slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustoš      IP: uživatel16049    
Prosim draci pomožte , chci si koupit bezkontaktní zapalování na pionýra(cross zapalko ne) , a chtel bych k tobu dokoupit i kabeláž komplet , as se stím us nemusím párat, a us jen zapojit do cívky a na svetla atd atd , Předem dekuji , (pionýr leštěnka mi stoji v obyváku u babičky :-D ) ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2014 16:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Neni jednoduší nakoupit kabely a natahat to ručo ? Vyjde tě to levnejc a moc času to nesežere :-)
 
 
Datum: 05. května 2014 16:19
 
 
 
 
Jméno: mustoš      IP: uživatel16049    
Ok, ale ja bych chtel i tu kabelaz v celku, pac ji nemam udelanou, a chci to jen dopojit na to vapecko, mam jen inducku, a origo prepinak na svetla, tak ktere ty kable k tobu doobjednat teda?
 
 
Datum: 29. dubna 2014 23:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Vidím, že tu máme dalšího odborníka...
 
 
Datum: 28. dubna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Neskutečně předražená věc ,výrobní cenu bych typnul na 50 Kč.Beztak je to vyrobeno v čajně.
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
 
 
Datum: 26. dubna 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
k vape je kabeláš pro chod motru a k světlum zustanou kable puvodní ..... a logicky proč to neobjednáš přímo od výrobce vape dej do golgla svoje stránky maj.....jinak vape se dělá i ve verzi se světlama i v zavodní verzi bez jen stojí jak 3 fichly..,,,,
 
 
Datum: 26. dubna 2014 7:49
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves draci prosim Vas jaky rozmer ma byt mezi kontakty zapalovaci svicky? Jinak JAWA 250/559. Protoze v chytry knizce pisou ze ma byt 0,6-0,7mm mezi kontakty ale pro stary Palky a ja mam BRISK n15c tak nevim jestli je ten rozmer stejny nebo to budu muset sklepnout na mensi rozmer. Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
čau, pokud vim, normální vzdálenost elektrod je těch 0,7mm, takže nesklepávat, ale nic ti nebrání si to spárovou měrkou zkontrolovat..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 0:50
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar jde dát zaplování z babetty na pincka ? popř. co je potřeba upravit ? díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a co jako čekáš? že ti modřejší jiskra přidá dva koně? proberte se, jediný zvýšení výkonu jiskrou je proměnnej předstih podle otáček, případně zatížení, nic jinýho logicky nemůže zvednout výkon, babettí zapalování může přinést maximálně lepší starty za studena..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
a je to nějak poznat na výkonu nebo jen bezudržbovost
 
 
Datum: 26. dubna 2014 12:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
vubec nic jen sehnat 5 ZAVITOVKU a udelat svorniky co drží stator ....a max škrabnou kartery kdyby to nesedlo uplně
 
 
Datum: 26. dubna 2014 10:04
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel17095    
zdar draci prosim o radu mám babettu 207/200 a když jedu a chcípne tak vyndám svíčku dám jinou a jedu dál pozhruba 10 km zdechne zase tak tam dám tu starou a zas frčí nevíte čím by to mohlo bejt ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blbá tepelná hodnota svíčky.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
podl me blba svicka
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
seřídit bohatost směsi
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:43
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
co tam mas za svicku a jak vypada
 
 
Datum: 22. dubna 2014 19:47
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
zdravím draci měl bych takovej dotaz chtěl bych na své číze používat navigaci v mobilu a tak se chci poptat jestli nevíte dá li se mobil nabíjet z 6 voltového rozvodu za odpověď díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
martin: jinak to schéma je po vynechání usměrňovače vhodný pro jakoukoli motorku s 6V baterkou (s dostatečně velkym chladičem stabilizátoru i pro 12V)
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
no ale kdyby to někdo jako dwein chtěl risknout, může zkusit třeba tohle schéma http://www.cezeta487.ic.cz/Soubory/stab.JPG ten stabilizátor je dobrý dát na kus (nejlépe hliníkovýho) plechu (izolovanýho od kostry motorky!), aby se při nabíjení teplem neodpájel..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
na fichtla se to musí doplnit o usměrňovač, ale tam už bych se docela bál, magneto bez nějaký stabilizace akumulátorem produkuje spoustu napěťových špiček a rušení a připojit k tomu mobil či jinej citlivej přístroj by ho mohlo snadno zničit.. ono ani s tou baterkou to neni úplně ideální..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 20:45
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
to vím že to stačí stabilizovat ale myslel jsem jestli třeba nemá někdo nějaký schéma a nebo odkaz kde by to měli pač to nemůžu moc najít
 
 
Datum: 22. dubna 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
radši vymyslete někdo něco na fichtla a dejte sem schéma a výpis součástek. a úplně nejlepší by bylo kdyby to bylo sepsaný pro úplnýho debila v elektrice, jako třeba mě... chci taky nabíjet !
 
 
Datum: 22. dubna 2014 16:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17103    
pokud lze mobil nabíjet z USB, pak to není problém, stačí nějakej nízkoúbytkovej 5V stabilizátor s rozumnym proudem (s 78L05 bys toho moc nenabil), pár kondíků proti rozkmitání a USB koncovka, žádnej problém.. zapojení je v datasheetu..
 
 
Datum: 22. dubna 2014 13:17
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Ahoj, ono to je dost složitý.. jestliže originální nabiječka dává 5V tak bych tam víc nedaval a už vubec né do těch dnešních. Ale dělaj se 5V stabilizátory což je součástka která z těch 6V nebo kolik tam je udělá 5V ale pochopitelně potřebuje aby vstup byl vždycky větší než 5V. Ani nevim jestli těch 6V bude střidavejch.. takže kdyžtak usměrnit a dat tam nějakej asi větší kondik aby to napětí nebylo jaksi znetvoření.. pak tam dat ten stabilizátor a pak mobil... takhle by to teoreticky mohlo fungovat ale ještě bych se radši poradil s někým zkušenějším :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: lada      IP: uživatel17090    
cau draci mam doma cz 175 s tim hranatym motorem a chci se zeptat proc mi furt nedobiji baterka nova furt ji dobijim ale furt nic pojistka dobra tak mi poradte dekuji lada odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17091    
na jawamania cz si v technice najdi knihu od j dočkala a stahni si jí a dukladně pročti část o zapalování která je s tvojí čz totožné ..těžko soudit co je v pr... musíš určit zda je zavada v dobíjecím relatku na boku motrky..u první serie tve čz muže být i na boku zapalka.dynama... či ve vlastním dynamu zaplku.... pochopvitelně budeš potřebovat i nějakeho budíka na zkoušení na jawu čz je idealní vetnamskej rafičkvej protože nejde motorem odrušit
 
 
Datum: 20. dubna 2014 11:49
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel17089    
ahojte potřeboval bych poradit s eletrykou jsem sni totiž na 4-možna až za 5! s11 mi vůbec nehaže jiskru a jawka 175 (s novou el.od servisu) sice chytne ale nejde do otaček a chcipa komprese pjekna kope atd.ale neprojedu se ani kulo nebo jestli je nějakej fanda na teplicku? diky všem a přeji jen vitr v zadech d. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
s češtinou jsi taky na 4-5 :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2014 20:33
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel17082    
Zdravím draci, poradil by jste mi někdo prosím vás, mám ČZ 175/477 a asi mi lehce zlobí dobíjení. Celou cestu v pohodě jedu a nic žádnej problém s ni není. Ale když dojedu chcípnu to baterka je témeř prázdná. Když chvilku počkám,nechám to trošku vychladnout tak pak chytne motorka úplně v pohodě na první našlápnutí a baterka,jak kdyby se dobila. Na relátko jsem koukal a tvářilo se,že v pohodě spíná. Tak nevím co by s tím mohlo bejt. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel17082    
Jo,prostě je baterka téměř prázdná,když dojedu v tu chvíli. Ale později když to vychladne,jakoby se dobila a v pohodě chytne . Tak nevím čim by to mohlo bejt?
 
 
Datum: 19. dubna 2014 20:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel15932    
a víš že nechytá kvůli baterce a ne kvůli něčemu jinýmu? Jestli jo, tak to spíš vypadá že relé nerozpíná.. mně se stávalo, když jsem měl prasklou šachtu uhlíku a za jízdy odpadala pružina uhlíku, že to hned (samozřejmě) přestalo dobijet a po vypnutí zapalování zůstávalo relé přilepený a svítila kontrolka dobijení - pomohlo chvilkový odpojení baterky (relé odskočí)
 
 
Datum: 18. dubna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17091    
no jestli to má baterku tak si s udržbou moc nepomužeš ..... zlate tiristory z babety....
 
 
Datum: 20. dubna 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlavně to chce baterku
 
 
Datum: 18. dubna 2014 22:57
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
mám lehce upraveny 2k ale chtel jsem to hlavne kvuli bezudrzbosti
 
 
Datum: 18. dubna 2014 8:40
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, záleží co to máš za motor, tohle už je dost brutální, dá se to napojit na diagnostiku apod. na origo motor zbytečný
 
 
Datum: 17. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Dobrý den nemá někdo zkušenosti s řídicími jednotkami na skutrech ? mám honda wallaroo a chtěl bych si jí zprovoznit chybí tam CDI ta řídicí jednotka zapalování našel jsem tuhle http://motorky.bazos.cz/inzerat/34033608/CDI-jednotka-zapalovani.php má uplně stejnej konektor myslíte že to s tím bude šlapat vůbec se v tom nevyznám :-) a ješte jeden dotaz trochu jinam mám kompletní babetové zapalování i s polovodičem pujde mi na pioníra všem moc děkuju za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17091    
zapalko na pioníra dát jde jen má větší naroky na prostor ... proto musíš trošku natunit uloženení statoru ..s rotorem nejni problem maximalně zahod kolíček a do kliky dej šroub s imbusem aby si dobře nastavil jiskru ale často to chodí i s kolíkem
 
 
Datum: 20. dubna 2014 12:01
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
moc děkuju dneska ho objednám .
 
 
Datum: 18. dubna 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17078    
Nejspíš bude. Neplatí to na 100%,ale většinou když pasuje konektor tak pasuje i CDi...
 
 
Datum: 18. dubna 2014 7:04
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Ještě bych s prominutím měl jeden dotaz. Opravoval jsem kontrolu blinkru na témže motocyklu ale problém je v tom že pokaždé když zapnu blikry tak hned shoří pojistka baterky. A současně kontrolka bliká jen když jsou suštěny levé blikry. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17064    
nenapsal si co si opravil ale prostě to máš někde vyskratované dotíkají se ti žíli na sebe vem zkoušečku s vlastním zdrojem a vyzkoušej kabeláš ....to že se palí pojistka je normální stav je to její funkce..podle mě to máš špatně zapojene přez žarovku se ti hadá ciklovač přez žarovku prostě to mas blbě zapojené ..a musí být vubec na motorce kontrolka blinkru? a logicky neměli by být 2 pravá a levá zvlášt?
 
 
Datum: 20. dubna 2014 10:20
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dotaz je? Jestli nevíš, co s tím, odvez to k elektrikářovi.
 
 
Datum: 16. dubna 2014 8:22
 
 
 
 
Jméno: sim      IP: uživatel17020    
Dobrý večer, chtěl bych se zeptat kde všude jsou na motocyklu tovární značky simson, typovové označení sr50B4 pojistky a kolik jich tam je a jaké. Předem děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 21:38
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
zdravim, nechal jsem si namontovat elektronické relé na svoji panelku 250 od jednoho pána co se na to zaměřuje. Prve se mi kontrolka rozsvěcovala při nastartovaném motoru a on tam přehodil dráty a řekl, že to bude fungovat. Namontoval jsem to tam a kontrolka mi nezhasíná. Nebo zeptám se takhle má u elektronického relé zhasínat vůbec? kostra - a relé také -, Děkuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
ok super dík draku za rady a tvůj čas :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:40
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
jawamánii jsem dnes použil poprvé a jelikož jsem nenašel mobil tak jsem fotky neudělal bohužel
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Napiš sem do dotazů kdyby něco popřípadě jak jsi to vyřešil-aspoň ostatní budou vědět jak problem řešit... Zítra dyžtak zase poradím. Ale projdi si to schema co jsem ti dal a uvidíš, že chybu najdeš sám.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:39
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
jojo na to žlutý jsem přesně koukal
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
vybarvi si schema podle legendy barev a uvidíš, že je to hračka! Hodně zdaru. A aspoň když použiváš jawamanii, tak si tam přidej tvoji motorku ať máme na co koukat. Taky mám panelu
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:37
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
hele zejtra sundám svorkovnici a kouknu jak je to zapojený mohl bys mi na sebe dát prosím meila? pro případné dotazy. koukám že víš co a jak :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:35
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Řekl bych že se díváš na schema na žlutým podkladu se znakem červená jawa-to je zmatečný schema a myslím že to tam je špatně.. Nejlepší je schema přímo z montážní příručky nebo dočkala http://postimg.org/image/9gvahx7vh/
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:34
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
MR7V je kus od kusu. Lepší je AEV. Každopádně máš zapojeno na tom jak jsem říkal? To je základ. A správně musíš napólovat dynamo aby to jelo. Pokud to jede, pólování neřeš. Pokud budeš pólovat, tak postup najdeš na veteranforu nebo tadyk. http://hastrman48.rajce.idnes.cz/AEV_P_V_75W/#AEV0361P6V75W_1.jpg sice je to jinej regulátor ale princip stejný a schema taky. Rači relé uplně odpoj od dynama až je budeš pólovat (dělá se kvůli změně polarity z ukostř+ na -). A hlídej si watáž ať nepřepískneš maximum co je na relé. Když budeš do obrázku 10minut čučet, tak zjistíš že to není nic těžkýho.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
15/54 mám na kvítečku, 61 na spínačce a na svorkovnici dynama také a plus na žárovčce dobíjení. akorát nevím když zapojím 51 spínačka na 51 svorkovnice dynama tak mi zhasne kontrolka, ale na jednom schématu jsem ji našel na 56 spínačka a to mi kontrolka svítí ale nezhasne a předtím než ten pán přehodil dráty, tak se mi žárovka rozsvěcovala což neměla.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
MR7V 6V 45W tohle relé mám. ten pán mi to připojil na starou svorkovnici, která má čísla 1A 61 a 51 a řekl zapoj to podle toho jak jsi to měl postaru a baterii ukostři na -, bohužel s elektrikou kamarád nejsem.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:15
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Nezapomeň, že kontrolky dobíjení a neutrálu jsou jinak zapojeny než podsvícení. Ke kontrolce dobíjení se připojuje drát od relé z kontaktu D/61. Když nedobíjí, tak má relé sepnuté ukostřený pól a svítí kontrolka. Jakmile začne dobíjet rozepne se od kostry a zhasne. Stajný způsob jako kontakt neutrálu. K těmto dvoum musíš mít přiveden od spínačky drát 15/54 a mít ho zapojen v tom odizolovaném "kvítečku" na tachometru. Mělo by to fungovat.. Ale řekl bych, že to nemáš na D/61. Jaké relé máš?
 
 
Datum: 15. dubna 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: jikar      IP: uživatel15063    
tak to nevim kde dělám už chybu :/
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:47
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si taky na ČZ 175 kejvačku namontoval elektronické relé.. zapojil jsem si to podle návodu k tomu dodávanému a kontrolka mi vždycky při přidání plynu zhasne, tak jak tomu bylo když jsem tam měl to staré klasické, které se mi rozbilo.. Takže ano má zhasínat :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: bečka      IP: uživatel16252    
Zdravím, mám problém v oblasti elektřiny, jde o to že blinkry mi (po zprovoznění lektrické instalace) normálně jdou, ale kontrolky neblikají do leva ani do prava, takže třeba zapnu levý blinkry ty normálně blikají v předu i v zadu, ale kontrolky nic. Tak nevím kde může být chyba. Jedná je o moto simson sr50 skůtr díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
Tak třeba upadlá kostra v budikách...hledej... Možnost č.2 - praskly už obě žárovky,ale to je nepravděpodobné. Zkus je napřímo na baterku jestli svítí.
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau asi to se nepatri ale skusim to takze mam dotaz mam simsona s51 predelaneho na cross potrebuju aby to jen jelo takze se vas ptam jak mam zapojt elektriku skusil jsem z civky na 15 ku a 1 kostra a prohodit a haze to hrozne malo takovou tvrdou jisku a na svicku to neskoci(fajfka,kabel od civky,civka)dobra magneto by melo byt take dobry a zapalovani taky, dale se chci zeptat k cemu slouzi snimac otazek,takze bych vas prosil o radu jak zapojit elektriku popripade co by mohlo byt tou zahadou dekuji,jeste chci dodat ze kostra je dobra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj vůbec to sem nepatří ale skusím to nedávno jsem za odvoz dostal honda Wallaro takovej skutřík prej ho nikdy neviděl ject bylo to tím že tam chyběl ten polovodič tak mně napadlo tam napáchat jednu z rezervních polovodičovích krabiček do simsona chvíli to jelo a nejdnou konec proud stále jde čidlo také takže to odpálilo tu krabičku zkoušena v símáči a už nejel byla to ze 6v simsona a ten skutřík je 12v a chtěl sem se vás zeptat co byste tam dali místo toho nebo z čeho to tam dát z nějakého osobáku napadá mně asi jen favorit :-) všem moc děkuju za pomoc . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16870    
Zdur draci bude tohle pasovat na ČZ 125/476 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prepinac_levy_cz.html a jeste jak tam funguji ty packy na blinkry když ho zapnu musim ho vrátit jak u tady toho typu co momentálně mam http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prepinac_blinkru_kabel.html diky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel16870    
Dík
 
 
Datum: 12. dubna 2014 18:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Pasovat bude. Páčka funguje asi jako u toho starého - dáš do strany, bliká to, a pak to vrátíš do středové polohy.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím hoši. Mám Jawu 250/353/4 nevím teď přesně.. A mám problém s dobíjením.. Při nastartovaném motoru naměřím na svorce 61 na dynamu krásný dobíjecí proud 6,8 - 7V. Na baterce však je jen 6V i když kontrolka dobíjení po startu zhasne! Potřeboval bych poradit kde je problém a čemu by vadilo kdybych baterku napíchnul přímo na kontakt 61.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svítil jsem na rychlo pod nádrž proto jsem myslel že je na kontaktu 61 indučka.. Teď mám motorku rozebranou a je zapojeno vše tak jako ve schématu, na které jsem dával odkaz pár řádků níž..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 22:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
co znamená že zapojení je správně? o pár příspěvků níž píšeš, že 61 (živej uhlík) vede na indukčku, což rozhodně správně neni. Úplně nechápu jak to myslel standa, nicméně princip žárovky je opravdu jednoduchej, porovnává napětí mezi živym uhlíkem a baterkou. Když dáš místo ní voltmetr, při stojícim motoru ukáže napětí baterky (žárovka svítí naplno, dynamo nic nevyrábí), po nastartování začne klesat napětí (rozdíl mezi baterkou a napětím dynama se zmenšuje) a v okamžiku kdy sepne relé, tak připojí baterku k uhlíku a tím připojí oba konce žárovky na stejné napětí (voltmetr ukáže 0V). Takže žárovka nesvítí když okruh (dobijení) je uzavřený..
 
 
Datum: 13. dubna 2014 0:20
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zapojení je správně :/
 
 
Datum: 12. dubna 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano. Po zapnutí klíčku se kontrolka rozsvítí po nastartování zhasne. Musím projít tu elektriku jestli jí nemám blbě zapojenou už si tisknu schéma a jdu na to..
 
 
Datum: 12. dubna 2014 10:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
To mužeš mít jen rozházený rele. Svorka 61 rozhodně nejde na indučku. Princip žárovky je jednoduchej. Stejně jako kontrolka neutrálu je napájená ze svorky 54. Pokud se druhý kontakt ukostří (neutrál,rozepnutí rele na kostru) žárovka se rozsvítí ... Takže rele muže bejt rozhašený a nějak sepne resp. rozepne od kostry do baterky/regulace no podle aktuálního stavu - žárovka nesvítí není uzavřený okruh... Ale u tebe bude ten hlavní problém jinde... Svítí ti vůbec kontrolka dobijení když zapneš klíček a nenastartuješ???
 
 
Datum: 12. dubna 2014 10:00
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
edit: umažte si z linku slovo "zajímavé"
 
 
Datum: 12. dubna 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkně se to tu rozjelo díky za rady :-) Baterku jsem kupoval včera úplně novou vartu. Elektriku mám zapojenou podle tohoto schématu - http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_353_3_4/schema/schema_pro_353_4 Zajímavé je že kontakt 61 vede na indučku což je dle mě blbost když má dobíjet baterku.. Na bošárně jsem dobíjecí prod nenaměřil ani na jednom kontaktu.. Tak nejspíš mi nezbývá nic jiného než sundat plechy a zkontrolovat elektriku a každý drátek zvlášť. A stejně mi neleze do hlavy to zhasnutí kontrolky při nastartování.. To je potom kontrolka úplně k hovnu. Ještě mě napadlo natáhnout kabel zvlášť od kontaktu 61 k baterce ale přivypnutém motoru je na něm kostra takže bych to musel řešit přes vypínač nebo relé a bylo by to dost nepraktické.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Když dává dynamo 7V a na baterce je 6V tak je chyba mezi dynamem a baterkou a nebo je v hajzlu baterka... Ujisti se,že máš vše dobře zapojené a že baterka funguje (muže mít jeden článek v háji) a nebo už je napečená na dně,slabej elektrolyt atd...
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Možná by stačilo pročistit spínací kontakt! Toš tak.
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli naměříš na dynamu 7V a na baterce 6V při zhasnutý kontrolce dobijení, tak buď špatně měříš nebo to máš blbě zapojený.. doporučuju dohledat schéma a pečlivě zkontrolovat
 
 
Datum: 11. dubna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
No tak když dynamo dává proud a do baterky to nejde, tak bych to viděl na regulátor nebo na baterku.
 
 
Datum: 11. dubna 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17053    
ti radim přidej tomu na štelováku relátka viz dočkal....
 
 
Datum: 11. dubna 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No problém je že mi to nedobíjí ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
ji mužeš uvařit a katapultuje se ti z kaslíku tuto zavadu sem videl na vlastní oči .... proste sjed za autoelektrikařem kterýti na relatku malinko přidá na techcca 7,5volt na výstupu...anebo proste jezdi a nic neřeš
 
 
Datum: 11. dubna 2014 17:58
 
 
 
 
Jméno: frbak      IP: uživatel17049    
mám čz 175 477 ,po 40 letech spolehlivého jezdění /předloní go/ blbne. Bošárna funguje obráceně. Klíček v mezipoloze = vše pod proudem. klíček doražen = vše bez proudu. Záhada.rnMáte li zájem podívejte se na naše jízdy na stránkách KOZELCH. Díky za rsdy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: frbak      IP: uživatel17060    
Záhada vyřešena. V kostce upadl kontakt. A to je dva koky nová
 
 
Datum: 12. dubna 2014 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
Zoxidovala vevnitř a nebo se ti dotýkaj rotřepený kabely. Bošárny sem rozebraný měl,dokonce jsem je předělával pro použití na pio a neni tam toho moc co by se pokazilo...
 
 
Datum: 12. dubna 2014 7:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pokud se ti neozve někdo, kdo se s tim setkal a vyřešil to, tak ti asi nikdo moc neporadí.. sehnal bych jinou bošárnu, kterejch je všude mraky, a tuhle kuchnul, tipoval bych to na ohnutý kontakty, ale rozebraný sem to neměl, tak nevim jestli je to vůbec možný....
 
 
Datum: 11. dubna 2014 23:05
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj frbak! Ze spínačkú Ti fčíl neporadím, ale děkuju za připomění Vašich stránek! Paráda! Mrzí mě, že sem nemohl 30.3. jet se s Vama projet! Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 11. dubna 2014 0:32
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel10418    
Zdarec, mám mustanga a v něm vape. Fungovalo bez problémů, ale z ničeho nic se přestala házet jiskra. Když dám prst do fajky a prošlápnu, tak mě pokope. Ale jakmile napojím svíčku, tak neháže jiskru. Svíčku sem zkoušel dávat novou a pořád bez jiskry. Nějakej nápad? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: Strakos      IP: uživatel11695    
Tak sem zdelal zapalovani vcetne rotoru z klikovky. Nic sem nezaznamenal, tak sem vsechno vratil zpatky. Startovaci kabel sem zastrihl (ikdyz byl videt cely svazek dratu), znovu nasrouboval, jak na inducku, tak na fajku a co se nestalo, jiskra jak z katalogu :-) takze asi nekde nejakej spatnej kontakt....uz zas frci jak ma
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17039    
Špatně ukostřeno a nebo problém ve VN kabelu či fajfce či svíčce eventuelně v elektroinstalaci motocyklu.
 
 
Datum: 07. dubna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co fajfka, není "vymlácená" ? - A co VN kabel, nezůstal v něm pouze poslední drátek ? A co vzdálenost snímače od rotoru ?
 
 
Datum: 07. dubna 2014 15:10
 
<  19  20  21  22  23  24  25  26  27  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 21:13:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu