Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Tak dneska sem se byl poprvé letos projet.Nádhernej pocit.Motorka krásně táhne,výkon už od spodních otáček.Prostě paráda.Najel sem 4Km tam,nechal to chvilku schladnout a zas 4Km zpátky,a z válce se kouřilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 21:32
 V zimě byl celej motor komplet rozebranej a probíhala částečná go.Ale předtim ten motor nějakou domu byl vyndanej z motorky a kdesi uskladněnej.A samozřejmě nepojízdnej.Byly vylámaný kroužky,strženej závit na svíčku klika v háji,ložiska zarezlý,gufera tvrdý jak šutr.Když sem je vyndaval,tak sem j odlamoval po kouskách
Datum: 30. března 2009 21:32
 to je jasný.... to se ti tam přez zimu vysrážela voda, usadil olej a pod.... to se po 1. vždycky musí spálit....
Datum: 30. března 2009 19:42
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 to si udělal kremačku pavoukum?
Datum: 30. března 2009 16:54
 Máte někdo zkušenosti s menším, nebo větším sekundárkem? Myslím třeba 10, 14, 15, 16 zubí...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 18:20
 možná ten 11 zub táhne.. ale na cestě ti babety natrhávají.. víš co  já mám na mojí 555 14 zubů.. a je to fajn.. takové univerzál s tím mojím laďákem atd.. 15 zub mám doma taky.. ale to už je moc.. jednička a dvojka v poho.. trojka.. o ničem  odrážedlo  .. možná když to ještě poladím tyskou tak že tam ten 15ti zub pujde.. jako i takhle by se to dalo vytáhnout na nějaké dlouhé rovince.. myslím že by to nakych 85 jelo.. možná.. na 13ti zub to jelo přes 70.. na rovině samozřejmě..
Datum: 30. března 2009 18:20
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 ja mam jedenacti zuby na nadhera tahne jak svin
Datum: 30. března 2009 16:47
 Zdravim, potřeboval bych poradit.... mam 21 a jede krásně ale strašně málo to svítí, skoro nic nevidím.... pár lidí mi radilo přidat světelnou cívku, ale nevim jak se to dělá... nebo mi taky někdo říkal že si tam mam dát baterku...  co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel5649
 slabé magneto
Datum: 30. března 2009 15:27
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Hledej chybu v elektroinstalaci a zároveň budeš mít pravděpodobně slabé magnety rotoru. Takže zkontroluj kabliky a zkus sehnat silnější rotor. Možná ti to bude pak stačit. Překopání na čtyřpólové magneto je technicky náročná práce kde se miimálně bez soustruhu neobejdeš a bez elektroniky jakbysmet. http://www.mujweb.cz/www/elektronic/ctyrpol.htm
Datum: 30. března 2009 14:59
 Zdravim, potřeboval bych poradit.... mam 21 a jede krásně ale strašně málo to svítí, skoro nic nevidím.... pár lidí mi radilo přidat světelnou cívku, ale nevim jak se to dělá... nebo mi taky někdo říkal že si tam mam dát baterku...  co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 14:40
Jméno: kalda
IP: uživatel3517
 Zdarec,neobjednavali ste si v posledni dobe na http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning/ nejake zbozi do 1000 kč maji tam cenik na postovny a ja mam nakup za 800 tudiz bych mel platit za postovny 95kč a to se mi zda malo za PPL!Kdyz jsem jim psal E-mail tak mi na nej neodpovedeli.Predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 14:07
Jméno: 221
IP: uživatel5648
 zdar draci mám takový problém s moji 21 (dřív sem takový problém měl aj na 221 ale vyřešil to new pist) když je motor studený tak jede jako žádný jiný fichtl (na rozjezd jsem dal aj simsona) maximálku má přes 80 km/h po rovině no prostě jede úplně přepychově ale jen do té doby než se zahřeje motor jakmile dosáhne určité teploty po ujeti zhruba 10 km po rovně cestě asi 60 km/h motor začne ztrácet výkon (jako kdyby se pridiral) a jede hrozně, přitom předstih mám good(cca 1,4 mm) taktéž odtrh (0,4 mm) zvláštní je že na 15 svíčku je to nejhorší a na 14 ani nemluvím nejlíp jede na 17 (dřív mi ten motor dělal jiné starosti a to že střílel do filtru a taky po zahráti to ale po ujeti asi 20 km to už ovšem vymizelo snad postelovanim předstihu spíš si myslím že výměnou karatratoru protože přestal střílet ale zato ztrácí výkon, taky sem si všimnul že nadměrně žere, je to hrůza na týden když jezdím do školy na 221 mi stačí 5 litrů (nájedu zhruba 200 km) a u 21 je to 9 litrů tak mě napadlo jestli to není bohatou směsí protože taky extrémě dobře startuje předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:02
 ono je pravda ze srudenej motor potrebuje bohatsi smes, jede potom jak das gdyz je studeny (sak todlec wim i od Standy) a pak po zahrati to neni ono...ale 5 litru je moc, 9 je extrem, to snad jde pulka benalu do valce a druha pulka nevyuzita karbecem ven...urcite posteluj bohatost a pokud mozno tak si spals origo hlavni trysku (68-72 proste to co se dneska vyrabi) pac nedoakzu si predstavit jak se sestelovanym motorem ti to zere 9 litru, dyt je to padesatka a na T-72...dalsi co bych udeal tak ten filtr je jasnej, vycistit nebo rovnou koupit tam novej filtr, sesteloval bych hladinu v plovakovce (nezda se to ale plovakovou hladinou se da taky ovlivnit bohatost smesi) nebo pokud je deravy plovak tak vymenit za novy...delavalo mi to taky, mel jsem novej pist a krouzky na jedny 21 a ta byla taky perfektni za studena, to kopce brala na trojku a 75 nebyl problem, rychlost tam byla hned, dozajel jsem ten pist nez si to sedlo, zmenil bohatost a nemuzu si stezovat, lita dobre jak studenej tak teplej...jinak dotaz - nemas nahodou problemy za tepla s nastartovanim nebo nemenil si taky pist bo nemas tam cerstve zajety vybrus?
Datum: 30. března 2009 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel5649
 ucpanej nebo starej vzduchovej filtr....mozna moc uškrcenej airbox.....sou tam gumovy zaslepky.......vyhod je......nebude tak dobre chytat ale pojede pak dobre az se ohreje
Datum: 30. března 2009 10:45
 Zdar seso , seženeš mi org. brzdovou páčku na mosquito??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 21:23
 ako je najlepsie zacat s upravou motoru jawa20???chcem vyskusat vsetko
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel5643
Datum: 29. března 2009 22:36
 ako to spravit na pionier jawa 20.... nejake nawody su????5kanál, procesorové zapalován
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 21:05
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ten pěti-kanál nevim....ale to ...nejspíš myslíš tyristorový zápalko....je myslim návod na jawa-50.cz
Datum: 29. března 2009 21:05
Jméno: fida
IP: uživatel3755
 Zdar draci, zalokil jsem na 21 sroub na valci a kouka tam asi 1mm a zavit tam ubec neni jak by se to dalo vyndat ??? slysel jsem svareckou ale nevym jake mate skusenosti noc diky at vam to jezdi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 21:57
 Šroub je měkký materiál, takže udělej důlčikem do středu důlek. pak vyvrtej díru průměr vrtáku 5 potom vyřež šestku závit a našroubuj nový šroub, hlavně to neprovrtej durch
když si netroufneš tak řekni nějakýmu zámečníkovi je to brnkačka práce na 20.minut čau
Datum: 29. března 2009 21:57
Jméno: standa
IP: uživatel5643
 navrtat opatrne malym vrtackem ve stredu a vyndat vytahovakem .....je to taovej cervik s opacnym zavitem......
Datum: 29. března 2009 21:40
 na ten zbytek sroubu navar karosarskou 6 podlozku a k te podlozce pak matku
Datum: 29. března 2009 21:30
 Vem aatku a navař ju tam ja tak vytahuju zalomený štefty ve válci.
Datum: 29. března 2009 21:09
Jméno: Tomík
IP: uživatel2466
 Čau potřebuju vědět jakej řidičák potřebuju k tomu New Pionyru a jestli to má značky a tudíž dělá technickou nebo je to bez značek jak mopedy nebo babetta. Potřebuju to vědět moc díky. Čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 18:54
Jméno: Tomík
IP: uživatel2466
 Moc dík draci. Ptám se proto že mám přes 50 let staryho veterana puch to je moped a taťka ma taky puch ale jenom 2 rychlosti na obouch se řadí na levý ruce. A když s tím má jet na ryby tak ten motor je slabej samotnyho ho to veze v poho ale když dá ten náklad tak to trpí. Tak sem do něho namlel že by ho neměl tak ničit  a new pionyr se ukazal jako dobry vychodisko. Moc dík
Datum: 30. března 2009 18:54
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ty první betky a new pionýry měli v TP rychlost 65km/h,takže když natrefíš na skladový kousek,tak to musí být A1,ale teď už se vyrábý jen s rychlstí 45km/h,takže AM.
Datum: 30. března 2009 7:16
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 50ka s konstrukcni rychlosti do 45km/h. Takze AM.
Datum: 30. března 2009 3:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5643
 Ja si myslim ze by to mohlo bejt AM,ale na značkách....... jako nevim jak limitovaný edice,ale jinak je to stejnej motor jako je Betka a ta je AM myslim......kdyztak mi opravte......
Datum: 29. března 2009 22:26
 nejsem si jistej, ale myslim, ze A1 125ccm do 11kw
Datum: 29. března 2009 20:42
 Prosimtě a neměl bys dekl (na zavirani) na ten uložnej prostor pod sedadlem mustanga (tam kde se dává nářadí a lekarnička ) nevite kde to mam sehnat pls .
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 20:35
Posl.aktualizace: 30. března 2009 20:37
Jméno: neumetel_175
IP: uživatel5084
 http://download.cz.hellshare.com/fichtl.jpg/243251 už je to lepči??
Datum: 30. března 2009 20:37
 Kdo si hraje nezlobí  Já plánoval u Stadiona hodit řadičku doprava a startování na páku doleva (tak půl roku), ale nechtělo se mi v tom hrabat a ničit tak hezkej stroj...možná u S22
Datum: 30. března 2009 12:00
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 nekdo si hral a obratil fotku
Datum: 29. března 2009 22:15
 jo, prototyp pareza, prve byl se slapatky a pak se startkou vlevo, az na to ze se zadny nedochoval je to vcelku dobra pripominka...
Datum: 29. března 2009 21:42
Jméno: Expert
IP: uživatel1651
 Je pěkný že si hrajete na chytrý, ale ve skutečnosti byly starší modely pionýrů opravdu vybaveny startovací pákou v levo
Datum: 29. března 2009 21:37
 no jo neni nad to mit odkapavaci misku, rozetu a celou retezovou soustavu, nakopavacku vlevo a vyfuk zas vpravo, to je proste gól!  je to zrcadlove obraceny, nic vic, nic min  ale jinak bezna vec
Datum: 29. března 2009 21:26
 no to víš... jsou hoší, kteří nestrácejí čas na kompu a místo toho radši jezdí !!!!!
Datum: 29. března 2009 21:11
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 kdyby to ten co to dělal chtěl mít věrohodný udělal by to ve photoshopu... pokud teda není lamka a umí to s tím
Datum: 29. března 2009 20:53
 ne.... je to jenom překlopený... to zmákne i Malování...  ale vypadá to věrohodně co....
Datum: 29. března 2009 20:37
 ne.... je to jenom překlopený... to zmákne i Malování...  ale vypadá to věrohodně co....
Datum: 29. března 2009 20:36
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Startovací paká v levo,běžná věc
Datum: 29. března 2009 20:35
 jo? ty sis toho motoru ani nevšiml co ty experte?
Datum: 29. března 2009 20:35
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Jako nic moc 
Viděl jsem daleko lepší.
Datum: 29. března 2009 20:33
 Zdar potřeboval bych od vas poradit je to asi blbost ale stejně. V pravem víku u pionýra kde se šteluje spojka a tam kde sou zasunutý tyložiska v tom krytu má tam být v tom krytu jako by pod tím ložiskem díra? Prave mam to u dvou pincku vypadato jako roztrženej kryt toho hliníku. A kdyš je všechno namontovaný tak nejspíš z tí díry teče olej poradte my prosímvás díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:55
 Chlapi,kolik oleje se vleze do nádrže do fichtla 555? Poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 20:34
 Netušim, ale myslim že do podobnýho motoru to bylo kolem 0,3 litru...takže můj odhad je do půl litru
Datum: 29. března 2009 20:34
Jméno: rroman
IP: uživatel606
 nee ja myslim ten olej do spojky nebo na co je,jak se lije z boku motoru
Datum: 29. března 2009 19:58
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zřejmě myslíš kolik se dává oleje do benzínu,no jestli máš plastové víčko nádrže,tak já jsem slyšel,že do plné nádrže benzínu se dává,jedno to víčko,ale z praxe to nevím,protože já mám hlinikové víčko a tam ještě ta nálevka není.
Datum: 29. března 2009 19:07
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 nazdarek draci..mám takovy problém..nejede mi fichtl..xD..kkupil sem od kamose chrcka..byl v pohode akorat bez stupacek a zadni brzda..a ještě ten den se ho zprovoznil(brzdil sem jenom predni..xD)..blbnul karburátor ze začatku ale pak stryko pošteloval s tryskama vyfukal a volnoběk pošteloval a jelo to pohodka..tak sem ho dal do sklepa..druhy den ráno už nenaskočil..kamos prisel a resili sme to..benzin tece,trysky ciste,karbos cisty,¨proste secko v normálu..ale skousel sem ho roztlacit,nakopnout..nic..i svicka byla sucha..tak sme oddelali karburator ze a ani kapka nekapala do valce..ze tak sem ho zase rozebral profulak secko vycistil..dal spatky a uz svicka je mokra ale nechce to chytnut..elektrika ide..svicka mokra..benzin tece..takze asi porad neco s karburatorem..nevite nekdo co s tim muzu mit..?muze to byt volnobehem..?nebo tim ze ten kamos co sem to od neho kupil rikal ze ten valec zadrel ale mi jel normalne v pohode a ted uz nechce chytnut..?Dik za odpoved sem fakt v pasti zacinam mit abstak ze sem tyden nejezdil..xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 15:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel5650
 pls poradte sa tim predstihem popr.napiste nejaky odkaz na to jk se to dela budu vdecny dik moc..
Datum: 30. března 2009 15:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel5650
 ejste vedet jak se predstih nastavuje..xD
Datum: 30. března 2009 15:20
Jméno: kahisek
IP: uživatel5650
 myslite ze to muze byt predstihem?
Datum: 30. března 2009 15:18
 Myslim že je jedno jak rychle to tlačíš (ale když je to nepatrně, tak to třeba zapaluje ve vysokých otáčkách a ve středních to nestíhá), když ti to bude házet ve chvíli když u svíčky nic není, tak ti ani kopec nepomůže
Datum: 29. března 2009 20:37
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 ale bez predstihu by to melo chytnout kdyz to roztlacim z kopecka nee?
Datum: 29. března 2009 18:57
 Je možný že to sice hází ale v jinej okamžik...takže je to na nic....zkus nastavit předstih
Datum: 29. března 2009 18:44
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 skousel sem tam asi 5 svicek..co chvili sem to menil..
Datum: 29. března 2009 18:31
Jméno: martin.popo
IP: uživatel4545
 Muže třeba hazet malo,,skus ji vyměnit
Datum: 29. března 2009 18:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel5642
 jj hazi..
Datum: 29. března 2009 18:21
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a hazi ti jiskru
Datum: 29. března 2009 18:18
Jméno: RealTekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci...Potřeboval bych poradit jak si upravit fíka do krosu...Lépe řečeno si chci seřezat zadní kryt a blatní, tak prosím Vás poraďte jak...Posílejte třeba fotky nebo odkazy na nějaké obrázky....Nebo jestli víte o nějakým dalším vizualním tunningem tak neváhejte a hned mi ho tu napište..Díki..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 20:39
 ...a nebo ti, ktery nemaj penize  Ale neřezej to (snad není pozdě), to to radši někomu prodej a kup za to ten plastovej.
Datum: 29. března 2009 20:39
 nerezejto, to ho radsi sundej! je to pro ostudu a mas snad tolik cti ze ho tam bud nechas nebo si sezenes jak rikali od Sesi, nebo ho sundej...ten seriznuty blatnik je strasnej kyc, newim proc to chces rezat, uriznuty je to jak pest na oko, delaj to jen blbecci co si ho nevazi...
Datum: 29. března 2009 20:01
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale vždyť když si koupíš ten plastový zadní blatník u Sesy, tak to vypadá jako kdyby jsi to seříznul!!! A ještě k tomu to budeš mít lehčí a pojede ti to možná rychleji  A uříznutý zadní blatník na fichtlu podle mě nikdy nevypadá dobře! A plast ti nezrezne pod nánosem bahna!
Datum: 29. března 2009 18:21
 když se to neodflákne tak to vypadá dobře...
Datum: 29. března 2009 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel5643
 nedelej to......je to akorat pro ostudu.......
Datum: 29. března 2009 18:15
Jméno: RealTekK
IP: uživatel4514
 No to sice vím..ale ať to vypadá trochu jako kros...Najde se někdo jiný kdo poradí?
Datum: 29. března 2009 18:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tím, že seřízneš zadní blatník, neupravíš fichtla do krosu!! kup si raději u Sesy plastový, ten vypadá jako seříznutý a vem k tomu rovnou i přední blatník a kryty rukojetí, nedělej tuning flexou, sám určitě víš že je to blbost...
Datum: 29. března 2009 17:52
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau za kolik motohodin se musi vymenit olej na fichtlu a kolik hodin je jedna motohodina
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 16:36
Jméno: luk@s
IP: uživatel5540
 motohodina je např u krosek a je to 1hodina po kterou motor vrčí (jede) oprevte mě jestli kecam
Datum: 30. března 2009 16:36
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 pač mi nejde tachometr
Datum: 29. března 2009 22:27
Jméno: Horst
IP: uživatel5645
 Proč řešíš motohodiny ? Vyměň olej sezoně a nebo podle km (3-5000 km ) Motohodiny jsou např. u stabilních motorů nebo stavebních strojů kde nejdou určit km.
Datum: 29. března 2009 19:47
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 asis me nepochopil ale nevadi, na tu motohodinu tž tu byli 2 otazky
Datum: 29. března 2009 19:11
 Kolik hodin je jedna motohodina.......???? 62351154581541,457548257542145 sekundy...(některý dotazy nejsou pochopit ani po hlubší úvaze...  )
Datum: 29. března 2009 17:11
Jméno: cucak
IP: uživatel5623
 prosim vas o radu.mam panelku s reumalechma a e smerovkami.na parobili je jeden virez na prepinac svetel a na druhej strane ten virez neni tak kam mam dat prepinac smeroviek ket tam ten virez neni jak to je origynal dik za odpovjet
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 15:07
 Jak mám zjistit kolikátej je ve válci přesně výbrus???můžete mi napsat na jakej výbrus je přesnej průměr?!díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 16:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 na pistu na te ploše je to tam tatukany a jestli to maš od karbonu tak vezmi ocelak a očisti to jinak 0vybrus je 38,00. 1-38,25 , 2-38,50
Datum: 29. března 2009 16:12
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html tady je tabulka....
Datum: 29. března 2009 15:38
|



|