Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci mám problém mám Jawu 21 když nastartuju a dám plyn tak do třičtvrtě tak to hned chcípne dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 18:02
Jméno: dom
IP: uživatel692
 vycisti karbe a mrkni na hladinu\r\n
Datum: 09. března 2009 18:02
Jméno: Petr
IP: uživatel5453
 Ahoj draku vyčisti kompletně všecky kanaly na karburatoru a mrkni do nadrže jestli ji nemaš vyrezlou. Jestli jo tak kup 2x odrezovač a diabolky pořádne ji vymlat a pak ji vypláchni půl litříkem benzínu nasad a jezdi. Ale taky to může být plovákem triskamy předstihem__ Tak sned ti pomuzu.
Datum: 08. března 2009 20:09
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 ČAU draci jakou výhodu by měli vetší trysky u mustanga?jelo by to ryhlejc?a nevíte někde kde se prodává
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 10:02
Datum: 09. března 2009 10:02
Datum: 09. března 2009 10:02
Datum: 09. března 2009 10:00
 Více ti to bude mazat a musiš davat vice oleje mam dojem
Datum: 08. března 2009 23:20
 stranku? co treba fichtlkramek.cz...tady mas aj vetsi trysku aj filtr...ale reknu ti jedine: s tou tryskou na origo karbec vetsi jak 72 nedavej, pac pak to stejne jen zere a cim vetsi tim hur to pak jede...cili tryska v rozmezi 68-72...jina vec by byla gdybys mel vetsi karbec, vetsi sani, tam bys pak potreboval vetsi tryska a tam by mela uplatneni...ale do stareho Jikova ci jineho karbce s mensim difusorem jak 17 je vetsi tryska jen horis a horsi...
Datum: 08. března 2009 19:07
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 tak mi napiš stránku na vzduhový filtry dík
Datum: 08. března 2009 18:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 kup si radsi novej vzduchovej filtr...ten ti prida vic nez provrtana tryska
Datum: 08. března 2009 18:47
 má to tu výhodu že budeš častěji jezdit na benzínku... rychleji to nepojede a prodává se to na každém rohu
Datum: 08. března 2009 18:40
 cau draci potrebuju vedet kolik mam dat do babety 210 prevodoviho oleje diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:16
 dobra odpoved  ale mas pravdu....
Datum: 08. března 2009 22:16
Jméno: domte
IP: uživatel779
 kup litr a nali do risky. a co ti zbyte tak to ti holt zbyde
Datum: 08. března 2009 20:33
Jméno: Filip
IP: uživatel5455
 Dobrý den mám Jawu 21 ,ale nevím jak mám u benzínu nastavit rezervu.Poradtě prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 13:59
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 a nebo hadičku sundat a zkontrolovat na jakou polohu to teče ne?
Datum: 09. března 2009 13:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a co takhle ten kohoutek rozebrat a vyčistit???
Datum: 08. března 2009 18:53
Jméno: Filip
IP: uživatel5455
 Ale já mám v nádrži ještě benzín a kouhoutek nahoře a nic rozjedu se tedy roztlačim a chytne a pak to chcípne.
Datum: 08. března 2009 18:49
 otočíš kohoutek směrem nahoru
Datum: 08. března 2009 18:41
Jméno: Martin
IP: uživatel1352
 Zdravím zajímalo by mě když si udělám řidičák na A1 jestli by šla nejak přepsat MZ 150 nebo jestli to tak někdo má ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:50
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 a co vim ja,tak to neni vsechno .....este musis jit na zastoupeni firmy IFA a o tu prestavbu pozadat....ponevadz pred lety uz firma zanikla a nema ani zastoupeni u nas,tak mas smulu.....stejnej postup jako u jawy a cz.....ale to vyrizuje nejakej pan Nemec....a zatim to jde
Datum: 08. března 2009 18:50
 touhle problematikou se v poslední době taky zabývám..jen přepsat to nejde, musí se koupit válec+píst z ETZ125 (hlava je stejná jako u 150), pak zajít do nejakého servisu kde ti to namontují a dají papír o přestavbě na 125. Zajdeš na dopravák, dáš jim ten papír a TP, oni ti udělají nové, za nějaký poplatek, a tím by mělo být hotovo. Projdi si tohle forum http://mz-world.wz.cz/list.php?f=1 někde tam je odkaz na prodejnu,kde se prodává ten válec - tuším že stojí něco pod 3000...toť vše
Datum: 08. března 2009 18:43
 těžko... A1 je omezená 125ccm a 11kW... což znamená že na MZ můžeš zapomenout
Datum: 08. března 2009 18:42
 zdar prosím pomozte mi s tímto problémem nevím si s tím rady motor jede výborně ale když jedu třeba na 2 po rovince a uberu plyn a pak ho zase přidám tak se mi to zadusí začne se to dusit ale pak se to rozjede nebo mám volnoběh jen to tak brble a přidám plyn a zase se to zadusí vždycky když uberu plyn a pak ho zase přidám tak se to dusí prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:42
 Čau zkus vyčistit kohoutek a karburátor jestli není zacpanej.A nebo někde nasává falešnej vzduch.
Datum: 08. března 2009 18:42
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 čau potřebuju poradit mám mustanga a je nějakej línej teď sem udělal malej pokrok že to už vyjede kopec na 2 předtim ho to vyjelo jen na 1 a když se ten motor ohřeje tak to ten kopec na 2 nevyjede motor má najeto cca 300km po výbrusu ale ani před tim výbrusem nechtěl jet svíčku mám n15c
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 19:13
 no supr sme zas u svicek...panove steje nejlepsi do fika je stara PALka, to je bez diskuze, cili gdo chce nejlepsi svicku tak at si sezene tady tu staroszitnost, dokonce se i prodava a tusim ze za 30Kc...jinak teplotou svicky se daj delat vcelku i divy ale tobe, jelikoz este zabihas, tak ta Briska n15c bohate staci, mozno dat n14(c) coz je studenejsi jelikoz se ti to pri zajizdeni prehriva ale normalne bych tam nechal tu co tam je a je klid...jinak do babetty se predepisuji primo od vyrobce 17 (teple) pac je to dano konstrukci motoru a do fika jsou vyrobcem urcene (dnes) prave s tepelnou hodnotou 15, nemuzes tam davat svicku z babetty a cekat ze ti to pojede jak na betce, to je blbost, jiny motor...
Datum: 08. března 2009 19:13
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 u beznyho fichtla ma tohle vase reseni svicek minimalni vyznam.....jedina podstatna vec je jiskra
Datum: 08. března 2009 18:51
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja davam svicku nr15c a jede jak drak me ta svicka stala 49kc ale jestli chces neco poradnyho tak dej ngk b8hs stoji neco kolem 100kc ale pry je to dobra investice prej se s tim zvedne vykon ale ja sem ji jeste nezkousel jsem s nr15c spokojeny
Datum: 08. března 2009 18:45
 cau hale tak skus n17c davam ji dobabety a me to slape jako hodinky
Datum: 08. března 2009 18:34
 to mu ani nerad aby si udelal silnou dvojku! to je neco strasnyho! zvlaste do tech kopcu! na dve to rve jak svin, kopnes tam za tri a muzes to znova podradit, este na rovince to trojka chytne ale do tech kopcu (byt jen do mirneho) je to strasny utrpeni...300km nic moc neni, pockej si a jezdi, moc ho nehon, to si proste musi sednout, po 500 by mel litat jinak, tam uz zacina ozivat a pak zije az do dalsiho vybrusu
Datum: 08. března 2009 17:58
Jméno: Petr
IP: uživatel5453
 Ahoj s tím Mustangem bych věděl co ale musíš rozpulit kompletně motor. A v převodovích kolečkach udelat trochu zmenu. Uděláš si krátkou jedničku i dvojku a trojka bude líná stejný jak u simsona ale pak za dvojec vylítneš vše za to ti ručim tak zdar.
Datum: 08. března 2009 17:42
Posl.aktualizace: 09. března 2009 7:20
 to Moly: Ahoj, tak koukam do navodu na tryskaci pistoly a pisou zde: Plnici mnozstvi kompresoru alespon 150l/min (coz odpovida vykonu motoru cca 1.5kW) a velikost vzdusniku alespon 50l. Myslim si ze kdyz nemas tak velkou nadobu tak budes moc tryskat s prestavkamy. Napr. 10 sejund tryskat 10 cekat atd. Ale tyto parametry jsou pro pistol co mam.
Datum: 09. března 2009 7:20
 for Standa> mu to budes skladat? a ty rejhy sem jenom videl tak sem to napsal, pro dobro srdce
Datum: 08. března 2009 21:20
 Moly ta hutnost snad bude stačit, ale nevím jestli ta nádoba. Nechal jsem si manuál od pískovačky v práci, zítra ti sem napíšu jestli to jde ci ne.
Datum: 08. března 2009 18:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 for Steve: Neboj,ten motor budu delat já a s tema skrabancema si nejak poradim....neni to tak horký a ja nejsem blbec
Datum: 08. března 2009 18:17
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 no 226l/min---a 24l nádoba
Datum: 08. března 2009 18:11
 no de to ale preferuju jinou upravu - nalesteni...jinak mas u klikovy skrine u ulozeni gufer pekny rejhy, je mozny ze ti to tam zacne pod guferem foukat tak si to este nejak sprav nez ho slozis...jinak hlinik se na vzuchu konzervuje sam - se vzuchem hlinik (potazmo dural) oxiduje a vytvari na povrchu oxid kysliku s hlinikem Al2O3 cili oxid hlinity a tim se vlastne konzervuje sam, jediny problem co to dela je ze pokud to nalestis tak ti to jakoby zasedne proste to zaleze...
Datum: 08. března 2009 18:02
 Nebo se tomu řiká taky tuším hutnost vzduchu.
Datum: 08. března 2009 18:01
 Jakej má průtok vzduchu a velkou nádobu?
Datum: 08. března 2009 18:01
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Okkk...a silnej kompresor?..stačí 10barů??
Datum: 08. března 2009 17:54
 to Moly: Dneska jsem to dělal poprvé v životě, takže radši ne. Ještě to není dotažený do konce. Jinak tak cenově náročný to není. Stačí cca 5 kg korundu pískovací pistoly a silnej kompresor. Pak ti dám návod a určitě to zvládneš. Promiň
Datum: 08. března 2009 17:49
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 to nevim...hele...kdyych ti poslal muj motor (kartety) udělal bbys mi to taky..a za kolik?
Datum: 08. března 2009 17:45
 Nevíte někdo jak zakonzervovat hlíník?
Datum: 08. března 2009 17:36
Jméno: lukas
IP: uživatel3906
 peknej kousek čim si to udelal
Datum: 08. března 2009 17:23
 Korundem, tryská se to pískovací pistolí  .
Datum: 08. března 2009 16:49
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Krásná práce....čim si to dělal??
Datum: 08. března 2009 16:47
 caw sesa nemohol by si my zohnat hviezdicovu hlawu na jawa pionier ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 19:52
 ta my napis tvoj email uživatel4990
Datum: 10. března 2009 19:52
 Už jich ale moc nemám.....ale napiš....!
Datum: 08. března 2009 22:48
 draku pisni frikulinovy,, ja zatim na ni cekam,, bude asi az za mesic,,
Datum: 08. března 2009 16:33
Jméno: tonda
IP: uživatel590
 ahoj,udelal sem takovou pitomost když jsem si nechal udelat vybrus na moji jawu 50 ,hned ze začátku jsem tam začal lejt M2T a jezdil sem do plnych otaček abych stihal kamoše jedouci předemnou .motor to nevydržel ani do zajetí,po ujetí cca 1600 km po vybrusu jsem sundal hlavu a valec a zjistil sem že ten vybrus mužu delat znova,protože byl ten valec pekne vyjetej vule mezi kroužkama byla přes 2mm což je dost na jejich vyhoz a to nemluvě o mezeře pistu ve valci.Moje rada zni  ečlive zajiždet a na kvalitni olej žadne m2t!mam ho ješte 0,5 l a mažu s nim řetez na kole  investicí do kvalitniho oleje ne;c nezkazite ja jsem pekne prodelal....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:27
 ale tak zas tu tato debata dlouho nebyla
Datum: 08. března 2009 22:27
Jméno: postul
IP: uživatel1962
 myslím si že m2t je zaklad ktery na pina staci.jakykoli jiny 2t olej je ale lepší.určitě bych to ale nehazel jen na olej.nekdo to honí ze startu a pak to je pila,nekdo jezdi prc prc a jede to prd.mi se 555ka hvízdla asi 10x a pak jela 75.při dnesní kvalitě polských dílů se není čemu divit.ale budme radi aspon zato blato.hlavně tonda nenapsal kolik to ředil
Datum: 08. března 2009 22:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 M6A je olej,olej bez vsech tech aditiv...je to ciste olej a je mnohokrát lepsi nez M2T.....nekteri vite o cem mluvime,nekdo jen papouskuje prazdny slova ktery jen nekde slysel a neví......m2t ma ted dve podoby....M2T super(to je TSF...ma ty aditiva) a M2T recyklovany(šmanty-nesplnuje nic)......... marná debata......este cekam ze nekdo prijde s tim ze se na to jezdilo za totalu a byl to dobrej olej.....jo BYL to dobrej olej.....BYL...... me uz tyhle diskuze nebavej......to je asi jako debata mezi pivařema,kdo jaky pivo pije a proc......nekdo ma hluboko do kapsy a chlasta lahváče za 5,- nekdo má rád dobrý točený pivo za dvacku a nekdo rád to nejlepsi pivo co mu muzou v hospode nabidnout at to stoji co to stoji,protoze rád chlastá a prachy ho netrapeji.......
Datum: 08. března 2009 21:57
 motor byl konstruovany na M6A bo jak se to pise, to byl olej pro 4T, pro auta...M2T neni spatnej ale jak kterej...jak rikal gdysy Standa a ja to jen potvrdim, je cerny M2T v pruhledny lahvicce a se zlutyma obrazkama, to je prave M2T a je dobrej, da se s nim mazat...ale je taky M2T takovej nacernalej, to enni olej, s tim bych uz mazal jedine panty u dveri, nespaluje se (nebo se castecne spaluje az v otackach pri kerych zas nemaze), malo maze (mel jsem s timto ukazem cest i pri zajetym skoro vybehanym oleji), netesni, coz je dulezita vlastnost u 2T oleju ze maj tesnit (viz cerne smouhy za krouzkama, to ma proste utesnit) atd atd, ciste a jasne tendlec olej si nemuze rikat olej a vubec ne motorovej...ten prvni v tej svej specifickej flasticce, to je dobrej oil, ani moc necadi (znamyho ma v mopedu)...ale na ten malogdy narazis...jinak, gdy to dostalo tu licenci? a gdy se delaj kontroly? to M2T je rok od roku horsi, co si budem povidat...taky co ty normy presne definujou? jenom nejaky hranice, mezi nima je dost velky rozdil...
Datum: 08. března 2009 21:23
Jméno: tom
IP: uživatel1196
 m2t je pěkná sračka já na tom zadřel i stadiona
Datum: 08. března 2009 21:08
 nalijte někdo M2T do nějaký novodobý 125 2 taktní nějaký aprilky!!! Uvidíme, jak to vydrži... Ta motorka by to nevydrzela... Za to fichtl, pořádná mašina v pohodě
Datum: 08. března 2009 20:34
Jméno: Zdenek
IP: uživatel5456
 Stando neblbni tady hlavu mladejm.Odkdy je M2T recyklát ? .Asi nevíš že takové ISO 9001,14001,AIPA,SAP nedovolí vyrábět něco nekvalitního.
Datum: 08. března 2009 20:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 19:07
 Stando, vyjetý olej má daleko lepší vlastnosti než ropa. Souhlasím s jawamanem. Ty motory jsou na M2t pčítaný. Leju ho do všech svých motorek.
Datum: 08. března 2009 19:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 mas M2T olej a Recyklovany M2T olej a mezi nima je kurva rozdíl.......!!!ten olej je funkcni,ale zasira vejfuky......ten recyklovany nici motory...!!! rika vam neco ekologicka likvidace vyjetejch olejů??? to je recyklovane M2T......a proc vypoustime z auta vyjetej olej??? protoze straci viskozitu a uz spatne maze........
Datum: 08. března 2009 18:55
Jméno: jawaman
IP: uživatel5454
 ja vam povim tak kazdy ze M2T je sracka moja cela rodina ma nejakou moto okrem matky a jezdime na M2T ja na simsone a pinclovi bracha na 350 tatka na 555 a ja jeste na 175 vsade M2T a motorky jezdia jak drak kazdy ma iny nazor ale podla mna je M2T lacny sice to je parvda ale podel mne je dobry akoze do poradny masiny kera ma uz nikasil to by sem tam urcite nedaval ale do tychto klasickych jedine sak si zeberte kedysik ked se jezdilo nasi stareckove a pra pra stareckove jezdili jen na M2T a zavody na Čz tych crosskach jedine M2T a a nic jim nebylo takze to berte takto
Datum: 08. března 2009 18:14
 stane se...jasny ze po vybrusu musis jezidt pomalu jak babky do kostela ale M2T mazat, chyba proste na obou stranach - jak zpusob zajizdeni tak M2T...ale 1600 km to uz je dost, dost na to abys to rozdelal driv...ale co, chybama se clovek uci, tez sem na tu srajdu uz parkrat pridrel, taky sem to honil a taky jsem pak jezdival pomalinku a stejne ten olej udela svy...rychlejc se s tim zajizdi, to je pravda, ale jak velkou zivotnost ma pak ten motor? proste chyba na obou stranach...
Datum: 08. března 2009 17:53
 Tonda:  coto placas? nejdriv pises ze sis to podelal (zni to jakoby nekdy nedavno) a najednou pises ...byla jsem mladej a blbej,co rict vic.....  KID
Datum: 08. března 2009 17:39
Jméno: tonda
IP: uživatel590
 byla jsem mladej a blbej,co rict vic,neschazuju to všechno na m2t jak tady skoro všichni pišete ,samozřejmne jsem to skonil ja a omlouvam se všem fichtlum co na zemi ješte jezdi.....
Datum: 08. března 2009 16:51
 A zapomel sem napsat že sme NEZADŘELI a ted fichtl lítal docela slušně
Datum: 08. března 2009 16:40
 No asi si řeknete že sem blbej ale hned jak sem udal víbrus a poprví to nastartoval tak sme ne to hnedka nasedli 2 kluci a namazali jsme 2MT.
Datum: 08. března 2009 16:40
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 16:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Přesně jak řiká Js ® ..sice m2t je bláto a mažu tim taky řetěz..ale když tu píšeš jakym si to zajížděl "způsobem" tak taky nechápu proč to schazuješ na m2t....
Datum: 08. března 2009 15:59
 Píšeš, že jsi blbě zajížděl a hned to schazuješ na M2t. Trochy se zamysli nad tím, co jsi napsal.
Datum: 08. března 2009 15:46
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Je to pekna blbost kvůli M2t to určitě není spíš je to způsobené způsobem zajíždění.
Datum: 08. března 2009 15:43
 si vul no,ja jsem zajizdel s TSF a reku ti,mazal jsem prvni litr benzinu s olejem 1:15 a pak 1:20 nakych 5litru,takhle jsem to ztupnoval,pak jsem oddelal valec a zjistil jsem,ze pist+krouzky a valec je posrabany jak hovado.trosku jsem to vic tocil,ale ne moc.moje rada,netoc moc do vysokejch a pouzivej minimalne cervenej olej STIHL!je levnej a dobrej,jinak cus
Datum: 08. března 2009 15:39
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Cau draci spravuju kamosovi Simala a nevim jak udelat predstih aby to jelo!Nevite jak se to dela a kdyztak nejakou stranku s navodem na simali bo tak jeto klasicky sima S51 elektrinic dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:08
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 ja sem to taky steloval na statoru zapalka je takovy zub a na karterech taky tak to srovnej a melo by to slapat potom se to jemne doladi stroboskopem ale to doma neudelas
Datum: 08. března 2009 17:08
Jméno: BuBlin
IP: uživatel5451
 Zdravim, u Simala se predstih nedela, protoze ma bezkontaktni zapalovani. Jde pouze otacet stelovacim sroubem na zapalovacim modulu, ale to bych nedoporucoval pokud uz neni rozladeny. Zkus vymenit inducku, svicku, fajfku kabel apod... a uvidis ze ho ozivis.
Datum: 08. března 2009 15:48
Jméno: Luky
IP: uživatel3879
 čau lidi šteluju předstih na stadáku ale pořád to nějak nejde sem tam jednou dvakrát chytne a nic. tak jestli někdo ví jak to má být nastavené abyto šlapalo díky moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 15:14
 zdravím všechny,
upravuju jawu robby 50, dal jsem lepší sání (vzduchovou hadici vedoucí do karbece jsem odpojil od airboxu pod sedačkou a na její konec jsem dal kuželovitej sportovní fitr) a teď už potřebuji jen větší trysku abych něměl chudou směs... a chtěl jsem se zeptat jakou velikost tam mám dát když současná má 0,77 mm... 80tku ? nebo větší ? alespoň přibližně...
předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2009 11:10
Jméno: Drak
IP: uživatel5458
 Tohle téma by mě taky zajímalo... já zkoušel hlavní trysku provrtat 0.8mm nebo 1mm vrtákem ted si právě už nejsem jistej a bylo to uplně na nic... fichtl už nešel nakopnout a v nízkých otáčkách vůbec nefungoval ale to jsem měl vše originál včetně filtru... Převrtat si trysku neni sranda spíš kde by se dala sehnat nějaká jiná a jaká velikost... Ted jezdím na trysku č 72 tady ze sensashopu a nepřijde mi to nějaký zvláštní jen si myslim že jde líp od spoda a ve vysokých otáčkách že zase byla lepší ta 68 ale fakt nepatrný změny co pocituji já.
Datum: 09. března 2009 11:10
 musíš zkusit co tomu víc sedne
Datum: 08. března 2009 18:44
Jméno: LuTeJa :-D
IP: uživatel2253
 Ahojte vsichni draci i ty seso... Moc bych vam chtel poděkovat protože díky vám a vašim radám a vychytávkám jsem dodělal svyho Fichtla s velkym F.. po ročním trápení, radostech a strastech sem dodělal poslední díl skládačky, připojil sem tachometr,  A tobě seso taky děkuju protože diky tvym náhradnim dílum sem mohl znova vyjet... Pocit který mam přeji vsem drakum, kteří se trápí nad svym mazlikem... Proto by sem rád popřál FICHTL KRÁMKU (sesovy taky)  protože je to ráj... Moc děkuju................................ klidně se mnou muzete nesouhlasit ale myslim zhe to nema chybu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 ukaz foto........prosim.....a napis kolik si do nej vrazil
Datum: 08. března 2009 18:57
 draku nedekuj ,, zaplatil jsi to  mam kliku ze sem byl s napadem prodavat dily na fiky prvni,, jinak by se ted nikdo urcite nasel,, ale neverim zeby byl tak dobrej ako ja  at ti to lita bez poruchy celej rok
Datum: 08. března 2009 16:08
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:37
 1,35 je malo? je to prece v rozmezi 1,2 az 1,5...lital jsem i na 1,2 a proste na to sel, starty byly dobry to jo...tak fik se da seridit presne ale ne jednim predstihem serizovat secky, kazdej ma proste jinej ten predstih, kazdej je to jinej stroj, vlastne mas pravdu ale presne se seridit da, presne=tzn. kerej predstih mu nejlip vyhovuje a to se da udelat snad jen za pochodu...ale gdyz se proste trefis do toho vymezeni tak tim vubec nic nezkazis, ono taky zalezi na jaky otacky to chces, je jasny ze pri stejnym predstihu to pujde jinak od spodu a jinak ve spici (treba na 1,9 a neco byl proste problem se startovanim, to bud roztlacit nebo na to skakat stale dokola bez zastaveni nez see proste roztocil, na 1,2 zas startoval fakt dobre ale taky lital do nizsich otacek naz na ten velkej) takze pokud to radejc drzis v otackach tak dej vetsi, pokud koukas na spotrebu nebo si to jen tak vychutnavas a chces mit lepsi zatah od spodu tak das mensi...to taky zalezi jak si to nastelujes...naucil jsem se to nastelovat pres supleru na valci, pak to cely sesroubovat a za chodu pod 3/4 plynem to doladit do dokonalosti, pak krasne se nakopava a taky to dobre jede, na predstihu se da lecos ziskat, bohuzel ale i taky ztratit...jinak 1,35 mm je prumernej predstih, dobre to jede a taky to neni zadnej extrem...to si pak vyberes jestli ti pojede lip nizko nebo az ve spici, taky to zalezi na fichtlu jako takovem a na jeho stavu, neni to zadny markantni posun ale jak sem rekl, da se z toho tezit a rozdil tam je...obvykle staci gdyz to sestelujes abys to na startpace nakopl ale pokud chces aby to o malinko lip jelo tak si to proste sestelujes poradne...sou to jen me zkusenosti, treba se mi to za ty roky proste jen stale zda ale vyvodil jsem to ze zkusenosti...
Datum: 09. března 2009 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel5459
 a sme u toho.....jak vlastne nastavit spravnej predstih,kdyz nikdo nevi presne.....to pak nejde ani predstih nastavit presne..... hele me teda prijde 1.35 nejak málo....ale tak jestli to na to nekomu jezdi tak prosim......
Datum: 09. března 2009 12:05
 konkretni cislo? 1,35 mm pred HU (je to i psane v tej knizce JAWA 50 od Jiriho)...ale to je jedno pac kazdy fik ma jine proporce, proto je jasny ze jedno cislo nemuze nejlip vyhovet vsem fikum, proto se udava to rozpeti 1,2 az 1,5 (pac presne to tezko das a tak se mussis trefit aspon do toho rozpeti), jasny ze nejlepsi je pod 3/4 plynem za behu otacet magnetem ale ptal se na stelovani predstihu, proste normalni, tak sem mu poradil todlec, to je bezne odzkousene a litato, za behu to tezko bude delat gdyz to enumi ani normalne...jo jeto este na tu Jawu 21 aby nesteloval 1,35 negdo na parezovy...
Datum: 08. března 2009 20:00
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 no ono asi žadné konkrétní číslo není... na co to jede, to tam nastavim
Datum: 08. března 2009 19:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 Hele kdyz ste takovy borci......kolik je teda spravnej predstih na J 21 v Ok stavu?? na nejaky odkazy vam kašlu......a nejaky intervali 1.2-1.5 a nebo 1.6-1.9 mi nezajimaj......chci cislo....jedno cislo
Datum: 08. března 2009 19:03
 nejde otacet statorem? estli mas starsi zapalko (od pareza po 05) tak jen otacis tou destickou na kerem sou kladivka, pokud mas uz novejsi (treba mustaf bo 21) tak otacis celym tim statorem (to je ta konstrukce co nese civky, kladivko, kontakt, kondik atd), u starsich povolis sroubek na tom plisku a pootocis a u novejsiho jsou dva sroubky kousek od konce statoru a drzej takovy trojuhelnikovy plisky kery to drzi...tim pak muzes pootacet a vlastne i menit predstih, poku tim nemuzes pootocit (coz je blby pac tak tezko predstih sestelujes gdyby bude mit stale stejnou nevhodnou hodnotu)...jo a tobe se otaci s magnetem? no tak to je tim ze ti magnet na rotoru pritahl stator, dal si je moc blizko k sobe a negde zas budes mit fugu, proste celej ten stator vem, vyndej ho a zandaj tak aby ti negde nedrel o rotor a proste seel na tom svym miste, pak se ti rotor bude tocit a stator ti bude stat na miste a predstih budes ladit zmenou polohy (pootocenim) toho statoru...parada ne?
Datum: 08. března 2009 17:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
Datum: 08. března 2009 16:13
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jak tam steve píše že se má pootáčet statorem...to mi právě nejde...mě se to točí i s magnetem   ..tak nevim.--
Datum: 08. března 2009 15:21
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 08. března 2009 15:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Mno tak ve FAQ sem nic nenašel...nic tam totiž neni..  .  ....tk nevim
Datum: 08. března 2009 15:14
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 hh...já?...a všeználek....   dobrej vtip..  ..a do FAQ kouknu..dik
Datum: 08. března 2009 15:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zrovna ty? takový všeználek?  jukni se do FAQ
Datum: 08. března 2009 14:22
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hojte draci , prosim mohli by jste poradit jaky stojan kromně toho orginalu by šel na mustaga?Treba z nějakě jawy nebo čzety a aby to bylo bez uprav, popřipadě jen stojanu , dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 13:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 08. března 2009 13:51
Jméno: kubas
IP: uživatel3032
 zdar muže mě někdo poradit kde sehnat klapku sani na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 11:19
 třikrát sláva googlu
Datum: 08. března 2009 11:19
 Hoši....  Už to začíná bejt dost trapný....
Datum: 08. března 2009 10:45
Jméno: Dalibor
IP: uživatel1886
Datum: 08. března 2009 9:01
Jméno: xborecx
IP: uživatel5446
 Ahoj chtěl jsem se zeptt jestli někdo neznáte nějakej fígl jak nastříkat nádrž na 250 panelku tak abych měl na bokách ten chrom jako jak udělat ten přechod mezi barvou a chromem aby to bylo hezky rovný. děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:37
Datum: 08. března 2009 18:37
 tak si sežeň krepovou... ono je to zvrchu jako krepový papír takže s tím můžeš všeljak kroutit ale pořád to bude rovné, a z druhé strany to má normální vrstvu lepidla
Datum: 08. března 2009 12:45
Jméno: xborecx
IP: uživatel5449
 No právě mám strach jestli ta páska dá nalepit tak rovně a nebude se krabatit a barva pod ní podtejkat.
Datum: 08. března 2009 12:42
Jméno: Tom
IP: uživatel5448
 Stačí použit krycí pásku, po zaschnutí barvy se odlepí, mělo by to být tak rovné, jak jsi ji tam nalepil.
Datum: 08. března 2009 10:54
Jméno: domino
IP: uživatel779
 adame to jsi ty?
Datum: 07. března 2009 23:58
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 papirova lepenka pomuze mozna
Datum: 07. března 2009 23:39
Jméno: lupo
IP: uživatel5445
 Dobrý deň!\\r\\n\\r\\nRenovujem Jawu 250/353. Prišiel som na to, že asi potrbujem do prevodovky nové súčiastky.\\r\\n\\r\\nJedná sa o predlohový a hlavný hriadeľ, presuvné koliečka 16zubové a 17zubové. Je mi jasné, že originál neopotrbované diely nezoženiem.\\r\\n\\r\\nPreto chcem kúpiť neopotrebované diely. Moja otázka teda znie: \\r\\n\\r\\nKto vyrába diely (predlohový a hlavný hriadeľ, presuvné koliečka 16zubové a 17zubové), ktoré ponúkate v e-shope?\\r\\n\\r\\nAká je kvalita týchto dielov?\\r\\n\\r\\nPodobné diely sa dajú zohnať na "motoren.sk" ale drahšie.\\r\\n\\r\\nAký je v tom rozdiel?\\r\\n\\r\\nZa skorú odpoveď vopred ďakujem.\\r\\n\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:53
Jméno: lupo
IP: uživatel5445
 Nerozumiem. Aké veci máš na mysli?
Datum: 08. března 2009 17:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5387
 Ono obcas se veci zdají jinak........
Datum: 08. března 2009 11:05
 poviem ty iba toľko že motoren je poriadna kktina ! ,,Pán totálne neochotný ...
Datum: 08. března 2009 8:33
 Nevíte jak mam nastavit veětší bohatost smesi u jawa 250/353 ?? je to na karburatoru jenom přesne nvm co
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:24
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Pod tryskou běhu naprázdno je šroubek,kterým se seřizuje přídavný vzduch. Přitažením šroubku ,ubereš vzduch (bohatší směs).
Datum: 08. března 2009 10:24
|



|