slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1811  1812  1813  1814  1815  1816  1817  1818  1819  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
cau , hej chci se zeptat na gufero v klice smerem od zapalovani...kdybych ho chtel vymenit musel bych pulit motor a nebo jde tam dat smerem ze zapalovani??.. a ma to gufero vliv na teplotu motoru apod??např. kdyz je praskly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: georgpark      IP: uživatel5546    
ty umis tak vymenit svicku pokud nestrhnes zavit:-Djnac si nic neudelas sam
 
 
Datum: 18. dubna 2009 23:06
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
a hlavne jeste pouzdro tak to asi pofrci za strycem pavelcem..
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
valec s pistem v pici jsou
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:21
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
LOL Výbra výbrusu nejistý :-D:-D
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: Georgpage      IP: uživatel5546    
to bude spatna spojecka jak to tak vidim
 
 
Datum: 18. dubna 2009 12:55
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
teda sem jako vymenil hlavu ... ale pist je skrablej , a ted hop du prave rozdelat a podviat jse jestli je na vybrus vhodny! kua ... zase 450 bude v píči..:-)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 7:52
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
karlos mam , ale uz je to tak rok a pul a to je uz davno zajety..ale kdxyz to chcu roztlacit tak je tam tlak jak svina a sem tam nekdy prokluzuje nakopavacka .. jako kdyby byla utahla spojka.. je mozny ze by byl pridrity,protoze mam novou hlavu a jak sem mel tu starou , tak kousky ze zavitu hlavy se dostali do valce a je trosku skrablej pist .. ale uz to mam vymeneny tak 14 dni a jelo bezvadne.. a ted zniceho nic sem nejezdil tyden ,vytahnu fichtla a kurva za minutu bys mohl delat vajecny amolety :-):-D:-D jaky mas e-mail?
 
 
Datum: 18. dubna 2009 7:50
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik. a gufero by nemělo mít vliv na teplotu motoru že se ti to přehřejva tak muže bejt ve válci větší tření. neni ten motor po výbrusu ?
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
karlos mas peknou masinu :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
hej a kdyz je patny gufero .. muze se to i treba prehrivat a nebo blbe roztlacet?? ze je tam tlak jak svina musis tlacit co dovedes??:-D:-D:-D:-):-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak řiká kolečko a špatný gufero pod zapalováním má vliv na chod motoru, jelikož kliková skřáň u dvoutaktu musí bejt absolutně těsná a když praskne gufero tak ti začne sát vzduch zvenčí a skříň se vyplní vzduchem zvenčí místo směsí benzínu a motor pujde špatně, nebo nepujde vubec. Jo a Georgpark proč mu hned nadáváš když se slušně zeptal ? Dyť žádne učenej z nebe nezpad.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Georgpark      IP: uživatel5546    
ty si ocas prdka to normal vymenis zvenci ale toto nema vliv na nic jen jestli to mas pod magnetenm poteceny od benalo z kliky ale olej z motoru se moze dostat jenom pres gufero na leve strane kliky
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufero jde vymenit kdyz sundas stator a rotor zapalka,pak ho vydloubnes sroubovakem nebo do nej zasroubujes vrut a vytahnes kombinackama
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
Ahoj všem,chtěl sem se zeptat na stroj MZ 150 etz,kolik Km a jak by se mněla zabihat??diky za rady a tipy,předem se omlouvam se za nepatřici sem přispěvek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
klasika......do 200 jezdit pomalu a hodne mazat,do 500 vic mazat a jezdit volne....nad 500km vic mazat a jezdit normalne.....ale povoli se az tak po 1000km
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci,dnes sem si koupil konečne tohleto relé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html a ted nevím jak ho mám zapojit prosimvás nekdo kdo by mi stim poradil byl bych mu hrozne moc vdečnej...svatej pionýr tam není aspoň žádné dobíjení človek koupí 175 a hned to nedobíjí.....a mimochodem mám jawu-čz175/356 dekuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj Ik tady je moje icq kdyš tak sem hod tvoje furt mi to nedobíjí asi bych potreboval poradit díky moc tady je to icq 363-549-115
 
 
Datum: 18. dubna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draku,když tak ještě tady existuje toto scéma,tak jsem si to zapojil na místo původního 45W dynama na ČZ 175 450.05 http://shop.motogelnar.cz/pdf/rele002.pdf a funguje to bezchybně!
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
taky sem ho dával... možná ti s něčim poradim(hod kdyžtak icq).....ale sežen si na netu takovej návod, a tam je to popsaný....jediný co je tam jinak, tak tam maj kontakty na svorkovnici na zapalování označený písmenama a ty nejspíš číslama(jestli máš P 45W)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drak utu na 477 jen to na to dynamo je potreba pripojit http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/schema/schema2/obr.gif
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:24
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau všichni, potřeboval bych se zeptat čím to je když moje jawka 23 Mustang naháže jiskru a jak to opravit předem diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: Zajíc13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdar draku..tak co uz ti to facha?ja jenom ze mam ten samej problem s tou samou motorkou :-D :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to může být takřka čímkoli je možné že ti vypadla kostra a problem z drátama a pak to co psal martin
 
 
Datum: 19. dubna 2009 19:38
 
 
 
 
Jméno: Martin Tosner      E-mail:      IP: uživatel720    
ahoj tak za 1. to muzou bejt kladivka 2. vodtrh 3.civka 4. fajfka 5. svicka jo a u ty kladivka skus vocistit tech. benzinem a lechce je vem jemnym smirkem
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel5685    
nema nekdo zajem o snizenou hlavu na 05 od 299 je na aukru jinak se omlouvam vim ze to sem nepatri ale potrebuju geld na dalsi dily na mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:28
 
 
 
 
Jméno: Zdeněk      E-mail:      IP: uživatel4840    
Čuzz draci potřeboval bych se vás zeptat jestli má pionýr 20 velký i malý techničák každý mi tvrdí něco jiného potřebuji ho totiž zavézt na technickou !! za odpovědi velice děkuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel404    
čus na toho pionýra musi být velkej i malej techničák, já mam mustanga a mam taky k tomu oba techničáky
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, takova knizka se k tomu dostala...pokud ji mas a souhlasi sti v tom cisla s pionyrem, tak neni co resit, na STK ti ho stejne asi uz vymeni za prave maly a velky technicak, jinak je to normalne jako technicak...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: Konwi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že se k tomu dávaly jen takový zelený knížečky,,,,,tak to mam já,,,,ale až to budeš přihlašovat tak ti daj s velkou pravděpodobností normální kartičku
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: chozenovak      E-mail:      IP: uživatel265    
Zdravim všechny draky ! mám dotaz ohledně toho jestzli zde někdo neschání otáčkoměr+ počítadlo (digitální ) motohodin at na ladění motoru nebo na trvalé připojení vhodný pro všechny jednoválce at 4takt nebo 2takt otacky do 19999 ot/min připojení jen na kabel ke svíčce a šlape automatické zapnutí a vypnutí . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: chozenovak      E-mail:      IP: uživatel265    
cena je 1200kč
 
 
Datum: 17. dubna 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inzerce...a ze sem tak smelej, kolik za to chces a foto mas?
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel5553    
Nazdar draci. Mám čz 487, a řeším takovej problém. Jak sou na levý straně v bloku 2 ložiska s labyrintem, tak to ložisko co je blíž ke klice je kousek utopený. Cca 1-2mm. Tak by mě zajímalo, jestli to tak má bejt nebo jestli je někde problém. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
zdarec prosim vas nevite cim to muze byt kdyz mi neco na pionyru 223 (mustang) v motore neco brutalne zvoni?? pri strednich otackach je to az piskot typoval bych to na kliku ale kdo vi?? (no v prevodovce to nebude urcite) a pistni krouzky to nejsou taky ty zvoni jinak (ma to nejaky vliv na spolehlivost a bezpesnost jako jestli se mi tam neco muze rozsypat??) predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vacka hvizda, to je fakt, a kladivka tolik nebouchaj aby to bylo slyset pri nakopnutem motoru az k ridici...este muzou cinkat krouzky, ale to cinka...
 
 
Datum: 18. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Přikláním se k tomu co tady bylo řečeno již od zkušenějších, ale co kdyby to dělala pouze nenamazaná vačka..? Když říká že to píská...ale to jen typuju..
 
 
Datum: 18. dubna 2009 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
primar necinká,primár drnčí a s otakama drnčí víc a víc.....klika silene klepe na volnobeh,ale pokud je hodne vyjetá,tak rachtá i ve strednich a vysokejch otackach......no a co se muze stat? primar ti ohobluje kartery a klika se muze vysypat....to neni priemny:-D:-D
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na primarku prave ten retez - je vytahanej a tim muze cinkat (o zuby) a nebo prave ze cinka dole o ksu karteru (takova vydutina pro sorub, popripade extremne vytahanej o obe ty vyduriny)...jinak UMS to vicemene trefil...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
je to futro nebo jehlickova lozisko v klice to mi ver
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:23
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
no standa nevim co rikal, ale co by mohlo zvonit na primaru?? vzdut je tam jen kolecko retez a spojka ne?? jako zeby treba ten retez??? kdyz drhne o spodek jak je prisroubovane viko spojky?? hmm to se mi nezda to by vadavalo jiny zvuk to se mi spis zda lepsi to futro protoze ten zvuj je vysoky jinak diky
 
 
Datum: 17. dubna 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to rikla Standa ze na volnobeh zvoni jen klika? no typoval bych to fakt na tu kliku pokud nezvoni primar na spojce (pri jakykoliv otackach) nebo bronzovy futro...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: Zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
me to na babette delali loziska...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: tony91 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim lidi potrebuju pomoct s ČZ 175.Když ji nakopnu tak paka zustane zasekla a nejde vratit.rozdelal sem to a od spojky jak je nakopavaci pul mesic.no a uvnitr jsou takove dva zuby a jeden je zohli.mysli ze kdyz ho narovnam tak praskne.potrebuju poradit jestli jde vydelat a nekde sehnat cela ta hridel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
ahoj lidi,muzu se zeptat co si myslíte o jawe 350/640 jako spotreba vlastnosti atd,mam čz 180 s papírama 125 ale porad se mi to sere budu to prodavat.tak se ptam na tu jawu,líbí se mi yuki sport ikdyz ej to 125 ma to dobrou spotrebu,co ríkate.dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to zrout, sak taky je to 2T a otevrena ma kolem 22kW, takovy kone se zivit nejak musi...jinak znamy co ji ma tak i gdyz ji vcelku pry dava tak psotreba lehce nad 5l (otevrena)...takze ta spotreba je relativni, nejvic zalezi jak s tim jezids a pak podle konstrukce motoru (obracene to plati treba u T-72 ale tam se na spotrebu nehraje:-D)
 
 
Datum: 18. dubna 2009 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
NSR mel bracha...jela jako hovado a zrala 8 litrů:-D:-D
 
 
Datum: 17. dubna 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis kecam, NSR to je...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
steve a jaky CBR mas na mysli?? 4 valec a nebo 125CBR? ....protoze ja na ty maly CBR chvili jezdil....je to se mnou 150 a brala maximalne 4 litry,ale pri beznym jezdeni 3litry:-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je fakt, tak je to dvoutakt a 350 ccm, co bys nechtel, nenasytny dvouvalec, pokud chces kone tak do toho musis lejt stale, co nalejes, to protece pres streva a jede to...kterej dovutakt nezere? takovy cbr od Hondy by mohlo povidat jaky je to otesanek...gdyz mas na opice, musis mit i na banany, cili chcesli stroj co pekne jede (muj nazor tak mi ho neberte) a ma to par koni tak je musis nejak zivit, newim jak 640 ale co sem slysel na starsi typy tak jsou to docela obstojny drzaky...ale ten motor, nebyla poradna inovace, nebylo zlepseni, je to nedodelany...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spolehlivost zalezi podle toho jak se o to stara...takze to vezmem od Yuki - s tou Sportkou 125 sem mel cest pred dvema tydnama, majitel se nechal slyset ze je tak 5 let stara a ze je to jeste vcelku spolehliva serie (musela byt aspon tadlec serie, to je jako kazdy novy zbozi ktery se ma prosadit na trhu) a pokud teda mela byt spolehliva tak si nedopkazu predstavit jake se delaj ted, priklad jedna z mnoha chyb co mela - nakopnuta byla i se zapnutym chcipakem, chcipani negdy slo, negdy ne, za jizdy se musel otocit klicek aby bylo jasno jestli motor konecne jebne nebo pojede si dal tu svou...dalsi vec co me na ni hodne mrzela ze bud jela k nezadrzeni nebo naopak nebylo mozno ji k necemu donutit...a hodne velka chyba byla gdybych opomenul kvalitu a vic stroj celkove tak ty vibrace, ty sou strasny...s CZ 180 zkusenosti nemam takze ti nereknu jak moc je horsi/lepsi jak Jawine 350, s tou mam mizive zkusenosti ale z par vyletnich jizd muzu rict ze to jede opravdu hodne dobre, dela cest svymu jmeno, skoda jen u me nigdy nekotvila v garazi takze newim co vse obnasi ji udrzovat, treba frikulin je anti350 a nema je vubec rad, ten motor je i po tolika desetiletich stale jakoby nedodelany, je tam hodne prostoru co zlepsovat, da se ozivit ale neco stoji a chce to vybaveni, soucastky, ideu...jinak dobra 125 za vcelku dobrou cenu je treba yamaha ybr 125 jen tak okrajove...
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
čízy se neserou a jawy taky moc ne.......na jareu delas udrzbu a celou sezonu na to neshanes,co chces vic.......me se taky 350 jawy libeji,ale kdo to má krmit....me kdysi tady nekdo tvrdil ze 634 ma zrat pres 4 litry,ale este sem takovou nevidel:-D:-D znam samy 350 co zerou 4 litry,ale na jednom válci:-D:-D
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
takovy chytrí reci jsou nejlepsi:-),s nedostatky sem to koupil a zjistil sem ze oprava bude stat moc,tak chci poridit neco silnejsiho vyjde to stejne!!!
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel5367    
když se ti ČZ pořád sere, tak bude asi chyba v údržbě, tim pádem se ti bude 350 srát uplně stejně
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:37
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
jo 350 je dobrej stroj sice ma taky svoje zapory ale to asi kazda motorka, navic ji sezenes za prijatelnou cenu
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
a co ta 350?taky naky nazory?
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: pavelc      IP: uživatel5412    
jejda mane,tak jasny nejsou moc kvalitní to ví asi kazdej!!!,ale taky se musím omezovat penezma,ríkam co se mi an tom líbí je ta spotreba!!!
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Yukiny nejsou špatné,sice ta kvalita nic moc,ale zase se to srovná s cenou.Když se o to staráš a uděláš drobné úpravy,tak ti to vydrží i dýl,než jednu sezonu :-D.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel5656    
tak jasny ze sem si delal kozy :-D ale za ty prachy to na tu jednu sezonu staci:-D
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Johnyppe      IP: uživatel54    
Yuki a kvalita? To nemyslis vazne. Sice je pravda, ze v poslednich letech se ti cinani dost vytahli a je to cim dal tim kvalitnejsi, ale do kvalitni moto to ma jeste porad daleko :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel5656    
Yuki!! kvalita...di do toho, nejlepsi motorky proste!
 
 
Datum: 17. dubna 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
ale je to taky čínskej sráč.... a já je prostě nemam rád
 
 
Datum: 17. dubna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos      E-mail:      IP: uživatel5465    
čert draci! tak sem se rozzohnil nad spojkou na mojí 640...nejde seřídit, však dočetl sem se, že lze spojkový koš vyměnit z 634, avšak, dotaz zní, lze-li vyměnit pouze koš, nebo celou primární sadu? no a poté ještě taková věc, nemátě někdo fotku, jak by měly být poskládané kábly pod pravým víkem pod sedadlem?- předchozí majitel tam něco bastlil, tak je tam z toho schrumáž. A ještě poslední věc- připevnění cívek na třindě k rámu? máte to někdo na fotce- ty moje jsou tam přilepené izolačkou... předem děkuji za pomoc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 12:01
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel3276    
Nemůžu se přihlásit na CHAT. I když dám, že souhlasím s pravidly, tak se nic neděje. Tak mě zajímá, jestli je chyba na mém příjmači, nebo co se vlastně děje? Nebo jsem takovej vyvrhel, že jsem dostal BAN? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 0:36
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel3276    
tak už to funguje, asi nějaká chyba matrixu.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 0:36
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši nešel by nějak upravit dekl od od spojky a zapalka z jawy 21 a dát to na jawu 05 nezkoušel ste to někdo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: Georgpage      IP: uživatel5546    
ty kryty pasujou vside ze vsech typu fichtli se da menit az na ty valecky nekde ani nejsou
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:01
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
ja mam jawu 05 a mam tam taky kryt s 21 a slape dobre:-D:-D.. nic se nemuselo menit jen nasrubujes a jedes
 
 
Datum: 17. dubna 2009 21:47
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj díky všem za rady už to mám udělaný a je to fakt luxus hlavně ta spojka jak de lehko :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5814    
05 taky nema o nic oprenou vystupni hridel,takze kecy typu,ze ti odejde lozisko jsou mimo mísu.......:-)
 
 
Datum: 17. dubna 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: wiku      IP: uživatel298    
omlouvám se, špatně jsem pochopil dotaz. Za 21 na 05 to po odstranění těch válečků půjde a ničemu to vadit nebude.
 
 
Datum: 17. dubna 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
k těm válečkům - nahřál jsem dekl horkovzduškou a válečky pak s přehledem kleštěmi vytáhl, jo a jeden jsem předtím ještě vlastně namatlal olejem
 
 
Datum: 17. dubna 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak stando myslíš že to mám zkusit abych pak nezničil to ložisko
 
 
Datum: 17. dubna 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
samozrejmne pokud pujdou vyklepnout tak je vyklepni.......ja vzdy pouzival zniceny dekly,kde to neslo
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
proč řezat dyť sou tam volně ne?
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
tak wiku to rek hezky,ale opacne.....dekl z 21 jde na 05 v klidu,staci urezat ty zasuvny valecky.....nektery dekly z poslednich mustangu tam jdou uplne bez upravy....
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musel bys převrat díry v deklu z 6 na 8mm. Pak uříznout výstupní hřídel převodovky protože pod ten kulatý dekl se nevejde. A proto že ta hřídel nebude v deklu uložená v ložisku, odejde ti brzo ložisko pod řetězovým kolečkem a budeš muset půlit.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Do prdele:-D..zase sem se ztrapnil:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:51
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Fakt?..tak to promiňte klucííí.:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam to na motokare tak jak pises a nemuselo se nic upravovat.. teda ten od zapalka
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Ne, řekl bych že je to nesmysl.:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: macintosh1984 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mam Jawu 175/450. Mam problem z karburatorem. Mam jehlu v druhym zarezu zhora. Volnobeh je super, ale na vyssi otacky to ctyrtaktuje a kouri. Sroubek bohatosti mam otoceny o 1 otacku. Jakmile jsem zpustil jehlu tak se to zlepsilo, ale nechce to za studena chytnout. Co mam delat? Nechat jehlu ve druhym a sroubek bohatosti jeste vic povolit? Nezadru to? Dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: macintosh1984 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omlouvam se, ze jsem napsal JAWA 175/450. Puvodne to byla jawa 175/356 ale predchozi majitel tam narval motor z ČZ. Nevim tedy za co to posuzovat. Odth a predstih jsou dokonale nastaveny pomoci mikrometru. Svicka je 14-7. Pomer 1:25. Objevil jsem, ze je tam karburator 2926SBD 15b. Podle prirucky tam ma bejt jinej. Nebude to tim?
 
 
Datum: 19. dubna 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: Pepa Zdepa      IP: uživatel4865    
Prej Jawu :-) :-) :-D :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: Aleš Bláha      IP: uživatel5321    
Nazdar draku,no tak není to JAWA 175/450 ale ČZ 175/450 a nastavení dle příručky je jehla druhej zářez a šroubek bohatosti povolen o 3/4 otáčky.Jinak musíš doladit otáčky tím šikmým šroubkem.Máš dobře nastaven předstih a odtrh?Jakou máš svíčku?Nezadřeš to když to nastavíš hjak jsem ti řekl a pokud dobře mažeš - správnej poměr,není problém a krom toho jednoválce jsou málo náchylný na zadření...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Aleš Bláha      IP: uživatel5321    
Nazdar draku,no tak není to JAWA 175/450 ale ČZ 175/450 a nastavení dle příručky je jehla druhej zářez a šroubek bohatosti povolen o 3/4 otáčky.Jinak musíš doladit otáčky tím šikmým šroubkem.Máš dobře nastaven předstih a odtrh?Jakou máš svíčku?Nezadřeš to když to nastavíš hjak jsem ti řekl a pokud dobře mažeš - správnej poměr,není problém a krom toho jednoválce jsou málo náchylný na zadření...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když dáš jehlu na III.zářez shora a šroubek přídavného vzduchu dáš na 1/2 otáčky, zlepší se to ?
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: timil      E-mail:      IP: uživatel2079    
zdarte libi potreboval bych nejak poradit ak namontovat karbec z motorove pili na fichtla jestlik jste to nekdo skousel poradte mi a kdyztak mi poslete aji foto jak to vipada na tom fichtlu a jak tam ma byt to lanko tak zatim a dikes kazdymu kdo mi poradi(kdyztak odpovedte na mail kdybyste nekdo chtel poslat tu fotku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
ja sam sem to neskousel ale nekdo tu kdysi psal ze rozdil je minimalni a jeste k tomu se to spatne ladi
 
 
Datum: 17. dubna 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Zdar draci, chci se zeptat, nevíte někdo jak rozlousknout tenhle tachometr?: http://uloz.to/1630378/tachometr.zip Nebo minimálně jak se tam cpe to lanko (koukám a tápu). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ale dá se to udělat do pěkna! sám jsem to dělal, takže vím co mluvím! na odklopení plíšku je ideální hodně malý plochý šroubováček a ten plíšek (rámeček) musíš odchlípávat po MALÝCH kouskách, ne že ohneš centimetr a je to, musíš s tím mít fakt trpělivost, a ještě víc jí musíš mít při skládání, k tomu je potřeba malé kladívko a špičkou kladívka budeš pomalu zaťukávat rámeček zpět do původní polohy, dávej si pozor ať ti všude dobře sedí!
 
 
Datum: 17. dubna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
Aha :-( Já že chtěl jinačí podklad a možná to dostat na nulu jinak, než točit s lankem pozpátku - chci aby to počítalo kolik jsem najel od doby, co jsem to složil. Hned jsem si myslel že se to má sundat, jen mě napadlo jestli na to není nějaká finta či tak něco. Nechce se mi to ničit, uvidim....možná od spolužáka zkusim odkoupit druhej a tenhle nechám jako záložní.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drate to je normalni fichtl tachac jestli mas vaznej duvod rozdelavat tak to se dela tak ze odohybas ramecek tenkym sroubovakem a pak ho i se sklickem sundas, ale uz to nikdy nebude tak prekny jako driv...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Kdo tu má JAWU 05 s hliníkovým fltrem a karburátorem Jikov 2915PS? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
mel sem ho....rok 64...povidej.....pokusim se odpovedet na vsechno co budu vedet
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
mam doma jen ten hlinikovej filtr
 
 
Datum: 16. dubna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: ,j      IP: uživatel5336    
hoši zkoušel někdo z vas upravovat šoupatko tim stylem že ubrousil tu druhou stranu šoupatka aby mělo stejny pulměsíc jako ve předu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslim že bys určitě rozšteloval vahu vzduchu ne ? :-D .. takže newim newim jesi by to jelo :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: ,j      IP: uživatel5336    
ajo ty vole ja sem debil
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel5457    
tak podle mne kdyby si tohle udelal,,, tak by ti fichtl pořad jel ve vysokych otackach :-D protoze to supatko ma funkci pousteny zmesi do karburatoru a pak dale.. tak kdyby si hejbal plynem porad bi to jelo stejne....
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:10
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
a nejsi osel?(mlčim.. :-) )
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
premejslel jsem nad tim ale prece jenom je to vypocitany jak to ma bejt takze myslim ze to lip nepojede
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:04
 
<  1811  1812  1813  1814  1815  1816  1817  1818  1819  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:35:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu