 Ahoj Seso, nechal jsem si od tebe poslat mimo jiné brzdové pakny na panelku (592), přišly hned druhý den (za to moc dík), ale po namontování buď nebrzdí skoro vůbec, nebo pořád a blbě. Je nějaký osvědčený způsob, jak je zaběhnout, aby brzdily pořádně? Je vůbec možné s jednoklíčem pořádně brzdit? Dík za hyper-rychlou dodávku a za radu, co s tim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 9:00
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jak rika drak Chong ,,,presne nejak to v tom bubnu funguje,,,,musi si to sednout aby to poradne brzdilo,,,
Datum: 16. června 2008 9:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Je obecně známým jevem, že pakny bubnů zpočátku brzdí poměrně špatně s proměnlivým brzdným účinkem. Jde o to, že síla obložení je konstatní, a protože osa pakny není v ideální postavení vůči bubnu (ani to technicky není možné), musí si tzv. ,,sednout,, aby se při brždění dotýkala celou plochou. Standardně se tomu krapátek pomáhá tím, že se v rovině třecí plochy pakna pilníkem ubere směrem k ose pakny (tedy ne ke klíči). Zkrátka jezdi, brzdi... a s časem ti to začně brzdit čím dál lépe... tedy za předpokladu, že vše ostatní, o čemž píše sesa, je ok  . Aby se omezil zmíněný jev vznikl tzv. dvouklíč. Není rozhodně ideální, ale v tomto směru určitě lepší než jednoklíč.
Datum: 16. června 2008 7:05
Jméno: sesa
IP: uživatel176
draku za to nemuzou pakny,,,,,bud je mas zaplejovany od lozisek,,,, a nebo co nejvic je pricinou,,jsou tak trochu zdeformovane bubny,,a tak si sehnat niko kdo ma soustruch a nechat je stocit,,pakny za to nemuzu,,a nebo klic a nebo lanko jdou ztezka,,,
Datum: 16. června 2008 5:32
|



|