slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdar borci, ještě bych se chtěl zeptat... čz 477 "nechtěně" byli oba kontakty uhlíků ukostřeny... odpálilo mi to relé a peklo vodiče... nedobíjí ale s nabitou baterkou jede krásně... myslíte, že bude stačit vyměnit jen relé aby dobíjela nebo to mohlo i spálit vinutí? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 23:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli bylo dynamo ve zkratu už od rozběhu motoru (ne až sepnutím relé), pak by to mohlo přežít. Zjistíš to snadno proměřením ohmetrem. Pokud bude rotorové vinutí v pořádku, pak by to s novým relé mělo dobijet..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:39
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Jestli jede krásně, tak by vyměnit relé mohlo stačit. Ideální by bylo to proměřit, jestli dynamo dává proud.
 
 
Datum: 11. května 2014 22:41
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec opravoval sem motor.ted je pio složene měl sem ho i nastartovanej ale pálí jakoby ob jedno protočení takže jako hrčí ale nejede a nebo zdechne a to ho musim rožduchat, předtím to šlo nakopnout na poprve a s elektrikou sem nic nedelal svičku sem měl novou předstih sem šteloval snad desetkrát .... nenapadá vás čím by to ještě bylo? benzín tam jde svíčka je mokrá a hdyž zkouším jiskru tak hazi ok .dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dal jsi všude těsnění? Sedí ti hlava na válci? :-D
 
 
Datum: 21. května 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to sundal:-D ale všechno sem to dal zase zpatky a pošteloval předstih jak má byt
 
 
Datum: 17. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ceZetak: tak největší machři umí udělat GO motoru skrz výfuk :-D
 
 
Datum: 13. května 2014 7:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi při půlení motoru nesundával zapalování?
 
 
Datum: 12. května 2014 21:51
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pulil sem motor ale se zapalovanim ani s karbecem sem nic nedelal a pred tim to chytlo na prvni šlapnuti
 
 
Datum: 12. května 2014 21:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná by bylo dobrý říct co jsi s tím dělal než to přestalo vrčet
 
 
Datum: 12. května 2014 6:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
hledal bych chybu ve směsi než v jiskře..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: biggles      IP: uživatel12897    
To může byt cokoliv! Může byt třeba slabá jiskra (zkrat nebo špatná cívka)
 
 
Datum: 11. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdarec borci, chcu se zeptat... Mám čz 477 a nedobíjí mi. Regulátor napětí měl slepený kontakty, chvíli se mi přepalovali dráty než sem ty kontakty rozpojil a očistil. Teď mi svítí kontrolka dobíjení pořád aj když motor běží. když zkusím sepnout kontakty tak taky nedobíjí ani tak... nevíte co mám změřit? co by mohlo být špatnýho? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Jirin10      IP: uživatel16441    
Zdar, já měl taky hodně problému s dobíjením, jelikož jezdím s ČZ docela dlouhé cesty, tak jsem se rozhodl investovat do relé od AEV, nebavilo mě pořád opravovat dobíjecí soustavu. Neříkám že originál relé není spolehlivé, ale to AEV nabíjí prostě lépe. Jestli máš nějakou kačku navíc tak si ho kup :-)
 
 
Datum: 11. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
stáhni si dílenskou příručku relé nebo Dočkala a relé podle něj seřiď ( http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php ). Základem jsou neolámaný uhlíky, čistej komutátor a vše správně zapojený, více třeba tady: http://www.cezeta487.ic.cz/navody_el_zarizeni.php
 
 
Datum: 11. května 2014 18:02
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
Zdravim draci chci si koupit Elektronické relé AEV na svoji panelku 559 bez blinkrů, ale nevím výkonnostně jaké. Jestli 100W nebo 60W, které jsem našel na jedné stránce s ND na jawy. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
ano, kup relé s takovou ukostřenou polaritou, jaká ti vyhovuje, dynamo se dá snadno přepólovat. K regulátoru dostaneš detailní návod jak přepólování provést i jak regulátor zapojit.
 
 
Datum: 11. května 2014 17:56
 
 
 
 
Jméno: karl      IP: uživatel15063    
aha takže: moje motorka byla provozovaná s + pólem na kostře a teď když si koupím relé, které má - musím tedy vzít a přepólovat dynamo a na baterce ukostřit - chápu to správně ne ?
 
 
Datum: 11. května 2014 15:12
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
 
 
Datum: 11. května 2014 13:54
 
 
 
 
Jméno: karll      IP: uživatel15063    
Původně tam bylo jednocívkové origo relé. To ale bohužel přestalo fungovat. Dynamo mám 45W. Žárovky tam mám, ty co byly psané v manuálu. Silnější tam nedávám.
 
 
Datum: 11. května 2014 13:32
 
 
 
 
Jméno: kukunec      IP: uživatel16557    
Jaké máš původní relé a dynamo? Pokud je to 45W, tak kup 45W. Pokud máš silnější 55,75W (relé krabička) tak kup silnější aev. Můžeš klidně dát na 45W dynamo 100W relé, ale když přesáhneš dlouhodobě odběr dynama -silné žárovky (45W), tak dynamo spálíš.Proto nejlép koupit watáž takovou, která je na dynamu.
 
 
Datum: 11. května 2014 12:57
 
 
 
 
Jméno: bedy      IP: uživatel12628    
čau nevíte kde sehnat induční cívku na BABETU 134 STAR (stella) mám naní dva konektory a ukostreni je na držáku . Našel jsem jenom 3 konektorovou . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
no tvl tak tam ten jeden kabel prostě nedáš proste ti tam ve výrobě namastili verzi zaplka skoukni schéma ale nekterý to proste maj
 
 
Datum: 12. května 2014 7:27
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, mam takovej delikátní problém. Mam motor po go, ale svička nehazi jiskru. Když však zapalovací cívku dám na místo světelné, tim myslim doprava nahoru, tak je jiskra krásná, ale stejnak vubec nechce nastartovat, nevíte co stím? Díky Zapalování je 20W. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17179    
ja bych to tak nechal když pojede čeče ....setkávám se s ruznými slataninanmi a svítí to jezdí to tak co řešíš
 
 
Datum: 12. května 2014 7:34
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čauvec, koupil jsem si tady replikový klínek zapalování na stadiona http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klinek_klika_magneto.html a stadion mi na to jel asi tak minutu a pak ho to normálně vejpůl rozstřihlo a rotor se protočil(pulka zustala v rotoru a druha pulka v zařezu na klice). normalně krásně čistý řez. Nevíte z čeho to dělaj, že se tohle stalo a jaký máte zkušenosti vy? Dal jsem tam ten puvodní-ožvejkaný co tam byl originál a na ten to chodí zatím v pohodě... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17177    
ja bych do te kliky v hodnotě 2000 pořad nemlatil dal dost vysokou podložku pod matici aby se to na čep natahlo a hlavně obrobil kužele na se be
 
 
Datum: 11. května 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za odpovědi. Jako samozřejmě rotor jsem na čep kliky doklepl, to je jasná věc, jako dražka na čepu je malinko pomrvena, ale před časem jste mi tu radili, že ta dražka je ještě ok, když jsem postoval fotku. Jasný, že to nesmí držet na klínku, ale i matka byla dotažna- povoloval jsem ji dost s teží, ale ten rotor se taky vůbec lehce na tom čepu neprotáčel, když se to protočilo, jen se prostě kousek protočil, když střihl ten klínek. Jinak s tím lapováním je to good nápad. Mám doma nějký pixly nepoužitých, al starých lapovacich past po ruský armádě, tak to s tím snad pujde. Je pravda, že jsem měnil i rotor z Jawetty. na tohle mgneto to předtím nejezdilo....
 
 
Datum: 10. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obávám se že toto není způsobené špatným klínkem ale je to tvojima rukama... rotor nesmí držet na tom klínku!! klínek je tam pouze pro montáž rotoru ve správné poloze vůči klice.... rotor drží na kuželu... tedy když rotor nasadíš na čep, tak ho poklep, dotáhni matku a zbovu po něm pobouchej aby si pořádně sedl a opět dotáhni matku... já klínky nepoužívám vůbec a nemám problém
 
 
Datum: 10. května 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ano-pepa to řekl ůplně správně........
 
 
Datum: 10. května 2014 8:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17170    
blbej matroš ....jinak proč pokažde demontu nelapuješ kužele? to je prostě jistota protože dát to tam najebane od teto kolize si zadelavas na opakování cele situace
 
 
Datum: 10. května 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdarec kdyz hotam nasads a das tam magneto tak vem vorisek z goly a klepni prez magneto v miste kde na nej doseda matka mohlo ti blbe sedet a poradne utahnout , jinak klinky si delam doma z cernejch pevnostnich sroubu a zatim bez problemu je pakarna ho vyrezat ale este nikdy sem ho nestrihnul
 
 
Datum: 10. května 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: janek      IP: uživatel13327    
Zdarec. Můj mustoš nehází jiskru .nevíte čím to je dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Předstih a odtrh si zkontroluj, jinak pak to může být kondenzátor nebo nejhůře indukční cívka.
 
 
Datum: 09. května 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar.. máš to rozbitý
 
 
Datum: 08. května 2014 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, mate někdo zkušenosti se svičkou NGK B7HS do pionýra ? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Zas tak špatně bych to neviděl... Ale je to fuk, ve svíčce výkon není.
 
 
Datum: 09. května 2014 9:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně tak , jednou moc přeplavíš a je po ní
 
 
Datum: 08. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zbytečnost.. až se ti uleje tak ji mužeš zahodit
 
 
Datum: 08. května 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdar jaké máte zkušenosti s vape ? zajimají me výhody/nevyhody tipy na zapojení aby to troubilo i při zplých svetlách atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Mám Vape zapojené jako u 30w zapalka - (propojené vlákna přední a zadní žárovky) a nepraskají. Vape je super na starty, montáž, bezúdržbovost. Ale že by to líp svítilo, to ne - s 30w zapalkem (kde je nabuzený magnet) to svítí 2x víc.
 
 
Datum: 10. května 2014 19:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Hele tuhle informaci mi dal Sesa. Já ten problém ještě pořád řeším žárovkou 12V/40W/45W a zadní jsem odpojil. Na koupi toho stabilizatoru se chystam už delší dobu,už bych rád šel na STK :-D
 
 
Datum: 08. května 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16961    
stando co ten regulátor? nepohasnou světla pak moc, když je přepětí v točkách? nebo to svítí furt stejně?
 
 
Datum: 08. května 2014 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17165    
Vape mužu jen doporučit. Jen to práskání žárovek se musí řešit 6V stabilizátorem na babetu. Troubit se světlama nejde na origo zápalku ani na vape...holt jedno a nebo druhý...nejde oboje najednou... to bys musel mít bateriový zapalování,tam to jde,,,což je jasný...
 
 
Datum: 08. května 2014 8:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Další výhoda je montáž, nastavíš horní úvrať, namontuješ a jezdíš.
 
 
Datum: 07. května 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výhoda já jasná, dobře to chytá. Nevýhoda, občas lidi brečí že jim praskají žárovky, mě se to nestává pokud netočím 9000 a víc. Na zapojení nevím co řešíš, zapoj to podle návodu.
 
 
Datum: 07. května 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Zdarec, (mám Jawa 20) co když nechám na svíčce vzdálenost kontaktů 0,7mm a ne požadovaných 0,4mm? Může se něco stát? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:23
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jedinej rozdíl může bejt při nakopávání, pokud je hodně slabej rotor tak možná i ve volnoběhu.. jak píše standa, maximálně to nenastartuješ..
 
 
Datum: 11. května 2014 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel13387    
Díky. Já jen, že jsem kupoval svíčky Brisk N15C a nechával jsem je tak, jak to bylo, asi těch 0,7 mm a pincek jezdil úplně super. Ale svíčka mě vydržela asi 2 nebo 3 měsíce. Tak proto se ptám jestli se nic nestane. :-D Teď jsem si koupil Bosch W5AC, tak uvidím jestli tady bude delší životnost. :-D :-D
 
 
Datum: 07. května 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17163    
Jiskra budu nejspíš slabá - je to individuální - silné zapalování by asi ještě zapálilo,ale běžné zapalování s vyšeptaným rotorem to asi nedá a jiskra bude tak slabá,že to nebude pálit a nebude to chytat....pokazit se nemuže nic,jen to přinejhoršim nepojede no...
 
 
Datum: 07. května 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdrec. Nevíte někdo, jaký z čeho sehnat levotočivý alternátor ? Potřebuju na frézu. Je tam motor z 150c a je levotočivý. Díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
A co tím vlastně živíš? Nepředpokládám že fréza má nějaké náročné spotřebiče.
 
 
Datum: 07. května 2014 6:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jestli ten altík zatížíš pár slabšíma světlama, tak chladit nepotřebuje a na vrtulce nezáleží. Ona i ta otočená nějakej pohyb vzduchu způsobí. Vestavěnej regulátor je naopak výhoda, a protože je polovodičovej a zalitej v plastu, takže mu vibrace vůbec nevadí.
 
 
Datum: 05. května 2014 17:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17155    
vole vrtuly na zetoru je univerzal a ma jen lopadky opravdu lopadky ten altik to ani moc nechladí.... jinak relatko zlášt je spíš výhoda jen ho dát ta kde netrpí vibracemi
 
 
Datum: 05. května 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Koukal jsem na alternátor ze š 105,120,130 a lopatky vypadaj jako levo... Akorát je na houby že je zse regulátor zvlast. Z fav. Nebo fel. Bych to měl dohromady
 
 
Datum: 05. května 2014 15:21
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*a nemel by byt problem se zahřívánim.... Asi 70A u 1.3 jsem našel.
 
 
Datum: 05. května 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To ano, ale šlo mě o to, abych nemusel upravovat chlazení (ventilátor). Prý z traktora. Nějaký Zetory měly levotoč... nebo to chlazení jen nějak upravit ? Nadruhou stranu pokud bych dal třeba alt z Felicie... Ten může mít zatížení kolik... 50A ? Ono jedno svetlo a koncovky nesežerou tolik abych altik zatezoval nějak do extrémů. 20-30% on je stejně ten řemen na kterej to chci zivit slabej a vyvedenej od zapalování, takže si velký síly dovolit nemůžu.
 
 
Datum: 05. května 2014 14:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
alternátoru je z principu funkce směr otáčení úplně ukradenej :-)
 
 
Datum: 05. května 2014 13:18
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17152    
Ahoj draci,nevite jestli by sel pouzit indukční snímač ze 4T zapalování na fichtla? Nebo je mezi snímači na 2T a 4T nějakej rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel17204    
1) Čidlo samozřejmě změřit lze pokud znáš správný hodnoty tak běžně se měří odpor vinutí a nebo indukčnost. Pochopitelně se dá vyzkoušet tak že k němu připojíš voltmetr a kolem něj kmitneš magnetem nebo kusem železa (záleží na typu čidla). 2)K babeťáckýmu tyristoru potřebuješ generovat okolo 100V a to ti pól z pionýra jen tak nedá. 3) Způsob buzení čidla záleží na tom jaký čidlo máš a jakej signál z něj chceš. Buď máš jen prostou cívečku a musíš mít magnet kterej jí budí nebo máš standardní indukční čidlo a tomu stačí na rotoru nějakej výstupek z feromagnetickýho materiálu. Ovšem pak záleží jestli máš dvouvývodový nebo jednovývodový čidlo. V případě jednovývodovýho záleží na orientaci vinutí, podle něj pak při přibližování výstupku generují kladné nebo záporné napětí. Jestliže chceš mít s tím babeťáckým gytem přesnej předstih pak potřebuješ čidlo který při přibližování výstupku generuje zápornej signál a při oddalování kladnej (dá se to samozřejmě obejít tím že budeš mít rotor kterej nebude mít výstupek ale opačnej profil - mezeru). Pokud použiješ čidlo který bude generovat při přibližování kladný napětí tak se to dá využít pro zvyšování předstihu s otáčkama (tam pak musíš patřičným způsobem nadělat víc zubů nebo plynulej náběh výstupku) 3) Na co tam potřebuješ mít vačku když tam nebude žádný kladívko?
 
 
Datum: 17. května 2014 23:23
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17152    
Ještě bych měl pár dotazů.Jde nějak vyzkoušet (zmeřit) indukční snímač?Nejsem si totiž jistý jestli funguje.Další co mi není jasné je zda-li při použití GYT tyristoru(model kde není potřeba ind.cívka) musím použít zapalovací pol z babetty nebo zda můžu použít z pionýra.Dál by mě zajímalo z čeho udělat těleso které bude dávat signál ind.snímači (kus železa nebo hliník a na konci magnet?) a jak daleko dát snímač od vačky aby to nějak nerušila? díky moc za odpovědi
 
 
Datum: 09. května 2014 23:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Ano indukční je jednoduché, jen kdyby se na něm neindukoval bordel z rotoru... za mě taky hall je to nejlepší...
 
 
Datum: 06. května 2014 8:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
však to indukční taky..
 
 
Datum: 05. května 2014 17:52
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To já už v hlavě skládám zkušební zapalováni bezkontaktni po tom, co jsem zjistil že halluv snimac je tak jednoducha věc :-D
 
 
Datum: 05. května 2014 15:14
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17152    
díky,myslel jsem si to,jenom mě zmátlo proč prodávají zvlášť na 2T a 4T,ceny jsou rozdílné,přitom vzhledově jsou stejné,asi obchodní politika :-)..Ano to mi je jasné,chci použít zapalování GYT z babetty.
 
 
Datum: 04. května 2014 22:26
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
rozdíl v indukčních snímačích nebude, ale z otázky neni jasný jak ho chceš použít, takže ti těžko někdo řekne jestli jde na fichtla. Snímač sám o sobě je k ničemu, pokud k němu nemáš další elektroniku, což bejvá ve většině případů kondenzátorový (tyristorový) zapalování..
 
 
Datum: 04. května 2014 22:02
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mam problém ohledně jawy 21 přední světlo mi svítí na volnoběh strašně málo a zadní svítí tak jak má v čem je problém jestli v magnetu co mam vyměnit dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
hele u babety jsem uspěl až s 24 V žárovkama :-D:-D
 
 
Datum: 05. května 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
tak to já mám opačnej problém. jezdim 12v35w vpředu a 12v10w vzadu a svíti mě to kurevsky.. mám tak silný magneto, že se za mnou ohýbaj značky u silnice.
 
 
Datum: 04. května 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Martin: a čim to asi tak bude?
 
 
Datum: 04. května 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17149    
Nazdar zkus jednoduchou zdánlivě nesmyslnou věc , netuším jakovou tam máš žárovku tak zkus 6V 15/15W mám osobní zkušenost s tím že ta 15W svítí lépe než 25W a když tam namontuješ 35w tak je to tragedie
 
 
Datum: 04. května 2014 11:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u těhle sráčů dělaj zásadní rozdili všechny ty věci na který normální jezdec nekouká, nejlepší kdybys to celý rozebral, všechno zkontroloval a zas dal dohromady, stejně jako dopasovaný přefuky, musíš mít i kabeláž bez studeňáků a orezlin, jako odpovídající výsledek budeš odměněn i tak slabou svítivostí :-D
 
 
Datum: 04. května 2014 0:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se nechat posílit rotor.. dělá to nějaký pan Urbánek ... a taky mužeš mit oxidaci na kontaktech, což způsobuje velký přechodový odpor a proto ro málo svítí
 
 
Datum: 03. května 2014 23:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
záleží to na tom jak vysokej máš volnoběh, jaký máš ppřechodový odpory ve vedení (a spínačích) a jak jsou na tom magnety v rotoru.. vyměnit/zlepšit ze dá všechno, ale svítivost jako od světel zálohovaných baterií nečekej..
 
 
Datum: 03. května 2014 20:03
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec. Fréza, motor čz 150c. Pořád to zlobí. Koupeno tak, že napájeno autobaterií. Zapalování bylo včetně cívek ale magnety slabé. Teď už na statoru jen kladívko. Na rotoru nejsou ani magnety kvůli střihání klínku ( je ještě napojen ventilátor -> zmenšení sil). Chtěl jsem odvest seno a po delší odstávce to zase zlobí. Minulej rok celkem šlapala. Motor je OK Komprese jak prase. jelo to furt i na 3. Jen ta elektrika furt hapruje. Je to předěláno na klasiku (indukce, kondík, kladívka) bez cívek. Pokud jsem to letos konečně nastartoval, zdálo se mě že má obrovskej předstih pač to nešlo do otáček a strašně to mlátilo. Tak sem ho zkoušel zmenšit a zlobí to ješě víc. Jiskr nic moc řekl jsem si ok. Tak jsem znovu "předělal" elektriku aby byla pořádně. Jenže po tomto se mě při připojení baterie začne hulit od kladívek. Skrat?! Co jiného že, jenže mě nenapadá kde by mohla bejt chyba. ""Kladný pol baterie naveden s kondenzátorem a kladívkem na indukci (1), mínus samozřejmě ukostřeno na rám, na idnukci (15) a pro jsitotu i k tělu indukce a kondíku. I když mám za sebou několik komletních oprav elektro na fichtlech a čz, raději jsem to překontroloval podle zapalování z fichtla... Mělo by to být stejné. Nechápu to. :-( Více info dopíšu. Teď musím na oběd (kondík měnen, indukce také a svíčka taky) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to me poser :-D diky moc. To je jiskra jako kráva! Tim by se dalo svitit :-D
 
 
Datum: 03. května 2014 16:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
a teď ještě čtu, že tam máš 12V baterku a 6V indukční cívku, to taky neni dobře. Fungovat to bude, ale ta cívka dostává na prdel. Jestli to má nějakou dobu vydržet, sežeň buď 6V baterku nebo 12V cívku..
 
 
Datum: 03. května 2014 15:47
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
Přesně tak. Baterku musíš samozřejmě ukostřit, s jednim pólem v luftě to asi fungovat nebude. Jinak je úplně jedno jakej pól připojíš k indukčce a jakej ukostříš, to na funkci nemá vliv..
 
 
Datum: 03. května 2014 15:44
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Takže + baterky bude jako jedine na 15. Kondenzator a kladivko na 1 a minus baterie bude na kostru ? Ono to mozna taktp bylo puvodne zapojeno
 
 
Datum: 03. května 2014 15:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
Je to blbě zapojený, bateriový zapalování je jiný než má fichtl s magnetem!! Zapojením, co píšeš, vlastně zkratuješ baterku přes kladívko, pak se z něj nemá kouřit, když přes něj tečou desítky Ampérů.. Zapoj to stejně jako u Jaw nebo ČZ s baterkou, tzn. (15) indukčky na (+) baterky, (1) indukčky na kladívko, kondenzátor mezi kladívko ((1) indukčky) a zem.
 
 
Datum: 03. května 2014 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17144    
Probiji izolace kladívka ?
 
 
Datum: 03. května 2014 13:27
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Abych to dopsal. Minulé to dávalo jiskru a to nekecám, v pohodě z 10mm vzdálenosti. teď je to sotva 2mm. Asi to bude předpokládám kondenzátor nebo indukční cívka co. Nejlépe sehnat 12V, když to 12V napajim. Ale nejde mě do hlavy proč to minulej rok ještě jezdilo... Napadlo mě zda nemáte někdo zkušenosti s hallovým snímačem, nebo nečím podobným. Napadlo mě přidělat na hliníkový rotor malej magnet, a k nemu jen snímač jako například u Ba 207 atd. Pak tyristor... Je reálná možnost, že by to šlo ? Najednu stranu se toho motoru nechci vzdávat, ale už sem přemýšlel i nad možností narvat na to osvědčenej čínskej motor se startérem dobíjením... Bylo by to krásný mít i světla a bezstarostné startování :-) I když věřím že tohle by taky startovalo...
 
 
Datum: 03. května 2014 13:20
 
 
 
 
Jméno: hoff_21sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím vespolek, tak zápasím s tím, že mi neustále odchází svíčka. Na jednu nádrž benzínu N14ka, N15ka a ted i NGK 15ka a nenapadá mě už nic čím by to mohlo být. Závada se projeví tak, že nastartuju vpohodě a než nandám škopek tak to zdechne, po 15ti vteřinách nastartuju jakoby nic. . . .pokud to nedržím v otáčkách tak neodjedu. Nakonec nechytne ani na roztlačení. Po výměně svíčky na první nakopnutí bez plynu at je to teplý ebo studený krásně chytne a pomalu na volnoběh odjíždím a ani to nekuckne. Pokud někdo bude chchopen poradit, budu štastnej :-) Jinak samozřejmě koupit novou indučku případně i cívku do zapalování by byla možnost, nebo taky ale zbytečně koupený díl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2014 11:19
 
 
 
 
Jméno: hoff_21sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádná změna....včera výměna za novou PAL L7 (sice dlouhý závit ale na chvíli s pár podložkami navíc), tak jsem zvědav. Pokud to nevydrží, budu měnit indukčku a nebo zap.cívku.
 
 
Datum: 06. května 2014 11:19
 
 
 
 
Jméno: hoff_21sport ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčka pokud to nejede je čistá a mokrá, jinak pokud dám novou a udělám kontrolu je jak má být - cihlová. Hladinu jsem sladil myslím dobře . .je toho tu o ní dost.
 
 
Datum: 30. dubna 2014 17:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17131    
Bude to ulitý. Zkontroluj zda se neuchlastává karburátor. Není svíčka černá ? Nejde z výfuku štiplavý kouř do bíla? Nebo je svíčka čistá ale mokrá ?
 
 
Datum: 30. dubna 2014 16:10
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
jezdil sem brisk NR15C -krasne cihlova.. dneska jsem dal novou N15C a je uplne bila jak kdybych mel chudou smes spis do zluta.. Dam starou svicku a je furt cihlova..co to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17128    
Y je vysunutý jiskřiště
 
 
Datum: 30. dubna 2014 12:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
Y je dlouhej zavit
 
 
Datum: 30. dubna 2014 12:28
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tu s tim R - kem jsem jezdil dokud fungovala, pořád, nezmar svíčka, a když jsem se po ní po dlouhý době ptal tak mi ve většině moto obchodů řekli že už se nevyrábí, že v dnešní době už jsou většinou odrušený fajfky . . . . vim že R značí že je odrušená, L značí dlouhej závit, a Y Značí že má vysunutý izolátor(jiskřiště), teda aspoň to tak bejvávalo u Brisku . . .
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jo odtrh sem sklepaval.. Ta nova je neodrusena no
 
 
Datum: 30. dubna 2014 7:00
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
R - je odrušovací odpor
 
 
Datum: 30. dubna 2014 6:11
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh na svíčce je totožnej? R znamená podle tabulky brisek co? :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2014 23:44
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec všem, našel jsem doma řídítka s hrazdou, měly by být na pionýra - http://janhaj.tode.cz/send/capture_1398798525.png - ale jaksi mi tam nesedí přepínač světel a klakson. Jsou špatně díry nebo je na to nějaký specialní přepínač? Co byste dělali vy? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dole je navařená obyč trubka jak u klasiky pionýra.. Možná ten přepínač má být dál do gumy řídtíka ale tohel už je snad moc ne? Protože přepínač určený na rovnou trubku nenašroubuju na místo, kde je trubka ohnutá, takže jsou špatně vyvrtané díry, je to tak?
 
 
Datum: 30. dubna 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17129    
vždyt hrzdáky jsou na všem uplně stejné takhle to soudruzy prostě vyrobili žadná věda v tom nejni se podívej na fotky 590 sportky ten spínač je dál od gumy drřžatka aby nemuseli pracně měnit kabeláš a měli jednotnou,....teda pokut to jsou javacke hrazdy protože nevím co to je dole navařený
 
 
Datum: 30. dubna 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámo je dost možný že jsou z velký jawy tušim že z panelky byly podobný a asi se lišily zrovna v přepínači, nepovim přesně, velkejch Jawách se moc nevyznám
 
 
Datum: 30. dubna 2014 9:27
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15903    
Zdar, mám problém, Když jedu na čz 175/477 začně pi při vyšších otáčkách svítik kontrolka dobíjení asi na 1Sekundu potom zhasne a ve vyšších otáčkách nic, když stojím tak to nedělá, Mám tam relé AEV a nové uhlíky pružinky a držák. 4ím by to mohlo být ? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel15903    
Čau, je pravda že baterka už není v moc dobré kondici, mohlo by to být ono
 
 
Datum: 26. dubna 2014 23:02
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
čau, jak je na tom baterka? Já měl problém, že pokud sem jel bez světel, tak od určitých vyšších otáček poblikávala kontrolka dobijení, s rostoucíma otáčkama častěji (až svítila skoro stále). Dle vyjádření AEV to je špatnou baterkou (což opravdu mam), tak doufám že to přestane až pořídim novou baterku..
 
 
Datum: 26. dubna 2014 22:18
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, jaká je nejlepší svíčka do továrního mustanga se kterým se jezdí delší vzdálenosti. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 10:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Značka je skoro fuk. To bych vůbec neřešil. Důležitá je teplená hodnota. Ta je napsaná v manuálu...
 
 
Datum: 29. dubna 2014 10:59
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no ja mam bohuzel s briskama dost spatny skusenosti praskaly mi tak po mesici ale znam dost lidi co na ne jezdi a jsou spokojeny
 
 
Datum: 28. dubna 2014 9:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16961    
ti co haněj všechny ostatní svíčky, krom té které zrovna jim zrovna jezdí, povětšinou maj nějakej problém, buď v nastavení, nebo v součástkách.. no ale co už, každej jede co mu jede.. a rád bych upozornil že jen a jen ty největší borci jezděj svíčky ze hřbitova!
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:40
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
hele ja v nem mam svicku co prodavaj tady - DENSO W20FS mam ji tam uz tri roky a je to parada a ze najezdime dost a kolikrat i docela extremni podminky brisku bych si uz nikdy nekoupil ani palku ale kazdej ma proste svuj nazor
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
N7 by byla super, ale ne každej má dneska přístup ke starym PALkám, proto píšu o snadno sehnatelnym typu..
 
 
Datum: 27. dubna 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17120    
zachovalá pal n7 ve srovnaní s briskem je kvalitnejší jde o jen praxi uživatelu ,,,,prostě palka je blbuvzdorna eště nejni vysipana izolacným praškem a z elektrodou ze specialní slitiny a bez přídavku mědi,....
 
 
Datum: 27. dubna 2014 8:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
Brisk N15C či jakákoli jiná se srovnatelnou tepelnou hodnotou
 
 
Datum: 26. dubna 2014 22:19
 
<  18  19  20  21  22  23  24  25  26  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 21:13:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu