Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fgh
IP: uživatel4713
 cus hosi nevite proc mi na me jawe 250 porad odchazeji kondenzatory vydrzi tak 2 dny dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 21:23
 představuješ si všechno strašně jednoduše.... mimo jiné indukční cívka je svýho druhu autotranformátor a na VN straně je napětí jdoucí na svíci (btw. ty jsi to napětí měřil? .... silně totiž pochybuju, že tam bude zrovna přesně 16kV) a i na straně nižšího napětí při rozepnutí nemusí být zrovna jen 6V.
Datum: 18. března 2009 21:23
 zdenku kilovotly přesněji 16 kV je napětí které z indučky leze pořád, ale jen VN výstupem....
Datum: 18. března 2009 20:42
 co se tady člověk nedozví za píč*viny .... jen bych dodal, že při spínání indukční zátěže (což je "překvapivě" i indukční cívka) můžou vznikat špičky až v řádech kilovoltů. Vysvětlovat to hlouběji nehodlám, možná to udělá Chong, ten má na to trpělivost.
Datum: 18. března 2009 19:04
 kondík je do 250V takž enapětí s tím nemá co delat. můžeš mi říct jaký tam dáváš kondík?? starý nebo nový? jinak jede to i bez nej, jen ho musíš vypojit ven.
Datum: 18. března 2009 17:54
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 V jawe 250 se vůbec nevyznám a ani nevím jaké jsou tam kondy, ale jako elektrikář mohu říct že to může být opačná polarita kondu nebo kondenzátor který snese menší napětí než je na jawě 250
Datum: 18. března 2009 17:46
 Ahoj kluci, mám opět problém, nešel mi pionýr do otáček, tak sem se pokoušel udělt správně odtrah což by šlo dobře, ale bylo špatný kladívko tak jsem dal nový a od tej doby to nemůžu seřídit, odtrh dávám 0,4 mm což je podle normy, zkoušel jsem dávat to staré kladívko to mi už nešlo vůbec, teď jediný jde tak, že to trošku brní, ale nekope to, ale když připojím na zapalování zkoušečku tak alektriku vyrábí, zkoušel jsem měnit i indukční cívku a k ničemu to nebylo. Takže každá rada je mi dobrá, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:37
 Jo, měl si pravdu, díky ti moc, seš fakt dobrej, je vidět že už s tím máš zkušenost, dneska sem to přehodil, páč mi kladívko skratovalo s kostrou a a teď sem sundal hlavu udělal sem kloudnej odtrh a když sem dal prst do fajfky tak sem myslel že do mě pustili 230 V, fakt moc díky, já to měl na hovno podkládaný. Díky ti moc.
Datum: 19. března 2009 18:37
 hele tohle seprojevuje presne tak jak pises, navic kdyz pises ze jsi mel dole kladivka je to tutovy. treba uz mas tu izolaci horsi zkus tam dat novou,nemusi to byt pertinax ale proste necoco nevede. Me to zas jednu dobu delalo to ze jsem nekd emprejel pres hrb a zkratovalo se to tam, kdyzjsem to rozebral a slozil zas to slo. misto desticek jsem dal novy sklolaminatovy a krouzek jsem nechal a od ty dobyneni problem. schvalne od kladivka vsechno odpoj a zkus zkrat proti kostre kdyz je otevreny- nesmi bejt. (musis ale vsehcno odpojit jak indukcku tak civku) . pokud tam zkrat nebude tak se mylim a bdue to nekde jinde
Datum: 18. března 2009 19:54
 No, dal jsem tamvše, dal jsem tam pertinax destičku ze spodu pak ten kroužek a zase tu destičku pak jsem dalpodložku,
pak matku a pak už jednotlivý drátky ana to opětmatičku.
Datum: 18. března 2009 19:41
Datum: 18. března 2009 17:56
Jméno: pepa
IP: uživatel5547
 To mas blby v tom sem na prd no.\r\n\r\n
Datum: 18. března 2009 17:38
Jméno: fhd
IP: uživatel5336
 vim že už to je trapny ale mam řidičak na 125 ale chtěl bych si koupit 175 ,protože 125 čezetu nějde vubec sehnat a když se najde je draha nešlo by nějak přepsta technyčak že je to 125 asi kdyby byl někdo přibuznej na policii co ? dik za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:26
Jméno: Lasty
IP: uživatel6536
 Hele vcera me zastavili na 175tce, mam papiry A1, na to ze je to 175 nepadlo ani slovo, pokud to neni polda curak, tak ti nic nehrozi,ale hlavne se nesmis rosekat, to je ti
pak naky povinny ruceni k nicemu,,,
Datum: 01. července 2009 12:26
 Horko těško
Datum: 18. března 2009 18:47
Jméno: Pepe
IP: uživatel5507
 zdravím uvažuji o pístu prumeru 41,5 nemate nekdo zkusenosti? neuvaří se to? jaky karbec k tomu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 19:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 co ja vim karbec z javy 125 je sirokej 22-24mm jen ma mensi trysky,takze je nevhodnej....
Datum: 18. března 2009 19:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 To by ti spise rekli experti na ladení...ja jen vim ze to jde....jako je ta vlozka sirsi(logicky..!) takze se musi rozsirit prumer hlinikovyho valce s nejakym presahem,aby sla vlozka nalisovat.....do toho valce 8.vybrus to ani nezkousej......skroutila by se
Datum: 18. března 2009 19:37
Jméno: Pepe
IP: uživatel5507
 No ted tam je 40ka píst a nemel jsem s tím problém je pravda že vložky už tam moc nezbylo ale jede to pěkně jenže jsem od léta ztloustnul tak potřebuju trosku
více výkonu  karbec tam pride asi z jawy 125 Mam to na zavody (fichtlday) To sem netušil že tam jde vložka z babety.... jak tam pasuje ..musí se něco upravit?
Datum: 18. března 2009 19:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 A z ceho mas vlozku valce?? obyc valec nesnese vrtani 41.5....minimalne musis mit vlozku z babety...u te vlozky neni 60-65ccm problem... jinak karbec....no urcite vetsi ....muzes nam jen ricz co z toho budes stavet? a jake upravy uz mas???
Datum: 18. března 2009 18:25
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 Zdar, mám si zrenovovat a přihlásit mustanga nebo mám jít do nové motorky, např.: yuki 125 Sport nebo jawa 125 dandy. využil bych to na dopravu do školy. Dík za vaše názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:47
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Ale prd...naserte si..kámoš měl to endurko yuki...lítali sme spolu...já na KTm a von na yuki .........a za celou "sezonu" nebyl jedinej problem......a to jí fakt nešetřil....mi řekněte který nový motorky dneska nejsou z číny..?
Datum: 20. března 2009 20:47
 Cinu nebrat!!! jediny jeji plus je vzhled a cena, to ma svuj ucel - vetsina mladych lip vidi nez mysli, taky moznost koupit si novy stroj za relativne mensi prachy je vice nez lakave...ale jako se vsim z ciny (bezte si koupit od rakosniku boty, jsou sice novy a hezky ale modlouho nevydrzi, me vydrzely jedny na prkno odpoledni jizdu a pak z nich byl hadr a rozedreny nohy) ale nic nevydrzi...a o to jim jde - nalakat kupuujici, ti to koupi, stroj se rozsype (nejlepe tesne po vyprseni garancky) a tim je sic nespokojeny majitel ale milionovy zisky vymackanych z napalenych majitelu...a navic dandy 125 je vytecny stroj, ma sic svy mouchy a dnes uz je to tez zastarala konstrukce, nutno ale rict ze do dnesni doby je to velmi pekny svezeni, fajn stroj...nemuzu si ho vynachvalit, mel sem cest na nem jet...
Datum: 19. března 2009 20:16
Jméno: Jay.D
IP: uživatel3608
 http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-ybr-125-vs.-honda-cbr-125--3866.html Pardon tak tedy YBR se vyrábí v číně, ale původně byla vyráběna v Brazílii
Datum: 19. března 2009 15:12
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ptal se na enduro o skutru se nezminil proto sem napsal ze je to smejd!Skutry nahodou celkem chvalej ale taky to neplati o vsech!Moly zalez zase tam odkud si vylez!
Datum: 19. března 2009 11:20
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Kdo ma Yuki, picha kluky se u nas rikalo... Spoluzak ji kupoval novou za 60k, po 2 letech se ji za 20k horko tezko zbavoval. Ja bych do Ciny nesel...
Datum: 18. března 2009 23:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5552
Datum: 18. března 2009 22:28
Jméno: JayD
IP: uživatel3608
 Ono je to přímo napsaný na stránkách yuki který značky motorek jsou shodný, s těma číňanama je to kus od kusu jeden je dobrej jeden s udržbou dobrej a další problémovej, jinak YBR se vyrábí v Brazílii
Datum: 18. března 2009 21:49
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 rada rovnou ze servisu Yuky sport 125 je na stejny bazy jako ybr125 do yamahy a obe se vyrabej v cine ALE kdyz se projedes na ybr a pak na sportce tak se pose... pac cinani jsou kok... a pouzivaj srotovy materialy jizdni vlatnosto hruza des cely se to jakoby krouti pod zadkem prevodovka odchazi po 10-15t. km motor na silevy vybrace a debil.. prubeh a to nemluvim o takovejch tech vecech jako ze se po 1-2letech musej menit gumovy casti pak zpuchrej a dalsich vecech pokud 4t tak ybr ci cbr dandy je uz taky cinskej smejd driv ale byly lepsi a pokud 2t tak nsr pac mezi rs,miten nejvic vydrzej ale o neco min jedou
Datum: 18. března 2009 19:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 hele nemuzes rict vseobecne yuki je šmejd.....treba nektery skutry fungujou....ale takovy ty "Endura"..no skoda mluvit.....ja vuci cinskejm kramum zaujimam pevny stanovisko........je to neštěstí a uz delaj i jawu......
Datum: 18. března 2009 18:39
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Musím se přidat,je fakt,že na kvalitního mustanga to nemá,ale jinak je to super stroj,sám jsem na tom jel.
Datum: 18. března 2009 18:36
 yuki mel kamos a muzu rict ze je to naprosta sracka,nic tam poradne nelicovalo,vsechno to tak divne harasilo...,podvozek fakt na hovno,dokonce sem koukal ze to ma plastovy pouzdra kyvky,taky ze byly v prdeli po par tisicich,ale zase motor ma relativne dobrej,je to jak jinak nez kopie cehosi snad od yamahy,ale jak rikam,je to cina...
Datum: 18. března 2009 18:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 18. března 2009 18:30
 Zrenovuj mustanga a kup si dandy
Datum: 18. března 2009 17:26
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Rovnou ti zavrhnu yuki (smejdy)!Dandy je prej dobrá a pokud mas delsí cestu tak bych zvolil asi tu dandy nez mustanga rychlejc se dostanes na misto a zrejme pohodlnejsi!To je muj nazaor to se takhle neda poradit musel bych vedet jak dlouhou cestu jezdis a jak se tam da jet!
Datum: 18. března 2009 16:09
 Chtěl sem se zeptat je to normální když zajíždím píst a válec že tak 5minut jezdím a potom se tomu nechce moc jed?????Bojím se že něco dělám špatně
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 15:45
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Dik za opravu.Jak sem psal jen sem to slysel.JJ zni to rozumne.
Datum: 21. března 2009 15:45
 to je blbost, to musis jezdit, gdyz to das na stojanek tak to budes mit zajety tak za rok a este se ti to muze zadrit pac tam jde malo smesi = mene maze, neni chlazen proudem vzduchu...este to turuj na stojanku a muzes si nasetrit rovnou na novy vybrus...
Datum: 19. března 2009 19:27
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Zdar draku pokud se ti nechce zajizdet(jezdit pomalu a netocit ho)tk proste pritahni volnobeh na vissi otacky a nech ho nekde na volnobeh vycukat a mas po starostech ale bacha na chlazeni pac fik se chladi jizdou.teoreticky by to melo jit ja to este neskousel jen slysel.at ti jezdi zdar
Datum: 19. března 2009 11:01
 Čau draku vypadáto že máš v benzínu málo oleje dává se 1:40 a prvních 500km. to moc nehoň než si všechno požádně sedne.pic
Datum: 18. března 2009 19:43
 Hoši děkuju jste super!!!!  Moooc Děkuji za rady!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 18. března 2009 19:03
 jo eště oprava - naráz zastaví motor, ne stroj
Datum: 18. března 2009 18:58
 jo a pokud se ti zdá že ti vadne tak zmáčkni spojku, pokud se ti naráz zastaví tak zastav a nech to vychladnout jinak to pak můžes přidřít ale jak říkal Standa, je to normální jev při zajíždění...
Datum: 18. března 2009 18:57
 Děkuju a píst nemám zadřenej nebo něco takového akorad když se to zahřeje tak to jede pomalejc!!!Děkuju za radu!!!!!!!honza,jo a doufám že až to zajedu tak že to už nebude
Datum: 18. března 2009 18:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 vy zase delate divadlo...... to je normalni....no teda neni,ale tak kvuli tomuhle jevu se musi zajizdet pomalu aby se to neprehrivalo.....pak to zaprve nechce jet a za druhe uz je tam takovy treni,ze by se to mohlo kousnout..... proto se rika,ze se ma zajizdet pomalu,hodne oleje a hlavne poradnyho OLEJE......snad s tim nic nemas....pokud mas nejak raflej pist,tak ho jednoduse vymen i s krouzkama a opatrne zajizdet......
Datum: 18. března 2009 18:30
 zdar, mam stejny nazor jako ... je dost pravdepodobny ze si to nejak pridrel a to na pistu 1 ryha dela ruzny veci.. mozna si dal treba málo oleja nebo neco .. ja sem mel taky problem s tim ze chvilu jedes a pak to nedrzi dobre otacky a zacne se to dusit - pac je to mozna pridreny a je nutny vymenit pist ..ale ja vzdy kdyz se mi neco pridre tak to davam komplet vybrousit .. a nebo si zkus koupit benzinovej filtr koupis kdyz moc tak do 40 kc ja kupuju za 25 mame to tam levny v obchodach .. to ti zabrani k ucpavani trisek .. ale musis ho menit kazdych treba 5 mesicu nejvic .. touz podle potreby jak bude zneciteny tak ho vymenis ..
Datum: 18. března 2009 16:54
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Je dost možny ze si to nekde pridrel pac,pokud mas studeny motor tak vse stazeny ale jak jezdis tak to pracuje a materialy se roztahujou tudiz se ti mohlo nekde pridrit a za studena to nepznas anebo se tu vzdycky ucpe tryska
Datum: 18. března 2009 16:11
Jméno: paprik007
IP: uživatel5527
 cus jsem tu novej. ale chtelbych se vas zeptat proc mi jawa 50 typ 05 zdecha pri zmacknuti spojky. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 15:11
Jméno: tomas
IP: uživatel5545
 mas ju zle nastavenu srubku kus zakruť
Datum: 18. března 2009 15:11
 Zdar nevíte jak se sešteluje spojka na jawa 50/21?předem dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:53
 ve FAQ je o tom celý článek  jukni tam
Datum: 18. března 2009 18:53
 OMG uz si pletu strany sry
Datum: 18. března 2009 16:10
 sroubkem na pravym viku motoru
Datum: 18. března 2009 14:50
 šroubkem na levim viku motoru
Datum: 18. března 2009 13:49
 zdar draci,chtěl sem se zeptat jestli někdo neví proč mi u mustanga strílís karburátoru a nechce to jet díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 16:13
Jméno: Standa
IP: uživatel3940
 tak predstih to samozrejmne muze bejt,al znam i extremy,ze meli tak zasranej vejfuk,ze to strilelo do sání
Datum: 18. března 2009 16:13
 Nastav si předstih....
Datum: 18. března 2009 15:01
Jméno: kali
IP: uživatel2815
 špatnej předstih
Datum: 18. března 2009 15:00
Jméno: Standa
IP: uživatel5543
 Skus sundat vejfuk a vymenit svicku
Datum: 18. března 2009 12:51
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 cus hosi prosimvas jak mam dat zapalko z fika do ČZ 175!jinak dik za kazdou odpoved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 14:46
Jméno: kokys
IP: uživatel1337
 snaz se Jiří
Datum: 23. března 2009 14:46
 musis tam dat takovej mezikus da se budto vyrobit treba na soustruhu, nebo staci vzit pas plechu asi 5 a jednou omotat kolem statoru a nekdy se musi udelat vetsi kuzel v magnetu
Datum: 18. března 2009 13:53
Posl.aktualizace: 18. března 2009 17:05
 jsem z kobeřic a pracuju v opavě v autoservisu.jsem postiženy pinckama. mam 20 a v mor.berouně mi naměřili 86km/h.fotka za 2000,bez fota domluva.
Datum: 18. března 2009 17:05
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čau Vojto psal jsem ti na email,ale nějak ti to blbne,pořád se mi ty emaily vrací.
Datum: 18. března 2009 17:02
 já so z kravař
Datum: 18. března 2009 16:30
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tady je email.
Datum: 18. března 2009 12:54
Datum: 18. března 2009 12:53
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tady je email.
Datum: 18. března 2009 12:53
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Která 555????Napiš mi na email.
Datum: 18. března 2009 12:52
 Vřesina u Hlučína
Datum: 18. března 2009 6:56
 čus ta černa 555 u karla je moje.
Datum: 18. března 2009 6:53
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 čus,jo já jsem z Opavy.
Datum: 18. března 2009 6:21
 piočkam dik
Datum: 17. března 2009 22:04
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 ee...Lukáš Holub je lukasholub... piočkej on se ozve ..x)))
Datum: 17. března 2009 21:54
 a moly je lukáš holub?
Datum: 17. března 2009 21:49
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Myslim že lukáš holub je z Opavy.
Datum: 17. března 2009 21:47
Jméno: DieGo
IP: uživatel5539
 Zdarec draci, mám mustafa a a problém  . Nakopnu nebo roztlačím a hned otáčky vyběhnou na maximum, to samý se děje i když tam mám rychlosta a zmáčknu spojku. Vadí mi to páč dělám bordel po vesnici. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2009 19:11
 tak jeliko sem presvedcenej ze je to fales tak jednoduse - rozeber koleno sani, odmontuj ho od valce (bacha na ty zavrtny srouby ve valci, casto bejvaj pretazeny, novy udelas ze stejnych sroubu tim ze jim zapilujes hlavicku a zkratis je na velikost tech origo zavrt. sroubu, pak to jeste pretahni matickou at se srovna zavit, proste si s tim vyhraj), pak oddelis karbec od kolinka a ty stary tesnineni vyhodis, das novy, namocis je v oleji a poradne stahnes, to samy i u valce...pak muze foukat pod guferama, z pravy strany odmontujes magnetu, vystoubujes sroubem (ted zas newim estli je to M8 nebo M6  to poznas) vsazenym do zavitu toho rotoru, tim ho vlastne vylopnes, sundas z klikovky kolik (je na ty hridelce takovej malej bazmecht, neztratit! pak zas pri montazi to dej do dolicku a nasad na to rotor aby tam sedel) a gufero vyloupnes (bacha at si neposkodis kartery nebo nepodres hridel), maznes hridel olejem, gufero tez trochu na britu namazes a nasunes...u levy strany odsroubujes levy viko, stahnes spojku, stahnes primar a vymenis...pak este muze foukat mezi karterama (musis pak pulit motor a dat mezu nima nove tesneni + tmel, znak - prisava ti olej taky z prevodovky tak ti motor hodne huli a smrdi to tak specificky) a nebo treba pod soupatkem v karbecu ale to uz se tak moc nevyskytuje tady v tech mistech...
Datum: 19. března 2009 19:11
Jméno: DieGo
IP: uživatel5539
 A teď ještě prosím návod jak to opravím, protože jsem se s tím ještě nesetkal. Díky.
Datum: 19. března 2009 6:46
 je to falešný vzduch
Datum: 18. března 2009 18:51
Jméno: DieGo
IP: uživatel5539
 Ale jako když tam mám kvalt tak plyn funguje v pohodě
Datum: 18. března 2009 17:59
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 koukni na karbec
Datum: 18. března 2009 17:25
 TOHLE MI DĚLAL FICHTL DNESKA... ZASEKÁVAL SE MI PLYN A NAKONEC KŘUPLO LANKO A JÁ TO TLAČIL 3 KM DOMŮ
Datum: 17. března 2009 22:02
 tiez si myslim ze by to mohlo niekde prisavat falosny vzduch. robilo mi to iste salo to cez prave gufero na klukovke (to pod zapalovanim) vymenil som a pohoda
Datum: 17. března 2009 21:30
 koukni nejdřiv, jestli nemas moc napnuty, nebo skriply lanko, nebo moc vysoko nastavenej volnobeh. jinak pak by to muselo asi nekde prisavat fales
Datum: 17. března 2009 20:45
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 Čau chci se zeptat na PIO 20 byli zlaty nebo bili linky na prednim svetlometu a kde vubec vsude byly dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 8:00
Jméno: stanon
IP: uživatel5542
 když se díváš z levé strany, tak v pravém horním rohu
Datum: 18. března 2009 8:00
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a JAWA 20 byla na zadnim blatniku zadni horni casti?
Datum: 17. března 2009 21:05
 *obiha
Datum: 17. března 2009 20:54
 na masce byly snad laty a byly na tom "zlabku" (nevim jak jinak to nazvat  ) , kterej obyha masku dokola a jinak krome masky byly na krajich blatniku, nad lemem a nad lemem zadniho plechu jestli se pletu, nebo sem na neco zapomel tak me opravte
Datum: 17. března 2009 20:54
 zdravim nevite kam by se dalo dodatecne na pincka dat otackomer? dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:51
 da se to udělat taky tak, že koupis ten otackoměr (digitální) kerý má snímání impulzů na svíčce, je to takový óčko co se dá pod svíčku a zároveň je to jakoby utěsňovací podložka na hlavě...jinak podkud v tom máš přehled tak si to udělej sám, na netu je dost rozšířen jeden návod...
Datum: 18. března 2009 18:51
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Jj jde tu udělat doma za pár kaček jsou tam tři integráče a pár dalších součástek jsem elektrikář a pro mne to byla banalita takže kutil to dá určitě dohromady a dá se to použít na jokoukoliv jednoválcovou motorku cívka se omotá kolem kabelu ke svíčce.
Datum: 18. března 2009 17:56
Jméno: Domte
IP: uživatel1699
 Kup v motoshopu otáčkoměr a ten se omota kolem káblu ke svíčce.
Datum: 18. března 2009 8:04
Jméno: ja
IP: uživatel5390
 jak sem si to delal ja tak sem to dal na magneto ale pry to jde i kdyz to das na civku
Datum: 17. března 2009 20:40
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 zdarec draci, kam posilate na vybrus sem z pardubickeho kraje a kolik to zhruba stoji diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 20:24
 Ahoj já sem také z Pardubického kraje a válec sem dal do Lanškrouna do mototechny. Stál mě tam 550Kč se vším (výbrus, píst, čep, segerovky). At ti to jezdí.
Datum: 17. března 2009 20:24
 Ahoj.
Dneska jsem byl se simsonem na celkem dlouhé cestě. Byl jsem až kdesi na letišti- http://motobrozanky.wbs.cz/DSC02433_original.jpg .Je to daleko okolo 50Km. Simson to dal,aniž by škitnul,prostě uplně pohoda.
Zajímavý na tom je,že ja nemam řidičák  . Ale myslíte,že to mam skusit i čz477 nebo s panelkou?? Pač ja nevim jestli tam dojedu  docela mam strach s velkou motorkou bez papírů.
Chtěl bych si skusit maximalku. Se simsonem je to naprd ten z něho jsem dal skoro 70Km/h  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2009 0:47
 pred par rokmi som bol na pincli v tatrach.. denne tak 150 km dohromady asi 600 km to bol vylet ! ak sa clovek o pinclika stara je to nezmar
Datum: 18. března 2009 0:47
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 Ty vola... ja mam CZ 250/455 a jel bych sni kraj sveta.. jen kdyby mela papiry a ja to samy..
Datum: 17. března 2009 21:02
Jméno: lukas pit biker
IP: uživatel5540
 cau jo na cize se nemusis bat ja najezdil po zdejších horách denně tak 60 někdy i víc kilometru jen musis mit bagl s petkou benálu  ale věřim že tě číza doveze mně dovezla vždycky
Datum: 17. března 2009 20:58
 cestovatel  já sem na 555 taky ujel 100 km bez ujmy.. kámoš má dabelskej blan.. jet z olomouce na praded na jeho "pionyru" vite co myslim za šitku... 180 km dohromady... no co bude sranda : -D
Datum: 17. března 2009 19:50
Jméno: beneasi
IP: uživatel5526
 ahoj,pls poradte co mam delat když mam zasukované rychlosti na jawě 250 ?? nemate pls nekdo navot na opravu prosiim diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:34
 zasukované? zasukovat nejdou neni to V3S ka. nejspíš máš prasklou pružinu na kulise. rozebrat a opravit.
Datum: 17. března 2009 19:34
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau existuje v moravzkoslezském kraji nebo blízkém okolí náký klub fichtlařů, stadionářů aj. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:20
 zdar draci. chtěl bych se zeptat, jestli by ste mi někdo neporadili se snížením hlavy na fichtla??? jak se to dělá a tak???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:21
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 upneš do soustruhu a ubíráš, myslím, že frikulín i nějak upravuje spalovák, tudíž to snižuje na určitý objem hlavy, na upnutí musíš mít přípravek, pokud chceš hlavu, která nemá díru na svíčku v ose
Datum: 17. března 2009 19:21
Jméno: MUSTAF
IP: uživatel2800
 ZDAR draci mě strašně cuká mustang nevíte čim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
vetsinou to bejva spatnou svickou a nebo blbe seriyenej karburator.
Datum: 17. března 2009 19:15
Jméno: Riman
IP: uživatel5536
 Cus draku toho muze bejt moc kdy presne cuka...furt nebo jen kdyz mu trochu nakotlis??
Datum: 17. března 2009 18:59
|



|