Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj mám problém na mojem fichtlu se na cívce utrhl drátek a čouhá z něj jen malička část jak tam ten drátek mám přidělat ? čokoláda se tam nevejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:24
 a to je problém ten drátek přiletovat a pak zalakovat?
Datum: 29. června 2013 21:24
 díky nějakou si seženu
Datum: 29. června 2013 9:43
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Pokud má 20w zápalko a stalo se mu to na 5w cívce, tak tu se mi nikde sehnat nepodařilo, ani sem ji nikde v nabídce neviděl.
Datum: 28. června 2013 22:34
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 dej raději novou cívku vyplatí se to
Datum: 28. června 2013 22:10
 zdar zdraci!nechci dělat reklamu ale potřebuji vědět jakej regulátor a jaky diody přesně jsou.http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2013 20:08
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Pro akumulátor 4Ah bych viděl potřeba kolem 10W výkonu pro nabíjení jako ideální, dolní hranici vidím tak 5W, takže když z 15W pólu odečteš 5W, musíš použít 10W žárovku.. nevím zda tato rovnice má řešení...
Datum: 03. července 2013 20:08
 díky chlapy!  jo a bude moct stator 15watt moct dobít baterku?zajak dloho.nerad bych něco namontoval a nešlo by to  baterku budu mít 6v a 4Ah.díky
Datum: 29. června 2013 12:10
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 další věc je od kdy davá fik max. 8V ? já při maximálních otáčkách naměřil 11V je to hold lineární magneto no... a je rozdíl taky regulovat napětí ztrátama v teplo než regulátorem na rotor/stator budícím proudem, protože pernamentní magnety se těžko regulují... všechna přebyvající energie musí byt proměnena v teplo
Datum: 27. června 2013 23:30
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 šíleně se pleteš pepo pokud diodou která má max. pruchozí proud 200mA projde 1A co se asi stane?  a jedna dioda ti neusměrni obvod dokonale zapoj si 4 diody do čtverce (gratzův mustek) aby měli hodnotu těch 5A +/- ... radči předimenzovat obvod a mít pojistku než zbytečně pájet blbosti které zhoří
Datum: 27. června 2013 23:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 místo regulátoru je tam jen dioda ... a dioda stačí jakakoliv ....třeba na veteran foru si najdi odkaz na e schop co prodává diody místo usměrnovaču na 150 zetku.... fík dává max 8 volt a to je na dobíjení 6 voltove baterky akorád.... počítaj se tak cca 1,5 vol t na ztraty a ti máš maximum 8 to veme..jen potřebuješ stejnostměrnej proud a na něj stačí jakakoliv dioda...valeček z radia či televize na kterem jsou 2 vývody .. pokut das jeden vývod na vstup dej na druhej vývod žarovičku a pokut se rosvítí je to zapojene dobře pokut svítit nebude prohod vývody a svítit by měla ...pak en zaměníš žarovku za baterku a máš jednoduchý dobíjecí okruh....
Datum: 27. června 2013 21:32
 jo a chci to bez blinkrů,akorát nevím parametry diod a regulátora.díky
Datum: 27. června 2013 20:51
Jméno: zelo
IP: uživatel13920
 čau, mám dost blbou otázku. Jak zjistim jiskru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2013 11:49
 a nebo jí vezmi do ruky a šlápni. občas je jiskra tak malá, že ani neni vidět, ale cejtit je
Datum: 27. června 2013 11:49
 Vyšroubuješ svíčku, dáš jí zpět do fajfky, závitem jí opřeš o válec, šlápneš a buď uvidíš jiskru na svíčce nebo ne...
Datum: 27. června 2013 10:53
 Pujde inplantovat do stadiona s22 baterka? Nebude problem ze ma jen jednu civku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2013 9:19
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 dík moc, slaboprud neni moje parketa, ale o dlouhých zimních večeru se do toho dám. Každopadně mi to je trochu jasnější!
Datum: 30. června 2013 9:19
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Já rozumím o co Ti jde. Podmínkou úspěchu je ale možnost oddělení elektrických vývodů světelné cívky od kostry. U pionýrů to jde, tam stačí ukostřený drát oddělit, ale na Stadionu nevím. Pokud však druhý vývod od kostry oddělíš, pak stačí použít graetzův usměrňovací můstek z dostatečně dimenzovaných diod a za něj dát tohle rego http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif na výstup dáš akumulátor a je hotovo. Potíž je ale v tom, že na nabíjení akumulátoru musíš mít výkonový přebytek a ten získáš jen tím že dozadu místo žáárovky dáš LEDkové světlo. Při vysokých otáčkách to bude i nabíjet a v nízkých kdy světelná cívka nestíhá, to bude doplňovat energie z akumulátoru.
Datum: 25. června 2013 7:38
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Jde mi jen aby to svitilo pri nizkych otackach. Zapojeni na svetelny okruh pres usmernovac
Datum: 24. června 2013 19:48
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Jedna světelná cívka naopak vše zjednodušuje. Pochopitelně to jde ale je vhodné nahradit zadní světlo LED aby zbylo na nabíjení akumulátoru. Předpokládám zachování původního zapalka...
Datum: 24. června 2013 14:44
 Nebylo by lepší zainvestovat do vape?
Datum: 24. června 2013 11:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Nazdar chcem si zapojiť dobíjanie 6V/75W ale namiesto žiarovky-kontrolky chcem dať LEDku myslíťe že to bude fungovať v pohode alebo radšej dať žiarovku ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2013 14:45
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Fungovat by to mělo, ale je vhodná žárovka, protože přes ní teče malý budící proud při stojícím motoru, či malých otáčkách. Nedoporučuji tedy měnit...
Datum: 24. června 2013 14:45
 Nazdar chlapi. Poraďte prosím. Mažu na mustangu a asi po 5-8km to přestává táhnout. Je to jako kdyby jste jeli na plnej plyn a do toho brzdily. Zastavím vyměním svíčku a zase chvilku maže. Teť je otázka zda je to tou svíčkou, nebo než ji vyměním, tak to trochu vychladne. Sílu má a do tahu taky jde, takže válec a píst by měl bejt ok.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2013 21:43
Jméno: Marian
IP: uživatel15661
 Jako indukční cívka?
Datum: 23. června 2013 21:43
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Me to same delala propalena civka.
Po vymene to zase minutu jelo.Jiskra nic moc.
Datum: 23. června 2013 21:31
 To může být taky indučkní cívka  nebo pak ta svíčka...
Datum: 23. června 2013 17:29
 Svíčka je N15C Brisk
Datum: 23. června 2013 15:43
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 Jakou máš tepelnou hodnotu svíčky? Nejspíš se ti to přehřívá
Datum: 23. června 2013 12:47
Jméno: pavel
IP: uživatel14757
 Ahoj mám nový dobijecí relátko na j350/334 v6 prý se má nějak před nastartováním nabudit jak se to prosím vás dělá ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 17:28
Jméno: Pavel
IP: uživatel14757
 Ahoj mám takový dotaz mám doma jawu 350/334 v6 ale nevím jakou baterku bych to do měl koupit kdybys te mi někdo poradil byl bych rád  děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2013 14:34
Jméno: Pavel
IP: uživatel14757
 dobře díky jinak dobijecí relátko mám nový
Datum: 22. června 2013 14:34
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 kup 6v 11Ah přeci jen je to 350 a kdyby ti někde vyplivlo dobíjení aby jsi ujel aspon pár metrů na baterku
Datum: 22. června 2013 12:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15040
 jakoukoliv 6 volt jakou seženeš i ta nejlacinější za 300 motorku utáhne ...jen je jí třeba vypodložit v kaslíku a natahnout hadičku s výpary .....
Datum: 22. června 2013 10:43
Jméno: Karel_x
IP: uživatel15643
 Zdravím, nevíte kde by se dal sehnat brzdovej spínač zadního kola na jawu 350/639? Tady na krámku jsem ho nenašel, teda pokud jsem se díval dobře  dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 17:59
Jméno: Karel_x
IP: uživatel15643
 no jó, já se nedíval do kategorie bowdeny  , prolít jsem elektroinstalaci, BRZDA/kolo a ostatní  tak danke
Datum: 21. června 2013 17:59
Datum: 21. června 2013 17:46
Jméno: Franc
IP: uživatel11517
 Čau draci,mám dotaz a žádám o pomoc..Na mé Babettě 210 jsem měnil tyristor a od té doby my nesvítí světla chci se zeptat čím to může být?...Mnohokrát děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 10:48
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
Datum: 21. června 2013 10:48
Jméno: petr
IP: uživatel15697
 Ahoj ,prosím o radu, mám na mustangovi problém, jedná se o nepravidelnou jiskru,vyměnil jsem kondík,kladívko,seřídil předstih a odtrh a jiskra je krásná,ale nepravidelná a to dost sidně nepravidelná,přeskočí jen občas,kontakty na kladívku obroušené,odmaštěné, ale ani tam to nejiskří (správně by aspoň trochu mělo) nevíte čím to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 16:28
 dnešní kontakty stojí za prd.mají na čepu nehoráznou vůli a proto se nedomluvíš s odtrhem.statisky to funguje ale v otáčkách ti kladívko skáče na čepu a tudíž na odtrhu stojí
Datum: 21. června 2013 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel15699
 Obecně je pravda co píše Konny,ale v praxi to až tak neplatí.... to spíš je chyba v něčem jinym a ten rotor je až problém druhotnej.... Mám stejnou zkušenost jako Dan,to musí jet ať máš stator 30 a rotor 20(05) a opačně ... muže to mít slabší jiskru atd,ale musí to jet
Datum: 21. června 2013 13:03
 S největší pravděpodobností bude problém v tom rotoru. Když jsem si předělal zapalování na 30W, tak jsem nechal původní rotor s označením 05 (na 20W zápalko) a měl jsem také nepravidelnou jistku, pionýr jel velmi špatně. Po nasazení rotoru s označením 20 bylo po problému. To co píše Dan je kravina, ale péro to napsal dobře. Rotory se liší v tom, že mají jinak posazené magnety, takže když je nesprávný rotor, tak při rozepnutí kladívka (v době kdy má přeskočit jiskra) není magnet ve správné poloze, tudíž není cívka nabita na 100% a proto ti to hodí špatnou nebo žádnou jiskru
Datum: 21. června 2013 12:54
Jméno: Dan
IP: uživatel15698
 Cau, zkus seřídit správnou vzdálenost mezi rotorem a cívkou. Rotor s 20w musí dávat i na 30w a samo. i opačne  tam je rozdíl jen v zapojení mezi cívkami takže rotorem to nebude.
Datum: 21. června 2013 8:25
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 může to být rotorem protože má jinak uspořádané magnety než pro 20w zapalování a v momentě kdy se to otevřou kladívka už magnet není pod cívkou teda aspon si to myslím
Datum: 20. června 2013 23:28
Jméno: petr
IP: uživatel15697
 Zkusil jsem dát jinou indučku 15 na kladívko a 1 na kostru a pořád stejně,takže usuzuji asi na ten rotor,tady jsem se dočetl že to mlže dělat neplechu,ono asi kdyby to bylo jedno nedělali by dva druhy rotoru ale jen jeden
Datum: 20. června 2013 22:13
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 čus, hele měl jsem měsíc s tímhle problém prostě jedu nejedu jedu jedu nejedu.. no a prostě už sem nevěděl co to může být a byla to indučka.. zkus si někde půjčit ukostřit napojit a jestli to nebude lepší mě teĎ jezdí luxusne
Datum: 20. června 2013 22:04
Jméno: Petr
IP: uživatel15697
 tak ted jsem zjistil že mám zapalováné 30w a roto je značený 05 --- tzn že mám rotor na 20w zapalováni, je možné že by to dělalo až tak velkou neplechu? jiskra je velká a pěkná,ale při dlouhém kopání se objeví jen zřítka,někdy vůbec ne...
Datum: 20. června 2013 21:50
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zkus odizolovat kladívko nejspíš ti to tam probijí
Datum: 20. června 2013 21:30
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 čau mám problém s babetou, při nízkých nemá snahu se udržet v točkách a nejde ani moc do plných,a jakmile se zahřála tak jsem ji ani nenastartoval....karbec vyčistěn,cívka zapalka nová,měněná , svíčka taky nová...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 21:02
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 sakra,tomu jsem se chtěl vyhnout ale trochu jsem to čekal..  jinak díky
Datum: 20. června 2013 21:02
 Ciao - měl jsem podobný problém a bylo to vadným tyristorem. Po jeho výměně šlape jak hodinky...
Datum: 20. června 2013 20:28
 Chtěl bych se zeptat koupil jsem si nové kladívka (nejsou od sesy) pořád je nemůžu naladit aby to hodilo pořádnou jiskru, dám na zpět staré a letí mi to jak drak, proč mi to dělá? když mi to chytne chvilku to vrčí a pak mi to zdechne jako kdybych vypnul klíček proč to dělá? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2013 11:29
 odizolovany je to dobře, dosedá celou plochou, seřídím odtrh-předstih když sem dával novy kladívko, a ještě se zeptám fichtl mi normálně krásně chytal všechno a jednoho dne mi přestal chytat na startovačku (během té doby sem stím nic nedělal) jen někdy chytl na startovačku většinou sem to musel roztlačit a musel sem tomu držet plyn aby to nezdechlo, ono to vrčelo bezpromlému a najednou jakokdyby někdo zmáčkl chcípák samo to zdechlo a nikdo se toho fichtla nedotýkal
Datum: 30. července 2013 11:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš to dobře odizolovaný? Dosedá kladívko celou plochou kontaktu? Seřizuješ vůbec odtrh-předstih, když dáváš nový kladívko? Proč tam nenecháš starý, když to jede ok?
Datum: 20. června 2013 11:03
Jméno: Kvido
IP: uživatel15691
 Zdar.Namontoval jsem si tyristorove zapalovani,vše ok,ale po pěti km to přestalo jet.Neví někdo čim to může být?Dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2013 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel15694
 Zkus jestli to jede na origo zapalování,tím vyloučís věci okolo karburátoru a VN cívky,kabelu,fajfky a svíčky....pokud na origo zápalko pojede,tak je chyba nejspíš někde v tom tyristorovym zapalovánim. Buďto nějakej studenák a nebo něco upadlo,shořelo....
Datum: 20. června 2013 12:44
Jméno: PeSt
IP: uživatel15687
Posl.aktualizace: 19. června 2013 9:57
 Zdarte mám čz 175 487 a mám takový problém že my bliká kontrolka dobíjení a když zapnu blinkr tak kontrolka blinkru nesvítí a dobíjení bliká Podle mne je to bud relé nebo dinamo, nebo svorkovnice pod sedákemrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nebo špatně zapojený kontrolky? Co Ty na to? Toš tak!
Datum: 18. června 2013 17:59
 Bliká pravidelně, nebo jenom tak poblikává?
Datum: 18. června 2013 17:44
 zdarec mám problém u jawy mustang normálně pěkně běží ale když chci jet rychle tak když jedu na trojku a mám plnej tak když jedu dýl na plnej tak to prostě nechce jít do maximálních otáček prostě to nejde vytočit v karburátoru je hladina nastavená dobře myslím si že to bude zapalovací civkou na zapalování že tam prostě nejde tolik elektriky a svíčka ve vysokých otáčkách nestačí pálit nevím poradte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:29
 palivovej filtr tam nemám a kondík sem měnil to prostě dělá že když přidám plnej tak to prostě chvilku to táhne a chvíli zase nemá silu ne že to vynechává nebo zdechá to ne
Datum: 17. června 2013 22:29
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 jakej tam máš palivovel filtr?
Datum: 16. června 2013 23:00
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
Datum: 15. června 2013 7:58
Jméno: šnek
IP: uživatel15666
 čau draci, potřeboval bych poradit. Kámošův pincek vůbec nedáva jiskru nepište prosím čín vším to tak může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:39
 Rozhasené zapalování předstih, odtrh
Datum: 14. června 2013 20:39
 kabel, fajfka, svíčka, indukčka, kondík...
Datum: 14. června 2013 20:27
Jméno: neštastný
IP: uživatel15572
 Zdar draci! vcera jsem se jel projet na jawce 250,chvilku jsem jezdil,ale pak to zdechlo,pac se ucpal karbec ..tak sem ho vycistil/seridil ..myslel jsem ze pojede,zkousel jsem roztlacet a nic ..pucil jsem baterku napojil a pojistky byly hned KO,zkrat byl ve statoru,ten sem zaizoloval,jiskra pekna,chytá na slapnuti,ale NEDOBÍJÍ ..predtím pekne dobíjelo..myslite ze by se mohlo odpálit relé ?? je to jednocívkové rele na statoru.Dík za kazdou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:41
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 spousta věcí. sedí uhlíky a jsou dotlačovány? je relé v pořádku? je kotva v pořádku? upadl nějakej kabel? nezůstal tam ňákej zkrat? napiš na martin.miarka@c-box.cz a můžeme se domluvit více
Datum: 15. června 2013 19:41
 Ahoj. Pánové poraďte prosím. Jaká svíčka je pro pionýra nejlepší? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2013 23:36
Jméno: jirka
IP: uživatel15673
 PAL jedině
Datum: 15. června 2013 23:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To R je odrušená svíčka (s odporem), nevidím důvod snižovat už tak bídnou energii jiskry.
Datum: 14. června 2013 21:09
Jméno: 4gear
IP: uživatel12485
 To je otázka zase... to zas bude přestřelka  Každopádně na pincka Brisk NR15C. Na zimu se doporučuje NR17C, tedy teplejší, na léto NR14C aby to moc nehřálo. Co mám odkoukáno já, tak každýmu pinckovi chutná něco jinýho... já jezdil celý roky na NR14C, léto i zima a v pohodě.
Datum: 14. června 2013 18:10
|



|