Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 čau draci, poskládal jsem si pionyra, ale mam problém s elektrikou. Zapojil jsem to přesně takhle http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05f4aeee.png/2.gif a normálně nastartuji a svítí přední světlo i dalkove jdou přepínat. Ale bohužel nesvítí zadní světlo a nejde mi doleva na spínačce chcipnout motor, v pravo mi svítí a uprostřed se přední světlo vypne. Když zmáčknu klakson, tak se jen hodně zeslabí světlo, které skoro ani nejde vidět a klakson neslyším. Nevíte prosím co by s tím mohlo být ? přemýšlím jestli by bylo možné že je spínačka KO, ale přijde mi v pohodě. Předem díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2016 21:23
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 To chodíš do 7. třídy ?? že si se ptal na takovou píčovinu ???
Datum: 11. září 2016 21:23
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 ahoj i tak díky, zase jsem se dozvěděl něco nového
Datum: 06. září 2016 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel18828
 No vida. Než jsem ten muj román dopsal tak se to vyřešilo samo.
Datum: 06. září 2016 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel18828
 Chlapci vyvedu vás z omylu. Klakson tam nehraje roli. A to že při rozsvícenejch světlech netroubí a zároveň pohasínají světla je v pořádku a je to dáno konstrukcí. Tvůj problém bude ve spínačce. Resp tam mužeš mít spínačku z novějšího provedení a tam chybí proklemovaní na zkratování zadního světla kostrou aby nesvítilo v prostřední poloze a nejspíš budeš mít odpadlou kostru z kontaktu,přes který se chcípe motor - jsou spolu proklemovaný. Popíšu to takto - poloha pro chcípnutí - propojí se kostra s kontaktem č.1 od indučky - to je bod kostry kterej v tom schématu vůbec nemáte. V poloze jízda bez světel neni spojený nic s ničim,jen svorka 58 je uzemněná přes bod vedle ní,kterej jje propojenej touu klemo na kostru,která ve schématu neni. A v poloze se světly je spojená svorka 55 a 56 a svorka 58 je neukostřená,takže zadní světlo svítí. Hodně lidí to má doku*vený a tak se prostě zadní světlo vytahne rovnou z cívky,svítí furt a vystříhá se ze spínačky a tam se na vhodnej kontakt doletuje ta upadlá kostra. V podstatě se to dá opravit úplně,ale to bys musel vidět jak to tam má bejt a nesmí ti tam ta jedna packa chybět.
Datum: 06. září 2016 14:58
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 jinak děkuji za pomoc
Datum: 06. září 2016 14:41
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 ahoj už to chcípá i svítí zadní světlo, byla špatná spinačka, tak jsem ji rozdělal a vyčistil kontakty a už je to OK, jen to netroubí ale to už asi je špatný bzučak podle mě
Datum: 06. září 2016 14:22
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Když dáš spínačku do polohy vypnout , propojí to 1 s uzeměním nad 58 ?
Datum: 05. září 2016 18:19
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 pořád stejné beze změny
Datum: 05. září 2016 16:45
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Odpoj tu žárovičku co máš na kostře mezi 55 a 1 a zkus vypnout motor.
Datum: 05. září 2016 6:55
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 prehodil jsem ty vodiče na bzučáku a pořád stejné
Datum: 04. září 2016 19:20
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Při vypnutí se propojují 1 s 58 a kostrou. Tak to typuji na ten bzučák (přehozené vodiče).
Datum: 04. září 2016 15:24
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tak si prohlížím spínací skříňku a při zapnutí světel se propojuje 55 s 56 ,to znamená ,že bzučák i světla jsou napájeny z cívky 55 a zadní světlo má svoji cívku 58.
Datum: 04. září 2016 15:17
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 U té sulfitky dej pozor , aby nezkratovala na živé patici.
Datum: 04. září 2016 14:53
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Bzučák má svoji cívku ,tak jestli nemáš přehozené vodiče přímo na bzučáku.
Datum: 04. září 2016 14:50
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 ano a je normálně funkční. ještě mě napada jestlí cívka není špatná, ale zaráží mě že to ani nechce chcipnout :/
Datum: 04. září 2016 14:48
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš v zadním světle sulfitku ?
Datum: 04. září 2016 14:37
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
Datum: 04. září 2016 13:56
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Na tom schématu je chyba. Svorka 55 není zem ,ale má tam být vodič z cívky 55 na magnetu a dále na bzučák
Datum: 04. září 2016 13:35
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, v pionýra mám nataženou elektriku podle 30 W zapalování, chci tam dát ale motor, ke kterému nějak nemůžu sehnat 30W rotor. Vadilo by něčemu, kdybych tam dal normálně 20 W rotor a 30W samotný zapalování? Zapalovací cívku bych samozřejmě přešrouboval na místo, jako to má 20W
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2016 17:25
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak když jí dám do místa, jako to má 20W zápalko tak snad jo. Nebo ty držáky cívek s nápiskem 20W a 30W jsou rozdílné? I kdyby to trošičku bylo,l tak to přece nemůže vadit, protože se to stejnak sune opotřebovanou vačkou a aktuálně nastaveným předstihem
Datum: 01. září 2016 17:25
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Slabou jiskru budeš mít i když použiješ stator 20-6120 a rotor 056170. Nebude tam synchronizace mezi elektrickým a magnetickým odtrhem.
Datum: 01. září 2016 11:22
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Jak poznám že už chce nabudit? Slabá jiskra?
Datum: 31. srpna 2016 18:01
Jméno: standa
IP: uživatel16349
 No pokud zůstanou světelný cívky za sebou ve stejný vzdálenosti,aby byly ve fázi,tak by to neměl bejt problém. Pokud budou světelný cívky dál a nebo blíž od sebe mohlo by to snížit jejich výsledný výkon (amplituda se naplno sčítá jen ve fázi). Ale zas takový scifi to neni,v nejhoršim to bude míň svítit. A teda bacha na 20W magneto,tim že jsou starší (výroba od r65?) tak bejvaj vyšeptaný ...aby nechtělo už "nabudit"
Datum: 30. srpna 2016 20:07
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18821
 Zdar muže mi prosím někdo vysvětlit proč má babeta 207 dva světelné poly č2 a babeta 210 dva světelné poly č1 a zda se dá použít zapalování s cívkami z 207 na 210,je to zapalovaní 6V 20W v obou případech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2016 10:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zapalování můžeš použít. Na první 210 se používalo. Záleží na potřebě výkonu (světla, houkačka,blinkry). Osazení bylo jeden p. č.I a dva p.č. II. S narůstající potřebou elektrického výkonu se dávaly jiné světelné poly.
Datum: 04. září 2016 10:52
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18819
 Zdar draci, už si nevím rady, mám krásně cihlovou svíčku, perfektní předstih. čistý vzduchový i palivový filtr. Startuje na první šup, jde vytočit do otáček a drží i volnoběh. Ale po několika minutách jízdy, začně vždy vynechávát a nakonec nejede vůbec, když zastavím tak jde normálně znova nastartovat, ale nejede. Už si fakt nevím rady, zkoušel jsem i kondenzátor, očistit kladívka, nic nepomáhá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 21:26
Jméno: petr
IP: uživatel18947
 Čau první věc kterou bych zkusil je vyhodit palivový filtr
Datum: 26. prosince 2016 21:26
Jméno: erino123456789
IP: uživatel18822
 bud karbec alebo nasteluj spojku
Datum: 01. září 2016 15:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ano, pokud jsi dal těsnění pod víčko je to hned náchylnější na uchlastávání. Nemusí to být jen z důvodu špatného nastavení, originální karbec má tendence se sám přeplavovat následkem vibrací motoru a teď to díky těsnění teče vše do sání. Další věc je ,že jsi vlastně hladinu o těsnění zvedl, je to sice kousek, ale i ten může udělá své. Nicméně podle popisu závady bych to spíš viděl na nedostatek benzínu než přebytek. Zkus hned jak to začne pocukávat vymačknout spojku, jestli ti stoupnou otáčky je tam málo, jestli to zdechne tak spíš moc. Pak jedině rychle svíčku ven a mrknout jestli je mokrá.
Datum: 29. srpna 2016 14:35
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18789
 To s tím přicpaným víčkem u nádrže mě nenapadlo.. Svíčka je na 1000% dobrá, zkoušel jsem jich totiž více a bez výsledku, ale teď mě napadlo, jak píšete v souvislosti s hladinou v karbecu, dával jsem těsnění kolem víčka v plovákovce, je možné že se to předtím při přeplavení samo odtékalo, kdež to teď jak je to přetěsněné, tak se to právě přechlastává? Jinak výfuk je taky čistý. Indučky jsem taky měnil a kdyby byla fajfka nebo indučka špatná, tak by to přece nešlo ani nastartovat.
Datum: 26. srpna 2016 21:50
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 spíš bych tipoval že to bude až moc přechlastany -sešteluj si karbec ,skuz snížit hladinu jestli to pujde
Datum: 26. srpna 2016 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 A nebo ucpanej vejfuk
Datum: 26. srpna 2016 20:15
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 Poloupadlej káblik ? Horší VN kabel ? Fajfka ? Svíčka? Víčko od bandy není ucpané a nebo se nedusí přisedlou sedačkou (j21) ? To že to chvíli jede a pak to najednou začne škubat a chcípne je většinou tim že tam nejde benzin,třeba kvůli tomu,že do bandy nejde vzduch. Pak třeba indučka,fajfka atd ale to by spíš nechytalo vůbec až po vychladnutí ...
Datum: 26. srpna 2016 20:15
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel18819
 Teče, jsem to zkoušel samozřejmě.
Datum: 26. srpna 2016 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 A že by tam netek benzin?
Datum: 26. srpna 2016 17:33
Jméno: Martin
IP: uživatel12689
 Ahoj, poradí někdo proč se mi na pio vždy po 200 km porouchá svíčka ?? Jezdím Brisk 15 ... ostatní na ně najdou mnohem více.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:13
Jméno: Martin
IP: uživatel12689
 Né, byla to špatná indukčka.
Datum: 27. srpna 2016 7:13
Jméno: standa
IP: uživatel18818
 Jakou barvu má mrtvá svíčka? Pokud je černá tak je to bohatý a nebo to žere převoďák,jestli je cihlová tak si koupil vadnej kus. To že ti hladina lícuje neznamená nic,to je orientační výchozí nastavení.
Datum: 26. srpna 2016 13:32
Jméno: Martin
IP: uživatel12689
 Díky, ale hladina mi lícuje s plovákem, tak jak je to to na jawa50.
Datum: 26. srpna 2016 9:08
Jméno: standa
IP: uživatel18816
 Protože to budeš mít bohatý.
Datum: 25. srpna 2016 16:58
Jméno: Radim
IP: uživatel18789
 Ahoj, mám problém s kladívky, stále mi mezi nimi dost jiskří, hlavně při vyšších otáčkách, po ujetí několika kilometrů to začne vynechávat až úplně přestane jet, tak že musím znova očistit kladívka... nevím jak je to možné. Mám daný nový kondenzátor, vyměnil jsem i indučku. Vše perfektně seřízeno (předstih i odtrh)  napadl mě, zda to není tím, že jsou kladívka už příliš opilované (kdysi jsem je čistil jen smirkovým papírem). Díky za rady už fakt nevím jak to jiskření vyřešit, napadlo mě už jen vyměnit kladívka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2016 20:47
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak jestli je na nich obroušena ta speciální vrstva, tak je jasný , že se rychle opálej. To, že to jiskří, je normální
Datum: 23. srpna 2016 20:47
 Zdravím, zkus znova dát jiný kondenzátor.Jestli motor na malé obrátky běží v pohodě a dělá tojen ve velkých obrátkách je určitě vadný kondik.Přeji hodně úspěchu Pavel2938
Datum: 23. srpna 2016 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel18811
 A nemáš už moc sjetou vačku?
Datum: 23. srpna 2016 9:15
Jméno: udo 5
IP: uživatel12351
 Přátelé neřešil někdo z vás problém s praskající zadní žárovkou na Jawa 20 ,20 ti watové zapalování díky za případnou odpověď.
Na foru se nemohu k ničemu dohledat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 11:00
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Z jaké cívky máš napájenou zadní žárovku ? Měla by to být malá cívka a od ní vede vodič do spínací skříňky na svorku č. 58 a od ní druhý vodič k zadní žárovce.
Datum: 18. srpna 2016 11:00
Jméno: Jimmz147
IP: uživatel18107
 Zdar draci.\r\nPotřeboval bych novou 15W cívku pro 20W magneto, ale ať v krámku koukám, jak koukám, tak nemůžu najít. Můj dotaz tedy zní, můžu ji nahradit cívkou č.1 / č.2 pro 30W magneto, které jsou v krámku dostupné? Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 17:07
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si do vyhledavače světelná cívka 15w. Je tam nabídka z Nové Paky.
Datum: 16. srpna 2016 17:07
Jméno: standa
IP: uživatel18793
 Tu nekoupíš. Zkusil bych zapalovací. Maximálně to muže pálit žárovky,tak dáš dozadu silnější.
Datum: 16. srpna 2016 15:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel18791
 Není zrušený, jen je přestěhovaný.
Datum: 15. srpna 2016 18:59
Jméno: Jimmz147
IP: uživatel18107
 Sakra. Zkoušel jsem hledat na netu, ale 15W cívku nikde nemají. Nemáte někdo v okolí kamenný krám, kde by se dala sehnat? V Kolíně býval krámek, ale už je zrušený.
Datum: 15. srpna 2016 14:47
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Pokud máš hlavní světlo 15 w ,tak ne. Musel bys předělat zapalování na 30 w i s rotorem.
Datum: 15. srpna 2016 14:29
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel14748
 Ahoj potřeboval bych poradit Mám jawu 250 se sidecarou a nestačí mi to dobíjet zapalování originální nevíte kde by mohl být problém popřípadě jak tento problém řešíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2016 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel18766
 Napadlo mi,že máš slabý dynamo (pokud neni šlus v zásuvce?). Máš 45W a nebo 75W ? Obávám se,že 45W lodičku nerozsvítí,tam je znát i silnější žárovka a nestíhá to dobíjet. Pokud máš 75W a nedobijí s lodičkou tak jsou buď v lodičce silný žárovky nebo šlus/přechodovej odpor v zásuvce a nebo v kabelech. Víc mi nenapadá. Vycházím z předpokladu,že bez lodičky ti to dobijí.
Datum: 31. července 2016 11:55
 čau draci - mám takoví menší problém s babetou 207- když je zaplé světlo hůř se startuje ale de to ,a při plném plynu to vynechává ale jakmile světlo vypnu vynechává to asi tak jen jednou na 500m cca na 2 vteřiny (mám novej k.delorto , starší válcové hnědé tyristorové zapalování ) je to tyristorem ? nebo slabým magnetem ? do budoucna chci přidělat i blinkry ale tet teda nevim jestli by to s nima vůbec jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2016 13:49
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak sem dal novej tyristor a novou studenou svíčku a je to už bez broblému.
Datum: 13. srpna 2016 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel4818
 U babety je tisíc možností,proč vynechává. Opravdu to není mechanická zavada? Gufera ok? Palivo dotéká ? Kabely ok?
Datum: 24. července 2016 19:13
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 ano mám ale přinde mi to zbytečné protože dříve mě to chcípalo právě s originálním karbecem a po výměně za dellorto to byl bezproblémový stroj jenže už zase je to tu - asi si obědnám tyristor se zabudovanou cívkou a viměním komplet elektriku jinak to už nevidím =(
Datum: 24. července 2016 16:29
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš možnost zkusit orig. karburátor?
Datum: 24. července 2016 15:37
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 nee nemám - jinak zjistil jsem že na stojánku při plném vynechává ale při jízdě když na ní sedím nee ale po určitejch odjetejch metrech -pokaždy jinak začne vynechávat až chcípne uplně
Datum: 24. července 2016 13:51
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš vůli na plynovém lanku?
Datum: 24. července 2016 7:54
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 simeringi mám nové a karbec též takže by měl těsnit dobře
Datum: 23. července 2016 15:43
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 v zadu jen tu spodní e13 6w a ve předu obyč 6w
Datum: 23. července 2016 15:41
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 vodiče od světel v pořádku a obě ukostřená kontakty též v pořádku
Datum: 23. července 2016 15:36
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Co máš vzadu za žárovku?
Datum: 23. července 2016 15:26
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Budˇšpatné těsnění u karburátoru ,nebo pod zápalováním (špatné gufero).
Datum: 23. července 2016 15:24
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 hmm dobře - když na karbecu nejdou snížit otáčky na volnoběh což oni nějak moc opravdu nejdou pak to saje vzduch odkud ? a jak toto seštělovat ?
Datum: 23. července 2016 15:18
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tak to někde zkratuje.Prohlédni vodiče od světel.
Datum: 23. července 2016 15:18
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 svíček už jsem vistřidal asi 5 a jiskru hážou všechny
Datum: 23. července 2016 15:16
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 + nové zjíštění když ji nechám na volnoběh - ok dobry ale jak zapnu světlo chcípne
Datum: 23. července 2016 15:15
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Dej jinou svíčku.
Datum: 23. července 2016 15:10
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Vyšroubuješ svíčku a místo ní vložíš do válce delší tyčku. Nyní pootočíš setrvačníkem ,až píst vysune tyčku do nejvyšší polohy. Dále pootočíš setrvačníkem zpět ,až tyčka sjede o 1.2 - 1.5 mm. Na rotoru a statoru jsou
rýhy, ty by měly být v jedné rovině. Když nejsou, povol dva šrouby,které přidržují stator s cívkami a pootoč jím ,aby byly rýhy v jedné rovině. Potom šrouby dotáhni. Taky bys měl seřídit volnoběh (šroubek na karbu-
rátoru). Kdyby nešly stáhnout otáčky,tak to přisává vzduch.
Datum: 23. července 2016 15:07
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak předstih je naštelovám dobře a muj problém s babetou stále trvá =( někdo nějaké další tipy ? co s tím .
Datum: 23. července 2016 14:58
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak s tím jsem nikdy nehejbal ani nevím jak to seštelovat a o co u toho předstihu jde jakej to má na co vliv ? - kazdopádně jak zjistim jak to seřídit dám se do toho .
Datum: 23. července 2016 14:19
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš dobře nastavený předstih ? Má být 1.2 mm před horní úvratí.
Datum: 23. července 2016 13:25
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak tento problém opraven - ale ten hlavní se ještě zhoršil už to zní jako křovinořež aji s viplima světlama (už tam nic nedrhne) tak já nevim co s tím tet to pozdechává téměř pořád - nějaké další rady čím by to mohlo bejt ?
Datum: 23. července 2016 12:22
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Budeš muset povolit cívky a podložit je těma ústřižkama z petlahve a poté utáhnout. Potom ústřižek vysuneš .Když bude vše ok, tak hlavy šroubků pokápneš barvou ,aby se nepovolily. Musíš také zkontrolovat ,jestli
nemá klikový hřídel vakl (špatná ložiska). Uchopíš rotor a pokusíš se s ním pohnout nahoru,dolů.
Datum: 23. července 2016 7:13
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 díky vám ! -tak - mrkl jsem na to a skutečně ani jsem nepotřeboval petlahev a už to bylo jasné dře to a už na první pohled je tam spoustu kovových pilinek od toho jak se to obrušovalo- otázkou ovšem je jak to spravit aby to nedrhlo ?
Datum: 22. července 2016 21:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zkontroluj vzdálenost cívek od rotoru. Ustřihni kousek z petlahve a postupně vlož mezi cívku a rotor. Vzdálenost má být 0,3 mm. Nesmí ti rotor drhnout o cívku.Čím větší vzdálenost ,tím menší výkon magneta.
Také zkontroluj naletování vodičů a všechny konektory. Může být špatná i svíčka.
Datum: 22. července 2016 20:17
Jméno: David
IP: uživatel18750
 Zdar všem. Měl bych dotaz, mám ČZ 175 / 487, po komplet GO + nově natažená elektroinstalace (nedělal jsem já). Najezdil jsem s ní cca 200 Km, když najednou začla vynechávat jiskra a motor vypnul. Nic z elektra nefungovalo, světla blinkry atp.. -praskla pojistka. Koupil jsem novou baterku ( stará už byla udejně hyn, dávala prý jen 4,5 V namísto 6V) a vyměnil jsem pojistku. Bohužel však od té doby jsem se již pořádně neprojel. Po necelém kilomeru jízdy začne znovu vynechávat jiskra a přetaví se pojistka. Tento proces doprovází problikávání světlometu a kontrolky dobíjení. Dnes jsem na slepo zkusil vyměnit zapalovací cívku, ale nic se nezměnilo. S elektrikou bohužel nejsem kamarád, nevím jak postupovat při hledání problému. Mohl by mi prosím někdo z vás poradit, co by to mohlo způsovobat, nebo mě alespon nasměrovat, kde a jak začít hledat problém? Děkuji za vaše odpovědi. David
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2016 20:47
Jméno: David
IP: uživatel18750
 Pojistka se bohužel poprvé přetavila za jízdy bez světel. Každopádně díky za rady, mrknu na to.
Datum: 19. července 2016 20:47
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 přesně tak, někde bude prodřenej drát. Prvně bych zkusil jet nějakej čas bez světel, co to bude dělat, když pojistka vydrží, vyloučíš zkrat ve světelnym okruhu. Jinak prostě sundat nádrž, jít po svazku elektroinstalace a hledat prodřený místo (ne nutně jen pod nádrží, koukni i na kabeláž na obě strany řidítek nebo od regulátoru k dynamu)
Datum: 19. července 2016 19:49
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Když se ti přetaví pojistka, může jít o zkrat živého vodiče na kostru. Může být skřípnutý ,nebo uvolněný plusový vodič.
Datum: 19. července 2016 10:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak se u fichtla projevuje špatný kondenzátor? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2016 18:04
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
 čz má pravdu ale ještě se projevuje tak že ti do fajfky jde proud ale svíčka jisku nehodí protože je slabí kondenzátor prave dělá to že to naakumuluje a vidá více elektřiny naraz
Datum: 09. července 2016 18:04
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Špatný kondenzátor se projevuje občasným nepravidelným chodem motoru ,přílišným jiskřením kontaktů přerušovače a nebo naopak vůbec nejiskří.
Datum: 03. července 2016 18:03
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Zdravim, liší se nějak zapalovací cívky u 20W a 30W zapalování u pionýra? Nebo se liší pouze umístěním? Pro 20W má být 6V indukční cívka a pro 30W 8V? Děkuji všem co poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2016 17:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 z logiky věci by měly bejt zapalovací cívky u obou verzí shodné, ale nikdy jsem to nezkoumal... cívky zdroje světel jsou samozřejmě jiné...
Datum: 03. července 2016 17:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Indukční cívka 6V je u typu 05. U typu 20-23 je cívka 8V.
Datum: 02. července 2016 16:35
Jméno: Babeta
IP: uživatel18728
 Ahojte potreboval by som radu kamarát mi doniesol rozobratu babetu v živote som ju nemal rozobratu ale pioniera áno tak to skladám a je problém nehadze iskru vymenil som fajku aj kábel a bez zmeny ma tu tristor už v kope z indukčnou cievkou.. Otázka je da sa ten tristor nejako premerat? Alebo celá zapaľovacia sústava
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2016 11:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel17414
Datum: 06. července 2016 11:14
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Překontroluj kabely od impulsní cívky a napájecí cívky. Může tam být špatný spoj. Svíčka je ok ?
Datum: 29. června 2016 8:39
Jméno: Babeta
IP: uživatel18728
 Elektrika je len od zapaľovania po tu skrinku.. Hlavne ju chce spojazdniť čiže všetko ostatne je demontovane
Datum: 28. června 2016 20:54
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli má babetta elektrický chcípák,zkontroluj zda někde nezkratuje.
Datum: 28. června 2016 5:56
 Zdarec ve spolek. hodil jsem do fíka druhej motor se zápalkem 30W (no ještě uloženka z mototechny) Problém je ale v tom že elektrika je dělaná ještě na slabší zápalko (20w)a nechce se mě tahat celá elektroinstalace. nejde to nějak přebastlit tak aby to jelo a svítilo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2016 15:30
 Kluci díky. zapojil jsem to na ty vlákna přední žárovky a funguje to.
Datum: 29. června 2016 15:30
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Lépe je zapojení na vlákna. Takto můžeš přicházet o zadní žárovku .
Datum: 29. června 2016 5:54
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 No kabel co vede do zadního světla přiletuješ na 56. Kabely ze svorek 58 vystříháš. Asi i tu klemu. To teď nevim. Snad nevadí...
Datum: 28. června 2016 20:44
Datum: 28. června 2016 14:22
 díky moc
Datum: 28. června 2016 13:47
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Buď to zapojíš na prasáka a zadní světlo (ten zelenej kabel od malý cívky) vyvedeš ze svorky předních světel (z kabelu co jde do řidítek) - občas praskne zadní žárovka. Pak je možnost to zapojit jako mustanga - zadní světlo na vlákna předního,zadek odizolovanej bez kostry. To je jediná věc co je jinak.
Datum: 27. června 2016 21:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 se podivej do schémat ne? buď el. předěláš pro 30W, nebo prohodíš zapalování
Datum: 27. června 2016 11:19
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 U zápalka 30w je propojena cívka 55 s cívkou 58. Zadní světlo by muselo být napojeno na vlákna předního světla (zadní světlo bez ukostření). Vodič ze spínací skříňky svorka 58 se zruší. Výměna přední žárovky za
6V-25/25W.
Datum: 27. června 2016 10:10
Jméno: 353
IP: uživatel18689
 Zdarec draci, mám trabl. a mojí jawě 250/353 mám zapalování z pionýra. Dřív jezdila ale po generálce motoru neháže ani jiskru. Nevíte co s tím je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2016 21:24
Jméno: kraken
IP: uživatel16049
 a nemuzes tam dat co tam patri proboha ? popr vape ???
Datum: 26. června 2016 21:24
Jméno: 353
IP: uživatel18689
 Ano seřízené to je, předstih i odtrh a zapojené to je taky dobře
Datum: 25. června 2016 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevíme,,, teda alespoň já nemám věšteckou kouli... může to způsobovat 1000 věcí, máš to vůbec správně zapojený a seřízený??
Datum: 25. června 2016 20:13
Jméno: Martin46
IP: uživatel18479
 zdravim draci chtěl bych se zeptat mám jawu 350/638 a nějak při volnoběhu nedobíjí ale jak se zvednou otážky na 3000 tak dobíjí nevíte náhodou čím by to mohlo být moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2016 20:29
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ahoj, je tam třífázový alternátor a všechny vodiče jsou na plochých spojkách. Ty se vymačkají, vyhřejí, přestanou mít dobrý kontakt. Projdi všechny spoje od alternátoru až po usměrňovač, zkontroluj i ukostřovací body. Když nenajdeš, mrkni na uhlíky. Až potom bych hledal v regulátoru a jinde.
Datum: 20. června 2016 20:29
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Zdravim, na kolika hodinách má bejt zapalovací cívka u fichtla se zapalováním 20W? Vím, že u 30 je asi na 10 hodinách, ale tady u 20W je asi na 5 hodinách, je to tak správně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2016 12:32
Jméno: Adam
IP: uživatel14157
 Díky
Datum: 02. července 2016 12:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zapalovací cívka dole, světelná vlevo nahoře a cívka pro zadní světlo vpravo... tzn. zapalovací na těch cca 5ti hod
Datum: 20. června 2016 13:14
Jméno: jawa 21
IP: uživatel18636
 čau, když seřizuji předstih, píst mám 1,6mm před HU, tak nejde pootočit statorem, tak abych měl na kladívku 0,05mm, vždycky tam je mezera jak svina..... výměna kladívka? jeste se chci zeptat co je pertinax? -ten kousek na kladívku, co se opírá o vačku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2016 22:37
Jméno: Jawa21
IP: uživatel18715
 Čz: jo to je taky možné, díky moc za radu
Datum: 17. června 2016 22:37
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tam jde o to, že ten píst musí jít dolů pohybem hřídele proti směru otáčení. Když ho dáš dolů po směru otáčení, tak tam vznikne ta mezera (špatný postup).
Datum: 17. června 2016 13:23
Jméno: jawa 21 ;
IP: uživatel18636
 jenda: dobře dík moc, zkusím znovu
čz: vyjedu do HU, změřím šuplerou(pokud možno kolmo) zatlačím píst zpět 1,6
Datum: 17. června 2016 12:35
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A děláš to tak, že vyjedeš s pístem do horní úvrati a potom otáčíš proti směru hodinových ručiček zpět ?
Datum: 17. června 2016 11:54
 Kdyby byl sjety pertinax tak spis neuděláš žádnou mezeru  me se to taky stalo musel jsem trochu v karterech ubrousit hliník na dosedací plose zapalovani aby se stim dalo otočit. A nebo pri štelování si pootočíš s klikou a nedohonis to pak. Musíš si furt kliku přidržovat šroubovákem a vždy kontrolovat jestli mas tech 1.6 stale pred horní uvrati zdali to není třeba pootočený a nemáš třeba míň mm pred HÚ. Jo a na pertinax sis sám odpověděl
Datum: 17. června 2016 11:27
 Zdarec borci problém se světlama na pionýrů když my svítí dálkový tak mi to nesvítí v zadu když to prepnu na tlumený tak to nesvítí ve předu a vzadu jo kde je problém ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2016 19:36
Datum: 13. června 2016 19:36
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš zadní světlo napojeno na vlákna předního světla ? Jestli ano,tak může být závada v připojení zadního světla. Při tomto zapojení nejdou vodiče do spínací skříňky, ale jdou na vlákna předního světla a zadní světlo není na kostře.
Datum: 13. června 2016 15:21
|



|