slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  21  22  23  24  25  26  27  28  29  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jak vypada nebo jak poznam svetelnou civku z 20W zapalovani ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady máš jak vypadá světelná cívka.
 
 
Datum: 20. března 2014 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokrnov.cz/14917-elektro/56701-svetelny-pol-i-/
 
 
Datum: 20. března 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: dan,      IP: uživatel16049    
Ahoj chci se zeptat proc mu jede motorka bez baterile a nesviti nic ani,kontrolky ? je tam sesti civkove zapalko pet na svetla a jeden na zapalovani, je možné ze se ty civky vypalily a jede jen ta zapalovaci? prosim poradte(zapojil jsem spatne ty kabliky od statoru. JEdna se o zipp pro 50 (vsecky cinske motory sou stejne)chci to dat doporadku a nechat synovi. ja si chci pořiď jawu 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. března 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
No a když se u tohohle typu zapalování jezdí dlouho bez baterky a nebo s poškozenym dobijenim tak ten světelnej okruh shoří.
 
 
Datum: 19. března 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. U tohohle typu zápalka je zapalovací okruh oddělen od "světelného", proto samotné zapalování není závislé na baterce, dobíjení atd.
 
 
Datum: 19. března 2014 19:41
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16970    
Cau hos,potrebuju poradit...mam na fechtlu 6v baterku, bezkontakt. . Na statoru mam 3 svetelny civky, kazda je vedena do usmernovace a za usmernovacem jsou spojeny + a - a vedeny na baterku, ke ktery mam i regulator dobijeni. Vzadu sulfidka, vepredu 25w zarovku.. a nedobiji to. . Za jizdy se da jet se svetlama ale jak zastavim tak behem par vterin zdechne, vypnu svetla, roztlacim a zase mazu, zapnu svetla.. zastavim zdechne. .bez svetel je vsechno v pohode tak co s tim? Baterka je 6v/6Ah odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Soráč, ale na zakázku nevyrábím.
 
 
Datum: 24. března 2014 14:32
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16976    
Chongu ty ses autor toho 4polu zejo? Nebylo by mozny pres tebe ho nechat vyrobit a odkoupit? Ja nemam kde ho nechat vyrobit..
 
 
Datum: 20. března 2014 13:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
jako elektrolama bych měl jeden takovej dotaz - zvládlo by po nějakých úpravách vape nabít 12v baterii? s tim že by se nepoužívali světla? pokud ano jak dlouho by to asi trvalo?
 
 
Datum: 20. března 2014 10:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Jo a ještě doplním že jsme si zvedli výkonovou bilanci ještě o jeden pól, tedy změnil se stator tak, aby se tam vešli 4ks pólů. Pak to tak nějak dobíjí :-)
 
 
Datum: 20. března 2014 7:12
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Těžko radit, když neznáme schéma. Potíž bývá hlavně v tom, že pokud necháš indukční zapalko, tak u pionýra její spotřebu původně regulovala ta skutečnost že jí živil samostatnej zapalovací pól, ten jí prostě nedal víc než sám vyrobil. Když tu indučku připojíš k odběru z více pólů, tak siv ezme prostě dle své libosti.. jinými slovy vezme si víc. Také nezapomeň že na usměrňovači vždy ztatíš 1.4V, takže namísto efektivních 6V při určitých otáčkách získáš pouze 4.6V, to je další faktor který snižuje účinnost zapojení s akumulátorem a dostatečně generované napětí se tím posouvá do vyšších otáček. Takže podle mě abys kompenzoval ztrátu na usměrňovači, tak se vzadu LED světlu nevyhneš. My jsme pak zvolili i cestu ukočírování odběru indučky Tím že se vyrobilo DC-CDI se sníženým odběrem, které při max. otáčkách bere 7.5W. Můj odhad spotřeby klasického indukčního zapalka bude při stejných otáčkách 10 až 15W.
 
 
Datum: 20. března 2014 7:10
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ty elektrosoučástky se až do průrazu zenerky chovaj jako dioda v závěrnym směru a celym regulátorem může téct proud maximálně v jednotkách mA (tedy ztráta kolem 10mW), což je podle mého názoru zanedbatelný.. I těch 10W u mechanickýho relé mi přijde dost, to máš naměřený? případně v jakym místě si to měřil?
 
 
Datum: 19. března 2014 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
No dobře,a to se ty elektrosoučástky živí vzdušnou vlhkostí a nebo fotony světla ??? Něco to relé přece řídí aby regulovalo a nebo neregulovalo... U starý jawy bere "mechanický" dobijeni (komplet vše) 10W - jasný buzení krká taky dost,ale rele přece neni perpetum mobile ??? Eletrikář elektronik nejsem,ale nezdá se mi to,že by to fungovalo "zadarmo" až do skratu/zabití přebytku .... tam je to pak jasný,přeměna na tepelnou energii - úbytek napětí...
 
 
Datum: 19. března 2014 20:53
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Uz mam sehnany z 20 ky.. poznam je podle toho ze maji konektor zejo ? Hodim dozadu ledky a uvidim jak to bude fungovat..
 
 
Datum: 19. března 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
"relé" nemá odběr žádnej, aspoň ne do tý doby, než dosáhne maximálního regulačního napětí.. těch 35W vepředu je asi moc, zvlášť s těma pólama z 30W magneta..
 
 
Datum: 19. března 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16973    
Tak dej 15w ze staryho 20w zapalka... Žárovku ubrat na minimum,,,prostě přidej na výkonu "alternátoru" a uber spotřebu - a bacha to rele i bezkontakt maj taky ODBĚR a to možná i k 10w dohromady !! Někdy se to řeší LED světlem dozadu.
 
 
Datum: 19. března 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16974    
Civky jsou z 30w no. .a vzadu mam 12v 10w sulfidku. ..( jina neni. .shanim! ) to je hned 35w s prednim svetlem a kde je zapalko:-/ jinak sem meril a civky davaji na volnobeh 6V. Zadny rele nemam ale regulator z jawa 50..(tranzistory, zenerka, trimr. ...) na 7,3 V nastaveny
 
 
Datum: 19. března 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16969    
A jaký světelný cívky to jsou? Nejsou to ty ze serie pro 30w z mustanga? To by pak bylo jasný,ty nedávaj 6V 15W jako světelná ze starý j20. A relé? Nějaký co si zrovna našel a nebo přímo k tomu zapalování? Něco tam buse špatně no...
 
 
Datum: 19. března 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
bez schématu těžko radit, může to dělat stará baterka, co neudrží napětí, zapalování, kterýmu vadí pokles napětí pod 6V, regulátor kterej nereguluje...
 
 
Datum: 19. března 2014 13:53
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec.Kterou Brisku byjste mi doporučili ? N14C,N15C nebo N17C.Mám problémy s volnoběhem,že když se zahřeje motor tak ho nechce držet.Bylo mi řečeno že mám studenou svíčku... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
toto je přesně jak píše standa hladinou, jak budeš mít ohřátý motor tak si nastav hladinu, spíš o malinko nižší než je předepsaná, a pak si zešteluj volnoběch tím prostředním šroubkem a je to, svíčka ti na to nepomože
 
 
Datum: 17. března 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešil jsem to včera na pionýru. Nově udělaný motor, karburátor vyčištěný, nádrž taky. Nastartovat to šlo v pohodě. Asi po minutě motor chcípnul a nešel nastartovat až zase po chvilce až to zchladlo. Zkoušel jsem znovu čistit trysky, karbec, štelovat hladinu, sundávat vzduch filtr. Nic z toho nepomohlo. Jakmile jsem tam dal svíčku n17y tak se to spravilo. Svíčka n15c na to nestačila a pořád to s ní chcípalo. Takže zkus vyměnit svíčku a dej vědět.
 
 
Datum: 17. března 2014 16:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16956    
Kulový. Má vysokou hladinu jako každej co se tu na to ptá.
 
 
Datum: 17. března 2014 11:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16957    
haled víš vo tom že volnoběh se šteluje na teplém motru tj ohřatem na 80 stupnu tj prah lidske bolesti ..neudržíš na valci ruku.... a pak to bud bovdenem či lankem stahneš na nejmenší možne otáčky aby to ešte bekalo...se mi zda že to šteluješ na studenem motru a pak se ti to uleje a chcípne...další možností je slabý rotor magneticky
 
 
Datum: 17. března 2014 9:06
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když nastartuju tak to drži volnoběh vpohodě,ale jakmile se zahřeje motor tak začne chcípat.
 
 
Datum: 17. března 2014 8:38
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PAL Super 14-9-R
 
 
Datum: 17. března 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: k      IP: uživatel14122    
jo....blbost a jakou vlastně tam máš svíci???někdo neví jaký je vlastně označení pro studenou
 
 
Datum: 17. března 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Karburator je vičištěný i seřízený,akorát nevím,jestli mám plíšek na správném zářezu.
 
 
Datum: 17. března 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16956    
Blbost. Vyčisti a seřiď si karburátor. Svíčka je optimální N15C.
 
 
Datum: 17. března 2014 8:25
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Ještě jednou, dotaz ohledně zapalovací cívky u fichtla(21) jaké má jmenovité napětí? Bylo mi odpovězeno kolem 6ti Voltů, to mají ale světelné cívky, zapalovací má podle mě větší ne? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
kladívkové zapalování (vlastně všechny typy zapalování s indukční cívkou) funguje trochu jinak než popsal pepa (a "logicky a primitivně" odsouhlasil KEVIN), nicméně závěr že jiskra skáče při rozepnutí kladívka je správný. Naprázdno bude zapalovací pól samozřejmě dávat víc (jak se zřejmě pokusil naznačit Oskar), ale jelikož je zatížen indukční cívkou, tak se na výsledném napětí uplatňují nejenom otáčky rotoru, ale i reaktance cívky a ve finále se zapalovací pól chová spíše jako zdroj proudu, což je pro indukčku i vhodnější.
 
 
Datum: 16. března 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Toš mě by ešče hrozně zajímalo, kolik bude dávat při 1000 otáčkách, při 2000, 3000, 4000, 5000 a při maximu! A taky naprázdno a při polovičním zatížení, maxizatížení a potom gdyž ji přetížím o 50%. To je pro mě životně dúležitý. Děkuju za vyčerpávající informace! Toš tak.
 
 
Datum: 16. března 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k čemu je ti taková informace dobrá? chceš ji použít pro dobíjení nebo pro světla?
 
 
Datum: 16. března 2014 16:16
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Tak kraviny to nejsou, ale každopádně dík.
 
 
Datum: 16. března 2014 15:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16268    
ja ti zavity nepocítal ja jen vím že volmetn na ni zapojenej na ní a motor roztočenej vtačkou dava cca 6 tečka....řekl bych že zavitu to ma stejně ....jen je z tenčího kable.....jen nevím jestli neřešíme hrozný kraviny
 
 
Datum: 16. března 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Trošku logické a primitivní co jsi mi tady popsal ale popsal jsi to, co vím a nepotřebuji vědět. Otázka byla jaké má jmenovité napětí, chceš mi říct že zapalovací cívka s jiným počtem závitů a jiným průřezem vodiče vinutí oproti světleným má i STEJNÉ napětí?
 
 
Datum: 16. března 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16951    
a od čeho si myslíš že je tam idučka ano i nízkonapětový okruh funguje na jmenovité napětí soustavy tj 6 volt a až vysokoněpětoví okruh funguje s višími čísli ....si nastuduj jak pracuje kladívkové zapalování..... nížke napětí jde z male cívky na kladívky ti když sou seplé nabíjí kondenzátor a až při otevření kladívek proud přechází na indučku na ktere se volty nasobí a na svitce přeskočí jiskra ....proto si musíš pamatovat že jiskra je při otevření kladívek nikoliv při sepnutí..tot vše jmenovite napětí se u aut a u jawy od modelu 632 638 zvedá na 12 ze 6
 
 
Datum: 16. března 2014 13:10
 
 
 
 
Jméno: mates799      IP: uživatel16948    
Zdar draci, dneska sem se pustil do kabeláže (mustaf), jako s chéma sem použil tohle http://www.motoelektro.cz/J23-2.htm a do toho sem ještě použil tuhle spínací skřínku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html , jak mám prosim vás zapojit ty káble do tý skřínky? Já už zkoušel snad všechny kombinace. PS: na všech polohách motor jede a nesvítí, dík za každou radu! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Zdravím, mám dotaz ohledně zapalovací cívky u fichtla(21) jaké má napětí?(nebo jaké by aspoň měla mít). Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ty jsi ty závity počítal? já ne, a ani ti neřeknu jaké se v ní indukuje napětí, nicméně jmenovitá hodnota indukční cívky, což je jediný spotřebič napájený zapalovacím pólem, je 6 nebo 8V. Jestli je pro tebe životně důležitá hodnota indukovaného napětí, neni nic jednoduššího než vyndat jeden světelnej pól, dát místo něj druhej zapalovací, nastartovat a měřit...
 
 
Datum: 16. března 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Chceš tím říct že zapalovací i světelné cívky mají stejné napětí? Ikdyž mají jiný počet závitů?
 
 
Datum: 16. března 2014 11:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
napětí má takové, jaké jí vyrobí magneto. Pro správné sycení by měla mít aspoň 5V.. a jestli náhodou myslíš jmenovitý údaj, tak funguje 6V i 8V
 
 
Datum: 15. března 2014 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12656    
Zdarec mam na fikovi baterku.. resim dobijeni :-) Dam dve zapalovaci civky..bude to stacit ? Cetl jsem ze je lepsi zadni svetlo predelat na LEDkovy.. je to podminka ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16951    
me se zda že vubec nevíš která bije ..logicky tam musí být regulace dobíjení ..u fíka a motrek po válce tvořena seleniovím usměrnovačem dnes bych tam prd diodu a bylo po ptakách ...fik ma nyvyhodu že mu napětí kolísa od 5 do 8 voltu ti si na sebe prdnul jen 2 zdroje 6 volt tj udělal si nejakej podevnej zdroj 12 voltu střidavího kterej pachaš na stejnosměrnou baterku a doufám že 12 voltovou ne 6 ...a při použití 12 volt musíš viměnit i všechny žarovky a houkačku což s naklady na pořízení vyjde na pulku ceny pioníra.....
 
 
Datum: 16. března 2014 13:30
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-svet-motoru-smerova-a-brzdova-svetla-baterie.html snad ti to pomuže :-)
 
 
Datum: 15. března 2014 10:54
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Cekal sem kdo se ozve :-D kamaradova "sranda " :-D spis by me zajimalo to dobijeni.. docetl jsem se ze z 20w zapalka,svetelna civka dava vic proudu a min napeti.. staci dve nebo tri kdyz mam misto ? :-)
 
 
Datum: 14. března 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč maš v každym příspěvku jiny meno ? náká nová moda? :-D
 
 
Datum: 14. března 2014 20:54
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jeste teda dodam ze mam bezkonakt zivenej z baterky.. napadlo me pouzit vsechny tri civky na dobijeni..slo by to ? Popripade jaka kombinace
 
 
Datum: 14. března 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Zdar, nevíte někdo jak bych mohl zapojit do čz 477 ampérmetr místo dobíjecí žárovky (nebo jinak) ? protože když ho zapojím bez úprav místo žárovky tak se ty drátky zahřívaj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zapoj ho do série s baterkou, pokud bude ukazovat obráceně, prohoď svorky..
 
 
Datum: 13. března 2014 21:54
 
 
 
 
Jméno: MARTIN      IP: uživatel13882    
ta žárovka je jen kontrolka a ampérmetr provede téměř zkrat. ampérmetr (s nulou uprostřed) zapojíš na jeden z vývodů baterie, je jedno, jestli k pojistce, nebo ke kostře. pak budeš vidět co leze z/do baterie.
 
 
Datum: 13. března 2014 18:48
 
 
 
 
Jméno: nn      IP: uživatel16936    
Cau je u pincka mozny ze se s jinym zapalkem zmeni idealni hodnota predstihu? Jde o bezkontakt s bateriovou elektroinstalaci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo nevíš kdy to zapalování zapaluje :-) když to jede tak bych to vůbec neřešil, ale aby to jelo se zápalem centimetr před hú je blbost :-)
 
 
Datum: 13. března 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslím že problém bude v měření
 
 
Datum: 12. března 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16937    
To spíš nepřesně měříš...
 
 
Datum: 12. března 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: nn      IP: uživatel16936    
Protoze mi chyta na 9mm predstihu.. a jde paradne za plynem
 
 
Datum: 12. března 2014 18:53
 
 
 
 
Jméno: AHJJJ      IP: uživatel5546    
Cao draci, mam doma babettu 210 a pri zapnutem prednim a zadnim svetlu nejde slyset klakson, jen kdyz vypnu predni svetlo na masce tak jde krasne slyset klakson, jak teho docilit prosim, aby to troubilo krasne i se svetlem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: coshboy      IP: uživatel16907    
Zdravim draci. Prosim o radu ohledne zapojeni zapalovani na 250/559... mam to bez spinaci skrinky a potrebuju to dostat do zakladniho pojizdnyho a dobijeciho stavu. Rele mam to stare externi. Predpokladam ze kontakty M a D patri na M a D na rele, baterka je ukostrena na -, co ma byt pripojede na B kontakt rele, + baterie? Jeden kontakt civky prijde na zem a druhy na kladivka kde je kondenzator, ano? A jeste je zahada, kam mam pripojit ty uhliky? Zadne tam nebyly takze ani nevim kam se maji pripojit. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
uhlíky: ten blíž ke svorkovnici na svorku D, ten dál od svorkovnice ukostřit. jeden kontakt cívky přijde na baterii a druhý na kladívko. propojíš D a M tak, jak jsi psal. B je baterie. až to propojíš, tak několikrát ručně sepni hlavní cívku relé a dynamo se nabudí na správnou polaritu k baterii. na cívku musíš mít nějaký vypínač, jinak tam může stále téci proud z baterie.
 
 
Datum: 07. března 2014 17:04
 
 
 
 
Jméno: dsfsd      IP: uživatel12656    
Cau jakou muze mit cenu tachometr z vyvozni jawa 20 do nemecka s originalnim podsvicenim zarovickou a stavem novyho ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2014 0:41
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel16915    
No on se ptá asi proto, za kolik by ho mohl střelit ne? :-)
 
 
Datum: 09. března 2014 0:41
 
 
 
 
Jméno: dsfsd      IP: uživatel12656    
No ja ho mam na stole prave.. :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: Opie666      IP: uživatel16891    
Myslím si, že v dnešní době se asi nový vývozní tacháky neseženou.. leda sehnat nějakej starší a přetočit si ho.. jinak ceny nebudou nejspíš nějak levný, taky ho sháním už delší dobu.. každopádně přeju hodně štěstí při hledání.. :-)
 
 
Datum: 04. března 2014 21:11
 
 
 
 
Jméno: jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, mám další problém, nejspíš souvisí vše se vším. Jel jsem si takhle a normálně mi svítily světla, potom zastaví , pak znova jedu a nesvítí , a začala svítit kontrolka dobíjení , tak jsem vyndal žárovku a byla uplně spálená, prostě komplet přepálená, tak jsem to vyměnil a OK, Potom zase jedu a najednou to znova začalo, kontrolka ale svítila jen pří vyšších otáčkách, když jsem ubral plyn tak zhasla. tak jsem dojel domů a baterka vybitá. Dal sem jí nabít a mezi tím sem šel překontrolovat dynamo, vyndal jsem ho ven a vyčistil , potom sem si všiml že na těch drátkách na statoru , jak jsou k sobě spojené magnety chybí bužírka, dal jsem jí tam , vyčistil rotor, vyfoukal. dobíjelo to při vytočení motoru 7,50, potom sem jen tak koukl na relé a byla na něm pocka, tak jsem to obrousil a pohoda, dneska jedu a situace se opakuje motorka při vyšších otáčkách nedobíjí, po vypnutí světel a ubrání plynu se již nerozsvítí, když jsem dojel domů tak to zase nesvítilo, tak jsem vyndal žárovku, vlákna tam byly ale byla očouzená, tak jsem tam dal jinou a k patici jsem udělal drát pro kostru, protože tam před tím nebyl. Nevíte na co se mám zaměřit ?? Budu rád za každou radu. Jinak uhlíky OK, ale držák uhlíku se hýbe do stran. A je pravda že dvoucívkové relé odpojí dynamo tehdy když je v obvodu zkrat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
jestli mluvíš o držáku kontrolky dobíjení, tak ten je od kostry odizolován a je připojen do skříňky zapalování, vývod 15/54. po zapnutí zapalování jde do kontrolky napětí z baterie a kostří se přes relé a dynamo. když dynamo začne vyrábět napětí, kontrolka začne zhasínat, když je na dynamu stejné napětí jako na baterii, kontrolka už nemůže svítit. při špatně seřízeném regleru se může stát, že napětí na dynamu stoupne tolik, že je na něm vyšší napětí než na baterii a kontrolka začne trochu svítit. nicméně, obroušení pecky z regleru úplně rozhodí seřízení a ten pak reguluje špatně nebo vůbec. uvolněný držák uhlíků by nemusel být velký problém, uhlíky by neměly chodit do krajů komutátoru. o odpojení dynama při zkratu v instalaci dvoucívkovým reglerem nic nevím. martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 06. března 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Zdur draci prosim poraďte mi jaka by byla nejlepší svíčka do ČZ 125/476? Byla tam stará svíčka PAL super 14-9-R diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15C je plně dostačující...na to Denso to pojede taky, ale uplně stejně.
 
 
Datum: 04. března 2014 19:26
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel16870    
Muzu tam hodit i tuhle? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/denso_w20fs_u_brisk_n15c.html Nebo je lepší tam dat jenom Brisk N15C ? Diky
 
 
Datum: 04. března 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Doporučuju Brisk N15C.
 
 
Datum: 04. března 2014 19:01
 
 
 
 
Jméno: jakub93      IP: uživatel13407    
nazdar,chci se zaptat na jawě 250 panelce se najednou z ničeho nic v baterce strácijou ampéry takže motorka jezdí jen hodinu potom se to musí nabt,ono to totiž nedobijí a jezdi se jen tak,ale když sem předtím baterku nabil tak motorka jezdila i 4 dny v kuse,baterka je nejmeně 2 měsice stará a elektrolytu tam je,nevím ale myslím žě bude po ní,baterka se pravidelně dobijí takže nevim proč to udělalo ze dne na den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.amper.cz/ - Snad tam nějaký budou
 
 
Datum: 04. března 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jak se strácej ampéři, tak je asi něco špatně.....
 
 
Datum: 03. března 2014 9:02
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Mohl sis takovýmhle zacházením a vybíjením do mrtva baterku zničit. Dej si do kupy dobíjení.
 
 
Datum: 03. března 2014 0:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
to máš ještě dobrý , mě se v pračce ztrácej ponožky.Dám vyprat 10 párů ponožek a když je vytáhnu vypraný tak jich vytáhnu 20 , ale sotva polovina jich jde spárovat
 
 
Datum: 02. března 2014 21:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16884    
ju za me ti to na chuj dobíjí ,,,vem pritulku nastartuj otevři kaslík přitulka a veme za plyn a motor vytočí a ti odpoj pojistku jestli motrka chcípne nedobíjí ....
 
 
Datum: 02. března 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co opravit dobíjení?
 
 
Datum: 02. března 2014 10:23
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13005    
Čus , nevíte jakou má pařez ve předu patici na žárovce ? Myslím ted' to označení.. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. února 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16875    
Ba20d
 
 
Datum: 27. února 2014 20:20
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci chci se zeptat jaka je nejlepsi svicka na babettu :-) ja tam mel svicky brisk a dycky odejdou tak chci dat asi NGK nebo champion poradte jaky oznaceni :-) pisou n19c ale nevim jak je timhle cislem oznacena ta NGK jake mate vy skusenosti s briskami? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
presne vyraz na burzu a nakup pal n7 mam je vsude a vyndavam si i stary vypalys ji horkovzduskou a behaj porad
 
 
Datum: 26. února 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě motorky na NGK nejezděj .. :-D Prostě vždycky odejdou .. Jezdim na Brisky nebo ještě na ty Pal N7 .. nejlepší svíčka! :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me tam ty briski dycky nevydrzej :-) a kamarad rikal ze je uz nekupuje ze dycky odejdou :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dám brisku do motorky a rozhodně vydrží víc než NGK
 
 
Datum: 26. února 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím. Řeším problém s 20W zapalováním... Pionýr startuje i troubí,ale mám problém s předním světlem,zadní jsem ještě nezkoušel. Jde o to,že jsem tam měl špatnou cívku,tak jsem ji vyhodil ven. Bohužel jsem doplatil na to,že jsem neměl ani páru o tom,že existuje 20W i 30W zapalpvání...Takže jsem se snažil z 20W zapalování udělat 30W,což jak jsem zjistil,je nemožné. Navíc jsem z nerozvážnosti koupil zapalovací cívku na 30W zapalování a pak se z ní snažil udělat světelnou. No učenec z nebe nespadne a nedá se nic dělat. Píši vlastně proto,aby mě někdo zkušený navedl co a jak a vyvrátil nebo potvrdil co teď napíši. Takže začnu,jak jsem se dočetl,zapalovací cívka má být dole a jelikož to startuje,je to OK. A teď by mě zajímalo,co všechno napájí cívka vlevo nahoře? Já na ní mám klakson a ten funguje,takže otázka je,jestli napájí ještě přední nebo zadní světlo,nebo jen ten klakson? A teď bych potřeboval nějaké parametry té vpravo nahoře,abych věděl co shánět a co na ni napojit... Bohužel jak jsem sledoval e-shopy,tak jsem zjistil,že cívky na 20W zapalování nikde nemají. Otázka další,jde použít nějaká jiná,např. z babbety apod.? Nebo číhat na bazarech a spoléhat ,že ji někde najdu? Snažil jsem se vše vyčíst z internetu,ale jsem z toho spíše blbec,než aby mi to nějak výrazněji pomohlo.. Předem díky za reakce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20W zapalování = cívka nahoře vlevo je SVĚTELNÁ - používá se pro napájení předního světla (15w) a klaksonu (při světlech netroubí), je o kapku větší než zapalovací (tuším tlustší vinutí o něco), cívka nahoře vpravo je MALÁ - na napájení zadního světla (5w sufitka) a dole je ZAPALOVACÍ - tu tam máš a funguje, což je dobře. Schémata 20w se dají sehnat kdekoliv na googlu, tady sesa-moto.cz apod. Sehnat by měla jít kdekoliv v mototechně (dělá se v druhovýrobě), nebo spíš někde po auto/moto burzách, určitě se bude někomu válet v bedně :-) .. jinak jaké cívky tam teď jsou a jaké máš doma ? 30w z toho udělat teoreticky jde, prakticky k tomu potřebuješ dvě velké světelné cívky, jednu zapalovací a silnější rotor (označení 20-xxxx) a možná i jiné kartery (výstupky na velké cívky odlité - alterntiva je pertinax na cívkách zbrousit) ..
 
 
Datum: 26. února 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel16867    
zdravim fichtlare mam doma tuto spinaci skrinku http://www.motocentrum-vitkovice.cz/l.php?id=421 a prosil bych o jeji zapojeni (schema ) skrinka ma na prepinani (0,1,2) dekuji vam moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2014 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pioneer21      IP: uživatel11670    
Ahoj na internetu jsem našel schéma http://jawasaki21.rajce.idnes.cz/nastenka/#1922940_569242136500605_992601331_n.jpg .Můžeš to vyzkoušet. :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 16:02
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš doma klasickej bošák .. Stačí jenom hledat na googlu :-) http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-cz355,356_1.gif .. Nalezeno na stránce : http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-elektricka-schemata.html ;-) Hodně štěstí! :-)
 
 
Datum: 26. února 2014 15:08
 
<  21  22  23  24  25  26  27  28  29  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 18:52:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu