slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
Zdar, dá se někde koupit usměrňovač na Vape k jawě 90? Kvuli baterce. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku jde ale je to prime od vape usmernovac a stoji prez tisic,, a ke vsemu to baterku nabije,,ale neni to zadny zazrak
 
 
Datum: 06. prosince 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: gabdur ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry. Nevite jake sou studeny svičky. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 4:54
 
 
 
 
Jméno: gabdur ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2012 4:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ji necháš venku na mraze tak budou studene vsechny
 
 
Datum: 05. prosince 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba Brisk N14C...
 
 
Datum: 05. prosince 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: milann      IP: uživatel14188    
ahoj.Nejsem moc velkej elekrikář.Delam si kross fichtla. a přišla na řadu elektrika.Chci se zeptat nebudu mit spínaci skřínku,ale chtel bych to nejak vypínat.Mel jsem nápad že bych ze zapalovaci civky vyvedl drat ten napajel na prepinač a pres prepinač by to vedlo na indukční civku na svorku1. a vlastne kdybych přepnul na zap tak by tam sel do indukčky proud a když bych ho vypl tak by tam nešel.Šlo by to tak? nebo poradte jak na to díky moc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14814    
Hm... Zajímavé ... Já mám tu zkušenost,že indučka je zapojená dobře když to jede... Někdy je to šumák,někdy to jede jen na jednu variantu....toš tak... Chcípat zkratem,to je jasné ;-)
 
 
Datum: 07. prosince 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusíš se omlouvat :-) já elektrice vůbec nerozumím, ale to mi pomohlo :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj shrek ešče jednú!Toš se omlúvám!!!No já dyž začal sbírat info o eletrice toš sem to zkusil a bylo to úplně jedno!A do teď nepřemýšlám o číslech na indučce!Toš nevím!
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oskar 2. : ahoj, já když přehodil dráty na indučce tak se mi dělali "pecky" na kladívkách, po radě kámoše to přehodit mi to jezdí do teď bez odstraňování jediné pecky
 
 
Datum: 06. prosince 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Ty čísla na indučce je úplně jedno jak zapojíš!Je to transformátor s otevřeným jádrem a esli se z nekolika tisíc Voltú odečte 6 - 10V tak to nikdo nemože poznat a svíčka už vúbec né!Toš tak!
 
 
Datum: 06. prosince 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píšeš v úvodu, tak to mám i já už několik let, ale nevím jak je to přesně s těma číslama na indučce :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Baže to bude fungovat!A fero to píše dobře!Rozpojovat néni dobrý, protože dyž náhodú drát upadne nebo vypínač přestane mět kontakt toš to nepojede.Ale na druhú stranu dyž bys to chtěl používat jako brzdu, tak je lepší rozpojovat!A chcípat motor zkratováním kladivka na kostru se dá aj u bateriovýho zapalování!Toš tak!
 
 
Datum: 05. prosince 2012 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milann: Je to to samé jako origo, akorát s jinym spínačem...takže ano, fungovat to bude...
 
 
Datum: 05. prosince 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: milann      IP: uživatel14188    
To co napsal fero chapu. Takze tak to bude fungovat?:-)
 
 
Datum: 05. prosince 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14743    
šak v originále to ide taky přes zkrat, a nic se temu nikdá nestalo, dyt aj na tom obrázku to máš nakreslené, 55 je kostra od cívky
 
 
Datum: 05. prosince 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
ne,jak pises ty v poslednim prispevku tak by te to chcipalo pres zkrat a to neni dobre... ze svorky cislo 15 na civce vede drat na kostru.takze umisti spinac kam potrebujes,odpoj drat z kostry co vede ze svorky 15 na civce a pripoj ho na jeden konektor vypinace a na druhej konektor pripojis drat,kterej kdekoli poradne okostris,nejlip tam kde byl ukostrenej puvodni drat z civky 15,kterej si odpojil z kostry...
 
 
Datum: 05. prosince 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14743    
ten drát co ti vede od cívky do indukčky, s té indukčky ved další do vypínaču, který bude v té tvojí poloze 1 ukostřený, tím ti to zkratuje a zdechne
 
 
Datum: 05. prosince 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: milann      IP: uživatel14188    
http://jawa-50.wgz.cz/image/2029913 myslíš jako že tam jak je dratek od magneta na indukčku na svorku 1 tak tam mam k tomu přidelat jeste jeden drat a ten dat na vypinač a ukostřit? :-)
 
 
Datum: 05. prosince 2012 15:03
 
 
 
 
Jméno: milann      IP: uživatel14188    
to vubec nechápu:-D mam vypínač na kterem jsou dva vyvody.když je v poloze 0 a skoušel jsem ho pípakem pípnout tak nepípne.a když je v poloze 1 tak mi pípe když merim na jednou a na druhym vývodu. takže bych dal na jeden vývod drát co jde ze zapalka a na druhej vývod od vývodu na indučku tak by to šlo? a nebo jak je od indukčky ze svorky 15 kostra tak tam bych dal vypinač kdy bych na jeden vyvod dal jednu čast kabelu a na druhej vyvod druhou část kabelu?
 
 
Datum: 05. prosince 2012 14:52
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14743    
vypínač ukostři, a propoj s cívku, a je to
 
 
Datum: 05. prosince 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel14188    
ptam se proto abych nejak nezničil tu indukčku když tim vypinačem přepnu:-)
 
 
Datum: 05. prosince 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
zdar,je mi 14 a potřebuju poradit.Dneska jsem dovezl simsona S51 enduro,je celej zaprášenej,dloho nejel.Nevíte o nějakým srozumitelným schématu elektřiny a aby bylo v češtině.Nemusí ani svítit světla,hlavně aby šel motor.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
co trošku jinak vytočit svíčku a skusit kopat zda davá jiskru? když dá je to ok a jezdil bych...a jak to bylo simson má chcípak na kaslíku že panové?
 
 
Datum: 10. prosince 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
 
 
Datum: 04. prosince 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda-li by se dal zvýšit světelný výkon z 30W třeba na 45W, prípadne jak, díky za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel15339    
Já to tak mám udělaný mam 3 cívky usměrněný dvě světelný a jednu zapalovací vše mam napojený přes regulátor do baterky a z baterky mi to putuje do předního světla 15W do zadního kde jsou Led diody a do tranzistorového zapalování.A ola lá ono to funguje :-))
 
 
Datum: 10. dubna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Jde.. stejné úpravy co mám na webu na čtyřpól, jen ne s takovým výkonem... dostaneš 45W s kterými musíš napájet přední žárovku, zadní lampu, zapalko a dobíjet akumulátor
 
 
Datum: 05. prosince 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
a nijak jinak by to neslo se 3 civkami ?
 
 
Datum: 04. prosince 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano předělávkou na 4 cívkové zapalování
 
 
Datum: 04. prosince 2012 20:51
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel14747    
zdar draci chtěl bych se zeptat jestli je možný jak mě blbne ten motor tak ,že před tím jel jak má a měnil jsem pouze kolečko 11z a zapalovací cívku a mám dojem ,že od té doby to takhle blbne chtěl bych se zeptat jestli předchozí cívku jsem měnil z důvodu že se my tam konektor klepal jak vocas no a v krabičce sem měl všelijaké cívky tak sem jí vyměnil a od té doby to myslím takhle blbne chci se zeptat jaký má vlastně vliv zapalovací cívka na chod motoru a co by se stalo kdybych dal místo zapalovací světelnou dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se svetelnou to bud nepojede a nebo pojede mizerně.. taky je důležitá poloha zapalovací cívky... u zapalování které má rotor s číselm 05 musí být zapalovací cívka v pravo uprostřed... u rotoru s číslem 20 musí být zapalovací cívka uplne nahoře.... číslo rotoru je na něm zezadu.. jinak to s tou polohou cívky je dáno kvuli poloze a natočení magnetů na rotoru
 
 
Datum: 01. prosince 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14557    
zdar no ono to nejspise bude tou zapalovaci civkou...ja jsem mel ten stejny problem s nou civkou kterou jsem koupil..... takze bych zkusil vymenit civku. a jestli nehces kupovat novou tak zkus tu svetelnou i kdyz nevim jak to pujde ale myslim ze by to melo byt OK. zapalovaci civka ti dava jiskru a preposila do inducky kde to pak jde do faje a haze jiskru na svicce.bez zapalovaci civky ti motor nepojede. zkus tu svetelnou a uvidis co to udela
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jawik555      IP: uživatel14541    
Čau draci potřebuji se zeptat nevíte kde bych sehnal tlumivku na Jawu 555? Jestli jí někdo máte doma tak se prosím ozvěte na email. Díky Jawik555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14794    
co koupit ten plastový na babetu u mě to maj v mototechně za 200
 
 
Datum: 02. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zdravím všechny, potřebuju poradit s elektrikou u mustanga. jedná se zapojení spínací skřínky, zapojeno to mám podle plánku dobře, ale pokud je spínačkave svislé poloze tak by to mělo háset jiskru,ale mě né, a když je spínačka přepnutá vlevo tak by to mělo chcípnout, ale mě tam jde proud.prosím o radu, už nevím co stím. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
a je možny, ze kdyz ukostrim civku a odpojim všechny kabely od spínačky tak že to házi jiskru, nebo jenom mě?
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pole me taky spatná kostra, jestli se dušuješ, že to mas zapojený dobře
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná blbě ukostřenej plastovej hrnec světla? :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 11:49
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to máš očividně zapojený špatně
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 11:21
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel14782    
no to určitě né... už nevím co stím
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
a nezapojil jsi tu spínačku zrcadlově?mě se to ted taky povedlo ale u zasuvky na vozejk
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: echo      IP: uživatel14776    
Dotázek jaký je rozdíl mezi Bezdotykové zapalování Vape a Bezdotykové zapalování Vape Cross a jaké je lepší díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Obyč. VAPE má svět. cívky, 2 jiskry za otáčku. Cross údajně nemá svět. vinutí a jiskra je 1 za otáčku. Slyšel jsem o pár případech, kdy obyč. VAPE "ukáplo", ale to bylo u motorů točících nesmysl. Mně to na doběh ukáže něco kolem 11000ot/min a zatím drží.
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: fápá      IP: uživatel14772    
Zdar draci, tak sem vymyslel něco užitečného: Na fichtla sem si dal dopředu žárovku 12V 45/40W a do zadu sedm vysocesvítivích LED diod do originál světla a řeknu Vám svíti to vzadu i v předu krásně. Předek svítí tak jako 250 panelka s žárovkou 25/25W. Ale možná je to tím že na mustangu mám novou parabolu a na 250 je ještě origo, ale taky dost lesklá... Mám to na 30W zapalování. Pálily se mi totiž přední žárovky 25/25W a to i po připojení 5W sufitky mezi vlákna přední žárovky. (dle origo schématu). Jinak fíkoj zdar ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6325    
To by ma zaujímalo jak dokáže 30W zapalko utiahnuť 40W-tovú žiarovku a dokonca na 12V ? jak to máš spravené ???
 
 
Datum: 05. ledna 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
Zdar hoši chtel bych se zeptat jaké mate zkušenosti s tímto regulatorem http://www.motokramek.cz/dily-jawa-elektro-regulator-dynama/ předem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
mel jsem ho na panelce od predchoziho majitele.kazdejch 100km mi to chciplo a byla sucha baterka,ale dobijeni nesvitilo.Roztlacit nesla,pak jsem to jednou zkousel po tme a od pul plynu vejs bylo videt jak mrka zarovka dobijeni.ptal jsem se v mototechne na novy a rikali mi ze uz to neobjednavaj,ze jim to kazdej druhej reklamoval.seridit prej nejde a opravovat to nema cenu,prej se tam casto neco spali.nekdo si to pochvaluje ale me nikdy nefungovalo,dal jsem dvoucivkovi rele a mam pokoj.
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem ho prodaval a byla s nim obcas reklamace,, tak sem zacal prodavat AEV je je pokoj
 
 
Datum: 26. listopadu 2012 7:32
 
 
 
 
Jméno: vojtěch mauer      E-mail:      IP: uživatel9940    
uvažuju koupit do kývačky 250-353 bezkontaktní zapalování vape a slyšel jsem že to nepotřebuje baterku je to pravda?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 1:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Provoz bez baterky sám výrobce nedoporučuje... baterka se aspoň nahrazuje kondenzátorem.
 
 
Datum: 25. listopadu 2012 1:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano...
 
 
Datum: 24. listopadu 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel14759    
Ahoj, měl byste někdo nějakou radu, jak nacpat do bužírky 5 kabelů? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
Tento postup znám taky , je dobrý ale na učňáku jsme před tím než se navlékly dráty prolili bužírku jarovou vodou a to se protahovaly 5ti metrový dráty !A z vody strach neměj ta vyschne.
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupit větší bužírku. Pokud to z nějakých důvodů nejde, tak vemeš jeden kabel, oholíš z něj cca 3cm izolace, to samé provedeš na dalších 5 kabelech. Pak dáš těch 5 konců k sobě, přiložíš k tomu obráceně konec toho šestého drátu, pořádně to přiletuješ, pak ten jeden drát protáhneš bužírkou a pomocí něj protáhneš těch zbylých 5 naletovaných. Po provlečení uštípneš konce těch kabelů a je to...snad to pude pochopit z toho popisu, takhle to dělam už dlouho a funguje to...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdravim . Je vhodne dat na CZ 175/477.01 bezkontakt z pily alebo kosacky ??? Pripadne co by bolo treba upravit aby som to tam narval .... Nechcem sice moc nicit veterana ale VAPE je moc drahe a origo zapalko je totalne na ..... vopred dakujem za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel6325    
Ok dík. Vsak pokupim nove diely , natahnem novu elektriku , nastavim a uvidim co to spravi.
 
 
Datum: 23. listopadu 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14756    
V roce 2008 sem v Péráku měnil celý zapalování,někdo tam narouboval dynamo 55W z čízy s dvojpolovým rele,údajně proto,že stará jednocívka se srala (nesrala,byly to prasata a neuměli to seřídit)...jenže to dvoupólový rele shořelo a nemohl sem ho sehnat.... A tak sem ze skříně vytáh orezlý původní zapalování z roku 1953,který dle táty a dědy bylo po smrti a nikdy ani nedobíjelo .... Flák sem tam rotor vyndanej z J356,vyrval přemotávaný rele který tam bylo na prasáka letovaný na kabely,dle původního zapojení sem tam dal jiný rele taktéž z J356,přečet sem si na netu jak se to šteluje....pak několik zkušebních jízd,nakonec sem ze dvou rele postavil jedno dobrý,místo dlouhejch okousanejch uhlíků tam vrazil pěkný krátký který údajně dojezdili,vyměnil kladívko,který mělo v háji izolaci a načisto to seřídil. A pozor,žádný měrky nic....jen ampérmetr,zkušební jízdy,oko vidí a prostě to buď při přidání plynu z volnoběhu spíná a nebo ne...a pak to musí spínat do baterky a při velkých otáčkách bez světel do odporu na kostru a při opětovném ubrání plynu musí povolit zadní jazýček a pustit to zas do baterky...na volnoběh musí kmitat hlavní kotva,po chcípnutí musí rozepnout....sral sem se s tim dva dny,ale od tý doby sem na to nešáh....kdykoli do ní naleju benzín a strčim do ní,tak na 5 metrech jede....trochu sloh,ale co....to je pro ty mudrcy,podle kterejch sou ty starý dynama poruchový
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Ok dík .. Sak ja si pofotim jak to je teraz a budem to natahovat asi znova po starom ....
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
hele vůbec se neboj vkušenosti jinak než praxi nezískáš mám 16 a fichtlů mi prošlo přez ruce už asi 8-9 ted jsem se pustil do čz 175/456 a nic na tom není jenom si to rači nafot když to budeš rozdělávat at víš jak to tam bylo a jinak zkoušet a zkoušet. z tím zapalováním bych vážně nic nedělal zkuz nastavit předstih odtrh natáhni nové kabely zkontroluj jestli to někde nejde do kostry a zkus tomu kopnout a uvidíš jak se věci mají.mě taky když to nejelo tak jsem vymíšlel ruzné blbosti čím by to mohlo být a bylo to obyčejně nějakou ptákovinou.
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Problémy se zapalovánim a s dobíjenim jsou dva poměrně odlišné problémy, které spolu v podstatě nemusí souviset. Origo zápalko nemá tendenci se rozštelovávat, pokud je dodrženo několik základních pravidel. To samé platí i o dobíjení. Samozřejmostí je dobrá stav celé elektroinstalace. Takže co doporučuju...vytrhat původní elektroinstalaci, koupit nové dráty a elektroinstalaci natahat celou znovu a poctivě, když budeš mít páječku, dráty, kleště, schéma, smršťovací bužírku atd tak je to otázka několika hodin. Náročnost není vysoká, jde spíš o to zamyslet se kudy který drát provlečeš.Pak zkontrolovat dobíjení, pořádně vyčistit a seřídit zápalko, dát baterku a musí to šlapat. Rozhodně bych nedával jiné zapalování, je to naprosto zbytečné...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
No ja som na tej moto nespravil este ani km ale moj dedo bol prvy majitel a staral sa o nu prikladovo ale nadva na nu jedine pre zapalko ze sa to furt rozstelovavlo a ze to nikdy nedobijalo a po 2 rokoch jazdenia sa mu pocas cesty chytila horet od vadej el. inst. a motorka totalne vyhorela . Dedo spravil GO a jazdil na nej do `97 a teraz smutne stoji v garazi zahadzana starimi haraburdami a ja by som ju chcel spojazdnit ale dedo povedal ze bude ine zapalko alebo nech sa do toho nepusta ... inac ku koncu tam uz bolo zapojene iba predne svetlo a motor (elektrika furt blbla) a este som rozmislal ze zapojim aspon iba aby isiel motor je to moc na 15r chalana ?? Od 8r jazdim na 555 a 21 a vela vela som uz na tom spravil (na byvalom 05 motore som robil GO) tak trochu sa aj bojim do toho pustat :-( co poviete ??? trosku sloh ale dufam ze to nevadi :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Původní zápalko je naprosto v pořádku, spíš to tipuju na špatnou údržbu a neznalost funkce kladívkového zapalování. Najezdil jsem na téhle mašině mraky km, a se zapalovánim nikdy problém nebyl...takže moje doporučení - vykašlat se na nějaký zbytečný bezkontakty, a raději pořádně opravit a seřídit kladívka...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: vojta mauer      IP: uživatel9940    
mam dotaz koupil jsem jawu 250 353 a nevím jak poznám jesatli dobíjí prej nak podle ampermetru ale nevim v jaký poloze ma bejt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud dobíjí tak by měl ukazovat do plusu...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Už se to tu několikrát opakovalo atd atd... Dobíjení na fichtlovi. řekněme, kdybych dal všechny tři cívky světelný... předpokladam do serie, dal bych regulator... omezovač napětí... a připojil to na baterku.. Něco takovýho... přece kdyby to byla 6V třeba 4Ah tak to musi jit ne ? o.O Popřípadě jestli něvítě o nějakejch strankách někoho kdo už to dělal... na googlu neco je ale to je vsecko takový.. strasnej zmatek v tom je.. nikde neni nic od začatku až do konce. ... jeste sem se dovděl že je mozná třeba převinout civky... tak bych potřeboval zjistit, jak zjistím kolik závitů a průměr drátu no... kdyby jste někdo pomohl budu moc rád :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel14761    
Ja mám na Jawe 20 vyriešenú elektriku takto: alternátor je z jawy 555, z ktorého sú vyvedené dve cievky na dva regulátory 12V, zapalovanie je bateriove s kontaktami, akumulátor je 12V./5Ah, predná žiarovka je 35/35W, klasický klakson. Mám to takto už tri roky bez problémov.
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo vim... to sem cetl.. ted mě napadlo mám doma ze simsona 6V dibíjení... nevim teda jestli to je "dobíjeni" taková plechová vecicka s dvema cívkama.... nebo regulator jestli to je.. neslo by to pouzit ? pak jen pojistki k baterce treba...
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14756    
Něco málo z teorie znám,mimojiné jsem nějakou dobu používal CDI evo I. podle Chonga... To je zhruba to co sháníš..Kdybys chtěl kompletně zpracovanej návod,tak je na webu Jawa-50.cz ... V podstatě se jedná o použití 3 světelných cívek,které se odletují od kostry a spojí se až usměrněné za graetzovým můstkem. Dále je tam nějaký regulátor a takové "tyristorové" zapalování...a pak malá baterka...místo kladívek je možné použít nějaké bezkontaktní čidlo-já měl hallovo čidlo s "plechovou" závorou,která byla na klice a čidlo na statoru...jsou třeba i optický,infrared či indukční....
 
 
Datum: 22. listopadu 2012 15:54
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel14454    
zadr draci nevite kde koupit takové blikatak http://dragounsamek.rajce.idnes.cz/harley#svicka.jpg na kabel ko svičce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2012 22:40
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no je to len tenký drôt natočený na VN káblu neviem koľko ho treba natočiť to musíš vyskúšať vyskúšať a ten je napojený na vysoko svietivú LED diódu dá sa to kľudne vyskúšať a vyrobiť doma ;-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 22:40
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, máte s tím někdo nějaké zkušenosti, zkoušel to někdo?no jestli to prodávají v mototechnách tak bych to aji vyzkoušel.. a nevíte je to napájené indučkou, nebo to má baterie? díky
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dají se koupit blikací fajfky, ale určitě bych si to nanic nedal, zaprvé to asi bude hodně rušit a 2. kvalita jiskry s tímto vynálezem asi taky nebude ideální, ale kdo to chce zkusit finančně to není náročné http://www.moto-ustinl.cz/katalog/zbozi/katalog.asp?searchtext=blikac%ED&SearchForm=true&OK.x=0&OK.y=0
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 14:58
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel14454    
jo potřebuju dva
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel384    
potřebuješ taky dva ?:-D :-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
dobrý den mám dotaz nevíte někdo zdali je toto vape zapalování ja jawu 21 ale i jestli je to připojení jen na jiskru nebo i na světla a klakson. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš to co je na krámku tak i pako si z toho vyčte že to má světelný výkon 20W :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: libca11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Mám problém s Pionýrem 20. Ani za nic nechce hodit jiskru, fajfka taky nekope, předstih je správný. Vše jsme proměřili a vše se zdá v pořádku. Vyměnili jsme kladívka, kondenzátor + jsme zkoušeli druhou indukční cívku a několik svíček. Zapalování je 30W. Prosím poraďte, už si nevíme rady. Děkuji moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: libca11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky draci ! Bylo to tou izolací. Izolanty jsem tam měl špatně nasazené.
 
 
Datum: 19. listopadu 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To odizolování od kostry bych jsi proměřil odpoj od kladívka kondík ... kladívko tak aby nebylo sepnuto a měřákem propípnout ...
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: libca11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odizolovaný by měl být, ale i tak na něj kouknu.
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máe kontakt kladívka odizolovaný od kostry?
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: libca11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíš tím špatným zapojením indučky ? A na ty kontakty ještě mrknu, ale měly by být dobrý.
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel12688    
Do indučky proud jde a z ní ne ?? třeba špatnej konakt mezi kabelama a indučkou :-) nebo blbé zapojení indučky
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak jsme u tý Čz 175 hranatý,zkontrolovaly Relátko a tomu nic není a dobijí to dobře.A potom nás napadlo zkusit dát jiný předstih pootáčeli jsem do leva i do prava a ejhle když jsme dali delší tak najednou to přestávalo vynechávat a šlo to krásně vytáčet.Tak uvidíme jestli to takhle vydrží.Co si o tom myslíte že tam musí být předstih kolem 4mm aby to jelo normálně.To je nějaký divný ne?:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co indukčka?
 
 
Datum: 18. listopadu 2012 12:17
 
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:29:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu