Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16681
 Zdravím, mám Jawu 20 a svítí mi na ni přední světlo velice slabě, při volnoběhu skoro vůbec, jako kdyby tam šel malý proud. Žárovku tam mám 15W, zkoušel jsem taky 25W, ale s tou to svítí ještě hůř. Nevíte někdo kde může být chyba? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 20:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Jo nějakej zákon na to určitě je,ale kdo z vás to zkusil dát dál od rotoru?jednou mi fichtl házel strašně malinkou jiskru,celý odpoledne jsem se v tom doubal a pak jsem tam nějak vrazil cívku(docela daleko od rotoru) a hle jiskra jak prase,když jsem jí dal blíž (asi na tlouštku PET lahve) - jiskra mizerná.Tak jsem to samé zkusil se světelnýma cívkama a ono to najednou začlo svítit.Jak je to možný????to je to samý jako když u mýho Fáčka startuju se slabší baterkou,motor sice točí dobře ale motor naskočí až když pustím klíček (startér přestane odebírat proud)jak je to možný když na jiskru potřebuju nula nula nic???Chongu věřím že elektrice rozumíš,přiznám se že já moc ne,ale tohle mě opravdu fungovalo.
Datum: 14. ledna 2014 20:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To Jiri-cz: hezká příhoda  já si to pamatuju jako malej kluk ty kok.ty PSVB, otec na ně vždycky řval z auta sprostý urážky a ignoroval je... byly to takový chudáci zamindrákovaný... dneska pro ně zařídili městskou polici
Datum: 14. ledna 2014 17:15
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Tak jsem si vzpomněl, jak v roce 1976 mě zastavil na jawa 20 PS VB ( pomocník veřejné bezpečnosti) a řekl vypněte motor a rožnite světlo a když se nerosvítilo tak prohlásil doufám ,že funguje aspoň brzdové světlo. To bylo něco pro mě. Tak jsem prohlásil. A blinkry nevyzkoušíme? Mě bylo 16 a tomu pomocníkovi asi 40. Situaci uklidnil policajt který kontroloval osobní auto. Ale pokuta za drzost mě neminula. Pokuta byla asi 20 kč. Ale za tyto peníze byl smažené sýr a 7 piv.
Datum: 14. ledna 2014 14:04
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Novou světelnou cívku a tu starou si zatím schové. Špatně ukostřené, slabá žárovka, dráty probíji třeba do kostry nebo staré poškozené dráty, patka špatně dolíhá na žárovku, zaoxidované kontakty. Víc už mě nenapadá. Čau
Datum: 14. ledna 2014 13:45
Jméno: Chong
IP: uživatel16701
 podezřívám péro že je to záměrnej škodič. Není to poprvé co ho vidím radit blbě... Říkám si jakou jeho rada asi má logiku... pokud dojde k lepší vazbě světelné cívky oddálením od rotoru, mělo by podle pérovy logiky dojít k lepší vazbě čím víc se bude vzdalovat od rotoru. takže bacha, kdybys to dal na metr daleko aby tě to nespálilo na uhel
Datum: 14. ledna 2014 7:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 péro, on chce, aby mu to svítilo víc a né aby to přestalo svítit! Toš tak.
Datum: 13. ledna 2014 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zkus povolit cívky na statoru a dej je dál od rotoru
Datum: 13. ledna 2014 20:04
Jméno: Standa
IP: uživatel6929
 Buď už je to unavený a nebo sis koupil levnou šmejdskou žárovku.....
Datum: 13. ledna 2014 18:59
Jméno: Tedy
IP: uživatel9772
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 18:37
Jméno: Joe
IP: uživatel16168
 čus hoši, neměl by tady někdo el. schéma na babettu 215 (jednorychlostní 210) která nemá indukčku a má tu krabičku, do který se rovnou zapojí jiskrovod ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 22:38
Jméno: Joe
IP: uživatel16168
 dík čégo
Datum: 12. ledna 2014 22:38
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 http://rm9948ml.rajce.idnes.cz/Nova_slozka/#el._215.jpg
Datum: 12. ledna 2014 18:48
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau draci mám problém se svojí kývačkou, nastartuju a když to chci zdechnout vytáhnu klíček a jede dál, vypnu okruh přes baterku a jede to dál. Brácha má ten samý problém ale jak odpojí baterku tak to zdechne. Nevíte náhodou čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2014 23:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Buď chyba v elektrice (dynamo uživí zapalko i při odpojené baterce), nebo otřep na těsnění způsobující zamozápaly, ze zážehového motoru se vlastně pak stane vznětový  Tu druhou varintu zjistíš, když vytáhneš fajfku ze svíčky a motor si bude bublat dál... ale bacha, při vytahování lze lehce dostat nakopáno vysokým napětím
Datum: 11. ledna 2014 23:10
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 ne musí se to startovat s klíčkem
Datum: 11. ledna 2014 19:50
 Ahoj. Podle mě je chyba v zapojení. Jde to nakopnout i bez klíčku?
Datum: 11. ledna 2014 19:30
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16687
 Zdravím Vás, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte proč mi u mé Jawa 20 každý rok odchází svíčky. Vždy po zimě nelze nakoupnout a je slabá jiskra, ale když svíčku vyměním tak hned jede. Používám svíčky Brisk N15C. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 16:18
 JAWA_ceZetak ®: já taky, v autě  , vlastně ne,, i tam maj výměnnej interval, jestli si nenecháš pro korunu vrtat koleno, tak každý jaro vyměň motorce převoďák a svíčku automaticky,, hned tě bude mít radši
Datum: 12. ledna 2014 16:18
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , vždicky seberu nějakou svíčku co je spadlá za skříní a na tu jezdím ještě 2 roky...zkoušel jsi jí na jaře vyčistit?nebo jsi hned dával novou
Datum: 11. ledna 2014 17:03
 co to meleš martine? já mám v motoru svíčku už 10 let a pořád jezdí
Datum: 11. ledna 2014 16:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16688
 take tuším zakletost znaky brisk skus sehnad pal n 7 byt už zaniklá značka je taková blbuvzdorná
Datum: 11. ledna 2014 10:00
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Dachlíci prostě žerou svíčky, jedna za rok ještě jde
Datum: 11. ledna 2014 8:33
 Zdravím draci, potřebuji jen takový info pro ujištění...Je rotor zapalování stejný u Stadiona S22 a Jawetty? Asi jo že- jen se ujišťuji. A ještě prosím- mohl by mi někdo popsat, jak funguje originál vypínač- potažmo přepínač světel práve na S22? Mám jeden takový dost dobity, co byl na stroji a rád bych ho zkusil nějakým způsobem opravit (chybí ten jeden plast na přepínání navrchu a pak je něco potentěno i vevnitř, tak to nemůžu identifikovat, jak fungoval. Jakým pohybem se zapnuly světla (tím bočním přepínačem?) a jak se troubilo? tím přepínačem co měl pružinku- ten ze předu? a tento přpínač se díky té pružince vracel z toho troubení nebo jak? Prosím opravdu nevím jak to zapojit, ani kolik drátů tam bylo, pač podle schématu nepoznám, jak to celý bylo kostřený- podle mě šli bužírkou 4 dráty, ale jak říkám, nevím jak šla kostra.. díky moc za popis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 23:14
 Super díky moc kolečko. Super popis, ostatně tvoje rady mají vždycky hlavu a patu  .
Datum: 10. ledna 2014 23:14
 Rotory stejný. 4 dráty do přepínače. Na tu boční páčku vedly tři dráty. Jeden od cívky, ten vedl na prostřední kontakt, a na horní a dolní kontakt vedly dráty od potkávacího a dálkového vlákna žárovky. Poslední drát je od bzučáku, akorát si teď nevybavuju kam se ta páčka posouvá...ale přímo tou páčkou se to ukostřuje.
Datum: 10. ledna 2014 23:04
Jméno: honza
IP: uživatel5103
 zdar, chci se zeptat mám doma dost cívek z pio zápalka potřeboval bych vědět jak rozeznám cívku která je na sětla a která je na jiskru mám jich dost a nějaké mají silný drát a nějaké jsou zas o trochu nišší napadlo mě je změřit ale nevim kolik maj mít díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 13:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 v podstatě ano.
Datum: 10. ledna 2014 13:12
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a když už se to řeší, ty dvě velký světelný cívky u 30W magneta, co jsou zapojený v serii, jsou stejný nebo ne?
Datum: 10. ledna 2014 12:21
 cívky jsou malé a velké... taková maličká je pro napájení zadního světla pro 20W zapalování... a u velké cívky má tak která má slabší drát tak je zapalovací a se silným drátem je světelná
Datum: 09. ledna 2014 21:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 myslim že zapalovací má slabší drát než světelné.
Datum: 09. ledna 2014 19:42
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16681
 Zdravím, jaká svíčka je nejlepší pro Jawu 20? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 13:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 nejlepší svíčka do fichtla je zapalovací, případně než se člověk zeptá na věc o které se tu mluvilo 1000000x tak třeba zkusit tlačítko hledaní
Datum: 09. ledna 2014 13:15
 klasika brisk N 15C
Datum: 09. ledna 2014 11:01
 Zdravím draci, přes zimu bych se rád pustil do úpravy zapalování na pinckovi a to konkrétně takové, že bych ho vyměnin za zápalko z motorovky. Přátelé, proto vás prosím o radu, kdo s tím máte zkušenosti. Foto uvítám. Díky moc za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 20:26
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Ahoj, mám dotaz ohledně motoru na skůtra 175 s dynamostartérem. Předesílám, že nejsem líný hledat informace, ale spíše se mi jedná o to, že se někde dosti liší, takže bych je potřeboval upřesnit. Mazání poměrem 1:20??, předstih 3,5 - 3,8mm, odtrh 0,35, bohatost 1/4 otáčky, vzdálenost elektrod na svíčce 0,7 mm. Jen prosím ještě o sdělení, jakou používáte svíčku. Předem díky všem a hodně šťastných km v novém roce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2014 10:40
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Jo dík u 250 bylo 1a1/2
Datum: 05. ledna 2014 10:40
 1/4 je doporučována pro záběh motoru, pak cca 3/4...
Datum: 05. ledna 2014 9:53
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Chlapi není 1/4 otačky malo nema byt 1a1/4otačky na bohatost , nevím aby mě zas JAWAcezetak nenapad že jsem odbornik
Datum: 05. ledna 2014 9:33
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Hodnoty v pohodě, mazání 1ku30. V roce 1980 jsem měl málo oleje tak jsem namíchal 1 ku 50 a přidřel jsem motor. Jen pro zajímavost v roce 1977 jsem ho koupil za 200kč. ČZ 175/502 mám ho do dneškarnbohužel odhlášeného a rozdělaného. Jezdil na různé svíčky.
Datum: 05. ledna 2014 8:12
 Hodnoty sedí, akorát oleje dávam méně, 1:33. A svíča Brisk N15C.
Datum: 04. ledna 2014 17:59
Jméno: mirk
IP: uživatel16653
 Zdar draci, chci postavit nějaký zdroj napětí nejlíp 12V nebo zárověň i 6V do dílny, na zkoušení, když něco spravuji na mašinách nebo když je potřeba nějaká žárovka nebo něco zkusit, případně bych s tím napájel i gril na 12V...prostě takový univerzál. Nevím kolik by to mělo dávat proudu, stačilo by asi 5A, nevím...zajímá mě jak by to chtělo udělat, aby to bylo trochu na úrovni, trafo, usměrňovač a co dál...? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2014 0:08
Jméno: combust
IP: uživatel16656
 Jj, souhlasím s tím co píše hh. Akorát jestliže by to mělo nahrazovat autobaterii tak to chce napětí cca 13,5V/6,7V a aspoň těch 5A s možností krátkodobě jít i na víc. Rozhodně bych nebastlil ten impulzák, je jednoduchej (ideál na konst. zátěž) ale účinnost (mimo plnou zátěž) a odezva na změnu zatížení nebude nijak oslnivá a to že je malej a lehkej trochu pozbývá na významu u "stacionárního" zařízení do dílny. Použil bych tráfko 230/12V, 70-100VA (taky podle potřeb toho grilu), můstek (10-20A s chladičem), kondíky (žádný náročný audiozařízení to živit nebude tak bude stačit 10mf). To jsou v podstatě základní obvody těch jednoduchých nabíječek. Pak nějakej jednoduchej nastavitelnej stabilizátor napětí s omezením max. proudu. Omezení proudu nastavit podle regulačního prvku ve stabilizaci (chlazení dimenzovat tak aby to dlouhodobě zvládlo okolo těch 5A). Každopádně na panel dva měřáky U (do 20V), I (do 15A) a přístupnou pojistku 10A (viditelnou a v obvodu před měřáky). Když už by bylo žádoucí minimalizovat ztráty tak by se ten regulátor dal udělat impulzní. Já mám něco podobnýho realizovanýho ze starýho tráfka 220/24 200VA, odmotal jsem pár závitů a doplnil pár těch obvodů co jsem psal výše, reps. mám z toho udělanou nabíječku a "hokuspokus zdroj".
Datum: 04. ledna 2014 0:08
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ujasni si jestli chceš zdroj stabilizovanej nebo ne, pro tebou popsané použití bohatě stačí to trafo a usměrňovač (případně doplněnej nekolika kondenzátorama pro vyhlazení). Jednoznačně doporučim kolečkem zmíněnou autonabiječku, ale musí to bejt ta jednoduchá transformátorová (novější spínaný, případně i řízený mikroprocesorem jsou vhodný akorád na nabijení zdravejch baterek). 5 a 12V se dá snadno vytáhnout i z počítačovýho napájecího zdroje, ale tam je pro větší proudy nutný podobnym výkonem zatížit i druhou větev (např pro odběr 5A z 5V větve připojit ještě cca 20W žárovku na 12V větev), jinak se rozhodí stabilizace a zdroj by mohl vypínat kvůli podpěťový ochraně..
Datum: 03. ledna 2014 22:39
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 03. ledna 2014 18:58
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No, někomu možná jde o to, že si doma něco bastlí, bavit se tou výrobou, než jít do obchodu a něco koupit.. Asi by to chtělo schéma nějakého jednoduchého DC zdroje. Základem by mohlo být trafo s vývody 7 a 13 V. Z toho by se už něco dalo vytvořit..
Datum: 03. ledna 2014 18:54
 Jestli můžu poradit jiný řešení, tak si kup nabíječku na autobaterie. Stojí to pár stovek a je to 100% funkční, nemusíš nic vymejšlet nebo shánět. Na zkoušení atd jí používam též.
Datum: 03. ledna 2014 18:47
Jméno: roman66671
IP: uživatel15226
 Zdar Draci koupil jsem ČZ 150c a nevím jak zhasnout motor. Tlačítko na víku není a řeším jak to udělat a nic mě nenapadá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 20:33
 bud druhej motor a nebo aspon dekl k zapalování co tam má být
Datum: 30. prosince 2013 20:33
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel5324
 A proč tam bastlit něco, co tam nepatří?
Datum: 30. prosince 2013 11:27
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Od indukčky si udělej drát na kostru a na ten drát dej vypínač.
Datum: 30. prosince 2013 10:09
Jméno: jawarmaniak
IP: uživatel5324
 Máš víko z mezitypa, ne z céčka. S tím nic nevymyslíš. Zbytek motoru je céčko? Nejsou totiž záměnný.
Datum: 30. prosince 2013 9:17
 Babeta 134 dobře zapojená už jede se světlama. Když jede z kopce 50 kmh no spíš když se hodně zatížií . Potom babeta nechce jet se světlama . Co je špatnýho ? indučkča ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko říct , jak už jsem ti jednou psal tak světelnej okruh nesmí mít nic společnýho se zapalovacím tzn že se to někde kope přes sebe,co třeba ta černá krabička tuším se 4 vývody?nebo je někde upadlej drátek v zapalování a hapruje
Datum: 29. prosince 2013 22:33
 Ahojte jel jsem se projet na Babete 134 . Večer takže tma jak v prdeli. Jel jsem z dlouhého kopce a vypinal jsem motor aby to chvily ten motor jen benzin zchladil a nezadřel. jenze potom začal motor vynechávat a pod kopcem jsem skončil. motorku jsem rozltlačoval a nekdy trochu vystrelila a nic .potom me napadlo vypnout svetla .a babeta na prvni nakopnuti nastartovala a jela . bez světel a bez řidičáku jsem dojel domů. takže fakt super. není možný že jsem spálil cívku nebo něco. když motor jede a zapnu světla motor chcipne a jak se jeste dotaci tak se obe svetla roznou
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 někde máš něco špatně zapojené , světelný okruh nemůže být spojený se zapalovacím
Datum: 29. prosince 2013 0:51
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:21
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16636
 PIONÝRÁK -> Díky, momentálně je po GO a taky jsem ho trochu leštil 
KOLEECKO -> Díky moc za radu, ušetřil si mi tím spoustu času! Je to přesně tak, jak si říkal.
Datum: 30. prosince 2013 13:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 pěkně vypucovaný motor a hodně slušné zápalko
Datum: 27. prosince 2013 22:21
 Dám vědět!  mezi těma plechama a tím vzducháčem je takovej malej plíšek. Myslím, si, že se to o něj nějakým způsobem opře. Nějak jsem ho tam přidělal, ale jestli správně to už je ta druhá otázka! Všechno tam sedí, jen mi přijde, že ten vzduchovej filtr je tam moc volně. Vlastně ho dole drží jen ta guma, která je připojena na karbec.
Datum: 27. prosince 2013 11:58
 Pak napiš jestli to tak bylo, snad jo  Rád bych poradil i s uchycenim filtrboxu, ale bohužel si to nepamatuju a kejvačku jsem nedávno někomu půjčil, takže se ani nemůžu podívat.
Datum: 27. prosince 2013 11:52
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Díky moc!
Datum: 27. prosince 2013 11:51
Datum: 27. prosince 2013 11:44
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Nezlob sem Teď budu vypadat asi jako blbec, ale mohl by jsi mi to říct trochu více "laicky" ?
Datum: 27. prosince 2013 11:32
 A ještě doplnim. Tenhle svazek, pokud se nepletu, tak se musí provléknout takovou dírou v karteru. Je to jakoby u horního šroubu zadního úchytu.
Datum: 27. prosince 2013 10:42
 Nejspíš je to drát, který vede na kontaktnici neutrálu. Přijde zapojit za vačku poloautomatu.
Datum: 27. prosince 2013 10:37
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 ROMET tady sou fotk k vcerejsimu dotazu https://www.facebook.com/ElinQy.Misha.Tesarik/media_set?set=a.10200413681705098.1073741832.1847668088&type=3 mam k nemu novy lanka lamely kohoutek a zapalovaci civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 14:58
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 uz by to melo fungovat
Datum: 27. prosince 2013 14:58
 čau, i když jsem ti neodpovídal, tak mě to také zajímalo jak vypadá a nevím jestli to dělá jenom mě, ale fotky rometa mi to nezobrazuje- kdyžtak aby jsi to nastavil jako veřejné (jestli to tedy není jenom pro zasvěcené)
Datum: 27. prosince 2013 13:19
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 https://www.facebook.com/ElinQy.Misha.Tesarik/media_set?set=a.10200413681705098.1073741832.1847668088&type=3
Datum: 27. prosince 2013 9:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Hoj draci, nemá někdo na svém autě něco jako GSM lokátor nebo něco co lze pomocí počítače nebo mobilu sledovat? Například, když mně někdo ukradne auto (motocykl) dohledám jeho polohu. Na stránkách flajzar, gme,.. jsem nenašel nic vhodného... Pokud někdo poradí.. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 17:37
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 správnej zloděj nechá auto ,,uzrát,, na parkovišti
Datum: 27. prosince 2013 17:37
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Nemůžou vědět kam se to schovává. když si vymyslím svou skrýš ne?
Datum: 27. prosince 2013 16:05
Jméno: combust
IP: uživatel15079
 Kolega z práce má něco takovýho v ochcávce, myslím že sherlog, už dvakrát mu to ukradli a díky tomu alarmu se to našlo. Přes mobil je nejdostupnější asi jablotron ale kvůlivá použití gsm a gprs to bude horší (podzemní garáž a je vymalováno). Hliníková fólie je mýtus, vytvoření faradayovy klece je krapet náročnější (minimálně ocelovej kontejner).
Datum: 27. prosince 2013 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel16614
 Mobil pod sedačku. Ovšem dnes jsou všechny zabezpečení slabý,maj odrušený úkryty či kamiony vystlaný hliníkovou folií a navíc ti co v tom dělaj dlouho tak jdou rovnou po GPS a GSM vysílačích a vědi kam se to schovává. Jediný řešení je garáž na zahradě,vysokej plot a velkej zlej pes.
Datum: 27. prosince 2013 6:21
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau chci se zeptat chci si zapojit svetla 1 kabilkem musim to natahnou od svet. civkz primo na zarovku, a ukostrit,nebo po ceste to musim zapijit jeste na inducku dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 23:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16606
 z civky rovnou do žárovky indučka je jen zdroj jiskry...... světla mají vždy samostatný okruh....
Datum: 25. prosince 2013 23:30
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 21:01
 to nepujde,,, ale muzu splasit primo vape delany na 513 jen je cena jinde,,,ale tohle tam nejde,sesa
Datum: 25. prosince 2013 21:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jj, fichtlí VAPE (se svět. cívkama se mi rozteklo), 2 roky šlapalo bez chlazení v motoru, co točil do 10 000ot/min. Pak přišel ostřejší válec, udělalo se chlazení, vyhodil boční dekl a VAPE ukáplo.
Datum: 25. prosince 2013 20:26
Jméno: pepa
IP: uživatel15970
 ja se bojím že klasickoe vpe fík motorka na zetce mužeš utočit povedlo se to na jwm maniji bakounovi na fichlu a par klukum na vlkých jawach se roztrh rotor..... chce to to líp vivážene a s lechkým rotorem maj ho na strankach za 3800 ..jen ten kužel se tam mustí namastit
Datum: 25. prosince 2013 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel14769
 Možná by tam mohlo jít Vape co je na fichtla,stator by se měl dát chytit nějak jako motoplat a rotor nějak dopasovat a nebo to co píše Pepa.
Datum: 25. prosince 2013 11:00
Jméno: pepa
IP: uživatel16599
 nikoliv napiš přímo do vape...poradí ti ale myslím že delali univerzalní sadu bez vývodu bez světel do 10 000 ot. bohužel ta sada nemá v rotoru obroben kužel kliky ..je tto univerzal sada musí se doodrobit ..anebo napsat do vape a třeba si to vemou na triko a neco najdou..eště mám za to že tvoje čz měla 2 provedení čepu kliky ak poor at koupíš dobře
Datum: 25. prosince 2013 10:49
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Ahoj máte někdo zkušenosti se zapalkem z pincka nebo pařeza na 250 ? Už si stím dva víkendy hraju a porád to nejede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 17:06
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Dal sem jinej přerušovač, poladil a už to jede  konečně  i na nakopnutí sice za tepla to chce švih ale chytne
Datum: 26. prosince 2013 17:06
Jméno: combust
IP: uživatel16607
 no jestli tam máš magneto z 21ky tak bys měl použít indučku a vačku z 21ky, takhle to vypadá na slabou jiskru a nebo špatnou svíčku, kdy to přestalo dávat jiskru?
Datum: 26. prosince 2013 16:19
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Indučky sem nakonec otestoval na pařezu kterej je OK, ale ted je problím 250 mi se zapalovaním z 21, prestala dávat jisku mám tam bakelitovou inducku která na parezu jiskru dávala, nejakej proud z zapalovací cívky taky jde proti kostre to jiskři ale na svička ne a ne jiskra...
Datum: 26. prosince 2013 15:34
Jméno: combust
IP: uživatel15669
 nejjednodušší a nejspolehlivější je použít nějakej coiltester s nastavitelným jiskřištěm, ovšem pochybuju že to máš po ruce takže nejsnazší je jí zapojit na stroji kde je jistota že všechny zbejvající části zapalování fungujou jak maj a nastartovat
Datum: 26. prosince 2013 15:06
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Nevíte jak jednoduše otestovat indučku jestli je dobrá ?
Datum: 26. prosince 2013 8:07
Jméno: combust
IP: uživatel16600
 Ono to sice bude házet jiskru s libovolnou indukční cívkou ale decentní háček je v tom že to nebude ideální (prostě to bude dávat slabší jiskru buď v malejch nebo vysokejch otáčkách). A co se týče zkoušení tohodle zapalování s baterií tak na polaritě nezáleží.
Datum: 26. prosince 2013 0:40
Jméno: f
IP: uživatel15423
 + kostra - kladívko, nezapínej klíč..
Datum: 25. prosince 2013 22:39
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Konečně me to chytlo ale je spatnej predstih tak to musím doladit ale kdyz sem do zkousel naposlet tak z ničeho nic přestalo házet jiskru asi indučka odešla... , kdyz to budou zkouset pres baterku kam napojím + z baterky ?
Datum: 25. prosince 2013 22:10
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No měřit indukčnost není třeba, to zapalování udělá jiskru i přes cívku z jakýhokoliv 6V motocyklu... Doporučuji vyzkoušet zapalování se zapojením baterie na kostru a kladívku. Nemusíš štuchat a na místě si vyzkoušíš jiskru i start...
Datum: 25. prosince 2013 21:43
Jméno: combust
IP: uživatel16600
 buď měřákem co to umí, nebo třeba přes měření střídavýho napětí a proudu v obvodu s rezistorem v sérii
Datum: 25. prosince 2013 18:49
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Jak změřím indukčnost ?
Datum: 25. prosince 2013 15:42
Jméno: combust
IP: uživatel16600
 malá, černá, indukčnost mezi 1 a 15 okolo 6.2mH, poměr mezi vinutími cca 1:50
Datum: 25. prosince 2013 14:42
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Jak poznám indučku z pařeza ?
Datum: 25. prosince 2013 11:40
Jméno: combust
IP: uživatel16594
 musí se použít vačka a indukční cívka z pařeza, poloha kladívka vůči statoru musí zůstat jako u pařeza (origo je to nastavený z fabriky, tzn stejně jako u pincka se musí při nastavování volnoběhu hejbat celým statorem), hodnoty odtrhu z pincka, předstihu z 250 a popravdě 250 potřebuje výkonější zápalko než je z pionýra takže nějak to pojede ale bude to horší než originál
Datum: 24. prosince 2013 22:43
 Jestli jde nastavit předstih v rozumnym rozsahu tak netřeba měnit vačku. Hodnoty pochopitelně nastavovat takové, jaké jsou předepsány pro 250.
Datum: 24. prosince 2013 22:05
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 NN protože to mám nastavený od oka, takže tam mám dát vačku z 250 a nastavit to pro 250 predstih a odtrh ?
Datum: 24. prosince 2013 21:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16592
 ano jiný je zdroj proudu ale ovladaní jiskry musí být pro daný motro tj motorka.schválně dokážeš říct kolik maš předstih?
Datum: 24. prosince 2013 17:44
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Ani pri roztlačení neškytne z vejfuku teče benzín ale svícka ve válci směs ne a ne zapálit.
Datum: 24. prosince 2013 17:15
Jméno: Lukáš Václavek
IP: uživatel16590
 Jiska jde ale nejde nastartovat a vacku jakou teda ? z 250 ?
Datum: 24. prosince 2013 17:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
 ešte sem se setkal se zajímavým neduhem u jednoho pána byl zvyklí motrku nakopavat jen tak ledabile proste je kratce zabrat pákou aby nekopla...to mužeš delat u dynama ktere dava kvalitnejší jiskru z baterie ..u motrky s fíkem altíkem na to musíši skočit a pořadně našlapat ..motorka ma jiný poměr nakopavačky spíš do síly ...ale jen okrajově sem se setkal že duchotce si tak vždy mašinu ulil...
Datum: 24. prosince 2013 17:03
Jméno: pepa
IP: uživatel16591
 co ti nejde jiskra nebo nastartovat...a samohřejmně musíš zaměnit vačku z motorky ne to tam cpat s vačkou z pioníra..... nasavíš odtrh 04mm a donutíš kladívka otvírat 3mm před horní uvratí......
Datum: 24. prosince 2013 16:59
|



|