slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1848  1849  1850  1851  1852  1853  1854  1855  1856  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fgh      IP: uživatel4713    
cus hosi nevite proc mi na me jawe 250 porad odchazeji kondenzatory vydrzi tak 2 dny dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
představuješ si všechno strašně jednoduše.... mimo jiné indukční cívka je svýho druhu autotranformátor a na VN straně je napětí jdoucí na svíci (btw. ty jsi to napětí měřil? .... silně totiž pochybuju, že tam bude zrovna přesně 16kV) a i na straně nižšího napětí při rozepnutí nemusí být zrovna jen 6V.
 
 
Datum: 18. března 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdenku kilovotly přesněji 16 kV je napětí které z indučky leze pořád, ale jen VN výstupem....
 
 
Datum: 18. března 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co se tady člověk nedozví za píč*viny .... jen bych dodal, že při spínání indukční zátěže (což je "překvapivě" i indukční cívka) můžou vznikat špičky až v řádech kilovoltů. Vysvětlovat to hlouběji nehodlám, možná to udělá Chong, ten má na to trpělivost.
 
 
Datum: 18. března 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondík je do 250V takž enapětí s tím nemá co delat. můžeš mi říct jaký tam dáváš kondík?? starý nebo nový? jinak jede to i bez nej, jen ho musíš vypojit ven.
 
 
Datum: 18. března 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
V jawe 250 se vůbec nevyznám a ani nevím jaké jsou tam kondy, ale jako elektrikář mohu říct že to může být opačná polarita kondu nebo kondenzátor který snese menší napětí než je na jawě 250
 
 
Datum: 18. března 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj kluci, mám opět problém, nešel mi pionýr do otáček, tak sem se pokoušel udělt správně odtrah což by šlo dobře, ale bylo špatný kladívko tak jsem dal nový a od tej doby to nemůžu seřídit, odtrh dávám 0,4 mm což je podle normy, zkoušel jsem dávat to staré kladívko to mi už nešlo vůbec, teď jediný jde tak, že to trošku brní, ale nekope to, ale když připojím na zapalování zkoušečku tak alektriku vyrábí, zkoušel jsem měnit i indukční cívku a k ničemu to nebylo. Takže každá rada je mi dobrá, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Jo, měl si pravdu, díky ti moc, seš fakt dobrej, je vidět že už s tím máš zkušenost, dneska sem to přehodil, páč mi kladívko skratovalo s kostrou a a teď sem sundal hlavu udělal sem kloudnej odtrh a když sem dal prst do fajfky tak sem myslel že do mě pustili 230 V, fakt moc díky, já to měl na hovno podkládaný. Díky ti moc.
 
 
Datum: 19. března 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tohle seprojevuje presne tak jak pises, navic kdyz pises ze jsi mel dole kladivka je to tutovy. treba uz mas tu izolaci horsi zkus tam dat novou,nemusi to byt pertinax ale proste necoco nevede. Me to zas jednu dobu delalo to ze jsem nekd emprejel pres hrb a zkratovalo se to tam, kdyzjsem to rozebral a slozil zas to slo. misto desticek jsem dal novy sklolaminatovy a krouzek jsem nechal a od ty dobyneni problem. schvalne od kladivka vsechno odpoj a zkus zkrat proti kostre kdyz je otevreny- nesmi bejt. (musis ale vsehcno odpojit jak indukcku tak civku) . pokud tam zkrat nebude tak se mylim a bdue to nekde jinde
 
 
Datum: 18. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
No, dal jsem tamvše, dal jsem tam pertinax destičku ze spodu pak ten kroužek a zase tu destičku pak jsem dalpodložku, pak matku a pak už jednotlivý drátky ana to opětmatičku.
 
 
Datum: 18. března 2009 19:41
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal jsi tam blbe izolaci, nebo zapomel na pertinax kouzek... viz http://www.sesa-moto.cz/galerie/nahled4/foto3/200712250021181.jpg tohleje dost castej problem...
 
 
Datum: 18. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel5547    
To mas blby v tom sem na prd no.\r\n\r\n
 
 
Datum: 18. března 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: fhd      IP: uživatel5336    
vim že už to je trapny ale mam řidičak na 125 ale chtěl bych si koupit 175 ,protože 125 čezetu nějde vubec sehnat a když se najde je draha nešlo by nějak přepsta technyčak že je to 125 asi kdyby byl někdo přibuznej na policii co ? dik za odpověďi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel6536    
Hele vcera me zastavili na 175tce, mam papiry A1, na to ze je to 175 nepadlo ani slovo, pokud to neni polda curak, tak ti nic nehrozi,ale hlavne se nesmis rosekat, to je ti pak naky povinny ruceni k nicemu,,,
 
 
Datum: 01. července 2009 12:26
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Horko těško:-(
 
 
Datum: 18. března 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel5507    
zdravím uvažuji o pístu prumeru 41,5 nemate nekdo zkusenosti? neuvaří se to? jaky karbec k tomu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5543    
co ja vim karbec z javy 125 je sirokej 22-24mm jen ma mensi trysky,takze je nevhodnej....
 
 
Datum: 18. března 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5543    
To by ti spise rekli experti na ladení...ja jen vim ze to jde....jako je ta vlozka sirsi(logicky..!) takze se musi rozsirit prumer hlinikovyho valce s nejakym presahem,aby sla vlozka nalisovat.....do toho valce 8.vybrus to ani nezkousej......skroutila by se
 
 
Datum: 18. března 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel5507    
No ted tam je 40ka píst a nemel jsem s tím problém je pravda že vložky už tam moc nezbylo ale jede to pěkně jenže jsem od léta ztloustnul tak potřebuju trosku více výkonu:-) karbec tam pride asi z jawy 125 Mam to na zavody (fichtlday) To sem netušil že tam jde vložka z babety.... jak tam pasuje ..musí se něco upravit?
 
 
Datum: 18. března 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5543    
A z ceho mas vlozku valce?? obyc valec nesnese vrtani 41.5....minimalne musis mit vlozku z babety...u te vlozky neni 60-65ccm problem... jinak karbec....no urcite vetsi ....muzes nam jen ricz co z toho budes stavet? a jake upravy uz mas???
 
 
Datum: 18. března 2009 18:25
 
 
 
 
Jméno: joxa      IP: uživatel2136    
Zdar, mám si zrenovovat a přihlásit mustanga nebo mám jít do nové motorky, např.: yuki 125 Sport nebo jawa 125 dandy. využil bych to na dopravu do školy. Dík za vaše názory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: MOLY      IP: uživatel1913    
Ale prd...naserte si..kámoš měl to endurko yuki...lítali sme spolu...já na KTm a von na yuki .........a za celou "sezonu" nebyl jedinej problem......a to jí fakt nešetřil....mi řekněte který nový motorky dneska nejsou z číny..?
 
 
Datum: 20. března 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cinu nebrat!!! jediny jeji plus je vzhled a cena, to ma svuj ucel - vetsina mladych lip vidi nez mysli, taky moznost koupit si novy stroj za relativne mensi prachy je vice nez lakave...ale jako se vsim z ciny (bezte si koupit od rakosniku boty, jsou sice novy a hezky ale modlouho nevydrzi, me vydrzely jedny na prkno odpoledni jizdu a pak z nich byl hadr a rozedreny nohy) ale nic nevydrzi...a o to jim jde - nalakat kupuujici, ti to koupi, stroj se rozsype (nejlepe tesne po vyprseni garancky) a tim je sic nespokojeny majitel ale milionovy zisky vymackanych z napalenych majitelu...a navic dandy 125 je vytecny stroj, ma sic svy mouchy a dnes uz je to tez zastarala konstrukce, nutno ale rict ze do dnesni doby je to velmi pekny svezeni, fajn stroj...nemuzu si ho vynachvalit, mel sem cest na nem jet...
 
 
Datum: 19. března 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jay.D      IP: uživatel3608    
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/yamaha/yamaha-ybr-125-vs.-honda-cbr-125--3866.html Pardon tak tedy YBR se vyrábí v číně, ale původně byla vyráběna v Brazílii
 
 
Datum: 19. března 2009 15:12
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ptal se na enduro o skutru se nezminil proto sem napsal ze je to smejd!Skutry nahodou celkem chvalej ale taky to neplati o vsech!Moly zalez zase tam odkud si vylez!
 
 
Datum: 19. března 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel3093    
Kdo ma Yuki, picha kluky se u nas rikalo... Spoluzak ji kupoval novou za 60k, po 2 letech se ji za 20k horko tezko zbavoval. Ja bych do Ciny nesel...
 
 
Datum: 18. března 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5552    
to vis.......YBR se dela v Brazilii:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. března 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: JayD      IP: uživatel3608    
Ono je to přímo napsaný na stránkách yuki který značky motorek jsou shodný, s těma číňanama je to kus od kusu jeden je dobrej jeden s udržbou dobrej a další problémovej, jinak YBR se vyrábí v Brazílii
 
 
Datum: 18. března 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
rada rovnou ze servisu Yuky sport 125 je na stejny bazy jako ybr125 do yamahy a obe se vyrabej v cine ALE kdyz se projedes na ybr a pak na sportce tak se pose... pac cinani jsou kok... a pouzivaj srotovy materialy jizdni vlatnosto hruza des cely se to jakoby krouti pod zadkem prevodovka odchazi po 10-15t. km motor na silevy vybrace a debil.. prubeh a to nemluvim o takovejch tech vecech jako ze se po 1-2letech musej menit gumovy casti pak zpuchrej a dalsich vecech pokud 4t tak ybr ci cbr dandy je uz taky cinskej smejd driv ale byly lepsi a pokud 2t tak nsr pac mezi rs,miten nejvic vydrzej ale o neco min jedou
 
 
Datum: 18. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5543    
hele nemuzes rict vseobecne yuki je šmejd.....treba nektery skutry fungujou....ale takovy ty "Endura"..no skoda mluvit.....ja vuci cinskejm kramum zaujimam pevny stanovisko........je to neštěstí a uz delaj i jawu......
 
 
Datum: 18. března 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Musím se přidat,je fakt,že na kvalitního mustanga to nemá,ale jinak je to super stroj,sám jsem na tom jel.
 
 
Datum: 18. března 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
yuki mel kamos a muzu rict ze je to naprosta sracka,nic tam poradne nelicovalo,vsechno to tak divne harasilo...,podvozek fakt na hovno,dokonce sem koukal ze to ma plastovy pouzdra kyvky,taky ze byly v prdeli po par tisicich,ale zase motor ma relativne dobrej,je to jak jinak nez kopie cehosi snad od yamahy,ale jak rikam,je to cina...
 
 
Datum: 18. března 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Yuki a šmejd?...měl si jí omg??...jezdil si na něčem jinym než na fikovi?......když se o yuki staráš tak je to parádni stroj tak zales do díry ...:-D:-D:-D
 
 
Datum: 18. března 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrenovuj mustanga a kup si dandy
 
 
Datum: 18. března 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Rovnou ti zavrhnu yuki (smejdy)!Dandy je prej dobrá a pokud mas delsí cestu tak bych zvolil asi tu dandy nez mustanga rychlejc se dostanes na misto a zrejme pohodlnejsi!To je muj nazaor to se takhle neda poradit musel bych vedet jak dlouhou cestu jezdis a jak se tam da jet!
 
 
Datum: 18. března 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl sem se zeptat je to normální když zajíždím píst a válec že tak 5minut jezdím a potom se tomu nechce moc jed?????Bojím se že něco dělám špatně:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Dik za opravu.Jak sem psal jen sem to slysel.JJ zni to rozumne.
 
 
Datum: 21. března 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je blbost, to musis jezdit, gdyz to das na stojanek tak to budes mit zajety tak za rok a este se ti to muze zadrit pac tam jde malo smesi = mene maze, neni chlazen proudem vzduchu...este to turuj na stojanku a muzes si nasetrit rovnou na novy vybrus...
 
 
Datum: 19. března 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
Zdar draku pokud se ti nechce zajizdet(jezdit pomalu a netocit ho)tk proste pritahni volnobeh na vissi otacky a nech ho nekde na volnobeh vycukat a mas po starostech ale bacha na chlazeni pac fik se chladi jizdou.teoreticky by to melo jit ja to este neskousel jen slysel.at ti jezdi zdar
 
 
Datum: 19. března 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: ekodl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draku vypadáto že máš v benzínu málo oleje dává se 1:40 a prvních 500km. to moc nehoň než si všechno požádně sedne.pic
 
 
Datum: 18. března 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši děkuju jste super!!!!:-) Moooc Děkuji za rady!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 18. března 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo eště oprava - naráz zastaví motor, ne stroj:-D
 
 
Datum: 18. března 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a pokud se ti zdá že ti vadne tak zmáčkni spojku, pokud se ti naráz zastaví tak zastav a nech to vychladnout jinak to pak můžes přidřít ale jak říkal Standa, je to normální jev při zajíždění...
 
 
Datum: 18. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: jany9191 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju a píst nemám zadřenej nebo něco takového akorad když se to zahřeje tak to jede pomalejc!!!Děkuju za radu!!!!!!!honza,jo a doufám že až to zajedu tak že to už nebude:-)
 
 
Datum: 18. března 2009 18:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5543    
vy zase delate divadlo...... to je normalni....no teda neni,ale tak kvuli tomuhle jevu se musi zajizdet pomalu aby se to neprehrivalo.....pak to zaprve nechce jet a za druhe uz je tam takovy treni,ze by se to mohlo kousnout..... proto se rika,ze se ma zajizdet pomalu,hodne oleje a hlavne poradnyho OLEJE......snad s tim nic nemas....pokud mas nejak raflej pist,tak ho jednoduse vymen i s krouzkama a opatrne zajizdet......
 
 
Datum: 18. března 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel5546    
zdar, mam stejny nazor jako ... je dost pravdepodobny ze si to nejak pridrel a to na pistu 1 ryha dela ruzny veci.. mozna si dal treba málo oleja nebo neco .. ja sem mel taky problem s tim ze chvilu jedes a pak to nedrzi dobre otacky a zacne se to dusit - pac je to mozna pridreny a je nutny vymenit pist ..ale ja vzdy kdyz se mi neco pridre tak to davam komplet vybrousit .. a nebo si zkus koupit benzinovej filtr koupis kdyz moc tak do 40 kc ja kupuju za 25 mame to tam levny v obchodach .. to ti zabrani k ucpavani trisek .. ale musis ho menit kazdych treba 5 mesicu nejvic .. touz podle potreby jak bude zneciteny tak ho vymenis ..
 
 
Datum: 18. března 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Je dost možny ze si to nekde pridrel pac,pokud mas studeny motor tak vse stazeny ale jak jezdis tak to pracuje a materialy se roztahujou tudiz se ti mohlo nekde pridrit a za studena to nepznas anebo se tu vzdycky ucpe tryska
 
 
Datum: 18. března 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: paprik007      IP: uživatel5527    
cus jsem tu novej. ale chtelbych se vas zeptat proc mi jawa 50 typ 05 zdecha pri zmacknuti spojky. dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel5545    
mas ju zle nastavenu srubku kus zakruť
 
 
Datum: 18. března 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: Fast      E-mail:      IP: uživatel5544    
Zdar nevíte jak se sešteluje spojka na jawa 50/21?předem dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve FAQ je o tom celý článek:-)jukni tam
 
 
Datum: 18. března 2009 18:53
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OMG uz si pletu strany sry :-D
 
 
Datum: 18. března 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sroubkem na pravym viku motoru
 
 
Datum: 18. března 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubkem na levim viku motoru
 
 
Datum: 18. března 2009 13:49
 
 
 
 
Jméno: mat16 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci,chtěl sem se zeptat jestli někdo neví proč mi u mustanga strílís karburátoru a nechce to jet díík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3940    
tak predstih to samozrejmne muze bejt,al znam i extremy,ze meli tak zasranej vejfuk,ze to strilelo do sání
 
 
Datum: 18. března 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastav si předstih....
 
 
Datum: 18. března 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: kali      IP: uživatel2815    
špatnej předstih
 
 
Datum: 18. března 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5543    
Skus sundat vejfuk a vymenit svicku
 
 
Datum: 18. března 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
cus hosi prosimvas jak mam dat zapalko z fika do ČZ 175!jinak dik za kazdou odpoved! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: kokys      IP: uživatel1337    
snaz se Jiří :-D
 
 
Datum: 23. března 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis tam dat takovej mezikus da se budto vyrobit treba na soustruhu, nebo staci vzit pas plechu asi 5 a jednou omotat kolem statoru a nekdy se musi udelat vetsi kuzel v magnetu
 
 
Datum: 18. března 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tady někdo z opavy a okolí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem z kobeřic a pracuju v opavě v autoservisu.jsem postiženy pinckama. mam 20 a v mor.berouně mi naměřili 86km/h.fotka za 2000,bez fota domluva.
 
 
Datum: 18. března 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Čau Vojto psal jsem ti na email,ale nějak ti to blbne,pořád se mi ty emaily vrací.
 
 
Datum: 18. března 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
já so z kravař
 
 
Datum: 18. března 2009 16:30
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Tady je email.:-)
 
 
Datum: 18. března 2009 12:54
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      E-mail:      IP: uživatel4663    
:-)
 
 
Datum: 18. března 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Tady je email.:-)
 
 
Datum: 18. března 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Která 555????Napiš mi na email.
 
 
Datum: 18. března 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Joxa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vřesina u Hlučína
 
 
Datum: 18. března 2009 6:56
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus ta černa 555 u karla je moje.
 
 
Datum: 18. března 2009 6:53
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
čus,jo já jsem z Opavy.
 
 
Datum: 18. března 2009 6:21
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
piočkam dik
 
 
Datum: 17. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
ee...Lukáš Holub je lukasholub... piočkej on se ozve ..x)))
 
 
Datum: 17. března 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a moly je lukáš holub?
 
 
Datum: 17. března 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Myslim že lukáš holub je z Opavy.
 
 
Datum: 17. března 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: DieGo      IP: uživatel5539    
Zdarec draci, mám mustafa a a problém :-). Nakopnu nebo roztlačím a hned otáčky vyběhnou na maximum, to samý se děje i když tam mám rychlosta a zmáčknu spojku. Vadí mi to páč dělám bordel po vesnici. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jeliko sem presvedcenej ze je to fales tak jednoduse - rozeber koleno sani, odmontuj ho od valce (bacha na ty zavrtny srouby ve valci, casto bejvaj pretazeny, novy udelas ze stejnych sroubu tim ze jim zapilujes hlavicku a zkratis je na velikost tech origo zavrt. sroubu, pak to jeste pretahni matickou at se srovna zavit, proste si s tim vyhraj), pak oddelis karbec od kolinka a ty stary tesnineni vyhodis, das novy, namocis je v oleji a poradne stahnes, to samy i u valce...pak muze foukat pod guferama, z pravy strany odmontujes magnetu, vystoubujes sroubem (ted zas newim estli je to M8 nebo M6 :-D to poznas) vsazenym do zavitu toho rotoru, tim ho vlastne vylopnes, sundas z klikovky kolik (je na ty hridelce takovej malej bazmecht, neztratit! pak zas pri montazi to dej do dolicku a nasad na to rotor aby tam sedel) a gufero vyloupnes (bacha at si neposkodis kartery nebo nepodres hridel), maznes hridel olejem, gufero tez trochu na britu namazes a nasunes...u levy strany odsroubujes levy viko, stahnes spojku, stahnes primar a vymenis...pak este muze foukat mezi karterama (musis pak pulit motor a dat mezu nima nove tesneni + tmel, znak - prisava ti olej taky z prevodovky tak ti motor hodne huli a smrdi to tak specificky) a nebo treba pod soupatkem v karbecu ale to uz se tak moc nevyskytuje tady v tech mistech...
 
 
Datum: 19. března 2009 19:11
 
 
 
 
Jméno: DieGo      IP: uživatel5539    
A teď ještě prosím návod jak to opravím, protože jsem se s tím ještě nesetkal. Díky.
 
 
Datum: 19. března 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to falešný vzduch:-)
 
 
Datum: 18. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: DieGo      IP: uživatel5539    
Ale jako když tam mám kvalt tak plyn funguje v pohodě ;-)
 
 
Datum: 18. března 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
koukni na karbec
 
 
Datum: 18. března 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Domte      E-mail:      IP: uživatel779    
TOHLE MI DĚLAL FICHTL DNESKA... ZASEKÁVAL SE MI PLYN A NAKONEC KŘUPLO LANKO A JÁ TO TLAČIL 3 KM DOMŮ :-)
 
 
Datum: 17. března 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tiez si myslim ze by to mohlo niekde prisavat falosny vzduch. robilo mi to iste salo to cez prave gufero na klukovke (to pod zapalovanim) vymenil som a pohoda ;-)
 
 
Datum: 17. března 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni nejdřiv, jestli nemas moc napnuty, nebo skriply lanko, nebo moc vysoko nastavenej volnobeh. jinak pak by to muselo asi nekde prisavat fales
 
 
Datum: 17. března 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
Čau chci se zeptat na PIO 20 byli zlaty nebo bili linky na prednim svetlometu a kde vubec vsude byly dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel5542    
když se díváš z levé strany, tak v pravém horním rohu
 
 
Datum: 18. března 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel5345    
a JAWA 20 byla na zadnim blatniku zadni horni casti?
 
 
Datum: 17. března 2009 21:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*obiha :-D
 
 
Datum: 17. března 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na masce byly snad laty a byly na tom "zlabku" (nevim jak jinak to nazvat :-D ) , kterej obyha masku dokola a jinak krome masky byly na krajich blatniku, nad lemem a nad lemem zadniho plechu jestli se pletu, nebo sem na neco zapomel tak me opravte
 
 
Datum: 17. března 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim nevite kam by se dalo dodatecne na pincka dat otackomer? dik! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
da se to udělat taky tak, že koupis ten otackoměr (digitální) kerý má snímání impulzů na svíčce, je to takový óčko co se dá pod svíčku a zároveň je to jakoby utěsňovací podložka na hlavě...jinak podkud v tom máš přehled tak si to udělej sám, na netu je dost rozšířen jeden návod...
 
 
Datum: 18. března 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel2997    
Jj jde tu udělat doma za pár kaček jsou tam tři integráče a pár dalších součástek jsem elektrikář a pro mne to byla banalita takže kutil to dá určitě dohromady a dá se to použít na jokoukoliv jednoválcovou motorku cívka se omotá kolem kabelu ke svíčce.
 
 
Datum: 18. března 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel1699    
Kup v motoshopu otáčkoměr a ten se omota kolem káblu ke svíčce.
 
 
Datum: 18. března 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel5390    
jak sem si to delal ja tak sem to dal na magneto ale pry to jde i kdyz to das na civku
 
 
Datum: 17. března 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
zdarec draci, kam posilate na vybrus sem z pardubickeho kraje a kolik to zhruba stoji diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj já sem také z Pardubického kraje a válec sem dal do Lanškrouna do mototechny. Stál mě tam 550Kč se vším (výbrus, píst, čep, segerovky). At ti to jezdí.
 
 
Datum: 17. března 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Dneska jsem byl se simsonem na celkem dlouhé cestě. Byl jsem až kdesi na letišti- http://motobrozanky.wbs.cz/DSC02433_original.jpg .Je to daleko okolo 50Km. Simson to dal,aniž by škitnul,prostě uplně pohoda. Zajímavý na tom je,že ja nemam řidičák :-D . Ale myslíte,že to mam skusit i čz477 nebo s panelkou?? Pač ja nevim jestli tam dojedu :-D docela mam strach s velkou motorkou bez papírů. Chtěl bych si skusit maximalku. Se simsonem je to naprd ten z něho jsem dal skoro 70Km/h :-D. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2009 0:47
 
 
 
 
Jméno: kajko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pred par rokmi som bol na pincli v tatrach.. denne tak 150 km dohromady asi 600 km to bol vylet ! ak sa clovek o pinclika stara je to nezmar ;-)
 
 
Datum: 18. března 2009 0:47
 
 
 
 
Jméno: Nima      IP: uživatel600    
Ty vola... ja mam CZ 250/455 a jel bych sni kraj sveta.. jen kdyby mela papiry a ja to samy..:-D
 
 
Datum: 17. března 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: lukas pit biker      IP: uživatel5540    
cau jo na cize se nemusis bat ja najezdil po zdejších horách denně tak 60 někdy i víc kilometru jen musis mit bagl s petkou benálu :-D ale věřim že tě číza doveze mně dovezla vždycky :-)
 
 
Datum: 17. března 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cestovatel :-) já sem na 555 taky ujel 100 km bez ujmy.. kámoš má dabelskej blan.. jet z olomouce na praded na jeho "pionyru" vite co myslim za šitku... 180 km dohromady... no co bude sranda : -D
 
 
Datum: 17. března 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: beneasi      IP: uživatel5526    
ahoj,pls poradte co mam delat když mam zasukované rychlosti na jawě 250 ?? nemate pls nekdo navot na opravu prosiim diky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zasukované? zasukovat nejdou neni to V3S ka. nejspíš máš prasklou pružinu na kulise. rozebrat a opravit.
 
 
Datum: 17. března 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau existuje v moravzkoslezském kraji nebo blízkém okolí náký klub fichtlařů, stadionářů aj. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: zachy      E-mail:      IP: uživatel5537    
zdar draci. chtěl bych se zeptat, jestli by ste mi někdo neporadili se snížením hlavy na fichtla??? jak se to dělá a tak??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
upneš do soustruhu a ubíráš, myslím, že frikulín i nějak upravuje spalovák, tudíž to snižuje na určitý objem hlavy, na upnutí musíš mít přípravek, pokud chceš hlavu, která nemá díru na svíčku v ose
 
 
Datum: 17. března 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: MUSTAF      IP: uživatel2800    
ZDAR draci mě strašně cuká mustang nevíte čim to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau vetsinou to bejva spatnou svickou a nebo blbe seriyenej karburator.
 
 
Datum: 17. března 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Riman      IP: uživatel5536    
Cus draku toho muze bejt moc kdy presne cuka...furt nebo jen kdyz mu trochu nakotlis??
 
 
Datum: 17. března 2009 18:59
 
<  1848  1849  1850  1851  1852  1853  1854  1855  1856  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:49:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu