky, což jsem se divil co znám kamarády tak mají všichni po dva pístni kroužky. nevíte proč mám 3pístni kroužky? a co stím válcem?? poraďte předem díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:46
 zamek se ustip nebo je malinkej a proto se pretaci...tak za pist das kolem 200, za vybrus 500 tak si spocti co je podle tebe vyhodnejsi, jasny ze pokud je tam extra rejha tak ti to bude ubirat na sile...ale pro me za me vymen pist i gdyz vybrus je investice do budoucna...
Datum: 23. února 2009 19:46
Datum: 23. února 2009 18:09
 To, že se ti protáčí kroužek je tím, že ti chybí v drážce zámek. Budeš potřebovat nový píst a to je už většina ceny celýho výbrusu. Doporučuju rovnou výbrus. 3 kroužkový písty se dávali dřív. Na dvoukroužkový se přešlo už během výroby pionýrů.
Datum: 23. února 2009 17:30
 3 pistní kroužky? tak to máš ješte origoš od víroby. to že se protáčí bude nejspís proto že máš ustřiženej zamek-kolíček v dražce-jinak jestli je ta drážka hlubší tak je to zrale na vybrus pokud není hlubší nez vybrus dovolí. jinak jinej valec
Datum: 23. února 2009 17:21
 Zase pístní kroužky doufej, že to neuvidí frikulin....
Datum: 23. února 2009 17:19
 zdravim mam malej dotaz je setrvak kliky u ČZ 477 175ccm stejnej jako u ČZ476 125ccm? potřebuju ji zrepasnout ale mam jen tu 125ccm a nemam to kde porovnat podle mne je jina jen ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:28
 rak to osraly, chclápek kterámu to dáváme my nechá vyměnit i čepy.
Datum: 23. února 2009 21:28
 i cepy? delal jsem repas uz 2krat a nikdz to neudelaly i kdyz jsem chtel
Datum: 23. února 2009 21:23
 ty kroužky na gufera jdou stáhnout. jinak když dáváš kliku na repas taky ti vymění i čepy.
Datum: 23. února 2009 19:31
 takže musím sehnat kliku ta co mam v masině ma jetý kroužky na gufera. a druha co mam u kamose dostala kopu když mi vypadla do karteru nepozorovane jehlicka /potvora
Datum: 23. února 2009 19:26
 ji jsem si jistej, měřřil jsem to. ojnice stejné, setrváky jiné.
Datum: 23. února 2009 18:27
 ses si jistej? rodil je asi 6mm
Datum: 23. února 2009 17:57
 ojnice je stejna, ale setrváky jsou jiné, tj: jinší vzdálenost uložení ojničního čepu.. mám doma obě tak jsem porovnával.
Datum: 23. února 2009 17:32
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi muzu pouzit olej m6a do benzinu a kolik mam michat dik za odpvedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 M6A je pouzitelnej....pomer do 1 :30....ac sem tomu nechtel verit,tak to jede lip na M6A nez na levny recyklovany M2T.....ale furt ten karbon je na nic no....
Datum: 23. února 2009 20:33
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Do pionýra se m6a dává 1:20-1:25 a není s tim ani problém.Nebo M2T ale taky je dobrej MOGUL TS 1:33-1:40 minerální API TC (M2T super od mogulu) jiný bych tam po zkušenostech nedával.
Datum: 23. února 2009 17:35
 Pro M6A se doporučuje 1:25.
Datum: 23. února 2009 17:35
 jo mužeš také jsem na něj jezdil a přisel mi lepší než m2t jediná nevíhoda je že se húř rozpouští a dřív se ti zanese vejfuk pomer ti neporadim u pincka sem vzdy daval radsi víc
Datum: 23. února 2009 17:11
Posl.aktualizace: 23. února 2009 20:39
 Teda CZtka kecam
Datum: 23. února 2009 20:39
 ubývaj
Datum: 23. února 2009 20:39
 njn .... ale je to fichtl...tech jeste dost ale taky ubivaj....
Datum: 23. února 2009 20:35
Datum: 23. února 2009 20:10
 tak nemam rad upravy a gdyz upravy tak s velkym U...tohlec se mi ale opravdu libi, dobre udelany, ten Hikon tez vypada ze to nedelal nejaky zacatecnik...opravdu peknej kousek, bud arabys renovovat nebo z nich delat takovydlec povedeny exponaty co dokazou rict okoli ze maj v sobe este dobry kone...jinak ale ten zavodak uz sem parkrat videl, nejezdi na zavody?
Datum: 23. února 2009 19:44
 vypadá to zajímavě
Datum: 23. února 2009 19:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *viděl
Datum: 23. února 2009 18:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Tohleto je hodně povedenej závoďák.....  ...vy
del sem stokrát horší "závoďáky" ...
Datum: 23. února 2009 18:15
 Ja se trefovat nepotrebuju.... spatne jsem to napsal ... ne k pobliti ale na tu motorku to podle me nejde... reseno je to pekne (na ty fichtly typu Cross se uz ani nedivam) celkem to i zapada ale takhle nicit takovej peknej kousek... no ikdyz je lepsi nez ho nechat nekde zreznout no...
Datum: 23. února 2009 18:13
Jméno: mara 2
IP: uživatel2669
 takovy co rika standa bych odsuzoval ale tohle je hezky reseny to ses moc netrefil will ja bych z toho teda nebyl spis musim priznat že se mi to docela libi je to doswt zajimavy
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Je to o vkusu,ale je fakt,že tento stroj už je vhodný spíše někde k sběrateli a ne na závody.
Datum: 23. února 2009 17:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 16:46
Datum: 23. února 2009 16:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 docela zurivej kousek  aspon se podivejte jak ma vypadat funkcni hikone......a ta banda ma vetsi hodnotu nez ten fichtl i smotorem   peknej zavodacek....uz sem ho kolikrat videl na zaberech ze zavodu....origo je origo,ale dobrej zavodat taky neni od veci....ja jen odsuzuju lesní tunery co urezou plechy,prevarej vejfuk nahoru a maj ostrej kross.....
Datum: 23. února 2009 16:20
 njn ale tak tohle je starej stroj a na nej se to vubec nehodi.. nvm vec nazoru....
Datum: 23. února 2009 16:02
 tak si ho dej do origo stavu ty když nechceš závodit
Datum: 23. února 2009 16:01
Jméno: jarda
IP: uživatel2800
 nevíte nákou stránku kde se prodávaj nový sportovní vzduhoví filtri na pinka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:58
Jméno: d
IP: uživatel1913
 matescrkt@seznam.cz
Datum: 23. února 2009 16:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Já doma jeden mám...mám tam udělanou přírubu...dám ti ho za 200 .......je trošičku..ale fakt ohnutej...foto ti můžu poslat..pokud chceš..ozvy se na meil
Datum: 23. února 2009 16:58
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 neprodavaj...vetsinou to ma velke prumery priruby a musis si udelat vhodnou redukci...filtr s nejmensim prumerem je snad na simsona s karburatorem BVF.....maj to na moto-prodejna.cz ....jinak je toho plny net...staci jen hledat
Datum: 23. února 2009 15:31
 Zdravím tady všechny  měl bych takový malý dotaz... mám jawu 50 robby r. v. 2005, a udělal jsem malý upgrade na sání... dal jsem tam jiný filtr a vyvedl ho mimo airbox který tam je dodáván od výrobce... karburátor teď nasává mnohem víc vzduchu... což je super... motorka je až neuvěřitelně čilá... JENŽE... bylo jasné, že za pár kilometrů bude svíčka bílá jak papír... a to značí málo bohatou směs... tak jsem tedy pozvedl jehlu v karburátoru na nejvyšší pozici ale pořád mám pocit, že to je málo... a tak bych tam rád dal větší trysku... jestli je tedy tenhle problém možno řešit tímto způsobem... je to karburátor Mikuni a hlavní trysku má 77,5 (jak píší v příručce) jen nevím jaký to je typ trysky... jestli M4, M6... a popř. kde tyhle trysky pro tenhle karbec sehnat... tak kdyby někdo věděl, budu moc rád... děkuji předem za radu !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 15:03
Jméno: martys
IP: uživatel4186
Datum: 23. února 2009 15:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 23. února 2009 14:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Hele je to 4T ...nevim o tom ze by mu vadila chuda smes(je to problem u 2T kvuli mazani)....pokud jede dobre tak bych to neresil,ale pokud nejak cuká nebo se hltí,tak dat tu vetsi trysku.....ale to nevim,kde sehnat
Datum: 23. února 2009 14:36
 Čaute mam dotaz co si myslíte o tom dyž dam na čz 175/477 vyfuk hikone už jsem s tim videl par čz ale nwm jetli to pojede dyž sou to vyfuky na 50ccm motory.díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 11:17
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 Kup si radsi ladak na MZ kdyz uz nic lepsiho.....
Datum: 23. února 2009 11:17
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi kde byva nejcastejsi chyba u zapalovanoi jawa 555 ...diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 12:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 no nevim.....mozna jo,ale ja to nikdy neskousel,ale mozna je to tam nejak nanejtovany....kasli na to vycisti to benzinem a hlavne koukej jestli to ne nej jede a jestli ti nehoreji kladivka..... to sou zapalovani na jednu stranu supr a na druhou stranu se tam neco podela a shanis celej novej stator protoze to nejde opravit....
Datum: 23. února 2009 12:25
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 A nevis jestli se da to vinuti vydelat s toho krytu pac jsou tam i kabliky a chci ho proscistit
Datum: 23. února 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Prošlehlý vinutí
Datum: 23. února 2009 10:12
 čau lidi napadla me takova kravina na fichtlu, spojit dva karbce jako že by byli dva za sebou jeste teda nevim jak bych je spojil a ted se ptam jestli nekdo neco takoveho udelal určitě nejsem prvni treba jak to dopadlo nebo tak neco nebo nejaky odkaz kde budou nejaky foto
ja se ptam abych nezrušil dva karbce zbytečně dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 16:27
 no tož vice benzinu trebato lip oojede jeden bych předelal aby tam toho tolik nevalilo ješte uvidim ale souslam stym že je to pekna konina
Datum: 24. února 2009 16:27
 pravda dosahnes tim akorat enormne bohate smesi takze ti to stejne nepojede leda ze bys tam dal polovicni trysky, ale zac co bys tim ziskal? odpovim si sam - nic, jen dvojity privod benalu, 2 soupatka kery to musi ridit stejne, 2x takovou spotrebu, dve lanka atd atd proste blbost, delavaj se vicekomorove soupatka ale to je nejvice platne u aut a i tam je to docela rarita a ani poradne newim jako to ma ucinek...nereknu dva vedle sebe a spojit jednim kolinkem sani do valce, to je neco jinyho pac nebudes mit jeden difuser jak u karbcich za sebou ale celkove vetsi proud smesi pac to pujde obema karbecama do jednoho kolinka sani...ale i to je vcelku bobost leda ze bys mel dva "male" karbce, chut a cas udelat si kolinko k nim a napojit je na to kolinko...lepsi sereni ale vidim v pouziti vetsiho karbenatku a ne patlani nejakoho projektu s velmi nejasnym vysledkem a pak zbytecne zdlouhave odladovani toho...
Datum: 23. února 2009 19:14
 Dvěma karburátorama zasebou docílíš akorá dvakrát tak bohotou směs.
Datum: 23. února 2009 16:55
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 za sebou bych řekl že určitě ne. Dva se používaj, ale minimálně, o jednom takovým jsem slyšel, jeden jsem viděl. Pochybuju že máš tak nakopanej válec a jinak než dvouma vstupama tam směs nedostaneš...
Datum: 23. února 2009 9:36
 Tak to ty karuratory akorat zmrvíš pač pochybuju že by tuto co te napadlo nekdo realizoval  proste je to blbost
Datum: 23. února 2009 9:20
Jméno: martin
IP: uživatel4545
Datum: 23. února 2009 9:03
 Jak čtu tyto inzeráty http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/223791-592-typ-motoru-559.html zaujme mě cena  ale to nic ,ale většinou se zamyslim , jak někdo mladý to prodá po příbuznych a neváži si toho , nemyslim to doslova ,ale,,,,,,takemu vnukovi bych to nedaroval , ja bych to nikdy takhle neudělal , ale to same by mohl řic někdo o jine věci co bych třeba prodal  , (jen tak na zamysleni , bo tu to nezije ten pokec  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 14:10
 nějak mi na ní nesedí jedna věc, a to ten blatník, dyď to má 16 kola, ten tam nepatří en??, nebo to je ten novější typ
Datum: 23. února 2009 14:10
 Třeba k tomu proste nemá vztah a mootrky mu nic neříkaj tak to prodává lepčí než aby to mel hozeny nekde a tam to hnilo
Datum: 23. února 2009 9:24
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 Muže být spoustu duvodu proč to prodává. Třeba na ní neumí jezdit
Datum: 23. února 2009 7:30
Jméno: Smajdii
IP: uživatel5121
 Zdar chtěl bych se zepta cim by to mohlo byt že když si udělam korkove lamely na jawu 250 vše namontuji vyskoušim a za chvili spojka prokluzuje a pak už nejde zařatit,dělal jsem už to dvakrat a pořad to stejne.Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:26
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Může to být tím že jsou ty korky moc tlusté. Možná bych je sbrousil jemně.
Datum: 23. února 2009 16:26
 cuzz Seso...nechtelo by se ti vytvorit (nebo aspon pridat nekam do FAQ) slovnik nejdulezitejsich pojmu? napr Difuzor,rozeta atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 19:15
 Mě by ten difuzor zajímal - už mě napadly 3 varianty co to asi může bejt, ale navzájem se to vyvrací
Datum: 23. února 2009 19:15
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 BigDick: tys tu dlouho nebyl coo?? to seš ty jaks psal minule na chatu ?????
Datum: 23. února 2009 2:59
 často se lidi ptali co je difuzor (nebo si myslí že je to něco jinýho)  Jo s tim výkonem by se mělo taky sepsat, protože těch dotazů je čim dál vic.. Poradte mi nějakej tuning aby to líp jelo PS: jsem začátečník... Ale myslim že by to tady bylo stejně, lidi si nic nenajdou radši se zeptaj a čekaj až jim to dáte až pod nos. Jako dotazy typu: Prodává se tady gufero na pionýra? ... Prostě lidi
Datum: 23. února 2009 0:28
 Nebo co je to motor  kde ho najdu
Datum: 22. února 2009 23:05
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 bigdick:znáš lidi s typem otázek,jak nejsnadnějc zlepšit vykon atd.
Datum: 22. února 2009 21:58
Jméno: BigDick
IP: uživatel5371
 tak todle vi snad kazdej
Datum: 22. února 2009 21:54
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 nebo klapka
Datum: 22. února 2009 21:51
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár fichtláci dalo by se použít bezkontaktní zapalování na minibike do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:51
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 zas kecy....neco si udelal spatne....hrozne tocej.....nemuzou mit omezovac
Datum: 23. února 2009 21:51
Jméno: forte
IP: uživatel5375
 jo skousal jsem to ale nejede to. civka minibike ma obmedzeni alebo takovi neco. byla to skoda penez.
Datum: 23. února 2009 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel5366
 clovece ja myslim ze tam dokonce pasuje s minimalni upravou....ona ta klika z minibajku ma snad dokonce uplne stejnej konus na klice jako fichtl,jen jakoby je ten kuzel o pul cm urizlej......mel sem to v ruce,ale nemel sem moznost to skusit osadit na fika,ale myslim ze to pujde s minimem uprav....akorat nejak chytre uchytit ten snimac
Datum: 22. února 2009 22:30
 s upravama aji jo...gdyz je cas, chut a prachy tak jde secko...
Datum: 22. února 2009 20:19
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 možná jo dneska sem si koupil minibajku tak sem se v tom hnes vrtal...
Datum: 22. února 2009 20:00
Jméno: janda
IP: uživatel5238
 Jak mám prosím stáhnout ložisko z klikovky? Os i ložisko jsou ocelové tak zahřívání moc nepomáhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:33
 Já to ložisko uchitil do svěráku a bouchnu sem přes dřevo na čep kliky a bylo to venku hned!
Datum: 23. února 2009 16:33
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 jestli uz ho nebudes potrebovat a koupis novy coz bych ti doporuci tak skripni so sveraku a utahuj dokud nepraskne a nebo ho nezahrivej fenem na vlasy
Datum: 22. února 2009 21:07
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 Cau stando nedavno sem se ptal na auta golf,audi... ty si doporucoval motor 81 kw? proc ne tu slabsi 66 kw?Diky a sorry
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2009 12:02
Jméno: standa
IP: uživatel5382
 rekl bych ze pan pulic to uplne nejlip zrekapituoval...
Datum: 24. února 2009 12:02
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Diskuse mezi vyznavaci dechtaku a benzinaku sou na kazdym 2. netovym fory. Nekdo ma rad hoilky, nekdo holky. Je mi 21, mel sem zatim jen Renaulta R5, Favorita a ted mam Pegeota 306. Vsechno v benzinu. A na moje jezdeni (kratky vyjizdky po okrskach, kde sem driv nez bych TDi motor vubec ohral) je benzinovy motor proste vyhodnejsi. Chci maly a lehky auto. A k vozum VW mam lehkou averzi... Ale at si kazdej jezdi s cim chce, beztak to tahle "diskuze" urcite nezmeni.
Datum: 24. února 2009 6:36
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 24. února 2009 0:12
 pouchaz>"Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty." tak s tim můžu jenom souhlasit..... zvlášť když náš mazel nemá ABS - už z výroby, naštěstí. U 4x4 je problematická zadní náprava (příbuzná s Citroenem BX) jak se posere je to na kulku do palice.
Datum: 23. února 2009 23:29
 No s ti co jsem jezdil já stojí na černém mostě už asi dva roky bez hnutí  ... Ale myslim si že jich mohlo být v tý vybavě tak do stovky. Mělo to stavitelnej podvozek i klimatizaci. O el. oknech a střeše ne´mluvim. Jak píšeš elektrika je špatná a do dnes se to francouzi nenaučili. Jednou jsem s tim předbíhal kolonu aut a vytočil jsem to nad 6500 otáček a to auto přešlo do usporného režimu  musel jsem povolit plyn a přeřadit nahoru a vše bylo v poho. Je to pecka benzíňák co má duši a musis umět jezdit. Žádná elektrika jen auto a ty. Mohl jsem to auto za 30t koupit ale investice by byli strašný.
Datum: 23. února 2009 22:26
 pouchaz> 4x4 s turbem je 405T16 což je ještě trochu jiná liga a docela rarita. To co máme doma je ta první verze Mi16 1.9 litru 158 koní při 6500 max. toč. moment při 5500 (pozdějš asi od roku 91 to byla 2.0 s nižším výkonem ale větším toč. momentem už při 4000 ) krásně zachovalá původem z CH .....jen teda ta elektroinstalace je taková "francouzská"
Datum: 23. února 2009 22:17
 Pardon přepsal jsem se byl to Peugeot Mi 16 4x4 turbo bylo jen v 205
Datum: 23. února 2009 22:08
 Já jezdím s fábii 1.4/16 V 101k za 4,9 litru  Stando to hrozně krosíš
Datum: 23. února 2009 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 benzinovy auto kterym sem jezdil za 5.5 na sto.....fiat seicento 1.0i...vmax 160....hruza pak dalsi ktery jezdi za minimum je felicie a 120 skodovka.....tak 8 na 100....taky zadna slava....
Datum: 23. února 2009 21:59
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 jak to nema 6Q tak to jezdi draze po dalnici pokud nejedes jen kilo.........
Datum: 23. února 2009 21:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Kde je beru? ze zivota..... ale teda vesmes skusenost a autama 1.6 16V a 1.8 20V ......jo fáčko a felcka jezdi za osm.....to vim....
Datum: 23. února 2009 21:54
 to zdenekk : Máte Peugota 405 Mi16? Hezky to je dost dobrej motor. Měl jsem tu čest to řídit v 4x4 s turbem a to bylo nezapomenutelný. Pecka motor, ale dnes zachovalej kousek těžko najdeš. Tomu autu se nad 5000 ot moc líbí.
Datum: 23. února 2009 21:52
 pro mě ale neni auto jen spotřební věc pro dopravu z bodu A do B ..... takže na spotřebu seru a radši si poslechnu ten koncert benzíňáku při otáčkách nad 6000 ......... Stando, nevim kde pořád bereš ty hodnoty spotřeby...... náš rodinnej wagen (Peugeot 405 Mi16) jezdí při dodržování pravidel na dálnici za 8 l/100km ..... jasně že když se neudržíš a pořádně to solíš na plnej knedlík, tak můžeš počítal spotřebu v litrech na hodinu ...... motor má najeto přes 180 tis. a šlape jak švýcary.... a rozhodně to neni žádnej pomaloběžnej traktor.
Datum: 23. února 2009 21:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 nesnasim borce co udelali par motorů co tocili vic jak 7000,ani nevedi jak se jim to povedlo a myslej si ze rozumnej vsemu......to ze nekdo nema rad naftovy motory,je ciste jeho problem,ale bohuzel nafta je dnesni trend...lidi koukaj aby jezdili dlouho a levne...a kazdymu je tak nejak jedno jestli ma zrychleni z nuly na sto za deset nebo za sedm....hlavne kazdej resi,kdyz jede po dalnici prumernou 150 aby nemel okamzitou spotrebu 18 ale 6 litrů.....i ty blby emisni normy uz sou taky vyreseny...takze opravdu hulí jen mačeta a nebo čipovka..... prosim....benzinaky sou taky dobry....ale pokud si nekdy koupim neco v benzinu,tak staryho americkyho veterana na prilezitostny vyjizdky....nerak ze nejakej peknej Dodge Charge nebo Mustang by se mi nelibili,ba naopak.....to je ta americká krása a síla....asi jediny dedictvi z americkejch novodobejch dejin na ktery muzou bejt pysny....jinak nic nedokazali.....
Datum: 23. února 2009 20:55
 to josef605: musel jsem ho prodat když jsem šel na vejšku, měl jsem velký výdeje. Jinak na nějakých 18 kolech by vypadal moc hezky. Měl najeto přes 500t km. Jinak mikrospánek je svině...
Datum: 23. února 2009 20:20
 tak ten medvěd.je pěknej ale škoda že je to nafťák. dej mu ňáký elektrony aš budou prachy a bude pěknej,a k tomu tátovi,jel z noční a usnul.v osumdesáti do zdi.jezdil tak 11 let a nic,aš tet  .a že sem blb.to vim uš dlouho
Datum: 23. února 2009 19:40
 to josef605. ty ses fakt blb. Jak jsem napsal adasovi byl to slovní obrat. S plynem jsem ti chtěl jen ukázat, že ne jen nafta měla původně jinej účel. Ale koukám že tvoje inteligence na to očividně nestačila  . Jinak táta se šikula. A pro tebe foto, šetřil jsem na to od 14 let a koupil jsem si to za vlastní. http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka1.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka2.jpg http://pouchaz.sweb.cz/Mercedes/fotka4.jpg
Datum: 23. února 2009 19:32
 to pouchaz,je mi 16,a jak řikal adas,je ti 22 a za 20 let si nezažil auto co by v zimně nenastartovalo.a že si vlastnil mercedes.....nebyl náhodou na ovládání?a předplatný mi platit nemusíš to mam zaplacený.a s tim plynem to se ti nepovedlo,ve fáčku sme ho měli 3 roky jenže pře vánoci ho táta rosekal,motor byl místo řidiče
Datum: 23. února 2009 19:15
 to adas:  aha... 1000 MB je předposlední kvalitní auto z Mladé Boleslavy... Na to že se jich vyrobilo něco přes 400 tisíc už moc nejsou vidět, ale to jsme někde jinde.
Datum: 23. února 2009 18:12
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 to celý to souvětí se týká škodovek moje MB je škoda 1000MB
Datum: 23. února 2009 18:05
 to adas: Ber to obrazně. Není to třeba 20 let ale 17... to byl slovní obrat. Jinak jestli ti MB se 150t nejede, tak je někde chybka. Co je to za motor?
Datum: 23. února 2009 18:01
Jméno: adas
IP: uživatel4606
 Páni, fakt odborník vedle odborníka. Tak já se taky přidám, kdyby se na benzinový motory používaly stejný materiály jako na dehet, tak vám taky natočej mnohem víc. Motor vpořádku když ho chytneš pod krkem tak kouřit nesmí, to že hulí jakprase je tím že to auto ve městě nedostává na prdel s potřebuje se vypálit, běžně se takhle před emisema auto musí vytáhnout a chvíli držet pod krkem, vypálí se ten bordel v laufu a nekouří. Jestli hulí stejně tak tam může bejt moc nafty (viz načipovaný ochcávky na 100kw nebo kolik tam cpou).
Vyjíždění nádrže do sucha, občasný nasátí vzduchu a zavzdušnění systému taky není to echt gold.
Zamrzání je celkem běžnej jev, známej tak jednou za dva roky na XC90 a opravdu do toho žádný svinstva neleje, ale z to můžou pumpaři, ne ten motor.
pouchaz ®: Je ti 22 a za 20 let jsi nezažil naftu co by nenastartovala v zimě, sakra co je to za blábol?
a škodovky 1000, 100, 110R najezděj dost? Proč se teda za komunistů běžně dělala generálka nebo dával novej motor po 100 000km? Moje MB má 150 000 a línější auto jsem nezažil, nějákej ten kousek najede 300 000, ale to už fakt snad ani není motor 
Jinak naftu fakt rád nemám, ale kdybych jezdil dálky tak bych se k ní ponížil.
A ty závody viz Le mans a kde ještě vůbec "vyhrávají" zkoušeli jste si někde najít pravidla a trošku se o to zajímat? Ty nafťáky tam mají mnohem mírnější pravidla než benzín, takže mají mnohem lepší podmínky.
Datum: 23. února 2009 17:53
 to josef605: Kolik ti je 15-16? ví asi ne... Víš ty chytráku na co používal třeba plyn? A dneska ho Subaru STi montuje na objednávku to svych nejostřejších verzí a to jen proto že je lepší než benzín. Takže další debilní argument.  Kluku ty ses špatnej, nemáš argumenty tak klidíš pole. Možná se nad tebou slituji a objednám ti nějaký předplatný na časopis o autech aby ses o tom něco alespoň teoreticky dozvědě. Jinak já jsem do nedávna vlastnil Mercedes.
Datum: 23. února 2009 17:50
 hoši nebudu se sváma hádat ale asi nevíte co to nafta je,a pouchaz:to tvůj táta má najeto hodně málo,a škodovkou sem jel několikrát,jel sem i ničim jinym,nemužu za to že ty jezdíš v trabantu a představuješ si jak je no naká 1.9TDI.a je vidět že toho moc neznáte ani jeden vo naftě nevíte co se dřív dělalo s naftou a co se s ní dělá,tet,ale seru na vás,s holkama se nehádam
Datum: 23. února 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 me to rikat nemusis....u nas jezdi jedna 205 1.8XRD a ma natocino 1.3mega...este ani nezere olej.....u starej naftaku je to normalni ze najedou mega jak nic....spis ta kasle to nevydrží   u benzinaku sou to vyjimky......ktery nepotvrzujou pravidlo! kdyz mas na benzinu natocino 300 tkm tak uz je to pred smrtí....
Datum: 23. února 2009 16:16
Datum: 23. února 2009 15:54
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 a kdyz se obcas svezu na levnej kerosin za 10 korun litr,tak mam vsechno tak dokonale vycisteny,ze palivovej filtr menim jednou za 100 000km  to je to kouzlo starejch atmosferáků v nafte
Datum: 23. února 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 14:46
 zdenekk: existujou, to vím ale už několik desetiletí se nedělají. Videl jsem to auto na vlastní oči a přál bych ti vidět co se děje když to auto startuje v 10 nad nulou.  Jo a jeho spotřeba při prvních 5 km jízdy je 200 ne 100  . Zajímalo by mě kdybych ti postavil dvě moderní auta vedle sebe tak poslechem nepoznáš mezi nima rozdíl. To že nafta čoudí je vlivem uprav a unaveností motoru...
Datum: 23. února 2009 14:19
 to je marný tady........ ropáky prostě smrdí snad s vyjímkou novýho Volva ... to jsem viděl a ikdyž to byl nafťák tak nesmrděl, ale zbytek...... i když je to auto nový a trochu se tomu naloží, tak z laufu lítaj brikety.......ale ono na vás dojde.......až se zase zpřísní emisní normy na pevný částice. pouchaz> benzínový náklaďáky existujou a jezdí - v Rusku........Si snad budu muset pořídit pořádnou ameriku s pětilitrem V8, jen abych nasral zarputilý uctívače dechtu a Busíka.
Datum: 23. února 2009 14:13
 socky
Datum: 23. února 2009 14:08
Datum: 23. února 2009 14:07
 standa:toho blba si nech,blbej si dost.a je jasný že auto se musí nechat ohřát dycky.a nevim co si kde zalech ty.a jestli seš tak chytrej jak tu ukazuješ tak mi řekni proč se nejvíc ničí motory,kdyš je tam málo benzínu nebo nafty,je jedno čeho,prostě paliva.
Datum: 23. února 2009 13:50
 pouchaz: je vidět že o nafťákách nic nevíš,nafta špatně startuje a proč si myslíš že se do traktorů leje v zimě trochu benzínu?no??aby nezamrzla nafta,a je vidět že si nikdy neseděl v kamionu nebo si nelmluvil s někym kdo ho má,kdyby si viděl jak to žere tak by si se posral.
Datum: 23. února 2009 13:48
Jméno: bady
IP: uživatel2749
 lukawe 555 lopatky jsou v pořádku to máš pravdu dělá to interkolerní hadice taje za turbem.je prasklá a vurčité rychlosti zustane vyset turbo jak zastavíš tak se to dá donormální polohy a valíš dál.
Datum: 23. února 2009 13:44
Datum: 23. února 2009 11:43
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 znam cloveka,kterej se uz pres dva roky pokousi rozbit motor u sluzebniho Partenra 1.9D....tomu autu neskutecne ublizuje a furt to jede....nejde to rozbit....jedine snad vypustit olej   aby se to zadrelo..
Datum: 23. února 2009 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 11:21
 josef605: nejde o to že by se posral z toho jak to žere, ale z toho že v tom nemá sílu  . Jinak za 20 let se mi nestalo že bych zažil naftu co by nenastartovala v zimě  . Pokud tankuješ kvalitní naftu tak ti nezmrzne takže není důvod třeba v -20 nastartovat.
Datum: 23. února 2009 10:44
 já nenapsal že oddělal dva nafťáky,že oddělal jednoho a s druhym jezdí doteď.a nafťáci v zimě špatně startujou kdyš ho nemáš v garáži,prostě auto na naftu rovná se traktor.a nevim proč do toho pleteš kamiony kyš se bavíme o autech,je jasný že kdyby kaion jezdil na benzín nak by se asi posral jak by mu to žralo
Datum: 23. února 2009 10:38
 to standa: hele na starý nafty od Mercedesu mi nešahej  . Kde by byly naftové motory nebýt MB. Samozřejmě že 30 let stará nafta nebude mít kultivovanost nového motoru. Ale ber že ty auta mají mnohokrát míč na krku a někdy i dva. Já měl v MB diesel auto bylo z roku 1995 a když se zahřálo tak si nepoznal rozdíl mezi benzínem.
Datum: 23. února 2009 10:35
 to josef605 : No o tobě vypovídá hodně už jen to srovnáváš moderní turbo diesel a škodu 100, 1000.  Jestli to bylo myšleno jako vtip tak super. Prosím tě proč taxikáři jezdej s naftami? Proč jsou nákladáky na naftu? Zkus se nad tím zamyslet, pokud na to nepříjdeš tak napiš, rád ti to světlím.  Jestli tvůj kamarád odrovnal dva naftáky tak bud to byli auta před smrtí nebo s prominutím je chyba u kámoše. Netvrdim, že je benzín špatnej mám ho rád, jen mi vadí tahle demagogie kolem nafty. Něco si o tom přečtěte, vyzkoušejte v praxi a pak až se zapojujte do diskuze.
Datum: 23. února 2009 10:31
 dobře,vemu renaulta scénica 1.6 16V 66kW.spotřeba 5-5,5l.je to bratra auto,jezdí s tim denně těch 190-200 do práce a zpátky.jezdí takle uš dva roky a motor pořád drží,myslíš si že by to nafťák vydržel?naftak by to nevydržel,ale taky jak kterej,kámoš měl audinu 1.9TDI woddělal jí hned a tet má golfa IV taky 1.9TDI a drží,taky záleží v jakym stavu to auto má motor když ho koupíš.naftai benzín má svoje výhody i nevýhody
Datum: 23. února 2009 10:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:14
 tak to bych teda neřek,kdyš ti škodovka nežere volej tak nesmrdí a nehulí vůbec
Datum: 23. února 2009 10:10
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:08
Jméno: standa
IP: uživatel5372
Datum: 23. února 2009 10:06
 to že benzín nenajede tolik co nafta je blbost,nevim kod to tu psal že nafta patří do traktorů a ne do aut...tak měl svatou pravdu.nafta do auta?dyt kdyš to nastartuješ na parkovišti tak okolo neni vidět,smrdí t jak svině a o to má katalyzátor.prostě do auta nafta nepatří,rači budu chodit pěšky neš jezdit nakym autem na naftu.a stando,podívej se na škodovky.myslim 100,110R,1000 ty maj nalítáno kurva dost na benzín a pořád jezdí!!!
Datum: 23. února 2009 10:04
 to zdenekk: Benzínák ti nikdy nenajede tolik co nafta. Nikdy, není to ani technicky či konstrukcně možný. Jinak můžeš mi říct o jakých nerovnocených pravidlech mluvíš? Rád se poučím. Až pojedeš 200 km/h se spotřebou 7 litru s benzínem tak řekni.
Datum: 23. února 2009 8:04
 motor> srovnatelný výkony rozhodně nemají....... se podívej na výkon turbodieslu a turbobenzinu se stejným zdvihovým objemem.
Datum: 22. února 2009 23:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 dneska už maj naftaky srovnatelny vykony jak benzin tak nevim co lidi maj proti naftě
Datum: 22. února 2009 22:35
 kecy o menší životnosti benzíňáků jsou jen mýtus a jawaracing50 to jen potvrzuje.......pouchaz> když se udělají pravidla nerovnocenný pro benzín a dislák, tak se neni čemu divit ......nafta prostě nemá ve sporťáku co pohledávat.......Nic na světě mě nepřesvědčí abych si koupil auto na naftu, to radši budu chodit pěšky.
Datum: 22. února 2009 22:29
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hoši na felicii na te starši mi to děla,že prostě když zpomalim asi na 30 kmh nebo tak ,tak mi přestanou svitit světla.. čim to je?
Datum: 22. února 2009 21:59
 to standa neni pravda ze se ti s benzinem nepovede natocit milion kilometru vim o lade myslim 12 nebo 13 proste klasickej zigul a mel asi milion a pul a pak se prerval rozvodovej retez a potkaloseto tak to zahodily jinak by jel porad kdyby se vcas vymenil byl totiz puvodni
Datum: 22. února 2009 20:49
 je možný ta váha vzduchu. Nám to dělalo, že cukala a jako by ztrácela výkon. Skočte si na diagnostiku, tam vám to za pár korun s jistotou řeknou.
Datum: 22. února 2009 20:28
 zdarec prosim pripojim to sem máme dom a octavii jedničkové řady octavia combi 2001/2002 1,9TDi 81kw-110k jede do 130 potom prestane jet musím uplne zastavit potom se tam neco prepne do nuzuveho režimu a zase jede nevíte co je to za vadu??ty natáčecí lopatky na turbu sou uplne ok nejsou zaseklý poradte
Datum: 22. února 2009 20:25
 to zdenekk: no nevim kde jsi na to přišel. Prodej nových a použitých aut ovládají naftová auta. Okruhové závody kam byli připuštěny naftové auta vyhrávají ty. Takže nějak to "tvé" heslo postrádá smysl...
Datum: 22. února 2009 19:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
Datum: 22. února 2009 19:56
 Nafta patří do kamen nebo do traktoru, né do auta! Kdo to má čuchat ten puch. Ble.....
Datum: 22. února 2009 19:49
 to frikulin : Ono PD motory jsou totiž už zastaralé, spotřeba už není to co byla u klasického TDI a hlavně spolehlivost, ale ten ZVUK. To je jak nestartovanej traktor. VW konečně pochopil, že ty jejich motory 2.0 TDI -PD jsou špatný. Současný 2.0 TDI -CR to už je motor, tichej, moderní spotřeba na urovni. Ale 66 kw A 81 Kw to jsou pro mě legendy dieslu  i když můj ex mercedes byl lepší  . Jinak jak napsal frikulín ono dneska je jedno jestlo to je 66 nebo 81 ceny jsou stejný a 81 u O1 má vzadu kotouče.
Datum: 22. února 2009 19:32
 to standa: TDCI od Forda ( 3 roky s tim jezdim), jejich vada byla, že byli hodně náchylný na kvalitu český nafty. Ona všeobecně česká nafta je hodne špatná a má malou "mazivost". To mělo za následek zadírání čerpadel a následné "ucpávání" trysek. To bylo vyřešeno v 7/2003 od té doby jsou již motory "relativně" spolehlivé a tímto neduhem již "netrpí". Myslim, si že takovej motor 2,2 TDCI je neuvěřitelnej. A TDCI = HDI
Datum: 22. února 2009 19:27
 66kw automat řikám že mám teď....  Předtim sem měl manuál to PD a předtim 66KW...  Tak různě se povedlo vystřífat dost tdi v průběhu pár let...
Datum: 22. února 2009 19:25
 Proč by měli bejt PD k smíchu..  Dneska se k tomu zase škodovka vrací....  I když je pravda že ten golf 74Kw mě sral nejel a žral...! Mám těmahle motorama taky najeto dost...(prakticky od 18 sedim jen v TDI) a 81 je někde jinde....! To je prostě můj názor...! A když motor tak proč ne 81Kw..? Cenově se už nelišej jde to slušně načipovat a docela ty motory držej....! 66Kw to už dneska bzrdíš provoz (i když to teď v automatu mám....ale automat je trochu něco jinýho....to upaluje docela slušně....i když mě to sere...  )
Datum: 22. února 2009 19:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 a hlavne pri 140km/h na dalnici mas okamzitou spotrebu 3.5-4litry.....s benzinakem v 1.6 i 16V pojedes stejne s okamzitou spotrebou 12-15litrů..... ale me se u tech 81kW hlavne libi jak jede odspoda....to je proste supr....
Datum: 22. února 2009 19:21
 A propo ty srovnáváš 66 v automatu a 81 manuál ?
Datum: 22. února 2009 19:21
 Nevim no mám na obou motorech najeto cca 30tkm a žádnej zásadní rozdíl tam není. Ono to není vše jen v motoru ale i tím kdo sedí za volantem  . Co se týká motorů, které mají "příponu" PD, tak ty jsou jen k smíchu  . Pamatuju si váhu vzduchu ještě za 12tkč  .
Datum: 22. února 2009 19:20
Datum: 22. února 2009 19:15
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 audi ma drahy dily,nemam audi rad.....a u oktavek je vseobecne znamo,ze silnejsi motory lip jedou a statisticky vic drzej....jinak i ta 66kw je dobra...no jak rikal Pouchaz......a spotreba okolo 5 litru je uzasna,na to jak to jede......at je to golf nebo oktavka....Monty nevim na co si narazel   Naftaky podstatne min zerou nez benzin,takze i s o korunu drazsi naftou jezdis furt o dost levneji ....no a bejva takovy pravidlo ze u tehle TDi od wolksvagnu se ve 150 000km dela turbo....no...ale tak zase se o tom vi a muzes s tim pocitat pri koupi ojeteho vozu..... hlavne nekupovat motory dCi a TDCi pokud chces vic jezdit nez platit servis....to je hlavne renault a ford.....
Datum: 22. února 2009 19:14
 Ahoj, dost se zajímám o auta. Jestli chces motor od VW- group tak je jedno jestli to bude ta 66, nebo 81. Liší se pouze turbem, u 81 kw má turbo variabilní nastavování lopatek. V praxi nepoznáš rozdíl mezi 66 a 81kw. Liší se to lepší, zrychlením cca o 1s a maximální rychlostí max o 10 km za hodinu. Řekněme si, že tu maximálku mockrát asi nevyužiješ. Co se týče spolehlivosti tak tak je na stejný úrovni, takže v tom problém nehledej. Co se týká spotřeby tak ta je u 81 kw cca o 0,2 litru větší. Jestli budes kupovat tento motor od audi tak nebudeš řešit problém jako vadná váha vzduchu. Jestli to bude škoda nebo vw tak se na tento problém připrav. Mášli nějak dotaz tak se zeptej mám zkušenost s oběma těmito motory.
Datum: 22. února 2009 18:57
 protože srýček asi vlastní ropnou rafinerii... nic proti
Datum: 22. února 2009 18:41
Jméno: janda
IP: uživatel5238
 Ahoj, dávám nové ložiska do motoru a jedno nové ložisko mi uvízlo na klikovce a není tam na doraz, jak by mělo být je tam tak 4 mm místa mezi ložiskem a tou klikovkou. \r\nNevím si rady jak mám to ložisko vybrat z té hřídelky klikovky. Prosím pomozte, jak bych to ložisko mohl vytáhnout, dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 16:24
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Vem kus prkínka přilož to na ložisko spíš aby aby si se dotýkal u kliky a rovnoměrně do něj klepej.
Datum: 23. února 2009 16:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 Bac do toho vhodne a vhodnym kladivem,ono se to podá.....
Datum: 22. února 2009 19:25
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 zdar, nevite nekdo, jak je vysoky pitbike?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:19
Jméno: standa
IP: uživatel5372
 zakazal bych to prodavat.....je to čínská pomsta
Datum: 23. února 2009 10:19
 přesně tak. jak kterej, ale některý maj i 90cm, ale to už jsou 250ccm
Datum: 22. února 2009 21:17
 jaká kubatura? ale v průměru je to tak 75cm jestli se nepletu
Datum: 22. února 2009 18:42
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 ale kolik zhruba meri v cm ??
Datum: 22. února 2009 18:36
Jméno: ondr@
IP: uživatel1553
 ale kolik zhruba meri v cm ??
Datum: 22. února 2009 18:35
 asi tak
Datum: 22. února 2009 18:19
 fikovi nesaha ani po kotniky
Datum: 22. února 2009 18:18
 Ma tu nekdo na pionyrovi ten karbec z motorovky? Jak to jede? Jaky prumer difuzoru mate? Vyfotil by mi to nekdo a dal treba uloz.to nebo ulozisko.sk to je fuk....chtel bych hlavne videt kolinko a pripojeni plyn. lanka. diky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 21:32
Jméno: abard
IP: uživatel5375
 svita niaky kontakt na teba?
Datum: 23. února 2009 21:32
 no nechce se mi sem davat ale budiz 304-265-119
Datum: 22. února 2009 20:26
 Ahoj ja mam karburator WALBRO nemas ICQ ze by jsme pokecali?
Datum: 22. února 2009 19:31
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/260592-pionyr-cros.html taková malá inspirace pro úpravu do crossu... hlavně ten vejfuk musíte posadit co nejníž, jinak to v terénu nepojede!! A když budete chtít, tak za stovku koupí sprej a přestříká vám to!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2009 10:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5372
 Ja teda ze zaliby delam chujivinu,ze temhle lidem pisu na mail,ze to za 300,-vemu kdyz mi to priveze az domu........
Datum: 23. února 2009 10:09
 to je teda kousek
Datum: 22. února 2009 21:20
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 samozřejmě že si dělám prdel
Datum: 22. února 2009 20:22
 fakt ostá závodní mašina
Datum: 22. února 2009 18:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Stanone....si děláš prdel...žejo??
Datum: 22. února 2009 18:27
 no ne a ja vzdy myslel ze je to obycejni bastleni nebo mrseni a ono se tomu da rikat i cros...to me boli oci jak to vidim...
Datum: 22. února 2009 18:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 nojo zistil že má fotr flexu tak začal kouzlit a řiká tomu kros
Datum: 22. února 2009 17:24
 Dycky když vidim takovejhle inzerát zvedne se mi žaludek....
Datum: 22. února 2009 16:51
 Hustej crossss teda
Datum: 22. února 2009 16:45
|



|