slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel15227    
Zdravim, obraciam sa na Vas s problemom, lebo už si neviem rady. Renovujem pioniera a dnes došlo na fazu štaru, všetko pozapajane, nova sviečka, kabel poskladal som a nemam iskru. Potom som vymenil zapalko a zase nič. Vymenil som kondenzátor a zrazu som mal iskru. Chcel zase vyskušať iskru a zase nič. Potom som asi zase s dačim pohol alebo neviem čo sa stalo a zase iskra bola. Teraz už zse nemam iskru. prosim poradte . Vdaka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel16443    
Dneska sme prišli nato, že je zle odozolovane kladivko, je to odizolované takými podložkami, ktoré su vyrobené z pertinaxu ? neviete mi povedať ako a to volá po slovensky ? ale čím sa to dá nahradiť ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2013 16:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jinak řečeno, pohyblivý kontakt kladívka musí být odizolovaný od kostry zapalování, snadno se to zjistí ohmmetrem nebo baterkou a žárovkou
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak má to být asi takhle : na kladívku v dírce gumovek O kroužek a pak pod každý drátek podložka
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel15227    
jak tam maju is tie izolačne podložky ? lebo sa mi zda že tam mam len jeden..
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 20:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
máš dobře zapojený dráty na kladívku ? máš tam ty izolační položky ?
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
někde se ti nějaký drát dotýká kostry, může to být i ve spínačce, špatná izolace přerušovače, nebo je někde špatný kontakt - cívka v alternátoru, zapalovací cívka, .....
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Zdravím, mám jawu 550 po renovaci a nejde mi zadní světlo a přední svítí hrozně málo (o proti pionýru) ale když přední odpojím tak zadní svítí až moc na volnoběh přidat plyn sem radši nezkoušel, žárovky mám správné podle katalogu ND nemáte někdo zkušenosti nebo nevíte co s tím. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
No startuje pěkně na našlápnutí vytočit se dá tím rotorem to asi nebude nic z toho co jsi psal to nedělá ale zkusim ještě projít tu elektroinstalaci kvůli tomu kontaktu. Díky
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 18:13
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
Mohl by to bejt nějakej špatnej kontakt - podobně umí pozlobit přepínač, hodně slabý magnety v rotoru nebo problém s vinutím. Jak to startuje? Dá se motor bez problémů vytočit? Pokud má motor tendence vynechávat vysokejch otáčkách nebo při prudkým zavření a přidání plynu tak by to ukazovalo na slabej rotor.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 16:19
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mohl by mi prosim někdo poradit jak se šteluje tento klakson? Zatím to jenom cvaká, ale netroubí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky...konečně nějakej postup..:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16364    
neco se ti opírá o membránu jak to dostralo ranu ... proto to cvaká jak se ta membrana jakobynapruží tak narazí...anemuže serozechvět ..musíš odhalit proč se tinechvěje....tojepopistve zavadyabys vedel co stim spíšnež kterej šroub kroutit....
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 16:03
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To byl. Mě ta motorka spadla ze stojánku a od tý doby nic. Tak jsem to rozebral, očistil jsem kontakty a když to šteluju tim křížákem tak to v jednom místě cvaká, ale nikde to netroubí.
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
ten křížák zezadu, původně byl asi jištěněj barvou
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://mara323.rajce.idnes.cz/
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 9:52
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel7414    
zdar draci potřebuji poradit s ČZ 175/477 jsou tam dvě kontrolky jedna modrá a červená modrá je na dálková světla a nevím na co je ta červena vždy když zastrčím klíč tak svítí po nastartování zhasne. Já si myslím že to je kontrolka dobíjení je to tak ? když zhasne znamená to že to dobijí ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16363    
díky
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 17:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tak...ta kontrolka ale může svítit i na volnoběh, tak aby tě to případně nemátlo.
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 13:53
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel15809    
to je dobíjení když zapneš klíč tak to svítí protože to nedobíjí a jak nastartuješ tak to právě začne dobíjet tak to zhasne je to i na čz 501 :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Je to tak
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, kterej na fichtla? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prepinac_svetel_zinek_bez_vyrezu.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prepinac_svetel_chrom_otvor.html díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:59
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli máš řídítka ty novější, svařená do tvaru T, tak ten s otvorem.
 
 
Datum: 31. října 2013 9:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
záleží jestli kabel ke světlům potáhneš řídítkama nebo mimo
 
 
Datum: 30. října 2013 21:38
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho jaký máš řidítka .. :-) oba sou na fichtla
 
 
Datum: 30. října 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel289    
čus neměl by někdo schéme zapojení bošárny do pionýra? stačil by popis jakej drát k jaký svorce. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
při zasunutí klíčku se spojí 30 s 15/54, při otočení do polohy 1 se spojí 30 s 58, v poloze 2 je spojená 30 s 58 a 56. Vnitřně jsou propojeny 30 s 30 a 15 s 54. podle toho si to můžeš vymyslet :-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ahoj, měl byste někdo prosím nějakej návod na seštelování klaksonu na kejvu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Dík za ten návod..Ale v§bec tomu nerozumim..:-D hlavně já mám asi nějakej jinej typ. Jediný s čim se u toho mýho dá hejbat je ten šroubek zezadu klaksonu. A když ho připojim na - na baterce a druhym kontaktem se dotknu + tak to jiskří a s tim šroubem můžu otáčet jak chci a v žádný poloze to netroubí, jen cvaká.
 
 
Datum: 31. října 2013 18:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Nebo kdybyste mi tady někdo poradil. Dostal jsem ho do toho stavu, kdy to cvaká. Co dál?..:-D
 
 
Datum: 30. října 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Pošleš mi to teda prosimtě? Né, že by to nějak chvátalo to ne, ale chci to mít plně funkční :-)
 
 
Datum: 30. října 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
mareksima32@gmail.com Díky moc :-)
 
 
Datum: 30. října 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hoď sem mail...
 
 
Datum: 30. října 2013 7:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci,mám dotaz ohledně Babetty 210. Pálí mi žárovky. Dříve bez problému svítila a pak jednou měla přední i zadní vypalenou, tak jsem dal dopředu novou origo, ale dozadu jsem dal 12v jako nouzovku, pač jsem jinou neměl. ale přijedu po 6 km domu z nakupu a babetta vubec nesvítí a obě žárovky opět spálené. Čím by to mohlo být? díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2013 9:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky za rady, zkusím to ještě jednou tam dát žarovky jak mají být až je koupím a uvidím- snad to bylo tím, že tam nejsou originál, jinak fakt nevím. :-)
 
 
Datum: 31. října 2013 9:41
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
na tom není nic záhadnýho, ty žárovky musej bejt prostě na shodný napětí jinak to není správně zatížený,je tam vyšší napětí a ta co je na menší napětí to odskáče, pak zas klesne zátěž a přepálí se ta druhá, cpát tam 24V žárovku tak trochu nemá smysl, ono to asi svítí ale rozhodně ne líp
 
 
Datum: 31. října 2013 7:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tohle je mi taky někdy záhadou ... mě na 05 sotva svítěj 10w žárovky a kámoš má u pařeza 15w 24v !!!!! a vzadu 5w 12V a stejně ta zadní občas praskne.....zkus do obvodu zapojit třeba ještě jednu žárovku 5-10w a strč jí třeba pod nosič at ti nesvítí do ksichtu v podstatě tím taky srazíš napětí
 
 
Datum: 30. října 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16347    
musíš tam dát to co tam patří a ne 12V
 
 
Datum: 30. října 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky za rady, ale proč mi hnedka po výměně praskla ta žárovka znova, snad ne vadnej kus? co tu žárovku pálí je pro mě záhadou....asi to budu muset nejako změřit, ale kabellový svazky jsou neporušené a na první pohled je vše ok.
 
 
Datum: 30. října 2013 16:49
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel14185    
je to neregulovaný, udělaný tak aby to při zatížení žárovkama 6V 15+5W plusminus fungovalo takže jakmile jedna žárovka rupne tak se spálí i druhá, když tam dáš jiný hodnoty žárovek tak to nezatížíš tak jak by mělo bejt a zase se ti to spálí (nejdřív 6V a pak napětí vyleze klidně tak že spálí i 12V žárovku)
 
 
Datum: 30. října 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
S babetama nemám zkušenosti, proto jsem ti odkázal na internet já ju mám tak 14dní. Takže jsem hledal na internetu a našel manuál, ale určitě ti tam vzniká přepětí, ale proč se pálí aji 12v žárovka je zajímavý. Ale chyba je ve světelném okruhu. Žárovky musí dostávat pěkný rány. Jestli máš možnost tak přeměřit napětí jak na volnoběch tak i po přidání otáček a uvidíš. Zatím čau
 
 
Datum: 30. října 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a když by byla poškozenná, tak by to asi nesvítilo vubec ne? ale když to svíti krásně, chvili než vyjedu - nevim za jakých podminek a kdy mi ty žarovky shoří. jestli když je vytočen motor až, nebo jak , ale štve mě to, když to doted normalne fachčilo.
 
 
Datum: 30. října 2013 12:46
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau, Babeta 210 má dva okruhy elet. Na internetu si zadej Babeta 210 a tam vše najdeš. Seznam náhradních dílů a tam je i plánek zapojení. Ty budeš mít asi poškozenou cívku na světelné okruh.
 
 
Datum: 30. října 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdar draci mam jawu 21 a dal sem tam motor z mustanga a od te doby nejdou světla cím to muže být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ano ten co tam ted mám má víc W nez ten předtím tak co s tím ?
 
 
Datum: 30. října 2013 7:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
neměls náhodou no tom starým motoru zapalování 20W? a neni náhodou na tym co tam dals ted 30W?
 
 
Datum: 29. října 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
no tak jsem zkontroloval dráty a ten jeden ke předímu světlu byl KO tak jsem ho vymněnil a přední uz svíti ale zadní nic .
 
 
Datum: 29. října 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo špatní kontakt na zapalování
 
 
Datum: 29. října 2013 15:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přehozené dráty na zapalování
 
 
Datum: 29. října 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: miko2705      E-mail:      IP: uživatel15261    
ahoj je mozne na babetu 210 namontovat led osvetlenie do svetlometu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel16341    
speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=5&t=911
 
 
Datum: 29. října 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. No jde, ale dost blbě.
 
 
Datum: 29. října 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: Dano      E-mail:      IP: uživatel16330    
Zdravim, prosim odbornikov o radu :-) Na Panelke mam na kostre (+) , problem je ze stale som nezohnal zapalko, teraz sa jedno naslo, avsak na zapalku je uvedene ze na kostru (-), teraz neviem ci staci len hodit na kostru plusko a bude to slapat alebo nie... samozrejme ci je aj regler potom k tomu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak píše čezeťák... štítek na statoru v podstatě nic neřiká... je stejnej pro 45w, 55w i 75w, rozdíl je v rotorech! a na +- na statoru se taky nelze spolehat... ty, pokud máš rotor pro 45w, tak ti v pohodě stačí ten regulátor kterej máš a osazovat na stator starý rele jenom kvuli přepólování je blbost!! stáhni si montážní návod na jakýkoliv regulátor AEV Kroměříž a dynamo přepóluj podle jejich postupu (bez původního regulátoru)
 
 
Datum: 28. října 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jen pro přesnost.. výkon dynama určuje rotor a né stator...
 
 
Datum: 28. října 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16333    
na tak silne dynamo budeš muset dát 75 wat rele a víc ..na přpolování by ti stačilo co máš ale na provoz nevhodný..a po pravdě ani nevím jak se to přesne s tim tvim pod se dlem dělá napiš na manijí musíš smačknout 1 kotvu a nevím kterou....mam to na zapalování ....to si pamatuju...doporučuju nějak to nabud a kup 100 vatove aev a maš klid
 
 
Datum: 28. října 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: Dano      E-mail:      IP: uživatel16332    
tak fajn...rele zozeniem, ved aj tak to je 75w tusim a ja mam rele len 45w, mam take to v plechovej krabicke magneton, pod sedackou, co ja viem ake to je? :-D
 
 
Datum: 28. října 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16331    
proste pokud máš mechanicke rele tak to přepoluješ... pokud elektronicke moderní stačí to přepolovat se starým i nefunkčím a pak až namontovat elektronickej..na jawamani se to řešilo....anebo napiš sem jake rele používaš..... vlastnímu dynamu je jedno a jde to přehodi..nabudit za 5 minut.....pokud máš origo soustavu
 
 
Datum: 28. října 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Zdar, spadla mi motorka ze stojánku a nefunguje mi klakson. Nevíte někdo prosím Vás co se s nim mohlo stát? Dráty jsem překontroloval a nic nevypadlo. Joo a jde o 175/356. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Tak jsem to rozebral a na těch kontaktech byla trochu pecka tak jsem to očistil. A potom jsem to zkoušel štelovat pomocí toho šroubku zezadu a v jednom místě to pouze klape, ale netroubí? Máte někdo nějakej návod jak to sešteluju prosím?
 
 
Datum: 29. října 2013 18:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Tak zkusim to..:-D a když to budu rozebírat, je tam něco, na co bych si měl dávat pozor? Ještě jsem se v klaksonu nehrabal a nerad bych to rozladil úplně. Jinak ten klakson není starej ani rok.
 
 
Datum: 28. října 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus to seřídit - jeden šroubek u svorkovnice, druhej vpředu. když to nepůjde, rozeber to a vyčisti šmirglem ten kontakt. nic jiného s klaksony nebývá
 
 
Datum: 28. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Noo tak jsem to zkoušel a nic.
 
 
Datum: 28. října 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus klakson zapojit přímo na baterku...
 
 
Datum: 28. října 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrej ,když dělám předstih se sundanou hlavou a mám jenom obyč posuvné měřidlo , mám měřit 1.6 mm atd od kraje pístu nebo od prostředku ? nějak nevím děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 11:35
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jedno kde to měříš jestli od kraje nebo z prostředku. Přeci když vrátíš píst o 1,6 mm, tak se ti vrátí jak u kraje tak i u prostřed ;-)
 
 
Datum: 26. října 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná tě trochu překvapí moje odpověď...ale je to uplně jedno kde to měříš....
 
 
Datum: 26. října 2013 11:51
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Vždycky jsem to dělal od kraje a jezdilo to, takže asi tak..:-D
 
 
Datum: 26. října 2013 9:56
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,mám na pařezu 550 KO el.instalaci,je to zapojené tak nějak všelijak,spínačka je tam z ČZ,chtěl bych jenom aby nastartoval,zjistil bych jak je na tom motor,poradte prosím jak to co nejjednodušeji zapojit?Jen na tu jiskru.Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Bohužel zapojil jsem to a stejně bez jiskry,asi cívka nebo někde zkrat v zapalku-dlouho stal...Ale dik
 
 
Datum: 25. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel13749    
dle tohohle schématu jen pravou stranu - http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_550/schema/parizek - čísla mi ale přijdou opačně. tedy 15 ze zápalka na 15 indukčky, a kladívko na 1 indukčky.
 
 
Datum: 24. října 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevíte kolik metrů kabelu je potřeba na el. instalaci pro Jawu 350 s Vape? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16316    
udelat jde vše ale když daš kabel od vape na žílu tak ti to nedává jiskru ...musí tam být relatko tzv rozpínací co rozepne když do něj jde proud..naopak od klasickeho rele.... k dotazu budeš jen potřebova 2 metry znovu natahnout žílu od baterky na světla a šíkovně se s tímto okruhem popasovat,,,vape má svuj svazek a vše jen zastrkáš podle barviček a navodu ..... jen to chcípání ..ale duležite je že to jede byt pořát :-)
 
 
Datum: 25. října 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč na vypínání motoru dávat nějaký kurvítko navíc, když tam je spínačka?
 
 
Datum: 24. října 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jj, vape má svůj svazek, který se zapojí k regleru a baterii a zapalování. NIC se nepřezapojuje. je zapotřebí nějakým způsobem vyřešit vypínání motoru - přídavné relé, tlačítko, přepínač...
 
 
Datum: 24. října 2013 8:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16309    
skoro žadná vape ma své svazky tak jen stačí přezapojit světla,,,,
 
 
Datum: 24. října 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Zdar Draci, potřeboval bych poradit s elektrikou na jawu 250 panelku, nevím jak ji zapojit společně s relé, které je za nádrží. Poradíte mi někdo prosím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
Jasně stačí. Super děkuju Ti za radu.
 
 
Datum: 24. října 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
schema: http://www.eurooldtimers.com/manualy_photos.php?id=1160; D na relé zapojíš na uhlík co je spojený s tenkým drátkem (původně 61), M na relé spojíš s druhým tenkým drátkem co byl původně spojen s ještě tenčím drátkem odporu, B je baterie, D použiješ i jako 61. Stačí?
 
 
Datum: 24. října 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci prosim vas , uz vazne nevim mam fichtla , vymenim kondík nastartuje hned drzi krasne volnobeh jede krasne zastavim , vychladne a pak nejde nakopnout zdecha no proste blbne (indukcni civka , kabel , faja vymenena , furt ten stejny problem ) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: roman66671 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej VAPE
 
 
Datum: 28. listopadu 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi zkus ještě nové kladívka
 
 
Datum: 20. října 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel16296    
cau.ted davam dokupy jawu 250/592 a nevim jak zapojit baterii..podle schematu ma byt minus na kostru ale a rotoru na stitku je + a ukostreni...na cz175 mam minus na kostre a na rotoru je - a ukostreni...poradte..dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Zdravím fšeckých! Všeobecnej dotaz. Prosím! Proč se mě negdy nezobrazuje správnej počet odpovědí? Děkuju!
 
 
Datum: 19. října 2013 23:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jony! No ono je to skoro jedno. Záleží jak bylo zapojený dřív. Pokud je tam štítek s + na kostru tak to tak zapoj, aby Ti to neblblo hlavu. Dalo by se to zapojit aj s mínusem na kostru, ale před prvním nastartováním motoru bys musel přebudit dynamo. To se udělá tak, že se na chvílu podrží sepnutý relé a je to. Neš sem to doťukal, toš Ti to pše aj martin. Toš tak.
 
 
Datum: 19. října 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
máš tam klasické relé? tak to je jednoduché - zapoj to jak se ti líbí a s nabitou a připojenou baterií několikrát stiskni kotvu relé (zaťukej na ni) a dynamo se s baterií spóluje. (za předpokladu, že vše je v pořádku a funkční)
 
 
Datum: 19. října 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16295    
Čau mam dotaz ohledně tohoto blinkru http://www.fichtlkramek.cz/nahled/blinkr_delsi_638222.html má homologaci nebo ne a ještě jakou má na konci velikost závitu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavit ma spesl tusim 14x1,25 je lepsi si koupit vkramku i matice,,, jinak mana na sklicku e21 neco takoveho to ma,, je tam dost cisel a pismenekk,,stac is ivybrat :-)
 
 
Datum: 26. října 2013 20:25
 
 
 
 
Jméno: Adrian      E-mail:      IP: uživatel14210    
Zdravím, kolega mi tu nechal Jawu 350/683 chci se zeptat nedává mi jiskru ale svetla svítí nevíte cím by to mohlo být? Není to možná proto že je slabá baterie a potom nedává jiskru ? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16289    
no co 638 má už 12 volt elektriku ne ??na tu nabíječku seženeš běžně baterku dolít a přez noc dobít ..eventu alně ti to chytne i na baterku z osobáku :-) jinak pokud to nezabere zkoušečku a hledat kudy tečou netečou proudy,,,,,,
 
 
Datum: 17. října 2013 18:48
 
<  27  28  29  30  31  32  33  34  35  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 11:56:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu