slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Zdravím všechny. Prosím o radu a hned několik. Mám Babettu 210 r.v. 1984 a chtěl bych vědět: - jaké je označení elektronického zapalování, které má už zabudovanou indukční cívku - jaké svíčky lze použít od firmy Champion, Bosch, NGK - JAKÝ DOPORUČUJETE MOTOROVÝ OLEJ, KTERÝ SE PŘIDÁVÁ DO BENZINU A V JAKÉM POMĚRU (VÝROBCE UDÁVÁ 1:33, ALE MYSLÍM SI, ŽE JE TO ZBYTEČNĚ MOC) Používal jsem svíčky Brisk Super NR 17 C, ale v poslední době jsem jich vyměnil asi 5. Na jedné jsem najel asi 300 km, na druhé asi 100 km a na těch zbývajících 3 svíčkách, jsem neujel ani 10 km. Svíčky jsem vždy očistil, ale nepomohlo to. Chci ještě dodat, že svíčky jsem si kupoval všechny naráz a v jednom obchodě, takže jestli nedošlo k nějakému zádrhelu při jejich výrobě. Ani po důkladném očištění, i uvnitř, stále neházely jiskru. Dal jsem novou svíčku a ejhle, jelo to. Na druhý den jsem ale opět nenastartoval. Karburátor mám seštelován od profíka, který mi doporučil, abych si koupil svíčku Champion, ale nevěděl její přesné označení. Najde se někdo, kdo mi poradí, jestli mám hledat závadu v případné chybě při výrobě svíček Brisk nebo jestli hledat závadu v elektronickém tyristorovém zapalování? Koupil jsem novou indukční cívku, abych eliminoval možnosti závady a zbývá mi ještě koupit nový, ale starý typ (originální) tytistorového zapalování se 4 kulatými vývody: červená, žlutá, bílá, modrá. Kdo má zkušenost s novým typem zapalování, sdělte mi, prosím Vás, kdo ho vyrábí a jaká je spolehlivost. Nedej Bože, aby to bylo Made in P.R.K. (Čína). Děkuji za Vaše rady předem. S pozdravem Jiřátko z Přerova odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Stando, díky za radu. Za chvíli jedu k jednomu odborníkovi, přímo na Babetty, takže příčinu už dnes budu vědět.
 
 
Datum: 14. září 2013 11:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16108    
Zdravím tě. Vždy když odchází jedna svíčka za druhou tak to nikdy není svíčkou. Tipoval bych to na bohatou směs a nebo jiný problém v motoru. Svíčky jsou po vyndání černé co? To že "odborník" tvrdí že je to ok vůbec nemusí znamenat že tomu tak je. Možná vyměníš polovinu elektroinstalace a pak zjistíš že tam odněkud tek olej a nebo to prostě bylo bohatý... To můj názor...
 
 
Datum: 14. září 2013 9:08
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Jinak Pal Magneton, jako takový už neexistuje. Jsou v něm různé společnosti, které se nadále zabývají výrobou různých elektronických zařízení (nezávisle na sobě). Jsou to vlastně konkurenční firmy v bývalém společném závodě. Potřebuji zjistit typové označení toho nového elektronického zapalování, které mají vyrábět v jedné z těch firem, ale nemůžu se toho dopátrat.
 
 
Datum: 14. září 2013 7:42
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Pepo, díky za radu, ale karbec je podle profíka O.K.
 
 
Datum: 14. září 2013 7:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
pal kroměříž eště sna nedávno existoval ..ps co jinak nemáš moc bohatou směš od ucpaneho laufu či nětesne plovákovky?
 
 
Datum: 13. září 2013 23:14
 
 
 
 
Jméno: JIŘÁTKO      E-mail:      IP: uživatel15935    
Martine děkuji za radu. Když už ho budu kupovat, tak bych si koupil už to, co má zabudovanou indukční cívku. Stojí o 100,- víc, ale je údajně spolehlivé a dá se říci, bezporuchové. To jsem zjistil od známého, který ho má, ale taky z hlavy nevěděl, jaké má označení. Čína to není, mají ho vyrábět v bývalém PAL Kroměříž.
 
 
Datum: 13. září 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14559    
ve svickach to nebude zkus koupit tu novy tyristor
 
 
Datum: 13. září 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: pelkto ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sháním čep silenbloku přístrijového panelu J634 (dvoujbudík). Našel jsem na eshopu 2 provedení (1T2010, 1T2011). Jak se tyto čepy liší?rnZměřil jsem jeden, co mám: celková délka 39mm, délka závitu 7mm (na obou stranách stejná).rnrnDěkuju za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 13:21
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel15653    
Zdarte potřeboval bych poradit mám čz 175 487 a jedna strana blinkrů mi bliká víc než druhá a poblikává mi kontrolka dobíjení při zapnutém blinkru je tam stará elektrika břez zimu bych udělal novou na kolik by to tak vyšlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo natáhni novou elektriku, asi tam vznikaj odpory v zkorodovaných drátech. Podle toho jestli chceš dělat celou elektriku, nebo jenom k blinkrům a zda bude potřeba měnit přeručovač atd. Natahat new dráty k blinkrům tě vyjde kolem 50 kč, celou eletriku na moto( dráty a konektory) bych viděl kolem tech 300 Kč.
 
 
Datum: 13. září 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, dělam na mustangoj novou elektroinstalaci, je jedno jaký průměr drátů použiji? Nebo kolik musí být minimum? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16108    
Stačí 0,5 - 0,75 ... Vždyť to vede pár ampér ...
 
 
Datum: 14. září 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Diky za info :-)
 
 
Datum: 13. září 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na celou elektroinstalaci jsem použil 1mm kabely a vše funguje tak jak má, tato tloušťka je na pionýra dostačující ;-)
 
 
Datum: 13. září 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, hele já použil na mustanga kabely 1,5, ale jsou už celekem silný. Myslím, že oroginál byly taky 1,5tky, ale měli nějako slapší izolaci, tekže se s nimmi pracovalo líp. Kdyby jsi použil 1 tak by to taky ničemu nevadilo. Já jedničku použil do přepínače světel a klaksonu, aby s to tam dobře srounalo, 1,5tku tak daš sakra težko.
 
 
Datum: 13. září 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zdar draci prosím vás chtěl bych vědět výhody a nevýhody vape ? přemejšlel sem že bych si to dal na třindu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Najeto kolem 8000km.
 
 
Datum: 13. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Od té doby, co mám na ČZ 250/471 VAPE, tak jsem se nehrabal v elektrice. Nehledě na to, že můžu použít vepředu 55W halogenku a mašina výtečně svítí... Výhoda/nevýhoda je jiskra přesně každých 180°, pokud je klika slisována správně, je to super, pokud ne, tak se to může v závisslorti na "nepřesnosti" hádat. Taky nejsem závislý na baterce, když se s ní něco stane, můžu v klidu dojet. Jinak používám rozpínací relé, takže chcípu normálně boshákem nebo chcíp tlačítkem (chcípe se přikostreným jendnoho modrýho kabelu).
 
 
Datum: 13. září 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
polož si otázku: mám moto na koukání, nebo na ježdění? jezdění = vape. spolehlivé, bezúdržbové, nepotřebuje baterii, vysoký výkon třeba pro světla, perfektně sladěné válce - je to poznat v přímém srovnání s kladívky. vape potřebuje něco na vypnutí (vypínač, tlačítko, relátko),......
 
 
Datum: 13. září 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
cau poradte tu nejlepsi svicku do pincka ne brisk to jsou na nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: suke      IP: uživatel16148    
Denzo, pokud něco levnějšího a dobrého tak NGK ;-)
 
 
Datum: 20. září 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, v seriákách a skoro seriakách jezdím N14Y a v závoďáku LR12SL, DOR12IR případně DOR14IR podle naladění. Všechno Brisky a bez problémů, pokud ti odchází svíčka tak hledej chybu jinde, třeba v zapalování, nastavením směsi nebo mezikusu mezi řidítky a stupačkami.
 
 
Datum: 10. září 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď jezdím na J20 Brisk N14YC, a v pohodě zatím, brisky jsou dostačující .. i když není nad PALky který vydržely bohatou směs a ulívání, za celou sezonu jsem ji na motoru J555 nevytáhl :-D
 
 
Datum: 09. září 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musím souhlasit s koleckem, nejlepší svíčky do fika jsou Brisky. Jsou levný a hodně vydrží. Před pár lety jsem do pionýra koupil nějakou Boschku a musím říct, že taky paráda, ale protože to byla teplá svíčka, tak jsem ji teď vyměnil za studenější Brisku. Takže pokud chceš něco jinýho tak klidně ta Bosch, která je 2-3x dražší než Brisk ;-)
 
 
Datum: 09. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16079    
Brisk N14C. Neni nad ní. Nic nevydrží ve fichtlu tak dlouho jako Brisky....pak už jedině PAL...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
kolečko řekl asi vše,brisk jezdím stále a v poho
 
 
Datum: 09. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tom případě si kup tu nejdražší NGK iridiovku za 500kč a pak napiš jak dlouho ti vydržela :-D Promiň, musim se jenom smát...do fichtla je brisk naprosto dostačující a skoro bych řekl že i nejlepší...jestli ti odcházeji svíčky tak máš blbě seštelovanej stroj nebo jinou závadu, a to ti ani kdovíjak pozlacený NGKčko nebo Denso neopraví...
 
 
Datum: 09. září 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Zdar draci, moje Babetta 210 s karburátorem dell orto má takový problém, že při delší jízdě asi 50 km/h rychlostí, přestane táhnout, motor se dusí dokud rychlost neklesne pod 40 km/h, tenhle problém se objeví jenom když jsou zapnutá světla. Budu vděčný za každou dobrou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
ahoj mezi I a 1 jsem naměřil 900 ohmů místo v návodu uvedených 60-400 ohmů (Je to teda jasná chyba tyristoru??)
 
 
Datum: 11. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: ondra...      IP: uživatel13128    
zdar jde ten tyristor proměřit najdi si návod k obsluze nebo něco takovýho k babete a je tam zkouška funkčnosti tyristoru já mám na babetě taky ten standart ale doma mám i ten GYT a když mám babetu an opravu nasazuju GYT a tím vyloučím závodu cívky nebo tyristoru
 
 
Datum: 10. září 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Ahoj, je nějaký způsob jak ověřit, že je to stoprocentně ten tyristor? Nemáš náhodou zkušenost s tímhle typem (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tyristor_gyt22.html), teď tam je standard, kdyby byla i špatná cívka vyřeší to tenhle?
 
 
Datum: 10. září 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16082    
Vymnen tyristor a babeta pojede jak vitr
 
 
Datum: 10. září 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: camfi      E-mail:      IP: uživatel16080    
To by mohl být problém v eletrice.. zkus si proměit regl nebo magneto..
 
 
Datum: 10. září 2013 9:06
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
zdar draci mam na svém pincku mám 20w zapalování a když dám zapalovácí cívku do leva nahoru tak nejede sem tam střelí do výfuku ale když jí dám do prava dolu tak chytá našlápnutí.Někde jsem četl a viděl če cívka má být v levo nahoře jakto že mi to tam nejede?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
podle příznaků bys potřeboval jiný typ rotoru abys mohl mít zapalovací pól na požadovaném místě. Pro 20W verzi má rotor označení začínající "05" a pro 30W verzi začíná na "20"
 
 
Datum: 09. září 2013 7:48
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel15295    
a jakou cívku tam mám dát mě se tam totiž ta nová nevleze
 
 
Datum: 08. září 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, u 20W zápalka je zapalovací cívka vpravo dole a u 30W zápalka je vlevo nahoře, když to umístění přehodíš aniž by jsi vyměnil i rotor, tak ti to zapalování nebude fungovat nebo spíš hodně blbě :-)
 
 
Datum: 07. září 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 20W zapalování je zapalovací cívka v pravo uprostřed.... nahoře je cívka pro 30W zapalování
 
 
Datum: 07. září 2013 22:16
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10693    
Čau potřeboval bych poradit jak zapojit dvocivkový rélé a spinačku s ampermetrem nemate nejakej navod, schéma ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
napiš si: martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 09. září 2013 7:57
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel14530    
Zdravím draci,máte někdo ČZ 175/477 s blinkrama? Trošku mi zlobí,chci se zeptat jak správně mají fungovat když mám ve startovací skřínce polohu klíčky 0 v pohodě mi jdou na poloze č 1 mi jdou taky ,ale jen s parkovačkou na poloze č.2 s tlumenými nebo dálkovými nejdou vůbec. Poradil byste mi někdo,čím by to mohlo bejt? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
blinkry se mají zapnout při zapnutém zapalování. když tahám novou instalaci, blinkry zapojím na 15, nebo 54, nebo 15/54
 
 
Datum: 09. září 2013 12:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí jít ve všech režimech a to jak s natočenym motorem, tak bez. Jestli nejdou, tak může být chyba v lecčems...základem je dobře nabitá baterie v dobrém stavu, pokud ani poté nejdou, tak bude problém někde v elektroinstalaci...buď kabely, přerušovač, špatnej kontakt atd...
 
 
Datum: 06. září 2013 23:27
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel10693    
Zdarec mam čz 175 typ 450 včera mi vyhořelo jednocívkový relátko ja mam doma jen dvoucívku da se to nejak zapojit ?? předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel10693    
Ja mam ted jinej stator a tam prave koukaj dva draty od cívek a ja nwm kterej kam.
 
 
Datum: 09. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
D= spojit s uhlíkem na dynamu a zároveň s drátkem cívky co už byl s uhlíkem propojený (jinak č 61) M= drátek cívky, který byl spojený s odporem a připojený na relé s největší pravděpodobností je odpor nyní připojený ve spodku relátka; když ano, tak původní odpor demontuj a nezapojuj
 
 
Datum: 09. září 2013 7:56
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel16065    
Jeste bych se chtel zeptat sundal jsem to staryy rele a jsou tam dva draty co vedou od civek je jedno kterej vede na M a kterej na D ? ppr jak poznam kterej kam patri ??
 
 
Datum: 06. září 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Pepíí      IP: uživatel10693    
a nemaš nejakej navod ??
 
 
Datum: 06. září 2013 19:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, dá...
 
 
Datum: 06. září 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdarvím mám problém s mojá jawou 250 přestala mi dobíjet ze začátku dobíjela dobře ale potom sem jezdil bez baterky a asi po ujetí 100 km přestala dobíjet nevíte co se mohlo pokazit ?? diky za rady baterku tam už mám ale bez baterky už nechytne a dřív chytala dobře odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: Matrosh      IP: uživatel16068    
No relátko pouští proud z baterie jen při startování nebo když motor stojí, jak to chytne relátko sepne cívku a proud do spotřebičů a do baterie jde rovnou z dynama. Tím jak si jezdil bez baterie jsi si to pravděpodobně vyskratoval. Máš tam někde pojistku? mrkni na to. Kdyžtak dej odrušenou fajfku a měř napětí ve zvýšených otáčkch motoru přímo na baterii, bez světel to má dobíjet cca 7,2 až 7,8V . pokud ne vyměň relátko.
 
 
Datum: 07. září 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, proč jezdíš bez baterky? Nejen se ti možná poškodilo dynamo, ale zkontroluj si celé dobíjení. Možná máš spečené relé, tím by se ti dynamo uchránilo. Když něco svařuješ tak musíš odpojit akumulátor, abys ho nepoškodil. Ahoj
 
 
Datum: 06. září 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Že se pokazilo dynamo je jasný, ale nutně potřebuju vědět, kam bude posílat prúd gdyž bude baterka plně nabitá?
 
 
Datum: 05. září 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
mohlo se ti pokazit dynamo , protože proud kterej vyrobí , potřebuje někam posílat jinak se může poškodit
 
 
Datum: 05. září 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel694    
Zdarec mám čz 125-476 když je nabitá baterie tak zůstavá sepnuté relé musím vytáhnou pojistku aby se to rozeplo. mám relé na dynamu. nedobíjí. když sundám kryt tak vidím jak se relé sepíná a rozepína rychle za sebou jakoby to cvakalo. nemáte nějaké řešení nebo návod na opravu? nechci kupovat nové dynamo :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já bych skusil jemně dotahovat matičku na tom péru co odtláčí kotvu. Nebo kotva odtláčí to péro s kontaktama. Připadá mě, že Ti to málo dobíjí podle toho cvakání relé. Toš tak.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus tohle: několikrát za sebou rychle stiskni kotvu relé - nabudíš dynamo na správnou polaritu s baterií. jinak opravit relé. Napiš mi: martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 04. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci, máte v přepínači světel nějakou pružinku ? myslím tam v tom kousku plastu jak se s tím hýbe že mi stoho vylítl takovej plíšek s kouskem dutý tičky předem díky je to jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Tá tenká je tam kvúli aretaci přepínače, ale bez ní to ide zasej lehko přepínat. Toš tak.
 
 
Datum: 05. září 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo děkuju dal jsem tam jenom jednu z propisky a funguje to OK
 
 
Datum: 05. září 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Na tú tenkú sem si spoměl, aš sem to odeslal.
 
 
Datum: 04. září 2013 19:18
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam mám jen jednu. :-]
 
 
Datum: 04. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj mikys! Já mám, ta pružinka tlačí na ten plíšek. Možná by tam šla použít skrácená z propisky.Toš tak.
 
 
Datum: 04. září 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružinky sou tam dvě jedna větší pod ní plíšek a uprostřed ty větší pružinky je malá tyčka a v ní malá pružinka
 
 
Datum: 04. září 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
nazdárek chlapi, měl bych dotaz sice je ohledně auta ale snad mi někdo dobře poradí, protože vim že je tu spousta zkušenejch opravářů. Teď k věci - mám Peugeota 406 sedan, a problém je ten že když úplně vypnu a vytáhnu klíček ze zapalování stále mi svítí kontrolka baterie(jako když je klíček v první poloze, ale klíček tam neni) s tou kontrolkou mi svítí i podsvícení stahování okýnek, tudíž mi to vybíjí baterii, a já se chci zeptat jestli že když tam dám odpojovač baterie, nebude to vadit imobolizéru? jde mi o to aby se nevymazala nějaká paměť a já pak mohl nastartovat, nebo má imobilizer svoji pameť funkční i bez baterie? má s tím prosím někdo nějaké skušenosti, a nebo s něčim podobnym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1332    
já to právě taky typuju na tu spínačku, ale známej řikal že by to mohlo bejt i to relátko, ale je pravdy že to teď tejden nedělalo, a pak začlo, takže asi někde spečenej kontakt, kterej se občas uvolní a pak to zas chvilku dělá to co má - je to vyplý úplně, ale jinak zatim dík za rady
 
 
Datum: 04. září 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16057    
Souhlas,spínačka či relátko...možná jen uklepanej kabel... První bych okouk spínačku...
 
 
Datum: 04. září 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně spínačka v pr... nebo ti zůstává vyset relátko, ale ta spínačka je víc pravděpodobná. Jinak 406ka usíná několik minut, ale kontrolka a podsvícení by svítit nemělo.
 
 
Datum: 04. září 2013 6:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spínací skřínka?
 
 
Datum: 04. září 2013 0:10
 
 
 
 
Jméno: navrc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci mam dotaz mám stadion s22 po nastartování a držení na půl plynu drží a po ubrání a znovu a znovu přidám tak chcípne nevím čim to může být díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Moc bohatá směs :-)
 
 
Datum: 03. září 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
zdar přemejšlel sem jeslti by šlo tohle zapalko udělat tak že by se spojili 3 patnáctiwatový cívky tak jako je to u 30 W zapalka + zapalovací cívku šlo by to? on píše že ne ale proč by to nemělo jít že by to nemělo dost štávy aby to uživilo všechny cívky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Nejsou ve fázi... musely by cívky být po 120° když jsou v rotoru 3 magnetické póly. A to vzhledem ke tvaru prostoru zapalování není možné (nemýlím-li se) a znamenalo by to vyrobit úplně nový stator. Ale když nějakým jiným způsobem spojíš elektricky všechny tři póly, největším problémem se pak stane spotřeba indukční cívky. Když je totiž zapojená na svůj samostatný pól, tak jí drží na uzdě proud který je zapalovací pól schopen dodat Jakmile ale indukční cívku "pustíš" do společného elektrického obvodu utrhne se její spotřeba ze řetězu a nezbyde ti dost proudu pro ostatní spotřebiče. Dalším problémem je kolísání palubního napětí, takže se bez stabilizace neobejdeš.
 
 
Datum: 04. září 2013 7:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zmiňuje se o tom v diskuzi...
 
 
Datum: 03. září 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-ctyrpolove-ctyrcivkove-zapalovani-magneto-pionyr.html
 
 
Datum: 03. září 2013 18:06
 
 
 
 
Jméno: MSadlos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Draci. Mám dotaz ohledně VAPE A-SZ13-2 (12V 150W) Chtěl bych je namontovat na Jawu 350/354 se spínačkou a ampérmetrem. Ale mám strach, že mě ampérmetr odejde když přes něj půjde 150W. Poradí mě někdo co s tím? Jak to zapojit aby mě ampérmetr fungoval? Nebo raději slabší 6V. zapalko? Díky za info...všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: MSadlos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info... snad to bude teda fungovat...Jo a to relé asi musím koupit zvlášť že?
 
 
Datum: 04. září 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
strach neměj, přes ampérmetr teče "jen" nabíjecí, nebo vybíjecí proud baterie, takže za jízdy ukazuje mírné dobíjení. jediná komplikace je, že s VAPEm bude ukazovat obráceně. mám VAPE na Jawě s ampérmetrem. zapojení udělej podle návodu, který k tomu dostaneš. musíš si rozmyslet, jak budeš vypínat motor - skrytým vypínačem, tlačítkem na řídítkách, nebo pomocí relé. relé (pravděpodobně) potřebuje ke správné funkci baterii, tlačítko a vypínač baterii k provozu nepotřebují. a 12V, nebo 6V - to je jedno, jen si myslím, že 12V žárovky v hlavním reflektoru pak víc svítily. tak.
 
 
Datum: 03. září 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel15233    
Zdar draci.Nevite nekdo,nebo nemate nekdo schema na bezkontaktni zapalovani-ktere je opravdu odzkousene.Vape znam,ale preci jen 3 tis je dost.Dik za tipy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2013 7:10
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Nějaké jiné bezkontakty znám, ale bylo by dobré vědět na jakou motorku to chceš :-)
 
 
Datum: 04. září 2013 7:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A na co bezkontakt??? Ty točíš přes 10000ot??? Nedávno jsem ze sví cestovky vykopal VAPE protože jsem ho potřeboval do točivýho motoru kde už by kladívko začínalo mít problém. A po namontovaní kladívka.... světe div se... jede to líp jak s VAPE. Výhoda kladivka??? Viš aspoň kde ten předstih opravdu je :-D
 
 
Datum: 03. září 2013 6:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15849    
před nejbližší hospodou odstroj babetu a nezapomen na tyristor...zapalko z báby je jedna z nejlepších věcí co na ní daly
 
 
Datum: 02. září 2013 23:39
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
cau lidi mam simsona nehaze jiskru jenom lehounce lehta cim to je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
Tak vyčisti zapalování, a kdyby ani to nepomohlo tak se stavim a kouknem na to spolu :-) .
 
 
Datum: 03. září 2013 17:49
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel14930    
jsem skousel
 
 
Datum: 03. září 2013 13:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
říkal sem ti at tam dáš 6v cívku :-D
 
 
Datum: 03. září 2013 11:22
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
ne to prave jenom simra na prste jinak inducku jsem menil a ani to neni silny aby to hodilo pres svicku
 
 
Datum: 02. září 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměn svíčku
 
 
Datum: 02. září 2013 18:25
 
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 6:15:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu