slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den trošku debilní otázka je nějaký trik jak oddělat od setrvačníku vačku a zapalování motor 23 . nechci to páčit šrouovákem a zkurvit to nebo něco odříd .děkuju blbec BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.irm.umn.edu/hg2m/hg2m_b/Image9.gif Pro představu vlivu teploty na magnetické vlastnosti.
 
 
Datum: 25. prosince 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Proto jsou na magnetu z boku takovy vrtulky aby se chladilo. Zkus si nějakej malej magnet ohřat na víc jak 100 stupnu ohněm a uvidíš.
 
 
Datum: 25. prosince 2013 6:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys: opravdu ? :O já to teda nikdy nahřát nepotřeboval vždy to jde šroubem ale o tom magnetu a teplu jsem to nikdy neslyšel :-/ ten motor se hřeje sám od sebe tak ten magnet musí vydržet ne?
 
 
Datum: 24. prosince 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalovani sroubovak vacka sroub magnet 8 sroub dekuju vse ok
 
 
Datum: 24. prosince 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
V žadnym připadě to neohřívej . Teplem ztrácí magnet vlastnosti
 
 
Datum: 24. prosince 2013 14:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten přípravek hlavně funguje tak, že má takový prodložení, kterym se opře až o dno díry co je v ní závit. To aby se neokundil kolec klikového čepu.
 
 
Datum: 24. prosince 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16589    
on místo šroubu je na to přípravek ze 6 hranu na 17 klíč aby na to šlo nasadit paku na kola ze 120 škodovky golu apod...přípravek nejni jen stočen na soustruhu ale i tepelně kalen.....je to profi věc...dílensky stačí ten šroub..... pruser je jestli maš zavir v rotoru zkznděnej ...napioníry jde vypodložit rotor tvdým dřevem a aspon metrové montajzny autrhnout ho....montajzny opravdu velke kratkými špalky rozdrtíš a rotor nepovolí....
 
 
Datum: 24. prosince 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když strhneš závit udělá se M10... a taky něco jako nahřátí k*revsky pomůže...
 
 
Datum: 24. prosince 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně s tím utahováním opatrně! měl jsem doma motor, ze kterýho jsem rotor nestáhl ani stahovákem, 3 dny jsem vymejšlel nejrůznější způsoby. Nakonec jsem ho musel destruktivně sundat.. :-D Ale to je jeden případ ze sta..
 
 
Datum: 24. prosince 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaký trik na to chceš? dělá se to tka jak psal podemnou... velkýma kleštěma vytrhneš vačku.. a pak na místo vačky našrubuješ šroub M8 .. nějaký delší a utahováním odskočí rotor
 
 
Datum: 24. prosince 2013 9:22
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy sem to neresiil ale ted to nejde
 
 
Datum: 24. prosince 2013 0:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ale co to vidím.. odborník neví jak sundat rotor? ;-)
 
 
Datum: 24. prosince 2013 0:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16588    
vačku chytit kleštěma tzv čapky...měla by tít dolu relativně dobře a rotor šroubem m8 nejraději tvrdší s číslama 8,8 108 atd
 
 
Datum: 23. prosince 2013 23:23
 
 
 
 
Jméno: cikikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zduř.Na zapalovaní na tom staršom na jawe 05 je svorkovnica z dvomi vývodmy.Je to jedno ktorú dám na svetlo a ktoru na indučku???????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2013 11:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16589    
a čistě novoročně myslím že at to dáš kam chceš tak to pojede ..jeden vývod je na svetla a druhý k napajení zapalování..proto to možná ani čislované není..... prostě to navrč a vyzkoušej na jake vývod to víc svítí......jiskru budou davat oba
 
 
Datum: 24. prosince 2013 11:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na té svorkovnici musí být napsáno který vývod k čemu je určený ... musí tam být nějaké číselné označení
 
 
Datum: 23. prosince 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat zda jde zaměnit tahle cívka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svetelny_pol_2_s_dratkem.html za světelnou cívku z 05tky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
ne nejde !!!
 
 
Datum: 28. prosince 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: cikikus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdur.Mam jawu 05 a nemám tam tu tlmivku,neviem načo tam bola a či ju tam musím mať.dik za dotazy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16572    
samo na novejší zapalko tlumivka nepatří proto se o něm zminuji
 
 
Datum: 20. prosince 2013 15:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16572    
bratře slovenský nepíšeš jake tam máš zapalování jestli novější stejne jako měly 20 21..se 3 poly či eště pařezacký válec.....pakud pařezacke mužeš použít tzv omezovač napětí co se tu prodává na babetu...anebo jít cestou pokus omyl a skusit zda ti to neutáhne 12 volt žarovku..zda to s ní bude svítit dostatečně....
 
 
Datum: 20. prosince 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
čauec draci chci se zaptat ohledně kývyček - můžu dat zapalování z 350 na 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano. Pokud nebudeš odebírat více jak cca těch 50w, tak to vadit nebude...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
a můžu mít relé z čz487(asi 75w) a zapalování 50w , když to bude zapojený na relé pod sedákem??
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pepa: Z 350 na 250...tam by prakticky nic měnit nemusel...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16567    
dynama jsou sschodne jen se musí zaměnit desky s kladívky a namontovat na bok 2 kondenzátory.... pokud stavíš zapalko z dílu pozor at nedáš silný 75 w rotor a slabe 45 w rele...schoří... jinak veškere díly jdou prohazovat
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo už jsem to taky viděl a funkuje to
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, je to prakticky shodné.
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak poznat magneto 20W od 30W ? BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
sory
 
 
Datum: 16. prosince 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podivej se na origo schema namalovane v knižce, tma je to dost jasně
 
 
Datum: 16. prosince 2013 16:37
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: až se naučíš číst ve schématech, tak sem potom piš, že je zapojení jinak, protože ve schéma je to namalováno dobře. Malá cívka napájí zadní světlo a velká napájí přední světlo a klakson. V tom schéma je přepínač v prostřední poloze, kdy světla nesvítí a proto může troubit klakson, ale když se podíváš, jak se změní zapojení ve vypínači po otočení na pravou stranu, tak zjistíš, že je klakson připojenej do stejné větve, ze které je napájené přední světlo... ;-)
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pio: http://media0.wgz.cz/images/media0:50ffd05eacad5.png/1.gif ty si slepej nebo blbej ?! Na tom schématu je JASNĚ vidět že malá cívka jde jen a pouze na zadní světlo - 5w sufitka. Do vypínače vede pouze pro vypínání/zapínání/odkostření na třetí poloze spínačky. Jen abych to uvedl na pravou míru: Zapalování 20W = levá horní tlustší cívka se používá pro klakson + světla, pravá horní malá cívka se používá pro zadní světlo, pravá spodní větší cívka je pro zapalovací okruh. Na statoru a rotoru je napsáno první dvojčíslí 05-..... žárovky jsou použity vepředu 1x 6V/15/15w, vzadu 1x 6V/5W Zapalování 30W = levá horní větší cívka je na zapalovací okruh, pravá horní velká a pravá dolní velká cívka jsou propojeny(série) a složí k přednímu světlu, zadnímu světlu a pro klakson. Na statoru a rotoru napsáno dvojčíslí 20-....... na toto zapalování bývaly odlity na pravém karteru a víku 2 výstupky tak aby tam ty dvě světelné cívky v pohodě vlezly. Žárovky jsou vepředu 6V/25/25W, vzadu 6V/5W. Tyto zapalování se montovaly až kolem roku 75 na novější fichtly a na téměř všechny Mustangy. Pro oboje zapalování jsou samozřejmě i jiné schémata zapojení elektroinstalace. Hotovo nazdar
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak nauč se číst ve schematech ;-) ... narozdíl od tebe mám na to školu ak to umím ;-) .. ty vidíš že z levé cívky vede kabel na spinačku a z toho rovnou na klakson.. ano .. ale když spinačku přšsuneš do polohy zapnutí světel tak se stane co? tak se ta svorka ze které je napájen klakson propojí se svorkou pro přední světlo .. a je to to celé napájené z velké 15W cívky ...
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: koukám na schema na tom webu a je to tak jak píšu... malá cívka napájí zadní světlo.. klakson je naájený ze spínačky ze svorky která je společná pro přední světlo
 
 
Datum: 15. prosince 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
dej sem jedinej odkaz ze mala civka je jen na zadní svetlo u 20W zapalovaní
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:37
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: Zdravim. Rád bych Tě upozornil, že ta stránka není zrovna vhodný argument. Jenom tak zběžně jsem to prolétl, a hned jsem si všiml několika píčovin a nesrovnalostí, mimo jiné i té chybné informace ohledně 5w cívky. Takže důvěřuj, ale prověřuj...Dneska pouští informace na internet kde kdo, a bohužel to tak dopadá.
 
 
Datum: 15. prosince 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
 
 
Datum: 15. prosince 2013 11:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: je to marný, je to marný, je to marný... Nechápu proč si lidi pořád myslí, že je malá cívka u 20W na klakson...??? Asi neumí číst ve schématech ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 22:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pio: jsi na hlavu nebo co? malá cívka NENI!!! na klakson!!! malá cívka je pro zadní světlo!!!
 
 
Datum: 14. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
20w cívka nahoře vlevo klakson civka nahore vpravo svetla civka dole vpravo start. 30w civka nahore vlevo start civka nahore vpravo a dole vpravo jsou propojeny pro svetla i klakson výstupni je vpravo nahore pro jawa 15+5 je 20
 
 
Datum: 14. prosince 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE NEFUNGOVALO BY TO TAK!!! .. světelná cívka má 15W ... přední žárovka má taky 15W ... čím by se teda krmila zadní žárovka která má 5W ? ... krmí se tou malou cívkou která má výkon 5W ....
 
 
Datum: 14. prosince 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Aha, já jsem to psal z hlavy, ne podle schématu.. Ale ono by to fungovalo i tak..
 
 
Datum: 14. prosince 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
F .. první část máš správně.. druhou část máš nahovno!!!!! malá cívka NENI na klakson!!!!! malá cívka je pro zadní světlo!!! to jste všichni takový tupci že to ani z toho blbého schematu nepochopíte???!!!
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:56
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Na rotoru je tuším u 20W vyražené 05 a na rotoru 30W je vyraženo číslo 20. Stator 30W má všechny cívky vysoké a jsou tam dvě sériově spojené světelné cívky. A jedna je na zapalování. U 20W statoru máš jednu nízkou cívku na klakson, jednu na světla a jednu na zapalování, zapalovací má víc závitů a menší průřez drátu...
 
 
Datum: 14. prosince 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: Desperado ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://jawa.maweb.eu/elektrika-jawa-50/
 
 
Datum: 14. prosince 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau chlapi nevite jestli jde dat zapalovani z pionyra do pařeza dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že pepa to vysvětlil dostatečně ;-)
 
 
Datum: 14. prosince 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16548    
ano jde tam dát ale jen na 2O W zapojení a jedna cívečka je polovic vysoka...ma vinutí z tenkeho dratu ..musí se shnad origo nove se neprodavají a s toudle cívkou se to pod dekl vejde ...je to zapalování z 05 některe měly pařezacke a některe již 20 w s tou minimalistickou cívkou....
 
 
Datum: 13. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Kraken --- prečo by nevešlo ??? Posledné 05 mali tiež kulatý pravý dekel a montovalo sa tam 20W presne také isté jak na 20-21-23
 
 
Datum: 13. prosince 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Master      IP: uživatel16531    
Ja jsem teda musle dat pryc koliky na statoru aby neskrtali o kartely jinak pohoda
 
 
Datum: 13. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasické třícívkové zapalování 20 nebo 30w se do pařeza kterej má kulatý víko od spojky nevejde, naopak to jde
 
 
Datum: 13. prosince 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Na mustangu jsem měl zapalování z 555, ale jestli to jde i naopak to nevím..
 
 
Datum: 12. prosince 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, jak poznám rotor 45W od 50W? Na jawách kývačka panelka? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: něco sice víš ale né všechno... věděl bys totiž že statory jsou pro všechny verze zapalování uplně stějné ;-) ... watáž totiž leze z rotoru a proto jsou odlišné pro různé watáže... ale statory na watáž nemají vliv.. jsou jen a pouze pro utvoření magnetického pole ve kterém rotor rotuje... no a pokud jsi měl problém při použití rotoru ze sady 75W a statoru ze sady pro 45W tako bylo tím že v sadě pro 45W je na statoru ještě připojený odpor (protože v regulátoru není).. ono u sady pro 75W odpor na statoru není protože je v regulátoru.. a při použití statoru ze slabší sady se musí odpor odpojit....
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kotva 75 W je zezadu modrá, má výrazně silnější dráty a ty jsou do komutátoru zatlučené/zalisované. žádné relé nebude hořet, když ho nepřetížíš odběrem, i když bude 45W relé na 75w dynamu - relé reguluje jen napětí. jediné, s čím jsem měl problémy, byla neochota dát výkon při použití 75W kotvy a 45W statoru - tato kombinace mi nikdy nedala ani 35W.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16542    
V péráku jsem měl komplet dynamo asi z čízy 55W s dvoucívkovym rele na statoru,,,,anžto to bylo dost chromý,tak časem to dvoucívkový rele vyhořelo a jako totální amatér v tomhle oboru jsem celej stator zahodil,vyndal ze skříně stoletej stator origo z péráka včetně rotoru a krabičky relátek...z tří relátek jsem nějak poskládal jedno,domontoval na stator a chtěl jsem i vyměnit rotor,jenže je na klice tak zarostlej,že tam musel zustat ten z 55w dynama...a resume - neshledal jsem rozdíl mezi rotorem 45w z roku 53 a rotorem z 55W dynama z čízy... A tak tam zustal ten čízáckej...chvíli to blblo,ale po pár dnech jsem se naučil to relé poštelovat a chodí mi kombinace stator + rele 45w a rotor 50/55W a naprosto v poho (ač by to rele mělo hořet) ... Možná je to tim že mam ten odběr/příkon vcelku vyrovnanej a se světlama to skoro nic nedobiji...bez světel jezdim jen než se nabije baterka (to poznam tak že začne hezky troubit klakson - jako škoda š105;-) )... Časem bych tam chtě doroubovat ten rotor 75w a polovodičový rele protože žárovka 6v/25w hovno svítí a na 35w už zase dobijim jen v točkách... Teď spíš ale řešim problém že mi prdla pružina na startovacim segmentu a po 60 letech ta páka nechce z tisícihranu a já to nemužu rozebrat :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně... 75W jde s jistotou poznat dle silnějšího drátu...jinak mám uplně nové zapalování 50W a dráty jsou u komutátoru lisovaný a u všech 45W co mám jsou letovaný, takže to by mohl bejt jeden z rozlišovacích znaků (jestli stoprocentní nevim)
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Kdysi jsem někde narazil na informaci že 45W měla u rotoru dráty letované ke komutátoru, u silnějších verzí (nevím zda se tím ale myslí 50W) byly spoje komutátoru na vinutí svařovány, či tlakově spojovány. Verze 75W bude mít rozhodně výrazně silnější dráty. Rozdíl mezi 45 a 50 bude nevýrazný...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Jen se přidám, a jak poznám 75w od 45w ??
 
 
Datum: 12. prosince 2013 9:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
není to tam napsané. rozdíl je v průměru drátu, rozdíl mezi 45 a 50 W je nepatrný. spíš jsou rozdíly v celkovém provedení - vložky z papíru, litá izolace, upevnění drátů ke komutátoru, barva spodku, izolace drátů, ....
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to tam napsaný?
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tam rozdílné síly drátu.... čím vyžší watáž tím silnější drát na rotoru je.. a u z 45W je navíc rotor zalétý nějakým hnusem jako izolace nebo neco takové
 
 
Datum: 11. prosince 2013 23:01
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Zdar,mám problém s light bezkontaktní CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html na jawě 21 nehází jiskru,ale zkoušel jem měřit zapalovací cívku na té je napětí aji je napětí na indukční cívce,ale nechce házet jiskru na svíčce?Měnil jsem aji svíčky.Dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No a jaké napětí jsi jako měřil? Osdobně bych začal tím že bych vypojil svíčku z motoru a dal jí do fajfky a přikostřil a kondenzátor, který je zapojený před indučkou připojil místo na vývod 15 indučky na zem... zkratoval bych vývod ze snímače polohy kliky (vinutí vybraného relé) a na neuzeměný vývod kondenzátoru bych připojil ručkový voltmetr s nastaveným rozsahem větším než 150V. Pak bych prošlápnul startpáku a sledoval jak vysoko vyšplhá napětí měřené voltmetrem... Pokud přeleze přes 150V, tak je alespoň splněná podmínka pro zážeh. Pak bych odstranil zkrat na snímací cívce a kondenzátor připojil k indučce a o věřil si že vývod indučky č.1 je připojený ke kostře. Blokovací odpor snímací cívky bych nahradil trimrem třeba 1k a nastavil ho na zkrat a malinko povolil aby měl malý odpor... prošlápnul bych.. pokud nehodí jiskru, zase bych pootočil trimrem (zvětšil hodnotu odporu) a tak postupoval až se ukáže jiskra na svíčce. V případě že by to s jiskrou bylo špatný přehodil bych vývody na jedné straně transformátoru a znovu se pokusil najít pracovní bod snímací cívky. Základ je aby byla snímací cívka co nejvíc zatlumená (pokud nevíš co to znamená tak je to blbý) aby byla co nejvíce odolná rušení od rotoru při vysokých otáčkách... jakmile získáš jiskru při našlapávání změříš odpor trimru a nahradíš ho co nejbližší hodnotou odporu a pak už zbývá jen seřídit předstih...
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: stepan      IP: uživatel16539    
jaký typ svíčky do jednorychlostní babety 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je do babety nejlepší ta 17, je teplejší, atušim že i předepsaná od výrobce, taky jí v bábbě používám
 
 
Datum: 12. prosince 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
klasická N17C
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:40
 
 
 
 
Jméno: Fojtass ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normální, taková jako do všechno jinýho... Brisk 15
 
 
Datum: 11. prosince 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel4946    
Má někdo nějakej jednoduchej návod jak zapojit svetla spinase atd na jawe 21 ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na netu jsou 3 prdele zkopírovaných schemat a ty nemužeš najít ani jedno?
 
 
Datum: 09. prosince 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Najdi si na netu schéma, ne?
 
 
Datum: 09. prosince 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
nei nekdo jak nastavit na simsonu predstih ?a nevali se nekomu doma z okoli nymburka zapalovaci civka ze zapalovani dekuji lukas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-polovodicove-zapalovani-simson/ to tam mas ty kabílku to jsi od nekoho puc nez to koupis je to na 6 i 12V tak to neponicis
 
 
Datum: 09. prosince 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: pio      IP: uživatel16483    
ano jsou tam rysky jedna na rotoru a druha na karteru kdyz jsou slicovane tak to palí pres rotor povolit stator pootacet na urcity predstih kdyz je veskera elektronika vcejku tak chyta na predstih od1,00do2,5
 
 
Datum: 09. prosince 2013 18:59
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
a na co je vubec ta elba staci jen dratek z civky na idcucku a kabilek na kostru ne aspon sem to slysel , ano je tam takovy vyrez kladivka to nema
 
 
Datum: 09. prosince 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16528    
Hezky řečený. Ad1) je z tý eletriky vykuchaný všechno ? Jestli je to kladívkáč (asi je) tak to seřiď stejně jak fichtla,,,v HU nějaká mezera mezi kladívkam max 0,5mm a předstih do 2mm před HU ... Neboli ať to otvírá trochu před HU a v HU ať je tam aspoň nějaká mezera...to stačí....na to to musí +/- nějak jet ... A zkusil bych tu fajfku a svíčku z něčeho co jede... Jestli je to bezkontakt tak sorráč...nevim...asi točit statorem dokud nenaladíš...v magnetu je tušim nějaká ryska či výřez naproti čidlu v HU
 
 
Datum: 09. prosince 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16527    
pokud to má kladívka tak stejně jak na jawě.... pamatuj že jiskra přeskočí když kladívka otevrou a ne zavřou...pokud bezdotyk tak maximLNĚ POOTOČENÍM SNÍMAČE..teda jestli to u síma vubec jde....ma ovalbne díry na štelování .....pravděpodbně podle toho co tu píšeš máš vadne bezdotykove zapalování..čož u síma je drahá sranda ..bud odešel snímač anebo krabice ELBA V kaslíku.....dej to opravit profíku simson ma elektriku docela na víši a už od dotazu vidím že by ses jen trapil
 
 
Datum: 08. prosince 2013 23:12
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
lidicky poradte jsem zoufaej mam simsona s 51 enduro predelaneho na cross a nehaze mam to takhle zapojene : 1 kostra 15 zapalovaci civka haze jen malicko z kabelu jiskra lita ale na svicku nejde a svicka je ok simson haze jen malicko a kdyz hodne kopnu magneta mam 2 a ty jsem skousel cim to je dekuji LUKAS odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
upozornuju ze fajfka je ok
 
 
Datum: 08. prosince 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16525    
Zdar draci, chci se zeptat, co přesně má za účel křížový přepínač na rikše čz? Případně schéma vnitřního zapojení, zapojení do elektroinstalace. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
No právě, je třebné změnit i předstih na opačnou hodnou i směr startování, takže jen přepólováním dynamostratéru to nejde. To je jako startovat motor s předstihem 3mm po h.ú.
 
 
Datum: 09. prosince 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karlos: a jak se asi docílí změna směru otáčení? ... no přecte změnou předstihu z +3 na -3
 
 
Datum: 09. prosince 2013 11:38
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
předstih se nemění,jen směr otáčení
 
 
Datum: 09. prosince 2013 11:28
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel16529    
Takže přepóluje dynamostarter, aby roztáčel motor naopak? A jak se mění předstih?
 
 
Datum: 09. prosince 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
křížák zajistí nastartování motoru obráceně
 
 
Datum: 09. prosince 2013 9:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16527    
ne tahlo ti přepne pravě ten křížoví přepínač a vše se prohodí v něm..přímo na dynamostarter ti jdou jen kabeli..žadna tahla bez tohodle to má klasicky jen rychlosti vpřed
 
 
Datum: 08. prosince 2013 23:04
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Takže tam je táhlo, které pootočí destičkou s kladívkem?
 
 
Datum: 08. prosince 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16526    
je to spínač kterým otočíš předstih z hodnoty mínus 3mm na plus 3mm tím se změní otáčení motru a máš tak vlastně zpátečku...ted to řečím u velorexe...pochopil? u těchto stroju není zpátečka v převodovce ale přehozením předstihu točíš motrem naopak..takže teoreticky stejně rychle dopředu a dozadu .....
 
 
Datum: 08. prosince 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel4946    
Rozebírám pio 21 a nevím jak odsroubovat nahon tachometru u svetla dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: adolf      IP: uživatel4946    
děkuju za rychlou a stručnou odpověd :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odšroubovává se proti směru hodinových ručiček...
 
 
Datum: 07. prosince 2013 12:31
 
 
 
 
Jméno: egemberg      IP: uživatel694    
vím že to sem nepatří ale kdyby to někdo náhodou věděl - nevíte někdo jak zapojit tento cyklovač do multicar m 25 http://www.vapex.cz/multicar-shop/produkt/cyklovac-sterace-multicar-m25/E%2003-23/274/ má to 2 kontakty nahoře 2 dole 2 vzadu na starém je označení kontaktů 1 2 3 4 5 6 ale tady je 31 31b 31c 54 54b 51 a nevím jak kam má přijít kabel díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: egember      IP: uživatel694    
to není z obchodu ale naašli jsme to na dílně tak jsem si říkal že ho tam dám
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
zkus se zeptat prodávajícího. jinak jde to koupit i za 629,- včetně dph
 
 
Datum: 06. prosince 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Zdarec,jaké jsou výhody/nevýhody,bezkontaktního zapalování Light CDI http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html ?Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16543    
to Chong: jistě že je to v principu to samý - cívka,magnet,železo ale díky tomu jak je to poskládaný tak je to prostě preciznější, viz. např. ten předstih, při použití toho čidla stačí udělat zub - "pick-up" na rotoru o rozměrech odpovídajících "železu" na čidle a čidlo zapojit tak aby při přibližování "pick-upu" generovalo záporný napětí, kladnej impulz je pak generovanej při vzdalování a přeběh mezi záporným a kladným je poměrně přesně definovanej polohou pick-upu proti čidlu (najvětší překrytí), ve finále pak není třeba pro nastavování předstihu stroboskop a nemění se s otáčkama. Jinak v tom druhym odkazu přebejvá závorka na konci, jsou tam jen rotory který dělaj, spíš pro inspiraci protože s vrtačkou a pilníkem to taky vyrobí každej.
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Zdar Pioneer21. No seřizuje se to bez stroboskopu dost blbě... a tím hůř pokud nevíš v jaké poloze unašeče zapalko pálí. Bohužel to budeš muset zkusit od oka... Ale stroboskop by byl fakt dobrej, už jen kvůli odladění citlivosti. Také bych doporučil použít silnější tyristor. Asi bych zkusil BT152, jen se pak musí znovu přealidit citlivost snímače. To Combust... znám jednu říkanku... "kdyby, kdyby.. kdyby byly v prdeli ryby, nemuseli by být rybníky" :-), ale kouknul jsem na ty snímače... OK, nezdá se Ti že je to to samé co očesané relé? :-D Jen trochu zkulturněný a dražší. Co je na další stránce nevím, bo to hází error 404, každopádně ignitech není obvykle jednoduché zaízení. Jednoduché je pouze v případě... koupím-namontuju, ale rozhodně pak neplatí že to je levné řešení s přidanou hodnotou kutilství :-)
 
 
Datum: 11. prosince 2013 7:11
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Tak už mám zapalování hotoví,ale nevím jak se nastavuje předstih?
 
 
Datum: 08. prosince 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16524    
ano, máš pravdu, tak se omlouvám že jsem tu prezentoval svůj názor že by to šlo udělat i jinak a nemám to realizovaný (prostě proto že na drtivý většině strojů co provozuju už bezkontakt je) a kdyby tak bych použil něco jako - http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/accessories/pick-up/pick-up.htm (a třeba i http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/accessories/pulse_rotor/pulse_rotor.htm)
 
 
Datum: 07. prosince 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Combuste čím jsem starší tím podobný kecy hůř snáším... platí že za chlapa mluví jeho činy a ne slova, takže se nám tu pochlub se svým hotovým řešením. Dík za všechny co nežvaněj...
 
 
Datum: 07. prosince 2013 0:32
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16513    
dobrá, dobrá, jsem špatnej čtenář :-)) ale s tím čidlem je to trochu složitější, když použiju hotový indukční čidlo tak mám hotovej, poměrně odolnej senzor a nepotřebuje tam bastlit ten magnet. Když už by šlo o ty dvě kila co to čidlo stojí tak by bylo jednodušší plácnout ten magnet napevno na jednu stranu cívky a udělat něco jako ten "unašeč" z "magneticky vodivého" materiálu.
 
 
Datum: 05. prosince 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No nic ve zlém, ale podle Tvé odpovědi dáváš najevo, že jsi se ani neobtěžoval článek celej přečíst, protože jinak by jsi narazil na větu: Pro ty kdo nechtějí zapalovací pól převíjet, nebo vlastní zapalování starších typů, kde převinutí nelze provést (typ 555,550 a 05), mohou mezi výstup zapalovacího vinutí a vstup CDI zapojit transformátor 230V/6V nejméně o výkonu 10W. Z toho bystrému dojde že alternativa s transformátorem nevyžaduje převinutí zapalovacího pólu. Zároveň jsi úplně ignoroval variantu schema zapojení s transformátorem, tedy právě něco jako "CDI s transformátorkem". No a jak zmiňuješ hotový čidlo... takové čidlo je to samé co rozkuchané relé, jen určitě nebude stát 20Kč. Takže když se zamyslíš nad zapojením jedná se o velmi levnou alternativou nesmyslně drahých úprav zapalek z motorové pily, když principiálně je to jedno a to samé...
 
 
Datum: 04. prosince 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16510    
nepsal jsem že je to složitý, jen převíjet pól je určitě pracnější než sbastlit něco alá "CDI s transformátorkem" a udělat čidlo z relátka a magnetu v době kdy jsou na trhu hotový čidla je taky práce navíc
 
 
Datum: 04. prosince 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Pracný? V tomto ohledu je tedy už jednoduchý jen zapojení žárovky ke svorkám baterky :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16505    
výhoda -je to levný nevýhoda - je to pracný
 
 
Datum: 02. prosince 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Nazdar chlapi renovujem čz 250/475 a pýtam sa kde na motorke boli umiestnené kontrolky dobíjania a neutrálu kedže v el. schéme ich vidím ale na fotkách a na prabole neviem naisť kde boli umiestnené ??? dakujem za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://yurik.rajce.idnes.cz/CZ_250_475
 
 
Datum: 02. prosince 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      E-mail:      IP: uživatel4095    
není zaco :-) máte nějaké fotky z renovace ??
 
 
Datum: 02. prosince 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16504    
ďakujem si mi veľmi pomohol :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Zdravím, byly umístěny před tachometrem pomocí držáku podobného klasickému http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=79970
 
 
Datum: 01. prosince 2013 22:58
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
Čus draci, mám dotaz... mám doma ČZ 175/487, originálně tam bylo 75W relé, bude vadit když tam dám 50W? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Pepa: multimetr mám ale tím to asi nezměřím protože chcu měřit Watty a ne Ampéry
 
 
Datum: 02. prosince 2013 15:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Fojtassi nic slabším regem nezkazíš, prostě Ti nebude dynamo dávat 75W ale jen 50W.... opačně to vadí, a to kvůlivá tomu že rego má v sobě omazovač maximálního proudu (výkonu) kterej odebereš z dynama. Takže pokud dáš řekněme 100W rego na 50W dynamo, tak se může stát že budeš odebírat 100w z dynama co má dávat jen 50W. Můžu přesně říct co se stane... upečeš vinutí rotoru dynama... Takže nevěř blbinám co Ti tu radí pepa. Buď tomu nerozumí, nebo rád druhejm škodí :-)
 
 
Datum: 01. prosince 2013 14:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16497    
přesně blbě dílensky ampermetrem je to látka na zakladku .. maš větnamskej multimetr?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Jde to nejak změřit kolik to dynamo dava Wattů?
 
 
Datum: 01. prosince 2013 10:22
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
No já tam mám dynamo se startérem mám dojem že to tam je předělané z typu 501 ale nejsu si jistý. a na to relátko sem dal silné káblíky a nedělalo to nic.
 
 
Datum: 01. prosince 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16494    
pionírak tvl to máš kliku ak hovado kamoš dal ešte na 1 cívkove rele silne dynamo a mašina jen bafla a hned kontrolka a a smrad...zaleží jak to rele fortelně udělali za komanču byl matroš drahej tak šetřili jak se dalo vodiče nejsou dimenzovane na takouvej proud...dnes sou elektrosoučastky lacine ......minimalně se to relátko víc zatěžuje ....ale když už to chodí....měl si štěstí mam opačne skušenosti..anebo ti někdo viměnil rotor zapalování...počet vinutí na něm udavá víkon dynama ...stator je vždy stejný ...když dáš rotor z 75wat do statoru 45 w na ceduli bude 45 w ale víkon bude 75....u tebe to je možná naopak
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Já mám taky problémek. Mám na čz 175/502 relátko 60W a dynamo je 100W co sa tím zkurví? Zatím to nedělá nic. Dík
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
OK, tak díky... mám doma i 75Wku ale 50tek mám víc... tu 75tku jsem našel až teď..
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16489    
prostě v relatku něco odpálíš...nesmíš dávat slapší rele než dynamo ......naopak silnější jmenovite napětí na relatku a slapší dynamo nakombinovat lze...proto se dělají elektronický rele 100w a je klid mužeš je dát kamkoliv jen si musíš pohlídat jak maš kostru jestli plus na hmotu či mínus...dělají se obě verze relátek stačí jen objednat to co tam patří....
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:19
 
 
 
 
Jméno: Fojtass      IP: uživatel16423    
A jak?, co se tím pokazí?
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: roman66671 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ve fichtlu VAPE, ale bohužel to moc nesvítí. Dala by se tam dát diodová žárovka? Pokud ano, tak jaká? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16488    
http://xenony-zlin.cz/led-zarovky/led-zarovky-12v/h1-h4-h7/led-zarovka-ba20d-6w-super-led-bila Usměrnit, měnič na stabilních 12 (spíš 13,5), stabilizátor aby to neodskákala zadní, je otázka jaký by byl výsledek a jestli by to bylo možno legálně provozovat. Hitech varianta je vyměnit i zadní ale tam by se to muselo vyrobit něco "na koleně", jen tak tam šoupnout LEDžárovku není ideální.
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16487    
Kabel kostry se tam nedával,mžouralo to vesměs kvůli slabýmu rotoru zapalování. Bacha mě žárovka 6V/15W vepředu praskala (vzadu 6V/5w) Uvidíš.
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 6:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16486    
pokud tam mas předpisovou žarovku tak me napadlo špatná kostra ....fikus svítil tolik že při vitočenem plynu bouchla ...ta parabola to neovlivnovala tolik ..... ale žrezle připojení na hmotu dělalo že to mžouralo......rozdělěj to a vše osmirkuj...popřípadě kolikrad i někdo kabel kostry urval a kostřilo to kudy se dalo.......
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou tam máš žárovku? Vape má výkon 20W, takže tam musíš mít žárovku 6V/15W + 5W zadní žárovka. Pokud máš vepředu 25W žárovku, tak je jasný, že ti nebude svítit naplno. Pak má ještě hodně velký vliv na svícení stav paraboly. Pokud není odrazová vrstva v pořádku, tak to nikdy svítit nebude :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Obávám se, že taková LED žárovka se nevyrábí..
 
 
Datum: 29. listopadu 2013 7:27
 
<  25  26  27  28  29  30  31  32  33  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 22:31:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu