slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Vy-mi      E-mail:      IP: uživatel15185    
Nazdár draci :-) prosím Vás o radu. Koupil jsem ČZ 175/487 parádní stroj, nicméně vada špatnýho relé dobíjení. Dal jsem druhý co mi doma zůstalo po Jawě, na volnoběžku na mě pomrkává kontrolka dobíjení, to je cajk to vím že dynama dělaj ale co mě trápí je že když jedu a chci čezetku pořádně vytočit tak se mi ta proklatá kontrolka rozsvítí znovu. A jelikož musíme svítit i přez den tak se mi často stává že když se snažím motor vytočit tak se milá kontrolka opět rozsvítí a motor zdechá a to do doby než vypnu světla, pak se to zase chytí. Co byste mi poradily, jaké máte zkušenosti se svícením přez den? Relátko je typově to samé co tam bylo 6V 75W a ukostřené minus. A žárovka kontrolky dobíjení je 6V 2W. Předem děkuji za rady a tipy mějte pěknej den. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vás draci. Tak záhada nejspíš vyřešena. Šel jsem po věcech jak jste mi radily a ejhle držák uhlíku rozbitej. Uhlíky jsou na tom dobře mají ke dvoum centimetrům ale majitel který to měl přede mnou nejspíš věděl o vadě držáku uhlíků a snažil se uzávěr uhlíku zajistit jakýmsi rádoby izolovaným plíškem. To by ještě nebylo tak hrozný jen kdyby ten plíšek nepoškodil rotor... Takže další otázka zní: Seženu někde novej nebo aspoň funkční 75W rotor? Má ho Sesa zde na shopu? Jo a draci chtěl jsem Vám mockrát poděkovat za pohotové odpovědi. Jsem rád že se mezi námi najdou lidi kteří maj rozum na správném místě a jsou tak hodní že si nenechávaj zkušenosti pro sebe ;-)
 
 
Datum: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Kamaráde já to vyřešil regulátorem od firmy AEV kroměříž a 100% spokojenost světlá při zvyšování otáček blikají minimálně. Dynamo mám 45w ale koupil jsem si regulátor 75w protože chcu sehnat 75W rotor pro silnější výkon dynama. Závěr je takový že těch zhruba 550kč se vyplatí investovat já měl starý regulátor už přepálený (kontakty) a nedobíjelo to jak se tomu chtělo
 
 
Datum: 04. března 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
To jsem měl stando původně v plánu na 175/470.Chtěl jsem si to relé opravit doma sám ale asi po dvou týdnech snažení a laborování jsem ho radči odvezl jednomu mooc šikovnýmu pánovi který to relé zrepasoval a seřídil i se zapalkem,od té doby jsem spokojeným uživatelem:-)
 
 
Datum: 04. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Hm....na péráku mam vyměklý pružinky z období sovětské invaze a uhlíky o délce cca 7-8mm a jede plnej na všechny kvalty....volnoběh drží se světlama cca nulu(klasicky se ručička mrská zleva doprava okolo nuly),bez světel jsem na volnoběh cca 0,25-0,50A v plusu....sory,ale podle mě je to rozhašený relé ...no je pravda že 477 jsem ještě nedělal....a jestli je podle vás relé na 477/487 peklo,tak si složte ze tří pokaženejch jedno zdravý jednocívkový relé 45W na stator a donuťte ho dobíjet ;-) a nepřebíjet :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo tohle mi to taky dělalo u 350 a bylo to uhlíkama s pružinkama
 
 
Datum: 04. března 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Jsou to uhliky,odskakují při vyšších otáčkách od komutátoru,vyměnit pružinky.Relé pokud máš nový,tak bych to asi neřešil-neseřizoval.
 
 
Datum: 04. března 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mě přesně todle dělal kondenzátor.
 
 
Datum: 03. března 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tohle jsem řešil na svojí 487 taky dost dlouho.. chce to koupit nové uhlíky i pružinky nebo dát o něco silnější, očistit řádně komutátor a vyškrábat díry mezi lamelami. Určitě pak seřídit relátko.. podívej se do nějaké dílenské příručky kterou běžně stáhneš třeba i na 477 to je stejné. Pak dej klidně vyšší volnoběh aby to dobíjelo i na něm běžně se mi stávalo že jsem stál na křižovatce a najednou to zdechlo. Takže takhle přeju hodně štěstí protože zápalko na tomhle stroji je boj! :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: Thomas      E-mail:      IP: uživatel14039    
Ahoj, chtěl bych se zeptat... když jedu na fichtlu tak najednou z ničeho nic chcípne a pak nejde nastartovat (ani roztlačením). Ale když očistím kontakty, tak zase jde nastartovat a potom zase při jízdě chcípne.. Nevíte co s tím? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel14039    
OK, vyměnil jsem kondenzátor, a vačku jsem namazal jen lehce a fichtl běží nádherně.. Díky moc
 
 
Datum: 04. března 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš špinavou jiskru
 
 
Datum: 03. března 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
nebo sis moc namazal vačku a ted ti cáká olej na kladívka
 
 
Datum: 03. března 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jawista      E-mail:      IP: uživatel14650    
Ahoj, stačí vyměnit kondenzátor, protože ti vynechava a nebo nový zapalovací pól.
 
 
Datum: 03. března 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel14039    
a dá se nějak proměřit nebo vyzkoušet kondenzátor zda je dobrý (jakože funguje správně) ??
 
 
Datum: 02. března 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: Thomas      IP: uživatel14039    
Vyzkouším,,, díky za radu
 
 
Datum: 02. března 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondík?
 
 
Datum: 02. března 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: Míra      E-mail:      IP: uživatel15172    
Čau draci. Chci se zeptat,odchazí mi svíčky.Dám novou motor šlape jak hodinky po zahřátí začne haprovat a nakonec vzdechne ůplně,dám novou a je to zase v pohodě. Prosím poraďte co s tím,díky Míra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
proveď celkové seřízen motoru
 
 
Datum: 28. února 2013 22:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14681    
pokut je jiskra temně fialvá a výkon zapalování je dostatečný máš moc bohatou směs... pokut najedeš cca 10km a pak až exne mohlo bybt to tahnout převodák.... za mě ochut směs snížením hladiny
 
 
Datum: 28. února 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím.Je možné,aby svíčka při vymontovaném stavu házela poměrně slušnou jiskru a ve válci t.j.pod tlakem ne? Pokud je to možné,co je příčinou?Jedná se o magnetové zapalko /jako Stadion/, svíčky jsem zkoušel měnit.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15170    
prostě to možný je kor když zapalování dává ružovou nebo bílou barvu jiskry.....začni vyhazovat věci od svíčky fajfku kabel cívku rotor...a ono se ti ukáže čím to bylo
 
 
Datum: 28. února 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeme brát v úvahu že zde má zásadní vliv právě ta změna tlaku. Při tom zvýšení tlaku v místě výboje se sníží střední volná dráha částic plynu, částice mají nižší rychlost a tudíž i nižší kinetickou energii, která je potřebná k ionizaci plynu. Nižší kinetická energie zkrátka neumožňuje tak dobrou emisi vodivostních elektronů jako vyšší kinetická energie...snad jsem to popsal srozumitelně
 
 
Datum: 28. února 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim chlapi potřebuju radu,když použiju tento otáčkoměr: http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html stačí když budu snímat impulzy jen z jednoho válce? bude to ukazovat správně? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Dovolil bych si otázku... kde vezmete stabilní, ale hlavně stejnosměrné napětí na pionýru? Mám takový pocit že při volnoběhu bude tak málo šťávy že to bude buď měřit blbiny, nebo to nebude měřit nic...
 
 
Datum: 26. února 2013 10:58
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel13554    
Zdravim draci taky přispěju troškou do mlýna. Dvoutakt pálí co otáčka to jiskra takže když vemeš třeba 350 stačí ti to na jednom válci a bude to ukazovat správně. druhý válec pálí po půl otáčce za prvním je jedno který válec si vybereš ,ale jiskra z něj ti dá impulz každou otáčku 1jiskra=1otáčka. Takže na počtu válců to není závislé!! Filip to co si psal ty platí když bys vzal otáčkoměr ze 4taktu a dal ho na 2takt. Protože 4takt jednovál pálí jednou za dvě otáčky tzn, 1jiskra=2 otáčky. Takže jak ty píšeš při 1000ot na otáčkoměru by ve skutečnosti motor měl jen 500ot
 
 
Datum: 25. února 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to chceš třeba na třindu, tak by to principielně bylo uplně jedno, když to u dvouválce zapojíš pouze na jeden válec, tak to bude ukazovat správně...na počtu válců to vůbec není závislé...
 
 
Datum: 25. února 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
bude to fungovat na půl tím pádem 1000ot. = na otáčkoměru 500ot. Šlo by to vyřešit nějákým snímačem přimo na klice třeba vedle kladívek. A nebo a nebo vyrobit násobič se dvěma vstupy a jedním výstupem ;-)
 
 
Datum: 25. února 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Laus      IP: uživatel14799    
Cau draci,nedavno jsem delal GO motoru 250/353 a ted premyslim nad bezkontaktnim zapalovani,ale nechce se mne davat 4tis. za Vape,nemate nekdo nejake schéma/plán,aby to slo "po domácku" vyrobit ? jak jsem se tak dival po internetu,tak jsem videl,ze hodne lidi si delalo zapalovani ze sekacky/motorovky,ale na fechtla,myslite ze by to utahlo,nebo by bylo slabé ? díky za kazdou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Nejjednodušší bezkontakt je použír hall snímač od Imfsoftu (H01) , k tomu připojit tohle zapojení http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/bezkontaktni-zapalovani-.html jen bez té optozávory a je to...
 
 
Datum: 24. února 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj shrek!Šak to pšu taky!A vemte si TATRU 603!Sice štyřtakt, ale osmiválec!Kolem 5 000 točí asi taky!Toš si to spočtite!Toš tak!
 
 
Datum: 24. února 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kolecko!No Ty abys mě nepředběhl!Ale já je ani nešteloval!!!A moc Tě zdravím!!!Toš tak!
 
 
Datum: 24. února 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
škodovka má taky v rozdělovači kladívko a kolik tisíc KM to najede.... jinak kladívko zvládne k 11 tisícům otáček...
 
 
Datum: 24. února 2013 21:07
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Laus!Na otáčky kerý stíhajú kladivka se 250/353 nemože vytočit ani s pomocným elektromotorem s uhlíkama!V mládí mě závodní motor točil kolem 11 000 a bez problémú!JAWA 350/360 měla aj spětný chod a jezdila na jedno kladivko!!!Toš to kmitalo ešče rychlejší!Problém nebyl nigdy!A štelovat kladivka?Co to je?Na JAWĚ 250/592 sem za 30 000 km ešče s kladivkama nic nedělal!!!A gdo ví gdy gdo přede mnú?Akorát lúní sem kapnul na filc!Věřit nemusíš, ale to je holá skutečnost!!!Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Tam Ti povím víc! Toš tak!
 
 
Datum: 24. února 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kejm: Jenom aby se zde nerozšířil nějaký zcela zavádějící mýtus jako že se kladívka musí pořád štelovat, tak uvedu příklad z osobní zkušenosti. Na kladívkách jsem najezdil přes 35000km s tim, že jsem je šteloval tak jednou za sezonu a to ještě spíše preventivně. A každý, kdo dělá motorky pořádně, musí mít stejné zkušenosti :-) Zkrátka pokud je mašina v pořádku, tak se do kladívkového zapalování vyjma občasné preventivní kontroly nemusí vůbec hrabat...
 
 
Datum: 24. února 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
jo taky si myslim že zapalovani z babetty je dobré,to bych doporučoval
 
 
Datum: 24. února 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14924    
haled pokut nemáš par tisíc na vape napadá mě babeta?? díly jsou dustupne a docela moderní....
 
 
Datum: 24. února 2013 20:05
 
 
 
 
Jméno: kejm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych bezkontakt taky bral nez porad stelovat kladivka jeste kdyz to moc neumim =)
 
 
Datum: 24. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to s těma kladívkama tak černě neviděl :-) Když bez větších problémů stíhaji na točivějších strojích než je 250, byť upravená...podle mě zatim hledáš problém tam, kde není
 
 
Datum: 24. února 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: Laus      IP: uživatel14799    
Ten motor co jsem skladal,je cely prekopany..stocena klika,podkova,zvetsene sání-jiny karbec atd.. co jsem slysel a cetl,tak motor s kladivkovym zapalovanim nejde tak vytocit nez treba s Vape.
 
 
Datum: 24. února 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžu se zeptat na důvod?
 
 
Datum: 24. února 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: Ukaki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, mam velkou prosbu, kam je nejlepe prisroubovat kostrici drat v zapalovani na Mustangu 23? Koupil jsem novy kabelovy svazek, a ne a ne rozsvitit svetla, pritom motorka startuje pekne. Mozna asi taky svetelne poly, je mozno je nejak promerit? Dekuji moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Martine!Dyž se tazatel neozval!!!Co myslíš má tu žárovku ukostřenú nebo ani nééé?
 
 
Datum: 26. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Ukaki!Máš ukostřenú žárovku?Světelné cívky proměříš nejlepčí připojením žárovky na ně a na kostru při běžícím motoru!Toš tak!
 
 
Datum: 24. února 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15126    
Já mám kostru jednu na rámu a ještě pro jistotu mám jeden kabel kostry dám na motoru jak se spojují ksobě kartery(pod rámem) tam mám daný na šrubku druhý a z kostru nejsu žádné problémy :-)
 
 
Datum: 24. února 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel12753    
Zdarec draci,mám takovej divnej problém.Vlastnim jawu 50 20 r.v 1969 a ta má mýt stator 20w,ale koupil jsem to s 30w.Jenže se to 30W nevejde do kartéru a tak sem sehnal 20W s jednou malinkatou cívečkou na bzučák,no a potřeboval bych vědě jaká tam patří zapalovací a světelná.Totiž ta zapalovací z toho 30W se tam nevejde.Vyměnil bych kartery,ale ten motor je origo a číslo souhlasí z rámem. Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel12753    
Pisu z mobilu a tak bez carek.No prave ta zapalovaci civka podle el schema ma byt dole,no ale tam se nevejde.Je dost siroka i svetelna je takova napechovana a je namacknuta na rotoru a pri jizde by to udelalo rejhy a nejde serizovat predstih pootaceni statoru.Kdybych videl jak to ma bejt,toto jsem jeste neresil.Vzdy jsem mel 21 a nebo 555 a ta 555 mela jine zapalko a u21 jsem mel 30W.
 
 
Datum: 24. února 2013 7:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to jak napsal Oskar 2, malá cívka je na zadní světlo a světelná a zapalovací je stejná jako u 30W a do karteru se to 20W zapalování prostě vejít musí, nesmíš zapomět, že každý druh zapalování má ty cívky jinak poskládané!!!, takže si opravdu stáhni zapojení 20W a 30W zapalování, ať víš jaký je mezi nimi rozdíl... PS: 30W zapalování do pionýra ze 69 roku nedáš, kartery na to nejsou uzpůsobeny (musí mít taková vybraná místa v karteru na světelný cívky) ;-)
 
 
Datum: 23. února 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Tomáši!Myslím to dobře, ale podívej se nekam na eletriku na Pionýry!Nevím gde se vzala info, že ta malá cívečka je na bzučák?Ta je přece na zadní světlo!!!No a světelná a zapalovací je tuším stejná!Bzučák se napájí ze světelnej cívky!Proto gdyž trúbíš toš to nesvítí a naopak!Toš tak!
 
 
Datum: 23. února 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar chci se zeptat jak je to u pionýra s bzučákem mě osobně bzučí jen bez světel žárovky tam mám jaký tam mají být dráty jsou nové bzučák je čistý a jinak funguje jak udělat to aby bzučel i se světlama ? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel10924    
Zdravím pánové- na mé 220.100vce si pamatuji že mi svítila (a vůbec né málo) a troubila zároveň- troubila se světly snad víc než svítila :-D Vím že jsem s ní za jízdy troubil na potkávající kamarády- a ti se otáčeli ne kvůli hluku motocyklu ale právě kvůli klaksonu. Nevím jak měl pův. majitle zapojenou elektriku ale takto to bylo.
 
 
Datum: 23. února 2013 0:11
 
 
 
 
Jméno: michal888      IP: uživatel2901    
Čau draci, mám 05 se zapalováním jako měl pařez a troubí ikdyž světla svítí. Tím nechci machrovat, chytá na první šlápnutí a věřím, že je to silným magnetem. Dále mám 21, ale tam je to horší, když svítí světla tak to taky netroubí. Jak píše danekod, nechat nabudit. Udajně se stává pokud se při opravě motoru vymontuje zapalování a rotor se nechá mimo stator tak se prý strácí ten magnetickej účinek. Já jsem našel doma ve sklepě starý zapalování z 555, které bylo skladováno s rotorem mimo stator a ten jsem namontoval..... nestartovalo to a nesvítilo...
 
 
Datum: 19. února 2013 11:02
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako origo to nemá bzučet .. ale kámošova 05 třeba troubí i když né moc nahlas .. ale určitě pomůže zkontrolovat stav cívek a magneta! Popř. si nech magneto nabudit, na moto burzách to dělá jeden chlápek..
 
 
Datum: 18. února 2013 21:51
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Za ty peníze rači vymyslím přepínač gdyž chcu zatrúbit aby zhaslo světlo!!!
 
 
Datum: 18. února 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: kejm      IP: uživatel15100    
Kup vape a bude to ok:-D
 
 
Datum: 18. února 2013 19:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Šak v originále to nejde nikemu najednú!
 
 
Datum: 18. února 2013 19:03
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Mě to taky nejde obojí najednou =D
 
 
Datum: 18. února 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj honzo!Jednoduše nijak!Protože nemáš dosť eletriky na oboje!Toš tak.
 
 
Datum: 18. února 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14039    
Zdravím, kondenzátor ve fichtlu je tam proto, aby se neopalovali kladívka (jako ty kontakty) ?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Franky už to svinstvo neber!
 
 
Datum: 20. února 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel15065    
primarni a sekundarni vinuti ??? spolecne jadro ??? mg pole ??? "nejaky" zmrdany silocary ??? vznikajici I vysokeho U ??? bum bac jedem ........ co je vubec ten prerusovac ???? jak je ten kondik vubec zapojenej ??? proc se nabiji ??? opravdu nam kondik zamezuje jiskreni ??? nebo ho pouze omezuje ?? co vznika pri rozepnuti prerusovace ??? jak zvysim U sek. I ??? AHA !!! no tak to jo ......................................... dekuji za vysvetleni .........................
 
 
Datum: 19. února 2013 23:20
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
první funkce kondenzátoru - neopalujou se kontakty - když to jiskří tak nedokážete určit ani přesný úhel rozepnutí, druhá důležitější - kondenzátor s cívkou tvoří rezonanční obvod a právě pomocí kondenzátoru dokáže cívka indukovat tak vysoké napětí
 
 
Datum: 18. února 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Bugs!Toš děkuju ešče jednú!Teď uš to sedí!A fčíl vážně!Zatím sem o tym CDI enom tady čtl a neco strašně málo vím.Aj bych to mohl vyhledat, ale esli se Ti chce, toš mě dej adresu podle čeho si to dělal.Nebo vlastní návrh?Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Nutný to nejni!Díky!Toš tak.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel14039    
Dobře díky
 
 
Datum: 18. února 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš pravdu, u originál zapalování je to naopak. Kondenzátor se nabíjí v době rozpojení a tím zabraňuje jiskření/opalování kontaktů kladívka. Spletl jsem si to s Light CDI které jsem v létě vyráběl. U něj je funkce kondenzátoru odlišná.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Děkuju za vyčerpávající odpovědEšče by mě aj zajímalo jak se može kondenzátor nabít gdyž je zkratovanej???To ho nenabiješ ani 180Ah akumulátorem, natoš eletrikú z fichtla!!!
 
 
Datum: 18. února 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jsou spojený.
 
 
Datum: 18. února 2013 19:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kondík se nabíjí gdyž sú kladivka spojený nebo rozpojený?Díky!
 
 
Datum: 18. února 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kondík se nabíjí a vybíjí.... aby se neopalovaly kladivka slouží postříbřený povrch kontaktů, který spolehlivě zničíš šmirglováním
 
 
Datum: 18. února 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci budu kupovat 6v akumulator do čz 180 a viděl sem gelovej a normalni akumulator kterej je lepší? motorku mam hlavně na pole a na zadni cestu, ne do provozu ale mam tam světla bez blinkrů.A když už sme u toho v čem tam hraje roli to Ah a kolik te kapacity je nejlepši do te čz ? předem díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      IP: uživatel14145    
Co by se asi stalo, kdyby někdo napsal do seznamu.cz "6V baterie"?
 
 
Datum: 18. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš odkaz na tu 6V gelovku tak to sem hoď , to jsem fakt zvědavý :-) Já totiž ještě neviděl ani 6V bezúdržbovou natož dokonce gelovku.
 
 
Datum: 16. února 2013 11:37
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
mám v 350tce baterii 6v 11Ah Yuasa a musím říct že ta baterka vydržela nesnesitelný
 
 
Datum: 15. února 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
V ČZ 180/487.3 mám bateriii obyčejnou, 6V 12Ah od Varty, mám ji teda do provozu.
 
 
Datum: 15. února 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Jo jo a značka nějaka oblibena ? ja myslim že neni špatna varta a banner nebo se pletu ?
 
 
Datum: 15. února 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
gelové baterie jsou všech typů jako standardní. jsou bezúdržbové a hlavně nevytečou, ale mají své nevýhody - jsou velmi náročné na přesnost dobíjení a při hlubokém vybití do pár desítek !minut! navždy umřou. nám úplně stačí kyselinová, a ať se o ni staráme jak chceme a umíme nejlíp, tak v průměru za tři roky je po ní. takže starý verky = obyčejná baterie.
 
 
Datum: 15. února 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
aha díky moc asi koupim klasickou baterii ale musim davat pozor na tu velikost aby se mi tam vlezla no
 
 
Datum: 15. února 2013 20:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
cosi jako gelovku snad má bratranec v 477 jí tam dal když rupla pojiska neznatelně....ta motorka sní je bezudržbová.... jinak myslím že jinou neš 6 ah...nejlacinější do hranate zetky nenacpeš....na provoz kor nenáročný plně dostačuje...
 
 
Datum: 15. února 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Abych se přiznal tak 6V gelovou motobaterii jsem ještě neviděl...jinak Ah jsou ampér hodiny, zjednodušeně řečeno informace o tom, jak dlouho ti z té baterky bude svítit žárovka :-) Jinak jestli to máš na pole atd, tka ti tam v pohodě stačí nějaká malá, třeba 6Ah nebo tak něco...
 
 
Datum: 15. února 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, mám takovej problém koupil jsem si novou světelnou cívku s drátem na pincka. Normálně jsem ju přidělal na statator připájel k té druhé a zapojil jsem ju do obvodu stejně jak byla ta stará ale když nastartuju tak klakson netroubí a ani světla nesvítíjou.. Nevíte v čem může být problém?.. :/rnDíky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondro, pokud jsou civky nebo jakekoli elektricke zdroje v seriovem zapojeni tak se zvetsuje nominalni napětí nikoli proud! ;-)
 
 
Datum: 16. února 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Zapalování mám 30W díky tomu že je tam ten drátek kterej tvoří s tou druhou svět. cívkou seriový zapojení tudiž víc ampérů a světelný cívky majou vinutí ze silnějšího drátu, zapalovací majou slabš ídrát lze to znatelně rozeznat ;-) Zítra se pokusím pohrát s tím ukostřením
 
 
Datum: 14. února 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15120    
nejni cívka s dratem na jiskru a ne na světla?? nemá vinutí z tenčího drátu že ne?
 
 
Datum: 14. února 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jaký máš typ zapalování?
 
 
Datum: 14. února 2013 18:33
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A obě cívky maj stejný vinutí ? Jinak ta kostra no. Zkus změřit každou zvlašt jestli jsou ok.
 
 
Datum: 14. února 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14931    
Ta druhá cívka je v pohodě a aji kdyby nebyla tak i na tu jednu cívku by se to rozžhavilo.. napadá mě špatnej kontakt zkusím někde něco osmirkovat.. nebo jestli není kostra špatně chycená..
 
 
Datum: 14. února 2013 17:48
 
 
 
 
Jméno: Tuki1998      IP: uživatel15118    
zdar draci, na aké moto je sviečka NGK B8HS, a akej Briske zodpovedá? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Brisk 14 = NGK 6 !! Brisk 15 = NGK 8 ......Jawa46 má pravdu
 
 
Datum: 15. února 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
 
 
Datum: 14. února 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odhaduju N15C ale podívej se někam do tabulek je jich na netu plno, jen hledat ;-)
 
 
Datum: 14. února 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
čau draci mám problém u mojí jawy 20 my nende elektrika normálně sem jezdil a zničeho nic mi to zdechlo a tak sem to spravoval a furt nic tak sem potom nato přišel když sem měl napojený světla a chcípák tak to nejelo tak sem to odpojil a udělal to jenom aby to házelo jiskru a zdechám, to přez kvalt tak to normálně krásně jede tedko sem ten motor dal do mustanga a tam byla elektrika taky normálně napojená a nic chitlo to a hned to zdechlo vyměnil sem svíčku a zas to hned chitlo a za 5 sekund to zase zdechlo tak sem to udělal jak u jawy 20 tu elektriku a hned to chitlo a jede to furt ale nevím co stím je nemužu ani napojit světla protože by to zas nejelo ani chípák nemám napojený díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
světla s tim nemaj co dělat... jdi po kabelu co jde z kladívka na indukčku a dám do "spínačky" někde to chytá kostru, tudíž to chcípá...
 
 
Datum: 13. února 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: hansde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus borci man na fichtla inducku je 8 voltova vadi to ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15115    
vždyt tam z výroby byli 8 volt..je tam ta správná
 
 
Datum: 13. února 2013 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevadi je to lepsi kvuli magnetu protoze ve spicce dada vyssi napeti
 
 
Datum: 12. února 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne...
 
 
Datum: 12. února 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: skif      IP: uživatel10988    
Zdar mám simsona a ten mi ujede pár kilometrů a pak přestane házet jiskra a stačí počkat pár minut až něco zchladne a pak začne opět házet. Nevíte co by to mohlo dělat, už jsem na tom měnil indučku, tyristorové zapalko a spínačku. Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
tiristorove zapalko myslíš tu krabičku vit?
 
 
Datum: 12. února 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
todle přesně bych viděl na tu indučku ona když se zahřeje tak stoupnou odpory a přestane to dávát jiskru a jak schladne.. ale když už to měnil...co všechno ti vlastě zustalo???
 
 
Datum: 12. února 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: Chlemst ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde bych sehnal cín s kyselinou na pájení. Nutně bych to potřeboval vědět. Předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!Mě se líbí jak se skoro pobijem a Chlemst nám stejně neřekne co chce zaletovat!No dyž sem poprvní uviděl, jak negdo bere kalafunu na pozink, toš sem se v duchu usmíval a potom sem čučel!Věci z pozinku pro eletrotechniku sem letoval rači kalafúnú.Ale nejlíp se mě osvědčil EUMETOL!Šak nevím gde je mu konec!Na stavbách musím súhlasit s dweinem!Co já se nabúchal rovných střech.Ešče, že se to nevrátí!!!Toš tak.
 
 
Datum: 12. února 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jako stavební klempíř ti chongu musím oponovat. právě že ta solná je k pájení pozink. plechu to nejlepší, krásně se to letuje akorát je pak dobrý ten spoj pak přetřít vlhkým hadrem poněvač jak to naruší ten pozink, tak to pak dřív rezne. a například na měďené plechy se už ta kyselina musí převařit zinkem jak řikáš protože to ostrou tu měď nezaletuješ. s tím byla vždycky docela sranda, vono to pěkně hoří a daj se z těchvýparů udělat celkem dobrý výbušný směsi. dneska moderní titan-zinkový plechy jdou to ostrou letovat taky, ale nesmí se to přehnat, jinak to ten plech normálně sežere, proto sme si tu kyselinu taky převařily, ale třeba jen z poloviny. dneska sic už na to prodávaj všelijaký pájecí vody nebo hmoty, s těma to taky jde, ale stará dobrá kyselina nikdy nezklame
 
 
Datum: 12. února 2013 11:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
k pájení se kyselina nepoužívá. Je to buď kalafuna, nebo pokud se Chlemst chystá pájet pozinkované plechy tak je to nasycený roztok chloridu zinečnatého... za dob mého mládí jsem si ho vyráběl rozpuštěním zinku v kyselilně chlorovodíkové (solné). Bacha vytváří to hooodně tepla a hrozí prasknutí nádoby v které se roztok vytváří. Taky se ten roztok dá pochopitelně koupit :-). Osobně jsem ale letoval pozinkovanej plech i s kalafunou a funguje to stejně, jen toho čištění je pak o dost víc...
 
 
Datum: 12. února 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci!No jo, ale HCL bez zinku s tým moc nenadělá!!!A co chceš Chlemst letovat?Ať temu tú kyselinú neublížíš!!!Ešče se ozvi!Toš tak.
 
 
Datum: 11. února 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15111    
Co třeba kyselinu solnou (HCl) a cín jak píše kolečko
 
 
Datum: 11. února 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co třeba uplně obyčejný železářství? :-D
 
 
Datum: 11. února 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus třeba GES (www.ges.cz)
 
 
Datum: 11. února 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6333    
Čau draci, nevíte jaká indukční cívka se dává nebo dávala do plochodrážní Jawy? Vím, že se dříve vyráběly v Divišově odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: tony.rs      IP: uživatel5725    
Pokud vím tak se zapalování kupovalo komplet z Itálie (včetně cívky), zkusím se zeptat dnes už bývalého kolegy pro přesnější info
 
 
Datum: 11. února 2013 22:53
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel14039    
Čau,,, mám problém s fíkem,, včera jsem na něm jel a dával jsem mu docela céres,, a najednou při jízdě mi to chcíplo a už jsem to nenastartoval.. Zkoušel jsem 3 svíčky a vyměnil jsem i cívku a nic, prostě neháže jiskru.. Ale když strčím prst do fajfky, tak mě to dá ránu. Tak nevím co s tím... Díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prokopni motor se sundanou fajfkou - přilož VN kabel, pokud to hodí jiskru, je chyba ve fajfce nebo svíčce, pokud ne, tak kabely, odtrh, indukčka, kondenzátor .. nejlíp to proměř multimetrem
 
 
Datum: 11. února 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel8967    
tak hledej chybu v elektrice,kladívko,kondík,kabel...tolik tam toho není
 
 
Datum: 11. února 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kondík jsi vyměnil?
 
 
Datum: 10. února 2013 22:39
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím, možná tu toho je spousty, ale můj dotaz zní zda-li jde udělat dobíjení co nejjednodušeji? a zda-li byste někdo nenapsal, co a jak je potřeba? uvažoval jsem vyvedení ze světelných cívek přímo na baterku, přes regulátor napětí, ale to mi nedává ani hlavu ani patu, nevíte někdo jak to udělat nějakým podobným způsobem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Pepa je nějakej znalec na totáč koukam :-D No nějak jsem v tý době žil a po krámech sháněl i součástky (konec 80. let), takže potvrdim imperialisti byli vpřed, ale nebyly to nijak mílové kroky, alespoň ne v běžné elektronice... takže pokud máš na mysli solenoidový usměrňovač, tak věz že v 50tých letech se musel používat i v té obdivuhodnější části světa, páč v té době existovaly maximálně germaniové hrotové diody, rtuťové a elektonkové usměrňovače a ty jaksi na pinýru použít nešlo :-D Omezovač doporučuji primitivní leč na 12V. Ačkoli mají póly při vyšším napětí o zlomek menší účinnost, tento handycap vyrovnají měnší procentuální ztráty na usměrňovacích diodách (Shottky každopádně!). Nejjednodušší omezovač máš v tomhle linku. http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif
 
 
Datum: 11. února 2013 7:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15096    
Ze shottky diod udělat usměrnění,za nima spojit plusy+nějakej primitivní omezovač na 7,2V a na baterku a tradá.....
 
 
Datum: 08. února 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
co oni do exportních pio dávali kvuli usměrnění usměrnovač podbný jako měla tato čz protože diodi tehdá nebyli dostupné... byli drahe a výroba za totáče zaostávala dnes nejni problem koupit za 40 korun anebo z něčeho vybrat napojit na vývod z cívek dát za ní pojistku a napojit na bateriji ???? ostatní mě doplní ti si chceš dát na fíka blinkry či proč to děláš?
 
 
Datum: 08. února 2013 15:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no to já právě nevím, me by zajímalo, jestli to má někdo tak udělané
 
 
Datum: 08. února 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
co tam jdát diodu jako se to dělá u čz 150 ???
 
 
Datum: 08. února 2013 15:16
 
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 21:32:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu