Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lalik
IP: uživatel5336
 hoši chtěl bych si koupit na seriovyho mustanga 14 zuby kolečko jak to zvyši rychlost a co to děla v kopcu a rozjiždění
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:54
 clovece, to bych radsi nedelal, já ho mam na dost upravenym motoru, a leti mi to teda fest, ale kdybych mel seriovej motor, tak by to asi moc nejelo, no muzes to zkusit, ale asi bych pak nejezdil ve dvou.........
Datum: 06. května 2009 14:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam dotaz k tomu co jsem se ptal ze mam porad do cerna svicku nekdy min nekdy vic a dost to kouri pritom to mazu 1:50 castrol 2T a tetka me este doslo ze pouzivam nekvalitni special je to od jedny levny benzinky a posledne kuli tomu fotr daval do opravi pilu a ruskej cip UAZ na to taky chrchlal tak to uz je co rict takze se na jednu sranu nemuzu divit ze mi to coudi ale zase tahne pekne takhle malo kdy tahnul i kdyz co jsem mel driv jinyho fichtla takovej v horsim stavu byli menci krouzky jinak byl docela peknej a na dvojku teda tahnul lip do kopce na trojku uz nevim protoze jsem nani skoro nejezdil
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 18:39
Jméno: Lukáš
IP: uživatel5929
 Cawe hoši chci se zeptat mám panelku 250 a chtel jsem se zeptat jestli nekdo z vás má zkusenostio kolik tak jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 22:00
 já sem ze 175 vytáh 80 a končila roinka jinak bych100 dal..
Datum: 05. května 2009 22:00
 Proč se ptáš to vyzkoušej a máš to hned ne? Každá jede jinak
Datum: 05. května 2009 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 jel sem s perakem ve meste na radaru 115 a to uz sem zacinal brzdit na zatacku.......panelka musi jet pres 120....uz kvuli jinymu vyfukovymu kanalu,kompresnimu pomeru atd....
Datum: 05. května 2009 19:17
 kámošovo děda ji renovoval a v záběhu jela 105km/h
Datum: 05. května 2009 19:09
Jméno: xborecx
IP: uživatel6005
 čau já svojí panelku renovuju ale když jsem dal dohromady motor a zkoušel jsem jí tak jela hodně dobře krásně taha ale tacháč jsem neměl zapojenej tak nevim ale prej jede až 110 ale to vim jen z doslechu.
Datum: 05. května 2009 19:04
 mam kejvu , ta je este slabsi a jel sem 120km/h
Datum: 05. května 2009 19:02
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Mě panelka jezdí 90 Km/h,ale nemam ji ještě uplně zajetou
Datum: 05. května 2009 18:16
Jméno: fgh
IP: uživatel6004
 cus hosi muzu dat do 250 moto baterku na 12v kdyz dam 12v indukcni civku nebo tam dat nejaky odpor mam totiz jen tu 12v baterku prosim poradte jak to upravit aby tam sla dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2009 12:19
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To jarky - bude to znít tvrdě, ale když se pro něco nadchnu, tak koukám aby to odpovídalo mým finančním možnostem. Nepořídím si jachtu jen proto že je to výhodná koupě a banka mi na to půjčí, ale taky musím vědět že sakra velké prachy stojí poplatky za dopravu po souši, zimování, pronajatí kotviště, suchého doku a že opravy budou sakra mastný... a to platí i v menšíím měřítku, takže by se neměl š´tourat v motorce co přesahuje jeho finanční možnosti akoupit si třebas babetu, nebo jinej finančně nenáročnej stroj... kor když je finančně závislej na tatovi. Můj syn má čtařkolku a musel si na ní našetřit, benzín a opravy si hradí sám. Má nastavený kapesný tak aby musel svoje priority posunat svým možnostem a věř mi že ve svých 11ti to zvládá.. proč by to nedokázal fgh ?
Datum: 07. května 2009 12:19
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 chong ma samozrejme pravdu,ale co kdyz je pro nej hodne i 100kc ?pouze vychazim z uvahy ze nema penize
Datum: 07. května 2009 11:51
Jméno: kropis
IP: uživatel6011
 hlavne jestli budes menit inducku a rele tak nezapomen vymenit aj zarovky z 6v na 12v nebo se vecer neprojedes!!
Datum: 06. května 2009 22:42
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Drahá? Drahej je profi lak, komplet chrom, nebo opravdová GO motoru.. ale baterka? Věř mi, baterka drahá není. Ale k té ploché.. ano na dojetí to stačí, ale spočítej si kolik stojí plochá baterka a kolik olověnej akumulátor... koupíš 20x plochou, tedy 20 jízd a za ty prachy jsi mohl mít akumulátor, kterej by ti při zimní údržbe (tedy nenechat ho půl roku válet přes zimu v motorce aby úplně sulfatoval) vydrží mnoho let...
Datum: 06. května 2009 19:57
Jméno: jarky
IP: uživatel6020
 baterie je draha,ale mam pro tebe reseni a je levny kup obycejnou plochou baterii 4,5voltu a zapoj to ,ja takhle dojel do plzne je to odemne asi 200kma zpet
Datum: 06. května 2009 19:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 pokud k tomu nevyměníš i dynamo za 12V alternátor (bo co já vím dynama se na 12V nedělala), tak nedobiješ ani prd.. kup si 6V baterku.. jinou radu pro tebe nemám...
Datum: 06. května 2009 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 fungovat by to mohlo,ale otazkou je jak dlouho
Datum: 05. května 2009 21:33
 jak by to dobíjelo
Datum: 05. května 2009 19:55
 to se mi nezdá zapalování je ale na 6V
Datum: 05. května 2009 19:55
 cau ja sem měl 175/477 a měl sem tam baterku 12v,inducku12v a jeste relátko na 12v ze škodovky.a šlape do dnes.jela mě uplně stejne,tak tam dej tyhle věci a měla by jezdit
Datum: 05. května 2009 19:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak vlastene bylo od vyroby co utesneny mam namysli filtr to melo jen tu diru trubickou?? jakto ze to teda jezdilo jak to mohlo stihat plnit karbec?? nema na to vliv taky utesneni vejfuku ??utesnenej vejfuk=utesnenej filtr ,nebo po domacku -od tesnenej filtr= od tesnenej vejfuk?? tak teda uz nevim nikde to nejspis neni napsany v prirucce jsem nevidel ze by tam kreslili tesneni na konci vejfuku ale u babet tam je a jsou u ni stejny streva akorat v jiny velikosti. Ptam se kuli tomu ze mam totiz utesnenej vejfuk a filtr mam od tesnenej mam navic naky diry vty krabycce taze to ma vic vzduchu ale zase mozna nema kam odejit??? a co je lepsi pro vetsi vikon??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 no nekdy me zas pripada ze to vezme 3 litry na 100km ale to kdyz edu do nakyho dlouhyho kopce a porad to tocim na dvojku
Datum: 06. května 2009 14:41
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 takze na 100 km se dostanu obcas se spotrebou na 2 litry  tak to je gut mam to po GO a jezdim skoro porad tech 50 proti kopci tomu davam vetsinou cmouda a na krizovatkach se rozjizdim docela rychle
Datum: 06. května 2009 14:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jak muze mit nekdo spotrebu 4 litry??  ja kdyz jedu tech 50 km celou trasu tak me to na 35 km vezme neco pres pul litru nekdy o neco vic zalezi jestli jedu nak hodne do kopcu nebo ne a stim utesnenim jsem mel namysli to kdyz treba utesnim diry na filtru necham treba jednu tak jestli v tom pripade nemusi bejt dobre utesnenej vejfuk
Datum: 06. května 2009 14:38
Jméno: Joxa
IP: uživatel5812
 Já v airboxu nemám žádné díry a ani to neřešim, mám jen tu trubku
Datum: 05. května 2009 21:57
 ten test je ze sveta motoru (nebo je tam hodne podobnej), je tam spotreba, hlucnost, jejich "sportovni" lauf a jak to s nim jede...jinak mam 21 z roku 75 gdy se montovaly uz dily z mustangu a tam je klasickej airbox z mustafa, ta trubka je dolu takze i za tepla to trochu vadne, jinak ta spotreba je fakt, neni problem se ke 4 litrum priblizit...
Datum: 05. května 2009 19:46
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 a treba tata mi rikal kdyz sem byl malej,at tam ty zatky necham,ze to tolik nezere...... realita je ze to jede nejlip bez vzducháče,ale zas ti lita vsechen bordel do motoru a vecne cistis trysky a strasně to hučí a mozna to i víc žere.....
Takovej Offtopic.....jestli nekdo videl grafy z brzdy prvniho mustanga,tak je to docela zajimavy.......aby fichtl jezdil hospodarne pod 3 litry,tak by se s nim nesmelo jezdit vic jak 45......nad 45 zacina lezt spotreba prudce nahoru a ve spicce se dostava az pres 4 litry. Maximalni vykon 3.8 kone pri 6500 otackach,ale ve skutecnosti toci 7500. Pri pouziti sportovniho vyfuku se dostava výkon zhruba na 4,1 kone pri 7000 otackach....a to byl trikrouzkovej mustang,takze si umite predstavit jak by na tom byl dvoukrouzkovej mustang......uz ani nevim kde sem tohle nasel,ale bylo to strasne zajimavy....
Datum: 05. května 2009 19:14
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 tvuj dotaz sem poradne nepochopil,ale samozrejmne utesnenej vejfuk je v poradku....a k tem diram v ty krabici....sou tam dve mensi dole,jedna vetsi nahore a nasavaci trubka.......trubka je bud rovna(mustang) a nebo zahla nahoru(pionýr)...zahla je nahoru aby to nelapalo primo teplej vzduch od valce,u mustanga je to schovany v bande,takze je trubka rovna. Stary vzduchace meli diry 3,mustangy meli diry jen dve.....nevim proc,ale je to tak.....jejich ucpanim a otevrenim se da regulovat bohatost smesi...takze treba kdyz je vsechny ucpes,tak to dobre chyta,ale teply to nejede a kdyz je vsechny otevres tak zase nechytá na první,ale dobre jede teplej....ja volim kompromis a to je horni dira ucpana a spodni dve odzatkovany......kdysy kdesi jsem cetl,ze to taky melo neco spolecnyho se zajizdenim motoru,protoze kdyz bylo vse ucpany,tak potom byla bohatsi smes a neroztocilo se to na maximum a to je treba pro zajizdeni.....
Datum: 05. května 2009 19:02
Jméno: Dave
IP: uživatel680
 ahoj chci se zeptat mám simsona a nedrží mi volnoběh trysku sem skoušel ale nic to nedělá čim to muže bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Vy ste blbci, děláte jako by se bůhví co nestalo.....Jinak zkusil bych tu svíčku zkontrolovat......
Datum: 06. května 2009 14:15
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 když do toho jebneš 40 krát kladivem, tak by to mělo být ok!!čau
Datum: 05. května 2009 19:53
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 ja vim no ale mě už to fakt vadí, to samý je o pár příspěvků níž...vsadim se že určitě existujou podobný fóra pro simsony tak proč nechoděj tam? když tam maj navíc i větší úspěšnost na zodpovězení dotazu....
Datum: 05. května 2009 18:36
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 sharky nehrot to tak....furt lepsi nez dotazy typu koupim motor na simsona,at je dobrej,levnej a rychle.......to bych rovnou mazal........jinak kdyby to byl fichtl,tak je to ucpana volnobezna tryska.....u simsonu nevim....tam to muze bejt cokoliv od svicky po optiku
Datum: 05. května 2009 17:51
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 jděte s těma simsonama někam, přečtěte si nadpis tohohle webu: FICHTL KRÁMEK!!! ne simson krámek! s takovou prašivkou si táhni někam jinam... tady se bavíme o fichtlech a babetách, popřípadě jinejch jawách a čezetách, tak si to konečně zapamatujte...
Datum: 05. května 2009 17:42
Jméno: aj
IP: uživatel5336
 zdarec hoši chci se zeptat jestli mi stači toto abych moch se stadionem na silnicu a nebo to mam ještě někde potvrdid dikes za odpovědú
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2009 22:07
Jméno: Martin
IP: uživatel5878
 http://www.staryweb.mopedklan.cz/stadion/doklady/doklady.html
Datum: 06. května 2009 22:07
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jestli chceš na silnici sežeň kartičku napiš do ni čísla zajdi do pojišťovny ,pojisti a ber si s sebou povinou výbavu ----do každého světla na stroji jednu žárovku a nářadí na její výměnu já vozím i motolekárnu a není problém jezdit když policajt bude chtít ti dát pokutu tak si vždy něco najde ale to platí ve všem hlavně platnou pojistku vím to protože mám dopraváka doma
Datum: 05. května 2009 19:08
Jméno: aj
IP: uživatel5336
 http://aukro.cz/item623943841_karticka_pro_moped_s_22.html do prčit tohle
Datum: 05. května 2009 17:29
Jméno: aj
IP: uživatel5336
 http://www.motoservisvsetin.wz.cz/ śry tohle
Datum: 05. května 2009 17:28
Jméno: linkon250
IP: uživatel6001
 musi bit na 250 kyvacke tesneni pod valcem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2009 20:20
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 linkon250 rekni matce at te nauci slusnemu chovani
Datum: 08. května 2009 20:20
Jméno: linkon250
IP: uživatel6012
 dzi do pice sharki masto meno jak z kokota spic
Datum: 05. května 2009 23:15
 Jako jestli tě to těsní bez těsnění, tak to máš dobrý, ale měl by sis ho tam dát, když se tam dává.
Datum: 05. května 2009 18:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 to se ptáš? a co třeba pozdrav, poděkování....hm?
Datum: 05. května 2009 17:44
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel6003
Datum: 05. května 2009 17:52
Jméno: benda
IP: uživatel1811
Datum: 05. května 2009 17:22
 zdar draci mam dotaz potreboval bych ucpat vejvuk okolo kolena nevyte cim .diky predem P.S kolem kolena mi unika kour!!!:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:40
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Videl jsem ze v sekci vyfuk tady maji takovy tesneni,jestli se tomu da rikat tesneni,je to takovej sroub kterym to utahnes
Datum: 05. května 2009 19:40
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec hoši hele ja jsem to vyřešil silikonem na motorky ... azbestovku mi to vzdycky vywstrelilo do haja po 5 km ale sikikon v poho drží a myslim si že zavařit je ta nejvetsi pitomost co se s tim da udelat
Datum: 05. května 2009 17:25
Jméno: linkon250
IP: uživatel6001
 daj si to zavarit a mas po starostach
Datum: 05. května 2009 17:16
 ta snura me nenapadla a ty hovno to by moc smrdelo ale dikyy
Datum: 05. května 2009 16:48
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zkoušel si azbestovou šňůru????Klasika.
Datum: 05. května 2009 16:42
Jméno: pedros18
IP: uživatel1412
 ZDAR mam dotaz pro opravdove fajnsmekry,u 350 me desne huli levej vejfuk,mlha jak pes a pravej temer vubec,leju tam mogulackej modrej volej takze by to moc hulit nemelo,kdyz se ohreje,temer nehuli ani jeden...ale jako jede porad stejne pekne..takze prasklej simering bych vyradil no nevim no...poradte please...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:36
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 ja taky mazu s tim modrym mogulem.. a kdyz je to studeny tak to traky huli jako svina ale jak se to ohreje tak ni  asi to bude tim olejen
Datum: 05. května 2009 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 mas ucpanej pravej vejfuk
Datum: 05. května 2009 17:54
 zdar schanim motor na simsona neměl by jste nekdo? potrebuji funkcční dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 nene,dotazy typu hayabusa a R1 je Strapo........
Datum: 05. května 2009 19:20
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 HEJ! IP 5353? Nejsi ty náhodou ten, co se ptal kolik mu bude žrát Hayabusa aby mu zbyly prachy na benzin až si ji koupí?  Jestli chceš dávat do Hayabusy motor ze Simsona aby ti to míň žralo, tak hodně štěstí přeju!
Datum: 05. května 2009 18:47
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 jo ja ti ho prodam za 4000 po generalce uplne good motor(poslu mu krabicu a v ni 2 cihly , aby se odnaučil tady psát zmrd jeden.(
Datum: 05. května 2009 17:26
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 Pestic: souhlas!
Datum: 05. května 2009 17:16
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 05. května 2009 17:07
 pestic:nenervuj se hned,to je zbytecny
Datum: 05. května 2009 16:28
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 tk zaprvi je to spatna kategorie!kdy to konecne pochopite tady je forum a ne inzerce a jeste ktomu ne na Sifaka ale na Fika.....na stroje na kery se tu neco da koupit.mate na sifkly snad jiny stranky ne tak co stim tady votravujes?!!!!!narvy si to na aukro,nebvo motoinzerce jesi ses linej tk tady necekej ze se stoho poserem.
Datum: 05. května 2009 14:40
Jméno: viktor009
IP: uživatel5997
 čau, potřeboval bych se zeptat jestli nema nekdo z vas kontakt jakykoliv na tu apravny fichtku ve vsetině nabo alespon web na ně předem dik a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 16:02
Jméno: viktor009
IP: uživatel5997
 diky moc....
Datum: 05. května 2009 16:02
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 http://www.motoservisvsetin.wz.cz/
Datum: 05. května 2009 15:49
Jméno: viktor009
IP: uživatel5997
 diky ale to je ve zlíně a já potřeboju na vsetín
Datum: 05. května 2009 13:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 05. května 2009 13:13
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 4est draci,mám takovej problémek a sice při jízdě se můj pionýr chová jako když jde málo benzínu zdechá to a cuká,a přitom je svíčka mokrá jak svi..,nevíte kde je "zakopán pes"
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 16:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel6000
 moze aj svicka aj predtih ,inducka barco,ale skus najprv vicistit karbec,ale ne ze vicistit ho z venku  prevukat vsecky kanale kompresorem.
Datum: 05. května 2009 16:49
 rozladeny karbec...nizka hladina...zaspinene trysky.....vyzkousej uvidis....
Datum: 05. května 2009 14:59
 Čau chlapi pořád scháním slušnej a komplení motor do 555 měl jsem něco rozjednaného tady s fora ale asi to neklapne ten klučina se mi už neozval tak jestli někdo máte tak se ozvěte na E-mail díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 sorry nebejvam ted moc casto on-line a maila sem necet asi tejden.......bohuzel mi ukradli moji piaggio babetu,tak sem potreboval rychle neco zprovoznit na popojíždění,takze motor sel do pareza.......bohuzel.....ale i tak bych ten motor nenechal za min jak za dvojku.....ten rozbitej si necham do zasoby...... ale skus ten z aukra!! jinak GO te vyjde na hodne vic,ale absolutne to neni problem..... z burzy vím ze výmeným spusobem sezenes vse od repasovane lamely po kliku a vybrus.....
Datum: 05. května 2009 17:40
 500 JSEM MU NENEBÍDL ALE 1500 A TA CENA NEMUSÍ BÝT KONEČNÁ STAČÍ ABY SE TAKY K TOMU VYJÁDŘIL ON NÉ .ALE BOHUŽEL SE NEOZÍVÁ
Datum: 05. května 2009 16:17
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 ber ten od standy dyt rikal ze za nej chce ten chromovanej dvoukomorac ne?
Datum: 05. května 2009 15:06
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 No jo,jestli jsi mu napsal 500,-,tak se nediv  .Jinak musíš počítat s tím,že levné to nebude,investice do motoru dneska nejsou levnou záležitostí.Na aukru je jeden za 2600,-.
Datum: 05. května 2009 12:30
 Jo jo ale psal jsem mu E-mail dal jsem mu tam nějakou částku a už se neozval
Datum: 05. května 2009 12:05
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Myslím,že Standa psal,že má po GO.
Datum: 05. května 2009 12:02
Jméno: woita
IP: uživatel5994
 zdravim fsecky, schanim klicek na jawa 250 rv 57, neni to bosch, je rovnej. Dik woita 723 133 558
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel6003
 kurňa tak si ho kup   prodava se v kazdym jawacky E-shopu....i sesa ho tu má.....teda mýval ho......jinak mam stejnou spinacku na peraku a jede mi to i na klice od auta
Datum: 05. května 2009 19:22
 cus jak ma byt plisek plovaku u pionýra? tou vypuklou dirkou nahoru nebo dolu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 19:04
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Tou dirkou sem myslel tu "vypouklou" mezeru.
Datum: 05. května 2009 19:04
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 počkat teď nevim jakou "dirkou"? já myslel ten plíšek na víčku plovákovky kterej zavírá ventil..tak ten má tim kulatym/vypouklym dosedat na plovák...nemam to teď před sebou takže nevim jestli je tam nějaká dirka u tý osičky na který ten plíšek visí...
Datum: 05. května 2009 18:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 on dat snad opacne nejde ten konec plisku co pride na prostredek plovaku tak musi bejt zahnutej nahoru aby se nekousal o plovak takze jak se dama ta tycka zboku do toho plisku tak tim to prijse nahoru
Datum: 05. května 2009 18:29
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Omlouvám se ti sem debil a špatně sem si to přečetl...ještě jednou sry .....Sharky tim vypouklim dolu?...já to měl dycky obráceně a nebyl problém...A myslíš tou "dirkou" nahoru?..jestli tě dobre chápu
Datum: 05. května 2009 18:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 přesně tak a jestli myslíš ten plíšek co zavírá a otvírá benzín v plovákovce tak ten má být tim vypouklym dolu..
Datum: 05. května 2009 17:20
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Má být tim "límcem" nahoru..
Datum: 04. května 2009 22:45
 zdravim, víte někdo něco o veteránských dokladech? Kde se to dá pořídit, co to stojí a co to obnáší ?
díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 7:02
Jméno: F.i.l.i.p
IP: uživatel5822
 I kdyz to neni veteran prodam papiry na Simsona s51 enduro piste na email trivate@seznam.cz cena dohodou
Datum: 05. května 2009 7:02
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 sorry zapomel sem napsat jednu hoooodne podstatnou vec a to,ze si to musis viridit na nejakym nejblizsim veteranskym klubu........pokud budes clenem klubu dele jak 3 roky(nekde 5 let) tak mas testaci za par stovek,pokud nejsi clenem klubu,tak platis plnou palbu......
Datum: 04. května 2009 22:13
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 No nemuzu rict,ze bych vedel uplne vsechno,ale jeden cas sem se o tuto problematiku hodne zajímal kvuli svemu peraku a jeho nejistém prevodu. Tak dela se klubová a krajská testace.Dohromady i s vystavenim znacek a s úřadem to vychazí vetsinou okolo 3500,- . Je treba mit motorku v puvodnim a ZACHOVALEM stavu bez lidových UPRAV a PRESTAVEB!! tzv historicky verohodný stav...tzn.ze nemusí byt uplne jak kdyz vyjel z tovarny,ba naopak drapance na laku mirny rez na chromovaných dilech jsou samozrejmé a nikomu nevadí,ale nabastlena kejvacka natrena stetcem na modro s cernejma rafkama a serizlim tuningovym blatnimkem neprojde testacema   .a nebo musi byt motocykl po renovaci do puvodniho(tovarniho) stavu.......klubová testace pojednává hlavne o historicky verohodném stavu(tj. o originalite) a krajská testace se dá řící ze taková jakoby STK+vystavení značek......jak jsem rikal,stoji to 3500,-,je kolem toho tri prdele vyrizovani(vcetne toho ze vozidlo nesmi bejt v evidenci atd...),formulare,zadosti.....no kolikrat je lepsi si za dvojku sehnat živý TP a prerazit cislo ramu a vymazat cislo motoru
Datum: 04. května 2009 21:53
Jméno: Domte
IP: uživatel779
Posl.aktualizace: 05. května 2009 17:29
Jméno: durna
IP: uživatel1201
 my mame tuhle motorku doma, radši na ni jezdime maximalně 10 x za rok,protože by se to mohlo uplně pokazit!!
Datum: 05. května 2009 17:29
 moc pekny  to musy bejt tezky jako svine
Datum: 05. května 2009 16:36
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
Datum: 05. května 2009 11:27
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 vim o tom uz hodne let.....hlavne to vubec neni ceská práce
Datum: 04. května 2009 23:05
Jméno: Sharky
IP: uživatel5989
 hezký...ale starý, narazil sem na to už dávno a jinde...
Datum: 04. května 2009 21:10
Jméno: převoďák
IP: uživatel1801
 to musí být dobrý machr
Datum: 04. května 2009 20:57
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Je to pěkne udělaný,,ale muselo být sakra složitý udělat tu převodovku a krabec
Datum: 04. května 2009 20:41
 Je to pěknej kousek ale už je to dlouho co sem to tam viděl
Datum: 04. května 2009 20:21
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čus draci, mám mustanga, má najeto 8000km, je to po dědovi co jezdil jen do kostela a z5. Je zachovalý úkazkový kousek.... Rád se chlubím jak chytá a jede. Asik před dvěmi týdny začal zlobit. Jako studený chytne na 1 kopnutí... Jak se zahřeje tak nechce chytit, musim ho roztlacit... Nikdy mi to nedělal. Předstih a odtrh je OK. I jak je teplý tak táhne jak čert takže to asi ne ale mne napdá max svíčka ale mám tam 15 takže to by taky mělo byt dobre na fichtla..takže nevím chlapi pls poradte... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2009 10:36
Jméno: Dr.Kokos
IP: uživatel5995
 Zdarec......Tento problém má každej mustang ja mam to stejny.Ale skus tam dat jinej druh svičky (studenou neo teplou)jestli máš t teplu dej tam studenou
Datum: 05. května 2009 10:36
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 hlavne se do toho nevrtej!!!!!! muze to bejt starej(zanesenej) vzduchovej filtr=moc bohata smes=za tepla nechytí=kup novej a vymen ho!!!!
Datum: 04. května 2009 22:16
 ehm, teplejsi svicka = za tepla bude chytat jeste hur... ta 15 je taknak idelani , se 14 uz miva fik za studena problemy...
Datum: 04. května 2009 21:01
 To mě to dělá u S11 něco podobnýho - svíčka N14C nová (a sťuknutá na cca 0,4mm), motor docela vaří (jednou se nedalo sáhnout dokonce ani na karburátor!), elektrika a karburátor v pohodě (jezdilo to perfektně a pak jsem přišel po pár dnech a vynechávalo to apod.). Stačilo dát novou svíčku, ujet cca 10 km (bylo to líný a občas nechybělo moc k tomu, aby se z toho kouřilo) a teď už to jezdí perfektně. Nevim čím to bylo, ale radši to neřešim (neni důvod) - v hlavě válce mám špatnej závit (svíčku šroubuju tak 10 minut) + teď to jede dobře, startuje nejhůř napotřetí. Když je to teplý, tak prostě víc zatáhnu za plyn a hned chytne. Mimochodem po těch 10 km to už skoro vůbec nevaří, motor je chladnější (jako kdysi, ale sáhnout na něj po hodině jízdy opravdu nejde....to byly časy, měl pořád o něco málo víc než tělesnou teplotu), táhne perfektně,... Asi si to muselo sednout  A ,,dobře'' to začalo jezdit potom, co jsem jel po rovince skoro na plnej plyn na jedničku - doteď to nepobírám. Zkus jinou svíčku (nevim na kolik se musí srážet u fichtla, ale myslim že to bylo taky 0,4mm)
Datum: 04. května 2009 21:01
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 zkus jinou svíčku, možná teplejší, N17C
Datum: 04. května 2009 20:14
Jméno: Dejv_CZ
IP: uživatel3202
 mozna je tam moc smesi a nebo je to tou svickou ze je zaolejovana zkus novou....
Datum: 04. května 2009 19:35
|



|