Jméno: bflm
IP: uživatel3278
podle me se to za neakej ten pátek totálně rozdrolí
Datum: 21. června 2008 11:05
já sem tam teda zkoušel dávat červenej gasket sealant, podle mě jeden z nejlepších, a jednak moc netěsnil a druhak ho to hnedka vypálilo!
Datum: 20. června 2008 15:03
Já tam používám teflonovou pásku co se dává na závity u bojilerů.A sem spokojenej
Datum: 20. června 2008 11:22
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
cervenej silikon tam vydrzi
Datum: 20. června 2008 7:28
Nene použij pěkně těsnění na vejfuky... jestli myslíš silikon na motory tak ten se ti spálí!
Datum: 19. června 2008 21:03
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Jenak se ptá Shenkyy milý SoBe a druhak jasně v dotazu vidím slovo ,,vejfuk,, :o)
Datum: 19. června 2008 21:02
Jméno: SoBe
IP: uživatel368
ja myslim plastickej tmel na utesneni motoru
Datum: 19. června 2008 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Nevím co se používá v současnosti, ale dřív se používal azbest v podobě šňůry.. no jestli to azbest opravdu je, tak pryč od toho, rakovinotvorný jak sviňa... Ale pokud se ptáš na tmel... na kraji kolena a výfuku už nebude určitě 350st celsia, tak já tam používám alobal překládaný do pásku z několika vrstev, namažu to lukoprenem, alobalový pásek namotám na konec kolena, nasunu na to výfuk, který je zevnitř také namazaný lukoprenem a šroubovákem natlačím přebytečný alobal do spáry, plus to otřu od lukoprenu a nechám den zvulkanizovat... funguje to výborně. Podmínkou ale je že koleno a výfuk se nesmí vůči sobě za jízdy hýbat, takže vše je potřeba před vulkanizací lukoprenu pevně přišroubovat
Datum: 19. června 2008 20:33
no ja nema osobne kusenosti,ale rekl bych ze kratkodobe by to melo byt ok
Datum: 19. června 2008 19:23