Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 V čem je lepší ten jednokroužkovej píst
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:37
 jestli se nepletu, tak kromě nižšího tření jde strašně rychle do otáček (ale to dvoukroužkovej když se vyladí karburátor taky).
Datum: 20. dubna 2009 17:37
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Používá se pro závodní účely na pionýrech, má menší tření a lítá jako normální písty.
Datum: 20. dubna 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 nevim jestli to nereknu nejak spatne,ale dle me je to pro bezny uzivani pist na "hovno"protoze cim vic krouzku,tim lip jede v ramci 6500 otacek......ale pokud stavis nejakej zavodnejsi motor,kde je treba prefuku pístem a nebo vysokych otacek(v 1.ocelovym krouzku je mensi plocha treni a vetsi pritlak nez na krouzku seriovym) atd.. tak seriovy dvoukrouzkovy pist je na nic a musi se predelavat a tenhle je primo jednokrouzkovej,takze jen vyfrezujes potrebny okna v pistu a nemusis resit nejaky zakolikování pul krouzku kterej je tam skoro na "nic" a akorat je tam kvuli zamezeni profuku smesi puvodni drazkou 2.krouzku na jehoz miste sou v pistu otvory.....pro ladiče je to stále polotovar,ale je to furt o hodne prace min nez predelavat dvoukrouzek....a navic ma krouzek o kousek bliz dnu pístu....tudiz atd...... nemam to skusit pripichnout do FAQ?? popripade mi nekdo opravte a doplnte a ja bych to tam píchnul....
Datum: 20. dubna 2009 13:59
 mozem zapojit 05 zapalovanie aj bez tlmivki nebude to prepalovat ziarovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 14:36
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Můžeš s klidem tlumivku odpojit mám taky 05ku se starým typem zapalování a tlumivka je odpojená přes 3 roky a žárovky mi ani neodcházej odejde mi většinou zadní tak za půl roku. A používám světla každý den.
Datum: 20. dubna 2009 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 pokud mas klasickou 05 se starym puvodnim zapalovanim tak bez tlumivky ti budou furt praskat zarovky......je tam potreba tlumivka a nebo jina pasivni regulace
Datum: 20. dubna 2009 13:20
 Zdar... mam doma mustanga, jede pěkně, akorát snim mám 2 prolémy. Ten první je, že nejde nakopávat (musím ho roztlačit). Ale když už sním chvílu jedu a potom vypnu motor, tak to nakopnu v pohodě. Nevíte čím to může být.?\\r\\nDruhej problém je, že když tam hodím trojku, tak v tom motoru začne něco mlátit (myslím si, že tam bude jen něco povolené, ale nevím co).\\r\\nPLs poradte Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 15:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Podívej se, jestli máš dotažené sekundární řetězové kolečko.Možná je, tím pádem ,uvolněno kolečko s nábojem 23z a zubová spojka kolečka
20z, vyskakuje.
Datum: 20. dubna 2009 15:51
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 to s tou prevodovkou nevim ale to s tim nakopavanim, bud ti klouze spojka nebo mas neco s predstihem nebo mas malo zubu na nakop. a nebo to mas trochu vybehany a motor nema takovou kompresy jakou by mel mit
Datum: 20. dubna 2009 12:39
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 a nejde nakopavat proc? protoze klouze spojka nebo ze se ti neco vysralo prevodovce? pokud se ti neco vysralo v prevodovce,tak to bude ouzce souviset s tou trojkou.....mozna jen vylamany zuby....kdo vi...
Datum: 20. dubna 2009 12:16
 chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s ferodo lamelama, koupil jsem si na jedné burze a cca po 500km se mi ty lamely začaly rozpadat-uletavat, divím se že je to obyčejný plech a na nem to je jen vylisované a přilepené či co ne jak u klasických korkových lamelách, kde jsou pro ty korky otvory, jinak byl jsem s nema spokojen,ale vydržely velmi dlouho, mužu popřípade vyfotit a nekde dát na net
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 13:21
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 jasná páka ze je to ted to nejlepsi co tam muzes dát,ale ja rikam ze ty první verze nestali za nic.....
Datum: 20. dubna 2009 13:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jezdim s nima a sem spokonejen po korku uz bych nesah
Datum: 20. dubna 2009 12:34
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 hele pokud to byla prvni varainta lamel ferodo co se prodavala,tak bych se tomu vubec nedivil   uz sem jedny takovy videl,ale teda oloupany nebyli,ale uz skoro nemeli zuby a to jezdili v seriovym motoru.....
Datum: 20. dubna 2009 12:03
 Jen ty nejlepší - spojka pěkně drží, neklouže a hlavně nelepí... Ta ferodo směs je napečená na té lamele, a tak je možné, že ji špatně napekli, resp. špatně směs vyvtrdla a začala se pod zátěží drolit. Zkus je reklamovat nebo sehnat jiné, třeba to byl jen vadný kus. Co mě zaráží je to, že by nebyly ty otvory v lamele... To se mi nezdá. Bez těch otvorů, jako měly ty korkové by to tam pak drželo velice pšatně. Asi.
Datum: 19. dubna 2009 22:35
Jméno: ANONYMUS
IP: uživatel5842
 Fichtlařům zdar , jezdim na louce kde prevazne jezdim na 1 max na 2 a micham benzin s olejem 1:40 micham dobre?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 11:44
Jméno: Filous Jawa 05
IP: uživatel5890
 michej 1:33 to je lepsi pro fichtla bude ti to jezdit lip
Datum: 26. dubna 2009 11:44
Jméno: ANONYMUS
IP: uživatel5842
 Dik
Datum: 20. dubna 2009 21:01
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Tak to je v pohodě
Datum: 20. dubna 2009 19:43
Jméno: ANONYMUS
IP: uživatel5842
 Jehlový ložisko
Datum: 20. dubna 2009 18:26
Jméno: ANONYMUS
IP: uživatel5842
 Jehlový ložisko
Datum: 20. dubna 2009 18:19
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 taky zleží na tom jestli máš bronzový futro nebo jehlový ložisko
Datum: 20. dubna 2009 14:38
 No předepsáno je 1:30 (resp. 1:33), ale myslím, že 1:40 je ještě dobré.
Datum: 19. dubna 2009 22:36
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau na simsonu mi nejde plny plyn zjistil jse že je vyšlapanej motor je vyšlapanej jen ten motor? nebo jen pist a valec?diky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 22:42
 tahle říct, jestli je špatný to nejde, pač ho nevidíme ale může být jen válec a píst nebo také ložiska, špatná těsnost, klik. hřídel, atd... Chce se to podívat (sundat hlavu a zkontrolovat, zdali je vše OK, podívat se na válec, jak vypadá a jetli nemá nahoře schod, chytit z ojnici a lehce s ní hýbat, jestli jsou na ní nějaké velké vůle)... Záleží kolik má motor najeto,
To, že nejde vytočit, spíš vypadá na špatně seřízený karburátor a nebo předstih (ev. špatná svíčka, přicpaný palivový systém = nedostatek benzínu). Projdi, zkontroluj a seřiď, třeba to bude ono.
Datum: 19. dubna 2009 22:42
Jméno: seča
IP: uživatel4480
 JAWA DANDY 50-zdarec chtěl sem se zeptat kolik vám jede dandyna a jake mate upravy aby jela rychleji.Nevím estli je to malo sme jeli 2 cca 140kg a jeli jsme max.65km/h.Dikec a zatim zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:11
Jméno: seča
IP: uživatel4480
 no jo no mě taky jede fekal 72 v 1 protoze sem na dandy menil druhy motor tak to jaksi moc nejede,kdyz tam byl ten druhy tak 75-80 nebyl problem,ale je fakt co by sem chtel po 50ccm sak na ryby a z patky to ztaci
Datum: 20. dubna 2009 17:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co ??? to nejede o moc lip nez fichtl fichtl mi ve dvou jede po rovine 60 pokud nefouka vitr mam namysli ve dvou lidech taky asi 140 kg
Datum: 20. dubna 2009 17:05
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Jestli ti to je málo tak zmenči hlavu aby byla věčí komprese a pojede to líp
Datum: 20. dubna 2009 16:56
Jméno: standa
IP: uživatel5846
Datum: 20. dubna 2009 12:28
Jméno: JimmyAXE
IP: uživatel5840
 Zdravim,
Chtěl sem se zeptat jesi mi neco muzou udelat policajti kdyz budu s papirama vod patnacti ridit Jawu 21 ktera ma maximalku 55 km/h a vod patnacti se smi max 45km/h?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:17
Jméno: lukas
IP: uživatel3576
 Zdarec já mám fichtla je to jeden z těch prvních a u nich se psalo 45 km/h jestli někdo chcete tak bych ho prodal po domluvě. Je to klasickej fichtl v pěkným stavu kdyžtak e-mail : LukasBenatsky@seznam.cz
Datum: 15. července 2009 12:17
 este doplnim ze pokud ti nebylo 18,tak plati pouze polovicni sankce,takze pokuta ve spravnim rizeni by byla 12500-25000
Datum: 20. dubna 2009 7:06
 zaleži koho potkáš..
Datum: 19. dubna 2009 22:24
 jo jeste mimochodem...vsecky 20/21 maj v technicaku maximalku 65....55 sem jeste nevidel
Datum: 19. dubna 2009 20:54
 jo jasny...je to jakoby si ridil bez papiru  za to je 25-50 000 pokuta a plno dalsich nehezkych veci
Datum: 19. dubna 2009 20:53
Jméno: Yakub
IP: uživatel4150
 čau mam dotaz zprovoznil jsem světla na jawě 05 a když svítí světla tak mi to netroubí myslím že je vše zapojeno dobře protože bez světel to troubí já si myslím že je to tím že je slabí dynamo a neutáhne to jenom jestli by mi to někdo potvrdil nebo mi řekl jak by to troubilo i se světlama
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 10:40
Jméno: jawa 05
IP: uživatel2090
 hoši co máte za mašiny
Datum: 20. dubna 2009 10:40
Jméno: jawa 05
IP: uživatel2090
 nevýte jak zapojit světla na jawa 05 já je mam zapojený ale když je mam zaplí tak mi nejde troubit a když je mám viplí tak mi jde troubit poradte dík
Datum: 20. dubna 2009 10:36
Datum: 19. dubna 2009 21:16
 ty svetla nejsou kravina....  ale jako predtim nebylo potreba svitit kdyz ti za den projelo mesteckem 5 motorek a dve auta
Datum: 19. dubna 2009 21:15
 ano, slabe magneto...ale jinak je to tak uz od vyroby, gdo taky si myslel ze za padesat let vymysli kravinu jakou je mit rozsviceny svetla i vedne a v te dobe se predpokladalo ze v noci troubit nebude...je to dany teda uz vyrobcem ze pri zapnutych svetlech zerou secku stavu zarovka...
Datum: 19. dubna 2009 21:03
 Tak proto musiš při troubení vzít za plyn
Datum: 19. dubna 2009 21:02
 Je to tak jak řikáš.Dynamo je slabí a když máš zapnutý světla tak nezbyte elektrika na klakson
Datum: 19. dubna 2009 20:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jsem to dneska rysknul davam olej castrol 2T 1:50 mam jehlovy lozisko na pistnim cepu a jeloto lip takhle namazany tak doufam ze se to nemuze pridrit nebo nak rychlejc vybehat simson je taky mazanej podle prirucky 1:50 a ma jehl. lozisko na pist. c.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já sem minulí rok valil do pína poměr 1:50 a žádný problém nebyl , a mazal sem M2T a mnel sem tam este to bronzové futro
Datum: 20. dubna 2009 17:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jen chci vedet jestli nekdo dava do fichtla 1:50 a jezdi dlouho?? jestli se muto nepridrelo nebo rychle nevybehalo?
Datum: 20. dubna 2009 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel5846
Datum: 20. dubna 2009 13:25
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak jsem psal ze po nekolika km prestane tyct benzin z hadicky a vse je cisty tak to opravdu delal nejspis filtr co jsem mel na hadicce tak jsem ho dratem propichal a dneska to uz nedelalo tak uvidim do kopce jsem tomu dal cmouda 60 proti kopci a bez problemu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:29
Jméno: joxa
IP: uživatel2136
 nazdar hoši, jak můžu zabezpečit nádrž proti korozi kromě barvy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:20
Jméno: pionyr
IP: uživatel3879
 čau lidi jaký odstín žluté se používal u jawa 21(pionýr) nejlépe v RAl odstínech ale i jinak děkuji všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 19:56
 Hoši co je pravdy na tom,že policie bude mít přenosný brzdy a bude měřit výkon na silnici??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 7:28
 fichtl se spatnym tlumicem = 25kW
Datum: 20. dubna 2009 7:28
 Tak jestli to má takovouhle toleranci tak sem za vodou
Datum: 19. dubna 2009 21:07
 jo jinak jeste sem zapomnel ze to neni brzda ale digitalni decibelometr....je tam otvor co se prilozi na vyfuk a protoci motor...ta mrska pak ukaze priblizny vykon asi s toleranci +-5kW
Datum: 19. dubna 2009 21:04
 tak dodavka si myslim ze nebude treba pac je to pomerne malinke  ma to prijit do policejnich rad tusim v roce 2010-11ted nvm jestli nekecam...urco se jim to hodi na A do 25kW pac kdyz si nekdou koupi napriklad Kawasaki Ninja ZX6R ktera ma v papirech 25kW a normalne ma neco kolem 80kW tak je to trochu jinde...kazdopadne pro ty co na tom litaj je to podel
Datum: 19. dubna 2009 21:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli budou merit fichtla tak se u vetsiny fichtlu budou divit ze maj púolovicni vykon a nebo ze maj az nak moc velkej
Datum: 19. dubna 2009 20:18
 Jestli budou měřit výkon fichtla na tolerance je 2 kW, tak to by ten muj byl v mínusu
Datum: 19. dubna 2009 19:24
Datum: 19. dubna 2009 19:19
 teda docela se bavim...a jak by to tahali? chteli by zmerit nejakyho supersporta a ten jim to urve  ...navic stroj nemuze mit presne ten dany vykon (napr. u babetty je primo v prirucce psano ze muze mit vyssi vykon nez je dano)...chapu ze to muze bejt docela dobry treba pro ty 125 ze maj byt skrcena na 11kW ale to mu negdo muze vymluvit ze to koupil, nevedel o tom a nemel to gde zmerit...docela zive si predstavuju jak budou merit dachly
Datum: 19. dubna 2009 19:04
 Osobně o tom nic nevim a myslim si že je to kravina...
Datum: 19. dubna 2009 18:56
 Zdar draci, chtěl bych se optat na svoji dvacítku. Šla by přihlásit když mám jen tu ,,knížečku''?(hádám že ne) - je tam: ,,Vozidlo trvale vyřazeno'' (a číslo protokolu), nevim přesně co to znamená, poradí někdo? A co že je přesně potřeba k přihlášení? Jestli se nepletu tak k tomu ještě něco bylo, ale nemůžu to nikde najít...možná se pletu a mám jen tu ,,knížečku''. Dalo by se to třeba vzit z vraku a nějak přepsat? Díky za každou radu, chystám se toho fichtla po delší době zprovoznit a byla by škoda kdyby nemoh jezdit (najeto kolem 8200Km).
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 22:00
 Díky lidi, tak já se někde pokusim něco splašit. Aspoň už vim co shánět, ještě jednou díky. Teď ještě zjistit kdo by prodal papíry...hádám že by to bylo asi i s fichtlem, takže myslim že levně se mi to nepovede  To bych měl ve výsledku dva fichtly a jednoho zase bez papírů
Datum: 19. dubna 2009 22:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jedine ze bys sehnal nekde papiry nejlepe se stitkem v nejhorsim stitek koupis a nekde vyrazis cisla a das to na nej barvu prehlasis a cislo motoru nechas vymazat
Datum: 19. dubna 2009 21:36
 Techničák s formulí "vozidlo trvale vyřazeno" je KO, mrtvej a legálně nepřihlásitelnej....musel bys mít hodně dobrý tlačenky někde....
Datum: 19. dubna 2009 18:40
Jméno: roman
IP: uživatel5838
 Mám suzuki dr 600,málo mi dobijí,pořad vybitá baterka(je nová).\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:02
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No tak to já si taky postěžuju romane... rozbila se nám doma pračka a manželka mě nutí jí opravit... to sou věci co?
Datum: 19. dubna 2009 20:02
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 běz radši na motorkari.cz tam je víc lidi co jezdi na rejži
Datum: 19. dubna 2009 18:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 to máš blbé
Datum: 19. dubna 2009 18:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 a to ma bejt vtip
Datum: 19. dubna 2009 17:16
Jméno: Pepka
IP: uživatel5837
 ahoj, prosimvás, kolik může mít 21čka metrů čtverečních, i s rámem a plechama co se lakujou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2009 22:55
Jméno: milda
IP: uživatel2562
 to potrebujes do lakovny???to pocitaji na metry??v normalnim krylu-tj, akrylatova barva se muzou ceny pohybovat i s ramem max.do peti tisic. sakum prdum.a to jeste mluvim o kvalitnich barvach jako glasurit,ppg,standox...
Datum: 24. dubna 2009 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel5841
 fichtla nastrikas 4 deckama barvy + redidlo....o to asi spise jde si myslim
Datum: 19. dubna 2009 21:16
Datum: 19. dubna 2009 21:07
 Ste blbý....  Víte jak je drahá karbonová folie.....proto to chce vědět....!!! Jinej důvod nevim....
Datum: 19. dubna 2009 18:42
 to ho chces i zateplit?ze resis metry
Datum: 19. dubna 2009 18:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Jezis  zavez na lak a neres kolik to bude stat se ho zeptej!To by mel aspon odhadem vedet...
Datum: 19. dubna 2009 15:22
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau na kolik tak vyjdou novy ložiska + gufera + segrovky do celiho motoru u fichtla dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:39
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 No tak kdyz ty kartery nejsou uplne fungla tak tam nema vubec cenu davat naky drahy SKF loziska protože 1. ty předchozi se tam usadily nak a kdyz tam soupnes ty novy ktery sou tak dobry ze nepovoli tomu stroji muzou spi ublizit nez pridat jinak normalni loziska te vyndou se vsim vsudy na 250 gufera 60 a naky picovinky na nakych 100Kč jinak ja jsem na mustangu zrobil GO za 1000
Datum: 19. dubna 2009 20:39
 Mam tu učet z firemní prodejny SKF. cena ložisek na motor: 759 Kč. Gufera cca 60 Kč.
Datum: 19. dubna 2009 19:24
Jméno: spotřebář
IP: uživatel1801
 HODNĚ
Datum: 19. dubna 2009 18:46
Jméno: Carlos
IP: uživatel5786
 Nejseš ty nahodou Dominik zubek ?
Datum: 19. dubna 2009 17:54
Jméno: Sharky
IP: uživatel5836
 pár stovek, na jawa-50.cz najdeš jaký kam patří a tady na krámku máš ceny...
Datum: 19. dubna 2009 16:06
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 21:53
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 19. dubna 2009 21:53
Jméno: standa
IP: uživatel5841
Datum: 19. dubna 2009 21:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Každej neni tak chytrej jak ty...
Datum: 19. dubna 2009 20:27
 Nic proti......díky ti......ale DĚLÁTE SI PRDEL ŽE NEUMÍTE TROJČLENKU...??????
Datum: 19. dubna 2009 19:03
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 Zdarec.potřeboval bych poradit
Mymu motoru z jawy20 se moc nechce do otáčak a silu už taky nema jako dřív.Přijde mi celej takovej spomalenej a strašně se zahřívá.
Mam podezdření na polozadření ae nejsem si jistej,nevite jak to poznat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 12:11
Jméno: jenda
IP: uživatel5859
 sundej válec a koukni jestli nemáš připečený pístní kroušky od karbonu
Datum: 22. dubna 2009 12:11
 Já bych suddal hlavu a dal bych píst do dolní úvrati a koukl bych na válec v jakým je stavu. Ale asi to bude chtít výbrus.
Datum: 19. dubna 2009 15:26
|



|