Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 čau hoši..Jenom pro potvvrzení...když zajíždím novou vybrusovou sadu...Tak mazat vím jak mám akorát...platí to že jezdit maximalně do pulky plynu a co 3km zastavit a čekat 10 minut?to je asi tak normalní nejlepší postup jak to zajet ne ?a u jawy 21 jezdit takhle asi 3 nadrže...???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 11:48
Jméno: radek
IP: uživatel5942
 hele s tim se vubec netrap ja sem si nechal udelat 9 vybrus 4 dny zajizdel a pak sem na tom jel zavod a nic sedlo si to a jede to jak hovado
Datum: 30. dubna 2009 11:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Na I.stupeň max.17km/h ,na II.max.33km/h a na III.max.48km/h.Při delší jízdě bez zastavení ,můžeš při jízdě z kopce vypnout
zapalování a přidat plyn. Tím motor schladíš.Nejezdi dlouho na I. stupeň a jezdi sám.
Datum: 23. dubna 2009 6:52
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 steve: kolečko má pravdu....on si nasaje smesi co to jde,ale je k tomu moc vzduchu......v podstate se nejedna o nejakej extremni stav.....horsi je nizko jehla a nebo malo oleje v benzinu,čí spatne serizeny zapalovani,ale tohle se taky nema delat......
Datum: 22. dubna 2009 22:14
 Na co na pul plynu? chvilku jezdi normálně a pak někdy tomu trochu přihul ale ne zase moc..hlavně to nemaš tou sračkou M2T..nejhorší olej co je..usazuje se a špatně se rozpouští.Zanáší svíčku...ale zajížděj to tak 2oo km...na fichtlu to stačí...
Datum: 22. dubna 2009 21:30
 to sice jo ale gdyz si vezmes ze hlavni tryska je vetsi, ze sice to neni prisavano podtlakem ale zase strhavano proudem vzduchu tak sme zase na nejaky bohatosti smesi...navic se rika ze pri strednich otackach je potreba nejvice bohate smesi (a pris startu a studenem motoru) a zase pri nizkejch a vysokejch otacek by mela byt smes o neco chudsi...ale ani newim proc to tu pisu gdyz to s tim nesouvisi  ale fakte mje ze cim vice smesi ve valci, tim to vic maze, to mi nigdo nevyvrati, takze otevreny soupe pri zabehu ma sve opodstatneni (to same pri jizde z kopce, zavrenem soupeti a zarazenem kvaltu = zadreni)
Datum: 22. dubna 2009 20:41
 to steve:kdyz se nad tim zamyslis tak ta smez chudsi proste bude,kdyz mas v nizkejch otackach naplno otevreny soupatko tak je rychlost prouducuho vzduchu skrz karbec mensi(vetsi prurez),a kdyz je mensi rychlost tak je i mensi podtlak,kterym se nasava benzín z dýzy(ta trubicka co do ni jde jehla).kdyz budes mi pri nizkejch otackach min otevreny soupatko tak tam bude rychlost,a tim i podtlak vetsi,takze to nasaje vic benzinu,nevim jestli sem to vysvetlil dobre,ale cetl jsem to v naky odborny knizce,uz nevim v cem to bylo
Datum: 22. dubna 2009 20:07
 Stando: mam dotaz, ma chuda smes neco spolecneho s otevrenim soupatka? rekl bych ze ne, pac soupatkem se reguluje kolik smesi pujde do valce, je to logicky, cim je vic je soupatko privrene, tim min ti tam ty smesi pujde, na podobnem principu je rozdil mezi velkym a malym karbenatkem (mensi karbec - mensi difusor, mene smesi...)...jinak pokud nechas soupe uplne dole tak ti to bude prisavat benal pres volnobeznou trysku (38) a ta je jak znamo mensi nez hlavni (obvykle 68-72) a cim vic otevres soupe, tim bohatsi je smes pac pri vetsim a vetsim otevreni bude mene benalu prisavano volnobeznou a vice hlavni tryskou, to je tak do zhruba 1/4 otoceni plynove rukojeti gdy uz to jde jen z hlavni trysky, navic bohatost smesi nejvice ovlivnuje prave velikost hlavni trysky a poloha jehly (v zarezech), proto se taky dava jehla co nejvic nahoru pri zajizdeni aby byla co nejvice bohatsi smes...takze ano, otevreni soupatka ovlivnuje bohatost smesi, ale cim vic je soupe otevreno, tim bohatsi je smes, zhruba, ono to neni presne tak jak rikam pac se smes obohacuje do urcite miry gdy to pak ridi prave jehla a ta podle polohy soupete privira nebo otvira otvor kudy jde benal z hlavni trysky takze je to priblizne pak na stejnem pomeru bohatosti, hlavni je ze cim vetsi otevreni, tim se smes NEOCHUZUJE a cim vic to soupe otevres, tim vic smesi ti pujde do valce = vice oleje = lepe maze a chladi...takze jezdi co pokud mozno s nejvetsim otevrenim plynu a v co nejprimerenejsich otackach, proste otacky nizke a jedes, tim to chladi, maze, jede, zajizdi se...jinak pravda je ze chuda smes tomu dopomaha zadrit se...
Datum: 22. dubna 2009 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel5860
Datum: 22. dubna 2009 18:15
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 přesně jak řiká pestic a eště dát plíšek jehly na první zařez z dola a mírně zvíšit hladinu
Datum: 22. dubna 2009 18:13
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar to co rikas je blbost.mazej tak 1:20 a ne do pulky plynu ale plnej plyn pri nizkejch otackach proste ho nesmis vytocit ale soupatko musi byt plne otevreno-co nejvic pak ti de vice smesy do valce a lip mazes.500km netocit a jezdit treba jen jednou denne a nechat poradne chladnout nakejch 10minut je na nic.800km us bude zivejsi mazat normalne ale jeste ji nedupej nakrk a kolem 1000km byl mel byt komplet zajety poznas to sam muze byt v cajku us pri 800km.hlavne nechat ze zacatku hodne chladnout a netrapit ho zdar
Datum: 22. dubna 2009 16:36
 zdarec draci nevite kde mam sehnat motor aspon 250 čz pojizdnej tak asi za 300-500 Kč dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 19:25
 http://aukro.cz/item617400638_prodam_motor_jawa_250.html
Datum: 22. dubna 2009 19:25
Jméno: omg
IP: uživatel5656
 treba na netu?
Datum: 22. dubna 2009 16:53
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdarek draci.Na netu je na prodej MZ 150,ale jde mi o to,že u ní píše v TP 9kw,možno řídit od 16let a to se mi zdá blbost když to není 125ccm.Ne???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 16:08
Jméno: chozee
IP: uživatel1201
 Když je dáno že Řidičák A1 je do objemu 125ccm a do 11kw,tak si myslíš že tam muže byt 150?na to si umiš odpovědět sám..to jen zas nějaký vůl chce nalákat lidi...
Datum: 22. dubna 2009 16:08
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau Seso jájsem si u tebe obědnával nějaké věci mezi nimi byl i stavěcí šroub šoupátka ty si mi místo něj poslal štelovací šroub spojky. Nešlo by to nějak udělat že by si mi poslal ten šroubek poslal bez poštovného? Na tvuj e-mail mi to nešlo napsat. Předem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 15:18
Jméno: combe
IP: uživatel5563
 Zdar pudou výfuky z jawy 350/638 na 639 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:13
Jméno: ole
IP: uživatel1801
 z 639 na 638 jdou ale opačně nevim
Datum: 22. dubna 2009 21:13
 zdar draci..pude hlava z babetty na mustanga??a co to bude delat?? jo a co jeste de dat z babetty na mustafa aby to bylo lepsi?de i tachometr-jako jeslti ma stejnej nahon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 7:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ne ! Vzdálenost svorníků ,(šroubů,kterými přitahuješ hlavu k válci )není shodná.
Datum: 23. dubna 2009 7:03
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej borci kdybyste videli policajty, tak byste ujizdeli nebo zastavili?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 16:34
Jméno: maresuk
IP: uživatel5936
 Já bych asi zastavil, protože na fechtlovi bych jim asi neujel.
Datum: 09. května 2009 16:34
 Zastavím, ukážu doklady co po mě chtěj, pokecáme, vrátěj mi doklady a pokračuju.....! Kde je problém...?
Datum: 22. dubna 2009 23:55
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ty vole to je dobra otazka,kdyz te chytnou budes mit pruser a kdyz te nechytnou tak muzes byt rad ze te nechytli,ale lesti mas nekde kde ujet treba nekde do pole tak bych asi ujíždel pryč
Datum: 22. dubna 2009 16:46
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Asi podle toho, jestli bych měl možnost kam ujet. Tam kde já bych vyjel ale oni s autem ne.
Datum: 22. dubna 2009 16:36
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 LOL
Datum: 22. dubna 2009 14:52
 ja je viděl nedavno,,,,bylo to docela zdalky. tak sem zastavil, vypnul motor a vez sem se s nohou na zemi aby to vypadalo jako když se vodrážim  oni sice odjely aniž by mě viděly ale i tak sem to radši ved až k odbočce mimo veřejnou komunikaci,,,,ale přiznám se že jak zaply maják tak sem myslel že už dou po mě
Datum: 22. dubna 2009 14:20
Jméno: cc
IP: uživatel1337
 cau proc mi nejde seridit volnobeh triskou ale jenom tim sroubem co je nad vickem karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 18:31
Jméno: cc
IP: uživatel1337
 haha
Datum: 22. dubna 2009 18:31
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 nemas na tom nejaky zjebany zavit?? na tom srubu nebo v karbecu??.. mas tam vubec tu pruzinu? na tom srubu volnobeznym?
Datum: 22. dubna 2009 14:17
 čus draci mam problem s ČZ 175 tahne dobre ale kdyz ji vytocim tak se mi to zadusi benzin mi tam tece dobre karbec je cistej vubec netusim v čem to je dík za rady....motorysmu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 20:14
Jméno: Pangi
IP: uživatel86
 zapalovani mam serizene perfektne od jednoho týpka a jak si myslel to ze to zapojis na nabijeni a šlape to? ještě zkusim dobít baterku ale měřák mi ukazoval 5.9 ze 6V tak nevim
Datum: 23. dubna 2009 20:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Seřídit zapalování podle návodu ,zkontroluj čistič vzduchu a seřízení karburátoru.
Datum: 23. dubna 2009 7:14
 Zdravím mám tu stejnou věc u te stejne motorkyx to je zapalováním kdyz to pripojim na nabijecku tak to vali ae kdyz na zapalko tak houbi dusise vynechava....
Datum: 22. dubna 2009 14:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 14:12
 zdarec ,. chci se zeptat jestli je plovak z 555 stejny jak na kyvacce? je??.. diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2009 21:44
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 boze skero co tu tlacis za hlody?? pomali nerozeznas svicku od plovaku
Datum: 23. dubna 2009 21:44
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 je stejnej, od kyvacky po peraka
Datum: 22. dubna 2009 15:37
Jméno: pio
IP: uživatel5656
 jo..neni
Datum: 22. dubna 2009 15:28
 Zdravym,,,,mam, nebo spíš měl jsem tento výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_474.html ale ten poslední kus jsem ztratil. Eště než budu kupovat novej tak mě napadlo tam dat ten konec z toho origo jawáckýho ( s uženym koncem). Jako namontovat tam pujde bez problemu, i šířka trubky sedí, ale jde mi o to jak to bude s výkonem,,,jestli to třeba nepojede kvuli tomu huř,,,co si o tom myslíte ? princip je stejnej ( trychtýřek + zavitová tyčka).
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:58
 to jelo stejně jako s tim origo, akorat to bylo trochu tiší
Datum: 22. dubna 2009 14:58
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 no nevim no.. a jede t stim vyfukem dobre?? stim novym od fichtl kramku? .. jen se ptam .. skus tu origo koncovku a poznas jestli to jede lepe nebo hur
Datum: 22. dubna 2009 14:56
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 proc si mylsite ze olej M2T je shit???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 19:28
Jméno: Horst
IP: uživatel5862
 NENÍ.To jen jedna bába a Standa povídali.Skoro 20 let dělám při práci na ŽL 2t motory a malou zahradní techniku tak vím co povídám.Jinak olej M2T splňuje ISO 14001,AIPA,SAP. Stando co je modifikovaný olej ? V tvém věku ?? máš obrovské zkušenosti.
Datum: 22. dubna 2009 19:28
Datum: 22. dubna 2009 17:13
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Stando? Muzes mit rict jak olej muze zpusobit PECKu na svicce?? Jinak mas pravdu nasi dedove na M2T nejezdili na stejnej jako je dneska v te dobe byl mnohem HORSI co jsem slysel... kdyz byly mrazy tak se v nem delaly hrubky... a jak to nasim dedum jezdilo z prace a do prace...  Jo jinak kdyz tvrdit se vyjetej olej je lepsi tak si to zkus...
Datum: 22. dubna 2009 16:43
 do série dávám M2T , do speedu ve kterém mám válec jak cedník  bych M2T rozhodně nedal
Datum: 22. dubna 2009 15:49
 opet diskuze jaka to dlouho nebyla a zase se vynorila jako temny mrak na obzoru...je to shit, vlastni zkusenost (nekolikanasobna), proste to neni olej...Standa to tu strucne vysvetlil, rozvadet se tady s tou atrapou oleje nebudu, uz se to tu psalo nekolikrat tak si projdi celej pokec a vem si na to tydeni dovolenou pac je to skoro tyden co tyden a vysledek je porad stejnej...vzdycky se doslo k tomu samymu...
Datum: 22. dubna 2009 14:27
 Ja na M2t jezdim,,,,s jízdou neni žadnej problem,,,,i s benzínem kterej stal několik měsíců v kanistru sem nic nepřidřel. Myslim že pro seriovej motor je nejlepší mu dávat to, na co byl dlouhý leta zvyklej. Ale musim taky dat za pravdu peckám na svíčce a že z vejfuku to teče jak kra*a.
Datum: 22. dubna 2009 13:59
Jméno: standa
IP: uživatel5860
Datum: 22. dubna 2009 13:51
Datum: 22. dubna 2009 11:38
 lol  ja mam úprave m2t tak se ptam proc se rika ze je shit.. a me to prave nejde vytocit ddo otacek
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 do plnych otacek!
Datum: 22. dubna 2009 11:35
 lol  ja mam úprave m2t tak se ptam proc se rika ze je shit.. a me to prave nejde vytocit ddo otacek
Datum: 22. dubna 2009 11:35
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 hele názor si čtením neuděláš... prostě ho kup a uvidíš. Kdyby platily katastrofické scénáře radílků, tak v nejhorším budeš muset vyčistit motor a výfuk od karbonu. Samozřejmě pokud používáš tuněnej motor a točíš víc než je běžné pro motor pionýra, tak to určitě M2T nezkoušej. Jinak můj názor je takovej že když na tenhle olej mohly jezdit bez huntování motorů už naši dědové a v podstatě na těch samejch motorech, tak to asi musí stačit... jo a dej hlavně na vlastní úsudek, schválně si namíchám M2T do skleničky s benzinem a kouknu jak moc se za týden usadil... ale podle mě se usadí slepičí prd
Datum: 22. dubna 2009 11:22
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 11:03
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 11:03
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 22. dubna 2009 11:02
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 zasere ti to motor a nemaže to dyž to máš tejden v nádrži a nejezdíš tak si to sedne na dno a zadřeš motor
Datum: 22. dubna 2009 11:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel5632
 Musim nutne vymenit primarni retez kdyz menim lamely za ferodo?Na tom fichtlu jezdim jen vikendove.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:53
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 zalezi na stavu retezu....pokud je este dobrej,neni problem,nemusis ho menit.....pokud je vytahanej,znici ti ozubeni tech novejch lamel.....
Datum: 22. dubna 2009 13:53
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Ne nemusís proc bys museL???Primarak se meni tehdy kdyz vysi a pozde zabira a nebo kdyz cinka za jizdy!!!!skus jestli ti vysi a pokud tu dre o blok tak ho urcite vymen!
Datum: 22. dubna 2009 11:52
Jméno: Lajmr
IP: uživatel2259
 nevite za kolik byse udelal tuning motoru ze se zavaru hlava a vede to rovnou do karteru s klapkama a ta zavodni karburace ?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 13:54
Jméno: standa
IP: uživatel5860
Datum: 22. dubna 2009 13:54
 Kde si stando vzal 10 - 15 ...?  Tady nehrajou roli ani tak peníze jako spíš smysl...! Protože pokud nic nevíš tak to stejně nenaladíš....! A jak je vidět tak nevíš.....
Datum: 22. dubna 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 10-15 tisic
Datum: 21. dubna 2009 22:21
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci! mam problem s fechtlem za chladna startuje ale nejede a za tepla nestartuje ale jede nevite cim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:33
 s tim naklonenim je to pravda a navic se to i uvadi treba v prirucce k nemu, jinak to je chmura pionyru ze ty starty za moc nestojej...gdyz je relativne dobrej valec tak jde za studena a za tepla ne (obvzlaste po vybrusu)...pokud je valec vylitanej tak jde zas jen za tepla, s tim nic pomalu nenadelas, resit se to da napr. tyristorovym zapalkem potazmo i tady tim bezkontaktem co tu Sesa prodava, me par fiku behalo jak za studena tak za tepla ale ovlivnit to nemuzes leda ze se to pokusis seridit a pokud to i po dloooooooooooouhem odpoledni nejde tak je to marny, to neni v silach nekoho aby to slapalo bzdycky jak melo, jak rikal Chong v podobnem dotazu tak je to dano primo i konstrukci pac fichtl nema sytic (krome pareza a araba) ale ma preplavovaci kolik, cili jedna faze startu (bud tepla nebo studena) proste za nic nestoji, nezbyva vetsinou nez tlacit...jinak to zkus treba jeste parkrat proslapnout se zaplym zapalovanim a pak jednim svihem se zaplym zapalovanim to pres paku nakopnout, hlavne to pri zahratym motoru nepreplavovat! to by bylo ode me tak zhruba vse...
Datum: 22. dubna 2009 14:33
 pardon překlep : * šlápnout
Datum: 22. dubna 2009 13:36
 startování zahřátýho pionýra je opravdu zlý,,,je tak ale prostě konstrukčně řešenej. Existuje však jeden takový trik, který u mě funguje : nakloň to do prava a zkus šlípnout, mužeš u toho i držet plyn.
Datum: 22. dubna 2009 13:35
Jméno: lol
IP: uživatel5540
 hele špatně si to formuloval měl sii rict ze ti za chladna jde nakopnout dobre ale nema silu nebo nechce jet a za tepla ho nenakopnes ale na roztlaceni jede dobre
Datum: 22. dubna 2009 10:59
Jméno: lol
IP: uživatel5540
 hele špatně si to formuloval měl sii rict ze ti za chladna jde nakopnout dobre ale nema silu nebo nechce jet a za tepla ho nenakopnes ale na roztlaceni jede dobre
Datum: 22. dubna 2009 10:57
Jméno: nigga
IP: uživatel5754
 sry ale je to fakt picovina
Datum: 21. dubna 2009 22:43
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 SrY blbě sem to přečet. Ale zdá se mi,že to co píšeš je blbost.  ..jinak.... na takhle blbě položenou otázku nečekej dobrou odpověď.
Datum: 21. dubna 2009 22:02
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 Ten problém je ten...že je to fichtl.  ..je to normální.Jinak můžeš zkusit studenou svíčku.
Datum: 21. dubna 2009 22:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 este dotaz mam na fichtlovi na kterym jezdim fichtl cupy problem s tim ze nereaguje na karburatoru volnobezna trisk a volnobeh se da stelovat jenom tou matkou nad vickem karburatoru a kdyz neni motor v otackach tak se za tepla vubec neroztoci , vzdicky se s tim musim rozebehnou . dik za kazdou radu (karburator je cistej)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau okolik se radove v konich zvedne vykon mezi prvni a 7. vybrusem? dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 21:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 v poho akorat me to zarazilo
mimo chodem nejedes do miretic na fichtl cup?
Datum: 22. dubna 2009 21:53
 každej se občas splete
Datum: 22. dubna 2009 14:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jak muze klesnout kroutak kdyz se zvysila komprese
Datum: 22. dubna 2009 14:10
 spis podle me klesne uz tak dost malej kroutak...mozna se pletu
Datum: 22. dubna 2009 9:39
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 aspon neco  kdy to bylo se vsim takhle
Datum: 21. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5853
 kdyz to hodne prezenu tak skoro pul koně....ale to ani tak nezpusobi objem valce,ale narust kopmresniho pomeru na 10:1
Datum: 21. dubna 2009 22:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tohle tema chce hodne nadhledu
Datum: 21. dubna 2009 21:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Myslím že vo nějáký koně to nebude  jestli sis myslel že tím přidáš 3000hp tak asi ne hele
Datum: 21. dubna 2009 21:56
 zdar draci mam mensi probleblem upravoval sem si malinko mustanga: dodelal sem si na nej baterku a udelal dobyjeni ze svetelnych civek jenze krmim stoho svetla i zapalovani a ouha vonoto nestha dobyjet da se se stim jezdit pomerne dlouho jenze stou blbou vihlaskou o setlech mi to behem jednoho tydne vizdima baterku a sviti to jak bludicka a potme nic nevidim takze bych potreboval vrdet zda si mam poridit nove civky (pac sou tam jesste original od viroby ze 77roku a pan otec na tom jiz neco nalital) nebo nam skusit pripojit i zapalovaci civkujen nevim jestli to nebude zas moc elektryky na tu baterku prosim poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2009 22:31
 určitě místo světelných cívek dát zapalovací jsou výkonější a jak máš řešenou regulaci dobíjení musel bys mi ukázat zapojení jak to máš ale co sem dělal ted já na své jawa 50 typ 20 ale ono je to jedno na kterým typu a roku výroby jde to navšech a vřele doporučuji na netu někde lítá návod jak byly řešeny vývozní typy mustangů s baterkou ,blinkry ,stop světlem je to relativně jednoduché ale účiné ověřené a hlavně mají tam vyřešenou i regulaci dobíjení udělal jsem to přesně podle toho a můžu doporučit akorát se musí úplně znovu natahat elektrika a jinak pozapojovat hlavní vypínač a cívky v zapalování ale mají to dobře popsaný a hlavně fakčí to hned napoprvé kdyby tě to zajímalo tak se ozvi na meil a pošlu ti to
Datum: 26. dubna 2009 22:31
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Aby jsi nabíjel, musíš nejdřív někde spotřebu ušetřit. Takže jediný na čem se dá ušetřit, bo spotřebičů na pionýrovi moc není, jsou zadní světla a zapalování. Tedy pokud ti jde o úsporu kvůli energii předního světlometu, tak dozadu LED světlo a zapalování co bere míň než indukční. Pak je šance že ti zbyde něco pro dobíjení i svícení.
Datum: 22. dubna 2009 8:59
 no jo jenze predtim nez sem ji tam dal tak to skoro nejelo a jen co sem ji tam dal tak to lita jak das a na svetla to ma viborny ucinek zadny zatraceny kolisani takze to sviti porad stejne jen to nestiha dobyjet!
Datum: 21. dubna 2009 21:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 newim jestli ti to pomuze ale u novy jawa je to delany tak ze drat kterej vede od motoru je pred baterkou rozdvojenej a vede rovou do svetel tzn. k tomu aby to jelo a svitilo nepotrebujes baterku .
Datum: 21. dubna 2009 21:45
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Čau..doufám že mě za to neukamenujete...ale nevíte někdo jak se šteluje hladina u simsona?(s51)..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2009 21:39
 Nevíte prosim někdo, jestli na přední brzdu u fichtla můžu použít lanko od kola ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 14:37
 kristova noho, a od gdy ma lanko z kola na sobe stelovaci zavit kterej potrebujes k brzde u fichtla??? a pokud ho tam chces dat ze stareho tak se ti to urve pri vetsim tlaku, tez mi nepriapda ta cena nejaka vysoka, proste lanko s bowdenem za par kacek te snad nezabije, co bys delal gdyby sis koupil treba supersporta gde sou dily drahe a navic se plati za znacku? kup proste lanko s bowdenem na fika a neres tu takovy kraviny...
Datum: 22. dubna 2009 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Nezdá se mi že cena nového bowdenu přední brzdy nikterak závratná.. když nemáš 50kč na lanko brzdy tak za co kupuješ benzín a olej?
Datum: 22. dubna 2009 9:31
 no muzes to skusit jen za to nesmis moc tahat nebo to asi urves to lanko bude prilis tenke jinak ja pouzivam brzdove lanka z kola jen na plin ten prumer je skoro stejnej a hlavne je to levnejsi!!
Datum: 21. dubna 2009 21:45
|



|