Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kývačko
IP: uživatel17560
 Nedobijí mi 356ka a tak podle Dočkala seřizuju regulátor napětí. Správně se má kotva dotýkat čela cívky skrze nýt, ale já mám ten nýt úplně zboušený- vadí to ? ...a jinak je to hrozná drbačka, pozdě sem si přečetl že to je pro odbornou dílnu  Nevíte jestli to někdo nedělá z okolí Kyjov/Hodonín ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2014 9:07
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Taky jsem pro AEV, ty mechanicky rele jsou spis pro zlost...
Datum: 10. září 2014 9:07
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 No nevím, jestli by nebylo lepší vyndat relé a zakoupit AEV krabičku... pasuje do bakelitového držáku, seřizování veškeré žádné a funkce mnohem lepší než původní relé ikdyby bylo seřízené... Osobní zkušenost velmi dobrá...
Datum: 05. září 2014 14:40
 Čau draci, potřeboval bych poradit, jak se dá u babetty ustálit napětí aby cívka dávala pořád 6 V při volnoběhu i na plný plyn? Odepište díky Ondřej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:45
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Těžko, pokud dává na volnoběh méně než 6V... jde všechno, ale složitost by mohla převýšit schopnosti neelektronika, protože by byl odkázanej na samovýrobu. V praxi se používá omezovač napětí, ten ale omezí zvýšené napětí, nevyrobí však napětí chybějící...
Datum: 05. září 2014 14:45
Jméno: s
IP: uživatel17548
 Dobrý den jak zjistím zda je funkční klakson.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:48
Jméno: Chong
IP: uživatel17563
 Zkusil bych použít klasický transformátor na 230V bez usměrnění a pochopitelně klakson an jeho sekundární (výstupní) stranu.. tedy předpokládám že se jedná o klakson na střídavé napětí... dal bych bacha na výstupní napětí a taky aby trafo dalo dost proudu. Minimálně tak na 2A...
Datum: 05. září 2014 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel17550
 U bzučáku na střídavý/tepavý napětí ho musíš vyzkoušet na střídavym,když se použije stejnosměrný tak se jen přilepí membrána...ovšem už to lze brát jako známku toho že funguje...
Datum: 01. září 2014 11:35
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, musíš mít nějaký zdroj eletrického proudu. Akumulátor nebo zapojit do eletrické instalace vozidla.
Datum: 31. srpna 2014 13:47
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 Zdar, draci, jak mám správně namontovat zapalování, poraďte prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 7:29
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Ad1)budeme vycházet ze situace,že máš nepoškozenou kliku s nepoškozenym kuželem a je vsazen vhodný aretační kolíček. Ad2) vezme se rotor zapalování,nasadí se tak aby kolíček zapadl do drážky,přimáčkne se rukou do kuželu,eventuelně trochu přibouchnout dlaní a v tuto chvíli je dobré se přesvědčit že rotor sedí ok a nešmajdá. Ad3) vložíme vačku drážkou do drážky,použijeme vhodně dlouhý šroub M5 s podložkou a utahneme vačku s citem třeba stranovým klíčem - není nutné to zarvat nadoraz,stačí opravdu s citem. Ad4) vložíme stator ve správné poloze (kladívko nad vačkou) ,odmáčkneme kladívko aby se neohlo o vačku a zasuneme stator do motoru,otočíme tak,aby byla horní cívka tak 1-2mm před přepážkou,uchytíme šrouby s držáky,zašroubujeme,ale neutahujeme,přesvědčíme se,že stator sedí rovně,levou rukou držíme stator zatlačený rovně v motoru ,pravou rukou utahneme šrouby. Zajistíme aby cívky měli vhodnou vzdálenost od rotoru,v HU nastavíme 4 desetiny na kladívko - toto je výchozí nastavení,pokud je vše v pořádku nic nekope,nešmajdá a klika nelítá v ložiskách tak motor pojede v podstatě hned na maximum,ale je dobré ještě jednou překontrolovat předstih,odtrh,zda vačka zvedá kladívko tak jak má a jen v HU... dle chování motoru přidat a nebo ubrat předstih... žádná věda ... stručně by se to dalo napsat tak,že rotor dáme na kliku (blbě tam dát nejde) a utahneme ho,vrazíme tam nějak normálně stator(v podstatě tam blbě dát taky nejde,neutáh bys ho) a utahneme ho. Pak nastavíme vhodné hodnoty odtrhu a předstihu ... snažil jsem se to napsat obsáhleji...
Datum: 30. srpna 2014 7:29
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
Posl.aktualizace: 28. srpna 2014 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel17544
 Pepa mluví řečí jiného kmene,trochu sem nepojmul jaký vape myslí. Ale ty řešíš toto - když budeš vape používat pro závody,a bude furt točit naplno,tak musíš ukostřit ty dva žlutý vývody(světla) jinak se roztaví a ukápne stator. U použití pro cestování to není nutné řešit a nebo to mužeš zapojit přes zadní světlo 20W verze zapalování,kde se v prostřední poloze zadní světlo (svorka 58 ve vypínači v masce) ukostřuje. Pak to ovšem bez světel netroubí.
Datum: 28. srpna 2014 7:15
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 Vape ma jen vyvod na napajeni svetel stejne jak oroginal zbytek instalace je nechan puvodni .pozor vape na zavody mema svetelnyokruh a na serii nema co delat
Datum: 28. srpna 2014 3:01
Jméno: d.d
IP: uživatel17542
Datum: 27. srpna 2014 20:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 na kostru
Datum: 27. srpna 2014 20:28
Jméno: ...
IP: uživatel15903
 Zdravím. Řešil jste někdo vyhřívané rukojeti na ČZ 175/477 ? jezdím každý den do práce a docela by se mi to hodilo. Kdyby měl někdo nějaké zkušenosti tak prosím napište. Chtěl bych koupit sadu a jen namontovat. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2014 6:11
 Rozdíl je určitě jiný. Dneska pujdu do garáže, tak šuplerou změřim průměr řídítek na velké motorce a porovnáme, jestli je to stejné s 477. Kdyby bylo, tak by to šlo namontovat v pohodě.
Datum: 26. srpna 2014 6:11
Jméno: ...
IP: uživatel15903
 No já právě nevím jaký průměr koupil. Protože si myslimze rukojeť plynu je širší než ta druha , nebo ne ?díky všem za odpovedi
Datum: 26. srpna 2014 0:59
 Čoveče nevím. Na motorce byly už když jsem ji koupil. Jsou to asi ty nejobyčejnější, mají pouze dva stupně výkonu. Ale plně dostačující. Není to teda na číze, ale poznatek s blasterama jde aplikovat i na jiné moto.
Datum: 25. srpna 2014 22:03
Jméno: ...
IP: uživatel15903
 Kolecko: jaký máš přesně typ ? Díky
Datum: 25. srpna 2014 20:25
 Oxfordy jsou dobrý. Já si vyhřívané hefty docela chválím. Ale bez blasterů to skoro nemá smysl. V zimě mi sice hřejou hefty, ale fouká na prsty. Tak jsem tam dal blastery a už je to OK.
Datum: 25. srpna 2014 16:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Docela si chválí vyhřívané gripy od značky Oxford, taky se je chystám koupit.
Datum: 25. srpna 2014 8:12
Jméno: ...
IP: uživatel17539
 Zapomel jsem napsat. Mam 12v Vape
Datum: 24. srpna 2014 19:08
 Zdar. Máš origo dynamo?
Datum: 24. srpna 2014 18:01
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 zdar draci jak mám nasadit rotor zapalování na motor, mám tam ten magnet (s vačkou) naklepat na tu klikovku kladivem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 12:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nikdy sem neměl potřebu do rotoru čímkoliv mlátit... stačí mít odmaštěné a v pořádku dosedací plochy kuželu...
Datum: 24. srpna 2014 12:44
 Zdar. Stačí nasadit a třeba lehce poklepat gumovou paličkou, ale ani to není nutné. Ten šroub to sám o sobě stáhne celkem dost.
Datum: 24. srpna 2014 10:06
Jméno: d.d
IP: uživatel17532
 Radši nikam nic nenasazuj. Kladivo je pro slabochy, jen borci používaj palici (v nouzové situaci lze palici nahradit kalačem)
Datum: 22. srpna 2014 22:40
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 jak dlouho vydrzi vape kdyz ho budu spravne chladit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2014 8:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Měl jsem 2 zapalování od VAPE, měřil jsem je stroboskem, u jedné předstih seděl, u 2. byl lehce mimo...
Datum: 25. srpna 2014 8:17
Jméno: standa
IP: uživatel17540
 Kdes to vzal? Když dáš rysku na rysku tak je tam dle návodu okolo 2-2,1mm. A jako u serie,když pootočíš doleva tak přidáváš a doprava ubíráš. V návodu k vape to máš i nakreslený jak pro blbý. Udělal jsem si 60ccm válec a aby mi to nevadlo,tak jsem použil měkčí hlavu a musel jsem to dohnat na předstihu,protože to dole prd jelo. Teď jsem na počátečních cca 2,3mm před HU(asi?) a na jedničku by to jezdilo po zadnim kole a na dlouhou štreku to ještě nevadne. Nic nefunguje "automaticky" a vždycky ber všechny hodnoty jako "orientační" ... u vape nikdy nevíš ani jakej předstih je ryska na rysce... jednou je to 1.8 u druhýho 2.2... někomu praskaj žárovky,jinýmu to svítí mizerně ... co kus to originál... tak asi tak...
Datum: 24. srpna 2014 21:16
Jméno: tragos
IP: uživatel8528
 A jak to že jsi přidával na predstihu když ho ma automatickej ?
Datum: 24. srpna 2014 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel17533
 No to přehřívání vape je dost slabina. Předevčírem jsem byl na 40 minutové projížďce,pak sem hned shodil dekl a šel jsem měnit sekundární kolečko a přidával jsem na předstihu a zapalování bylo rozpálený že sem na tom skoro neudržel ruku.
Datum: 23. srpna 2014 13:23
Jméno: d.d
IP: uživatel17532
 Zhruba stejně dlouho, jako když ho budeš chladit nesprávně
Datum: 22. srpna 2014 22:34
 Zdar draci, Dneska jsem koupil za flašku čezetu 175/477 s krabicema plnech dílu ale nikde jsem nenašel zápalko. Chtěl bych se zeptat jestly by tam šlo dát zapalování například z kývačky bez uprav? Rotor tam mám. Předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2014 21:07
 Děkuju
Datum: 21. srpna 2014 21:07
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ano, jen dodrž wattáž - dynama čz mají 75 W, kyvky 45
Datum: 21. srpna 2014 20:19
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Čau, je pravda že pro 30W zapalování u pionýra ma číslo na rotoru začínat 20...... a pro 20W zapalování má rotor začínat číslem 05.....? Jak je to s indukčními cívkami? Pro 30W má být 8V?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 21:37
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 ano , a jestli máš 8v nebo 6v je asi celkem jedno , já jezdím i s 12v
Datum: 19. srpna 2014 21:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel15536
 Ahoj na pionýru mam rotor zacinající cislem 05 kde má byt zapalovaci civka??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2014 20:19
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Dole.
Datum: 18. srpna 2014 20:19
 Čau draci, jaká je pro vás nejspolehlivější svíčka díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2014 12:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakákoliv k tomu určená, která pálí ve správnou chvíli správnou směs... když je špatný nastavení, svíčka nic nezachrání...
Datum: 17. srpna 2014 12:47
 černá hřbitovní
Datum: 17. srpna 2014 9:43
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 PAL N7R
Datum: 16. srpna 2014 16:21
 čau draci ! mám takovej problém že asi s tím nic nepůjde vsecko sem vyměnil cívku svíčku kondenzátor klobouk odtrch sem šteloval aspon 5x a pořád nehazí jiskru čím to může být prosím pomozte díky a ještě která svíčka je nejlepší ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 15:17
 máš odizolované kladívko od statoru?
Datum: 16. srpna 2014 15:17
 maš odrušeny kladivka?
Datum: 16. srpna 2014 14:29
 Zdravim neustale mi praskaj 6 V zarovky na jawa 21. Zmeril sem proud k zarovce a je tam na volnobech 7V a kdyz to vytocim tak i 20 V. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 19:32
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 A mas tam teda ve předu 6V 25W a vzadu 6V 5W sufidku? Tak zkusit dat tu civku dal.
Datum: 15. srpna 2014 19:32
 Zapalovani 30 w svetelne civky spojene z motoru 1 drat zapojeni podle 30 W vcera praskly 2 zarovky
Datum: 15. srpna 2014 17:57
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Čau, proud se měří v ampérách, ale to je jedno, těch 7V je napětí, a jesli jsi to měřil normálně digitálním měřákem bez žárovky tak měříš napětí naprázdno, což bývá o hodně větší. Já bych skusil dát trošku dál cívku od magneta, tím myslim povolit šrouby na cívce dát ji dál od magneta a dotáhnout. Pak napětí na žárovce změřit znovu, nejlépe se žárovkou. Jaké zapalování tam máš 20W nebo 30W? Jak ty žárovky máš zapojený podle 20W nebo podle 30W?
Datum: 15. srpna 2014 17:29
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Prosim o radu. Jedu s mustangem z kopce a jen tak bez plynu, ale jak pridam, tak se zaskobrtne. Cim to? Moc dekuju za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 21:15
Jméno: standa
IP: uživatel17514
 Vysoká hladina a moc uškrcený sání.
Datum: 15. srpna 2014 21:15
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Filttr tam mam novej ten mez boxu. Kohout a karbec taky fungl novej.
Datum: 15. srpna 2014 10:38
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Moc bohatá směs, pusť tam airboxem více vzduchu.
Datum: 15. srpna 2014 7:56
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 mas vzduchovy filtr ? me to bez nej taky delalo
Datum: 14. srpna 2014 22:38
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Neteče dobře benzin, malá hladina,špatný předstih..
Datum: 14. srpna 2014 22:18
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Koupil jsem tady na fichtl kramku kompletni zapalko na mustanga.Ale jak jsem ho nasadil, tak to nejak slabe sviti. Mozna o polovinu min nez pred tim. Sviti to jako by tam byla 12 voltova zarovka. Sviti to slabe i v zadu. Dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2014 18:21
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Je to zapalko 30w tady s fichl kramku komlet tator.
Datum: 15. srpna 2014 18:21
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Karle a můžeš posalt na to zápalko odkaz? Vypadá to, že je zápalko 25W, takže budeš muset předělat elektriku.
Datum: 15. srpna 2014 12:32
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Ne koupil jsem s kladivkem.
Datum: 15. srpna 2014 10:41
Jméno: pspa
IP: uživatel17486
 Koupil vape bohuzel verze na fika ma jen20 wat musi se vymenit i predni zarovka soudruzi to mysleli tak aby to makalo i na parezech 20 a tak. bez vymeni zarovek bohuzel ti ji. vymenit musis
Datum: 15. srpna 2014 9:03
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, to sis koupil VAPE nebo klasický s kladívkem? Zapojení na motorce máš pro 25W nebo 35W?
Datum: 15. srpna 2014 7:52
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 Čau, mám problém s dobíjením na bratrově 250/353. Dal jsem tam nové uhlíky, udělal jsem novou elektroinstalaci a asi 3x ji překontroloval a stále nic. Někdo mi říkal že může být špatné to cívkové relé co je na zápalku. Je to tím nebo něčím jiným? Co zkontrolovat nebo nějak přeměřit? Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 15:42
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ta matka o příspěvek níž je 5,5. ano, může přidat na dobíjení, ale rozhodí se celé nastavení relé. jsou v pořádku regulační kontakty? je v pořádku spínací kontakt? jsou správně nastaveny přítlaky kontaktů? jsou správné mezery mezi kontakty? je správná vůle mezi kotvou a regulačním perem? je v pořádku rotor? atd.....
Datum: 14. srpna 2014 15:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Zjisti. zda dava dynamo bud volmetr proti hmote a na uhllik co NENI pripojen na kostru ma davat7,5 volt anebo aspon skrtnout o uhlik. sroubovakem jestli jiskri pokut tam proud je u nastartovane motorky tak skusit pojistku. a ocistit rele a. pozorovat zda spina kotva na relatku pokud sepne a porad nedobije tak ze predu na rele je maticka na 7 klic tak ji skuz dotahovat tim se pridava. Naopak ubira pokut z toho nic nevimamis a dynamo bude davat budes muset menit kable pojisku rele
Datum: 14. srpna 2014 11:47
 Zdarec, mam problem že mi praská na Mustangu zadní žárovka.Dam tam novou a po chvíli praskne. Žárovku mam správnou. Moc tomu nerozumim ale nemuže byt světelná cívka moc blízko magneta? je to možné? Ale přední žárovka drží v pohodě. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2014 21:58
Jméno: karel
IP: uživatel15661
 Dej do zadu sulfitku 12 v 5 w
Datum: 14. srpna 2014 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17486
 Spis nekvalitni polske zarovky doporocuju skusit 12 24 volr pokud neudrzi tak omezovac proudu z babety
Datum: 14. srpna 2014 11:54
Jméno: cendac
IP: uživatel17505
 Čau mě zas praskala přední když jsem mu dal velký točky. Tak jsem tam přidělal ještě jednu malou žárovku a už nepraskala. Ale nevím jestli to může být tím že je blízko magneta?
Datum: 13. srpna 2014 19:38
 Dobrý večer zaslal by mi někdo el. schema na čz 175 450 ? ppdjmk@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2014 19:44
Jméno: cendac
IP: uživatel17503
 Kdybys ještě něco potřeboval tak napiš.
Datum: 12. srpna 2014 19:44
 čau draci která svíčka je lepší na závod fichtl cup
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/denso_w20fs_u_brisk_n15c.html
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/denso_w16fs_u_brisk_n17c.html
díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel17480
 Brisk N14C a pokud máš hodně horkej motor co vadne,tak ještě o dva nižší hodnotu (N12)...na seriovku je to fuk,asi N15
Datum: 04. srpna 2014 21:05
|



|