Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zmena 6v ac na 6v dc ako nato????poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2017 6:32
Jméno: standa
IP: uživatel19237
 Máš XXX návodů na webu : jawa-50.cz koukni tam. Základem je usměrnit,regulovat,dobíjet. Pro kostitřas na pole bych se do takový akce nepouštěl...
Datum: 08. září 2017 6:32
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/usmernovac_6v.html zdar da sa pouzit tento usmernovac na 50/21 pionier a za toto led ziarovka 12v?????chcem dopredu led ziarovku pionier papiere nema len chcem aby to lepsie svietilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2017 16:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Abys mohl použít LEDku (nebo relé, případně nějaké elektronické zařízení, ...), musel bys nejprve elektroinstalaci přiblížit normálnímu silničnímu prostředku. Třeba Simson S51 (i když ani to není nejlepší případ) má blinkry řešené tak, že proud z alternátoru je usměrněn a nabíjí baterii. Do obvodu je zapojen stabilizátor napětí, který omezuje napětí tak, aby na baterii nepůsobilo příliš vysoké napětí a nezničilo ji. Na baterii je tak u 12V varianty napětí cca 12,5-14V. Z baterie pak můžeš napájet co chceš, třebas ty zmiňované blinkry, jen musíš dodržet podmínku, že dlouhodobě musí alternátor dodávat více energie, než ty budeš odebírat. U pincka bys musel dodat všechny zmiňované komponenty, navíc každá z nich ke své činnosti spotřebuje nějakou energii a k dispozici máš přitom jen velmi malý výkon (zvláště v nízkých otáčkách). Ona i samotná baterie funguje jako jakýsi stabilizátor nebo vyrovnávač - pokud nedává alternátor dostatek výkonu, dodá ho baterie. Bílá LEDka potřebuje ke svitu stejnosměrné 3V, takže výrobce buď rozdíl mezi 12V a 3V "spálí" na odporu nebo přidá zdroj, který napětí 12V sníží na 3V. Ale počítá se stálým palubním napětím a ne s tím čurbesem, co vyrábí Pionýr pro žárovku! Žárovka to snese, protože je geniální, ale LEDka je hloupá, ta bude v lepším případě jen svítít méně...
Datum: 04. září 2017 16:23
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Tohle není usměrňovač, ale stabilizátor (tj. měl by oříznout napětí nad jmenovitou hodnotou) a navíc je jen na 6V. Pokud trváš na LEDce a chceš to jen na pole, tak si kup pořádnou cyklosvítilnu na řidítka. Pionýr má zkrátka takovou elektroinstalaci jakou má, smiř se s tím...
Datum: 04. září 2017 15:28
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar da sa pouzit inducka zo skody 120 na jawa 50/21 docasne nez kupim novu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2017 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel19227
 Myslim že jo,jen to bude mít třeba horší jiskru.
Datum: 26. srpna 2017 11:33
 Zdar draci, mám otázku třeba to někdo víte nebo změřite. Kolik vám dává zapalovaci cívka na statoru voltu při nakopnutí. U me da tak max 3 volty kdyz do toho fakt hodně skočím. Nechce to vůbec chytnout a škytnuti. Sice jiskru hází ale to neznamena ze uvnitř. Díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2017 13:55
 Spravne...a nebo nedava jiskru kdyz je uvnitr. Kompresi si myslim ze ma. Nemuzu ji teda zmerit ale podly odporu na pace tam ma kompresi. Kdyby mel horsi kompresi tak by stejne musel aspon neco delat nebo trochu chrcet. Jak poznam ze dava jiskru i uvnitr?
Datum: 27. srpna 2017 13:55
Jméno: standa
IP: uživatel10719
 Pokud nechytne se startovacím sprejem tak asi nemá kompresi.....jiskru píšeš že to dává....
Datum: 27. srpna 2017 11:04
 Jo uz se i vymenoval novy kondik novy kladivko, zkousel jinou civku a jiny svickovy kabel proste nic.
Datum: 27. srpna 2017 10:28
 Predstih tam mam 1,6 pred HU a odtrh 0,4. Ano jak rikas melo by to aspon nejak jet. Ale rikam on si ani neskrtne ani kdyz tam pri nakopnuti strikam ten startovaci sprej. Vubec se v motoru nic nedeje.
Datum: 27. srpna 2017 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel19226
 Tak to jsou potom dvě možnosti. Buď máš blbou vačku a nebo nastavuješ kraviny... kolik tam dáváš předstih a odtrh? Mám zkušenost,že když je kladívko v HU otevřené něco pod půl milimetru kus za zubem vačky a začne otvírat pod zubem vačky tak to jede. Je úplně jedno jestli je tam odtrh 0,3 nebo 0,5 a předstih 1,5 nebo 2,0 MUSÍ TO JET aspoň nějak ! Pokud ne,je něco špatně. A platí to i pro kladívkový simsony,stadiona,mopedy,velký jawy atd...
Datum: 25. srpna 2017 17:03
 Klinek na klice je. Zapalovani je nastavene. Problem je ten ze i kdyz necham vypnuty benzin a skusim to se startovacim sprejem tak ani stim si neskitne. Karburator jsem vyzkousel uz uplne vsechno to to urcite neni. TRysky ruzny, hladinu, jehlu atd. Muze to byt jedine tim zapalovanim. Na Tom stejne neco nesedi. pac kdyz chci nastavit prestih tak jsem musel ubrousit ten plisek u toho sroubu abych ten Stator mohl vice posunout a Dostal se na nejaky rozumny predstih.
Datum: 25. srpna 2017 8:41
Jméno: standa
IP: uživatel19226
 Myslim že takle se to měřit nedá... pokud je jiskra silná a nepálí to tak je blbě karbec a nebo je nastavený zapalování na nějakej totální nesmysl,přesazená vačka,rotor bez klínku na klice a podobně.... jezdilo to?
Datum: 25. srpna 2017 7:45
 Nikdo neporadi??
Datum: 25. srpna 2017 6:51
Jméno: jIRKA
IP: uživatel12689
 Ahoj, na volnoběh mi světla skoro nesvítí, jen když trochu zatůruju, čím to je? Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 15:55
Jméno: JIrka
IP: uživatel12689
 Díky za reakci borci.
Datum: 23. srpna 2017 15:55
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 všeobecně u fichtlů je to skoro klasika... každopádně pro maximální možnou svítivost je potřeba mít schopnej rotor, správnou spáru mezi zdrojovou cívkou a rotorem, minimalizovat všechny přechodový odpory!, vhodnou žárovku (dneska docela boj sehnat, v tom čínskym výběru) a nejlíp nově napařenou parabolu.... každopádně s origo zapalováním to na volnoběch už z principu nikdy dobře svítit nebude..
Datum: 22. srpna 2017 22:42
Jméno: karlos
IP: uživatel19223
 u čeho????.........pio 05....21 normal......
Datum: 22. srpna 2017 22:09
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar kupil som led ziarovku do pioniera 12v ba 15d 3ks sa mi odpalili svietili paradne ako to vyriesit aby sa nepalila aj 4ta???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel19222
 Mám novou parabolu,dokonce silnější žárovku,svítí to sice hodně,ale výslednej efekt je jen o trochu lepší jak s origo žárovkou 25W. Parabola z pionýra je prostě na kulový a proto nikdy nebude pořádně svítit. Kdysi dávno jsme tam měli trošku hlubší parabolu z mlhovek ze starýho spartaka a bylo to lepší,ale nekompatibilní,prostě jsme to tam nějak naroubovali i s obroučkou a žlutym sklem. Vypadalo to divně,ale svítilo to supr i s 15w žárovkou...
Datum: 22. srpna 2017 15:08
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud chceš líp svítit, tak cesta přes LED žárovku je prozatím slepá, ještě nenadešel ten správný čas  Namontuj novou kvalitní žárovku - tu co tam patří. Vyměň parabolu za novou nebo ji nech znovu napařit, případně tu někdo radil celou masku se světlem z Mustanga. Tak jak to popisuješ, bude ta žárovka nějaký obyčejný noname bez homologace, takže to bude oslňovat vše okolo, ale na cestu zřejmě líp neuvidíš. LEDky jsou dobré do obýváku nebo jako kontrolky, případně jako blinkry nebo koncové světlo, ale ne jako zdroj světla do hlavního světlometu. Všimni si, že ani velcí výrobci jako Osram nebo Philips nenabízejí např. masově používanou žárovku H4 v LED provedení...
Datum: 22. srpna 2017 15:02
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 je to led 12v bez uvedenia watov dvojvlaknova susal som svietilo to paradne no len zopar km a chcel by som nejaku led tam mat svietia lepsie ako abycajne tak poradte dakujem
Datum: 21. srpna 2017 18:10
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Vyřešit se to dá tak, že si postavíš usměrňovač s regulátorem a budeš nabíjet baterii, ze které budeš napájet světla. Ale o tom už byly na fórech napsané tuny příspěvků včetně výhod a nevýhod toho kterého řešení...
Datum: 21. srpna 2017 17:09
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 A proč tam dáváš LEDku? Určitě bude vyžadovat stejnosměrné napájení o určitém rozsahu, což na fichtlu se standardním zapalováním není. Navíc tou LEDkou blikáš s frekvencí cca 20-120Hz podle otáček, protože na rozdíl od žárovky nemá vlákno, které by se rožnulo a pak svítilo s určitou "setrvačností" nebo jak to říct.
Datum: 21. srpna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Obvod musí být plně zatížený,pio nemá regulaci. 20W stator dává 15W/6V na předek a stator 30W dáva komplet 30W/6V. Navíc 12V spotřebiče se chovají trochu jinak. Musíš buď přidat zátěž v podobě žárovky a nebo nějakej odpor. Jakej odpor nevim. Ani jsi nenapsal wattáž žárovky. Pak by ti to třeba někdo dopočítal.
Datum: 21. srpna 2017 14:55
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 zdar chcem sa opytat na polohu statora-ci ma byt 30w zapalovanie stator natoceny umiestneni tak isto ako na 20w zapalovani???ci nema byt nejak pootoceny inak???dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2017 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel19222
 Zadní světlo musíš vytahnout z vláken přední žárovky. To je celé. Přidáš jeden kabel a dvě svorky/čokolády/rozbočky ...
Datum: 22. srpna 2017 17:47
Jméno: michal
IP: uživatel19219
 ok to vsetko viem len ci ten stator na 30w ma byt tak isto otoceny ako na 20w momentalne tam mam rotor 05 no mam aj 20 a chcem ho tam dat bo to slabo svieti teda predne samozrejme budem muset aj kabelaz prerobit
Datum: 21. srpna 2017 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Pootočený stejně jako původní. Pozor na záměnu statorů a rotorů. Zapalovací cívka pro 20W (ozn 05) rotor vpravo dole,pro 30W rotor (ozn 20) vlevo nahoře. Tzn pro 30W stator použij magneto s označenim 20, pro 20W stator magneto s označenim 05. Vzájemné kombinace jsou často problematické.
Datum: 21. srpna 2017 15:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel19177
 Ahoj Drakouši. Píše opět ten zoufalec s ČZ 175/470.je to pár dnů co jsem měl jet na STK. Ladil jsem karburátor. Trochu to projížděl po vesnici když vtom se rozsvítila kontrolka dobíjení. Mám dynamo 45w relé magneto 75w to relé prošlo úpravou na dynamo 45w. Všechno fungovalo perfektně po naskočení motoru kontrolka zhasla až do teď. Mám nové uhlíky. Drážky komutátoru čisté uhlíky jezdí. Skoušel jsem recept pana Chonga. Odpojil jsem relé, spojil 2 dráty z dynama do sebe knim připojil žárovku z baterky pak vzal - abych měl + na kostře a spojil ty dva dráty z dynama na 10 sekund. Žárovka jasně svítila po odpojení žárovka zhasla. Nejde mi do hlavy kde je chyba. Skoušel jsem do dynama pustit 6w a vše bylo průchozí.Žadný zápach spáleného. Prosím o nějaké názory. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2017 19:57
Jméno: pavel
IP: uživatel19177
 Spínačku mam novou ty dráty určitě prověřím.Včera jsem dal rotor švagrovi na proměření ale doufám,že to bude vpořádku.Uvidím zítra.
Datum: 21. srpna 2017 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel19221
 Z věco logiky je to dole všechno dobře. Takže buď lehlo rele a nebo třeba někde odpad kabel a nebo se šlusnul. Propípal bych si konce kabelú a zároveň všechny proti kostře (samozřejmně odpojené). Jak ti nepípnou proti sobě a nebo naopak některej pípne proti kostře tak je to jasný... pak jedině rele a nebo bošák
Datum: 21. srpna 2017 15:06
Jméno: michal
IP: uživatel19210
 zdar potrebujem poradit jawa 21 po zabehu ihla 2 zarez,pionier mi ide na brisk n 14yc -n 15yc iba chvilu skusal som n 15c n 14c a nic teda naprt predstih ok aj odtrh teda nastaveny ako ma byt no tie sviecky musia byt na 0.7 ak dam menej ide naprt.hladina je nastavena vysiie nez ma byt klukovka nova s loziskom v hor.oku poradtte preco mi to ide dobre iba na ypsilonky teda aj to moc dlho nie tak 10km.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2017 19:23
Jméno: michal
IP: uživatel19210
 hladinu som znizil a ten predstih vyskusam prenastavit bo mam 1.6 dik za radu
Datum: 14. srpna 2017 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel19211
 Ypsilonka dobře zapálí i horší směs při nižší kompresi. Zřejmně to máš ulitý. Dej níž hladinu,VT 38, HT68,pro záběh jehlu výš,předstih 1,8-1,9mm odtrh kladívka 0,4mm,odtrh svíčky 0,4-0,5mm (aby měla plnou jiskru). Svíčku N15C. A bude to fungovat perfektně.
Datum: 12. srpna 2017 17:53
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 Čus,
3 dotazy
1) když dám novou svíčku Brisku N14C nebo N15C do fichtla typ 21, tak po ujetí jen několika km je svíčka černá. Už jsem přes noc vypustil převodovej olej a změřil si kolik ho tam je. Nežere olej.
2) Fichtl nechce jít na 100% do otáček na neutrál, řekl bych tak na 90+ % výkonu jede. Při 100% otáčkách jsem slyšel u jiných stroju chrastit převodovku ? Nemá to omezovač .. Je to chrastění správné znamení, že motor má maximum otáček a tak trpí převodovka ?
3)A když je motor dost horký nechce se mu do otáček ( hlavně z nižších otáček ) jde, ale nechce se mu, je šlyšet jak je najednou línej.
Mám podezření na indučku, nikdy jsem ji nepotřeboval vyměnit.
Nový kondík, předstih 1,7, nová fajfka + kabel, elektroinstalace vše čisté, žádná oxidace, dobrá kostra, nové kladívko i kontakt, odtrh 0,05mm, píst válec ok, nové kroužky, výfuk čisý.
Indučku jsem nikdy neřešil, nevím jak moc může ovlivnit elektriku, díky za rady !
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2017 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel19201
 Ano,hladina ovlivňuje VT i HT. Směješ se tak jedině sobě. Tomu co se píše na jawa50 nesmíš věřit doslovně. Takže tvé problémy jsou dva. Zaprvé vyhod přímej filtr a namontuj filtrbox,ten odšpuntuj dole. Hladina dolu (tak aby to dobře jelo a chytalo,na límec plováku zapomeň). Bude to ok. Přímák odhaduju že jsi dal proto,že ti to s filtrboxem nechtělo moc jet a hltilo se to. Starý plováky jsou většinou obouchaný a nový jsou zas moc těžký,takže nějaký seřizování hladiny na límec plováku je pojem naprosto mimo. Chce to seřídit pokus/omyl - lepší/horší. Strašně moc lidí se s tim trápí. Většina to má seřízený "správně dle návodu". Jsi jeden ze sta....
Datum: 06. srpna 2017 16:10
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html . Hladina byla lehce nad límcem plováku, při stlačení plováku..\\r\\n
Datum: 06. srpna 2017 9:17
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
Datum: 06. srpna 2017 8:05
Jméno: standa
IP: uživatel19201
 Extra bohatý. Dej níž hladinu. Trysku máš 68?
Datum: 06. srpna 2017 6:20
 blbě nastavenej karbec, at už hladina,ošoupaná jehla nebo hodně přicpané airbox, prostě to máš bohatý
Datum: 06. srpna 2017 0:14
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 Chytne na první nakopnutí, drží volnoběh i 3min +, když je teplej, tak na 2-3 nakopnutí chytne, moc se mu nechce, ale chytne.
Datum: 05. srpna 2017 22:38
Jméno: Voojtaa
IP: uživatel19199
 Ještě jsem chtěl napsat, že jehlu mám na 2. zářezu od hora a odtrh není jak píšu 0,05mm, ale 0,4mm
Datum: 05. srpna 2017 22:35
Jméno: Vape
IP: uživatel19195
 Ahoj všem koupil jsem cívku vape na pionýra a nehází jiskru vše zapojeno podle schématu na originál cívku to jiskru hází nemá s tím někdo zkušenost
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2017 16:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar. Jestli to máš cívku na vape zapalování tak to ti s origo zapalováním nebude fungovat.
Datum: 01. srpna 2017 16:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar fichtlaři. Jedno užitečné sdělení.Kdyby někdo scháněl světlo na mustanga tak tam pasuje parabola se sklem z traktoru Zetor 5211 je to horní světlo na kabině.Stačí malinká uprava-odstřihnout dva plíšky a je tam.
Má to i stejnou díru pro žárovku a pasuje i objímka. Tak kdyby jste nesehnali origo tak je to perfektní náhrada a vyjde to kolem 400 KČ. Stačí zadat na netu číslo 59115842.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2017 17:16
Jméno: Adam
IP: uživatel19189
 Čau, chci se zeptat jestli se vyplatí tady na fichtlkrámku koupit VAPE zapalování . Jak to svítí , a jestli praskají žárovky po delší době ježdění . A jestli je jednoduché zapojení ( elektriku neumím) . Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2017 13:43
Jméno: standa
IP: uživatel19190
 Je to skvělá věc mužu doporučit. Zapojení je jednoduchý. Chcípací kabel napojíš na původní chcípací kabel co šel z indučky do masky. Světla (dva žlutý vodiče-spojit) napojíš na kabel co šel na světelnou cívku (zelenej). Pokud se jedná o pio co mělo 20W zapalování tak je potřeba zapojit zadní světlo jako to měl mustang.Doporučuji dokoupit stabilizátor 6V na babetu,bez něj praskaj žárovky.
Datum: 24. července 2017 13:43
 zdar borci mám pionýra a chtěl bych vědět co za bazmek obědnat aby mě světla svítila stále hodně i když zrovna nedržím plnej plyn
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2017 7:33
Jméno: Marquee
IP: uživatel19183
 To fakt nebude
Datum: 20. července 2017 7:33
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 opravdu wape ? já myslel že bude stačit nějakej usměrnovač\r\n
Datum: 20. července 2017 6:23
 VAPE
Datum: 19. července 2017 8:37
 Čau Draci. Prosím o radu. Mám ČZ 175/470 a nejde klakson. Měl jsem ho celej rozebranej kontakty jsem očistil šťáva do toho jde tak nevím co se mohlo po....Kdyby někdo poslat fotečku jak to vypadá uvnitř . Třeba by to pomohlo nebo nějaký info. Všem ochotným dík.\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2017 8:06
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 neni za co
Datum: 16. července 2017 8:06
 Klakson troubí!!! Můžu na STK po 20 letech. Ještě jednou díky.
Datum: 15. července 2017 12:12
 Díky za rozsáhlou informaci . Myslím , že by to mohlo fungovat. Vezmu ještě jednou kontakty a doladim vůle. Ještě jednou děkuji. Čau.
Datum: 15. července 2017 10:14
Jméno: lk
IP: uživatel5732
Datum: 15. července 2017 7:00
Jméno: KM
IP: uživatel16502
 Jak nastavujete vape ? Zdá se mi že mam velký předstich a nemůžu ho už ubrat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2017 8:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zduř. Pokud jde o pionýra.Tam není moc co nastavovat, dáš píst do horní uvrati a zapalování nastavíš ryska na rysku. Takhle to je asi 2,1 mm předstih,pokud chceš menší tak statorem pootočíš 1 mm do prava a máš předstih 1,6 mm. Takže rysky se nebudou krýt ale budou těsně vedle sebe. Podotýkám píst je pořád v horní uvrati.
Datum: 08. července 2017 8:58
Jméno: standa
IP: uživatel5387
 O jaké moto se jedná ? Předstih se mění otáčením statoru - u pio.
Datum: 05. července 2017 10:27
Jméno: Jezevec
IP: uživatel18878
Posl.aktualizace: 30. května 2017 16:48
Jméno: Chong
IP: uživatel18729
 A že si při tom měření nevšímáš raději komutátoru vůči kostře
Datum: 30. května 2017 16:48
Jméno: martin
IP: uživatel19135
 Ahoj, měříš kostru proti kostře, krokodýlky nech tam kde je a drátek přilož na měděné lamely (komutátor)
Datum: 26. května 2017 18:26
Jméno: David
IP: uživatel19127
 čau, nedávnou jsem si tahal novou elektriku na svém mustangu a když už jsem byl v tom tak jsem si řekl že si koupím spínací skřínku na klíček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html , všechno jsem zapojil podle schémat přiložených pod odkazem, startuje, vypíná jenže světla svítí v 1. i 2. poloze. Nevíte někdo čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2017 16:29
Jméno: David
IP: uživatel19127
 zkusím a dám vědět, díky
Datum: 14. května 2017 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel19128
 Musí to bejt takle, bez toho proklemování jako na obrázku.. Toho že je to pro vape si nevšímej,vše je stejné. Na jedničce bude troubit,na dvojce svítit. Ty zbylá schemata pro pio je blud. http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=7329
Datum: 14. května 2017 15:19
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 zdar mozu ist na 20w rotor-stator svet.cievky ktore su urcene na 30w zapalovanie budu fungovat ci ne dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2017 13:59
Jméno: michal
IP: uživatel19103
 myslim ze su neni rovnake 20w/respektive 30w maju na opacnej strane pripojenie na kabel mam aj stare doma no nefunguju tak som chcel kupit nove no na 20w rotor tak ci mi budu aj tie na 30w rotor fungovat poradte
Datum: 14. května 2017 13:59
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Ty cívky jsou stejné jen na 30W zapalování jsou ty dvě světelné propojený.
Datum: 14. května 2017 9:14
Jméno: Jara
IP: uživatel12810
Posl.aktualizace: 09. května 2017 20:59
|



|