Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci... potřebuju poradit s nakopáváním... za studena motor nastartuju krásně ale za tepla musím roztlačovat... odrth jsem skoušel různý ale změna nic moc... když to kope za studena tak mě napadá buď koupit studenou svičku nebo poštelovat předstih. mám ho kdyžtak zvětšit nebo zmenšit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:32
 Mám mustanga po go motoru vape zapalování a přád problém s teplým startem když si opočine chytne na foru motorkáři psali naklánění motorky tak jsem otevřel příručku kterou k němu stále mám atam stojí při teplém startu naklonit do prava startuju levou a de na první max druhý šlápnutí nevím co se tam děje ale funguje to žádná věda.
Datum: 14. července 2015 12:32
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš pravdu,ale za dané situace pomůže i toto řešení.Jde o to, že v ohřátém karburátoru dochází k rychlému odpařování
rozprášené směsi a to negativně ovlivňuje teplé starty.Já to na své jawě 21 mám a problémy se startováním motoru neznám.
Datum: 21. dubna 2009 16:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Dobeško.. nevyřešila, určitě by to nebylo na škodu tepelně karburaci oddělit, ale prostě chybí sytič a finito  Asi by nebyl problém sytič vyrobit podobně jako je tomu u kejvy. Tam u jednoho typu (mám doma model 1961) je přívěra sytiče přímo v gumovém mezikusu..
Datum: 21. dubna 2009 13:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Možná by to vyřešila izolační pertinaxová podložka mezi karburátor a válec.Mají to velké motorky i babetta, tak proč né
pionýr.Jde o to,aby se teplota z válce izolovala od karburátoru.Teplý motor při startování nepřeplavuj.
Datum: 21. dubna 2009 10:43
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Protože já jsem šteloval Fichtla celé vesnici a nastartujou bez problémů vždycki jenom já ne
Datum: 21. dubna 2009 9:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nedokonalost karburace... normální karburátor má možnost sytiče pro studené starty a protože pionýr sytič nemá je jasný že jeden ze startů bude stát vždycky za třitečky... Trochu se to dá očůrat u mustanga pokud je naladěnej na dobré teplé starty, tak nasimuluješ systič ručním přiškrcením hadice mezi karburací a vzduchovým filtrem  . Tedy buď rád že ti to startuje a nerejpej se v tom
Datum: 21. dubna 2009 9:24
Datum: 20. dubna 2009 20:44
Jméno: Sharky
IP: uživatel5850
 Zdarec, nezna nekdo nahodou originalni odstin oranzove nebo cervene barvy na Cezete 175/487? Nebo aspon neco hodne podobnyho... Diky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:47
 Taky jsem to zkousel nekde zjistit ,ale nezjistil  A tak jsem koupil RAL2009 (oranžova) a je to podobrý (mozna o trochu svetlejší by to chtelo) Ale mozna ta RAL2009 je pravej odstit. Ta orig. barva mohla taky za tu dobu vyblednout.
Datum: 20. dubna 2009 20:47
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Čau nevite na ktere strance je na stahnutí ten techničák k babettě ? Takový 2 listy když je vyplním a pošlu tak oni mě ho pošlou zpátky orazítkovanej . Díky moc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:24
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat zda nemáte někdo nějaké moto -okolo 600kč-...pouze jihomoravský kraj...jsem od mikulova.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 18:34
 No to že to nebude mít papíry mi nevadí,chtěl bych to jen tak na lítání po polňačce nebo na přestavbu....takže pokud nebude motor v prdeli úplně tak mi to nevadí
Datum: 21. dubna 2009 18:34
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 No dá se sehna ale většinou nepojizdný a bez Technickýho průkazu.Já si sehnal Jawu 20 pojizdnou bez závady až na přední prasklou žárovku s papírama a technickou do letošního června za 500 Kč.Parádní koupě od jednoho mího učitele... prej se toho chtěl zbavit.Ja vim že tohle ti nepomuže ale chtěl sem se pochlubit
Datum: 20. dubna 2009 23:46
 když sem si sehnal mustanga za 500 a ted jezdí jak drak....tak nechápu proč by se nenašel někdo kdo má ve stodole nějakého pionýra na kterém nejezdí.....třeba i zasranýho...ale aby se aspon točil motor....jen aby tam byl hlavně rám,nádrž,kola a motor.Plechy nejsou tak moc nutný...ale raděij i s něma.
Datum: 20. dubna 2009 20:54
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
Datum: 20. dubna 2009 20:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Caute tak mi dorazil balicek od sesy (komplet spojka s ferodo lamelama)Ale...Zapomel jsem objednat primarni retez a sesa pise ze stary primarni retez deformuje ty zuby.Takze otazka muzu zanechat stary primarni reter a nebo z mych 3 fichtlu vybrat ten nejlepsi a nekupovat novy(Nemam finance)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:00
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 ja rikam NE
Datum: 20. dubna 2009 23:00
Jméno: domte -eisyk
IP: uživatel779
 nech to tam... kámoš taky měnil lamely a řetízek nechal a pořád ok
Datum: 20. dubna 2009 20:21
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:26
Jméno: standa
IP: uživatel5846
Datum: 20. dubna 2009 23:26
Jméno: fg
IP: uživatel5336
 ten za 45 je lepši ale rychle se mrví
Datum: 20. dubna 2009 20:30
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 zdarec nevíte co stím mám dělat strašne mi to žere benzín cca6l/100km kdo vi at prosím odpoví\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:25
Datum: 20. dubna 2009 20:25
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Ježiš soráč já četl 61 litrů
Datum: 20. dubna 2009 20:24
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 6litrů na 100 je fakt hodně neteče ti to někde
Datum: 20. dubna 2009 19:56
Jméno: domte
IP: uživatel779
 Bud jsi to vypočítal špatně  nebo ti to někde teče, Blbě nastavená jehla a nebo to máš tak vylítaný a posli to na výbrus
Datum: 20. dubna 2009 19:35
 Čau draci neporadil bi mi někdo jestli můžu na fíka obout pneu o rozměru 80/90/16? A mám problém s babetou 207 vždycky šlapu dobu a když konečně chytí tak za vteřinu zase chcípne tak jestli někdo nevíte čím bi to mohlo být? Za všechny odpovědi předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 12:02
Jméno: jenda
IP: uživatel5859
 Skus u babety pročistit trysky
Datum: 22. dubna 2009 12:02
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 No hele já mam dozadu 100/90/16 a je to vcajku...  dopředu se mi ten rozměr nevejde, ale ten tvuj urcite jo...akorát zvaš jestli se ti to vyplati, protoze tyhle pneu sou odost težší než origo,....
Datum: 20. dubna 2009 21:42
Jméno: Martinek
IP: uživatel1521
 Ahoj...nevíte, jak sundat řidítka na stadionu s22? Ten hlavni šroub mám venku aji povoleno matici kolem řidítek, ale furt to nejak drží!! Pomoc te mi..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 21:12
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 očisti jemným šmirglem i vevnitř a dostaneš to tam bez problemů
Datum: 20. dubna 2009 21:12
Jméno: Martinek
IP: uživatel1521
 Sranda bude tam to dat na zpet!!
Datum: 20. dubna 2009 20:27
Jméno: Martinek
IP: uživatel1521
 Diky moc!! UZ je to hotove...
Datum: 20. dubna 2009 20:24
 udelej to co rika martin,ja to taky na stadakovy nemoch dat ven,nakonec sem tam nalil brzdovou kapalinu,odrezovac,ruzny konkory a wd a vono to slo
Datum: 20. dubna 2009 19:36
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5754
 vem to flexou jiny reseni nevidim!!
Datum: 20. dubna 2009 19:01
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 vrať šroub do řidítek na pár závitů a pak do něj klepni kladívkem abys uvolnil ten kužel zespodu řidítek,nastříkej nějaký olej ve spreji okolo a pak točit sem tam je to asi zarezlé tak ti to dá práci a je lepší být na to ve dvou jeden sedí na stroji a druhý se snaží co to jde dělal jsem to minulý týden ___----pakárna---___držím palce
Datum: 20. dubna 2009 18:57
 Bus, chtěl bych zkusit 4-pístní kroužek, mám orig.tří kroužkovej, ale nevim jak udělat kolíček, když tak zkuste poradit, jestli navrtat a vtlouct tam o 0.1mm větší kolíček?? možná, ja jsem na tuning amatér  , i když tomuhle se asi nedá říct ,, tuning "  , ale snad by to mohlo jezdit líp od spodních otáček než je 3-kroužkovej.D
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 zbytecne se ti bude trit dalsi krouzek o saci kanal kde je pist minimalne mazanej a pujde to do sraček s odpustenim......az se svezete na 3 krouzkach ktery jedou,tak nebudete verit......tohle je na nic.....i dva kruhy jedou dobre,ale nesmis tam dat ty co ti daj v mototechne,ale koupit si o vybrus vetsi kruhy a skratit je v zamkach o fakt malej kousicek  Pak víc držej,necinkaj a i pres to jde ukrutne vytocit
Datum: 20. dubna 2009 23:10
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Můj kamarád někde koupil motor je nepojízdný a tam byl ten čtyř kroužkový píst, ale ještě ho nezprovoznil takže jak to s nim jede nevim
Datum: 20. dubna 2009 19:34
Jméno: humi
IP: uživatel186
 zdar ja už to skoušel na soustruhu jsem si udelal 4zařez na kroužek a z drátu na autogen jsem udelal kolíček dal sem nový kroužky a musel sem to roztahovat za 250jawou abych to vubec roztlačil ale pak to docela táhlo
Datum: 20. dubna 2009 19:29
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ses zblázni daát si na fichtla 3kroužek je blbost ale 4kroužek to je už pitomost
Datum: 20. dubna 2009 19:01
 seso, kde mas pneumatiky mitas?? nikde je nemuzu najit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 22:51
 uz je jena na objednavku,,pokud mas zajem odelej objednavaku a pripis do vzakzu pneu,,ja to osefnu
Datum: 20. dubna 2009 22:51
 na fichtla 2,75-16??
Datum: 20. dubna 2009 18:24
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5754
 cus,sorac ze to sem taham ale jeden typek(johnyppe myslim)tu prodaval motor z hayabusy..tak jesli v tom este delas tak se ozvi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 7:04
Datum: 21. dubna 2009 7:04
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte někdo proč u Jawy 05 když dám na motor válec z 20ky a hlavu 05 (abych zachoval kompresi kvůli ojnici a klice)mi píst naráží do hlavy a když tam dám válec 05 tak v pohodě. Na první pohled válce vypadají stejně akorát se podle mě liší v kanálech. A dát tam válec a hlavu z 20ky to bych asi moc nenajel protože by mohla prdnout ojnice že je tam jako u 555 ale na čep 14,1.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 co to je za kravinu?? 05 s futrem 14.1 ma ojnici jako 21 a naprosto stejnej zdvih a naprosto stejne dlouhej valec....a to ze tam nemuzes dat hlavu z 21 je totalni blud....dej to tam a svezes se.....nic to nenici....ja mel na vsech 05 valec,hlavu,saci koleno a karbec z 21 a jeli pak lip jak mustang...
Datum: 20. dubna 2009 23:14
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jawa 05 ma asi vetší zdvih proto také točí jen 5500
Datum: 20. dubna 2009 19:00
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 porad ten samej problem studenej fichtl mi chyta dobre a volnobech drzi dobre ale jak se motor zahreje a dam neutral tak to zdechne a dela to to ze se zmensujou otacky kdyz pridam plyn malo i hodne je jedno jak ale chcipneto a nejde nakopnout sem tam trochu blafne a pak nic tak to musim roztlacit a nechce se to roztocit chvili to trva nebo kdyz uberu plyn a pak pridam tak chvili trva nez si to vzpomene ze ma jet elektryku jsem steloval ta je gut karbec taky v pohode ten je uplne uskrcenej a svicka ma tmave cihlovou barvu svicku jsem skousel jinou je to to sami
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:29
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 60 do kopce po rovine max 70 km jenze zjistuju ze jeden kreten mi stim dela naschvali tak jestli stim neco neudelal prej mi tuzkou nacmaral fajfku zevnitr nebo co ale to prece nema vliv ne?? mohlo by to bejt tim prectihem ale uz jsem ho zvetsoval asi na 1,4 uz to nevim jiste bohatost jsem mel vetsi a svicka byla cerna delalo to to sami tak jsem to priskrtil vikon stejnej a uz to blbne min ale porad to sami tak uz stim nebudu otravovat skusim ty vase rady a projdu kabely
Datum: 21. dubna 2009 21:29
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 ctu to znova a znova a tohle vypada na bohatou smes a sakra malej predstih(protoze vim ze mas motor po castecny GO,takze vylitanej motor to neni),ale pokud pridas na predstihu,tak by se to mohlo srovnat i s vetsi bohatosti.....vetsi predstih neni tak choulostivej na bohatost smesi.....ale pokud ti to jede pres 60 takle blbe serizeny,tak pujde pres 70 az vychytáš mouchy
Datum: 20. dubna 2009 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 tak ten karbec zase odškrť  to je jedinej problem......a mozna ten tvuj megamalej predstih.....ver mi
Datum: 20. dubna 2009 23:29
 a nemůže bejt třeba špatny ložisko že jak byse "roztahlo tak byse přidiralo ...
Datum: 20. dubna 2009 19:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau aby mi udelal fichtl technickou musim mit obe zrcatka nebo staci jenom jedno ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 18:53
 Jo,stačí jenom levý
Datum: 20. dubna 2009 18:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 staci jedno ale mam takovej dojem ze musi bejt na levy strane
Datum: 20. dubna 2009 17:13
 zdarec lidi chci se zeptat od jakýho roku je zrušena ČZ strakonice odpoveď na e-mail díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Výroba motocyklů skončila 1997.
Datum: 20. dubna 2009 23:52
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Ale ona není zrušená ne? Vždyť jsem nedávno viděl náklaďák ČZ Strakonice! A ČZ tuším ještě stále dělá řetězy
Datum: 20. dubna 2009 19:45
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte někdo název a číslo zelené barvy na pionýra jak se dávala ta svetle hrášková zelená. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 15:13
Jméno: David
IP: uživatel4226
 Čau kluci jakse pozná jestli je indukční cívka v pořádku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 7:11
 Hele s tím slabím srdcem to zabije možná jen nějaký hodně starý lidi, protože děda má nějakou tu angínu piktoris (nějaké onemocnění srdce a nic mu to neudělá  )
Datum: 21. dubna 2009 7:11
 Proměř elektryku...nic těžkýho...najdi si schéma a jen proměřuj.
Datum: 20. dubna 2009 18:12
 Já mám zkušenost se špatnou indučkou takovouhle: jiskra jako prase, ale nic nezapálila. Pak jsem vrátil tu z fichtla která měla jiskru slabší, ale zapalovala v pohodě. Myslim že v indučce to nebude, hádám že taky to kladívko, vypadlej kabel (nepodceňovat, kámoš to zjistil po 2 dnech!), nebo třeba špatnej vypínač.
Datum: 20. dubna 2009 17:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jestli se ti nekde neprodrel kabel nebo nevipad musis to projit pokud to teda prestalo hazet zniceho nic skontroluj kladivko jestli se vubec zveda muze bejt povoleny
Datum: 20. dubna 2009 16:54
 to chce zkusit jeste jinou svicku nejlepe novou...ale jestli i s ni tak to muze treba byt kondenzator....nebo neco jinyho to musis vyzkouset ale tu civku bych asik taky uz vymenil
Datum: 20. dubna 2009 16:21
Jméno: David
IP: uživatel4226
 Právě že mi jawa 555 nehází jiskru a nevím čím to je. Tak potřebuju zjistit jestli je v pořádku cívka nebo je to něčím jiným.
Datum: 20. dubna 2009 16:11
 jede to...sviti to...  takze asik tak....a kdyz das do fajky prst tak te to hezky kopne  to bych ale radsi nezkousel  slaby srdce a cus
Datum: 20. dubna 2009 15:36
 zdarec mohl bych se zeptat jak maji byt silne lamely na pionyra budu je stacet na soustruhu a nevim na kolik diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 14:33
Jméno: centus
IP: uživatel1436
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 17:39
 Být to jinačí provedení (aby to nevypadalo jako pěst na oko) a být to na třeba dvacítce, to by nemuselo vypadat špatně
Datum: 20. dubna 2009 17:39
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 videl sem to....je to moc pekná a precisní práce,ale ten motor ani rám uz není fichtl
Datum: 20. dubna 2009 13:50
Jméno: centus
IP: uživatel1436
 omlouvam se za zmasteny link
http://kordinaz.webgarden.cz/image/13409515
Datum: 20. dubna 2009 13:42
|



|