Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Houba
IP: uživatel16771
 Čaute draci. poradíte mi prosím někdo jak vyzkoušet indukční cívku jestli je funkční ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 23:19
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jde to i mimo motorku, stačí k tomu 6V baterka a pár drátků. Postup je následovný: jedna svorka cívky se připojí na jeden pól baterky, druhá svorka na druhej pól baterky (na polaritě nezáleží), do VN kabelu pak strčíš kus odizolovanýho drátu (hřebík, špendlík) a VN kabel ohneš tak, aby ten hřebík byl cca 1-2mm od jedný ze svorek cívky, opět je jedno který. Když teď budeš připojovat a odpojovat baterku, mezi koncem VN kabelu (hřebíkem) a svorkou bude lítat jiskra.. je to v podstatě stejný zapojení jak v motorce, jen přerušovač (kladívko) supluješ připojováním a odpojováním baterky..
Datum: 10. února 2014 23:19
Jméno: Houba
IP: uživatel16771
 Díky moc
Datum: 09. února 2014 14:49
 Čus. Nejrychlejší je jí vyzkoušet na jiném, zaručeně funkčním stroji. Jinak jde to i proměřit, návod je mimo jiné uveden v knize "Údržba, opravy a seřizování motocyklů Jawa " od Jiřího Dočkala.
Datum: 09. února 2014 13:51
 Ahoj, přestala mi dobíjet Jawa/ČZ 175/356. Tak jsem vyměnil uhlíky, nepomohlo. Koupil jsem novej kondenzátor, s tim to ani neházelo. Relé je tam maximálně 2 roky, to elektronický stříbrný. Baterka je taky tak 2 roky stará. Žádnej upadlej drát nebo tak něco jsem nenašel. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:29
 Joo a když jsem to měl nastartovaný tak jsem odpojil baterku a okamžitě to chcíplo (nezávisle na otáčkcáh). Takže je to asi jasný.
Datum: 11. února 2014 15:29
 Tak jsem našel na netu pořádný schéma, v podstatě jsem to měl dobře zapojený, jenom jsem vyhodil ten odpor, očistil jsem drážky komutátoru, nastartoval a pořád stejný...když to měřim na svorce D a kostře tak to lítá z + do - a místo voltu to ukazuje v minivoltech..takže to bude chtít jiný dynamo.
Datum: 11. února 2014 15:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16794
 pokud maš jednocívkove rele tak ano dynamo d je asi v prd.tuším že ti to místo 7voltu dava 3 jine dynamo a rele nechat zatím ps vlaste s elektonickým rele odpor odpojit ne??? podívej se do schematu
Datum: 10. února 2014 21:24
 Tak jsem to připojil jak píšeš a ukazuje to záporných 3.15 mV...nechápu..  A na baterce to ukazuje kolem 3.30 V při nastartovanym motoru. A jak jdou dráty ze zapálka tak tam mám 4 - 2x budící cívky, 1x uhlík, 1x cívka s odporem...Musí tam ta cívka s tim odporem být? Děkuji
Datum: 10. února 2014 17:30
 Díky, vyzkouším..
Datum: 09. února 2014 18:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16790
 nakopni mašinu a připoj ho jak ti jde silnej kkabel na rele proti kostře jestli otáčkách davá pod 7 volt je dynamo ko jestli to do rele jde je rele ko
Datum: 09. února 2014 17:32
 Jo a když teda bych měl ten multimetr, jak teda například proměřím ten rotor? (kam připojim ty elektrody?) Sorry, že se tak blbě ptám, ale nikdy jsem s tim nedělal..
Datum: 09. února 2014 10:11
 OK tak díky moc za reakce...já si teda pořídim multimetr..
Datum: 08. února 2014 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i s nedobrym dynamem to jezdí, ale nedobijí... jinak s timhle regulátorem zkušenosti nemám, ale slyšel jsem, že odchází celkem často... já dával AEV Kroměříž, přesnej typ teď nevim... každopádně bez blbýho multimetru toho ani moc nevyřešíš, respektive můžeš měnit díly pokus/omyl... já jsem se sral s nastavením původního regulátoru a furt nic, nakonec jsem vyměnil za aev a furt nic! až potom jsem šel po dynamu a to byla ta chyba... rotor KO
Datum: 08. února 2014 21:43
 A jaká je životnost toho relé? Já bych za něj nerad vyhodil 4 kila zbytečně.
Datum: 08. února 2014 21:06
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Jako první si měl zkusit vyměnit relé!Doví jestli ti neshořelo.
Datum: 08. února 2014 20:52
 Když napíšeš do googlu relé 6v a dáš obrázky, tak je to to první. Jinak tu motorku normálně nastartuju, jen nedobíjí. To by mělo být dynamo v pohodě nebo ne? I kdyby ne stejně nevim jak to prověřit ani nemám čim.
Datum: 08. února 2014 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prvně zkontroluj vůbec funkčnost dymana! hlavně proměř rotor, mě to tahle vypeklo na 350... jinak ten regulátor je AEV?
Datum: 08. února 2014 17:54
Jméno: JAWA
IP: uživatel16771
 čeuvec lidi potřebuji radu mám jawu21 a když dám prst do fajfky zkusím nastartovat tak mě to kope jen málo a když se dotknu druhou rukou třeba řidítek tak dotanu velkej kopanec,neví co stím je? potřebuji aby fajfka dávala větší ránu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2014 21:33
 tak se za jízdy drž řídítek a bude to  DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Datum: 08. února 2014 21:33
Jméno: JAWA
IP: uživatel16771
 ale já potřebuji aby fajfka kopala hodně jinak to nenastartuji čím to je ?
Datum: 08. února 2014 18:34
 kope tě to málo, páč neni spojenej okruh... čistě teoreticky pokud si sahneš na fázi a nebudeš se NIJAK dotýkat ničeho jiného (ani země) tak ránu taky nedostaneš (NEzkoušej to  )... když dáš ruku na řidítka, tak je automatické že ránu dostaneš vetší, páč projde výboj skrz tebe na kostru. JU?
Datum: 08. února 2014 15:09
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdaravím. jak co nejsnadnj zapojit elektryku u jawa 20 mam 30W zapalko a 8V inducku.Potřebuji jen aby to jelo a chcípak. diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2014 18:37
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok diky
Datum: 10. února 2014 18:37
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Dej z kladívka do indučky na 15, 1 dej na kostru z 15 v indučce tam napojíš druhej drát a ten když se dotkne kosty tak to zhebne
Datum: 10. února 2014 14:38
Jméno: jjjj
IP: uživatel14930
 aby to jelo staci kdyz das na kladivka takto kabely  as na sroubek odrusovac pak nasadis na kovadlinku das dalsi odrusovat pak das treba kondik startovaci civku a pak das kabilek ktery ti povede k inducke a poradne to dotahnes ,pridelas ten kabilek na 15 na inducku a jak mas na inducce 1 tak tu pridelas na kostru , a chcipak muzes odelat tak ze rozpojis kabilek ktery to vede od kladivek k indicce a das tam vypinas ten si pak dej na kapotku nebo na riditka to uz je jedno  odle tohodle navodu ti to vsechno bude fungovat
Datum: 08. února 2014 18:59
Jméno: Jawa21
IP: uživatel16771
 Zdravím draci potřeboval bych poradit jak zapojit indukční cívku potřebuju jen zkusit motor
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 23:00
Datum: 07. února 2014 23:00
Jméno: Jakub
IP: uživatel13387
 Zdar, mám takový problém s předním světlem na Jawa 20 (1976), skoro vůbec mi nesvítí, a když svítí tak velice slabě. Mám 30W zapalování a používám 15W žárovku, když jsem tam zkoušel dát 25W žárovku, tak to svítí ještě hůř. Napadlo mě, že může být špatná světelná cívka,, třeba vydává málo proudu, ale nejsem si jistý. Nevíte čím to může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2015 18:15
Jméno: libor
IP: uživatel12768
 už si to vyřešil s těmi světly ? mám stejný problém...domnívám se taky na rotor.
Datum: 25. března 2015 18:15
 Může to bejt i slabší magnet, po zesílení šajnuje jak blázen (prdne i 25W žárovka  Ještě se koukni zda tam máš magnet s označením 20 (s 05 jsou na 20W)
Datum: 06. února 2014 20:27
Jméno: Yuri
IP: uživatel16785
 na nezaťaženej cievke nameriaš a ešte keď tak z digitalným šialené hodnoty, najprv skús taký test že žiarovku napoj hneď pri cievke aby si vylúčil či nieje niekde kabelaž vadná a ked bude stale tak slabá tak hladaj chybu v cievkach možný je medzizavitový skrat a podobné veci
Datum: 06. února 2014 17:09
 Zduř nejsem odborník přes motorky ale učím se prvním rokem na elektrikáře silnoprouda takže stema voltama ti pomůžu vezmi si multimetr vindej žárovku a na kontakty připoj multimetr a podívej se kolik to dává voltů jestli to bude miň tak asi to bude ta cívka když to bude cajk tak pak nevim
Datum: 06. února 2014 15:31
Jméno: efwe
IP: uživatel12656
 Mate nekdo na 20 nebo 21 baterii ?  zajimalo by me kde ji mate umistenou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 12:13
Jméno: Standa
IP: uživatel16784
 Měl jsem gelovou bezúdržbovku s nějakýma 3,6Ah jen pro napájení CDI a čidla a měl jsem ji jen gumou chycenou k držákum na nářadí a nebo pak vraženou mezi spodní "prsa" a rám .... Ale nevim jaký kdo budete mít baterky.... já měl jen takový malý baterčičky ... první 12V/ cca 1,5Ah a druhou 12V/3,6Ah ... to byly prdítka ...
Datum: 06. února 2014 12:13
 no, pokud budeš mít normální olověnou baterku, tak tu pod nádrž dát nemžěš, páč jí nesmíš naklonit. Já sem tohle řešil taky a skončilo to tak, že jsemsi nechal udělat kastlík do revmaplechu... trochu to čouhá ven, ale jinam bych jí jen těžko narval.
Datum: 06. února 2014 10:38
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Datum: 05. února 2014 22:16
Jméno: efwe
IP: uživatel12656
 To bych si taky prave rad udelal..  pod brisko se nevejde ?  jak je prihradka na naradi..
Datum: 05. února 2014 21:46
 já nemám ale kámoš měl udělanou pod sedadlem, na krycím plechu v zadu si vyřízl díru a udělal si do toho takovou přihrádku z plechu, měl tam akorát provrtanou dírku na drát a v pohodě
Datum: 05. února 2014 21:38
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 ahoj nesetkal se někdo s problémem na jawa mustang -davá nepravidelnou jiskru na svičce jen se zapnutýma světlama ale nenaskoči ani na roztlačení pri prepnuti na motor bez světel nedá jiskru vůbec.Vše je nové od kabeláže po civky v zapálku,vypinače kladivka iizolace v něm a zapojené podle http://jawa23.blog.cz/0812/elektricke-schema-na-mustangoch a zdá se že už nevím děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2014 18:36
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 fu obrousil jsem nová!!!kladívka a už to chodí taky nejspíš fajfka nejde ani propípnout měřákem už jen seřídím a hurá
Datum: 07. února 2014 18:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 hele napadlo mě nemáš svíčku ,kabel,nebo fajfku špatnou u novejch svíček se sem tam třeba přihnou kontakty ? a zkoušel jsi jiskru na všechny 3 polohy u spínačky ?
Datum: 06. února 2014 21:34
Jméno: sjena
IP: uživatel16693
 Já už jsem úplně bezradny,dnes jsem otáčel kontakty na cívce a asi je to lepší ale neběhá to zapalování jsem rozebral už stokrát a ta spínačka se zdá zapojená správně a v tom zapálku je vše co jde vyměnit nové tady od sesy tak nevym skusim tu civku na přímo ale ty světla???mě to taky přijde zě si to nějak přicucává proud ze světel ale nepochopim páč kvůli tomu jsem dělal novou kabeláž podle toho schématu a celé se to shodovalo už tomu faakt nerozumim
Datum: 06. února 2014 16:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16784
 Vždy abych vyloučil chybu v zapojení,tak prvně zapalování oživím tím,že propojím jen zapalovací okruh (zapalovací pól,kladívka,kondik,indučka,kostra)...a pak zkusim jestli dává jiskru na ukostřenou svorku 15 nebo 1 (ono je to taky jak kdy - neumím vysvětlit) .... když tohle chodí,řeším "dráty" ... dokud tohle nechodí,tak je chyba dole ....
Datum: 06. února 2014 12:16
 A nemáš blbě zapojenou spínačku? Mě to přijde, jako kdybys to přes světla přikostřil..
Datum: 06. února 2014 11:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na netu kolujou zapojení, kde je ukostřený kontakt cívky 1, v originál manuálech má být ukostřená 15-ka. Můj mustang je na to háklivý, ukostřím 1-ku a nechce se to točit, obrátím a konečně to funguje.
Datum: 05. února 2014 21:32
Jméno: ..:Playboy:..
IP: uživatel16629
 Ahoj draci mam menší problém u pionýra 21 nesviti mi světla tak jak by měly a magneto je dobre a jak se to světlo šteluje aby mi to svitilo na cestu? Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2014 7:39
 Příručka.. Jestli nemáš, na netu jich je...
Datum: 05. února 2014 7:39
 cívky, žárovky, přechdové odpory, celkově zapojění.. hledej
Datum: 04. února 2014 21:16
Jméno: ..:playboy:..
IP: uživatel16629
 A co s těma světlama?
Datum: 04. února 2014 20:29
 Ahoj. Štelování světla je popsané v příručce.
Datum: 04. února 2014 19:07
Jméno: Ondra
IP: uživatel16775
 Čau lidi mám dotaz, šlo by dát zapalko z babety na pionýra popřípadně co musím upravit..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2014 19:35
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 co to zas vymyslis XD
Datum: 06. února 2014 19:35
Jméno: pepa
IP: uživatel16781
 ano jde ..trošku vychytat uložení statoru zapalka a umístění tiristoru
Datum: 05. února 2014 23:27
Jméno: Dominik Jawak
IP: uživatel16767
 Nazdar hele nedavno ksem nasel ze se ma na klakson u fichtla usmernovat napeti ne na jednom foru byla zminovana jakasi dioda a nevite nahodou jaka to je dioda presne ? Typ atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2014 10:17
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 koukni na klakson pokud je na nem napsano 6V tak tam tu diodu dej pokud 12V tak je dioda uz v klaksonu
Datum: 04. února 2014 10:17
 Scorpio: i ve schématu zapojení je nakreslená
Datum: 04. února 2014 0:00
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Jestli ona to nebude mrška dioda usměrňovací  . Flákni tam 1N4007
Datum: 03. února 2014 13:14
 Já bych tam nic nestrkal.. Zapoj to podle schématu..
Datum: 03. února 2014 12:54
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 zdarec,koupil jsem si stadiona S11 na renovaci.Je tam cívka,místo toho aby šel kabel na svíčku přímo ze zapalování a nehází mi to jiskru.Ze zapka vedou 3 drátky,jeden do světla(to svítí když tocím s motorem) a 2 na cívku,na oba dva kabeli jde šťáva ze zapalování,ale nejde to prostě na svíčku.Poraďte co s tím.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2014 12:47
Jméno: pepa
IP: uživatel16738
 jedna cívka je na svetla jedna cívka nabíjí přez kladívka kondít a ta cívka s nejtenším dratem na vinutí je idučka do ktere jdeproud z kondíku když kladivka rozepnou ona jak ta indučka odkryta a ne zalitá ešte v teple na motoru tak odchází.....musíš si sehnad stahovák rotoru na stadina rotor shanoud a pořídit si replikovou indučku...za mě takovou tu černou zalitou ale bouhužel o 200 dražší ta lacinější červená ma take odkryte vinutí a navíc sem musel ubrousit konce aby se vešla pod rotor....
co se tiče zapojení vn kabelu od svíčky ta indučka má takový ten vrut a jen ho do ní našroubuješ....a malí kablík daš na kladivka....
cenově 200 stahovák zapalka a 400 docela kvalitní černá idučka.....anebo vše ponechat pokut to jezdí jen bych dal na kabel od svetla original vipínač aby to vypínalo
Datum: 25. ledna 2014 12:47
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 24. ledna 2014 15:10
Jméno: Bugs
IP: uživatel15770
 Čau, to je moje video. Clonou myslíš co? Protože tam žádná clona neni. Je tam jen magnet rotující na vačce a na plošném spoji snímací cívka - vyndal jsem ji z 12V relátka které jsem našel v dílně.
Datum: 24. ledna 2014 15:10
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 cau draci mam dotaz jakou indukcni civku mam dat na jawu 23 6 nebo 8 voltovou popripade ktera je lepsi mam 20w zapalovani diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 16:09
Jméno: fanda
IP: uživatel16731
 Je to jedno, kdo má 6V dá 6, kdo 8 dá 8. Jezdí všichni
Datum: 23. ledna 2014 16:09
Jméno: KARLOS
IP: uživatel14122
 ano,jakou chceš tam můžeš dát...........
Datum: 23. ledna 2014 8:50
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 je to jedno bych řekl
Datum: 22. ledna 2014 22:23
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Hosi mel bych otazku.. na Jawe 250 je rotor pouze jako dynamo? nebo ma zapalovaci civku jako pincek ? Svetla atd jdou z baterky to chapu ale bere se i proud na zapaleni z baterky nebo to slouzi pouze jako dynamo na dobijeni ? A jeste jednu..chci na pincka dodelat baterii,jak se resi dobijeni tam ? Jestli jsem to dobre pochopil podle schematu tak se na svetelny civky daji usmernovace,spoji a + s - jdou na baterku a tim se dobiji ? + regulator ? nebo k cemu tam slouzi ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:24
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 No jako kdyz tak premyslim,zapalovani z babetty by bylo nejjednodusi a nejlevnejsi.. Ovsem nevis co to obnasi ? elektroinstalaci neresim,budu tahat a delat celou novou. Ale jeslti se tam vejde stator a magneto jestli sedi..
Datum: 23. ledna 2014 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel16730
 Ty propojený v serii jsou na prd. Chce to použít buďto světelný cívky 15w z 20w zápalka a nebo třeba zapalovací cívky,pak odletovat kostry a pak všechno poslat do graetzova můstku aby se to usměrnilo a pak spoji "+" a "-" až za můstkem...pak přes nějaký jednoduchý regulátor poslat do baterky a z baterky živíš vše... Tohle schéma je takový zmatený a navíc nechápu logiku,proč má klakson samostatnou cívku když ho skoro nepoužíváš a namísto toho by cívka mohla krmit silnější světlo vepředu... No nic... Ty stejně asi vymejšlíš něco úplně jinýho.... Podle mě to nejprimitivnější je použít tyristor z babety a nějaký indukční čidlo...funguje to samo,živí to zapalovací pól,nemusíš nic letovat a opravovat,když se něco vysere tak to zahodíš a koupíš to tu nový....
Datum: 23. ledna 2014 14:40
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 A meni se ty civky i u 30W zapalovani kde jsou spojeny ? Za to objasneni 250 dik..  prekopavam bezkontakt na pincka..
Datum: 22. ledna 2014 21:49
 Čau. Na kejvačkách je dynamo, které vyrábí proud. Z toho se živí všechno - světla, zapalování, dobíjení baterky...
Datum: 22. ledna 2014 20:44
Datum: 22. ledna 2014 20:32
 zdravim. mam takový problém s jiskrou u Jawy Mustangu. Když priložím kabel k valci tak vůbec nehodí , dotknu se rámu a jiskra jde . nedotknu se toho a zas nic.myslím že je někde chyba v ukostření . Potřebuju radu Díky ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2014 7:28
 Indukčka
Datum: 20. ledna 2014 7:28
 tak pohybej šroubkama co drží motor, jestli tam nemáš třeba barvu.. Nebo zkus natáhnout drát mezi válcem a rámem a uvidíš v čem je problém
Datum: 19. ledna 2014 21:01
Jméno: HaNo
IP: uživatel16718
 No skusím ještě jinou sehnat ale skoušel sem už jednu ale dík
Datum: 19. ledna 2014 20:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 to mi to taky dělalo byla to špatná indučka
Datum: 19. ledna 2014 14:58
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel16687
 Zdravím, mám Jawu 20 a před týdnem jsem ji nemohl vůbec nastartovat a tak jsem koupil novou svíčku Brisk N15C a seřídil jsem předstih a odtrh. Poté jezdila super, ale za týden jsem se chtěl zase projet, ale už zase nejde nastartovat (ani když to roztlačím). Když se podívám na svíčku tak je černá, ale jiskru háže dobrou. Nevíte někdo čím to může být? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2014 19:54
Jméno: maťas
IP: uživatel16456
 Čus myslím že problém bude v příliš bohaté směsi když je svíčka černá a mokrá
Datum: 21. ledna 2014 19:54
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Ještě bych zkusil znovu předstih mohl se ti pohnout nebo ošoupat pertinax na kladívku. Po té svíčce co psal Jirka.
Datum: 20. ledna 2014 14:11
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jestli máš svíčku černou a mokrou tak je dost pravděpodobné, že se ti přeplavuje karburátor. Patrně špatně seřízená hladina nebo špatná funkce ventylu paliva.
Datum: 20. ledna 2014 7:58
 zkus další svíčku. poslední dobou mám špatné zkušenosti s novýma svíčkama. Zkus nějakou zaručeně dobrou, třeba z jiného pincka nebo nějakou starou funkční.
Datum: 19. ledna 2014 20:42
Jméno: Jawa 20
IP: uživatel13387
 Jo, je mokrá. Karburátor jsem čistil, takže tam benzín teče dobře.
Datum: 19. ledna 2014 20:21
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 a je ta svíčka mokrá?
Datum: 19. ledna 2014 16:49
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Cau,mam takovej problm kterej resim docela dlouho.. Chtel bych si udělat nejaky bezkontaktni zapalovani ovsem aby zustaly vsechny civky,mam to na cestovku a nejlip bezbateriove.. (neni to podminka) Na yotube je plno videii ale schemata ci podrobnejsi popis neni. Navod ktery je na netu (Light bezkontaktní CDI v.1.0 ) nechci.. je to akorat problemovy.. Nevite nekdo o necem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:04
Jméno: standa
IP: uživatel16734
 Chongu to nebylo nijak mířené proti tobě,tobě čest,,jen obecně konstatuju nejen svoji zkušenost a dopředu ho uvádím do reálu. To moje bylo postavený řek bych TOP a čistě,Zděnda je pečlivka,v práci dělá přístroje za statisíce,tam chyba nebyla...to asi muj fichtl...točilo to 9000+ a ty dvoukanály prostě "kopou" nazpátek a tak se to celý chvěje... Konstrukce tvých zápalek je úžasně promyšlená,svícení Top,celkově Top,ale holt ne pro tak tvrdý zacházení... Kdyby se uklepával jen ten kondik,tak to pochopim,ale proč náhodně odcházel ten tyristor v CDI nevim a asi to už ani nezjistim... Zapojený to bylo dobře,baterku jsem i odpojoval,desetkrát to jelo a pak nic a nebo to střílelo... No už jsem to tu psal... Udělam si všechno,ale osciloskop doma nemam... Motory jsem měl zdraví,ale zrovna ta utočená lehká klika měla volnější čepy v ložiskách a bez vymezení na desetinu chtěla cestovat... Což bylo první KO pro první halku... Pak už jsem to posichroval vymezenim... Přirovnal jsi to hezky,ale nemyslim,že to je muj případ...i když musim přiznat,že turbo z oktávky jsem půlil kladivem a turbínu rozhejbal sikovkama a extra sprejem  Od tý doby najelo už 12000km a je asi vyléčený... Dokonce drží tlak líp než před zakousnutim
Datum: 23. ledna 2014 21:04
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Stando.. nic ve zlým, ale když někdo kritizuje samodomo zapalka a není elektronik, je to stejný jako když někdo kritizuje pionýry a je schopnej dělat go motoru jen kladivem a majzlíkem... Není divu že se moc nepovozí  Všechno chce prostě svoje a pak to je schpné sloužit jak má. Osobně, když zjistím že dotyčný nemá potřebné zkušenosti, radím jestli má smysl se do výroby pouštět. Viděl jsem už hodně tiš´táků plné studených spojů. Pak není divu že se to sere. CDI co jsem vyráběl a nebyly to vývojové vzorky dodneska jezdí. Na jednom už je dokonce 16tisíc km bez závady.
Datum: 22. ledna 2014 21:56
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Ona se smí klika hýbat v ložiskách? Tedy nemyslím tím otáčet
Datum: 22. ledna 2014 21:37
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
Datum: 22. ledna 2014 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel16720
 Taky jsem měl bezkontakt,dali jsme tam halku se závorou,když to fungovalo,tak to bylo fajn...ale sralo se mi to...ani ta halka,ale ten tyristor a kondiky...pak jsem koupil Vape a o zapalovánim od tý doby nevim,jede to bohatý/chudý/teplý/studený a absolutně neznám problémy s odcházením svíček a nebo že by to nechtělo chytit... Jediný co nemužu vychytat sou žárovky... A bacha na závory který probíkaj škvírou v čidle...stačí aby se klika hla v ložiskách a je to na sračku...
Datum: 20. ledna 2014 19:10
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Mas na tom cdi trafo nebo premotanou civku ? No cetl sem na to spis spatny reakce a nespolehlivost.. Planuju delsi trasy a proste rad bych neco jinyho spin.. libi se mi optozavora,ale opet schema nikde.. A zapalovani z babetty by taky slo  Nevite co je potreba ? tyristor si vyrobim ale zbytek se musi asi nahradit celej ze..stator,civky a i magneto ?
Datum: 19. ledna 2014 19:58
Jméno: croha
IP: uživatel16714
 co tam narvat zapalko z babety aj s tyrystorom?
Datum: 18. ledna 2014 22:30
 Čau, v čem je Light CDI problémové? Já si ho sestavil a plánuju na něj jezdit až dokončím fichtla. Součástky na desce jsem zalil tavnou pistolí proti uklepání, jinak si myslím že se na tom nemá co rozbít. Tady je moje video jak jsem to s ním poprvé nastartoval: http://www.youtube.com/watch?v=DwgduukiF3A
Datum: 18. ledna 2014 18:15
Jméno: fanda
IP: uživatel16707
 Zdar draci, potřebuju poradit, mám traktůrek domácí výroby, chtěl bych ho předělat na 12V, ale s 6V zápalkem. Scháním nějaké schéma násobiče nebo zdvojovače 6/12V DC/DC. Takový který který zvádne tak těch 6Ampér. Díky za nápady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 17:05
 zapalování ti dává střídavé což stejně na střídač či násobič potřebuješ ,samotné zapojení zdvojovače je velice jednoduché skládá se z kondenzátorů a diody ale 6A z toho asi nevyždímáš
Datum: 18. ledna 2014 17:05
 http://www.ebay.com/itm/XL6009-Step-up-Power-Module-4-5V-32V-to-5V-52V-DC-DC-Converter/370933720702? rt=nc&_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D19839%26meid%3D4185769016936561498%26pid%3D100005%26prg%3D8934%26rk%3D1%26rkt%3D5%26sd%3D271312279132%26
Datum: 17. ledna 2014 19:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 najdi si na googlu invetor from 6V to 12V a možno najdeš schému alebo by som to riešil zapasovaním zapalka z babety ak sa jedna motor jawa alebo čz i toho sa dá dosť 12V alebo jedná z dalších možnosti je spraviť si náhon na klasický alternátor
Datum: 17. ledna 2014 11:48
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 cau draci resim eletriku na mustangu a mam v tom hokej schema mam v prirucce a potreboval bych par rad pro ujasneni mam propojeny civky v zapalovani ae zadni svetlo na sufitku podle schematu bych tam mel mit obyc zarovku tak nevim a druhy problem na scematu jak sou propojeny zarovky tak na kabelech sou takovy obdelnicky nevite co to znamena??a este malickost na schematu je zadni svetlo zapojene na vlakna predni zarovky a ne na minus
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2014 22:39
 Sufitka/žárovka je jedno (5w), ty obdélníčky budou nejspíše kontakty (rozpojovací), u fichtla se rozpojí když sundáváš plech; je to dobře a slouží to jako ochrana před spálením zadní žárovky když ti shoří přední tak zadní nesvítí (ale nespálí se) ..
Datum: 14. ledna 2014 22:39
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 To CezeTak: možná jsi měl upřesnit že to mínus na kostře je, ale vždycky jen chvilku, pak je tam plus a pak zase mínus... a tak dokola..
Datum: 14. ledna 2014 17:11
 ano zadní světlo má být připojeny na kontaktry přední žárovky.... oni ti konstruktéři době věděli proč to tak má být tak nevymejšlej ameriku.. a kostra nemá mínus... napětí u pionýra který má magneto je střídavé
Datum: 13. ledna 2014 22:34
|



|