slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1860  1861  1862  1863  1864  1865  1866  1867  1868  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám problém mám Jawu 21 když nastartuju a dám plyn tak do třičtvrtě tak to hned chcípne dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: dom      IP: uživatel692    
vycisti karbe a mrkni na hladinu\r\n
 
 
Datum: 09. března 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5453    
Ahoj draku vyčisti kompletně všecky kanaly na karburatoru a mrkni do nadrže jestli ji nemaš vyrezlou. Jestli jo tak kup 2x odrezovač a diabolky pořádne ji vymlat a pak ji vypláchni půl litříkem benzínu nasad a jezdi. Ale taky to může být plovákem triskamy předstihem__ Tak sned ti pomuzu.
 
 
Datum: 08. března 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
ČAU draci jakou výhodu by měli vetší trysky u mustanga?jelo by to ryhlejc?a nevíte někde kde se prodává odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si tu 72 a skus to stim kazdej pionir je jinej a treba tobe to pojede lip ja jsem mel na mim mustangovi orig. motor a pak se tam dal uplne novej a tam byly orig. tryska 68 a jezdilo to fakt dobre ,ale na zkousku jsem koupil tu 72 dal jsme ju tam a ted to jezdi jeste lip a vic to toci sice jenom o trochu. Kup si ju (stoji jenom myslim 60 kč) Za zkousku nic nedaš a sportovni film tim taky nic neskazis :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krystova noho, to je chyb chudák moje paní učitelka ta by mě dala :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si tu 72 a skus to stim kazdej pionir je jinej a treba tobe to pojede lip ja jsem mel na mim mustangovi orig. motor a pak se tam dal uplne novej a tam byly orig. tryska 68 a jezdilo to fakt dobre ,ale na zkousku jsem koupil tu 72 dal jsme ju tam a ted to jezdi jeste lip a vic to toci sice jenom o trochu. Kup si ju (stoji jenom myslim 60 kč) Za zkousku nic nedaš a sportovni film tim taky nic neskazis :-D :-D
 
 
Datum: 09. března 2009 10:00
 
 
 
 
Jméno: FOH ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Více ti to bude mazat a musiš davat vice oleje mam dojem
 
 
Datum: 08. března 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stranku? co treba fichtlkramek.cz...tady mas aj vetsi trysku aj filtr...ale reknu ti jedine: s tou tryskou na origo karbec vetsi jak 72 nedavej, pac pak to stejne jen zere a cim vetsi tim hur to pak jede...cili tryska v rozmezi 68-72...jina vec by byla gdybys mel vetsi karbec, vetsi sani, tam bys pak potreboval vetsi tryska a tam by mela uplatneni...ale do stareho Jikova ci jineho karbce s mensim difusorem jak 17 je vetsi tryska jen horis a horsi...
 
 
Datum: 08. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
tak mi napiš stránku na vzduhový filtry dík
 
 
Datum: 08. března 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
kup si radsi novej vzduchovej filtr...ten ti prida vic nez provrtana tryska
 
 
Datum: 08. března 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má to tu výhodu že budeš častěji jezdit na benzínku... rychleji to nepojede a prodává se to na každém rohu
 
 
Datum: 08. března 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: sten101 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci potrebuju vedet kolik mam dat do babety 210 prevodoviho oleje diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobra odpoved :-D ale mas pravdu....
 
 
Datum: 08. března 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
kup litr a nali do risky. a co ti zbyte tak to ti holt zbyde
 
 
Datum: 08. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5455    
Dobrý den mám Jawu 21 ,ale nevím jak mám u benzínu nastavit rezervu.Poradtě prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
a nebo hadičku sundat a zkontrolovat na jakou polohu to teče ne?
 
 
Datum: 09. března 2009 13:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a co takhle ten kohoutek rozebrat a vyčistit???
 
 
Datum: 08. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel5455    
Ale já mám v nádrži ještě benzín a kouhoutek nahoře a nic rozjedu se tedy roztlačim a chytne a pak to chcípne.
 
 
Datum: 08. března 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otočíš kohoutek směrem nahoru
 
 
Datum: 08. března 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1352    
Zdravím zajímalo by mě když si udělám řidičák na A1 jestli by šla nejak přepsat MZ 150 nebo jestli to tak někdo má .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
a co vim ja,tak to neni vsechno .....este musis jit na zastoupeni firmy IFA a o tu prestavbu pozadat....ponevadz pred lety uz firma zanikla a nema ani zastoupeni u nas,tak mas smulu.....stejnej postup jako u jawy a cz.....ale to vyrizuje nejakej pan Nemec....a zatim to jde
 
 
Datum: 08. března 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
touhle problematikou se v poslední době taky zabývám..jen přepsat to nejde, musí se koupit válec+píst z ETZ125 (hlava je stejná jako u 150), pak zajít do nejakého servisu kde ti to namontují a dají papír o přestavbě na 125. Zajdeš na dopravák, dáš jim ten papír a TP, oni ti udělají nové, za nějaký poplatek, a tím by mělo být hotovo. Projdi si tohle forum http://mz-world.wz.cz/list.php?f=1 někde tam je odkaz na prodejnu,kde se prodává ten válec - tuším že stojí něco pod 3000...toť vše
 
 
Datum: 08. března 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těžko... A1 je omezená 125ccm a 11kW... což znamená že na MZ můžeš zapomenout
 
 
Datum: 08. března 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
zdar prosím pomozte mi s tímto problémem nevím si s tím rady motor jede výborně ale když jedu třeba na 2 po rovince a uberu plyn a pak ho zase přidám tak se mi to zadusí začne se to dusit ale pak se to rozjede nebo mám volnoběh jen to tak brble a přidám plyn a zase se to zadusí vždycky když uberu plyn a pak ho zase přidám tak se to dusí prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: Jirkat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau zkus vyčistit kohoutek a karburátor jestli není zacpanej.A nebo někde nasává falešnej vzduch.
 
 
Datum: 08. března 2009 18:42
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
čau potřebuju poradit mám mustanga a je nějakej línej teď sem udělal malej pokrok že to už vyjede kopec na 2 předtim ho to vyjelo jen na 1 a když se ten motor ohřeje tak to ten kopec na 2 nevyjede motor má najeto cca 300km po výbrusu ale ani před tim výbrusem nechtěl jet svíčku mám n15c odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no supr sme zas u svicek...panove steje nejlepsi do fika je stara PALka, to je bez diskuze, cili gdo chce nejlepsi svicku tak at si sezene tady tu staroszitnost, dokonce se i prodava a tusim ze za 30Kc...jinak teplotou svicky se daj delat vcelku i divy ale tobe, jelikoz este zabihas, tak ta Briska n15c bohate staci, mozno dat n14(c) coz je studenejsi jelikoz se ti to pri zajizdeni prehriva ale normalne bych tam nechal tu co tam je a je klid...jinak do babetty se predepisuji primo od vyrobce 17 (teple) pac je to dano konstrukci motoru a do fika jsou vyrobcem urcene (dnes) prave s tepelnou hodnotou 15, nemuzes tam davat svicku z babetty a cekat ze ti to pojede jak na betce, to je blbost, jiny motor...
 
 
Datum: 08. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
u beznyho fichtla ma tohle vase reseni svicek minimalni vyznam.....jedina podstatna vec je jiskra
 
 
Datum: 08. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ja davam svicku nr15c a jede jak drak me ta svicka stala 49kc ale jestli chces neco poradnyho tak dej ngk b8hs stoji neco kolem 100kc ale pry je to dobra investice prej se s tim zvedne vykon ale ja sem ji jeste nezkousel jsem s nr15c spokojeny
 
 
Datum: 08. března 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: sten101 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hale tak skus n17c davam ji dobabety a me to slape jako hodinky
 
 
Datum: 08. března 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mu ani nerad aby si udelal silnou dvojku! to je neco strasnyho! zvlaste do tech kopcu! na dve to rve jak svin, kopnes tam za tri a muzes to znova podradit, este na rovince to trojka chytne ale do tech kopcu (byt jen do mirneho) je to strasny utrpeni...300km nic moc neni, pockej si a jezdi, moc ho nehon, to si proste musi sednout, po 500 by mel litat jinak, tam uz zacina ozivat a pak zije az do dalsiho vybrusu:-)
 
 
Datum: 08. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel5453    
Ahoj s tím Mustangem bych věděl co ale musíš rozpulit kompletně motor. A v převodovích kolečkach udelat trochu zmenu. Uděláš si krátkou jedničku i dvojku a trojka bude líná stejný jak u simsona ale pak za dvojec vylítneš vše za to ti ručim tak zdar.
 
 
Datum: 08. března 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj dneska jsem si hrál s motorem a chci se podělit o výsledek co vy na to? http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05488.JPG http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05489.JPG http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05490.JPG http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05491.JPG http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05492.JPG http://pouchaz.sweb.cz/Motor/DSC05493.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Moly: Ahoj, tak koukam do navodu na tryskaci pistoly a pisou zde: Plnici mnozstvi kompresoru alespon 150l/min (coz odpovida vykonu motoru cca 1.5kW) a velikost vzdusniku alespon 50l. Myslim si ze kdyz nemas tak velkou nadobu tak budes moc tryskat s prestavkamy. Napr. 10 sejund tryskat 10 cekat atd. Ale tyto parametry jsou pro pistol co mam.
 
 
Datum: 09. března 2009 7:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
for Standa> mu to budes skladat? a ty rejhy sem jenom videl tak sem to napsal, pro dobro srdce:-)
 
 
Datum: 08. března 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moly ta hutnost snad bude stačit, ale nevím jestli ta nádoba. Nechal jsem si manuál od pískovačky v práci, zítra ti sem napíšu jestli to jde ci ne.
 
 
Datum: 08. března 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
for Steve: Neboj,ten motor budu delat já a s tema skrabancema si nejak poradim....neni to tak horký a ja nejsem blbec;-)
 
 
Datum: 08. března 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
no 226l/min---a 24l nádoba
 
 
Datum: 08. března 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no de to ale preferuju jinou upravu - nalesteni...jinak mas u klikovy skrine u ulozeni gufer pekny rejhy, je mozny ze ti to tam zacne pod guferem foukat tak si to este nejak sprav nez ho slozis...jinak hlinik se na vzuchu konzervuje sam - se vzuchem hlinik (potazmo dural) oxiduje a vytvari na povrchu oxid kysliku s hlinikem Al2O3 cili oxid hlinity a tim se vlastne konzervuje sam, jediny problem co to dela je ze pokud to nalestis tak ti to jakoby zasedne proste to zaleze...
 
 
Datum: 08. března 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo se tomu řiká taky tuším hutnost vzduchu.
 
 
Datum: 08. března 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej má průtok vzduchu a velkou nádobu?
 
 
Datum: 08. března 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Okkk...a silnej kompresor?..stačí 10barů??
 
 
Datum: 08. března 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Moly: Dneska jsem to dělal poprvé v životě, takže radši ne. Ještě to není dotažený do konce. Jinak tak cenově náročný to není. Stačí cca 5 kg korundu pískovací pistoly a silnej kompresor. Pak ti dám návod a určitě to zvládneš. Promiň
 
 
Datum: 08. března 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
to nevim...hele...kdyych ti poslal muj motor (kartety) udělal bbys mi to taky..a za kolik?
 
 
Datum: 08. března 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo jak zakonzervovat hlíník?
 
 
Datum: 08. března 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel3906    
peknej kousek čim si to udelal
 
 
Datum: 08. března 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Korundem, tryská se to pískovací pistolí :-).
 
 
Datum: 08. března 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Krásná práce....čim si to dělal??
 
 
Datum: 08. března 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
caw sesa nemohol by si my zohnat hviezdicovu hlawu na jawa pionier ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta my napis tvoj email uživatel4990
 
 
Datum: 10. března 2009 19:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Už jich ale moc nemám.....ale napiš....!
 
 
Datum: 08. března 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pisni frikulinovy,, ja zatim na ni cekam,, bude asi az za mesic,,
 
 
Datum: 08. března 2009 16:33
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel590    
ahoj,udelal sem takovou pitomost když jsem si nechal udelat vybrus na moji jawu 50 ,hned ze začátku jsem tam začal lejt M2T a jezdil sem do plnych otaček abych stihal kamoše jedouci předemnou .motor to nevydržel ani do zajetí,po ujetí cca 1600 km po vybrusu jsem sundal hlavu a valec a zjistil sem že ten vybrus mužu delat znova,protože byl ten valec pekne vyjetej vule mezi kroužkama byla přes 2mm což je dost na jejich vyhoz a to nemluvě o mezeře pistu ve valci.Moje rada zni:-Pečlive zajiždet a na kvalitni olej žadne m2t!mam ho ješte 0,5 l a mažu s nim řetez na kole:-)investicí do kvalitniho oleje ne;c nezkazite ja jsem pekne prodelal.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale tak zas tu tato debata dlouho nebyla:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: postul      IP: uživatel1962    
myslím si že m2t je zaklad ktery na pina staci.jakykoli jiny 2t olej je ale lepší.určitě bych to ale nehazel jen na olej.nekdo to honí ze startu a pak to je pila,nekdo jezdi prc prc a jede to prd.mi se 555ka hvízdla asi 10x a pak jela 75.při dnesní kvalitě polských dílů se není čemu divit.ale budme radi aspon zato blato.hlavně tonda nenapsal kolik to ředil
 
 
Datum: 08. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
M6A je olej,olej bez vsech tech aditiv...je to ciste olej a je mnohokrát lepsi nez M2T.....nekteri vite o cem mluvime,nekdo jen papouskuje prazdny slova ktery jen nekde slysel a neví......m2t ma ted dve podoby....M2T super(to je TSF...ma ty aditiva) a M2T recyklovany(šmanty-nesplnuje nic)......... marná debata......este cekam ze nekdo prijde s tim ze se na to jezdilo za totalu a byl to dobrej olej.....jo BYL to dobrej olej.....BYL...... me uz tyhle diskuze nebavej......to je asi jako debata mezi pivařema,kdo jaky pivo pije a proc......nekdo ma hluboko do kapsy a chlasta lahváče za 5,- nekdo má rád dobrý točený pivo za dvacku a nekdo rád to nejlepsi pivo co mu muzou v hospode nabidnout at to stoji co to stoji,protoze rád chlastá a prachy ho netrapeji.......
 
 
Datum: 08. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor byl konstruovany na M6A bo jak se to pise, to byl olej pro 4T, pro auta...M2T neni spatnej ale jak kterej...jak rikal gdysy Standa a ja to jen potvrdim, je cerny M2T v pruhledny lahvicce a se zlutyma obrazkama, to je prave M2T a je dobrej, da se s nim mazat...ale je taky M2T takovej nacernalej, to enni olej, s tim bych uz mazal jedine panty u dveri, nespaluje se (nebo se castecne spaluje az v otackach pri kerych zas nemaze), malo maze (mel jsem s timto ukazem cest i pri zajetym skoro vybehanym oleji), netesni, coz je dulezita vlastnost u 2T oleju ze maj tesnit (viz cerne smouhy za krouzkama, to ma proste utesnit) atd atd, ciste a jasne tendlec olej si nemuze rikat olej a vubec ne motorovej...ten prvni v tej svej specifickej flasticce, to je dobrej oil, ani moc necadi (znamyho ma v mopedu)...ale na ten malogdy narazis...jinak, gdy to dostalo tu licenci? a gdy se delaj kontroly? to M2T je rok od roku horsi, co si budem povidat...taky co ty normy presne definujou? jenom nejaky hranice, mezi nima je dost velky rozdil...
 
 
Datum: 08. března 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel1196    
m2t je pěkná sračka já na tom zadřel i stadiona
 
 
Datum: 08. března 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nalijte někdo M2T do nějaký novodobý 125 2 taktní nějaký aprilky!!! Uvidíme, jak to vydrži... Ta motorka by to nevydrzela... Za to fichtl, pořádná mašina v pohodě
 
 
Datum: 08. března 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel5456    
Stando neblbni tady hlavu mladejm.Odkdy je M2T recyklát ? .Asi nevíš že takové ISO 9001,14001,AIPA,SAP nedovolí vyrábět něco nekvalitního.
 
 
Datum: 08. března 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
zase se bavime o jabkach a o hruskach,ale ja uz si zvyknul:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando, vyjetý olej má daleko lepší vlastnosti než ropa. Souhlasím s jawamanem. Ty motory jsou na M2t pčítaný. Leju ho do všech svých motorek.
 
 
Datum: 08. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
mas M2T olej a Recyklovany M2T olej a mezi nima je kurva rozdíl.......!!!ten olej je funkcni,ale zasira vejfuky......ten recyklovany nici motory...!!! rika vam neco ekologicka likvidace vyjetejch olejů??? to je recyklovane M2T......a proc vypoustime z auta vyjetej olej??? protoze straci viskozitu a uz spatne maze........
 
 
Datum: 08. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5454    
ja vam povim tak kazdy ze M2T je sracka moja cela rodina ma nejakou moto okrem matky a jezdime na M2T ja na simsone a pinclovi bracha na 350 tatka na 555 a ja jeste na 175 vsade M2T a motorky jezdia jak drak kazdy ma iny nazor ale podla mna je M2T lacny sice to je parvda ale podel mne je dobry akoze do poradny masiny kera ma uz nikasil to by sem tam urcite nedaval ale do tychto klasickych jedine sak si zeberte kedysik ked se jezdilo nasi stareckove a pra pra stareckove jezdili jen na M2T a zavody na Čz tych crosskach jedine M2T a a nic jim nebylo takze to berte takto
 
 
Datum: 08. března 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stane se...jasny ze po vybrusu musis jezidt pomalu jak babky do kostela ale M2T mazat, chyba proste na obou stranach - jak zpusob zajizdeni tak M2T...ale 1600 km to uz je dost, dost na to abys to rozdelal driv...ale co, chybama se clovek uci, tez sem na tu srajdu uz parkrat pridrel, taky sem to honil a taky jsem pak jezdival pomalinku a stejne ten olej udela svy...rychlejc se s tim zajizdi, to je pravda, ale jak velkou zivotnost ma pak ten motor? proste chyba na obou stranach...
 
 
Datum: 08. března 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Willi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tonda: :-D coto placas? nejdriv pises ze sis to podelal (zni to jakoby nekdy nedavno) a najednou pises ...byla jsem mladej a blbej,co rict vic..... :-D KID
 
 
Datum: 08. března 2009 17:39
 
 
 
 
Jméno: tonda      IP: uživatel590    
byla jsem mladej a blbej,co rict vic,neschazuju to všechno na m2t jak tady skoro všichni pišete ,samozřejmne jsem to skonil ja a omlouvam se všem fichtlum co na zemi ješte jezdi.....
 
 
Datum: 08. března 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zapomel sem napsat že sme NEZADŘELI a ted fichtl lítal docela slušně
 
 
Datum: 08. března 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi si řeknete že sem blbej ale hned jak sem udal víbrus a poprví to nastartoval tak sme ne to hnedka nasedli 2 kluci a namazali jsme 2MT.
 
 
Datum: 08. března 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
Scela vyjimecne souhlasim.....to je zpusobem zajizdeni........i na polosyntetiku bys ho pridrel kdybys ho drzel od zacatku kotel.......ale i presto M2T na zajizdeni....no.....nic horsiho tam asi nalejt nemuzes:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Přesně jak řiká Js ® ..sice m2t je bláto a mažu tim taky řetěz..ale když tu píšeš jakym si to zajížděl "způsobem" tak taky nechápu proč to schazuješ na m2t....
 
 
Datum: 08. března 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píšeš, že jsi blbě zajížděl a hned to schazuješ na M2t. Trochy se zamysli nad tím, co jsi napsal.
 
 
Datum: 08. března 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Andy      IP: uživatel3011    
Je to pekna blbost kvůli M2t to určitě není spíš je to způsobené způsobem zajíždění.
 
 
Datum: 08. března 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si vul no,ja jsem zajizdel s TSF a reku ti,mazal jsem prvni litr benzinu s olejem 1:15 a pak 1:20 nakych 5litru,takhle jsem to ztupnoval,pak jsem oddelal valec a zjistil jsem,ze pist+krouzky a valec je posrabany jak hovado.trosku jsem to vic tocil,ale ne moc.moje rada,netoc moc do vysokejch a pouzivej minimalne cervenej olej STIHL!je levnej a dobrej,jinak cus
 
 
Datum: 08. března 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Monax      IP: uživatel5313    
Cau draci spravuju kamosovi Simala a nevim jak udelat predstih aby to jelo!Nevite jak se to dela a kdyztak nejakou stranku s navodem na simali bo tak jeto klasicky sima S51 elektrinic dik moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
ja sem to taky steloval na statoru zapalka je takovy zub a na karterech taky tak to srovnej a melo by to slapat potom se to jemne doladi stroboskopem ale to doma neudelas
 
 
Datum: 08. března 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: BuBlin      IP: uživatel5451    
Zdravim, u Simala se predstih nedela, protoze ma bezkontaktni zapalovani. Jde pouze otacet stelovacim sroubem na zapalovacim modulu, ale to bych nedoporucoval pokud uz neni rozladeny. Zkus vymenit inducku, svicku, fajfku kabel apod... a uvidis ze ho ozivis.
 
 
Datum: 08. března 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: Luky      IP: uživatel3879    
čau lidi šteluju předstih na stadáku ale pořád to nějak nejde sem tam jednou dvakrát chytne a nic. tak jestli někdo ví jak to má být nastavené abyto šlapalo díky moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5374    
zdravím všechny, upravuju jawu robby 50, dal jsem lepší sání (vzduchovou hadici vedoucí do karbece jsem odpojil od airboxu pod sedačkou a na její konec jsem dal kuželovitej sportovní fitr) a teď už potřebuji jen větší trysku abych něměl chudou směs... a chtěl jsem se zeptat jakou velikost tam mám dát když současná má 0,77 mm... 80tku ? nebo větší ? alespoň přibližně... předem děkuji za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel5458    
Tohle téma by mě taky zajímalo... já zkoušel hlavní trysku provrtat 0.8mm nebo 1mm vrtákem ted si právě už nejsem jistej a bylo to uplně na nic... fichtl už nešel nakopnout a v nízkých otáčkách vůbec nefungoval ale to jsem měl vše originál včetně filtru... Převrtat si trysku neni sranda spíš kde by se dala sehnat nějaká jiná a jaká velikost... Ted jezdím na trysku č 72 tady ze sensashopu a nepřijde mi to nějaký zvláštní jen si myslim že jde líp od spoda a ve vysokých otáčkách že zase byla lepší ta 68 ale fakt nepatrný změny co pocituji já.
 
 
Datum: 09. března 2009 11:10
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš zkusit co tomu víc sedne
 
 
Datum: 08. března 2009 18:44
 
 
 
 
Jméno: LuTeJa :-D      IP: uživatel2253    
Ahojte vsichni draci i ty seso... Moc bych vam chtel poděkovat protože díky vám a vašim radám a vychytávkám jsem dodělal svyho Fichtla s velkym F.. po ročním trápení, radostech a strastech sem dodělal poslední díl skládačky, připojil sem tachometr, :-D A tobě seso taky děkuju protože diky tvym náhradnim dílum sem mohl znova vyjet... Pocit který mam přeji vsem drakum, kteří se trápí nad svym mazlikem... Proto by sem rád popřál FICHTL KRÁMKU (sesovy taky) :-) protože je to ráj... Moc děkuju................................ klidně se mnou muzete nesouhlasit ale myslim zhe to nema chybu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
ukaz foto........prosim.....a napis kolik si do nej vrazil
 
 
Datum: 08. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nedekuj ,, zaplatil jsi to :-) mam kliku ze sem byl s napadem prodavat dily na fiky prvni,, jinak by se ted nikdo urcite nasel,, ale neverim zeby byl tak dobrej ako ja :-) at ti to lita bez poruchy celej rok
 
 
Datum: 08. března 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Čau....Za tenhle dotaz mě asi všichni "štamgasti" vysmějou..:-D...ale mohl by mi někdo vysvětlit jak se šteluje předstih na fichtlovi?:-D:-D...četl sem hodně návodů..ale nechápu...mohl by někdo vysvětlit prosííím??:-D:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1,35 je malo? je to prece v rozmezi 1,2 az 1,5...lital jsem i na 1,2 a proste na to sel, starty byly dobry to jo...tak fik se da seridit presne ale ne jednim predstihem serizovat secky, kazdej ma proste jinej ten predstih, kazdej je to jinej stroj, vlastne mas pravdu ale presne se seridit da, presne=tzn. kerej predstih mu nejlip vyhovuje a to se da udelat snad jen za pochodu...ale gdyz se proste trefis do toho vymezeni tak tim vubec nic nezkazis, ono taky zalezi na jaky otacky to chces, je jasny ze pri stejnym predstihu to pujde jinak od spodu a jinak ve spici (treba na 1,9 a neco byl proste problem se startovanim, to bud roztlacit nebo na to skakat stale dokola bez zastaveni nez see proste roztocil, na 1,2 zas startoval fakt dobre ale taky lital do nizsich otacek naz na ten velkej) takze pokud to radejc drzis v otackach tak dej vetsi, pokud koukas na spotrebu nebo si to jen tak vychutnavas a chces mit lepsi zatah od spodu tak das mensi...to taky zalezi jak si to nastelujes...naucil jsem se to nastelovat pres supleru na valci, pak to cely sesroubovat a za chodu pod 3/4 plynem to doladit do dokonalosti, pak krasne se nakopava a taky to dobre jede, na predstihu se da lecos ziskat, bohuzel ale i taky ztratit...jinak 1,35 mm je prumernej predstih, dobre to jede a taky to neni zadnej extrem...to si pak vyberes jestli ti pojede lip nizko nebo az ve spici, taky to zalezi na fichtlu jako takovem a na jeho stavu, neni to zadny markantni posun ale jak sem rekl, da se z toho tezit a rozdil tam je...obvykle staci gdyz to sestelujes abys to na startpace nakopl ale pokud chces aby to o malinko lip jelo tak si to proste sestelujes poradne...sou to jen me zkusenosti, treba se mi to za ty roky proste jen stale zda ale vyvodil jsem to ze zkusenosti...
 
 
Datum: 09. března 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5459    
a sme u toho.....jak vlastne nastavit spravnej predstih,kdyz nikdo nevi presne.....to pak nejde ani predstih nastavit presne..... hele me teda prijde 1.35 nejak málo....ale tak jestli to na to nekomu jezdi tak prosim......
 
 
Datum: 09. března 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
konkretni cislo? 1,35 mm pred HU (je to i psane v tej knizce JAWA 50 od Jiriho)...ale to je jedno pac kazdy fik ma jine proporce, proto je jasny ze jedno cislo nemuze nejlip vyhovet vsem fikum, proto se udava to rozpeti 1,2 az 1,5 (pac presne to tezko das a tak se mussis trefit aspon do toho rozpeti), jasny ze nejlepsi je pod 3/4 plynem za behu otacet magnetem ale ptal se na stelovani predstihu, proste normalni, tak sem mu poradil todlec, to je bezne odzkousene a litato, za behu to tezko bude delat gdyz to enumi ani normalne...jo jeto este na tu Jawu 21 aby nesteloval 1,35 negdo na parezovy...
 
 
Datum: 08. března 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
no ono asi žadné konkrétní číslo není... na co to jede, to tam nastavim
 
 
Datum: 08. března 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
Hele kdyz ste takovy borci......kolik je teda spravnej predstih na J 21 v Ok stavu?? na nejaky odkazy vam kašlu......a nejaky intervali 1.2-1.5 a nebo 1.6-1.9 mi nezajimaj......chci cislo....jedno cislo
 
 
Datum: 08. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde otacet statorem? estli mas starsi zapalko (od pareza po 05) tak jen otacis tou destickou na kerem sou kladivka, pokud mas uz novejsi (treba mustaf bo 21) tak otacis celym tim statorem (to je ta konstrukce co nese civky, kladivko, kontakt, kondik atd), u starsich povolis sroubek na tom plisku a pootocis a u novejsiho jsou dva sroubky kousek od konce statoru a drzej takovy trojuhelnikovy plisky kery to drzi...tim pak muzes pootacet a vlastne i menit predstih, poku tim nemuzes pootocit (coz je blby pac tak tezko predstih sestelujes gdyby bude mit stale stejnou nevhodnou hodnotu)...jo a tobe se otaci s magnetem? no tak to je tim ze ti magnet na rotoru pritahl stator, dal si je moc blizko k sobe a negde zas budes mit fugu, proste celej ten stator vem, vyndej ho a zandaj tak aby ti negde nedrel o rotor a proste seel na tom svym miste, pak se ti rotor bude tocit a stator ti bude stat na miste a predstih budes ladit zmenou polohy (pootocenim) toho statoru...parada ne?:-)
 
 
Datum: 08. března 2009 17:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
z toho si nic nedelej......ja to taky neumim:-D:-D delam to od oka a pak doladuju za chodu....nejaky mm pred HU...budes mit blbou vacku a nesestelujes nic:-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Jak tam steve píše že se má pootáčet statorem...to mi právě nejde...mě se to točí i s magnetem :-D:-D..tak nevim.--
 
 
Datum: 08. března 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
aaaha...sry už sem to našel..dík :-D:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Mno tak ve FAQ sem nic nenašel...nic tam totiž neni..:-D.:-D....tk nevim
 
 
Datum: 08. března 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
hh...já?...a všeználek....:-D:-Ddobrej vtip..:-D..a do FAQ kouknu..dik
 
 
Datum: 08. března 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
zrovna ty? takový všeználek?:-) jukni se do FAQ
 
 
Datum: 08. března 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: -FOH-      IP: uživatel4659    
Hojte draci , prosim mohli by jste poradit jaky stojan kromně toho orginalu by šel na mustaga?Treba z nějakě jawy nebo čzety a aby to bylo bez uprav, popřipadě jen stojanu , dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
 
 
Datum: 08. března 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: kubas      IP: uživatel3032    
zdar muže mě někdo poradit kde sehnat klapku sani na fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třikrát sláva googlu
 
 
Datum: 08. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši....:-D Už to začíná bejt dost trapný....:-D
 
 
Datum: 08. března 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
www.scootland.cz, http://www.scooter-tuning.cz
 
 
Datum: 08. března 2009 9:01
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel5446    
Ahoj chtěl jsem se zeptt jestli někdo neznáte nějakej fígl jak nastříkat nádrž na 250 panelku tak abych měl na bokách ten chrom jako jak udělat ten přechod mezi barvou a chromem aby to bylo hezky rovný. děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: standa_2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. března 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si sežeň krepovou... ono je to zvrchu jako krepový papír takže s tím můžeš všeljak kroutit ale pořád to bude rovné, a z druhé strany to má normální vrstvu lepidla
 
 
Datum: 08. března 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: xborecx      IP: uživatel5449    
No právě mám strach jestli ta páska dá nalepit tak rovně a nebude se krabatit a barva pod ní podtejkat.
 
 
Datum: 08. března 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel5448    
Stačí použit krycí pásku, po zaschnutí barvy se odlepí, mělo by to být tak rovné, jak jsi ji tam nalepil.
 
 
Datum: 08. března 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: domino      IP: uživatel779    
adame to jsi ty?
 
 
Datum: 07. března 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
papirova lepenka pomuze mozna :-)
 
 
Datum: 07. března 2009 23:39
 
 
 
 
Jméno: lupo      IP: uživatel5445    
Dobrý deň!\\r\\n\\r\\nRenovujem Jawu 250/353. Prišiel som na to, že asi potrbujem do prevodovky nové súčiastky.\\r\\n\\r\\nJedná sa o predlohový a hlavný hriadeľ, presuvné koliečka 16zubové a 17zubové. Je mi jasné, že originál neopotrbované diely nezoženiem.\\r\\n\\r\\nPreto chcem kúpiť neopotrebované diely. Moja otázka teda znie: \\r\\n\\r\\nKto vyrába diely (predlohový a hlavný hriadeľ, presuvné koliečka 16zubové a 17zubové), ktoré ponúkate v e-shope?\\r\\n\\r\\nAká je kvalita týchto dielov?\\r\\n\\r\\nPodobné diely sa dajú zohnať na "motoren.sk" ale drahšie.\\r\\n\\r\\nAký je v tom rozdiel?\\r\\n\\r\\nZa skorú odpoveď vopred ďakujem.\\r\\n\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: lupo      IP: uživatel5445    
Nerozumiem. Aké veci máš na mysli?
 
 
Datum: 08. března 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5387    
Ono obcas se veci zdají jinak........
 
 
Datum: 08. března 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Jano79 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
poviem ty iba toľko že motoren je poriadna kktina ! ,,Pán totálne neochotný ...
 
 
Datum: 08. března 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: hryska      E-mail:      IP: uživatel1153    
Nevíte jak mam nastavit veětší bohatost smesi u jawa 250/353 ?? je to na karburatoru jenom přesne nvm co odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Pod tryskou běhu naprázdno je šroubek,kterým se seřizuje přídavný vzduch. Přitažením šroubku ,ubereš vzduch (bohatší směs).
 
 
Datum: 08. března 2009 10:24
 
<  1860  1861  1862  1863  1864  1865  1866  1867  1868  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:47:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu