Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Zdar, dá se někde koupit usměrňovač na Vape k jawě 90? Kvuli baterce. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:26
 draku jde ale je to prime od vape usmernovac a stoji prez tisic,, a ke vsemu to baterku nabije,,ale neni to zadny zazrak
Datum: 06. prosince 2012 16:26
 Dobry. Nevite jake sou studeny svičky. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 4:54
Datum: 06. prosince 2012 4:54
 když ji necháš venku na mraze tak budou studene vsechny
Datum: 05. prosince 2012 20:32
 Třeba Brisk N14C...
Datum: 05. prosince 2012 18:17
Jméno: milann
IP: uživatel14188
 ahoj.Nejsem moc velkej elekrikář.Delam si kross fichtla. a přišla na řadu elektrika.Chci se zeptat nebudu mit spínaci skřínku,ale chtel bych to nejak vypínat.Mel jsem nápad že bych ze zapalovaci civky vyvedl drat ten napajel na prepinač a pres prepinač by to vedlo na indukční civku na svorku1. a vlastne kdybych přepnul na zap tak by tam sel do indukčky proud a když bych ho vypl tak by tam nešel.Šlo by to tak? nebo poradte jak na to díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 16:32
Jméno: standa
IP: uživatel14814
 Hm... Zajímavé ... Já mám tu zkušenost,že indučka je zapojená dobře když to jede... Někdy je to šumák,někdy to jede jen na jednu variantu....toš tak... Chcípat zkratem,to je jasné
Datum: 07. prosince 2012 16:32
 nemusíš se omlouvat  já elektrice vůbec nerozumím, ale to mi pomohlo
Datum: 06. prosince 2012 21:33
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj shrek ešče jednú!Toš se omlúvám!!!No já dyž začal sbírat info o eletrice toš sem to zkusil a bylo to úplně jedno!A do teď nepřemýšlám o číslech na indučce!Toš nevím!
Datum: 06. prosince 2012 21:04
 Oskar 2. : ahoj, já když přehodil dráty na indučce tak se mi dělali "pecky" na kladívkách, po radě kámoše to přehodit mi to jezdí do teď bez odstraňování jediné pecky
Datum: 06. prosince 2012 19:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Ty čísla na indučce je úplně jedno jak zapojíš!Je to transformátor s otevřeným jádrem a esli se z nekolika tisíc Voltú odečte 6 - 10V tak to nikdo nemože poznat a svíčka už vúbec né!Toš tak!
Datum: 06. prosince 2012 19:29
 jak píšeš v úvodu, tak to mám i já už několik let, ale nevím jak je to přesně s těma číslama na indučce
Datum: 05. prosince 2012 21:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Baže to bude fungovat!A fero to píše dobře!Rozpojovat néni dobrý, protože dyž náhodú drát upadne nebo vypínač přestane mět kontakt toš to nepojede.Ale na druhú stranu dyž bys to chtěl používat jako brzdu, tak je lepší rozpojovat!A chcípat motor zkratováním kladivka na kostru se dá aj u bateriovýho zapalování!Toš tak!
Datum: 05. prosince 2012 18:46
 milann: Je to to samé jako origo, akorát s jinym spínačem...takže ano, fungovat to bude...
Datum: 05. prosince 2012 18:33
Jméno: milann
IP: uživatel14188
 To co napsal fero chapu. Takze tak to bude fungovat?
Datum: 05. prosince 2012 18:31
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 šak v originále to ide taky přes zkrat, a nic se temu nikdá nestalo, dyt aj na tom obrázku to máš nakreslené, 55 je kostra od cívky
Datum: 05. prosince 2012 17:32
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ne,jak pises ty v poslednim prispevku tak by te to chcipalo pres zkrat a to neni dobre... ze svorky cislo 15 na civce vede drat na kostru.takze umisti spinac kam potrebujes,odpoj drat z kostry co vede ze svorky 15 na civce a pripoj ho na jeden konektor vypinace a na druhej konektor pripojis drat,kterej kdekoli poradne okostris,nejlip tam kde byl ukostrenej puvodni drat z civky 15,kterej si odpojil z kostry...
Datum: 05. prosince 2012 16:49
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 ten drát co ti vede od cívky do indukčky, s té indukčky ved další do vypínaču, který bude v té tvojí poloze 1 ukostřený, tím ti to zkratuje a zdechne
Datum: 05. prosince 2012 16:39
Jméno: milann
IP: uživatel14188
 http://jawa-50.wgz.cz/image/2029913 myslíš jako že tam jak je dratek od magneta na indukčku na svorku 1 tak tam mam k tomu přidelat jeste jeden drat a ten dat na vypinač a ukostřit?
Datum: 05. prosince 2012 15:03
Jméno: milann
IP: uživatel14188
 to vubec nechápu  mam vypínač na kterem jsou dva vyvody.když je v poloze 0 a skoušel jsem ho pípakem pípnout tak nepípne.a když je v poloze 1 tak mi pípe když merim na jednou a na druhym vývodu. takže bych dal na jeden vývod drát co jde ze zapalka a na druhej vývod od vývodu na indučku tak by to šlo? a nebo jak je od indukčky ze svorky 15 kostra tak tam bych dal vypinač kdy bych na jeden vyvod dal jednu čast kabelu a na druhej vyvod druhou část kabelu?
Datum: 05. prosince 2012 14:52
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 vypínač ukostři, a propoj s cívku, a je to
Datum: 05. prosince 2012 14:42
Jméno: milan
IP: uživatel14188
 ptam se proto abych nejak nezničil tu indukčku když tim vypinačem přepnu
Datum: 05. prosince 2012 14:27
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 zdar,je mi 14 a potřebuju poradit.Dneska jsem dovezl simsona S51 enduro,je celej zaprášenej,dloho nejel.Nevíte o nějakým srozumitelným schématu elektřiny a aby bylo v češtině.Nemusí ani svítit světla,hlavně aby šel motor.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 13:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 co trošku jinak vytočit svíčku a skusit kopat zda davá jiskru? když dá je to ok a jezdil bych...a jak to bylo simson má chcípak na kaslíku že panové?
Datum: 10. prosince 2012 13:42
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
Datum: 04. prosince 2012 21:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li by se dal zvýšit světelný výkon z 30W třeba na 45W, prípadne jak, díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 20:57
 Já to tak mám udělaný mam 3 cívky usměrněný dvě světelný a jednu zapalovací vše mam napojený přes regulátor do baterky a z baterky mi to putuje do předního světla 15W do zadního kde jsou Led diody a do tranzistorového zapalování.A ola lá ono to funguje  )
Datum: 10. dubna 2013 20:57
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jde.. stejné úpravy co mám na webu na čtyřpól, jen ne s takovým výkonem... dostaneš 45W s kterými musíš napájet přední žárovku, zadní lampu, zapalko a dobíjet akumulátor
Datum: 05. prosince 2012 14:34
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a nijak jinak by to neslo se 3 civkami ?
Datum: 04. prosince 2012 20:53
 ano předělávkou na 4 cívkové zapalování
Datum: 04. prosince 2012 20:51
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 zdar draci chtěl bych se zeptat jestli je možný jak mě blbne ten motor tak ,že před tím jel jak má a měnil jsem pouze kolečko 11z a zapalovací cívku a mám dojem ,že od té doby to takhle blbne chtěl bych se zeptat jestli předchozí cívku jsem měnil z důvodu že se my tam konektor klepal jak vocas no a v krabičce sem měl všelijaké cívky tak sem jí vyměnil a od té doby to myslím takhle blbne chci se zeptat jaký má vlastně vliv zapalovací cívka na chod motoru a co by se stalo kdybych dal místo zapalovací světelnou dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 17:58
 se svetelnou to bud nepojede a nebo pojede mizerně.. taky je důležitá poloha zapalovací cívky... u zapalování které má rotor s číselm 05 musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed... u rotoru s číslem 20 musí být zapalovací cívka uplne nahoře.... číslo rotoru je na něm zezadu.. jinak to s tou polohou cívky je dáno kvuli poloze a natočení magnetů na rotoru
Datum: 01. prosince 2012 17:58
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 zdar no ono to nejspise bude tou zapalovaci civkou...ja jsem mel ten stejny problem s nou civkou kterou jsem koupil..... takze bych zkusil vymenit civku.
a jestli nehces kupovat novou tak zkus tu svetelnou i kdyz nevim jak to pujde ale myslim ze by to melo byt OK. zapalovaci civka ti dava jiskru
a preposila do inducky kde to pak jde do faje a haze jiskru na svicce.bez zapalovaci civky ti motor nepojede. zkus tu svetelnou a uvidis co to udela
Datum: 29. listopadu 2012 18:10
Jméno: Jawik555
IP: uživatel14541
 Čau draci potřebuji se zeptat nevíte kde bych sehnal tlumivku na Jawu 555? Jestli jí někdo máte doma tak se prosím ozvěte na email. Díky Jawik555
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14794
 co koupit ten plastový na babetu u mě to maj v mototechně za 200
Datum: 02. prosince 2012 20:54
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 zdravím všechny, potřebuju poradit s elektrikou u mustanga. jedná se zapojení spínací skřínky, zapojeno to mám podle plánku dobře, ale pokud je spínačkave svislé poloze tak by to mělo háset jiskru,ale mě né, a když je spínačka přepnutá vlevo tak by to mělo chcípnout, ale mě tam jde proud.prosím o radu, už nevím co stím. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 16:31
Jméno: Jirka21
IP: uživatel1434
 a je možny, ze kdyz ukostrim civku a odpojim všechny kabely od spínačky tak že to házi jiskru, nebo jenom mě?
Datum: 29. listopadu 2012 16:31
 pole me taky spatná kostra, jestli se dušuješ, že to mas zapojený dobře
Datum: 29. listopadu 2012 12:38
 Možná blbě ukostřenej plastovej hrnec světla?
Datum: 29. listopadu 2012 11:49
 tak to máš očividně zapojený špatně
Datum: 29. listopadu 2012 11:21
Jméno: Jirka21
IP: uživatel14782
 no to určitě né... už nevím co stím
Datum: 29. listopadu 2012 10:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a nezapojil jsi tu spínačku zrcadlově?mě se to ted taky povedlo ale u zasuvky na vozejk
Datum: 28. listopadu 2012 21:41
Jméno: echo
IP: uživatel14776
 Dotázek jaký je rozdíl mezi Bezdotykové zapalování Vape a Bezdotykové zapalování Vape Cross a jaké je lepší díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 8:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Obyč. VAPE má svět. cívky, 2 jiskry za otáčku. Cross údajně nemá svět. vinutí a jiskra je 1 za otáčku. Slyšel jsem o pár případech, kdy obyč. VAPE "ukáplo", ale to bylo u motorů točících nesmysl. Mně to na doběh ukáže něco kolem 11000ot/min a zatím drží.
Datum: 28. listopadu 2012 8:31
Jméno: fápá
IP: uživatel14772
 Zdar draci, tak sem vymyslel něco užitečného: Na fichtla sem si dal dopředu žárovku 12V 45/40W a do zadu sedm vysocesvítivích LED diod do originál světla a řeknu Vám svíti to vzadu i v předu krásně. Předek svítí tak jako 250 panelka s žárovkou 25/25W. Ale možná je to tím že na mustangu mám novou parabolu a na 250 je ještě origo, ale taky dost lesklá... Mám to na 30W zapalování. Pálily se mi totiž přední žárovky 25/25W a to i po připojení 5W sufitky mezi vlákna přední žárovky. (dle origo schématu). Jinak fíkoj zdar !
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 22:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 To by ma zaujímalo jak dokáže 30W zapalko utiahnuť 40W-tovú žiarovku a dokonca na 12V ? jak to máš spravené ???
Datum: 05. ledna 2013 22:12
Jméno: panel
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 10:26
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 mel jsem ho na panelce od predchoziho majitele.kazdejch 100km mi to chciplo a byla sucha baterka,ale dobijeni nesvitilo.Roztlacit nesla,pak jsem to jednou zkousel po tme a od pul plynu vejs bylo videt jak mrka zarovka dobijeni.ptal jsem se v mototechne na novy a rikali mi ze uz to neobjednavaj,ze jim to kazdej druhej reklamoval.seridit prej nejde a opravovat to nema cenu,prej se tam casto neco spali.nekdo si to pochvaluje ale me nikdy nefungovalo,dal jsem dvoucivkovi rele a mam pokoj.
Datum: 26. listopadu 2012 10:26
 ja sem ho prodaval a byla s nim obcas reklamace,, tak sem zacal prodavat AEV je je pokoj
Datum: 26. listopadu 2012 7:32
 uvažuju koupit do kývačky 250-353 bezkontaktní zapalování vape a slyšel jsem že to nepotřebuje baterku je to pravda??
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 1:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Provoz bez baterky sám výrobce nedoporučuje... baterka se aspoň nahrazuje kondenzátorem.
Datum: 25. listopadu 2012 1:18
 Ano...
Datum: 24. listopadu 2012 22:46
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Ahoj, měl byste někdo nějakou radu, jak nacpat do bužírky 5 kabelů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 21:14
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Tento postup znám taky , je dobrý ale na učňáku jsme před tím než se navlékly dráty prolili bužírku jarovou vodou a to se protahovaly 5ti metrový dráty !A z vody strach neměj ta vyschne.
Datum: 22. listopadu 2012 21:14
 Koupit větší bužírku. Pokud to z nějakých důvodů nejde, tak vemeš jeden kabel, oholíš z něj cca 3cm izolace, to samé provedeš na dalších 5 kabelech. Pak dáš těch 5 konců k sobě, přiložíš k tomu obráceně konec toho šestého drátu, pořádně to přiletuješ, pak ten jeden drát protáhneš bužírkou a pomocí něj protáhneš těch zbylých 5 naletovaných. Po provlečení uštípneš konce těch kabelů a je to...snad to pude pochopit z toho popisu, takhle to dělam už dlouho a funguje to...
Datum: 22. listopadu 2012 18:51
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdravim . Je vhodne dat na CZ 175/477.01 bezkontakt z pily alebo kosacky ??? Pripadne co by bolo treba upravit aby som to tam narval .... Nechcem sice moc nicit veterana ale VAPE je moc drahe a origo zapalko je totalne na ..... vopred dakujem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 14:35
Jméno: RoboSK
IP: uživatel6325
 Ok dík. Vsak pokupim nove diely , natahnem novu elektriku , nastavim a uvidim co to spravi.
Datum: 23. listopadu 2012 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 V roce 2008 sem v Péráku měnil celý zapalování,někdo tam narouboval dynamo 55W z čízy s dvojpolovým rele,údajně proto,že stará jednocívka se srala (nesrala,byly to prasata a neuměli to seřídit)...jenže to dvoupólový rele shořelo a nemohl sem ho sehnat.... A tak sem ze skříně vytáh orezlý původní zapalování z roku 1953,který dle táty a dědy bylo po smrti a nikdy ani nedobíjelo .... Flák sem tam rotor vyndanej z J356,vyrval přemotávaný rele který tam bylo na prasáka letovaný na kabely,dle původního zapojení sem tam dal jiný rele taktéž z J356,přečet sem si na netu jak se to šteluje....pak několik zkušebních jízd,nakonec sem ze dvou rele postavil jedno dobrý,místo dlouhejch okousanejch uhlíků tam vrazil pěkný krátký který údajně dojezdili,vyměnil kladívko,který mělo v háji izolaci a načisto to seřídil. A pozor,žádný měrky nic....jen ampérmetr,zkušební jízdy,oko vidí a prostě to buď při přidání plynu z volnoběhu spíná a nebo ne...a pak to musí spínat do baterky a při velkých otáčkách bez světel do odporu na kostru a při opětovném ubrání plynu musí povolit zadní jazýček a pustit to zas do baterky...na volnoběh musí kmitat hlavní kotva,po chcípnutí musí rozepnout....sral sem se s tim dva dny,ale od tý doby sem na to nešáh....kdykoli do ní naleju benzín a strčim do ní,tak na 5 metrech jede....trochu sloh,ale co....to je pro ty mudrcy,podle kterejch sou ty starý dynama poruchový
Datum: 22. listopadu 2012 21:36
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ok dík .. Sak ja si pofotim jak to je teraz a budem to natahovat asi znova po starom ....
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 hele vůbec se neboj vkušenosti jinak než praxi nezískáš mám 16 a fichtlů mi prošlo přez ruce už asi 8-9 ted jsem se pustil do čz 175/456 a nic na tom není jenom si to rači nafot když to budeš rozdělávat at víš jak to tam bylo a jinak zkoušet a zkoušet. z tím zapalováním bych vážně nic nedělal zkuz nastavit předstih odtrh natáhni nové kabely zkontroluj jestli to někde nejde do kostry a zkus tomu kopnout a uvidíš jak se věci mají.mě taky když to nejelo tak jsem vymíšlel ruzné blbosti čím by to mohlo být a bylo to obyčejně nějakou ptákovinou.
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 Problémy se zapalovánim a s dobíjenim jsou dva poměrně odlišné problémy, které spolu v podstatě nemusí souviset. Origo zápalko nemá tendenci se rozštelovávat, pokud je dodrženo několik základních pravidel. To samé platí i o dobíjení. Samozřejmostí je dobrá stav celé elektroinstalace. Takže co doporučuju...vytrhat původní elektroinstalaci, koupit nové dráty a elektroinstalaci natahat celou znovu a poctivě, když budeš mít páječku, dráty, kleště, schéma, smršťovací bužírku atd tak je to otázka několika hodin. Náročnost není vysoká, jde spíš o to zamyslet se kudy který drát provlečeš.Pak zkontrolovat dobíjení, pořádně vyčistit a seřídit zápalko, dát baterku a musí to šlapat. Rozhodně bych nedával jiné zapalování, je to naprosto zbytečné...
Datum: 22. listopadu 2012 18:47
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja som na tej moto nespravil este ani km ale moj dedo bol prvy majitel a staral sa o nu prikladovo ale nadva na nu jedine pre zapalko ze sa to furt rozstelovavlo a ze to nikdy nedobijalo a po 2 rokoch jazdenia sa mu pocas cesty chytila horet od vadej el. inst. a motorka totalne vyhorela . Dedo spravil GO a jazdil na nej do `97 a teraz smutne stoji v garazi zahadzana starimi haraburdami a ja by som ju chcel spojazdnit ale dedo povedal ze bude ine zapalko alebo nech sa do toho nepusta ... inac ku koncu tam uz bolo zapojene iba predne svetlo a motor (elektrika furt blbla) a este som rozmislal ze zapojim aspon iba aby isiel motor je to moc na 15r chalana ?? Od 8r jazdim na 555 a 21 a vela vela som uz na tom spravil (na byvalom 05 motore som robil GO) tak trochu sa aj bojim do toho pustat  co poviete ??? trosku sloh ale dufam ze to nevadi
Datum: 22. listopadu 2012 18:34
 Původní zápalko je naprosto v pořádku, spíš to tipuju na špatnou údržbu a neznalost funkce kladívkového zapalování. Najezdil jsem na téhle mašině mraky km, a se zapalovánim nikdy problém nebyl...takže moje doporučení - vykašlat se na nějaký zbytečný bezkontakty, a raději pořádně opravit a seřídit kladívka...
Datum: 22. listopadu 2012 18:20
Jméno: vojta mauer
IP: uživatel9940
 mam dotaz koupil jsem jawu 250 353 a nevím jak poznám jesatli dobíjí prej nak podle ampermetru ale nevim v jaký poloze ma bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 17:00
 Pokud dobíjí tak by měl ukazovat do plusu...
Datum: 22. listopadu 2012 17:00
 Ahoj. Už se to tu několikrát opakovalo atd atd... Dobíjení na fichtlovi. řekněme, kdybych dal všechny tři cívky světelný... předpokladam do serie, dal bych regulator... omezovač napětí... a připojil to na baterku.. Něco takovýho... přece kdyby to byla 6V třeba 4Ah tak to musi jit ne ? o.O Popřípadě jestli něvítě o nějakejch strankách někoho kdo už to dělal... na googlu neco je ale to je vsecko takový.. strasnej zmatek v tom je.. nikde neni nic od začatku až do konce. ... jeste sem se dovděl že je mozná třeba převinout civky... tak bych potřeboval zjistit, jak zjistím kolik závitů a průměr drátu no... kdyby jste někdo pomohl budu moc rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:52
Jméno: jano
IP: uživatel14761
 Ja mám na Jawe 20 vyriešenú elektriku takto: alternátor je z jawy 555, z ktorého sú vyvedené dve cievky na dva regulátory 12V, zapalovanie je bateriove s kontaktami, akumulátor je 12V./5Ah, predná žiarovka je 35/35W, klasický klakson. Mám to takto už tri roky bez problémov.
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 jo vim... to sem cetl.. ted mě napadlo mám doma ze simsona 6V dibíjení... nevim teda jestli to je "dobíjeni" taková plechová vecicka s dvema cívkama.... nebo regulator jestli to je.. neslo by to pouzit ? pak jen pojistki k baterce treba...
Datum: 22. listopadu 2012 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel14756
 Něco málo z teorie znám,mimojiné jsem nějakou dobu používal CDI evo I. podle Chonga... To je zhruba to co sháníš..Kdybys chtěl kompletně zpracovanej návod,tak je na webu Jawa-50.cz ... V podstatě se jedná o použití 3 světelných cívek,které se odletují od kostry a spojí se až usměrněné za graetzovým můstkem. Dále je tam nějaký regulátor a takové "tyristorové" zapalování...a pak malá baterka...místo kladívek je možné použít nějaké bezkontaktní čidlo-já měl hallovo čidlo s "plechovou" závorou,která byla na klice a čidlo na statoru...jsou třeba i optický,infrared či indukční....
Datum: 22. listopadu 2012 15:54
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 22:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no je to len tenký drôt natočený na VN káblu neviem koľko ho treba natočiť to musíš vyskúšať vyskúšať a ten je napojený na vysoko svietivú LED diódu dá sa to kľudne vyskúšať a vyrobiť doma
Datum: 21. listopadu 2012 22:40
 ahoj, máte s tím někdo nějaké zkušenosti, zkoušel to někdo?no jestli to prodávají v mototechnách tak bych to aji vyzkoušel.. a nevíte je to napájené indučkou, nebo to má baterie? díky
Datum: 21. listopadu 2012 17:16
Datum: 21. listopadu 2012 14:58
Jméno: dragoun
IP: uživatel14454
 jo potřebuju dva
Datum: 21. listopadu 2012 14:48
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
Datum: 21. listopadu 2012 14:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 dobrý den mám dotaz nevíte někdo zdali je toto vape zapalování ja jawu 21 ale i jestli je to připojení jen na jiskru nebo i na světla a klakson.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 18:04
 jestli myslíš to co je na krámku tak i pako si z toho vyčte že to má světelný výkon 20W
Datum: 20. listopadu 2012 18:04
 Ahoj draci. Mám problém s Pionýrem 20. Ani za nic nechce hodit jiskru, fajfka taky nekope, předstih je správný. Vše jsme proměřili a vše se zdá v pořádku. Vyměnili jsme kladívka, kondenzátor + jsme zkoušeli druhou indukční cívku a několik svíček. Zapalování je 30W. Prosím poraďte, už si nevíme rady. Děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 16:40
 Díky draci ! Bylo to tou izolací. Izolanty jsem tam měl špatně nasazené.
Datum: 19. listopadu 2012 16:40
 To odizolování od kostry bych jsi proměřil odpoj od kladívka kondík ... kladívko tak aby nebylo sepnuto a měřákem propípnout ...
Datum: 18. listopadu 2012 20:41
 Odizolovaný by měl být, ale i tak na něj kouknu.
Datum: 18. listopadu 2012 20:09
 a máe kontakt kladívka odizolovaný od kostry?
Datum: 18. listopadu 2012 19:28
 Co myslíš tím špatným zapojením indučky ? A na ty kontakty ještě mrknu, ale měly by být dobrý.
Datum: 18. listopadu 2012 18:43
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 Do indučky proud jde a z ní ne ?? třeba špatnej konakt mezi kabelama a indučkou  nebo blbé zapojení indučky
Datum: 18. listopadu 2012 18:10
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 12:17
 Co indukčka?
Datum: 18. listopadu 2012 12:17
|



|