Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Johny
IP: uživatel15585
 Čau,mám čz 175/502 a už mi shořela druhá indukční cívka, čím by to mohlo být.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2013 23:13
Jméno: johny
IP: uživatel15592
 všechno ready podle plánku,nikdy jsem se s tím nesetkal
Datum: 29. května 2013 23:13
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 máš dobře zapojenou baterii ?
Datum: 29. května 2013 18:35
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 bylo zvoleno správné napětí cívky? (12V)?
Datum: 28. května 2013 14:27
Jméno: NETOPÝR
IP: uživatel15572
 Zdarec draci,mam na moji jawce 175 problem s dobíjením ..elektrika je nove natahla,relé je taky nové ale nedobíjí .. musí se to relé nejak nabudit ? četl jsem o propojení dvou svorek,myslite ze to bude tím ? Dík,za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2013 14:46
 To co se tam píše o přepólování dynama není tak docela dobré. Na správnou odpověď chybí jaké máš relé dynama. Ale pokud se ná změnit polarita dynama z + na - na kostře / tedy jak je připojená baterie na kostru, / musí se pustit do dynama proud v té požadované polaritě. Takže. Odpojit jen relé a od svorky baterie která není uzeměná pustit krátce kabelem proud na svorku D -- nebo na uhlík dynama který není na kostru, říká se mu + uhík. Když při tom při tom šlápneš na startpáku, tak se vlastně dynamo bude chovat jako motor a kdyby to utálo, tak by se motor i otáčel. Pozor na elektronická relátka, jsou na to choulostivá. Dodržet na co je udělané. Čau Honza.
Datum: 01. června 2013 14:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14686
 nechci byt pesimista ale tzv přepolovaní tj to čím si uděláš kostru but plus či mínus jde udělat jen s puvodním dotykovým rele..
pokut daš nove polovodičove..elektronicke... musíš si polaritu hlídat jinak ho odpálíš.... doporučenej postup je namantovat stare polarizovat.. namontovat moderni polovodičove ...
pochopil? polarizace se dělá že odpojíš živej uhlík a smačneš kotvu na relatku starem...
musíš si hlídat kterej pol máš mít u polovodiče jako kostru jestli plus či mínus....
s puvodním rele si to mužeš změn s novým ne???
Datum: 25. května 2013 19:18
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím všechny draky, zvažuji koupi VAPE (na jawa 50/20-23) a rád bych věděl jak je to se svítivostí, neboť jak jsem "tak" různě čet, tak někteří chválí, jiní ne. Tak proto se ptám jak vám to svítí? Jakou máte kombinaci watáže?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2013 23:15
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 ty nové žárovky svítí fakt nahovno. 15w úloženka svítí jak kráva a 15 w nová svítí hůř než stará 25 w
Datum: 27. května 2013 23:15
 jakub: sice s VAPE nemám zkušenosti, ale podle mě to svítit jak 30W zápalko nebude, řekl bych že to bude něco mezi20-30W
Datum: 25. května 2013 16:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zvažuju to pořád, ale furt nevím jak to je s tou svítivostí, neboť jezdím převážně večer  ted na mustangu s 30W zapalkem a je to pecka a když sem jezdil na 21čce tak to byl takový lampionek  takže furt nevím jestli ho brát nebo ne :/
Datum: 25. května 2013 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel6178
 Koukej co kupuješ..... Neni žárovka jako žárovka .... Jinak VAPE mužu doporučit!
Datum: 25. května 2013 11:32
 Je to pravda, že svietia menej. O dosť menej
Datum: 25. května 2013 10:22
 Hej někde sem četl že to ty nové žárovky svítí mín než ty staré.
Datum: 25. května 2013 9:30
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a s jízdou večer jsi spokojen? myslim světla
Datum: 25. května 2013 8:23
Jméno: marquee
IP: uživatel15568
 Tak u vape je jen problém že je jen 20ti watové, když dáš žárovky 15 w a 5w tak to svítí prakticky od volnoběhu. Občas si lidi stěžují že jim praskají žárovky, ale mě se to nestává a v nejhorším se to dá vyřešit stabilizací.
Datum: 25. května 2013 8:13
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau mam problem parez mi nehazi jiskru a nevim jestli je v poradku stator nevite nekdo jak ho vyskouset dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2013 10:08
Jméno: jiri
IP: uživatel15512
 čau dej ruku na motor a sešlápni startovací páku. Když tě to kopne tak máš porušenou izolaci od kondenzátoru k motoru. Je to ten šroubek který drží káblik od
kondezátoru. Je tam kroužek z pertynaxu. Pak kábl od cívky k faji. Faju pořádně našroubuj na kábl, když tak kábl dej nový novou faju, svíčku, cívku, kondezátor.
Jo a ještě vyzkoušej rotor jestli nemá velkou vůli mezi statorem a jestli máš pořádnou kostru. Proto vyzkoušej jestli to neprobíjí. Proto jsou na to lepší dva. Jeden
prošlapuje start a druhý se obětuje. Ahoj
Datum: 31. května 2013 10:08
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 mam to zapojeny urcite spravne mam 15 svorku ze statoru na 15 na indukce a od prerusovače mam taky na indukce drat tak co tamtam mam blbe?
Datum: 22. května 2013 14:28
Jméno: Travis
IP: uživatel15215
 Chyba v elektrice nebo špatná kostra
Datum: 22. května 2013 13:02
 Zdarec jaka svicka ma jit do babetty myslim oznaceni
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 23:38
Jméno: péro
IP: uživatel15550
 Brisk N15C
Datum: 21. května 2013 23:38
 pal 14-7
Datum: 21. května 2013 22:19
Jméno: Tomáš
IP: uživatel15310
 Potřebuju nakou radu. Co mam udělat za pojistku na pionýra aby to nikdo neukradl? krom zámku na řidítkách
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2013 19:59
Jméno: pepa
IP: uživatel15557
 určo uvazat bohužel to neřeší to že ti ho mužou očesat setkal jsem se s tim takže nějake místo u kamery..
Datum: 22. května 2013 19:59
 Nejlepsi je nějaky lano.To se špatně střiha.Apořadnej zamek.
Datum: 22. května 2013 19:22
 Přivázat řetězem k lampě nebo zábradlí...fichtl je tak lehkej stroj že tady asi nic jiného nepomůže...
Datum: 21. května 2013 20:57
 Zdravím všechny. Je rozdíl mezi rotorem zapalování pro stator 20, nebo 30W na pincku "20" ? Na 30W to nedává moc velkou jiskru, na 20W to kope jako blázen !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:15
 no hoši, tak vám děkuju. To jste mě nepotěšili. Ten rotor vyměnit teda budu muset, protože to svítí jako bludička Julie - spíš nesvítí ! Někde jsem zahlídnul nějakej vytlačovák. Máte jinej způsob, jak s ním ven ?
Datum: 23. května 2013 18:15
 Je to jak napsal JAWA_ceZetak, jen dodám že pro 20W zápalko je rotor s označením 05 a pro 30W zápalko je rotor s označením 20, takže pokud máš 30W stator, tak musíš mít i patřičný rotor, jinak ti to bude dávat nekvalitní jistku a možná i světla nebudou svítit naplno (to mluvím z vlastní zkušenosti)
Datum: 21. května 2013 21:29
 ano jsou tam rozdíly.... například pro zapalování 20W j ejiný rotor ( má jiné uspořádaní magnetů) a taky cívky na statoru jsou jinak seřazené (horní na přední světlo+klakson, prostřední je zapalovací a spodní je na zasní světlo) ... u zapalování 30W je jak už jsem psal jiný rotor než u 20W a proto taky záleží na poloze zapalovací cívky která je nahoře... uprostřed a dole jsou pak světelné které jsou propojené.... jiskru ti to pravděpodobně hážě špatnou protože nemáš pokopě komponenty které k sobě patří (správný rotor a poloha cívky na statoru)
Datum: 21. května 2013 20:51
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zdravim draci,Mám takový problém u své čz 175/450 zapoměl sem si klíček v spínací skřínce na zapnuto,No a když sem přišel k tomu druhý den tak pojistka byla pryč tak sem chtěl dát novou ale nemohl sem protože to hrozně prskalo jiskry,tím pádem na motorce nemužu jezdit :/ nevíte někdo jak to opravit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 16:27
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 Už je to v poho byl uvolnění kabel od baterky kontakt
Datum: 21. května 2013 16:27
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 někde nějakej skrat?
Datum: 21. května 2013 9:30
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Ze bys najprv odpojil baterku ? :3
Datum: 20. května 2013 22:10
 vymen zapalovaci civku (inducka) nasledne pojistku a melo by to slapat
Datum: 20. května 2013 21:34
Jméno: Tex
IP: uživatel12890
 Zdravím, mám problém s dobíjením u mojí 640-tky. Mám tam dané VAPEčko a motorka přestala dobíjet, zničeho nic. Nemá někdo zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 20:59
 Nemám zkušenosti, takže radím z doslechu..... Mrkni na relátko(černá krabička) docela často se uvolní nebo upálí drát............
Datum: 20. května 2013 20:59
 cau draci chci se zeptat mam mustanga kdyz je studeny tak jede ale tak cca za 10 min prestane hazet jiskru az tak po 1 hodine zase hazi nevi nekdo co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2013 23:39
 já bych řek vadná-uklepaná zapalovací cívka
Datum: 19. května 2013 23:39
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdarec draci , byl by tu někdo ochotný a vyrobil by mi tyristorové zapalování na pincka ? Samozřejmě bych všechno zaplatil . Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2013 14:06
 Mockrát děkuju dost jsi mi pomohl.Koupím ještě tyristor a zapalovací pól a odskouším to.Ještě bych tě chtěl požádat jestli bys mi neposlal nějakou fotku zapalování?Díky
Můj e-mail PETRHLAHULEK156@seznam.cz
Datum: 28. května 2013 14:06
 Uprava bude spocivat ve vypilovani otvoru pro sroubky a vypodlozeni civky aby drzela na miste... a ten jazycek... teoreticky by mohl stacit... otazka jak na nej bude reagovat snimac.. Ja pouzil snimac ze skutra a udelal si "jazycek" z 10mm kulatinky. Mezi snimacem a touto kulatinkou mam vzduchovou mezeru 0,5mm.
Datum: 27. května 2013 23:13
Datum: 25. května 2013 14:14
 Jawasaki: zapomel jsem Ti rict ze budes muset ten zapalovaci pol z babety trochu upravit aby sel prichytit na stator pioniroveho zapalovani... ale pokud jsi apon trochu manualne zrucny tak nic co by jsi nezvladl... k tomu tyristoru co mas v odkaze: I- indukčni snimac, 1- ukostreni, G- zapalovaci pol, "blesk"- vysokonapetovy vyvod pro svicku... zdechani se provadi ukostrenim "G"
Datum: 24. května 2013 12:17
Datum: 21. května 2013 19:41
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Už jsem sehnal někoho kdo by mi to vyrobil , kdyby jste měli někdo zájem tak vám na něj dám kontakt . Dělá to za 399 kč .
Datum: 21. května 2013 16:57
Datum: 21. května 2013 7:19
 Pro Stiga: Vim co mas na mysli neco jsem kdysi o tom cetl. Pry to krasne chyta jak za studena tak za tepla a celkove lepe pali smes... Priznavam se na to si netroufam... Pro Jawasakiho: Indukcni snimac S01 co jsi nasel je super... Halluv nevim jestli by sel na pionirovy pouzit protoze ho musis napajet (coz by nejspis znamenalo baterku) Muj nazor na tenhle tyristor co tu mate v odkaze je, ze je na muj vkus moc slozitej (kdyz se ti nektera ze soucastek odpali a moc tomu nerozumis, tezko to opravis) nechci tvrdit ze je spatnej ale jak znamo v jednoduchosti spociva sila. Ja osobne bych volil predelani na obdobu zapalka babety. Jedine upravy jak jsem jiz psal: induktivni snimac, zapalovaci pol z babety, a samotnej tyristor ktery v pripade poruchy pasuje ze samotne babety. Zapalko spolehlivy a bez kladivka
Datum: 20. května 2013 22:26
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
Datum: 20. května 2013 14:45
 Tak sem si přečetl něco o tyristorovém zapalování a je to mnohem lepší než zapalování z pily.Měl bych zájem o výrobu takového zapalování můžeme se domluvit na e-mailu PETRHLAHULEK156@seznam.cz. http://imfsoft.cz/hardware/prislusenstvi.asp šel by použit třeba Hallův snímač H01 nebo indukční snímač S01?Díky
Datum: 20. května 2013 6:42
Datum: 19. května 2013 23:06
Jméno: egemberg
IP: uživatel694
 mám čz 125 a potřebuji se zeptat jestli můžu dát baterii z nicd článků a nebo jestli tam můžu dát něco jiného místo baterie
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2013 9:55
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Oscar 2: Neboj čtu dobře  , ale celej ten můj elaborát byl o tom že když Ty máš velkokapacitní průmyslové NiCd, rozhodně je nemaj tihle holobrádci co se tu pohybují, určitě neměli tu možnost si je před 20ti lety dřív vyšmelit z fabrikových zásob. Takže Ti NiCd rozhodně neberu, ale jestli za ně chceš bojovat, tak tady těm klukům řekni kde si velkokapacitní NiCd a za kolik poříděj.. oni pak dojdou k tomu o čem jsem psal. Že je vyjde mnohonásobně levněji koupit klasickej olověnej akumulátor, protože ty tužkový co většinu napadne a jsou dostupné, prostě použít nelze. Jen pro představu ceny tohle je nejsilnější akupack z GME a to má kapacitu poloviční než bych doporučil jako nejslabší možnou http://www.gme.cz/nicd-akupacky/akupack-5xd-nicd-6v-4500mah-sanyo-p540-379/
Datum: 20. května 2013 9:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Chongu! Toš to mě mrzí, že při Tvojích schopnostech si si nevšiml prvního údaje o kapacitě článkú. Je to v druhým řádku od vrchu po pravej straně!!! A tvoje schopnosti kolem eletriky moc převyšujú moje, ale nicd články si vzít nenechám!!! Nic lepčího na světě zatím nejni!!! Jo a ty hodinkový nebo naslúchátkový sem zapoměl! Tech byly desítky. A nešvácla ani jedna! A ty kapacity? 225, 300, 400, 600, 750, policejní 900 a 1000 mAh! A nekerý sú ešče z doby před převratem! Většina z nich byla vyhozená! Ale nic si z teho nedělej takových jak já a múj zeťák moc nejni! Neš sem dospěl k temto závěrom, toš mě v mládí museli sem tam modeláři křísit, gdyž sem viděl co s něma dělali! A nestalo se jim nic! No dnes jich uš taky nechcú, gdyž lítajú s elektrama. Esli toš možem zejtra na :" 2beo@seznam.cz "pokračovat! Toš tak!
Datum: 19. května 2013 23:54
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Jo a malej dovětek, nabíjením nadměrným proudem hrozí mimo jiné i exploze článku, to snad mluví za vše... Kdysi v mládí při pokusech s nabíjením malého článku do hodinek (za bolševika je bylo obtížné sehnat) mi explodoval na stole, právě proto bych ani nechtěl být svědkem exploze něčeho mnohem většího...
Datum: 19. května 2013 20:51
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Oscar2: No asi jsi nám zapoměl říct o jaké kapacitě Tvých NiCd se bavíš... tady egemberg má asi na mysli nějaké ty tužkové akumulátory. Jenže mám takovou mnohaletou praxi, že pokud se nejedná o speciální ACC určené k nabíjení velkým proudem, tak se obvykle nesmí překročit proud 1/10 kapacity, protože je velmi omezená možnost vstřebávání planování uvnitř uzavřeného NiCd článku. takže řekněme že použije takovou běžnou kapacitu 2100mAh (2.1Ah), vychází mi že proud nabíjení s ohledem na životnost nesmí překročit 210mA. No a protože regulace v motorce je nabíjecí reguleca charakteristiky U, tedy tak že stabilizuje maximální nabíjecí napětí, vychází mi zároveň že taková regulace nereguluje nabíjecí proud... ono taky jak, když soustava je společná i pro spotřebiče a proud teče všelijakým směrem. Takže řekněme při vybitých článcích s ohledem na to že dynamo je poměrně tcvrdý zdroj proudu odhaduji že je klidně schopen dát mnohem víc než 1A. Stačí pár takových cyklů a kapacita je v háji a kdoví jestli by nešel do kopru i vybíjecí roud ACC. Tedy můj odhad je takový že se 45W dynamem bych dimenzoval článek NiCd se nabíjecí, proudem neřízenou charakteristikou alespoň na nabíjecí prou 1A, to ale vychází článek 10Ah, no a v tu chvíli se bavíme o modelářském speciálu dražším než standardní olověný akumulátor. Tedy abych to shrnul, určitě máš nějaké velkokapacitní NiCd a potom si tu honíš triko nad něčím co běžná většina zdejších stejně nesežene za lidovku a také mi vychází že koupit standardní akumulátor vyjde nakonec nejlavněji a bez kompliakcí. Take egembergu, máš-li na benzín, musíš mít stejně tak na olej do něj a taky na náklady údržby a tedy i na nový akumulátor a pokud to nehodláš přijmout, tak přesedlej na pionýra, ten akumulátor nepotřebuje.. howgh
Datum: 19. května 2013 20:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče pro pepu! Gdybys byl tej dobroty a poslal mě odkaz na tu diskuzi o nicd. Ať se neco pořádnýho dovím a nemám enom svoje skreslený názory na svět. Myslím to vážně a budu moc rád!!!
Datum: 19. května 2013 10:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj egemberg! No ešče, že Ti tady víc nigdo neradil! Nevím kam fšecí chodijú na ty informace o NICD akumulátorech? Já používám od roku 1976 nicd akumulátory všech možných kapacit od 300 mAh aš po 300 Ah a nigdy sem s nima neměl sebemenší problém. Sice sú větší než olova, ale taky používám akumulátory roku výroby 1953 a pořád ešče fungujú. Gdo nevěří može se dojet podívat!!! A v nejhorším režimu. Drsně nabit drsně vybit! Ve Š 120 má moja sice olovo, ale ve 100 a 110 sem vozil NICD! Aj v POBĚDĚ! A ROBURA taky startuju NICD!!! No lepčí asi bude:" 2beo@seznam.cz "! Toš tak.
Datum: 19. května 2013 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel15540
 proč tam za 300 nekoupíš baterku a je to?tu nejlacinejší ..ti članky se prý nafukují ...nedávno se to řešilo na maniji....
Datum: 18. května 2013 14:22
Jméno: Honza
IP: uživatel15511
 Ahoj mam jawu 21 a mam dva druhy indukčních cívek jedna je 6V a druhá je 8v která bude nejlepsí a jake zapalování tam musím dát 20w nebo 30w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 13:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 má být 8 volt fík se 3 polama klasika v plnem plynu muže dávat přes 6 volt a 6 voltová indučka se tak dost zatěžuje... 6 voltu patří na zapalování z pařeza ...... na klasickeho fika a mustanga vždy 8 volt ykdyž to jede na obě
Datum: 14. května 2013 13:24
 Je jedno jakou indukčku použiješ, ale lepší by měla být ta 8V a jaké je zapalování je jedno, protože zapalovací cívka je u obou druhů zapalování stejná
Datum: 14. května 2013 12:17
 prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 12:27
 Je to přesně jak napsal Chong, motor je buď na 30W zapalování nachystaný nebo není, tzn. že buď má ty nálitky nebo nemá. Pokud se nepletu, tak pionýři 20 i 21 vyrobení do roku 1971 ty nálitky nemají a od 1972 roku už mají (mám pionýra z roku 1972 a nálitky už mám). Pokud opravdu to 30W zapalování chceš, tak ti nezbyde nic jinýho, že ty místa u cívek trochu vybrousit
Datum: 14. května 2013 12:27
 super chlapi. dik...  co nejdriv na to vletim... jeste dotaz: ve vyssich otackach mi zacne na kladivkach skakat jiskra a motor ztraci vykon. kladivka mam loni nove, ted jsem koupil novy kondenzator. myslim, ze tim nic nepokazim  a kdyz se mi pak podari otocit tim statorem kam potrebuju, tak to bude konecne litat.
Datum: 14. května 2013 9:34
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 vis jak sem to vyresil ja sem vyndal vsechny civky a nechal tam jen zapalivaci civku
Datum: 14. května 2013 7:20
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jojo, tak to mám taky, jde o to že máš kartery a zřejmě i víko zapalování bez nálitků pro světelné 30W póly (vy říkáte cívky). Holt se musí udělat taková drobná prasečinka a v místě pólů bruskou odbrousit z vnitřku trochu karteru aby póly měly místo. Chce to opatrně a nejlíp nějakou drillku s brusným minikotoučkem.
Datum: 14. května 2013 7:04
 nj. uz to tu nacitam... mam asi dvacitkovy motor a misto na 30w zapalovani je az v jednadvacitce... ale snad to pujde nejak poladit...rn
Datum: 13. května 2013 21:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15508
 ja nevím co nová kladívka a jinak jsou 2 typy hranatych vík jedny novejší jsou nad cívkama trošku vyboulene porovnej pár stroju a všimni si....nevím jake máš ....nemyslím rozdil kulatych vík 05 a hranate 20 ae i 20 je víc opravdu hledej smudlo....
Datum: 13. května 2013 21:34
Jméno: misak
IP: uživatel15504
 Čau draci mam dotaz u moji čz175/477 když zapnu blinkry tak jen svítí podle mě to bude přerušovačem ale pravě na to bych se chtěl zeptat když tam dam normální z auta třeba z favorita na 12v jestli to bude blikat nebo něco dělat na motorce mam na 6v díky za názory.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2013 20:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som to z 12V skúšal a blika to seriozne len to treba doladiť na spodku s tým šrúbkom tú frekvenciu blikania
Datum: 14. května 2013 20:35
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 No moc bych nesázel na to že 12V přerušovač bude blikat na 6V, opravdu na 90% ne...
Datum: 14. května 2013 7:06
 Svítit to taky může, když je to někde špatně zapojený resp. ukostřený navíc.
Datum: 14. května 2013 2:33
 čau, hele taky mužeš pro jistotu zkontrolovat žarovky, když dáš slabší, tak to jen svítí, ten prerusovac mužeš taky postelovat takovým tím sroubkem kdyby jsi to chtěl zkusit. S tím, jestli ti to bude blikat na 12v prerusovac ti neporadim, ale myslím že né.
Datum: 13. května 2013 22:03
 Ahoj SESO, jsou tady na krámku bužírky na pio 21? od přepínače světel do masky a pak este od zapalování do masky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 18:49
 Jestli nabudou tady na krámku, tak se mi ozvi na mail, já mám doma asi 10m a určitě to všechno nevyužiju.
Nějak se kdyžtak domluvíme. Je bílá.
Datum: 12. května 2013 18:49
Jméno: David
IP: uživatel15495
 Zdravím vás, lidi kdo mi poradí, mám motorku čz 125 476 a chtěl bych poradit, jakou mám pořídit baterku, myslíte, že 6V 11a ? Díky moc za rady, moc se nevyznám...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2013 13:54
 Ok, děkuji za odpověď
Datum: 12. května 2013 13:54
 Jen aby se vešla do kastlíku, myslim že velkou baterku jsem tam nějak nemohl dostat. Já s tou 6Ah taky tahal blinkry, a neni s tim vůbec problém. Jenom tak pro zajímavost, abych neplácal blbosti - origo baterka do 476/477 měla 4,5Ah!!
Datum: 12. května 2013 9:08
Jméno: David
IP: uživatel15495
 Díky moc, taky mám blinkry, tak koupím tu 6V 11Ah.
Datum: 12. května 2013 8:35
 6Ah naprosto bez problémů...
Datum: 11. května 2013 21:16
 ja sem tem teda mam 6V 6Ah a bez problemu.. a to mam i blinkry
Datum: 11. května 2013 20:59
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 máš-li originál dynamo, tak 6V, 11 Ah. Na značce moc nezáleží, jen musí být kyselinová. Ber nejlevnější, stejně bude za 3 - 4 roky mrtvá.
Datum: 11. května 2013 19:44
 Zdar, mam dotaz hlavně na majitele Stadionů S22. Jak funguje tlačítko bzučáku? Kam se to má posunout/zmáčknout aby to troubilo? Skládam mopeda, a nějak si nevzpomínam jak to bylo. Už je to 7 let co jsem na tom jel. Díky za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 21:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Nedávno jsem to zrovna rozdělával, ten bzučák není tlačítko, ale "páčka".
Musí se vychýlit od sebe nebo k sobě a ten plech páčky pod tím plastem se dotkne jednoho ze dvou mosazných kolíků co jsou na destičce pod ním.
Jestli se pletu, tak mě někdo opravte. Popřípadě se ještě zítra podívám, mám tam jeden přepínač navíc.
Datum: 10. května 2013 21:45
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Už ho teda nemám ale pamatuju se že tlačitko klaksonu uprostřed se zmačklo dolu.Já měl tehdy sto chutí tam radči dát přepinač z focha.Jé co já se s tim natrápil  )
Datum: 10. května 2013 21:24
Jméno: muhehe
IP: uživatel15032
 Zdravím draci, koupil jsem si tachometr na kolo s tím, že si ho dám na fíka, ale jaksi jsem nedomyslel, že drát bude krátký. Tak se chci zeptat, zda jste drát na tachometru někdy zkoušeli prodlužovat a jak to dopadlo? Díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2013 21:59
Jméno: muhehe
IP: uživatel15032
 Dobrá díky moc za rady
Datum: 10. května 2013 21:59
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Nemáš se čeho bát, v tý pecce co je na konci toho drátu je jen magnetickej snímač. Je buď mechanickej, to jsou dva plíšky, nebo jen cívka. Nehraje roli polarita.
Na Stadionu to dávám na zadní kolo a pokaždý se musí prodlužovat. Jen je dobrý ty spoje propájet, protože janak to občas háže bludy.
Datum: 10. května 2013 21:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Normálně napájej delší kabel, taky to tak mám a funguje to bez problémů...
Datum: 10. května 2013 17:24
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 na tom nci není , vem si normal dvojlinku třeba ze sluchátek a napoj to...  už několikrát mi upadl tak jsem zkracoval..
Datum: 10. května 2013 16:38
Posl.aktualizace: 10. května 2013 14:53
 Ano, toto VAPE lze použít do čz 175/450.
Datum: 10. května 2013 14:53
|



|