Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak jsem uz tady psal nedavno dela mi to porad to sami svicka i po dlouhy jizde je skoro do cerna a pripadami ze smrdi olejem coz je divny benzin mazu 1:50 castrol svicku jsem skousel jinou a je to to sami tim to neni ale v prevodovce mam vic oleje tak mam takovej dojem jetli to neni tim?? gufera jsou novy motor po GO a kdyz jedu treba skopce nebo porovine uberu na chvili plyn a pak pridam tak to chvili trva nez se to vzpamatuje tak to uz se mi nezda ze by to bylo til ze mam moc oleje v prevodovce nemuze to bejt elektrykou ze to pali 1,4 pred horni uvrati?? motor chdi do velkejch otacek a tahne tak normalne jak b mel jen kdyz se zahreje do kopce tak se mu nechce nez zase povichladne. Jehlu jsem dal co nejniz a hladinu mam neparne vetsi nez ma bejt. svicka je nekdy svetlejsi nekdy tmavsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:27
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ta vyšší hladina v plovákové komoře taky není dobře. Jestli máš orig. trysky ,tak ta jehla patří na II.z vrchu .
Datum: 06. května 2009 14:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skusim profoukat filtr ale je pomerne cistej nema moc najeto a stou jehlou se mi o nelibi uz jsem to skousel a bylo to horsi skoro stejny. Tim olejem v prevodovce by to mohlo bejt tak uvidim nechce se mi ti odpoustet a este me napadla takova vec utesnil jsem suprove koleno na valec i na vejfum tam to na 100 procent tesni a na konci vejfuku jsem dal azbestovej provazek kolem dokola mam ten novejsi vejfuk serizli tak jestli treba nestihaj odjin spaleny pliny z valce a pak to zacernuje svicku?? ale od vyroby to bylo utesneny ne??
Datum: 05. května 2009 17:50
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já bych dala jehlu na II. zářez a po ohřátí motoru bych seřídila volnoběh.Ta vyšší hladina oleje v převodovce škodí guferům.
Datum: 05. května 2009 7:33
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 mas moc ucpanej vzduchovej filtr....zahod gumovy vicka co mas na airboxu.....
Datum: 04. května 2009 22:20
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 Vypadá to na moc bohatou směs nebo ti to tahá olej z převodovky...
Datum: 04. května 2009 19:34
Jméno: Daniel
IP: uživatel5471
 Hoši, prodává někdo páčku přední brzdy na dandynu? Nutně potřebuji! Když tak icq: 408-337-183
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 21:05
Jméno: xx
IP: uživatel5471
Datum: 04. května 2009 21:05
Jméno: převoďák
IP: uživatel1801
 kašli na páčku zajíc
Datum: 04. května 2009 21:01
Jméno: xborecx
IP: uživatel5991
 Ahoj všichni chtěl bych se zeptat jestli nevíte někdo kolik je potřeba vrchního akrylátového laku na panelku.(revma plechy ani plechy pod nádrží tam nemám) díky za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:54
Jméno: xborecx
IP: uživatel1393
 No jenže půl litru barvy stojí 1000kč tak aby mi to za ty prachy pak neleželo v garáži
Datum: 05. května 2009 17:54
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 nahoda je blbec.....vem radsi litr
Datum: 05. května 2009 17:44
Jméno: xborecx
IP: uživatel1371
 no to jsem právě potřeboval vědět protože oni mi řekli že mi namíchaj buď litr nebo půl litru tak jestli myslíš že mi půl litru laku na to vystačí?
Datum: 05. května 2009 11:13
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 myslim ze kdyz hodne prestrelim tak litr.....fichtla nalakujes ze 4 deci laku,takze panelku tak z pul litru cistyho laku+redidlo,tvrdidlo
Datum: 04. května 2009 22:22
Jméno: stadak
IP: uživatel5336
 hoši chci se zeptat jestli se neda někde stahnout tu kartičku pojištěni na stadiona a jak to dělate stim prej se to nosi v riflich
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 10:18
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 Ahoj kartička se dá sehnat na aukru za 60 kč plus pošta a je jedno jestli je ošoupaná nebo ne hlavní je poviné pojištění(u české podnikatelské 63 kč) ta kartička pak slouží spíš jen na info o číslech motoru a rámu sám mám z aukra a policajti zatím zastavujou jen ze zvědavosti a pokud máš helmu žárovky a nářadí na výměnu tak zatím nebyl problém
Datum: 05. května 2009 10:18
 ahoj lidi..mam rozebrany motor jawa 350/634...normalka rozpulený a když oba dva kartery chci dat do kupi,tak se mne zasekne převodovka proste s nim nehnu,když tam je neutral tak motor protočim,jak mile zařadim jedno jaky kvalt,tak se mi kousne převodovka a neprotočim s nim.....Tak kdyby ste nekdo vedel co by to mohlo dělat,tak mi dejde prosim vedet
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:28
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 vyměňoval si bronzový pouzdra v převodovce když si to půlil? někdo tu měl kdysi podobnej problém a bylo to tim že v pouzdru byla vysoustružená krátká díra...
Datum: 05. května 2009 17:28
Jméno: Pejky
IP: uživatel5998
 čau, na pionýru mi tohle dělal ohnutý řadicí automat
Datum: 05. května 2009 12:58
 Čau chci se zeptat mám doma babetu 207 a chtěl bych ji přihlásit ale nemam papiry mam jenom stítek. Je ji možné přihlásit jenom se štítkem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 19:48
Datum: 04. května 2009 19:48
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 pochybuju...
Datum: 04. května 2009 18:26
Jméno: ja
IP: uživatel5336
 zdarec ja vim že to sem nepatři ale nechtěl by někdo koupit vydlu bez pružin s blatakem na jawetu a vydlu na stadaka s maskou potřebuju prachy taky na stadiona
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 20:37
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 sam nemam motor
Datum: 04. května 2009 20:37
 Potřeboval bych motor do staďáka, nebo alespoň spojku v pěkným stavu. Měl bys?
Datum: 04. května 2009 19:49
Jméno: ČZ 175/487
IP: uživatel5989
 jo a nevíte kde se dá v Praze koupit motocyklová helma? nějaký kamený obchody? dííík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 17:57
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 těch je ale dobrej je na hajich
Datum: 04. května 2009 17:57
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 čau jak dlouho před 16tinama si můžu začít dělat papíry na 125-A1 vim že k závěrečkam můžu a my bude 16
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 16:38
Jméno: pedros18
IP: uživatel1412
 ja sem delal na kamion v 17 a dali me je az v osmnacti jako na uradu takze muzes zacit klidne driv ale k cemu ti to bude kdyz stejne budes muset cekat na narozky..leda ze bys mel narozky v zime to je jasny ale myslim si ze pul roku predem klidne muzes...
Datum: 05. května 2009 16:38
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 dokud bude teplo..... ale pochybuju, že v prosinci vytáhneš komisaře na motorku  se zavězečkama počítej až někdy dloouho najaře jak je znam.....
Datum: 04. května 2009 18:05
Jméno: slavik
IP: uživatel5336
 hele ja si chci dělat na podzim a 16 mi je v prosincu a tak se ptam do kolikaty ho před zimou se da ji udělat ještě jizdy
Datum: 04. května 2009 17:59
 musí ti být aspon 15
Datum: 04. května 2009 17:48
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ne nemuzes kdy chces!maximalne muzes 18 mesícu dopredu!
Datum: 04. května 2009 17:48
Jméno: Bugs
IP: uživatel2324
 Začít můžeš kdy chceš, akorát si počkáš na závěrečky, které smíš dělat nejdříve jeden den po šestnáctých narozeninách.
Datum: 04. května 2009 17:46
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 myslim že jakkoliv ale zas nesmíš dělat autoškolu déle jak rok...
Datum: 04. května 2009 17:45
Jméno: ČZ 175/487
IP: uživatel5989
 Zdarec chtěl bych se zeptat jak se seřizuje relé 75W 6V. Pravděpodobně mi to dobijí ale řek bych že až od hodně vysokých otáček... Kdyžtak linky... Díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 15:07
Jméno: ČZ 175/487
IP: uživatel6046
 nemam, dokonce sem dával dopředu i slabší žárovku...
Datum: 19. května 2009 15:07
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nemáš tam moc spotřebičů? TEdy jejichž příkon je větší než doporučený... Jakmile dáš např. přední žárovku silnější než doporučenou, tak soustavu dynamo nemusí stíhat dobíjet při běžných otáčkách...
Datum: 06. května 2009 19:33
 Relátka se seřizují přihnutím držáku pružinky co drží napruženej ten vybrační plíšek, u jaw a čz atd... tam ale pružinu nenajdeš ohni (třošičku) ten plech co ten vibrační plíšek s kontaktem drží ale teď už si nevzpomenu jestli k sobě nebo od sebe. Prostě si vem multimetr trošku to ohni nastatruj a pak při vyžších otáčkách změř kolik ti to dobíjí chvilku si s tím hraj a určitě to dáš
Datum: 04. května 2009 21:03
Jméno: ČZ 175/487
IP: uživatel5989
 zarovky to nebudou, ale jakej vypinac mas na mysli? ve spinaci skrince?
Datum: 04. května 2009 18:25
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 muzou to delat jen silny zarovky a nebo prechodovej odpor ve vypinaci
Datum: 04. května 2009 18:21
 Bus hosi, zajmalo by me, na cem jste delali ridicak na A1 od 16let ?? A kolik jste meli cca hodin jizdy. *d*
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2009 13:37
Jméno: jozzo
IP: uživatel6036
 já jsem tady dělal na Dandyně,jízd jsem měl asik 11 a 1 hodinu techiky. To co píšete je blbost ,sám ji mám a normálně to valí přes kilo,aniž by ste byli vytřepaní.Ty vibrace tam jsou,ale když jede člověk sám,tak to není tak hrozné.Akcelerace je taky dobrá,jenže pokud máte zkušenosti s touto motorkou pouze z jízd ,tak jistě že vám učitel nedovolí takové divoké rozjezdy...já jsem spokojený..
Datum: 09. května 2009 13:37
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel5255
 Ja jsem jezdil na skutru 125 takže pohoda a ze zakona maš mit naježděných 13 hodin.Ale jedna hodina se bere 45 minut a většinou se jedny jízdy dělají 1h 30min
Datum: 05. května 2009 20:23
 ja odjezdil dohromady asi 5 hodin na jawe 350/638 a potom na suzuce gsxf 600,mam znamyho v autoskole a tak sme jezdily na trosku silnejsich masinkach
Datum: 05. května 2009 13:21
 ja mel ze znamosti ridicak jako rychlokurz...11 dni i se zkouskama  takze tak...a delal sem to na Yamaze Virago 125...dvouvalec krasne tahal...kopec nekopec porad 90  paráda
Datum: 04. května 2009 21:02
 Dělal sem je na Suzuki marauder tušim,takovej choper.Ale je to hnusný a dost mě po každý jízdě bolely nohy z toho nepřirozenýho posezu.Měl sem 4 jízdy po asi půl hodině.Teorie 6 hodin po jedný hodině tejdně.Nastoupil sem do autoškoly začátkem března,udělal teorii a k jízdám sem šel až 20.května.Hrozná doba čekání protože komisaři se nechtělo jezdit v mírným chladnu.Řidičák sem dostal asi v polovině června.
Datum: 04. května 2009 18:56
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ja na Varaderu jo je to fakt dobrej stroj,a pak suzuki Marauder.taky není spatny ale je to hodne líny
Datum: 04. května 2009 17:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 na Dandyně 125 sem dělal Am. Vim že to moc nejelo a nad 3tis otáček to vibrovalo o dost víc než fichtl, jet z kopce víc jak 60km/h skoro nešlo...ze mě taky nic moc
Datum: 04. května 2009 17:40
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 ty jo hodiny si už nepamatuju.....myslim že něco přez 10 45min a pak něco kolem 5ti teorie...nebo nějaktak...ja už si to fakt nepamatuju  .......ale jinak jsem jezdil na dandy 125...strašnej stroj...na jawu nedam dopustit, ale tohle bych si v životě nekoupil....strašně mi to připomíná čínský pomsty......zlatý poctivý kejvy a panelky....to jsou mašiny
Datum: 04. května 2009 17:36
Jméno: vašek
IP: uživatel5686
 Čau, chci se zeptat čim to je , že kydž se mi fichtl zahřeje tak reaguje jenom když mám plyn na doraz za studena to úplně tak není a taky když se zahreje tak už nejde nakopnout a ještě taky nejde uplně do otáček mozna to je tim že mám z části promáčknutí kolínko vejfuku
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 16:57
 Zdar draci cistil sem vyfuk a najednou mi vypadl ten dlouhej šroub a nevim jak ho mam dat novej protoze ten co vypad ma nakej blbej zavit nevi nkdo jakej sroub to je a jak ho tam dat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:42
 Koupil sem zavitovou tyc prumer je dobrej bude necemu vadit ze je na ni po cele delce zavt a bude vadit když to svařim normalni svareckou ?
Datum: 06. května 2009 17:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ten je hodne dlouhej a navic je privarenej k ty posledni prepazce tak to budes muset vytlouct de to pekne blbe a mozna na CO2 privarit drat a udelat zavit
Datum: 04. května 2009 16:24
 zdar mohli by se mi ozvat tento uživatel Jméno: radek IP: uživatel5945 psal na muj dotas skrs karburator na JAWU 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 16:19
 zela tak ja jsem už ho sehnal on ho vyhrabal kamoš na pude tak nic no už a dík za spolupraci
Datum: 06. května 2009 16:19
 tak 450 - 500 ,-
Datum: 06. května 2009 14:47
 tak kolik by si za nej chtel ?
Datum: 05. května 2009 19:53
 clovece, 150 za karbec je docela malo  , kdyby to byl na 20, nebo mustanga, tak by jo, ale na 555.....
Datum: 04. května 2009 18:34
 tak jo a za kolik ho daš ja jsem ochotnej dat za nej 100-150 a ješte odkut seš
Datum: 04. května 2009 16:54
 hele jestli chces ten karbec, tak mam doma asi 3
Datum: 04. května 2009 16:44
Jméno: vojta
IP: uživatel5686
 Zdar, mám problém s jawa 23 když mám zmačknutou spojku a dam tam rychlost tak mi začne popojíždět, a s tim štelovacím sroubkem dole nejde moc pohnout a matka na něm neni a když zmacknu spojku tak ta páčka dole je na doraz.Poradte mi prosim někdo co s tim mam dělat řikal sem si jestli třeba nejsou opotřebovani lamely nebo něco jinyho, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2009 11:08
Jméno: java mustang
IP: uživatel6022
 jestli nemas povoleny spojkovy kos.vypust olej a sundej leve viko motoru.mne to taky tak delalo a mnel jsem povoleny ten spojkovy kos.
Datum: 12. května 2009 11:08
 presne jak rika "Dobešová" kulicka ve viku hned pod sroubem neni je mezi tyckama!
Datum: 04. května 2009 14:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Sundej pravé víko motoru (celé).Měla by vyčuhovat dlouhá tyčka ,za tyčkou je kulička a potom následuje krátká tyčka.Podívej se taky na štelovací šroubek v jakém stavu jsou závity.Ta matka na šroubku musí být,nebotˇzajišťuje šroub proti otáčení.Šroubek ja M6 x20.
Jestli je tam vše,mělo by to být OK.Kdyby jsi měl opotřebované lamely,spojka by klouzala a moto by se nemohlo rozjíždět.
Datum: 04. května 2009 8:03
 ubec kulička má bejt v tom pravym kartru vlastne hned pod tim šroubkem čim to šteluješ ...
Datum: 03. května 2009 21:55
Jméno: vojta
IP: uživatel5686
 to bych musel půlit motor nebo ne??
Datum: 03. května 2009 21:45
 mrkni jesi tam máš kuličku
Datum: 03. května 2009 21:36
Jméno: lukyn
IP: uživatel203
 Ahoj chtěl bych se zeptat mám jawu 21, pořád mi odchází svíčky a vynechává to, vyměním svíčku tak to jede asi půl hodiny a potom to začne vynechávat, kdyz vyměním svíčku tak to zase chvíli jede a pochvíli je to zase nanovo. Vyměnil sem cívku a pořad to blbne neevíte co stim ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 19:02
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 vymen jednoduse kondenzator,ale dej tam teslackej a uvidis ,budes mit po zavade
Datum: 06. května 2009 19:02
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 taky to může tahat převoďák....možná netěsnost mezi karterama...
Datum: 04. května 2009 17:36
 vetsinou to je tim ze mas bohatou smes nebo nekvalitnim olejem ktery se kloune nespaly a tudis ti zanasi svicku nalad kloune predstih, karbec dej svici N14C, nejakej lepsi olej ne M2T!
Datum: 04. května 2009 14:57
Jméno: pepe
IP: uživatel5985
 cau,hele tak budto dáváš do benzínu moc oleje,a zasere ti to svíčku(uděllá to naní pecičku)nebo máš v tahu kondík,určitě něco stoho to bude....
Datum: 04. května 2009 12:54
Jméno: skypi23
IP: uživatel5460
 mě tohle dělal mustang a vyresil jsem to koupi nove inducky ted uz je to v pohode
Datum: 04. května 2009 12:06
Jméno: Petr
IP: uživatel4212
 zkus se podivat na kondík a vyčisti si trisky
Datum: 04. května 2009 10:41
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Tohle já řeším na své jawě 21 pořád a taky na to nemůžu přijít. Svíčku mám černou. Seřízené to mám taky a bohatost směsi na minimum.
Datum: 04. května 2009 9:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ta svíčka je už nepoužitélná,nebo ji vyčistíš a funguje? Jestli je nepoužitelná,podívej se, jestli někde nechytá rotor o cívky.
Datum: 04. května 2009 8:15
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 nemas slabou jiskru? nebo treba moc bohatou smes? neni ta svice vzdycky černá jak škrampa?
Datum: 03. května 2009 22:08
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 chci se zeptat jesti u jawy 550 ma vliv poloha staotu na kvalitu jiskry ,protoze predstim se nastavuje tou destickou aby me to davalo dobrou jiskru kdyz pohnu statorem misto desticky a podle ceho zjistit optimalni polohu statoru kdyztak
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 17:25
Jméno: lempl
IP: uživatel257
 no ale co stim kdyz uz je to sundany protoze jsem menil kliku jk poznam jak to mam dat naazpet diky.
Datum: 06. května 2009 17:25
 Podivejte se do dílenský příručky Jawa 50 pionýr. Je to tam tak napsaný že se stim nemá hejbat str. 96
Jestli chcete pošlu naskenovaný článek.
Datum: 05. května 2009 18:22
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 takze je to jedno jak namontuju stator a normalne mam sestelovat predstih pomoci desticky ,aspon to rika vic lidi
Datum: 04. května 2009 19:37
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 frikuline asi si chtel rict ze stator je pevne daný,ale to je jedno.....podstatou veci je ze stator neni pevne daný jako u mašiny....muzes s nim otacet jako normalnim zapalovanim+muzes otacet destickou.....kuprikladu kdyz prdnes na 05 hlavu z 21 tak destickou predstih nedohoníš,takze musis otocit celym statorem
Datum: 04. května 2009 16:31
 zhruba se to nastavi natocenim statoru a na jemno se to doladi natacenim ty desticky
Datum: 04. května 2009 14:52
 U pařeza je rotor pevně daný kam se našroubí a proto se předstih ladí pomocí otáčením tý destičky (jako na velkejch Jawách a Čz....) Jinak že by sis polohou rototu vůči statoru rozhodil cívky....nesmysl....! Než kluci začnete něco vyprávět zkuste se chvilku zamyslet....
Datum: 04. května 2009 9:38
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 taky si myslim ze je to naopak.....a z vlastni zkusenosti rikam ze to neni pravda
Datum: 03. května 2009 22:09
Jméno: neumetel_175
IP: uživatel5084
 Jožo:-a není to náhodou naopak???
Datum: 03. května 2009 21:40
Jméno: Jožo
IP: uživatel2597
 Cože? s tou destičkou nehejbej! Rozšteluješ si výkon cívek. Předstih se nastavuje natáčenim statoru. Stáhni si návod k
obsluze tam je popsaný jak to máš naštelovat. Ta destička je správně nastavená z fabriky a upevňovací šroubky jsou
zakáplý červenou barvou. Nebo se podivej do knížky Jawa 50 pionýr tam je to popsaný.
Datum: 03. května 2009 21:22
 dobry den chtel sem se zeptat potrebuju motor na jawu dandy 50 potrebuju to co nejdrive!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2009 21:02
 a eště bych se zeptal: musi se to zapalovani VAPE 6V/110W pro jednovalec zapojit i s tim chcipakem co k nemu dodavaj, nebo to muze bejt bez neho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 9:57
 Dík tak asi koupim spinasku s jednou polohou navis a nulu na spinacce spojim s kostrou
Datum: 05. května 2009 9:57
 a co takhle dát na řidítka druhej přepínač (ten jak maji všechny jawky) a tlačítko klaksonu zapojit jako chcípák vypadalo by to určitě líp a není na tom nic složitýho....
Datum: 04. května 2009 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 prave je tam problem v tom,ze normalni zapalovani vypnes vytazenim klicku protoze rozpojis baterku od obvodu,ale VAPE jede bez baterky  takze smula......kdyz si prohlidnete spousty veteránů,tak bohuzel 2/3 maj VAPE a z toho 2/3 maj ten hnusnej chcipak na riditkach....ja taky rikam ze je to nevkus....muzes si u Montyho priplatit stovku a tradá,mas to na klicek,ale jinak firma VAPE dodava zapalovani se chcipakem
Datum: 04. května 2009 16:36
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Klíčkový chcípání jsem před lety kamarádovi na kejvu dával. Asi to jinak nešlo, protože bych se mu jistě vyhnul, ale dával jsem tam relátko.
Datum: 04. května 2009 11:57
 To malinko nechápu....! Když je chcípak vyloženě na proklemování cívky na kostru aby to zdechlo tak proč by to nešlo udělat tak aby klíček spojil cívku na kostru. Mě osobně by taky sralo mít na veteránoj něakej chcípak.... I kdyby to jakoby nemělo fungovat na polohu zastrčit klíček...ale třeba by to chcípalo v poloze NULA. Prostě neznám slovo že něco nejde....  Určitě to jde i bez ohavnýho červenýho čudliku....!
Datum: 04. května 2009 9:02
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 to je ten problem....ono to jede i bez klicku na VAPE  proto je tam ten chcipak....a nebo je VAPE ,ke kterymu se pridava nejaky rozpinaci rele a pak uz to beha na klicek....ale to holý VAPE bez chcipaku nevypnes
Datum: 03. května 2009 22:12
 no ja bych to chtel vypinat jako do tedka klasika klickem
Datum: 03. května 2009 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 no chcipak je tam vyslovene jen na proklemovani inducky na kostru aby to zdechlo,tak pokud to chces treba chcipat pres kvalt a nebo ti to samo zdechává na volnobeh tak to mit nemusis
Datum: 03. května 2009 21:27
 dobrý den chtěl bych se zeptat jestli někdo neví o nějké prodejně jawa v Praze a okolí, kde seženu díly na Jawu 50 mustang. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 8:41
 Doporucuji taky toho Rieggra, maji tam toho fůru (ne jak tu) a ceny krasny.
Datum: 04. května 2009 8:41
Jméno: Waffen
IP: uživatel5851
 Skus rieggra na Proseku
Datum: 03. května 2009 21:50
Jméno: lempl
IP: uživatel4396
 zajed si do sem do sesy...mas to z opatova 40min busem za 20kc....
Datum: 03. května 2009 20:59
|



|