slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec mam jawu 20 a nejde mě seštelovat předstih skoušel sem to podle tohoto videa http://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0 a jak tam dava ten alobal tak on hledá kdy to je volné a ja to mam volné furt a nejde mě to dat do polohy aby to držalo nevíte čím to je ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tak uz mas neco sjety bud vacka nebo kladivka ....
 
 
Datum: 02. června 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ja uz odtrh mám ale předstih mě nejde naštelovat
 
 
Datum: 01. června 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tohle video je uplne spatne nejdriv nastav odtrh nejlip merkama a potom teprv predstih to co dela on nemuze nikdy fungovat
 
 
Datum: 01. června 2014 9:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa_20      IP: uživatel16687    
Zdravím, jaké máte zkušenosti se svíčkou Brisk N15YC? Obecně s tím vysunutým jiskřištěm na Jawa 20? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nee, No Fear ne.. Monster, ale musíš ho i pít jako největší drsoň.. Za mě určitě svíčku zkusit - za ten brutální výkon to stojí.. A kdyby to přecejen nepomohlo, nainstaloval bych výfuk Hikone..
 
 
Datum: 02. června 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel17258    
Na samolepku No Fear stejně nic nemá ! :-D Jinak vysunutý jiskřiště by tam bejt nemělo,ale nic se nestane,když ho tam dáš,u seriovky to píst nepropálí....
 
 
Datum: 31. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to máš uplně jasný žejo :-D co centimetr na délku to o 10km/h vyšší maximálka :-D
 
 
Datum: 31. května 2014 9:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krakene, chtěl bych se zeptat protože jsi jak vidno přez tuning mistr kolik mi přidá výkonu rychlý proužky z elektrikářské pásky na prsíčkách ?:-D a je to vubec bezpečné ? :-D :-D :-D
 
 
Datum: 31. května 2014 9:52
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
290 Nm ve 2500 ot/min a 130 kw v 7800 ot/min,,, rozhodně se to vyplatí taky spotřeba dost klesla a celý to má mnohem hladší chod, akorát to chce titanovou rozetu z jednoho kusu s kolíkama jinak to nevydrží ani dva rozjezdy :-) ještě bych doporučoval tu růžovou hadičku na benzín pokud se chceš pouštět do nějakýho tvrdšího tunningu, ale nemaj jí v jen tak nějaký trafice :-D
 
 
Datum: 31. května 2014 1:48
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nevíte tu někdo jestli jdou rozdělat tahle blinkry? https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10417114_622348961189922_2005558903_n.jpg?oh=1f550f8e893d0d1df2bf6077bd9757b4&oe=538991E0&__gda__=1401537072_a25dd1b3d13b31aa29ad93f7987d9b69 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to muj přispěvek ja ho hodil tam a hned pak sem :-)
 
 
Datum: 30. května 2014 17:54
 
 
 
 
Jméno: buuudulinek      IP: uživatel16557    
Neptal ses náhodou před pár dny na jawamanii, kde ti bylo mimochodem odpovězeno, že blinkry jdou sundat rukama nebo poklepat za rámeček?http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=57526
 
 
Datum: 30. května 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mám problém včera jsem jel na fíku z kopce bez plynu pak jsem přidal v motoru cosi zakukalo a šlus už jsem to nenastartoval nejde tam proud nevíte co by se mohlo stát koukal jsem na štelování zapalka a to se zdá ok nevíte někdo co by to mohlo být ? napadl mě klínek na magnetu dík moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak už to mám dík moc za rady uklepal se drátek na cívce u zapalka
 
 
Datum: 29. května 2014 11:39
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na ten klínek pod magnetem, sice je to málo pravděpodobný ale stát se to muže, a z kopce nejezdi bez plynu jinak si zničíš válec, nebo když už musíš bez plynu jezdit tak zmáčkni spojku a párkrát tomu přidej
 
 
Datum: 29. května 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z kopce bez plynu? no jen jestli to nezakukalo spíš ve válci
 
 
Datum: 28. května 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, někdo se tu před pár dny ptal jaká je ta halogenka na patici ba20d do pionýra, nemůžu to za boha najít? co jste na to řikali? taky se mi to líbilo .) předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2014 0:30
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík :-)
 
 
Datum: 31. května 2014 0:30
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
tuhle žárovkou jsem zkoušel na ČZ 175/487 a moc dobrý zkušenosti nemam, svítivost asi trošku lepší než asymetrická, ale rozptyl světla na tlumené vlákno nic moc (jak by taky mohl když ta žárovka nemá uvnitř stínítko), a hlavně se asi po 50km spálila (mam elektronickej regulátor takže přepětím to nebylo)..
 
 
Datum: 30. května 2014 13:47
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl jsem zvědavej jak to svítí, vzhledem k tý ceně, čekal bych, že bude halogen když už tak dražší a hlavně by mě vůbec nenapadlo, že někdo něco takovýho vymyslí :-)
 
 
Datum: 28. května 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co si od toho slibuješ? http://www.fichtlpokec.cz/elektrika-elektroinstalace/id261131.html
 
 
Datum: 28. května 2014 7:37
 
 
 
 
Jméno: jirin      IP: uživatel17239    
Zdar draci. Lze pouzit misto 6v 4w zarovku 12v 4w ? Potrebuji to nouzove na kontrolku dobijeni u 175/477. Diky za rychlou odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jasně že mohlo, dynamo se díky remanentnímu magnetismu ve statorových pólech v klidu nabudí i bez kontrolky..
 
 
Datum: 26. května 2014 21:44
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel16441    
No já to teď měřil voltmetrem, a normálně to dobíjí, tak by to mohlo být ne ?
 
 
Datum: 26. května 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mám jisté pochybnosti jestli bude dynamo schopno se nabudit s 12V žárovkou
 
 
Datum: 26. května 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
ano
 
 
Datum: 26. května 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Pawol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chci se zeptat na své 639 jsem špatně zapojil baterii obrátil jsem + A - trobet to zaprskalo ale v momentě jsem na to přišel ale bohužel baterie je k.o bál jsem se jestli jsem si něco neudělal s motorkou svítí troubí akorát to skoro vůbec nehází jiskru poradíte co bych měl zkontrolovat ? Hledal jsem pojistku a asi tam není mohl by to být usměrnovač produ poradíte? Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2014 11:31
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, překontroluj si cívky !!!! a prakticky celou el. soustavu jestli sis něco nenapálil. Pojistku by to mělo spálit. Ale když to nedává jiskru tak asi některá cívka.
 
 
Datum: 27. května 2014 11:31
 
 
 
 
Jméno: lukas-vecera ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,chtěl bych se zeptat mám doma simsona ale nechce chytit :-( jiskru to hází pěknou aj svíčka je vždy mokrá,takže benzín do válce jde....prosím o radu,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17234    
simsona neznaje, ale často u nich praskaj klínky na magnetu, pak jiskra skáče bůh ví kde.
 
 
Datum: 25. května 2014 17:16
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel606    
Zdravím. Už si nevím rady,takže proto sem píši. Jde o Babettu 207. Problém je v tom,že žere svíčky jednu za druhou,koupil jsem novou a za týden bylo po ní a takhle mi odešly už asi tři nebo čtyři... Kromě tohoto se s tím prostě nemohu domluvit,ať šteluji jak chci,pořád se ty svíčky jakoby uchcávají a proto asi i odcházejí. Nakopnu ji na jedno protočení,bez žádného rozšlapávání,prostě tak jak to má být. Jede taky krásně,ale jakmile ji nechám bublat na volnoběh vydrží třeba minutu,max dvě a chcípne,je to jak kdy... Jednu dobu už to bylo docela fajn,žádné chcípání,už i ta svíčka měla docela dobrou barvu,ale teď jsem to zas po dvou týdnech vytáhl a chtěl nakopnout a zas bylo po svíčce,po vyčištění a vypálení svíčka zase chvilku jede,ale pak se to zase nějak zasere a pak nedrží volnoběh a nejde tolik do otáček... Většinu času mají ty svíčky černou barvu,prostě tak jak to být nemá... Teď tak nějak nevím po čem jít... Jestli ty svíčky odcházejí kvůli špatnému spalování,nebo elektrice,už jsem zkoušel vše a výsledek nulový. Dalo by se říci,že když bych tam teď dal novou svíčku,zase by to týden jezdilo a fungovalo jak má a pak zase to samé. Svíčky jsem zkoušel různé,ale všechny odešly(N15,N17,N8,N7) Kod poradí,budu mu moc vděčný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Bohatost směsi. Máš to moc chudé. Na karburátoru je šroubek na bohatost tak ten povol asi o jednu otáčku a pak zkůšaj.
 
 
Datum: 01. června 2014 19:43
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VAPE nesvítí. Zdravím, Vape mi téměř nesvítí, jen mžourá - po tmě se s tím jet nedá stěží to osvítí blatník (nově pokovená parabola. Pokud připojím jen přední žárovku přímo na vývod z Vape tak to svítí o něco líp ale ve tmě nepoužitelný. Žárovka je 15W, dá se s tím něco dělat, nebo jde ho nějak měřákem změřit, případně kolik dává vám? Spíš bych to viděl na chybu, prý že žárovky praskají, když připojím jen 15W tak nepraskne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: červ      E-mail:      IP: uživatel17403    
dobrě. diky zkusím to tak :-)
 
 
Datum: 10. července 2014 18:43
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, důležitý je mít i propojené vlákna s přední a zadní žárovkou - viz. to schéma.
 
 
Datum: 10. července 2014 18:18
 
 
 
 
Jméno: červ      IP: uživatel17403    
takze si spojil ty dva zluty ?
 
 
Datum: 10. července 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zapojit takhle a je po problému: http://jencomoto.wbs.cz/vape_schema-1_original.jpg Jinak s žárovkama Waigeer 15w (co jsou všude k mání) to vůbec nesvítí, dal jsem Narva 15w a svítí nádherně.
 
 
Datum: 10. července 2014 16:46
 
 
 
 
Jméno: červ      E-mail:      IP: uživatel17403    
mam stejný problém... jak to mate zapojeny ? podle navodu ktery byl u Vape nebo ste ty 2 zluty draty spojily a napojily na orig kabelaž ? kdyz jsem tam mel obe zarovky tak to vepredu sotva svitilo, vzadu to bylo dostatecny ale stacilo prepnout dalkovy a tlumeny a nez se to vzpamatovalo tak zarovka vzadu shorela.. nicmene ta ve predu svitila furt stejne nahovno... zkousel jsem ty 2 zluty draty prohodit a prd platny... wataz zarovek sem mel spravnou..
 
 
Datum: 10. července 2014 16:25
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. května 2014 11:16
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to bylo žárovkou !!! Koupil jsem 3x Waigeer žárovku 15/15W (výrobce Anglie) no to jsou šmejdy !!! zkusil jsem NARVA (made in Germany) a šajnuje jako blázen i se zadní! Tenhle Anglickej šmejd se tak tak rozvítil i bez zapojené zadní. Vypadá to, že ta žárovka WAIGEER má úplně jinou vatáž, normálně se rozsvítí jen když jí připojím na 6V baterku. Ještě dotaz, co mě překvapilo je že Vapíčko dává dost voltů, na volnoběh 15V a ještě víc jsem koukal že kope :-) to se s magnetem nestalo. Ale je to asi tím že je to v podstatě neřízený altík. PS: dweine díky, jinou žárovku jsem zkoušel, ale bohužel stejného výrobce :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 11:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17234    
jinou žárovku jsi zkusil?
 
 
Datum: 25. května 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: Specik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to zapojené jako 30w zapalování, kostru napřímo. Odpory na kabelech a kostrách 0. Pokud připojím čistě jen 15w žárovku na žluté kabely od Vape tak svítí, ale ne tolik aby se s tím dalo alespoň trochu jet v noci. Kdyby se dalo nějak změřit, ale nevím jak. Každému prý praskají žárovky, mě neprdne ani ta patnácka.
 
 
Datum: 25. května 2014 8:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17227    
jeden tupej jak si pořešil kostru? dal bych tam specialní kabel a nahat to pod přímo určeny šroub na tom plechu na zadním plechu z masky ....nezapomen vše oškrabat na holý kov
 
 
Datum: 24. května 2014 13:33
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel16929    
Zdar lidi, řešil už někdo funkční bzučák při zapnutých světlech?(samozřejmě na fichtlovi bez baterky). Popřípadě jak. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Chong, jako asi nejchytřejší elektirkář co tady jsi, by jsi spíš mohl nahodit nějaký nápad, né si tu ze mě dělat srandu. Příště si poradím sám, takže díky hoši za vaše vyčerpávající odpovědi!
 
 
Datum: 02. června 2014 15:53
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel15710    
Stando, jsi pěkně protivný když tohle říkáš, každý ví že na obojí dohromady tam není šťáva, ale moje otázka zněla jak toto řešit(nerad bych přidával další cívku) nikoliv že bych se ptal jak je to možné, jakožto elektrikářovi tohle vůbec nemusíš říkat...
 
 
Datum: 02. června 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi 555 troubí i se světlama.Ale v noci netroubím.radši
 
 
Datum: 26. května 2014 23:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Víš třebas se ptá protože vývoj se nedá zastavit... tak kdyby za tu dobu se něco v kabelech nezměnilo :-)
 
 
Datum: 26. května 2014 8:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17224    
Eletrika na pio byla v 60.letech vyřešena tak,že buď svítíš a nebo troubíš,na oboje dohromady tam prostě neni šťáva. Co je na tom nepochopitelnýho v 21.století,v době kdy už umí všichni číst,psát i počítat a všichni jsou chytřejší jak opice ??
 
 
Datum: 24. května 2014 10:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
jo je dost variant ja to treba vyresil tak ze jsem si hral tak dlouho s membranou az zacal fungovat dost lidi tam davaj klakson z babetty to funguje no a nebo si nech nekde nabudit rotor ale moc lidi to nedela
 
 
Datum: 22. května 2014 15:07
 
 
 
 
Jméno: Pawol      IP: uživatel17015    
Zdarec,chtěl bych se zeptat když jsem udělal fatální chybu a zapojil jsem baterii na 639 opačně ale baterie je ok mašina svítí troubí ale když jsem ji zkoušel nakopnout tak nešla.Nehází mi jiskru hledal jsem pojistku nebo něco ale nenašel jsem nic..nevíte co bych měl zkontrolovat Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2014 8:20
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Zdravim draci,asi to je blbej dotaz ale stejnak se zeptám :-) .. Koukal jsem na http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka.html ; samozřejmě jsem koukal i na ty potřebné úpravy .. Ve fotkách na shopu je ta spínací skříňka na tý masce pio bez takovýho toho černýho plíšku,kterej lze vidět v tom odkazu.. Je to součástí tý sady? Nebo nedrželo by to i bez toho ? a je potřeba nějáko zvětšovat ten otvor na tom plechu toho světlometu? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: Rambič      IP: uživatel16982    
Super,díky moc :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 21:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten držák sem k tomu nedostal mám to a bez toho to drží dobře. Ne žádný upravy dělat nemusíš akorád budeš to chcípat na druhou stranu :-)
 
 
Datum: 20. května 2014 21:22
 
 
 
 
Jméno: kopec10      E-mail:      IP: uživatel4193    
Zdar Draci, ČZ 175/477 dnes jsem koupil nové relé a stejně nedobíjí. Tak sem nakonec připojil svorku(na zapalování) M na kostru a na svorku D sem dal voltmetr a ukostřil, když to prošlápnu tak mi to ukazuje tak 2V. Rotor sem vyčistil, uhlíky jsou opotřebený, ale myslim, že tím to nebude... Jinak kontrolka na dobíjení při nastartování svítí pořád. Nechápu to, nevíte někdo co stím? jestly druhej rotor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
nějaký napětí na D budeš mít vždycky, to je princip jakym se dynamo samo nabudí z remanence a nic moc to neřekne. Moc z tvého popisu nechápu, jak si to zapojil, doufám že to je podle tohoto schématu http://www.cezeta487.ic.cz/Documents/el_schema.jpg . Zkus ověřit buzení: když vytáhneš živej (neukostřenej) uhlík z šachty (aby se nedotýkal ani rotoru, ani kostry), připojíš (+) baterky na svorku D dynama a (-) baterky ukostříš, tak by měl stator magnetovat (přitahovat železo, např. šroubovák). Pak zkus pořádně vyčistit komutátor rotoru od obroušeného uhlíku, nejlépe tech. benzínem. Můžeš zkontrolovat i neporušenost vinutí, mezi uhlíkama bys měl ohmetrem naměřit několik málo ohmů při jakékoli poloze rotoru. Pak dej vědět..
 
 
Datum: 19. května 2014 20:21
 
 
 
 
Jméno: Marty      IP: uživatel14664    
Ahoj draci, Babetta 210, po GO. Nestartuje, vše jsem procházel a nehází jiskru, nevím proč. Z kopce když rozjedu tak krásně svítí, ale neškytne, ani za nic. Nějaké rady? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2014 23:22
 
 
 
 
Jméno: Marty      IP: uživatel14664    
Ahoj, nakonec jsem zjistil, že vypadl drátek. Tak už jakštakš jezdila. Řekl jsem si, že to poladím, aby to jezdilo co nejlépe. No a protože trošku dřel rotor o stator, tak jsem vyřízl starý kelímek a povolil cívky a zase dotáhl, tak aby byla mezera. No a teď jede ale nesvítí, k podělání :-D
 
 
Datum: 20. května 2014 23:22
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel12231    
Ahoj a máš vše správně připojené na tyristor ta krabička . já mněl problém že se mi hýbalo vinutí zapal cívky a nejelo to . možná bych zkusil proměřit jestli dává cívka šťávu a proměřit čidlo hodně zdaru
 
 
Datum: 19. května 2014 18:13
 
 
 
 
Jméno: koleso      IP: uživatel16049    
Chci si koupit zapalko vape, jaky stabilizator si mam koupit? a jestli je třeba baterie? predem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: koleso      IP: uživatel16049    
dwein děkuju, tohle jsem potřeboval vědet :-)
 
 
Datum: 18. května 2014 11:09
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17203    
koupíš sadu vape, kde je rotor, stator, indučka a kabeláž. žádnýho nic jinýho nedodáváš.
 
 
Datum: 17. května 2014 16:42
 
 
 
 
Jméno: koleso      IP: uživatel16049    
Ano na pionyra, tak potrebuji vape a indukcni civku? a regulator napeti neni,za potreba?
 
 
Datum: 17. května 2014 11:55
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17200    
vape dělá hodně druhů zapalování na hodně moc typů motorek. tak třeba bys mohl napsat naco to budeš chtít namontovat. a jestli na fíka, tak tam baterie ani stabilizátor naní zapotřebí.
 
 
Datum: 17. května 2014 9:24
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel16716    
Zdravím, Chtěl bych si udělat na pionýrovi zapojení s baterkou (jen na světla), který by bylo dobíjený z sériovýho alternátoru plus usměrnění, a chtěl bych se zeptat, jestli opravdu musím použít regulátor dobíjení, protože když jsem hledal na netu, tak jak ze starýho článku ze světa motorů, tak i z poznatků těch, co si baterku na fichtla s dobíjením udělali je, že regulátor není potřeba, protože výkon alternátoru to pomalu nestíhá ani dobíjet, natož aby to přebil. Díky moc za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Původně jsem nechtěl, ale nakonec.. Hele viděl bych to na dvě varianty.. Buď to udělej tak, aby to bylo udělaný pořádně - se vším, co tam má bejt, tedy s regulátorem. Nebo se na to vyser, kup si dostatečně velkej akumulátor, zapoj ho jen na světla, na zapalko se vyser a každej večer si strkej fichtla do nabíječky místo elektrokola..
 
 
Datum: 21. května 2014 18:19
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel17217    
To já bych ukostření odpojil a připojil ho až na usměrňovač, jen mi jde o to, jestli bych musel použít regulátor dobíjení....
 
 
Datum: 21. května 2014 15:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No proč ne, ale když nechceš odpojovat přiletovaný drátek z pólu, tak můžeš usměrnit pouze jednocestně a to pak přicházíš o zápornou půlvlnu napětí, tedy účinnost klesně pod 50%. Upřímně... buď se věci dají dělat pořádně, nebo naho.no. Říct chci aby to bylo jednoduchý v tomto případě znamená tu druhou varinatu. Takže to raději nech jak je a zapomeň na baterku :-)
 
 
Datum: 21. května 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: pol252      IP: uživatel17210    
No, já nechci udělat moc změn na altíku, takže jsem myslel, že bych hnal proud z těch 2 cívek přes usměrňovač a stabilizátor na 6V, nepočítám s tím, že by to moc (jestli vůbec) dobíjelo, budu to nabíjet normálně ze sítě. Jen my šlo o to, abych tu baterku nezlikvidoval
 
 
Datum: 20. května 2014 8:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Jdeš na to dobře, ano je pravda že za normálních okolností žádný přebytek na nabíjení nemáš. Když bylo "á" tak ještě "bé", položit si otázku jak získám přebytek na nabíjení... inu odpovím Ti, cesty jsou dvě. Jedna říká že se pokusíš zvýšit výkon altíku (obvykle ze třípólového vyrobit čtyřpólový, tj. jinej stator) a druhá cesta, tu všichni známe, protože o ní stále slyšíme v jiných souvislostech.. tak té se říká "úspora". Když se zamyslíš, tak uspoříš leda tak na zadním světle (realizace LED) a já zjistil že se dá ušetřit ještě na zapalování (výrovbou DC-CDI). No a takhle jedině získáš dobíjecí stroj... A za mě, co mám LED zadní lampu, CDI jako zapalko a čtyřpól jako altík, tak za mě říká mže bez rega bych baterku zničil za pár dní.
 
 
Datum: 19. května 2014 14:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
muj názor je takovej, že tohle záleží na více faktorech, jeden případ je pincek s 20W altíkem, vyšeptalym rotorem a starší baterkou (co má větší vnitřní odpor), kde to ani nebude stíhat dobijet, a opačnej extrém je 30W magneto s nově nabuzenym rotorem a novou baterkou malé kapacity, která pro dobijení nebude představovat velkou zátěž, napětí poroste a baterku za chvilku vyvaříš.. já bych tam aspoň tu nejjednodušší ztrátovou regulaci při přepětí dal..
 
 
Datum: 17. května 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel17198    
zdravím, chci se zeptat jestli se někdo nesetkal s tímhle...na fichtlu 20 s origo. zapalováním mi dává dynamo proud skrz cívku až na fajfku to je ok, mám novou svíčku to je ok, ale když tu svíčku fám do fajfky a dám na motor abych se podíval jestli to jiskří tak nic...zkoušel jsem jinou fajfku s jinou svíčkou a taky nic...(a z ničeho nic před obědem jezdím a po o. už nic....) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: Michael      E-mail:      IP: uživatel17198    
tak jsem pro tu srandu vzal svíčku z křovináku a ta hází jiskru normálně, takže ta co tam byla je asi odpálená, ale jak je to možné? že se takto podělá? (byla to nová svíčka)
 
 
Datum: 17. května 2014 12:22
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vyměnit cívku
 
 
Datum: 16. května 2014 18:45
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel15063    
Zdravim, mám dotaz. Na nové (origo) spínací skříňce, kterou jsou koupil mi motorka běží jen, když otočím klíčkem doleva, má bežet ale doprava a to vůbec nejde. Zapojoval jsem nově elektřinu podle schématu jak má být. http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=3872 spínací skříňka http://postimg.org/image/9gvahx7vh/ schéma podle kterého jsem zapojoval. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel15063    
máš pravdu, skříňku jsem rozebral a plíšek vrátil o jednu polohu ve skřínce doprava a běží to krásně. Škoda, že ty skříňky alespoň neozkouší, u originálu co dávaly v Jawe to poznali hned, když tu motorku chtěli nakopnout :-D
 
 
Datum: 17. května 2014 21:32
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cauves kupoval sem ji taky primo tady na kramku a mam to sami fakci jen doleva, doprava sviti kontrolky slabeji ale stava do indukcky nejde. Kdyz sem to rozebral tak stacilo prehodit z toho plastovyho ctverhranu jinak ten plisek co spojuje kontakty spinacky a melo by to makat do prava tak ja ma. Holt turek ma asi krive ruce :-D mej se cus
 
 
Datum: 17. května 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12656    
dotaz pro CHONGA : Prosimte jaky je zapojeni tohohle regulatoru ? http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif Na 12V a GND pripojim baterku a na ACC drat z dobijeni nebo naopak ? Mam to na fichtla s baterkou.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
V zapojení bych také D1 dal na větší proud, správně by měla být na více jak 25A :-)
 
 
Datum: 15. května 2014 7:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Tohle zapojení na vstupu nemá usměrňovací můstek, protože na mém mustangu sbírám napětí ze čtyř pólů (cívek). Zkrátka každou cívku, která má oddělený uzemněný drátek(odpojím ho od kostry), připojím k můstkovému usměrňovači (graetz) a všechny výstupy můstků paralelně spojím, přičemž minus výstup pochopitelně ukostřím a plus výstup pošlu na zmíněné rego. Jako usměrňovací diody do graetze používám shottky diody, nejméně na 7.5A. Teoreticky stačí na 2 až 3A, ale pokud by výstup šel do zkartu, póly dají až 6A ve zkratu.
 
 
Datum: 15. května 2014 7:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
usměrněný výstup z dobijení na 12V a baterka na ACC..
 
 
Datum: 11. května 2014 23:42
 
<  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 5:17:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu