Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 Zdravím...začal jsem makat na tyristorovým zapalování, ale zůstalo to nějak váznaut kvůli snímači... jelikož mi už dříve odešlo VAPE, rozhodl jsem se použít magnetku z něj kterou jsem ještě více odlehčil...na čelo magnetky bych připevnil zobáček ....potřebuji indukční čidlo které bude snímat zobáček...původně jsem chtěl použít snímač z motorové pily ale nejsem si jist zda to bude fungovat jelikož u pily to čidlo je docela blízko u rotoru a navíc snímá zapuštěný magnet...jaký snímač by by povahou byl schopen snímat tento ocelový zobáček?..kde se takové čidlo dá sehnat, popř z jakého motocyklu použít? poraďte kdo už toto rešil, nechci v tom utopit moc peněz že koupim něco zbytečně...děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 13:30
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 jenco a jakou citlivost tyristoru a předřadný odpor jsi použil s tímto snímačem? našel jsem návod na výrobu podobného zapalování kde ale ten snímač je buzen magnetem čili ty výstupní hodnoty nemusej bejt shodný jako u tohohle snímače byl tam tyristor TIC106N, bude dostatečně citlivej i s použitím toho snímače z vape? mrkni se prosím co tam máš, dík....
Datum: 09. ledna 2013 13:30
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 bezva to je přesně to co hledám a dokonce za hubičku...díky moc
Datum: 09. ledna 2013 11:18
Jméno: jenco
IP: uživatel13047
Datum: 09. ledna 2013 7:34
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 19:09
 Oba jsou takovy mizerny
Datum: 15. ledna 2013 19:09
Jméno: Piter
IP: uživatel14960
 Jak už psal Chong, na nastartované motorce s takovým multimetrem nic nezměříš, neumí číst dynamický výchylky a je frekvenčně závislý ! ..... Takže pokud chceš měřit napětí/proud na nějaké jawce/čz sežeň si ručičkový měřicí přístroj.
Datum: 09. ledna 2013 16:58
 Zdar jeden jako druhý, ten žlutý alespoň změří nějaký proud, jinak je to jedno.
Datum: 09. ledna 2013 14:50
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Já bych to zas tak vážně nebral. Jestli to chceš používat nějak často tak tam je potom lepší určitě nějakej dražší no, ale třebá já jsem si koupil nějakej digi multimetr u nás v elektře za 2 kila a na to jak ho používám stačí. Akorát s nim občas změřim napětí baterky, dobíjení, odpor jsem s nim měřil, občas něco při opravě kabeláže atd. Na to mi maximálně postačuje a z daleka nevyužiju ani všechny funkce. Ani to že si nepamatuje naměřenou hodnotu mi nevadí. Ale jasně že třeba pro Chonga a další, který jsou na elektro experti, je takovej multimetr naprosto nedostačující. Mě ale na takový to domací sraní v garáži stačí ten základní
Datum: 09. ledna 2013 13:42
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pripájam sa k Chongovi a ešte ak máš na motorke neodrušenú fajku tak s digitalom to je merať potom jedna radosť
Datum: 09. ledna 2013 10:57
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No tak protože jsem zasvěcenej, tak bych měl na Tebe takovou otázečku.... vím že budeš potřebovat změřit maximální napětí, ketré bude trvat velmi krátkou dobu.. řekněme 1/2 sec maximálně.... tak mi řekni jak odečteš údaj, který se zobrazí digitálně a bude poskakovat jako když pes chčije? No odpovím Ti sám, budeš na ty skákající čísla koukat jak puk... takže když digitál, tak potřebuješ takový, který umí udržet maximální hodnotu, musí tedy obsahovat tlačítko "PEAK". To ani jedne z uvedených nemá. Nebo musíš koukat po ručkových multimetrech, páč kam doskočila ručka se dá spíš zachytit, než hromada poskakujících čísel. Takže doporučím Ti nějakej velmi levnej ručkovej multimetr z nějakýho multimarketu... ideální kompromis cena-výkon, protože digitál s "peak" nebude zrovna levnej, na to že si jednou v životě zabastlíš a pak ho hodíš do kouta...
Datum: 09. ledna 2013 8:04
Jméno: miri
IP: uživatel11260
 záleží na co to chceš používat...stačí uplně obyč z lídlu...až ho odpálíš koupíš za 100 novej a jedeš dál...ze zkušenosti bych vzal ten co má nacvakávání kabelů ze předu...mě slouží už 4 roky a krom utrženýho hrotu na tom kabelu nebyl žádnej problém...
Datum: 08. ledna 2013 23:14
 http://www.elektrolukis.estranky.cz/clanky/led-dioda-na-230v.html Bude to fungovat??(ty odpory mi nesedí)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 20:45
 Cau mas to tam
Datum: 10. ledna 2013 20:45
 mužeš poslat to schema na to dvoucestny usmerneni dragoun.filip@seznam.cz
Datum: 08. ledna 2013 20:25
 Fungovat by to melo ale nejsu si jistej jestli ledka nebude problikavat kvuli jednocestnemu usmernovaci ja osobne bych tam dal dvoucestny
Datum: 08. ledna 2013 20:13
 bude to fungovat, odpory jsou tak velké jelikož je to napájené 230v a led dioda je použitá nízkoodběrová 2mA, tohle se i prodává jako stavebnice na malém plošňáku za asi 20kč
Datum: 08. ledna 2013 19:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 18:09
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dík
Datum: 08. ledna 2013 18:09
Jméno: Piter
IP: uživatel14960
Datum: 08. ledna 2013 17:59
 Mám tady spíše dotaz pro chonga, ale kdo bude vědět ať napíše dík. Chongu bylo by možné zaslat nějaké rozměrové info k zapalování Light bezkontaktní CDI v.1.0 ? dík, anebo to vyčte ten technik z toho souboru .brd? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2013 7:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No je to tak že Light ver 1.0 byl vývojový vzorek, tedy nikdy jsem jej neprovozoval na motorce, ale ke konstrukci... největším problémem konstrukce je výroba dostatečně mechanicky odolného unašeče magnetu, aby se vlivem únavy neroztrhnul. Dalším problémem je rušení od rotoru, jehož magnetické pole zasahuje do snímače (cívky) otáček. A další, ikdyž ne až tak veliký problém je příliš slabý tyristor. TIC106 není až tak moc vhodný, osobně bych začal rovnou s BT152-800. Odpor R2 je útlumový odpor, tedy zatlumuje rušení (po vašem "bordel"  naindukovaný na snímač otáček, a to rušení by mohlo způsobt zážeh v nevhodnou dobu. Takže odpor R2 není ve všech případech stejný, protože jeho hodnota se nedá spočítat (záleží na citlivosti tyristoru, síle rušení, síle budícího magnetu unašeče atd) tak se prostě experimentálně musí zjistit.. a to tak aby ještě nebránil vzniku jiskry při nakopávání a zároveň aby nebyl tak slabý aby rušení ve vysokých otáčkách spínalo jiskru 3x za otáčku... Může být zkrátka v hodnotách od 10 ohmů do 10kiloohmů. Takže můj verdikt je takový, upustil bych od snímání pomocí cívky a nahradil jej hallem, nebo optozávorou. To ale znamená že se ze světelného okruhu musí vzít napětí na buzení LED optozávory a GATE tyristoru, nebo hallu a tyristoru...
Datum: 09. ledna 2013 7:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 08. ledna 2013 18:56
 Abych ti pravdu řekl, zapalování jsem vyrobil, zapojil, odzkoušel a vyhodil.  Zapalování jsem vyrobil a celý natěšený jsem ho na Mustanga zapojil (měl jsem verzi s trafíčkem). Mustang mi s ním chytl na první kick, šel krásně do otáček a krásně to fungovalo, tak jsem to projel kolem baráku a spokojeně chcípl. Po pár minutách jsem ho chtěl znovu nakopnout, ale to zapalování už nikdy víc nehodilo jiskru. Neříkám že je to tím zapalováním, spíš levýma rukama který ho vyráběly, ale už jsem na to neměl nervy a koupil jsem VAPE.
Datum: 08. ledna 2013 18:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a jak jsi s tím zapalováním spokojen? nějký problém v průběhu provozování nebo tak?
Datum: 08. ledna 2013 17:51
 V tom EAGLE je to 1:1 vyráběl jsem to podle toho.
Datum: 08. ledna 2013 16:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no práve si to chcu nechat dělat u jednoho chlapka co to vyrabi, takže napsal, že by to udělal, ale potřebuje rozměry, a pk mi řekne na kolik by to tak vyšlo (samotny spoj), a nevite nekdo, na kolik to tak muze vyjit? nejake info jsem nasel, ale i tak
Datum: 08. ledna 2013 14:19
 jestli se tu ukáže chong nevím, ale když si stahneš ty podklady a otevřeš ten soubor s koncovkou .brd (v EAGLE) a dáš tisk, tak by ti měla vyskočit reálná velikost pro tisk. myslím teda že to tak je. zkus to vytisknout, a když nevyjde něco, co by bylo moc velký, nebo moc malý a vejde se to tam, tak máš rozměr
Datum: 08. ledna 2013 14:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 to nevím, právě proto se ptám, jestli to někdo dělá, nebo jestli se tu ukaze chong a pomuze
Datum: 08. ledna 2013 13:28
 myslím, že by to mělo být dle velikosti toho tištěného spoje ne?
Datum: 08. ledna 2013 13:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Kontrolní otázka soudruzi :  Vadí veľmi ak by som na pri zapojený dobíjania ( klasické dynamo na jawe a čz) vynechal regulačný odpor ?? je buď v statore alebo v regelru inak ho mám ale ma zaujíma situácia ak by tam nebol vďaka za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 19:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nebojte použijem Re len mal zaujímal ten najviac katastrofálny scenár
Datum: 08. ledna 2013 19:39
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Tohle se mi stalo u maneta. Kontakty odporu byly tak orezlý, že odpor přestal fungovat ( odpor je tam samostatně, ne ve statoru ). Při jízdě ve vyšších otáčkách blikala kontrolka dobíjení. Když byla baterka vybitá, nebo jsem jel na nižší otáčky a se světlama tak to bylo v pohodě. Ten odpor jenom žere elektriku která se už nedá nikam vecpat, takže když bys jezdil s vybitou baterkou a se světlama a na nízký otáčky tak to teoreticky ničemu nevadí  . Ale nevymejšlěj blbosti, může to zníčit relé jak píše dole martin.
Datum: 08. ledna 2013 12:12
 Zdar, odpor budí dynamo tak, aby dávalo požadovaný výkon a napětí, regler to kontakty pouze doladí. Bez odporu kontakty regleru přenáší plný budící proud, jiskří a nakonec umřou docela a nenávratně.
Datum: 08. ledna 2013 9:41
Jméno: fanatik fana
IP: uživatel14955
 Ahoj chlapi,chci se zeptat jestli nemáte někdo video jak zapojit elektriku na pinckovi...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 21:19
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 Ja bych na to pozval opravdu zkuseneho odbornika ! nebo spise plny auto odborniku. Zavolej CEZ jiste ti prijedou pomoci !!!
Datum: 07. ledna 2013 21:19
 na netu si najdi schéma, když sem dokázal zapojit ceou elektriku já, tak to dokáže každý
Datum: 07. ledna 2013 10:16
 Na to snad neni potřeba video, né? Vždyť je tam pár drátků, proboha...Jak píše postul, stáhni si schéma, vem páječku, dráty, smršťovařku atd a za chvíli je hotovo...
Datum: 07. ledna 2013 10:06
 navod k obsluze a udržbě
Datum: 07. ledna 2013 9:56
Jméno: cibule
IP: uživatel14390
 zdravím . mám bezkontaktní zapalko vape a mám problém se světlama . píše se že to má výkon ac 6v 20w tak jsem dal žárovky 6v 15w a 6v 5w ale moc to nesvítí . když sem zapojil pouze přední žárovku tak svítí dobře ale měla by shořet což se nestane i při plným plynu . přijde mi že to má malý výkon . je možný že by bylo vadný ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 21:15
 máš blbou žárovku. mě to taky nesvítilo, a když jsem dal žárovku jinýho výrobce tak to svítilo ale brzo se to spálilo. vyřešil to regulátor napětí z babety. vape na fichtlovi? můj názor je že jsem zbytečně vyhodil peníze za píčovinu
Datum: 06. ledna 2013 21:15
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 nazdar ake použivate žiarovky na 30w zapalovanie ja mam 25w v predu a slabo to svieti
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 22:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 někdy taky bývá špatná žárovka.
Datum: 06. ledna 2013 22:04
 Ahoj, problém může být u více částí. Co mě tak napadá, tak pokud máš ještě původní elektroinstalaci, tak udělej novou, protože starý dráty můžou mít větší odpor = ztráty, dále může být slabé magneto (mám kontakt na chlápka, který dokáže magneto nabudit) a jak ti radí péro, že máš dát cívky dál od magneta, tak to nedělej, protože by to bylo ještě horší, cívky se dávají co NEJBLÍŽE k magnetu, aby byla co největší indukce a ještě má i vliv na svítivost stav paraboly, pokud už je chrom ve špatném stavu, tak ti to nikdy nebude pěkně svítit
Datum: 06. ledna 2013 13:50
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jojo něco máš špatně třeba slabé magneto,nebo zkus dát cívky dál od rotoru
Datum: 06. ledna 2013 12:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14948
 mužeš skusit 15w ale nemáš spíš někde blbej doty..kostru??,
Datum: 06. ledna 2013 11:12
Jméno: david
IP: uživatel14571
 Ahoj nevite kde bych mohl najit napr 56 svetla 58 prední svetla atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 16:28
Datum: 06. ledna 2013 16:28
 Tak asi ve schématu ne?
Datum: 06. ledna 2013 15:21
Jméno: david
IP: uživatel1272
 Ale ja myskim vsechny cisla nejen ma motorce ale co znamenaji vseobecne
Datum: 06. ledna 2013 15:20
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 čísla sú vyrazené na držiaku prednej žiarovky zo strany od káblov
Datum: 06. ledna 2013 12:16
 Cau draci, stoji tyristorovy zapalko lepsi? Mate nejake osvedcene?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 Doporučujem Vape. Dobrá cena a aj kvalita
Datum: 05. ledna 2013 21:26
Jméno: david
IP: uživatel14571
 ahoj prosim o radu jak poznam ve stetle na prepinaci čislo 31?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 14:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 31 je označení pro kostru .
Datum: 06. ledna 2013 14:07
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 Musí tam byť vyrazené, nie
Datum: 05. ledna 2013 21:24
Jméno: jan
IP: uživatel14466
 ahojte, mám motor po GO, zapalování je seřízené ale když jsem zkusil jestli svíčka hází jiskru, hodila jenom jednou
v případe že kabely jsou dobře zapojené, může to být jen špatnými kontakty? nebo to bude něco vážnějšího? dík za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 12:08
 No pokud jsi dělal "GO" tak jsi určitě kladívka vyměnoval .. nebo ne ?! Nápady : svíčka, VN kabel, fajka, indukčka, zmíněné kladívka, kondenzátor, zapalovací cívka, neodizolovaný kladívko, špatné zapojení elektriky nebo špatná kostra (rez, barva atd) .. máš dobře nastavený odtrh ?
Datum: 05. ledna 2013 12:08
 libi se mi jak všichni dělají generálky motoru a pak jim to nejde nastartovat  ... tohle se mi nestalo ani když mi bylo 12
Datum: 05. ledna 2013 10:34
 svíčka, kondík,, indukčka, cívka na statoru magneta
Datum: 04. ledna 2013 23:51
 zdarec kocouři co je lepší na tadito počasí jaká svíčla 7 nebo 8 předem děkuju za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 17:48
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14914
 zrejme 7,ale ja mám 8 a tiež štartuje a ide dobre.
Datum: 03. ledna 2013 17:48
Jméno: Chudák
IP: uživatel2137
 Zdarec draci, potřebuju poradit... scháním levnější variantu bezkontaktu na pionýra než je vape, a narazil jsem na pár zapalování , které by velikostně seděli do karterů, ale v motorkách jsou napojené na CDI, odtut je to klasika do cívky a na svíčku... problém tkví v tom, že každé CDI je uděláno originálně pro každou moto, podle potřebné promněny předstihu určenou pro daný motor, což by ale u pionýra dělalo paseku, takže DOTAZ: Lze u tohoto bezkontaktu, "vynechat" řidící jednotku CDI a napojit zapalování přímo na cívku, nebo je v CDI něco, bez čeho to prostě nepojede? prosím vás všechny o radu, moc elektrice nerozumím, tak proto...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 14:38
 jo a zapalovanie bez CDI nepojede.. a iné zapalovanie asi tam nedostanes vsetky sú nad 90mm takze sú velké,
Datum: 03. ledna 2013 14:38
Datum: 03. ledna 2013 14:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 03. ledna 2013 13:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm
Datum: 03. ledna 2013 13:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar no Chudák si ty chudák  tak to si asi nepočul o machrovi na fichtlkrámku slávnom Chongovi  rnhttp://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm
Datum: 03. ledna 2013 13:33
 chci se zeptat mam doma simsona skutra 50 a chci sundat magneto a zapalko. čím to mam sundat kdyztak odkaz ne nejaky náčiní diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 20:05
 hele kamo ja mam taky simsona a kdyz das dva roubovaky zapres ze zadu o magntu silne a pak lehce tuknes do prostred ty tycky se zavite jak tam byla matka a je to venku ja to taky tak sundaval
Datum: 03. ledna 2013 20:05
 hele, je na to přípravek, stojí kilo. Je to trubka asi 4 cm dlouhá, která má z jedné strany závit pasující do toho závitu na magnetu a zezhora je zavařená a tam v té přivařené ploše je v díra se závitem na šroub, myslim že to je 8ka, a tim šroubem se otáčí a tím to vytlačíš ven.
Datum: 02. ledna 2013 14:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar dávam do kopy svoju čz175/477 a mám problém že nechce vôbec dobíjať, mám podozrenie že to robí buď rotor alebo regler všetko je 75W Odpor rotora je nejakých 27ohm? je to ok ? Motorka sa dá v pohode štartnúť ale nedobíja ale keď regler zatlačím tak drží a žiarovka nesvieti akokeby dobíjal ale po odpojení batérie motorka zdochne neviete mi pomôcť som bezradní :/ uhlíky sú nové a dosadajú tiež
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 9:51
 Odpor rotoru vzhledem k čemu? Komutátor ke kostře = mrtvola, mezi lamelami komutátoru = odpájené dráty.
Datum: 08. ledna 2013 9:51
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Ahoj Yuri, já dělám test dynama tak že spojím výstup a buzení (tj. oba dráty) dohromady, k nim připojím žárovku a druhým koncem žárovku na kostru. Obyvkle u 45W zapalka 55W/12V (H4). Nastartuju motor, žárovka v tuhle chvíli nesvítí a aktivním koncem připojené baterky (ne tedy kostrou!) brnknu o ty spojené vývody. Při tom krátkém zapojení pochopitelně žárovka svítí, protože jí dává energii akumulátor, ale jakmile drát baterky odpojím, měla by svítit sama, napájená pouze dynamem, s tím že její jas bude kolísat podle otáček motoru. Když po v celém rozsahu otáček udrží napětí a nezhasne, je dynamo OK a hledám potíže v regu
Datum: 03. ledna 2013 7:03
 Koukni na komutátor -- vyškrábej drážky teda pokud není sjetej až na kost, hlavně dobře odmasti, pak by to asi chtělo seřídit relé, podívat se jestli to někde nezkratuje, nejlíp si najít příručku
Datum: 02. ledna 2013 16:50
 Zdravím chlapi, chci si poskládat fichtla a jelikož k němu mám i papíry tak potřebuju aby mi prosím někdo poradil s elektroinstalací kvůli technické.Jak poznám jestli tam mám 20ti nebo 30ti watové zapalování?chci si koupit novou celkovou elektroinstalaci.fichtla sem si cca před 3 rokama rozdělal do mrtě a už si nepamatuju jak to tam je s káblama.Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 12:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 výkon zjistíš viz. Mirda a podle toho si pak stáhni el. schéma a podle něho to zapoj... kupovat ty hotový svazky je pitomost, na pinckovi máš pár kabelů, ,,, stačí vytáhnout někde z vraku škodovky, koupit pár oček příp. fastonů, smršťovací bužírku a máš to skoro zadarmo...
Datum: 02. ledna 2013 12:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky na statoru je to vyznačené
Datum: 01. ledna 2013 17:42
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Už se to tu probíralo několikrát,ale poznáš to podle rotoru jestli náš vyražené na rotoru z čela 05 je to 20w jestli máš vyražené 20 je to 30w.Taky se podívej na cívky na statoru u 20w je světelná cívka jedna velká a jedna malá.U 30w jsou světelné cívky stejně velké a jsou propojeny.To jen pro případ,že by jsi to měl nějak domotané.
Datum: 01. ledna 2013 17:08
Jméno: a
IP: uživatel14571
 Koupil jsem si novou j 550 a nehází jiskru vse jsem zkousel zapalování jsem vymenil cívku kondenzator ale porat nic. prosim o radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 15:40
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 skus jiskru kabelu nebo vyměň kabel případně skus dát prst do fajfky nebo na holej kabel
Datum: 31. prosince 2012 15:40
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14914
 na vine môže byť sviečka, prepálená fajka, zlomený kábel na sviečku, skontroluj elektroinštaláciu, či to nemá niekde skrat, opálené ramienka, slabé magneto, prasknutá indučka. hľadaj chybu vo všetkom čo súvisí s elektrikou.
Datum: 31. prosince 2012 9:52
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 Zdarec, mam dotaz- jdou od sebe nejak rozeznat civky( svetelne a zapalovaci ) na pio ? Popripade kdybych pridal fotky poznal by to nekdo ? A vadi kdyz se prehodi ty dve svetelne civky ? Diky za rady a veseleho silvestra !
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 11:14
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A gde máš ty fotky?
Datum: 01. ledna 2013 11:14
 nemožeš
Datum: 31. prosince 2012 19:58
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 taky sa chcu zeptat jestli možu přehodit světelnů za zapalovací.
Datum: 31. prosince 2012 11:58
 tak to je uplně fuk.. obě jsou stejné (ty velké samozrejme)
Datum: 30. prosince 2012 20:59
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 ze prehodim svetelne
Datum: 30. prosince 2012 20:51
 jo počkej. jak to myslíš s tím přehozením? jakože přehodíš svetělnou za zapalovací... a nebo máš 2 světelné a nevíš která má být do které zapojená?
Datum: 30. prosince 2012 20:47
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 A ty dve se daji od sebe rozeznat jak ?
Datum: 30. prosince 2012 20:22
 vadí...
Datum: 30. prosince 2012 19:46
Jméno: cytron
IP: uživatel12770
 Dobre a vadi kdyz ty svetelne prehodim ?
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 svetelne maji tlustý drát a zapalovácí má tenký drát.. na vinutí samozrejme
Datum: 30. prosince 2012 19:04
|



|