Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,nevíte kde bych mohl najít katalog ND na Jawu 150/352 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 22:30
 serrus borci poradte mi prosim mam pioniera jawa20 a chcem tam dat iny valec +hlawu .... mam zaujem opuch shop.de poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 10:25
 poradil by si my ktori valec aj hlawu ????
Datum: 22. března 2009 10:25
 poradil by si my ktori valec aj hlawu ????
Datum: 22. března 2009 10:25
Jméno: pincelo
IP: uživatel5534
 jo draku z pucha to jde je to najlepsi a najjednoduchsi reseni ako na fichtla dat vakonnejsi valec a hlavu z neceho jineho. samozrejme vse treba pripasnout.
Datum: 21. března 2009 14:14
Jméno: smajdii
IP: uživatel5475
 dobrý den tak ty lamely jsem udělal s té kůže a zatím to jezdí fakt dobře. dneska jsem na tom jezdil a faralo to dobře.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 22:02
Posl.aktualizace: 21. března 2009 19:56
  ok.. už sem obědlal to jak řiká standa..  jen mi neni jasný, že jeden tady psal, že to s tím nejde roztlačovat...
Datum: 21. března 2009 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to bych rád věděl, co bys chtěl na tom krabicovém štelovat!!!!! ...... za mě(a pišu ti to už poněkolikátý) jednoznačně krabice.....
Datum: 21. března 2009 17:59
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 hele ty ses clovek,kterej potrebuje,aby se to nemuselo nijak stelovat,takze jasná volba....to polovodicové na stator......
Datum: 21. března 2009 13:35
 a baterku ti to dobíjí dobře? nemusíš to dobíjet nabíječkou? jen to nabiješ po zimě, a v sezóně ti to šlape samo? kdyžtak mi napiš na icq 462-457-878... zeptal bych se na pár věcí.. dík..
Datum: 20. března 2009 22:52
Jméno: jiří
IP: uživatel5189
Datum: 20. března 2009 22:48
 potrebujem poradit chcem na pioniera dat inu hlavu aj valec poradi my niekto konkretny typ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:16
 tak panove, zrada je na svete, byly to spatne dosedaci plochy na kontaktu a kladivku  jinak diky moc  a zdar
Datum: 21. března 2009 18:16
 jo jen jiny valec a hlavu? tak u valce sem ti to popsal, u hlavy je to jedno jen musi pasovat typ hlavy (parezacky byly maly s chudym zebrovanim, 05 byly s kulovitym spalovakem, 20 a vys meli ledvinkovou spalovaci komoru, na pareza se da dat treba i hlava s tou ledvinkou a na 05 taky - ma vyssi kompresi, lip to poleti) jinak ji tam krizem utahni, zahrej motor, nechej vychladnout a ese ji dotahni - tim ji trochu srovnas gdyby byla kriva...jinac v tom nevdim problem, z jinych motorek zkusenost nemam, muzes tam dat treba z polskeho Rometa (byly to fichtlacky motory  ) ale jinak tam asi jen tak neco nedostanes a pak to odladit a aby to tez fungovalo je orisek, sak jak psal kalda, je tu jakysi pan kajko a ten tam ma motor z nejaky jiny 50, tam se ptej
Datum: 20. března 2009 22:09
 este bych doplnil - nejlepsi je mit pokud uz zajety valec tak s tim pistem co v nem doposud lital - se di v nem, gdyz tam das jiny nebo dokonce novy tak si to musi sednout a v mnoha pripadech uz so proste nesedne a muze to delat neplechu, vybrus je dobra volba...jinak bych poopravil zajizdeni - dej si tam co nejvyssi mozny prevod a plny plyn, duvod je - vyssim prevodem ho vic zatizis a plnym plynem (nejvetsim otevrenim soupatka) mu tam narves nejvic smesi = nejvic oleje, nejvic mozny smesi kera este chladi valec...pokud pak zacne letet do otacek tak mu uber, pribrzdi a zas to same - dej vyssi kvalt a plny plyn, po rovince je to idealni, nez se dopracuje do otacek tak ujedes nejaky kilometr pod dobrym chlazenim a mazanim valce coz se u zajizdeni chce nejvic, stejne ho do otacek jen tak nedostanes pac je po vybrusu linej, kolem hranice 500 km oziva a pak konecne zacina litat, dej si na jehle o zarez niz (bohatsi smes) a mazej necim lepsim nez M2T a na to pak jezdi...at se dari
Datum: 20. března 2009 22:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ale on se pta uplně na neco jinyho!On chce pouzit uplne jinou hlavu a valec.Na to ti rekne jedno do niceho se nepoustej pokud nejses skusenej coz myslim ,ze nejsi ale pokud ses sikovnej tak zkousej pac tak se nejvic dozvis a nejvic pochopis.A nebo jeste moznost nechat stavajici valec a upravit kanalky ..pokud nevis oc jde tak je toho plny net a nebo ti nekdo na chatu poradi nebo te nasmeruju.Ale zpet k otazce mam pocit ze kdybys prolistoval pokec tak je tam nejakej borec co tam daval valec tusim s Pucha ted si nejsem jistej!
Datum: 20. března 2009 22:00
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 takze zanu asi takhle .. je 8 ruznych vybrusu na valci .. 8 jinych pistu ,.. kdyz chces vymenit valec musis met na to presny rozmer pistu,krouzku,cepu.. a pokud nemuzes treba nic sehnat a mas podritej valec ve vcnit a sou v nem rtyhy tak ho dej na vybrus a oni ti ho vybrou nekde v moto techne. Brousi se to o 0.25 mm nejvice de o 2 mm zbrousit , pak uz by mohla prasknout ta vlozka ve valci .. stoji ten vybrus s pistem cepem,pojistnyma krouzkama, ololo 450 korun, jak kde . a jinak pak jak mas vhodny pist a ty kramy okolo tehp tak to nasadis ten pist na kliku - das tam cep ,pojistny krouzkly a pak das tesneni pod hlavu jak to budes skladat a nasadis valec,hlavu , zasrubujes a opatrne budes zajizdet pist pokud budes mit novy pistni kroužky ...  zajizdi se ty kroužky tak 150 km trasy nejake . a ne ve velkych otackach treba na 1. rychlost a na 2. rychlost muzes treba i na 3. ale ne ve velkych otackach kdyz moc tak na pul plynu . DOPORUCUJI JA NA PUL PLYNU KDYZ MOC !...    
Datum: 20. března 2009 21:15
 zdravim pánové mám pařeza a bouchaj mi tam 6V žárovky tak jsem tam dal 12V a ty po projetí pobouchaly také co s tím?? zapalování nechci měnit chytá na šlápnutí. díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2009 13:44
 tak uz zlobit nebudu
Datum: 22. března 2009 13:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Steve! Nezlob!  Vím co myslíš, ale tak jak jsi to napsal ostatním jen mateš hlavu. Jojo, regulaci mám, ale nejen na netu, ale i na motorce . Já bych tam ani tlumivku nemohl mít, protože tím že nabíjím akumulátor a živím zapalko, tak soustava má proměnnou spotřebu, takže to chce pak dynamickou regulaci. Tlumivka se dá využít jen v soustavách s konstatní spotřebou (žárovky).
Datum: 22. března 2009 9:31
 blbe sem se vyslovil, ma se zmenit vykon, gdyz zmenis napeti tak budes mit o neco mensi ztraty vedenim, takhle sem to chtel rict, jo a mas na nete regulator napeti zejo? jinak pardon i za tu 20W zarovku, cili musis jak rikal Standa delat upravy v zadnim svetle (jina zarovka nebo ta tlumivka)
Datum: 21. března 2009 18:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 To jenda65 -Jak tady s oblibou (a má pravdu) říká Standa, tak tam vraž tlumivku.. Fígl je v tom, že její odpor se mění s frekvencí a tudíž když zvýšíš otáčky, zvýšíš frekvenci střídavého napětí a pak tomuto napětí tlumivka se vzrůstající frekvencí klade větší odpor a v důsledku toho nedovolí spálení vlákna... jednodušeji to popsat neumím
Datum: 21. března 2009 18:08
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Steve...neděs mě.. nic takovýho jsem nikdy neřekl, nenapsal, ani si potají nemyslel  . Prostě tím že zvýšíš napeští spotřebičů neznamenaná že se změní jejich příkon. Toto však platí pouze u lineárních zdrojů, jako je např. magneto... U baterky, či akumulátoru by to neplatilo.
Datum: 21. března 2009 18:04
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 Kup tam dopredu 6V/15W a dozadu 12V/10W nebo 12V/15W(pokud bude ta slabsi(10W) praskat) a budes mit klid......neni to jen o poctu wattů,ale o jmenovitem vykonu a ten se rovná proud*napetí.....chapes uz....zapalovani ma davat 20W,ale vetsinou dava vic....tech 25W...bud se kvuli tomu dava tlumivka a nebo nejaka regulace a nebo staci dat jen o 5W jednu zarovku silnejsi.....dopredu se 20W zarovky nedelaj,takze musis spekulovat se zadkem......
Datum: 21. března 2009 13:39
 je sic pekny zes dal secky spotrebice na 12V cili to bude o malinko lepsi ale Chong tu gdysy rikal k tomu samemu dotazu ze se musi zvysit vykon spotrebicu - to je ze pokud vepredu mas 15W zarovky (predpokladam ze tam mas parezacke zapalovani, gdybys tam mel novejsi 30W tak dej dopredu 25W zarovku) tak dej treba 20W zarovky...tim by to melo byt vyreseno nebo si sestroj regulator napeti - Chong ho ma na nete...a nebo si pockej az tu prijde a povi ti to sam
Datum: 20. března 2009 21:57
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau, chci se zeptat jak se co ovlada na prepinaci u stadiona s 22 -tedy jak jsou tam zapojeny ty 2 cudliky-vim ze tim jak se pohybuje nahoru a dolu se zapinaj a prepinaj svetla. kde byl zapojenej klakson? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:34
 packa prepinace na riditkach ma 3 polochy: ve prostred bez svetel,dole s tlumenejma,nahore s dalkovejma,jinak na bzucak je tlacitko taky na tom prepinaci,jakoby na ty strane co je primo k tobe
Datum: 20. března 2009 21:34
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potřebuji se zeptat mam klikovku trochu vyviklanou možu s tim jezdit dale
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:09
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej tam nesmi byt ale velka vule chapes ne?? to bys pak odrovnal krouzky a valec a musel bys to dat pak znova na vybrus ...ja tam mma vul tak 2 mm do boku kdzy kyvu
Datum: 20. března 2009 21:09
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 podle toho jak vyvyklanou-do strany se to hejbat muze a vlastne musi-ale nesmi se hejbat pist nahoru a dolu na ojnicnim cepu-do strany muze
Datum: 20. března 2009 20:27
 čau draci, potřeboval bych sehnat klikovku na čezet 175/487 kdyby nekdo měl na prodej at se mi pro sim vas ozvě na email diky mocccc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:59
Jméno: stonda
IP: uživatel4172
 cau kluci.. zacinam s motorkama.. s neni mi jasny pojem vybrus, co to znamena?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 9:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel4236
 nemůžeš souhlasit s frikulínem jestli máš sériovej motor, tam by jsi toho po 10km moc nazajel, já jsem si ten jeho způsob nechal vysvětlit a už tomu rozumím, tím, že jeho motor točí takové otáčky je pak (cituji frikulína) "dlouhé a pomalé zajíždění ubližování motoru, protože se nestíhá dobře mazat" jinak u série bych taky doporučil 400 - 500 km, ale nevím jak to budu dělat já, nechám ho totiž vždycky nějakou dobu klapat na místě, pak jedu pak zas nechám klapat... asi si pořídím čítač motohodin...
Datum: 21. března 2009 9:13
Jméno: blazenn
IP: uživatel5533
 suhlasim s frikulinem
Datum: 21. března 2009 8:24
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to me zajímá jak to že ty mužeš zajíždet takle málo i když dáš nejkvalitnejší volej tak musíš počkat až si sedne pís a válec ne ? nebo máš nákej jinej povrh válce?
Datum: 21. března 2009 8:07
 400-500 km...? To bych umřel....  Já mám zajeto za 10 km....  Ale můj motor taky točí 10 000 otáček...a najede cca 15 motohodin ročně....  zajíždění je pro mě ztráta času...
Datum: 20. března 2009 23:54
Jméno: monax
IP: uživatel5572
 150km po výbrusu?To je blbost aspon 400-500km !pak teprv muzes normalne vytacet rychlosti a vse co k jizde patri!
Datum: 20. března 2009 22:37
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 pojem vybrus znamena,ze ve valci si nechas zvetsit objem ccm3 , brousi se to o 0.25 mm , a pak jak mas nasazeny pist a se vsim , tak musis opatrne zajizdet pist cca 150 km draha,to neturovat pak uz muzes jezdit jako ďas
Datum: 20. března 2009 20:01
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 19:58
Datum: 20. března 2009 19:45
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. března 2009 19:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 je to vlastně převrtání válce na větší průměr, dělá se to když je starý válec vyběhaný a nechceš utrácet za nový, hodíš to na výbrus, oni ti zvětší průměr (u fichtla standartně o 0,25 mm), dají ti novou pístní sadu a jezdíš jako pán. Zkráceně a zjednodušeně: vyvrtají ti do válce větší díru
Datum: 20. března 2009 19:43
 Pojem vybroušení válce znamená opětovné zkalibrování válce co se týče průměru ovality kuželovistosti zpravidla se válce brousí o 0,25mm mění se píst kroužky popřípadě uložení pístu v ojnici....pojem výbrus neni úplně přesný protože válce se honují...  Mělo by se říkat dám si válec na přehonování....
Datum: 20. března 2009 19:43
 zdarec.. hele, tohle to relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html - jakej je ve funkčnosti rozdíl mezi tim starým? a kdybych si ho tam dal, tak už by mi to dobíjelo dobře? já mám na starim zpálenou cívku, a tak nějaký potřebuju sehnat. to starý se už nedělá? abych nepřišel do mototechny, a nedal mi to starý  já bych právě radši tohle.. kdybych mu řek že chci relátko, tak mi dá takovýhle, nebo se dělaj ještě nějaký jiný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:53
 prostě se zeptám, seso, který by si mi doporučil ty?
Datum: 20. března 2009 21:53
 jo a mimochodem bude to normálně fachčit na tipu 356 jo?
Datum: 20. března 2009 21:50
Datum: 20. března 2009 20:24
Datum: 20. března 2009 20:21
 Na čezetmanii mě borci říkali a mají s tím zkušenosti,že to ničemu nevadí,ale musíš odebírat zase jen 45W,abys nepřetěžoval dynamo...
Datum: 20. března 2009 20:19
 a kdybych si koupil to za těch 390, tak taky už nebudu muset dobíjet baterku nabíječkou? bude mi to dobíjet samo? a dost?  jinak dík moc za odpovědi..
Datum: 20. března 2009 20:19
 jo, a nevadilo by to, že tady to relátko je 75w a já mám 45w ? to je jedno?
Datum: 20. března 2009 20:17
 Jinak to elektronický relátko je na nic,že se dá zničit tím,že je přepoluješ a taky je to s ním na houby,protože když budeš chtít roztlačit motorku tak to nejde s tím elektronickým.
Datum: 20. března 2009 19:57
Datum: 20. března 2009 19:55
 Zdar loukotman, určitě bych šel do toho co napsal Ik, je to spolehlivý,taky jsem je nedávno dal do mého stroje ČZ 175 450.05 a dobíjí to s tím velice dobře,musíš to teda zapojit dle schématu,který někde mám a klidně to je seženu.
Datum: 20. března 2009 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 20. března 2009 19:46
 tak myslíte, že to bude líp dobíjet? který by ste si vybrali vy? - kdyby vám nešlo vo "originální" díl ?
Datum: 20. března 2009 19:36
 tak prodavaj se normalne i ty stary , ale tady je vyhoda že je to bezkontakt
Datum: 20. března 2009 19:32
 *starým
Datum: 20. března 2009 19:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vsude ctu ze polosynteticky a synteticky oleje jsou lepsi nez 2t a podle me to i tak je ale jak je to s fichtlem? (motor pro fichtla byl pro 2t olej udelanej)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 9:51
 kdybyses tu trochu pohrabal tak bys toho nasel kvanta resi se to tu furt.Jesi M2T tak kup ten ze zlutym napisem a cervenym vyckem aspon--ten je nereciklovanej ale je stejnak k hovnu zasere ti hlavu kanaly a hlavne mrte sracek ve vyfuku.jesi ti na fikoj zalezi kup Mogul stoji asi 130-150Kc.
Datum: 27. března 2009 9:51
 teda aspon mogul
Datum: 27. března 2009 9:51
 kdybyses tu trochu pohrabal tak bys toho nasel kvanta resi se to tu furt.Jesi M2T tak kup ten ze zlutym napisem a cervenym vyckem aspon--ten je nereciklovanej ale je stejnak k hovnu zasere ti hlavu kanaly a hlavne mrte sracek ve vyfuku.jesi ti na fikoj zalezi kup Mogul stoji asi 130-150Kc.
Datum: 27. března 2009 9:50
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 Jestli to ma bejt provokace,tak se prihlasim a smažu to....... uz toho mam plyn zuby......ses blbec šetřivej-jezdi na M2T....chces aby stroj spravne a dlouho fungoval....MAŽ ho poradnym OLEJEM..... beztak je to kaše,at to recykovany,tak to M2T super...dela to uplne stejnej karbon.....
Datum: 21. března 2009 13:45
 Dělení olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let. 2t znamé dvoutakt ale často se jim značí nejobyčejnější olej značky. Pro novjejší pionýry se už předepisovalo M2t.
Datum: 20. března 2009 21:28
 opet jsme u M2T...synteticky neema cenu tam davat, polosynteticky je docela vrchol (nemel by se davat primo vysokootackovy pac pak nestaci spalovat olej a ten chcije z vyfuku, enorme moc karbonizuje atd atd)...2T tak to je olej pro dvoutaktni motor, co s tim...jinak fik byl puvodne delany pro 4T olej kery se nazyval M6A bo tak nejak...pokud si myslel ze mt je lepsi nez ten na kery byl konstruovany, tak mas zcasti pravdu, ale jen v tom, ze se M2T pouziva vyhradne na 2T motory (a fik je 2T)...bohuzel M2T skoro este hur maze, mene se spaluje, sice tak nekarbonizuje ale zustava po nem solidni bordel...jsou dva druhy jak tu rikal Stadna, jeden je vcelku dobrej, ma aditiva proti kourivosti a maze, ten druhej je akorat tak na mazeni retezu, na ni jjineho se nehodi...rozpouta se tu dalsi z miliona dizkuszi ze M2T je dobrej/spatnej olej? stejne se prijde na to ze je spatnej ale za tu cenu, no nekup to...
Datum: 20. března 2009 20:34
Jméno: LIBOR
IP: uživatel5546
 JN JE TO TAK ,A LE BRATRANEC TAM LIJ VYSOKOOTACKOVEJ OLEJ A FAKA DOBRE A JA LIJU M2T PROTOZE JE TO DRAHY JAK PICA TEN VYSOKO OTACKOVEJ OLEJ .. ALE ROZDIL JE NIC MOZ ZA TY PRACHY..
Datum: 20. března 2009 20:05
Jméno: -FOH-
IP: uživatel4659
 Hojte, draci poraďte prosím, fichtl mi nechce vůbec držet volnoběh, nevím čím to je jak by bylo lanko dlouhe  ale to není
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:08
Jméno: LIbor
IP: uživatel5546
 hej je mozny ýe bys mel neco ucpanyho , jako treba trysku ,vyfuk,je hodne moznosti proste .. vetsinou byva neco ucpanyho ..nebo treba vzduchovejk filtr v pici nwm no zkus vse porcistit co souvisi se smesi apod..
Datum: 20. března 2009 20:08
Jméno: Vojta
IP: uživatel3558
 A když ani to nepomůže, tak si sežen jiný šoupátko, dole na šoupátku bejvá taková dírka, a při častým dotahování a povolování se dírka zvětší a pak dkyž to dotahuješ a
chceš to vyladit tak se šoupátko ani nepohne jen dotáhneš šroubek, takže nic nevyšteluješ , zkus kdyžtak vyměnit to šoupátko.
Datum: 20. března 2009 19:41
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele na karbecu si serit sroubek s pruzinkou (volnobeh) mel by byt povolen o 1,5 otacky
Datum: 20. března 2009 17:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau prosim chtěl bych se zeptat koupil jsem to 9zubí kolečko na kliku do fichtla originála chtěl bych s tim jezdit zavody ale když jsme viděl ten rozdíl mezi tim starim a tim 9 zubim tak nevim jestli to nebude moc spomalený nemáte s tim někdo zkušenost?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 19:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 psal jsem ti mail
Datum: 20. března 2009 19:04
 zkušenost s tim mam... potom budeš potřebovat asi 14z nebo 15z kolečko na sekundár a bude to jako kyby si tam měl normálně 13z a ještě jedna věc nakopávačka ta pude hodně těžko ale ještě se to dá a dávej si bacha když se smekneš strašně to bolí  doufám že sem ti poradil aspon trochu kdyžtak se mi ozvi kdyby ti nebylo něco jasné
Datum: 20. března 2009 18:47
Jméno: venca
IP: uživatel5567
 zdarec.mám čz 175/487 ale nevím kam mám zapojit uhlíky jeden jde asi na kostru ale ten druhý nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 9:15
Jméno: venca
IP: uživatel5567
 no jo ale ten drátek od uhlíku je krátký a nedosáhne až na tu svorkovnici
Datum: 21. března 2009 9:15
 ten co je vic dole(bliz k prednimu kolu) tak je na kostru,ten co je nahore tak pride na svorkovnici dynama,je to ta svorka kdyz u toho klecis tak vpravo nejbliz k tobe,proste ta blizsi na pravy strane,apon myslim ze si to pamatuju dobre
Datum: 20. března 2009 21:58
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 kdyz uz sme u tech zahadnej veci.....taky mam na fichtlu zahadu....dlouhodobou a neresitelnou..... fichtl mi jede normalne,chyta,leti vse Ok,ale jak ho roztocim nadoraz tak mu dojde štava(klasicky zacne skubat nez mu dotece benzin).....ALE....kohoutek mam uz asi tretí novej.....jeden jsem dokonce propiloval,ze to z nej teklo jak ze skodovacky benzinovy pumpy......hladinu mam nastavenou na max,kdy to este zavira,ventil ma nejvetsi mozny krok a jeste jsem ho provrtal aby mel vetsi prutok(ale aby zaviral)....stale je to na nic....castecne to lze kompenzovat tryskou 65 ze stadiona ale nakonec si stejnak zaškube a navic vubec nejede.....Sem z toho neštastnej.....skuosel sem hledat chybu i v eletrice,ale marne....odskouseno desatero zapalovani,svicek,kladivek,kondiků,induček a beze zmeny....zkousel sem menit karbec....beze zmeny....kratce to dalo pokoj po GO dokud nesel motor pretocit(ani jsem ho nepretačel!!)......A dela mi to jen muj fichtl.....este skusim vymenit nadrž   ,ale nic uz mi nenapadá........pritom do peraka mi tece z kohoutku uplnej čůrek(sem linej cistit kohoutek) a jede to 120 z kopce a necukne!!!! tady tece benzin jako hovado a proste škube...nevim.....asi mi z toho jednou hrabne....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2009 13:49
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 to neni zahada,to mas povolenej kontakt v prepinaci(sou nejtovany) a protaci se ti dokola kabel od svetel a jak se opre o kabel od inducky,tak to vynechava a nebo nejede......
Datum: 21. března 2009 13:49
 taky mám záhadnou věc... ale je to už dlouho... valím na fíku do kopce, zhasnu světla, a chcíplo to celý  ... dělalo mi to tak několikrát, když sem to roztlačovsl z kopce, tak to nechtělo chytit, dokud sem ty světla nezapnul, když sem jezdil se zhasnutejma světlama, tak mi to vynechávalo, tak vod tý doby jezdim pořád z rožnutejma, a z rožnutejma to i líp startuje, neim proč, ale je to tak, ale hlavně když to neni na opak, a to mi stačí..
Datum: 20. března 2009 19:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 To Jawan21 ® : Mas moc pekný fichtly....hlavne tu 21...ten odstin nema chybu....kolik te vysla renovace??? jestli chces,ozvi se na ICQ: 371 264 645 ....rad bych to probral...
Datum: 20. března 2009 17:55
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 17:52
 Stando při jaké rychlosti ti to dělá? ja na 05 když jedu 65 což už je naní fakt dost když tam mám 12ti kolečko. Tak mně to dělá taky ja si myslim že už se motor nechce dal přetočit a dava mně najevo že už se mu to nelíbí  Nevim ja to neřešim protože nemá cenu pionýra takhle honit ja jezdim prumněrnou rychlostí 55 km/h na 12ti kolečko... a je to naněj tak akorat. Jo a jinak mam 3 kroužky na tej 05, na modrym 2 a ten tah je znát 05 líp táhne a modrá 21 jede rychlejc a víc de dootáček... ale zase v kopcí strácííí.... Můj názor 3 kroužky jsou lepší.
Datum: 20. března 2009 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 17:27
Datum: 20. března 2009 16:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. března 2009 16:27
 poslední věc co mě napadá.... jde ti do nárdže vzduch?.....nemáš ucpaný odvzdušnění?
Datum: 20. března 2009 16:22
 nn stim jsem si uz hral a nic ale ja tam mam fitr palivovej tak to je mozna tim
Datum: 20. března 2009 15:56
Jméno: fgh
IP: uživatel5336
 taky mi děla benzin teče všechno asi tak 10 min to vali jak svina ale pak nepřidam ply a je to liny řek bych že to bude kroužkama
Datum: 20. března 2009 15:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 15:50
 Přesne jak řikáš stando to mi dela fichtl taky nejde vytocit akorat kdyz drzim cupovak tak to jede ja prase na plny koule ale zatim jsem to neresil ale chtel bych stim neco udelat
Datum: 20. března 2009 15:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
Datum: 20. března 2009 15:23
 zdarec draci mam takovou prosbu ja jsem startoval jawa pionir 21 a najednou z niceho nic se me zasekla klika na startovani a zaseklo zadni kolo,ani řadit nejde nevite cim to jee ??co mam udelat aby to bylo normalni jako driv??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 20:23
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:23
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 segment startováni je na sranec a aj bych vyměnil startovaci kolečko v převodovce,protože esi tě to dělalo dyl,tak byde taky na sranec
Datum: 20. března 2009 18:21
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 myslim ze mas pravdu
Datum: 20. března 2009 16:57
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim že ti nezbyde nic jinýho než pulit motor
Datum: 20. března 2009 16:54
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 Zdar panove vcera jsem tu psal ze si me pincek sam pridava plyn kdyz je teplej a prej to bude guferem. Ale to pridavani plynu dela i kdyz stoji na miste na neutrel a kdyz trochu pridam tak se ty otacky zacnou zvedat ale jenom kdyz je motor teplej. A motor si myslim ze je v dost dobry kondici nikde zadnej olej netece a nakopnout de na poprvy a jede po province 65 -70 jak se mu chce a motor ma najeto tak 1500km ,motor se kupoval v mototechne uplne novej v roce 1988 a tak je mi divny ze by bylo spatny guferu kdyz ten motor ma tak malo najeto. Tak jestly to nemuze delat jeste neco jinyho??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:48
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale mě se viklaj štefty které drží kolínko karbecu u válce!! to znamená, že výměna válce pomůže, poněvadž ty závity jsou vyřízlé ve vršku válce, ty jsi myslel ty co drží válec u převodovky, to je jasné, že tam bych si výměnou válce nepomohl... takže ještě jednou - mám vyviklané ty, na kterých je matka na osmičku klíč, na hlavě jsou desítky tušim...
Datum: 20. března 2009 21:48
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:37
Jméno: LIbor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem to nevydržel a jel jsem se projet, začalo to na neutrál tahat plnej plyn non-stop, to už na mě bylo moc... pídil jsem se po zradě a zjistil jsem, že se mi kinklají štefty od válce a kolínka, štefty jsou nové a se starými se to nekinklalo, asi tam plácnu lepidlo na šrouby a když to nepomůže, tak nový závit nebo jiný válec, no a jak se to kinklalo, tak se matky povolovaly a vzduch tam šel jak divej... musim ho nechat vychladnout a pak vlítnu na to lepidlo a zítra až to zaschne napíšu výsledek!
Datum: 20. března 2009 16:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 hele bud mas hodne nizkou hladinu(ale to by potom nejel 70!!) a nebo si to nekde fouká.....pokud je to motor z mototechny z roku 1988 tak te ujistuju,ze v ty dobe to byli nejvetsi prasata na vyrobu montaz......co zacali stahovat motor imbusama tak se neobtezovali ani tesneni namazat olejem a srali to tam na sucho...takze okamzite vzniká x variant kde to muze foukat.....muze to foukat i pod valcem......to ze ti z toho musi tect benzin mezi karterama je jen taková fáma....muze foukat vrchem a vse bude naprosto suché......byli dobytkové.....lidi delali na hodiny ne za odvedenou praci......a na nočních se hodne chlastalo(to se chlastá i dnes   ) a pak sis taky v 83 koupil mustanga,kterej ujel 3 km z mototechny a kleknul motor...... je to peklo tyhle motory.....nevim kolik si za nej dal,ale zlatě si zgeneralkovat svuj,....aspon vis co v nem je a jak......
Datum: 20. března 2009 15:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to gufero mohlo zpuchřet stářím, to neovlivníš, mrkni na to a uvidíš co uvidíš, mě se to na fichtlovi začalo dít taky, přesně to co říkáš, ohřeje se a jednou za čas si přidá plyn zhruba tak na úroveň půl plynu, dvě-tři vteřinky se tam drží a pak to spadne, to se stane tak jednou až maximálně dvakrát za minutu, ale gufera jsou nový, ještě jsem to nezkoumal, až bude teplo, teď bych zmrznul  jak to tak pročítám za poslední dva dny, tak to vypadá na vzpouru fichtlů!
Datum: 20. března 2009 14:37
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 jo a jeste nikdy nebyl pulenej
Datum: 20. března 2009 14:31
Jméno: p
IP: uživatel5311
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 20. března 2009 21:54
 Když už machruješ tak správný název je HŘÍDELOVÉ TĚSNĚNÍ  Ale nic proti....
Datum: 20. března 2009 19:52
 Gufero je výrobce (nebo taky "SLANG"  správný název je těsnící kroužek. Ale nic proti.
Datum: 20. března 2009 15:17
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 simering = gufero
Datum: 20. března 2009 14:22
Jméno: p
IP: uživatel5311
 je možne?že jak se mi do karbece dostane voda tak mi to samo jede so otaček i bez plynu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 Pan je asi odbornik......tak kdyz si to myslis....ja ti to neberu......
Datum: 20. března 2009 17:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 s vodou by to nepřidávalo spiš chcípalo
Datum: 20. března 2009 17:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 Ano....ale ve vysokejch škytá...
Datum: 20. března 2009 15:09
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ne, to by mohl dělat falešný vzduch nebo olej se vzduchem z převodovky, s vodou by to mělo chcípnout
Datum: 20. března 2009 14:25
|



|