Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim, nemá někdo skušenost s tím, když pionýr nechce táhnout ale přitom jde do otáček dobře a rychle(bez zatížení) ale když s tim chci jet tak se to jakž taž rozjede a když tam dam dvojku tak to se tomu už vůbec nechce. nemůže to bejt tím že sem na to dal výfuk HIKONE? Žádam o radu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 19:22
Datum: 16. března 2009 19:22
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:09
 Já bych zkusil vrátit původní vejfuk a kouknul co to dělá - mě napadá jestli ten Hikone neodráží spaliny dřív...jako že nezůstanou ve vejfuku, ale vrátěj se do válce, kde by to potom dělalo paseku. Ale tak dokud se ti nedostane jiskra do karbce a neproletí ti vzduchovej filtr kolem hlavy (jako mě), tak to ještě neni tak vážný
Datum: 15. března 2009 17:30
 podle me to s tim vejfukem vubec nezavisi, tohle je podle me chuda smes..skus
to skouknout
Datum: 15. března 2009 17:26
Jméno: Front
IP: uživatel5491
 zkusil bych kondik nebo v nejhorším výbrus
Datum: 15. března 2009 16:46
 taky mam hikona, a jezdim celkem slusne i v nizkejch otackach, samozrejme mi to pridalo ve vysokejch, maximalka z kopce stoupla na temer 100 km/h, do kopce to chce tocit dvojku, na chvilku 3 a jakmile zacne trochu zdecavat, zase dat 2 a tocit a tocit  , jedina nevyhoda hikone je ze ve dvou a se 13ti koleckem moc nejede, tot vse
Datum: 15. března 2009 16:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 to sou úvahy pánové   skuste trochu premejslet.........
Datum: 15. března 2009 15:33
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Logicky odvodim: Hikone presouva silu motoru do vyssich otacek, tim padem musis pri rozjezdu vic tocit motor a jednicku vytahnout az skoro k maximu (podle citu), z toho vyplyva ze nez se budes rozjizdet takovym stylem, musi byt zahraty motor. Proste zahrat a pak to tocit jak blazen, jinak ti to bez vetsich uprav s hikonem nepojede. Tot muj nazor
Datum: 15. března 2009 15:19
Jméno: martin
IP: uživatel5516
 aj mne toto roby pionier ale co som mal pred tym pioniera tak to robil tiez a dal som nove gufera na kluke + nove kružky a isiel vyborne
Datum: 15. března 2009 14:40
 Tak možný je všechno, u dvoutaktu výfuk hraje velkou roli. Doufám že se nerozjíždíš na studenej motor - to jsem jednou zkusil a ani za boha to na dvojku netáhlo, až když jsem to nechal 5 minut blafat tak to jelo jak něco většího. Jinak myslim že fichtl je nejlepší originál bez nějakých větších zásahů do motoru. Taky záleží jak se na tom jezdí, já mám jednoho co měl najeto 8tis. a jel jak drak (ale chvíli mi trvalo než jsem přišel na to jak s plynem, aby to pořád táhlo), kámoš má najeto několikrát víc a bez jakýchkoli úprav mu to jede jako to jezdilo mě. Fichtl je nejlepší bez úprav, když chce někdo jezdit terénem nebo kilo po asfaltu, tak ať si koupí 125, nebo něco většího...můj názor. Fichtla bych moc netrápil, k čemu je aby to jelo, když to prd vydrží? A za ty peníze by byla po chvíli i upravená 125, která strči do kapsy i nejlepší fichtly
Datum: 15. března 2009 14:40
Jméno: Mustang
IP: uživatel1226
 cau chlapi chci se zeptat proc me nejde nastartovat mustis gdyz sem na nem vcera jel menuze to byt predstihem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:23
 čau, neví někdo proč mi praskaj žarovky na jawě 05? Ve předu mam 6v 15w, a v zadu 12v 5w. A to ani nesmim přepinat dalkový a tlumený jinak praskne hned zadni a předni potom taky protože de do ni moc proudu... Jaký žarovky tam mam teda dávat? Na modrý 21 mam stejný žarovky jako na 05 a tam vydržej i když motor víc vytočim... Žarovky kupuju jen od značky NARVA tak to neni tim že tam davam naky šmejdy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:09
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Použití omezovací tlumivky bylo řešení poplatné své době (elektronek), pokud máš magneto verzi 30W, tak doporučuji jednoduchou úpravu usměrněním světelného okruhu diodovým můstkem (nutné odletovat uzemněný vávod jednoho z pólů) a za to připojit regulaci (viz tu na konci článku) http://www.mujweb.cz/www/elektronic/regjaw.htm za pár korun, bez baterky a funguje to na první zapojení při pečlivé práci a máš po starostech s praskáním žárovek. Já to takhle provozoval pár let a nevím co to je prasklé vlákno  . V případě 20W by se museli usměrnit oba póly zvlášť a sloučit výstupy můstků... Jen pozor, je pak třeba používat 12V žárovky.. ale prosím vás už se mě neptejte proč
Datum: 16. března 2009 11:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:21
 Jakou tlumivku? Co to znamená silný rotor a proč si ho mám vážit?
Datum: 15. března 2009 18:29
 do zadu tlumivku...jinak "ocouzena" zarovka znaci opotrebovani starim, to je ze se tusim ten wolfram uklada z vnitrni strany toho skla, proto je takova zacernela, tobe praska vlakno - pretizeni, nevydrzela takovy napor stavy...cili pokud mi to Chong nevyvrati tak mas silny rotor nebo to mas u zadni zarovky blbe zapojeny (nemas tam zadnou nebo ti nesviti, pokud sviti tak je to prave silny rotor)
Datum: 15. března 2009 18:23
 ale tam neni 30w zapalováni tam je 05tkový, ja když dám dopředu 6v 25w a tak od toho neni vydet na cestu a svítí to strašne málo, potřebuju vyřešit co mám dat dozadu za žarovku???? a ješte jedna věc když tu zadní žárovku vyndám tak ani neni jako očouděná ale je jen praskly to vlakno tak jestli to sou takovy šmejdy?\r\n
Datum: 15. března 2009 17:59
 no ale pokud se nepletu tak 05 mela este tlumivku...pokud ma 30W zapalko tak neni co resit - sulfidka, jeden kabel od ni navic natahnout a dat dopredu 25W zarovku...pokud ma jenom splaseny rotor tak Chong mi gdysy posilal z toho sameho duvodu navod na sestrojeni regulace - nemusis nijak ubirat na vykonu jenom to nepresahne mez gdy ti praska ta zarovka, bud mi dej vedet na mail nebo at se na to primo vyjadri Chong
Datum: 15. března 2009 17:50
 zaleží jak máš zapojenou elektriku, ve schematu pro 30w není zadní žárovka přimo na kostru, zadní sulfidka je napojená na na vlákna přední žárovky, oba konce...jeden konec na dálkové vlákno a druhý drát na tlumené vlákno a už ti praskat nebude.
Datum: 15. března 2009 17:23
 dej před světelnou cívku usměrňovací diodu, žárovka potom bude o polovinu mín svítit, ja mam tohle na mustangu,protože se mi taky často palily žárovky a kdyš jezdím za tmy tak mam přepínač kde jednoduše tu diodu odpojím ,ale už potom netočím tolik ten motor at mi neshoří
Datum: 15. března 2009 13:44
 a nebo tam mas misto 20W 30W zapalko (treba z typu 21 po roce 75 nebo typ 23 cili mustang)...a nebo mas silny rotor, toho si vaz
Datum: 15. března 2009 12:45
 jastli mas zapalko jako na 555 mussis tam dat tlumivku do masky jak na j 555.dopredu 6v 15w hozadu mam 12v 15w na j 555.musis kombinovat
Datum: 15. března 2009 12:40
Jméno: Bali
IP: uživatel5515
 Čauves. Mám babetu 210 a potřeboval bych,aby se na ní mohli svést 2 lidi. Jde to nějak udělat?? Například kdybych koupil jiné pružiny ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:44
 na dva lidi betku? to byly typy 225 tusim nebo 226 (se start pakou misto slapatek ale to bylo stejne myslim jen pro jednoho)...jinak u jinaci nic delat nemuzes, konstrukce by to mozna unesla ale ji to neprispiva...
Datum: 15. března 2009 12:44
 Zdravim pánoné, může mi utikat kompres kulem svičky. Jesti jo, jde to nejak ,,opravit" nebo na to pomůže pouze nová hlava????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:39
 pokud je to jenom u svicky tak zkus novou (nebo vymen u stare ten tesnici krouzek pokud moc lpis na te sve stare, ten krouzek ale musi byt novy tzn. nezmackany aby se dal utahnout o 120° klicem, tim to jakoby utesnis ze se ten krouzek zmacka kolem diry, gdyz tam das starej zmackanej kerej se utahuje tusim jen o 20° tak ti to nepomuze pac se neprizpusobi dire), pokud je to v zavitu tak jedine spravit tekutym kovem nebo koupit novou hlavu (neni o co stat, ty Polsky moc extra nejsou, newim jaky tu ma Sesa ale mel sem nedavno cest s novou tady u nas a teda byl to podprumer, na skladce jsou mnohdy lepsi, nebo hledat primo tam)
Datum: 15. března 2009 12:39
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec,vadilo by kdybych dal na píst kterej má nultej výbrus kroužky který sou na první výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:23
 pasovat tam bude gdyz mu trosku stipnes zamek (jinak ho tam nenarves nebo si podres valec) ale je to prasarna, lepsi je si za par kacek sehnat na nultej, sak zas to tolik nestoji nez pak vybrus...
Datum: 15. března 2009 12:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel5495
 ket ti budu pasovat do valca tak ano
Datum: 15. března 2009 11:26
 Zdar chlapi mam dotak dyž mě a kamoše včera lapli policajti a tak si nas zapsal atd.. a řikal že mu nevi že jezdime po loukach ale po hlavni a mi na to že jsme to po hlavni tlačili muže nam za to neco za to že jsme to tlačili dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:41
 no a gdyz se te zepta proc mas horky valec tak mu rekni ze si byl bud na poli (tam ti nic nemuzou) nebo ze je to od slunicka a jinak jim to muze bejt ukradeny...
Datum: 15. března 2009 12:41
 kdyz tlacis motocykl do 50 ccm po hlavni tak jsi povazovan jako chodec a policajti ti nic udelat nemuzu. Jedine kdybys tlaci např. pincka a mel teplej motor tak to uz ti asi neco reknou.
Datum: 15. března 2009 11:31
Jméno: Pajin309
IP: uživatel2089
 No my sme vyjeli s takovi cesticky polni a chteli sme zatocit na louku a oni tam stali tak sme jeli ulici dolu a tam sme to chcipli a on tam potom prijel.
Datum: 15. března 2009 11:13
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,tak jestli jste to opravdu tlačily tak nic.
Datum: 15. března 2009 11:05
 no jestli vás to viděl jen tlačit tak by vám za to teoreticky nemělo nic hrozit ale nevím no záleží na něm.
Datum: 15. března 2009 11:04
Jméno: jano
IP: uživatel5512
 Dako ma nič nezaujalo na tych ,,mega novinách" skoro nič na kývačku ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 15:29
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 To u vás na slovenku toho máte jistě víc. Nás zasáhla finanční krize
Datum: 15. března 2009 15:29
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tak to máš smůlu
Datum: 15. března 2009 10:40
 čauwec draci nedavno sem uplně rozkuchal fichtla nastřikal a takovy ty dalsi veci k tomu takovou proste generalku no a ted to este nemam složeny ale potřeboval bych vedet jak je presne zapojena el. v celi motorce protože me to tam neak vypadalo no a nevim jak to ma bit prosim esi nekdo ma neaky schema ty el nebo polopatě to vysvetlit co kam zapojit dikec moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 15:24
Jméno: ...
IP: uživatel2471
  ...se mi to tam nejak vypadalo... Jestli delas celkovou GO tak tam preci elektriku nenechas...Pri go se elektrika stejne natahuje nova, tak nevim proc ji nechavat zapojenou...Neni to nic slozityho. Vschno musi mit proud a kostru, a mezi proudem a spotrebicem je spinac/prepinac
Datum: 15. března 2009 15:24
Jméno: Jarda
IP: uživatel5106
 Na netu najdeš schémat fůru!!!
Datum: 15. března 2009 0:33
 cau muzu se zeptat kam se davaji klapky saní ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:26
 dává se také mezi klikový prostor a karbec(pokud máš sání do kliky)
Datum: 15. března 2009 17:26
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 jardo... aj ked si mozno robi prdel tak si zasluzi min spravnu odpoved.... davaju sa medzi karburator a valec.... proc, jak, jake, kam presne atd najdes na nete a rozebiralo sa to nekolikat aj tady... takze tak
Datum: 15. března 2009 2:30
Jméno: Jarda
IP: uživatel5106
 Klapka sání se montuje do pneumatiky!!
Datum: 15. března 2009 0:39
 Zdarec... Tak sem se po dlouhý zimě rozhodl zjistit, proč mi kontrolka dobíjení svítí podle plynu, ale jaxi se mi to nedaří.. prostě čím víc plynu, tím víc svítí, a pak praskne žárovka. Kdysi sem se tu na to ptal, a myslim Standa, neim, možná on, ale asi jo  řikal, že mám zpečený kontakty, že je mám oddělit, jenže sem to měl rozdělaný, tak sem to nemoh vyskoušet. Ted sem to dal do kupy, a dělá to pořád, tak se ptám, jestli to je tím (předpokládám že jo) tak jestli nevíte jako kterejma kontaktma, a v kterým místě je najdu...  tak dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 13:28
 relé mám na statoru, a tam sou jen ty 3? žádný jiný? jak poznám že to mám shořelí? když se spečou "špatně" a oddělím je, tak už mi to je prt platný? nebo jak?
Datum: 15. března 2009 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 videl si nekdy vubec svoje rele? vis vubec kde máš rele???? pripada mi ze si uplne mimo.......... a rele mas krabicovy nebo na statoru? jako na rele na statoru sou tam 2 až 3 kontakty dle typu......staci kdyz se jeden speče......pokud se speče špatnej,shori rele a dojezdil si.........
Datum: 15. března 2009 11:53
 soráč, opravuju to na frikulina, jo, a nějakej kontakt regulátoru.. to je kterej? a kde?
Datum: 14. března 2009 22:26
 draci draci,,dalsi novinky,, omrknete at vite o co gou
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:50
 jinak ale novinky jsou supr, zas se to o neco rozsirilo teda Sesa smekam...a k tomu Rychlo prevodu este - sem rad ze se delaj i takovy dily...
Datum: 15. března 2009 12:50
 me by docela zajmalo na co ten Rychlo prevod je dobrej, zatim se mi to jevi ze je to spis akorat prevod kery to bere vic do sily (ochotne se vytaci, rychlosti bliz u sebe) a to sem dycky myslel ze razeni nezalezi na stroji ale na schopnosti ridice (vyjma dvourychslostni babettu kera je automat)...gdo me vyvede z omylu?
Datum: 15. března 2009 12:49
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Kluci kde jsou? v mega novinkách??
Datum: 14. března 2009 22:53
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 Rychli prevod za 3500? vauu tak tomu rikam cena
Datum: 14. března 2009 21:58
 čaéc mam v mojim motoru novou ojnici a výbrus ale jede mi to jak před tou opravou je možné že se to časem teprv zajede motor má najeto tak 70 km a jezdím s nim pomalejc prostě ho tak neženu ze začátku jsem s tim jezdil pomaličku vubec jsem to netrápil ale jede mi to ted stejně zlepší se to nebo ne mam najeto těch 70 km a každý den ho zajíždím
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 11:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 je mozny ze to mas stejne blbe sestelovany jako pred opravou......to by pak vysvetlovalo
Datum: 15. března 2009 11:55
Jméno: Piškot
IP: uživatel3023
 Ahoj draci,,, potřeboval bych poradit, jak by šlo udělat, kdybych si dal do fichtla baterku ze simála třeba, tak jak napojit nabijení, na co to napojit,,,,, ? Jestli by to třeba nešlo na cívku na koši u magneta třeba světelnou ža bych odpojil klakson a dal ještě jednu světel, ale nevim, jestli by to mělo dostatečnou energii na to, aby to dobilo tu baterku. A nebo sem ještě přemejšlel to třeba zapojit na nějaký silnější dynamo, ale od kola bych to asi spálil, jestli existuje nějaký jiný třeba, výkonější... ? Díky za případné odpovědi. Mějte se a starejte se pořádně o svoje stroje  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 14:13
 Záleží co tam chceš připojovat.
Datum: 15. března 2009 14:13
 A stačí, když to dobijení zapojim na jednu světelnou cívku i se světlem, nebo to musí být zvlášť?
Datum: 14. března 2009 22:40
 Usměrňovač je potřeba, protože z magneta jde střídavý proud. Regulace je potřeba, aby se ti baterka při zhaslých světlech nevyvařila. Dynamo z kola nevymejšlej. To má malej výkon.
Datum: 14. března 2009 22:29
 Jakože z toho magneta de moc velkej výboj pro tu baterku? Piškot
Datum: 14. března 2009 22:17
 Jakože z toho magneta de moc velkej výboj pro tu baterku? Piškot
Datum: 14. března 2009 22:12
 Proud z magneta si usměrni a připoj na baterku. Doporučuju ještě nějakou regulaci dobýjení.
Datum: 14. března 2009 21:50
Jméno: tonda
IP: uživatel5509
 cus hosi potreboval bych poradit profukuje mi hlava na motoru a aby ttoho nebylo malo tak mi do ni jeste jakoby narazi pist nejak to cinka prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 18:55
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to cinkani muze byt taky vyjezdeny lozisko bo futro na ojnici
Datum: 15. března 2009 18:55
 tu hlavu bud vires hlinikovym krouzkem nebo ji zabrus to je snad jeste lepsi
Datum: 14. března 2009 22:23
 mě to dělalo to že sem nedal těsnění pod válec jiná možnost mě ani nenapadá
Datum: 14. března 2009 21:55
Jméno: tonda
IP: uživatel5509
 cus hosi potreboval bych poradit profukuje mi hlava na motoru a aby ttoho nebylo malo tak mi do ni jeste jakoby narazi pist nejak to cinka prosim poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 20:48
Jméno: tonda
IP: uživatel5509
 lukáš  rave je tam ted nove 8.vybrus tak nevim to cinkani no
Datum: 14. března 2009 20:48
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 hlavu zabruš brusnou pastou na ventily to se dělá tak že vezmeš válec a hlavu a do hlavy kde se jí dotýká vložka válce naneseš pastu válec dáš do svěráku a nasadíš hlavu a pak na ní trochu tlačíš a kroutíš s ní zestrany na stranu a jinak když ti to cinká tak to bude chtít asi nový výbrus
Datum: 14. března 2009 20:08
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 jestli máš zakarbonyzovanej píst nebo hlavu tak je to jasný musíš si to vyčistit a když to bude dělat pořát tak dej do zadu třeba 3 těsnění jako mezi motor a válec a pořádně to dotáhni projed se tak abys to pořádně zahřál a znova to dotáhni za tepla a už ti to nebude mít šanci profukovat
Datum: 14. března 2009 20:07
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 jestli máš zakarbonyzovanej píst nebo hlavu tak je to jasný musíš si to vyčistit a když to bude dělat pořát tak dej do zadu třeba 3 těsnění jako mezi motor a válec a pořádně to dotáhni projed se tak abys to pořádně zahřál a znova to dotáhni za tepla a už ti to nebude mít šanci profukovat
Datum: 14. března 2009 20:07
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 čus hošy můžu si někde koupit náký lepší pístní kroužky co víc vydržý ny pionýra??\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Moly jak zacne bejt rec o penezich,tak kazdej zmlkne......kazdej by nejradsi uvaril zavodaka ze vzduchu a z vody.....
Datum: 15. března 2009 11:57
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Nevim kdo ....ale myslim že frikulin tuu kdysy řikal něco o tom že někdo prodává teď nevim jestli písty -....nebo kroužky nebo sady Wiseco ....ale nvm přesně
Datum: 14. března 2009 20:07
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 nevím jak se to mohlo stál ale koupil sem si nový a ty se mi do dvou tejdnů ůplně žměkly a nemá to žádnou kompresy, jo a jsou na druhej vejbrus
Datum: 14. března 2009 20:03
 A jaký bys jako chtěl??Ani nevim jestli se nějaký lepší dělaj
Datum: 14. března 2009 19:59
 Hoši,dá se hlava na válec zabrousit silichromem??Dneska sem to zkoušel,ale nic se nezměnilo.Podfukuje mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:27
 silichrom leští a nebrousí bambulo
Datum: 15. března 2009 17:27
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Nazdar hoši, mám dotaz. Dnes jsem rozdělal náhon tachometru a ty 2 plechové kroužky a mezi nimi ten plstěný, tak je neumím dostat zpět jelikož se mi je podařilo pokřivit. mohl by mi pls někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:11
 Čau zacpávaj se mně trysky co stím?Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:30
 Vyčisti si nádrž.
Datum: 14. března 2009 19:30
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 a zalezi cim jestli je to nejakej bordel tak si dej na hadicku filtr a nebo se to obcas ucpava olejem a to je nejlepsi davat ho o neco min nebo radsi davat jinej
Datum: 14. března 2009 19:00
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Vyčisti karbec....x)x)
Datum: 14. března 2009 18:54
|



|