Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Cus draci rozebral sem motor a loziska sly ven jak po masle, nekdo to predtim musel rvat natvrdo.. ale to hlavni..jak je nejlepe ocistit kartery hlavu apod..samozrejme ze hrube to de ruco ale do vsech skulinek se nedostanu...  , v cem to vykoupat, aby to bylo levny a uciny... jinak sem slysel ze kdyz dou takhle loziska ven tak se udela roztok modry skalice a potrou se tim ty loziska..udela se medenka a pak uz v karteru drzi diky ty vrstvicce ktery je na nich...diky draci za napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:30
 Cus lidicky pls mam problem s vidlici na jawe 21 nechce se vubec hybat vytahnout sem ji musel nasilim co stim??? namazana je
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:25
Jméno: Štěpan
IP: uživatel5786
 Ahoj,draci mam neštastnou přihodu,jel sem si tak normalni fichtl vyjiždku s kamošem, ujeli sme asi tak 500 metru a spočivali asi tak 10 minut,pak sem to pustil na neutral,protože to bylo s kopca tak to nemnělo cenu startovat,a v ten moment jak sem tam hodil rychlost tak se to zadřelo tak sem musel tlačil 3 km domu,s ničeho ni po spočinku se to zadře čim to muže byt,oleja micham už 2 roky stejne(stihl)po vybrusu cc1000 km+,poradtě prosim čim se to tak najednou stalo,diky moc mějtě se a at nedopadnete jak ja je to celkem fuška tlačit 500 m po mokre oračině to mi věřte jak se vam ucpou kola tak to se neda nic dělat a vzit fichtla na zada a jit domu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:03
 To udělal spolužák, pak doma řek že to byl ,,jen kámen''. To měl krásnýho pařízka 550, teď je z něj kupa šrotu
Datum: 22. dubna 2009 14:03
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 10:50
 taky hadam to razeni,me se to takhle stalo znicehonic.nastesti kdyz jsem stal na miste.odted jezdim jen na stadaku
Datum: 22. dubna 2009 9:50
Jméno: Moly
IP: uživatel3529
 tak sry  ...blbě sem to pochopil.,..
Datum: 22. dubna 2009 8:14
Jméno: Sharky
IP: uživatel5850
 moly chceš snad říct že se na neutrál při vypnutym motoru hejbe píst a točí klika?!
Datum: 21. dubna 2009 22:16
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 mohla mu vyskocit jehla z kliky.....tohle se stává
Datum: 21. dubna 2009 22:14
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 já bych řek že spíš ty fikusi meleš kraviny..   ..řekl bych
Datum: 21. dubna 2009 21:49
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 No jo! nějak mi nedošlo že se to na neutrál netočí!   Asi už si půjdu lehnout!  díky za upozornění!
Datum: 21. dubna 2009 21:45
 ahoj mneseto stalo taki tak vim jak nato vmotori ja tokavo blbost na radeni a tam je vidlička ktera kdišse ohne tak sa stane presne tohleto mosiš rozpulit motor a dat tam druhi toje vpoho oprava a stavaseto proto ze treba neumiš radit nebo nedopina spojk.
Datum: 21. dubna 2009 21:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stanon premejslej co to placas za blaboly!!  jak to na neutral muze zadrit to je pekna blbost bokud tam nejde benzin tak to chcipne a pist se nehejbe
Datum: 21. dubna 2009 21:22
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jak jsi jel na neutrál, tak tam nešel benzin, takže se ti to vůbec nemazalo, to je celá sranda věci!
Datum: 21. dubna 2009 21:18
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, chci se zeptat, měním ložiska v kolech na pionýrovi a teď jsem dodělal jedno kolo, ale ty středy ložisek ne nechtějí skoro vůbec točit. Myslíte, že se časem ty středy povolí? Nemůže mít na to vliv, že jsem ty ložiska zabouchal co nejblíž k sobě? A pro upřesnění, ty ložiska jsem zabouchával za vnější kroužek... Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 No přemýšlel jsem co tam může být špatně a došel jsem na to, že je chyba v rozpěrce nebo vlastně v tom středícím plíšku rozpěrky. Byl trochu pokřivený, tak jsem ho narovnal kladívkem, ale zároveň jsem ho natlačil na ten zúžený střed kola (náboje nebo jak se tomu říká) a tam to drhne a tím pádem se to celý netočí, takže ty nový ložiska musím vymlátit ven a zpravit to, ach jo
Datum: 21. dubna 2009 21:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pochybuju ze se to rozhejbe nejspis zevnitr o neco drhnou
Datum: 21. dubna 2009 21:13
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 čau draci mám fichtla dělanýho na kros závody mám tam sníženou hlavu 9zubý kolečko na klikovce a leju tam 100oktan benál tuhle sem koupil nový kroužky mám je tam tak měsíc vodjel sem s nima závod v kozmicích pak sem si párkrát zajezdil po lese a kroužky změkly a nebyly úplně u sebe a nechcelo to ani jet,jen to škytalo jak to nemělo žádnou kompresy,dal sem nový a zas to jede.otázka zní je to normální že ty kroužky normálně po závodě vodejdou a musí se koupit nový?nebo tam mám něco špatně?díky za rady jo a mažu olejem Motul 510
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 8:28
Jméno: jawak
IP: uživatel5857
 to je jasný že sem je zajel...sem si to myslel že to bude těma závodama se ani nedivím když se to žene na plnej hodinu
Datum: 22. dubna 2009 8:28
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 to je tema zavodama.....motor se prehrejva a krouzky mizej.....
Datum: 21. dubna 2009 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jestli sto nezajel tak se nediv
Datum: 21. dubna 2009 21:20
 čao nadšenci koupil jsem hero majestic-ankor rv.97 a je v ...... přední rozeta a tak jsem koupil bebeťáckou ale ta je menší a ač tam zadělat jde tak to není ono a proto bych chtěl požádat kohokoliv o radu kde by se dala koupit origo rozeta na můj stroj..předem díky všem s podravem filip..pros piš na fijufii@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:11
Jméno: filip
IP: uživatel5660
 predni rozetou myslim predni ozubene kolecko ktere je v motoru a pohani retez a tim i celou motorku
Datum: 22. dubna 2009 21:11
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Coto je ,,přední rozeta,, ??? to máš náhon i na přední kolo?
Datum: 22. dubna 2009 11:17
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 Cau lidi zajizdeli byste radej na mogul 2T nebo na Mogul TSF?mam komplet motor po GO ne jen vybrus
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:06
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
  to nehrozi!!!Ja to zajedu na TSF ma hezci barvu  a slysel sem ze je lepsi jak 2T no a prave na M2T to nechcu zajizdet!!!
Datum: 21. dubna 2009 20:06
 asi radsej na na slnecnisovom XD
Datum: 21. dubna 2009 19:54
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. dubna 2009 17:29
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 21. dubna 2009 17:22
 zdarec.mam problem s jawou 23 mustang..kdyz dam prst do fajfky a druhou ruku na hlavu a slapnu-da mi to pecku,ale jakmile dam do fajfky svicku,prilozim ji k hlave a slapnu tak mi to jiskru neda..nevite co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:55
 diky kluci..uz mi to facha..jak sou kladivka tak vedle je sroubek na kterej je napojenej kondenzator a ten byl ukostrenej a proto to nedavalo jiskru sme ho povolili a makalo to..jinak diky za rady...
Datum: 22. dubna 2009 13:55
Jméno: jenda
IP: uživatel5859
 skus vyměnit svíčku nebo jí očistit
Datum: 22. dubna 2009 11:47
 skus pročistita kladívka, a dej tam novej kondik.. dělalo mi to před třema dnima..  teda pokud to neni tou svíčkou, ale tomu bych moc nevěřil, páč za těch 5 let co jezdim, tak sem mi stalo, že se mi posrala jen jedna svíčka, takže to tím nebude, dej novej kondik, a pročisti ty kladívka, uvidíš, bude to tím..
Datum: 21. dubna 2009 21:27
Jméno: domte
IP: uživatel779
 mě tam dobře maká ngk b6hs
Datum: 21. dubna 2009 20:11
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 Doporucuju NGK B8HS ale ted si kup nakou brisku a nebude ti vadit kdyz ju odvaris az ti to bude dobre slapat hod tam NGS
Datum: 21. dubna 2009 20:08
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 jn ja si taky myslim
Datum: 21. dubna 2009 20:02
 mohlo by to být svíčkou....může být vyšlehaná....zkus novou...je to investice tak 30 korun  což asi nikoho nezabije
Datum: 21. dubna 2009 18:15
 čest draci, mam velikj problem. v neděli večer sem se jel projet... najednou předemno kaluž močky. tak sem ji projel, plny boty močky.... no ALE pak sem zjistil, že sem potratil štefty od vyfuku. tak sem vejfuk přidrátoval a jel dal, ale cca po pul kilaku mi fik prostě přestal jet. dodneška nevim co s tim... radte. je třeba možný, že jak sem jel kousek bez vyfuku tak se mi tam dostal bordel a něco se stalo? ale pist normalne beha... jiskru mi neháže, a když dam prst na fajfku tak nic, a když ho dam na holej kabel tak jen tak poťukává... žádnej extra proud. no takže asi elektrika... ale predstih odtrh sem ted šteloval ale nejde...Eště mě napadlo že se mi mohla skroutit hlava, ale že by až po pul kilometru? to by bylo vhaji prosim poraďte. už si fakt nevim rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:10
 dakujem
Datum: 21. dubna 2009 20:10
Jméno: tomas
IP: uživatel5820
 z najvacsou pravdepodobnostou sa ti dostala voda do zapalovania vyber ho precisti a zloz to ..
Datum: 21. dubna 2009 17:01
 Ahoj pánové(možná i dámy) nemáte někdo foto dvoubarevného provedení 555(nemyslím ten modro-červený). tenhle je v knížce o pio vypadá jak normal 555 s plechama a dvojsedlem.....pls kdyby někdo měl tu foto tak pls send na my mail díkes....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:53
Datum: 21. dubna 2009 16:53
 nekdo rikal že 3 kroužky jsou celkove lepsi než dva ale da se koupit asi jenom 8 vybrus tak mi prosim reknete jak to je \r\njeste by me zajmalo jestli je to lepsi když se da např na 2vybrus krouzky na3 vybrus jenom se skrati pride mi to dost silene
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 22:08
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 ahoj draku,venuju se fichtlum vetsinou je tunim na zavody a nejveci tlaky a silu to ma kdyz koupis pist ktery je zbrousseny do spicky a ma jen jeden velkej krouzek ....
Datum: 21. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5853
Datum: 21. dubna 2009 16:27
Jméno: Peter
IP: uživatel2885
 Zdar chlapi, mam problem s pocitanim kilometru na tachometru, je tam takove ozubene kolecko, ktere pomalu preskakuje (pomoci dvou zobacku). Zakopany pes je ovsem v tom, ze kdyz doskace k okamziku kdy se pretaci cislo kilometru tak preskakovat prestane  Pokud hnu se zobackem, tak opet preskakovat zacne, ale zase jen do okamziku nez prijde dalsi pretoceni kilometru. A hejbat se zobackem po kazdem kilometru v uzavrenem tachometru je jaksi nemozne a neprakticke...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:45
 holt zajdi na vrakov iště za 50 kč pro novej... lepší pomoc neznám...
Datum: 21. dubna 2009 16:45
 Poteboval bych sedit karbec na kentoya shuter 50 4Takt..porate.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 15:24
Jméno: Lada
IP: uživatel5136
 Aby ses stoho nezhroutil.
Datum: 22. dubna 2009 15:24
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 A já bych potřeboval na fichtl pokecu pokec jen o fichtlech a jawách a ČZ, prostě o tom, na co si tady koupíš díly! Poslední dobou si tady z toho každej dělá poradnu na všechny možný sr*čky a pak to tu nemá žádnou úroveň!! Podívej se na scootland.cz nebo jim rovnou napiš, tady se seřizují karburátory na fichtla!!
Datum: 21. dubna 2009 15:43
 Zdar draci chtěl bych se zeptat na kolik otáček má bejt zašroubovanej šroub na 250 ten jak se s nim šteluje bohatost směsi.dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:39
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 Taky se to šteluje podle nejlepší akcelerace za určitých rychlostech
Datum: 21. dubna 2009 16:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Záleží na typu karburátoru.Klasika bývá 1/4-1/2 ot.,ale některé typy mají více.Záleží na velikosti trysek a umístění jehly.
Datum: 21. dubna 2009 10:00
 cus chtel bych se zeptat u mustanga se mi furt povoluje spojka uz sem nekolikrat rozdelal spojkovej kos a proste kdyz jedu tak po chvilce se mi povoli spojka a musim ji dotahnout na viku motoru nevite cim by to mohlo bejt? piste na email - daniel.kubat@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:10
 ne spojkovej kos je utazenej a spojkovy tycky sem koupil novy predtim byli uplne promackly od kulicky.
Datum: 21. dubna 2009 20:10
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když rozděláš spojku,je ten koš povolený,nebo ne?Když nebude povolený,může být vadná spojková tyčka.Tyčka musí být
na obou koncích kalená ,tz.tvrdší.
Datum: 21. dubna 2009 10:14
 Čus........Draci na jaký olej jezdíte já jezdím na oregeno........ten byl pěkně červenej.....pak sem si koupil nějakej dražší n2t a ten byl ještě taky červenej a stál 2 krát mín...........a tětka mám........nějaký olej .M2T a je hodně tmavej...tak mám strach aby mě to nezničilo svíčky..tak pište prosím na co jezdíte a jestli můž jezdit na tenhle olej.................děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2009 19:47
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 ser na naky lepidlo jko je MT nalij tam nakejporadnej syntetak kterej tam lij porad nejlepsi je jezdit porad na jeden druh oleje
Datum: 25. dubna 2009 19:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 M2T to je nejvetsi sracka uz po nakejch 1000 km to je vsechno zaneseny tim padem mensi vykon ja pouzivam castrol 2T v pomeru 1:50 mam jehlovy lozisko na pistnim cepu tak si to muzu dovolit a muzu rict ze to po GO stimhle olejem sestelovany jezdi nadherne 60 proti kpci neni prece malo na fika a po rovine max 70 km
Datum: 22. dubna 2009 20:01
 M2T uz nigdy!!! dela to akorat paseku a nedela to, co by olej do 2T delat mel - to je nemaze, netesni (treba krouzky k valci, pokud je na pistu cerno od krouzku tak je to prave spatnym olejem), nechladi...jinak souhlas s Dr.fikem, tez mam ted zas TSF a dobrej olej, mam ho tu za par korun takze si neztezuju, hlavne ze maze a je to olej...
Datum: 21. dubna 2009 16:14
Jméno: rixik
IP: uživatel291
 na toho castrola jezdim taky.spotřeba je rok/litr nehulí to a jezdí to dobře
Datum: 21. dubna 2009 16:09
 Jezdím na Castrol TTS, nekouří ani při poměru 1:20. Ale je to Castrol, takže je, řekl bych předraženej (400 Kč/ l).
Datum: 21. dubna 2009 9:27
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 jezdival sem pred lety docela dost dlouho na m2t(hrůza všech hrůz),skousel sem TSF(cena strasna,olej nicmoc),ted jezdim 2 roky Motorex Speedmix 2T(spokojenost nejvyssi,cena jako TSF)....ted az dojedu posledni litr Motorexu tak planuju Shell Advance SX 2T.....slysel sem ze je dost dobrej a stoji jen 105,- litr.....coz by bylo uplne nejvic supr....
Datum: 20. dubna 2009 23:42
 Jestli je to M2T takovej hnědej,v modrý nebo hnědý plastový flašce tak bych na to nejezdil.Je to nejhorší olej do 2T motorů.Jezdil sem na něj fichtla a pak chvíly i 125/355 a hrůza.V motoru humus největšího kalibru.Teď jezdim na Mogul TSF a sem spokojenej.Kouří jen velmi málo,spozoroval sem to jen na volnoběch.Když jedu normální jízdou tak za mnou neni žádná clona.Kupuju ho za 199Kč/litr
Datum: 20. dubna 2009 21:30
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Čau draci,mám takový problém. Když jedu na fichtlu na jedničku tak cuká a potom zdechne,ale na N to nedělá.nevíte co stím může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:41
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 už jsem na to přišel dělá to novej kohoutek!!!už mi to jednou dělalo ale nechtělo to jet vubec
Datum: 21. dubna 2009 20:41
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele me to delalo taky a bylo to tryskou tak ja nwm no
Datum: 21. dubna 2009 20:08
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 než začneš něco měnit, tak zkus přidat bohatost smesi nebo zkontroluj hladinu benzínu v karbecu.
Datum: 21. dubna 2009 16:44
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Nazdar draku... Tenhle problém jsem před týdnem řešil na kámošovým pincku. Vyměnil jsem kladívko a kontakt v zapalování a problémy jsou pryč.... Řekl bych že ty máš stejný problém
Datum: 21. dubna 2009 8:31
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cus co musim mit vsechno v krabicce u mustanga(lekarnicka ......?) aby to proslo technickou
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 16:52
 motolékarnička, žárovky, a nářadí potřebný k výměně žárovek.
Datum: 21. dubna 2009 16:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nezapomeň na náhradní žárovičky.
Datum: 21. dubna 2009 10:17
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Kup si v lékárně motolékárničku, tam je vše co potřebuješ.
Datum: 20. dubna 2009 21:04
Jméno: RealtekK
IP: uživatel4514
 Nazdar draci.... mám vychechtané kroužky a když mi dé motor do větších otáček, tak mi po zážehu v motoru(ve válci) šíleně zachrastí a trošičku to cukne(jako kdyby to proklouzlo)...
Nevíte proč to tak zachrastí a případně jak se toho zbavit??...dík za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 23:43
Jméno: standa
IP: uživatel5846
 minimalne pist,krouzky,cep,futro......mozna rovnou vybrus,ale to musis poznat ty.....
Datum: 20. dubna 2009 23:43
 ne ja to nemyslel nejak mirene....to sem dal jako priklad jenom protoze znam hodne lidi co nastartuji motor...muze to byt i v aute a sup kvalty do plna co to da....motor kdyz jeste neni zahraty tak dokonale netesni krouzky pac sou jeste stazene  .tak jestli jsou zajete poradne tak by v tom problem byt nemusel...jestli ti to dela ale dost tak bych to neriskoval a sundal valec a podival se co tam je...muzou bejt i pripecene na pist...pak to komplet zas pretesnit...valec i hlavu a zkusit znova...jinak nvm nvm no..
Datum: 20. dubna 2009 21:46
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Jak to myslíš? Že to dostávalo na prdel studené? Ty kroužky jsou před půl rokem zajeté
Datum: 20. dubna 2009 20:55
 vymenit krouzky...a poradne udelat predstih/odtrh  jinak to nevidim...a na ty krouzky bacha kdyz je vymenis musis je zajet!!ne to hned honit...a tohle muze byt taky dusledek toho ze to dostavalo naprdel studene
Datum: 20. dubna 2009 20:48
 zdar draci,mam problem..mustang mi nehaze jiskru,zkousel sem i funkcni inducku a nic..svicku taky jinou a nic..cim by to mohlo bejt?dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 20:32
 tak bobe mas pravdu..sem to sem napsal pak sme se v tom jeste vrtali a nakonec to byl presne ten sroub...ale stejne mi nejde do hlavy ze kdyz sem tam dal prst do fajfky tak pecka jako kra*a a kdyz sem tam dal svicku tak jiskra zadna..
Datum: 21. dubna 2009 20:32
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 hele to me delalo taky a musis se ten sroub co ti drzi kladivko a elektriku odkostrit
Datum: 21. dubna 2009 20:11
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 Nejlepší je natahnout novou elektriku a pak už bez problémů.
Datum: 21. dubna 2009 16:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nemáš někde uklepaný vodič? Překontroluj od spínačky na indukční cívku na č.15 ,dále k zapalování a ke startovací cívce.
Datum: 21. dubna 2009 10:32
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5784
 Hoj.... Řekl bych že máš rozštělovany pŘedstih a odtrh.... Ještě ti to možná někde probíji nebo máš v hájí kondenzátor nebo civku.... Jestli nevíš jak to poštelovat tak se podívej do FAQu
Datum: 21. dubna 2009 6:52
|



|