Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak je to se zadním světlem u mustanga....měl sem ho ted rozdělané a zjistil sem že fakčí jenom jedna sulfina...jedna je vlastně na brzdu ne?...ale když jsem stáhl bužírku s těch 2 žlutých drátů co vedou k zadnímu světlu tak jeden drát končil v půlce té bužírky  a nevím kam patří...nevíte někdo jak to zapojit?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 21:42
 a pokud ne tak každej drát na jednu stranu sulfidky
Datum: 10. března 2009 21:42
 tak zaleží jesi tam máš brzdovej spínač jesi jo tak napoj na něj a z něj na sv. pol ..
Datum: 10. března 2009 21:25
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, Chong tady v nějakém přízpěvku psal, že když dám do fika 12V žárovky, tak se změní el. soustava z 6V na 12V. Změní se i nějak waty nebo ty budou pořád stejné, tzn. 25w/25w žárovka vpředu a 5w žárovka v zadu? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 21:53
Jméno: VLADO
IP: uživatel3165
 Trochu mě zajímá jak zvíšíte napětí celé soustavy motorky napadá mě jedině převinutí počtu zavitů na cívkách magneta což
z hlediska mechaniky asi těžko a i kdyby nevim co nato permanentní magnet rotoru.
Možna snížit průřez lakovaného vodiče např. na polovinu protože nebude tolik proudově zatížen viz. Ohmuv zakon....
Datum: 06. června 2009 21:53
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpověď. To vím, že při 12V je poloviční proud než u 6V soustavy, ale nevěděl jsem jestli se zvýší i výkon. Teď už to vím, tak ještě jednou díky
Datum: 11. března 2009 17:16
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 přesně tak
Datum: 10. března 2009 22:16
 nejsem Chong ale on to tu uz jednou povidal - nominalni (aspon myslim ze je to nominalni) vykon se nemeni, pac vykon=napeti*proud, cili pokud zvysis z 6V na 12V napeti (2x vyssi napeti) tak ti klesne proud o polovinu, vykon zustava stejny, jak vpredu tak vzadu (zalezi jaky atm das vykonove zarovky, treba dopredu 15W a dozadu taky 15W je docela blby  )...dobry ne?
Datum: 10. března 2009 22:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:39
 Nevidim nic zvláštního....  Ono pokud někdo fotí telefonem je to k ničemu....  Tohe obrysem je motor z fichtla....  ale lovit detail...?
Datum: 11. března 2009 17:39
 taky bych zareagoval...ty dva pisty jsou cerny jenom proto ze to bud malo mazes nebo mazes horsim olejem, pac motorovy olej do 2T ma mimo jine tez funkci tesnici - tesni mezi valcem a krouzkama, pokud netesni, pousti to (logicke  ) a pak je ten pist cerny, neni to hned na vybrus ale je jasny ze pokud uz je pist cerny, olej je spatnej, muze blbe mazat a tudis je pravdepodobny ze ten valec bude asi podrapany...dela to na hodne fikach, zvlaste na kazdym pistu kery neni od vyroby meneny, u meneneho (noveho) s lepsim olejem se tato cernosta pramalo vyskytuje (i gdyz uz ma nalitano kolik tisic km)...jelikoz je to dvoukrozkovy pist a tvari se na mene nez par desitek let tak to ma prave od horsiho oleje, doporucuju mazat necim lepsim...ale k dotazu: ta klika je od pohledu an setrvaky jina (prozrazuje to lem okolo setrvaku, na tom obrazku dvou srovnavacih motoru je to dobre videt) a to byly asi prvni kliky tohoto typu, pak se delaly uz jen ty co zname a ty vydrzely do konce vyroby fichtlu (newim jak je to s motorama do Polskych motoru kery se vyrabely do 1991 ale tam bude asi secko taky pri starem az na usmerneni a baterku)...jinak prefuky newim estli sou niz, rekl bych ze ne jelikoz se to blbe cte, mas tam sajrajt na tej fotce, navic kazdy fik to ma odlity jinak takze to bude spis vyrobnim postupem niz (pokud je to niz) nez jinym typem prefuku dv karterech...nic jineho v tom nevidim az na tu kliku asi sem slepej...
Datum: 11. března 2009 16:47
Jméno: standa
IP: uživatel5478
 je to hodne blbě vyfocené......nevidim jediny rozdil.....normalni 2 motory......ale ty opálený písty   to jak vidim,tak dopredu hlasim,valec na vybrus....to uz novej pist a krouzky nezachrani......
Datum: 11. března 2009 10:31
 kartry jsou nejspíš z 05ky, mám to v ní taky tak
Datum: 10. března 2009 20:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ten motor dole v prvnim obr je normál 21 a ten nahore ten kamosuv
Datum: 10. března 2009 20:29
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau draci, mam 2 dotazy ohledne stadaků-prvni-montovaly se na s 11 doutnikovy vyfuky jako pozdejc na S22????????? a za druhy-jak byl vedenej vysokonapetovej kabel na svicku od zapalovani tedy presneji jak tam byl zapojen-mam tam tu civku zapalovaci a z ni vede ten drat z jakyho je ta civka(medeny) a ted prave nevim-z ty civky to tam bylo primo propojeny na vysokonapetak nebo jak to tam bylo???? nemohl jsem ikde najit fotku na netu tak estli nekdo mate dobrou foto abych vedel tak mi to pls poslete na mail.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 7:44
Jméno: provaz
IP: uživatel4047
 jo je to presne to co jsem potreboval diky no a uvidim jak to dopadne.
Datum: 11. března 2009 7:44
 1) myslim, že na na poslední (a vývozní) S11 se montoval doutník jako na pozdější S22 (má ale jinak řešený uchycení). 2) Jestli to dobře chápu, tak to co tam máš jako zapalovací cívku je druhá světelná použitá k napájení vnější indukční cívky - je to poměrně častá předělávka kvůli spolehlivosti. U origu zapalovací cívky jsou na zadní straně takový bodce (nebo jak to nazvat) a na to se přímo napíchne vysokonapěťovej kabel vedoucí ke svíci a druhej vývod je drát co vede ke kladívku.
Datum: 10. března 2009 21:19
Jméno: smajdii
IP: uživatel5475
Posl.aktualizace: 11. března 2009 15:09
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 11. března 2009 15:09
 muze na tom bejt dorby svezeni ale na druhou stranu je to hroznej bastl jako vsechno tohle...
Datum: 10. března 2009 21:34
Jméno: smajdii
IP: uživatel5475
 hoj mám jawu 250 a už jsem dělal 4 krát lamely z korku . našel jsem doma něco jako kůži je tvrdá a tolik a nedrolí se,myslíte že to bude fungovat?díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel5478
 nechapu tohle šetření penezma......chci jezdit,koupim lamely.....neresim,jezdim
Datum: 11. března 2009 10:35
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Doufám, že ty lamely neděláš z obyčejných špuntů od vína.
Datum: 11. března 2009 9:20
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 ty lamely namoc na tejden do oleje a pak to namontuj
Datum: 10. března 2009 21:35
 to máš blý, s korkama jezdím 5 let a pořád ok. když je to drné za sucha, tak s olejem nemusí. ber v uvahu že spojka je ponořená v oleji!!!!!!
Datum: 10. března 2009 20:43
Jméno: smajdii
IP: uživatel5475
 vypadá to jako kůže ale asi není je to drsný material a s korkama jezdím 5 minut a pak to prokluzuje.
Datum: 10. března 2009 20:01
 víš proč se používá korek? protoze i v oleji neklouže. když dáš tu kůži bo co to máš tak to bude klouzat a nepojedeto.
Datum: 10. března 2009 19:57
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:25
Jméno: standa
IP: uživatel5486
 takze nakonec diskuze o nicem   .....ale musim se prizna......vzdy sem chtel poradit uplne na vse a vse podat uplne nejlip jak to jde aby to i blbec pochopil,ale uz nemam silu.....kdyz ti 13-ti letej blbecek pise na ICQ ja ma udelat z cizy 150C krosku,tak to je i na me moc.....a jak udelat tesneni pod hlavu na pareza,aniz by ho musel vystrihovat z plechovky a nemusel ho kupovat....to taky jako nemam sílu....uz taky uvadam.....docela se tesim na jaro a leto,kdy to sou aspon dotazy z provozu......protoze lidi jezdej....neco se deje,dejou se akce,sou zavody.....je to takovy lepsi,ale to co se tu resi ted....denno denne..to je strasny......
Datum: 11. března 2009 22:25
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 11. března 2009 18:35
 Moly dal sem to jako příklad....  A nezlob se na mě....  U spousty lidí co sem choděj se věk dá zjistit....  A aby mě péroval o 5-6 mladší kluk...  No dovol....  Ale pozor....mám spoustu kamarádů dobrejch kluků kterejm ani 15 nebylo a sou v pohodě....! Ale je spousta frajerů co si myslí kdo ví co...  Příklad Zdar soudruzi a že nezná dějiny neber jako moji míru na všechny...! to byl PŘÍKLAD...
Datum: 11. března 2009 18:15
 jejda trible
Datum: 11. března 2009 18:11
 haha naser si
Datum: 11. března 2009 18:11
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 11. března 2009 18:01
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 11. března 2009 17:58
Datum: 11. března 2009 17:48
 Jen do mě....    ale někdo musí tu chásku krotit...  A já si nic líbit nenechám...  Aspoň co se týče fichtla a blbejch keců...když mi sem 14 ti letej kretének napíše Zdar soudruzi kopl bych ho s rozeběhem do rozkroku....  A´T si přečtě dějiny a pak dělá machra...  A po pravdě....hvězdičky mi sou ukradený.....  Pokud nemám psát.....řeknětě budu to respektovat...  Chápu že mě můžete mít za nepřispůsobivýho co nic neumí a jen blbě kecá....  Je to na vás....
Datum: 11. března 2009 17:29
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 11. března 2009 13:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
Datum: 11. března 2009 13:45
Jméno: Ludek
IP: uživatel1337
Datum: 11. března 2009 13:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
Datum: 11. března 2009 10:37
 co se staráš! až bude čas tak se to dovíš
Datum: 10. března 2009 20:45
 Co cože nebo co...? Kdo mi má psát a proč...?
Datum: 10. března 2009 20:17
Jméno: hihu
IP: uživatel5336
 zdarec chtěl bych si doma cvyrobit amatersky filtr na karbec chtěl bych to nějak udělat buď s houbičky normal nebo s houby ta jak se dava do filtru do akvarii co byb bylo lepši a jestli by to vubec fungovalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2009 18:46
 tak wim ze to neni regulerni tam mit silonku bo ponozku ale porad lepsi neco nez nic, nezacpava to a neco chytne (este gdyz se navlhci v oleji tak chyta docela dost sajrajtu)
Datum: 12. března 2009 18:46
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zlata silonka... teda ve srovnani se zas*anym (myslim tim hodne spinavym) vzduchovym fitrem
Datum: 11. března 2009 16:16
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 zase se tu šetří na nesprávném místě....zase hledáte v motoru půl koně zadarmo   uz to vzdejte....filtr je viltr....chces poradnej FILTR? zaplat ho...!! chces neco,aby ti jen nelital bordel do karbecu? dej si pres nej třeba svoje trenky,ale necekej od toho nejaky zazraky...!!! pokud by nekdo z vas cetl moudré knihy,tak byste vedeli jak ma vypadat sání vzduchu a vedeli ze tohle sou nesmysly.....potrebujes spravnej natrubek o spravnym tvaru aby ti nevznikaly v difuzeru nechtene turbulentni proudeni a s tou vasi ponozkou tam nic jineho neni......
Datum: 11. března 2009 10:43
 chces amatersky filtr co je roky dzkouseny a jede a dokonce i cisti nasavany vzduch? zkus krepsilonku nebo ponozku (ne zas pletenou), s tim mi to dycky litalo, jedna radost...nejepsi je ale stejne origo (na serii), kazdy na to pak prijde casem...
Datum: 10. března 2009 22:08
 já na mojí 555 mám origo filtr.. ve kterém je prakticky taky kovová drátěnka..
Datum: 10. března 2009 19:40
Jméno: hihu
IP: uživatel5336
 a ty to tam maš
Datum: 10. března 2009 19:23
 houbičku bych nedával.. kovovou drátěnku na nádobí bych použil.. to se dává do fitrů a prvorepublikových motorek a funguje to parádně =)
Datum: 10. března 2009 19:21
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
Posl.aktualizace: 12. března 2009 6:46
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 Dik za rady vsem moc vam diky a to dobijeni je pravda ze to bude mit trochu min stavy takze sem taky premejslel o nejakym silnejsim magnetu to by slo ne?
Datum: 12. března 2009 6:46
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To JS - v pohodě. Ale myslím že za pár korun navíc použitím shottky diod získáš pár watíků navíc...
Datum: 11. března 2009 20:12
 Spletl jsem si oslovení. To bylo na Chonga.
Datum: 11. března 2009 17:28
 Stando, souhlasím, že schotkyho diody by byly lepší. Když jsem to dělal, o schotkyho diodách jsem věděl jen to, že jsou.
Datum: 11. března 2009 17:26
 Nepíšu, že je to fuk, ale, že mi dobýjení stíhá. Není moc velká rezerva, ale stíhá. Mám 6V rozvody. Úbytek napětí na páru diod je spíš 1,1 V.
Datum: 11. března 2009 17:22
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To JS - samozřejmě že mu to bude fungovat, stejně jako tobě ale... předpokládám že vůbec nepředpokládáte že by jste měnili napětí soustavy, takže pokud budeš provozovat rozvody na 6V, tak ti v nízkých otáčkách ten téměř jeden volt (což je rozdíl ztráty na graetzi v klasickém provedení a shottky) bude chybět... a je jedno jestli jím svítíš, nebo nabíjíš... aby jsis to uměl představit, tak si představ tři rozdíly... máš konstatní otáčky volnoběhu... 1. připojená žárovka na střídavý rozvod žhne a velikost napětí na jejich svorkách činí 3V (umíš si snad představit jak svítí při 3V) za 2. stejné zapojení, ale s garetzem s klasickými diodami, kdy úbytek na páru diod činí 1,4V a tudíž na svorce žárovky je stejnosměrných (tepavých) 1,6V (ale coto že tak málo asi, umíš si představit jak žárovka svítí při tomto napětí že ano) a pak za 3.možnost použít graetz s Shottkynama kdy je úbytek 0,6V, takže na žárovce bude na svorkách 2,4V... tak si furt myslíš že je to fuk?  V jednom s tebou ale souhlasím, při vysokých otáčkách to fakt je fuk... ale to ti nezáleží jak to bude svítit (dobíjet) při nízkých otáčkách????
Datum: 11. března 2009 14:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 kdyz si to tu prohlidnes,tak si vsimnes,kolikrat uz psal,ze obyc mustky zerou šťávu víc....shottky mín a maj lepsi prubeh....ANO bude ti to fungovat na kazdej mustek
Datum: 11. března 2009 10:46
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Chongu i diody s PN přechodem stačí. Sám je tam mám.
Datum: 11. března 2009 9:23
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nic proti Tobě Vojto,ale pobavilo mě co se všechno dá koupit v internetovém music shopu  . Použít to můžeš, ale zbytečně předimenzované. Stačil by můstek 3A a okolo 250V. Ale jak jsem ti psal jinde... vhodnější by bylo spáchat to se samotnými diodami typu shottky. Můstky se však (co já vím) s těmito diodami nedělají. Je to LEPŠÍ (to bych řekl je uspokojivě polopatické vysvětlení ne?)
Datum: 11. března 2009 6:58
 jo dat ho tam muzes......
Datum: 10. března 2009 20:10
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/karburator-benzin/id76772.html?odpovedet=1
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 18:28
 čest draci a dračice nevíte někdo jaký je průměr té hadice na mustangovi z karbece do filtru kdyžtak z obou stran díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:14
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 28 mm a 26 mm
Datum: 11. března 2009 17:14
 já to nechci na fika ja bych to potreboval na jawu dakar potrebuji upravit sani a tuto by se mi hodilo tedy mozna podle tech prumeru
Datum: 11. března 2009 12:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 nevim,presne,nemeril sem to,ale tak ten spodek v prumeru cca 2 cm a vrsek o trochu víc...rekneme 2.2cm.....neber ty cisla smerodatne....ono na nich ani moc nezaleží......filtr s prumerem na fichtlackej karbec nesezenes......
Datum: 11. března 2009 10:50
Datum: 10. března 2009 19:58
 on mysli na vzduch
Datum: 10. března 2009 18:37
 nadrz-hadicka-filtr-karbec,pouziva se hadicka,pruhledna s vnitrnim prumerem 6mm
Datum: 10. března 2009 18:32
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zdarec, chtel bych vedet jestli nekdo nevite kdy je burza v Brezolupech. Na netu to nemuzu nikde najit. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 20:38
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tak to se tam potkáme , jí bydlím poblíž.
Datum: 10. března 2009 20:38
 Ahoj burza bude 16:5:2009, ja tam jezdim už tři roky a vždy koupim to co potřebuju
Datum: 10. března 2009 19:29
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 já su z brna a ani nevím že teď nějaká bude určitě se tam ukážu
Datum: 10. března 2009 19:19
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 jeste jsem tam nebyl,potrebuju nejake dily a je to pro me nejbliz.
Datum: 10. března 2009 18:52
 tam chodis? odkud si??
Datum: 10. března 2009 18:37
Posl.aktualizace: 17. března 2009 17:10
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 shit video větší blbost sem neviděl když už chceš machrovat s takovyma blbostma tak si kup pořádnou kameru a N2O to sem teda nepostřehl možná tak sis při té jzdě uprdl tak to byl ten N2O
Datum: 17. března 2009 17:10
 máš štěstí že ti to neblaflo....
Datum: 13. března 2009 13:14
 Kvalita šílená....poznat z toho nejde nic. Muzika že bych blil...(nechápu proč každej do videa kde se má člověk soustředit na okolnosti a zvuk sere hudbu...) to že sis dal na držku....  To už tak bejvá....  I když jako že sis to neprojel předim nebo si nevšiml je teda divný...! N2O..? Nevšiml sem si...  Neslyšel sem škytnutí neslyšel sem vytočení motoru neslyšel sem nic....  Nevim no...  Další video na Youtube o ničem....
Datum: 10. března 2009 20:54
 Ta "hudba" je hrozna
Datum: 10. března 2009 20:14
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
 ulit sem takle v 70 rychlosti v zatacce do kopce za mokra a letel sem po zemi asi 20 metrů.......byl to prvni den co sem mel papiry a 21 s papirama.....jeste den pred tim sem v te a same zataccce takle polozil k zemi 05 az litaly jiskry od plechů a proste se neutrhla....ta 21 proste nedrzela....kamarad se simsonem ,kterymu sem ujizdel mi malem ujel hlavu.....nic peknyho.....ale relativne se mi vubec nic nestalo,jen sem byl sedrenej jak prase.......
Datum: 10. března 2009 18:49
 znamy se vysekal ve tricitce (sterk na silnici cili vis o cim mluvim) a fakt dopadl spatne, poskodil si pater a mel otres mozku, zalezi jak dopadnes, neni tezky se pri padesatce zabit, jen at se to nikomu z vas nestane, zalezi na nahode a nahoda je svine...jinak tez bych tezko soudil, pokud si tam mel trojku tak podle zvuku mela trosku rychlejsi nastup ale spis me to pripada jako bys jel z kopce s normalnim motorem...to odfouknuti zalezi jak moc tam das velkej prutok toho dusiku, je stlaceny, ma touhu se prat dopredu gdyz se tam vstrikne a ten benal jakoby odfoukne...jinak na nitru uz sem jednou jel a na vytaceni vcelku dobra vec, je to tam silove znat ale rychle se tim posilaj motory do kytek, to uz sem tu mnohokrat rikal ze ten motor je proste predem na vyhozeni, obvzlaste pokud tam das za tri a pri plnejch otackach to tam strelis (a mas-li to tam jak davkovat ve velkem mnostvi, tim nemyslim nejake "prifoukavani" ale opravdovy tlak treba z nejake lahvicky, kupr. dost je rozsirene lahve na ty bobmicky na slehacku nebo staci obycejne sifonove lahve a misto obycejnyho CO2 v lahvickach se daj ty bombicky na slehacku)
Datum: 10. března 2009 18:33
 tohleto mě čím dál víc nutí si koupit oblečení z kevlaru... aspon tak..
Datum: 10. března 2009 18:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
 rozsekal sem se vic a ve vyššich rychlostech......dopadl jsi relativen dobre......jen ten učinek NOSu sem tam nejak nepostrehnul,ona ta kvalita videa je strasna  by the way,co byl ten slovenskej rep...moc pekny......
Datum: 10. března 2009 18:18
 Zdravím,
Zkoukl jsem už ledajaké stránky s fechtlama a jejich náhradníma dílama, ale nikde nemužu sehnat automat řazení na jawa 50/21. Ten starý prostě nevím proč při zařazení vyskočí a nende zpět. No prostě asi to chce novej nebo jinej. Pokud o něčem víte pls napište. S pozdravem Thom
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 19:09
Jméno: postul
IP: uživatel1962
 hledej ve sklepach motocyklovych v rzeczi pospolitej.budes se divit
Datum: 10. března 2009 19:09
 Čau nový se už nevyráběj já jsem ho sehnal tady na inzerci ve fichtl krámku.
Datum: 10. března 2009 18:40
 byval na mopedy.cz (asi doprodej zasob), tam se daly splasit i kartery na motor ale nekupoval jsem takze newim ani kvalitu ani cenu...jinak musis sehnat jinej, jak psali tak nevyrabi se, ja je tahal z motoru co lezely na vrakaci, nekery byly este dobry, nekery uz ne...repase: muzou bejt unaveny ty perka, omlety zuby a zobacky, proste mechanicke poskozeni a unava materialu...
Datum: 10. března 2009 18:37
 No a náhodou nevíš kde, že? Jinak diky moc, zkusim to no a uvdime.
Datum: 10. března 2009 18:13
 Nový se nedělá, takže jedině sehnat starší. Ale na repasi automatu není nic těžkého. Někde na internetu je návod jak ho rozebrat a složit. Stačí jen vyměnit příslušné pružinky a je to. Na to se nic moc nerozbíjí.
Datum: 10. března 2009 18:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 18:00
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 ČAU draci mam u mustanga stržený všecky 3 závity i tam jak je nakopávačka dalo by se udělat nový závitníkem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 18:16
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ty vole wili on nechce novej závitník ale nový ty závity
Datum: 10. března 2009 18:16
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 no radši mi to popiš
Datum: 10. března 2009 18:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 17:46
 na pravym deklu nebo na tom malym troj. plechu co kryje zapalovani? u toho deklu je to vcelku zarazejici, tam sem to nigdy nestrhl a to tam mam imbusovy srouby, ale asi by se nic nestalo gdybys to projel zavitnikem a dal o cislo vetsi srouby, na tom plisku uz se mi to taky stalo, projel sem je a cislo vetsim zavitnikem, o cislo vetsi srouby a jezdim dal
Datum: 10. března 2009 17:27
 OMG uz sem ti psal jednou ze nemusi bejt novej ale musi byt vetsi... nvm co je to za diru ale zavitnik musi byt vetsi....nebo si zavit oprav prodavaji se takove vlozky....
Datum: 10. března 2009 17:26
 Zdarec.....mam tu dotaz pro standu jak je o par příspěvků dolejc to o tom výfuku bell....jak tam frikulin píše že si to střelil vod voka...mohl by jsi mi pls poslat fotku toho vyfucku?..nebo fichtla s tim vyfukem?...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 19:03
Datum: 10. března 2009 19:03
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 19:03
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 10. března 2009 18:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
 tady to je....prvni foto slozeny tak jak jsem ho ted skousel naposledy(uz konecne trochu jel,ale nevejde se do vyfuku  ),par foto rozebranyho+foto funkčního kuželu(dlouhej 11.5cm,velkej prumer 69mm,uozkej asi 3mm...tohle ti staci pro dosazeni pro kuzel do Varicadu)....na jedne foto je kde zhruba ve vejfuku byl umistenej......ten "rezonancni" kuzel uz je tak orezanej, ze nevim jak je douhej,ale ma rozevrení 19° .....ten"resonancni"nekopírovat!!!! zatim nefunguje   .........tu link http://www.ulozisko.sk/142500/Ladeny_doutnik.zip
Datum: 10. března 2009 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 17:48
 no ne tak uz to mas hotovy? tak tez bych o tom mel zajme se kouknout...tak pak dej vedet kams to pripichl
Datum: 10. března 2009 17:16
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
Datum: 10. března 2009 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel5472
 vyfotim ti vyfuk i ten kužel(ale je ted rozebranej...!!!!)....pak to nekam pripichnu na net
Datum: 10. března 2009 17:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5472
Datum: 10. března 2009 17:00
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cau draci přes zimu mi začal týct z tlumičů olej tak sem je rozdělal a vyměnil gufera co tam byli a dal nový ale ted nevyým kolik tam mám nalít oleje mám tam přední tlumiče ze zundappa a na netu a těchno motorkách nic není prosím poradtě..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2009 16:47
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Caukes draci..prohledaval sem retezy a nemuzu nalyzt primarni retazek na 555, ty co mam sou fakt vychozeny..das se to sehnat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:18
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 jasne s tou lamelou, ale u ty my je problem nejen s korky ale se zlikvidovanymi zuby, nastresti mam druhou.. a ten retez -.. nemas nakej konkretnejsi tip? dik moc
Datum: 11. března 2009 22:18
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 jasne s tou lamelou, ale u ty my je problem nejen s korky ale se zlikvidovanymi zuby, nastresti mam druhou.. a ten retez -.. nemas nakej konkretnejsi tip? dik moc
Datum: 11. března 2009 22:14
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
 retez bez problemu koupis na nekterem z e-shopů a kdyz si vemes starou lamelu na burzu,tak koupis vymenou novou repasovanou za pekný penize......proste ty jim das tu vojetou a oni ti daj repasovanou a zaplatis jim treba 200,-.....chapes?
Datum: 11. března 2009 10:54
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Mam taky takovej pocit ze nedavno byly ale lamelu si vopravim puvodni i kdyz zoubky taky nic moc ..ale co novy korky a pude se na to..ale s tim retazkem se mi to teda nelibi draci...
Datum: 10. března 2009 22:02
 555 bude problém no
Datum: 10. března 2009 20:17
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 špatna sprava je v tom že na 555 se to dost blbě shaní ja sem nomohl nikde sehnat spojkovou lamelu
Datum: 10. března 2009 18:28
 jeste nedavno tu byly
Datum: 10. března 2009 16:52
Jméno: lukys
IP: uživatel3879
 čau lidi mam menší problém . můj stadion s22: je po renovačce a když ho chci nastartovat tak jen když hodně rychle souvisle to¨čím pedálama a když je plyn aspon an polovinu jink ne je možné že jo to svíčkou mám svíčku Brisk NR15C a na stadiony mají být Brisk N15Cnebo N17C nebo myslíte že je to v něčem jiném vše je nastaveno tak jak má být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 7:35
 typuju to ze se to uchlastava,takze zmensi hladinu v plovakovce,a svicka ma bejt n14c tusim
Datum: 11. března 2009 7:35
 čau draci, mám v tom trochu brajgl. Chci pořídit Dandy 50, ale myslel jsem, že to má prostě nějakej ten výkon 2,6kW, ale teď jsem našel i silnější=4,6kW a taky na mě vykoukla nějaká s 3,8kW. Tak se chci zeptat,jestli v tom sou nějaký zásadní rozdíly co se týče akcelerace a tak,,,u těch inzerátů každej píše něco jinýho a moc webovek o týhle mašině neni. Díky))
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2009 10:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5478
Datum: 11. března 2009 10:58
 dyt to je "obycejna" 50ccm, si myslim ze na to ma docela slysny vykon, obvzlaste ta Minarellka byla docela ve svy dobe "delo"...ono kera padesatka se muze pochlubit 6Q (i gdyz Standa tu nedavno povidal ze motor je sice dobrej ale prevodovka a spojka strasnej paskvil, pry je spatne udelany) ale lita do nejakych 95 po rovince, to si myslim ze je vcelku dobra rychlost...
Datum: 10. března 2009 19:48
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 na 80 takhle malej vykon???to je teda dost slaby
Datum: 10. března 2009 18:50
 este jeden doplnek: ten Jikovacky motor, nebo vlastne motor Sachs, mel jen 5Q, byl slabsi na elektrovyzbroji, mel asi 4 provedeni a to AKS (klasickej bez olej. cerpadla), AKP (s olej. cerpadlem, tak jako Minarellka), a ACS a ACP byly to same jak predchozi typy jen mely jinou kapotaz (zas prvni bez cerpadla a druhe s cerpadlem)...tot asi vse...tu Minarellku bych vyzdvihl a doporucil...
Datum: 10. března 2009 17:08
Jméno: Lasty
IP: uživatel5470
 Diky kluci, kdyz vidim tvuj nazor bubaku tak se porozhlednu po nejaky jiny motorce radsi,,,,
Datum: 10. března 2009 17:02
 este upresneni, montoval ho Jikov (proto se rika ze motor je Jikov pac ten zavod se nazyval, mozna este nazyva MOTOR JIKOV pokud wim) a typ motoru to byl Sachs 50/5 AKF a 50/5 AKF 1 (asi ho vyrabel v nejaky licenci od tej nemeckej firmy) s vykonem 2,6kW a pak byla este ta Minarellka kera mela prave ten 6Q a vykon 4,5kW, gdysy sem na ni mel cest jet a opravdu vcelku dobry svezeni ale jelikoz ji doma nemam tak ti tez moc neporadim...
Datum: 10. března 2009 17:01
 ehm , Steve je tak trochu nepresny, byla Dandy s motorem Sachs , kterje mel 2,6kW , potom byla Dandy taky s motorem Sachs kterej mel jinej valec a karburator a 4,6kW. A pak byla Dandy s motorem Minarelli kterej mel asi neco kolem 6kW (nevim presne) , kterej byl vodnik a 6Q . Jak jsou na tom ty motory od Minarelli nevim , kazdopadne ty sachs jsou hrozne poddimenzovany, nic nevydrzej a po 10 tis km uz jsou na odpis. A to je jen jedna z mala velkej minusu u tyhle motorky, proto ti jako jeji nestastnej majitel radim,vyhi se ji hodne, HODNE velkym obloukem.
Datum: 10. března 2009 16:30
Jméno: Tom
IP: uživatel5471
Datum: 10. března 2009 15:58
 tak byla Dandy s motorem Jikov, slabsi, vzduchem chlazena, a pak byla Dandy Minarelli, silnejsi (tech 4,6kW), vodou chlazena, 6Q...treba zkus jawa-50.cz...jinak od Minarelli je proste lepsi, vykonejsi, rychlejsi, ale pry ma o dost vic chyb nez ten s motorem Jikov, podle me to zalezi spis na udrzbe a pristupu majitele k tej motorce...
Datum: 10. března 2009 15:51
|



|