Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar draci, koupil jsem Jawu 350/639 a dostal jsem kromě původního taky halogenové světlo, když ho ale rozsvítím tak alternátor nestíhá dobíjet, takže se chci zeptat co se s tim da dělat, kromě zpětného přechdu na původní zářivku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 10:21
 Karlosi, 12V VAPE má výkon 150W, alternátor má výkon 210 VA. Takže podle tvý rady by si tam dal slabší zdroj elektricky. Romku, koukni se kolik má ta žárovka watů a jestli nemáš něco s alternátorem.
Datum: 24. března 2009 10:21
 jako nejlepsi reseni mi prijde koupit VAPE ja mam na 487-ce stejnej problem a taky si ho chci koupit a s VAPE nebudes mit problem s dobijenim
Datum: 23. března 2009 19:53
Jméno: Lub
IP: uživatel2890
 Zdarec potřeboval bych zjistit, když si koupím motorku dovoz z Německa a nemá tp na kolik mně vyjde přepsání+tp? Jo a platí i ten ekologický poplatek u motorek? Bude to 125-ka. Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 21:42
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 presne tak kdyz nema tp tak nic prepisovat nemusis ale me vyslo prepsany na cca 3000
Datum: 23. března 2009 21:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ekologická daň se na motorky nevztahuje a jinak když to nemá tp, tak nevim co bys chtěl přepisovat
Datum: 23. března 2009 21:15
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
Posl.aktualizace: 24. března 2009 17:32
Jméno: Standa
IP: uživatel3911
 Tak zaprvy.......to je prevodovka delana tak,ze prodlouzenim jednicky se kvalty priblizili vic k sobe.....a pro pana HATAK.....tak mi ji udelej na zakázku....pokud bude za mín,tak ti rozdíl doplatim
Datum: 24. března 2009 17:32
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 20:35
 Vím jak se to vyrábí mám na to školu, takovou cenu to nemá věř mi.
Datum: 23. března 2009 20:06
 a hatasy cena je velká, ale kdybys aspon věděl jak se to vyrábí tak mlčíš. ono se to nedělá na koleně, ono to dělají mašiny a neni to hotové za 5 minut, takže cen a tomu odpovídá
Datum: 23. března 2009 20:00
 no a docíoýš taky toho že budeš mít líp odstupňované převody. tj mužáš to kopat hned po sobě. do sériového motoru zbytečné
Datum: 23. března 2009 19:58
 docílýš hlavně toho ž etvůj motor bude o 3500 kč dražší
Datum: 23. března 2009 19:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 HmHM hatasy...ty to máš?...a jak může takovej chytrolín jako ty vědet jakou to má cenu!!
Datum: 23. března 2009 19:52
 Vyhodíš peníze za blbost, stejně je to předražený, takovou cenu to nemá!!!
Datum: 23. března 2009 19:36
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 19:13
Jméno: michal
IP: uživatel5591
 zpomali se ti to
Datum: 23. března 2009 19:07
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau mam doma pist a na nem jsou takove větší rihy možu s tim jezdit ja sem si ho totiž skratil a,co to udela když jsem to skratil ale neudelal jsem na koci ten naběh
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:39
 to radši připiluj sací i vyf.kanal.z tveho pístu si uděllej třeba těžítko.zakladem pro dobry vykon je 100%stav motoru.na odřeny pist ti to nepojede i kdybys ho uřezal pod čepem.jeden znamy zavodnik mi rekl:nevymýšlej co je už vymyšlene a vyzkoušene!!!!
Datum: 23. března 2009 20:39
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 to se zkracuje max o 2mm ted ti to akorat bude flusat do karbecu
Datum: 23. března 2009 20:27
Jméno: Hasas
IP: uživatel1337
 Zdar,co na ňom uřezáváte???Já to furt nemůžu pochopit.Poraďte mi................
Datum: 23. března 2009 20:01
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cus pls potrebuju jestli by ste mi sem vypsal povinou vybavu motorky co vsechno musim mit pri sobe!diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 18:50
 a ani tu pojistku mit nemusis pokud je to na fika...a pak samozrejme ridicak, technicak, doklad o pojisteni (zelenej, byval i zlutej ale ten se uz myslim vozit nemusi), nalepku technicky, obcanku...tot asi vse
Datum: 23. března 2009 18:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle už tady bylo kolikrát!!! tak nebuď línej a věnuj dvě minuty hledáný(to sem přehnal ty dvě minuty no  )
Datum: 23. března 2009 18:46
 Od každýho druhu žárovky jednu náhradnía a nářadí potřebné k výměně, jednu pojistku a motolékárničku.
Datum: 23. března 2009 18:45
Jméno: Joxa
IP: uživatel2136
 Nazdar draci, mám problém s náhonem tachometru. Nefungoval mi, tak jsem se rozhodl, že jej zpravím. Vytáhl sem lanko a úplně OK, takže musí být vymleté zuby...taky OK a ty tyčinky na rozetě taky OK, zkusil jsem jiné lanko a nic. A pokud nechám lanko jen v tachometru a točím jím rukou tak se tachometr otáčí. Už si nevím rady, mohl by mi někdo poradit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 20:18
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 a v tom 4 hranu se ti to netoci
Datum: 24. března 2009 20:18
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Máš zoubky na rozetě? nEBO MĚ SE STALO ŽE JSEM MĚL V TOM JAK SE TAM DÁVÁ LANKO TO VYMLETÝ DALY JSME K LANKU TENOUCKEJ PROUŽEK PLECHU DO TOHO A MAKÁ TO
Datum: 23. března 2009 18:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jakej volej je nejlepsi lejt do fichtla (nemyslim do benzinu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 16:11
Jméno: pařezák
IP: uživatel6327
 pp90-převodák
Datum: 07. června 2009 16:11
 moly: a koho 
Js: tak to je na prd
Datum: 24. března 2009 15:51
 JAWA_ceZetak: Nevim jak u vás ale ve východních Čechách se před slova začínající na "o" často přidává "v".
Datum: 23. března 2009 21:41
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 20:43
Datum: 23. března 2009 20:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 kup ten PP80 ale jestli ti klouže spojka tak PP90
Datum: 23. března 2009 19:00
 da se dokonce i PP75, tam je ale nejaky problem se spojkou pak (tusim ze je ridkej a spojka prokluzuje), jinak jak rikali ostatni draci tak PP80/90, vyrabi ho treba Mogul, Paramo...u nas sem ho tedka kupoval (Mogul PP90) a stal me 104Kc, jako minuly rok...takze parada...ostatni se nevyplati pokud nezavodis a nejezdis na fichtlcupy gde to dostane naprdel, tak je to o necem jinym...
Datum: 23. března 2009 18:42
 Do převodovky nalej PP80. Některý značky ho maj pojmenovanej malinko jinak. Tenhle olej je sice levnej, ale úpně stačí. Lepší oleje jsou už velkej cenovej skok. Do tlumičů by měl přijít tlumičovej, ale daj si tam olej podle toho, jak je chceš mít tuhý.
Datum: 23. března 2009 16:26
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 PP80/PP90
Datum: 23. března 2009 16:23
 zdarec potrebuji na fichtla regulator? obeslo by se to bez nej?diky za odpovedi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 18:41
 přeci tlak vzduchu
Datum: 23. března 2009 18:41
 A co bys s nim chtěl na fichtlu regulovat?
Datum: 23. března 2009 15:42
Jméno: Martin Pajer
IP: uživatel5589
 Cau hele chtel sem se zeptat potreboval bych 14 zubé přední kolečko do jawy 250 dělá se toto kolečko vůbec?? a jaky je rozdíl že kolečko 15 zubé s rozměry vnitřku 2.5 cm a 2.1 cm je o hodne drasi nez normalni s malym stredem dik MP
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 15:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prave prave zajizdim fichtla a snazim se to udelat co mozna nejlip ale kazde kteryho sem se ptal tak mi rek o zajizdeni uplne neco jinyho
jeden ze to mam zahrat a pak stridave vytacet a ten druhej zase ze to tocit nemam vubec. jak to teda vlastne je ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:01
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 když to dáš dohromady tak ho nech pěkně zahřát, třeba 5 minut na volnoběh a pak jezdi na otáčky který budeš používat po zajetí, ale jenom na 1/2 až 2/3 plynu aby motor nebyl moc zatíženej a zbytečně se nepřehříval
Datum: 23. března 2009 20:01
 este jedna dulezita poznamka - gdyz pojedes z kopce a budes citit ze je to liny ze zacatku a ze to ztraci tah, vypni zapalovani a otevri na plno plyn, pod kopce si to zapalovani zas zapni a jed dal, takhlec se to da za jizdy castecne ochladit...
Datum: 23. března 2009 16:39
 jo a ktomu zajizdeni - ze se dusi hned od zacatku, nesmi se to ale existuje tzv. rychle zajizdeni ze to za jeden den zajedes, to je strucne receno ze jedes pomalinku nejakou casu a pak tomu na nejaky cas das plny kotel...delavalo se to jednu dobu u vyssi kubatury Jaw (tusim 250), dodneska se ten navod negde vali na netu, pak se prislo na to ze se to sice rychle zajede a ani se to nic neponici ale ma to pak velke vule...uz sem ti to jednou rekl, snaz se jezdit s co nejvetsim otevrenim soupete, pri NIZKEJCH opakuji pri NIZKEJCH otackach ale aby si mel co mozno nejvic otevreny plyn...nesmis to honit ale dulezity je tam ten prutok smesi, ne ze te napadne negde z kopce tam nechat zarazeny kvalt a zavres plyn nebo este hur, ze budes brzdit motorem...jinak jak rekl Standa, po vybrusu si to musi sednout, je to tesny, nerovny (ve valci se dokonce delaj jakoby takove kanalky pri pohledu proti necemu svetlemu to uvidis, je to pro lepsi chlazeni pri zajizdeni, jak to zajedes tak to proste sjedes a pak to tam nenajdes, to jen takove doplneni) a ma to velkou kompresi (pac je to tesny)...tot vse
Datum: 23. března 2009 16:36
 k ty cerny svicce - je to mozny pokud malo jezdis, tj ze se nestaci ani zahrat a uz ho uklizis, to je treba gdyz ho kazdy den jen nakopnes na stojanku a pak ho zas chcipnes, tim se ten olej nespaluje a zasira svicku, pak je moznost ze ta svicka je moc studena, tim nema samocistici funkci (treba to dela Brisk N14C, dej tam 15 a pokud i s ni to bude cerny tak tu 17 prinejhorsim - to je tepelna hodnota svicky), pak ti muze nasavat olej z prevodovky...jinak 3,5% to je priblizne 1:30 (28,57 a nejaky drobny)? mazej tak na 1:33...jinak newim gde by mohla byt chyba, dej jehlu do stredniho zarezu este...
Datum: 23. března 2009 16:30
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 zajizdim 555 s 3,5% polosyntetiky v benzinu a i na chudsi smes mam po dni svickou tak cernou ze se neda nakopnout. cim to je ?
Datum: 23. března 2009 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 hele vem to logicky....at v tom netápeš....po vybrusu neni valec ani krouzky nijak extra hladky a tim roste trení,s trením roste teplota a s teplotou se roztahuje jak píst,tak krouzky......cim vic se to ohriva,k tim vetsimu oteru dochází......aby si oter materialu omezil,tak se zajizdi pomalu a maze se poradnym olejem a dalsi veci je vyssi bohatost smesi,nez je bezná aby ve smesi bylo vice oleje....je to vse o chlazeni,mazani a pripadnym prehrivani......pokud ho budes honit,bude se hodne hrat,spatne se zajede a muze se i pridrit...... Existujou i pripady,ktere jezdili na lepsi polosyntetiku a honili ho skoro od zacatku a bylo to ok,ale nedoporucuje se to.......
Datum: 23. března 2009 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel5588
 seriový motory zajizdet pomalu aspon 400km a hodne mazat poradnym OLEJEM
Datum: 23. března 2009 15:38
 reknu ti to takhle musis ho prvne plynem jen polechtavat a pak den o de dne pomaly pridavat proste stupnovat
Datum: 23. března 2009 15:34
Jméno: abart
IP: uživatel5534
 seso to vape zapalovanie z venkovnym rotorem nebude? sem myslel ze bude v novinkach. nebo sa najprv musi vypredat to krosove?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 14:27
 ale prd,,, cekam az se udela,, na to krosove sem cekal skoro celej rok,, a na toto i kdyz mi bylo slibeno ze bude hodne brzo,,tak uz ani nedoufam,, pristi tyden budu vedet vice
Datum: 23. března 2009 14:27
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Posl.aktualizace: 23. března 2009 13:11
 Klapky se prodávaj od 300 po 5000 Kč...  Která je asi lepší....  Stejně pokud je to na nestandartní motor (což pionýr je) nevyhneš se odladění výšky domku a tvrdosti lístků....! Podle mě je klapka víc problémů než když máš dobře udělanej symetrák....  Ale každýho boj...  ZAtim sem viděl jen jeden klapkovej motor rychlejší než můj ostrej 2 kanál se sáním klasicky do válce....! Až mi někdo dokáže že jde použít klapka která opravdu zvedá výkon a má to smysl asi to udělám taky...! Zatim vim že to je jen sraní se s něčim pro dosažení udržení 1/5 nasáté směsy ve válci kterou by normálně symetrák vyhodil..........asi by to chtělo hlubší zamyslení....
Datum: 23. března 2009 13:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
Datum: 23. března 2009 13:11
Jméno: standa
IP: uživatel5588
 dobrá klapka........ja ale s klapkama nemam skusenosti....vim jak funguje atd,ale nikdy sem to nedelal..... myslim ze na skutr tuningu maj dokonce klapku s domkem tesnenima a hlinikovou prirubou na 19 karbec....taky dobra sada
Datum: 23. března 2009 13:05
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Chysta se odtud nekdo do Kozmic 4.4. na zavody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2009 4:58
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
Datum: 24. března 2009 4:58
Jméno: Joxa
IP: uživatel5100
 Do Kozmic u Opavy
Datum: 23. března 2009 14:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 cau chtěl bych se zeptat viděl jsem na fichtlcupech, že vzali výfuk z 20 vykuchali ho a na konec přivařili trubičku o proměru 2cm a 5cm dlouhou\r\nprý to je jako hikone myslýte že je to tak? podle mě jsou ty vyfuky vypočítavaj vzhledem k obsahu a pochinuju že je to nějak počítany
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 15:33
Jméno: nimand
IP: uživatel2424
 TAK TO KOUKAM ZE U NAS NA PRAXI TO JE UPLNE TO SAMI  MM NENI ZADNA MIRA A POKUD TO VIPADA ASPON TROCHU KULATE TAK TO JE V POHO
Datum: 23. března 2009 15:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
Datum: 23. března 2009 13:23
 Ale i jen co mi poskytují moje skromné vědomosti...  Trubička s dírou 20 mm délky 50mm je jako kdyby tam nebylo nic...
Datum: 23. března 2009 13:07
 Stejně na závěr rozhoduje zkouška...! Počítat se může kde co...ale praxe bejvá jinde...
Datum: 23. března 2009 13:06
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 zrovna tohle momentalne odladuji........je to vlozenej(vevařenej) protikuzel s koncovkou do origo vyfuku......ja ho pocital,jak oni....to nevim......
Datum: 23. března 2009 12:46
 ahoj mam dotaz bude tady jeste ten vyfuk Výfuk Dvoukomoráč-chrom diky za odpovet
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 13:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Taky se po nem shanim...... nepospicham,takze ti seso zahejbat nebudu a ani nechci......   nebudu kupovat jen vejfuk......
Datum: 23. března 2009 13:25
 porad nevim info,,budu to znat pristi vikend
Datum: 23. března 2009 11:05
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Servus draci... na jakym zarezu mam mit pri zajetym motoru plisek? Jde o CZ 250/455 mam tam 5 zarezu! diky mocc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 21:38
 No dle příručky se dává shora druhej zářez po záběhu,kdybys měl na záběh tak 4.zářez shora...
Datum: 23. března 2009 21:38
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 dikes... ale jeste potrebuju vedet jestli od spoda nebo od shora?
Datum: 23. března 2009 11:44
 Zdar draku,dle mě na 2.zářez - zajetej motor
Datum: 22. března 2009 21:48
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 prosim vas jakej ma prumer ta mala spojkova kulicka u pionyra ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 7:33
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 no, chci totiz vzit kulicku z loziska, jenom jsem chtel vedet presnej prumer. dik !
Datum: 23. března 2009 7:33
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,je to 5mm.
Datum: 23. března 2009 7:26
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ma 5mm ale jestli mas doma nejake stare kolo tak vem z ložiska kuličku možna bude stejna
Datum: 22. března 2009 21:39
 Myslim že 5mm, ale radši si počkej na jistější odpověď  pro jistotu
Datum: 22. března 2009 21:23
Jméno: Tomáš
IP: uživatel5583
 ahoj lidi chtěl jsem jse zeptat když dám motor na čz 125/453 motor z 175/450 a přepíšu čísla pude nějakej problem s policií nebo mužu jezdit beztarostí prosím pište spíšen email tom.cizek@seznam.cz dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 19:34
Jméno: matacz
IP: uživatel5434
 Zdarec to číslo nebruš na technický chtěj vidět typ takže se bude muset přerazit typ. Taky sem si tohle zažil
Datum: 23. března 2009 19:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5584
 Nech si v TP vymazat cislo motoru (stoji to 50,-) a vybrus cislo motoru,aby nemel zadné.......dal uz neni co resit......
Datum: 22. března 2009 21:18
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Draci info: firma motoelektro.cz chystá do tří týdnů přidat do nabídky kabeláž na fichtla 20,21,23, na jaký typ zapalování nevím, předběžná cena je stanovena na 300 Kč. Promiň Seso za reklamu, ale tohle tvoje kšefty nijak neomezuje, tak by jsi to tu mohl nechat  P.S.: proč to dneska běží tak, že to skoro neběží?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 16:45
 tak obchod to bude vice nez dobrej vzhledem k tomu ze dratky jsou za par kacek...nejvic by stala na celem tom projektu asi prace, kterou stejne udelas ty...ale co, hlavne ze se neco okolo fika deje
Datum: 23. března 2009 16:45
 no já si myslim, že to za 300,- bude hlavně dobrej business pro prodejce...... vzhledem ke "složitosti" elektoinstalace na fichtlu
Datum: 23. března 2009 16:32
 gdyz jsem byl tak o 6 let mladsi tak sme s jednim klukem predelavali celou kabelaz, mel draty, mel naradi, koncovky...hotovy to bylo za odpoledne pac zapojeny to bylo sice za chvilu ale nejvic na tom trvalo sundat zadni plech a ty dva odpojovaci gable jakoby prichytit k tomu plechu a zatrit jakousi barvou aby mu to nerezlo, nebyl to ani tak velkej problem, navod jsme meli, vcelku sme se vyznali a tak to slo raz dva...gdo to neumi a nema na to nervy at si to koupi, je to ale dobrej vyrobek gdyz to tak vezmu, prijde, namontujes a mas vystarano, gdo treba nema kabely a je linej si je za par supu koupit tak pro neho je jasna volba...ale jak rikam, je to dobrej napad delat celou elektriku...
Datum: 23. března 2009 15:27
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Ja budu mit slozitou kabelaz s tou elektronikou od chonga,ale obycejny zapojeni mas hotovy do hodiny,kdyz se s tim budes hodne piplat.....me vzdycky nejdyl trva protahnout ty kabely riditkama   jinak je to rychlovka.....
Datum: 23. března 2009 13:28
 ja vim,,to ho draka znam,, dela je dobre,, ale kdo ma cas a chce usetrit tak je to levnejsi si to udelat sam,, ale nektere jsou tak slozite ze je lepsi si to koupit
Datum: 23. března 2009 12:54
 ale je to pekny ze se o to tez negdo zajma, to me tesi, jak sem vydel jaky udelaly na parezy a araby tak to byla fakt parada a lejstro k tomu...pokud udelaj i tak dobre na celeho chrchla novejsi serie tak to bude fajn...dik zes to rekl  me srdce poskocilo...
Datum: 22. března 2009 21:40
Jméno: standa
IP: uživatel5584
 ja vam ji udelam za 200,- a nacpu vam ji i do bužírek
Datum: 22. března 2009 21:19
 Nazdar draci, nevíte jaký je průměr těch dvou tyčinek, které se používají na stlačení spojky??Jedna má délku 11,5 cm a druhá 2,5, ale nevím jejich průměr.Chtěl jsem si je vysoustružit, z jakého materiálu by jste mi to doporučili dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 15:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 vis co.....skoc si u vas do mototechny a to bude asi nejlepsi...stoji tak 20,-
Datum: 23. března 2009 15:48
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5590
 A kdybych to chtěl udělat s toho steftu z motoru, tak to mám taky kalit? A musím to rozříznout na a tyčky?nestačí jedna?(14,5 cm)
Datum: 23. března 2009 15:07
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 Steft z motoru.....no....nevim..... jinak z jednoho hrebiku(nevim presne kterej hrebik to je,ale je stejne sirokej) udelas jednu tycku na pareza....na tycky do 21 potrebujes 2 hrebiky......nekdo zakaluje jen konce,ja ho "kalim" celej.....pokud ho nezakalis,tak se rozmacka a zustane ti šprajclej v motoru a nebo se treba roztlemi ve spojce a ona bude klouzat.....
Datum: 23. března 2009 12:50
 ja sem to udelal ze steftu co drzi hlavu a valec na fichtlovi a mam to tam dodnes
Datum: 23. března 2009 11:03
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5188
 Hej stando, já teď nevím co mám dělat, jestli se naštvat a udělat si to nebo jestli se mám smát. A dvoustovka hřebík je široký 0.4cm ne? A když už tak ty ten hřebík nařežeš na dvě tyčky(11,5 a 2,5cm) nebo na jednu(14cm)?
Datum: 22. března 2009 22:02
Jméno: Standa
IP: uživatel5584
 prene tak....vemu dvoustovku hrebik,hodim ho na chvili do kotle,do zhavyho uhli,po chvili ji pohrabacem vyndam a hodim ji do vody...... funguje to
Datum: 22. března 2009 21:44
Datum: 22. března 2009 21:39
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5585
 Stando myslíš to jako tak že si koupíš dvoustovku hřebík a nařežeš si ho na tu délku?a jak potom ta spojka zabírá?Nejde poznat žádné omezení?
Datum: 22. března 2009 21:36
Jméno: Standa
IP: uživatel5584
 Ja je delam z hrebiků
Datum: 22. března 2009 21:20
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,průměr je myslim 5mm.Materiál bych ti doporučil 19312 nebo 19221 nebo 19421.Nezaponěň to hlavně zakalit.Čau
Datum: 22. března 2009 20:54
|



|