slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, zhruba jaké nápětí na prázdno výrábý zapalovací cívka u pionýra při startování nakopávačkou a při plných otáčkách? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
od 0V po cca 300V.. proč to chceš vědět?
 
 
Datum: 25. února 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cawte neviete mi poradiť nejakú auto moto nabíjačku za slušnú sumu? Chcel by som len 12v ale aby dokázala nabiť batériu 3.5ah aj 90ah ak také niečo je poprípade len tu moto nabíjačku.. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel17675    
Čau hoši potřeboval bych poradit dostal jsem stator od kamose je tam jednocivka relé ale na tom statoru chybí po straně takovej ten odpor bude to bez toho dobíjet nebo da se to nahradit normál rezistorem popř jakou má hodnotu předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
bez odporu ti bude relé jiskřit na regulačním kontaktu, obvyklá hodnota je 6,5 - 8 ohmů, vyzkoušej co bude nejlépe fungovat. já používám 7ohmů/10W
 
 
Datum: 19. listopadu 2014 16:24
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Ahoj, můžete mi prosím sdělit, zda se má při běžícím motoru jiskřit mezi kladívkama? Ty jiskry se mi zdají docela silné, ale nemám to s čím porovnat, zda je to normální. A ještě jeden dotaz. Mám nefunkční rozvody elektriky, o světla mi ale nejde, je to pro kluka na polňačkyvč. Je ale odpojený i hlavní vypínač ( jawa 20 ), tak to zhasínám sundáním fajfky. Chtěl bych tam dát jednoduchý páčkový přepínač. Můžu ho vložit např. na drát, který vede od kladívek do hlavní cívky? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
připoj to na cívku na vývod "1", pak do přepínače a z přepínače na kostru. slabé jiskření na normální.
 
 
Datum: 17. listopadu 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: rounik      IP: uživatel12782    
Ahoj draci včera jsem sem psal ale uz jse vse jinak dnes na burze jsem si koupil regulátor z čz na tomto obrázku je to číslo 11 http://cezeta477.wz.cz/data/cz-175-477/eletrika.htm . a prosím jelikož el. vubec fakt vubec neumi jestli by mě někdo z vás nemohl nakreslit uplně jednoduchý schéma baz spínačky bez světel baz všeho potrebuju jen aby to jelo a dobíjelo. moc prosím a předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 11:28
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://www.google.sk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.motorkari.cz%2Fforum-detail%2F%3Fft%3D124971%26fid%3D53&ei=lM1pVILCNsXRywPEqIGIAw&bvm=bv.79142246,d.bGQ&psig=AFQjCNGbltiwNi1dvyvQm6ZiRL9kqVzVtg&ust=1416306420442216
 
 
Datum: 17. listopadu 2014 11:28
 
 
 
 
Jméno: rounik      IP: uživatel12782    
čau draci potřebuju nutně pomoc už jsem fakt v háji. mám čz 175/356 mam original zapalování ale nemam k tomu dobíjení tak jsem sehnal rele z trabanta a uz fakt netusim jak to zapojit nemám totiž spínačku a ze schématu nepoznam jak to bez ní mám udělat prosím kdyby jste někdo měl podrobný fotky který kabel odkud kam mám natáhnou nějak jsem to zapojil že to hází jiskru sešteloval jsem to a krasně to chytne ale nevim jak to udělat aby to i dobíjelo chlapy fakt moc prosím o pomoc předem děkuju :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
určite nepoužívať rele z trabantu to je úplne iné relatko ked tam maš origo zapaľovanie tak spojazní toto a ked tomu nerozumieš prečitaj si dielenské príručky alebo najdi si niekoho kto tomu rozumie a ti to spojazní s relatom s trabanta ti to nebude fungovať nieje stavané na takéto zapaľovanie darmo že je 6V
 
 
Datum: 17. listopadu 2014 11:33
 
 
 
 
Jméno: Ludek      E-mail:      IP: uživatel17660    
Ahoj draci. chci se zeptat. nasel jsem malej sikovnej, vzhledove peknej otackomer "12Volt" bude mi fungovat na stadionu s11 ? mam nejspis v riti svetelnou civku dava mi necelych 10 voltu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar, napájení by nebyl takový problém, po usměrnění 10V a vyhlazení kondenzátorem tam budeš mít okolo 14V, popřípadě se tohle dá řešit nějakýmy step-up měniči z ebay za pár kč, větší problém je stupnice pokud je to na 4T 4válec tak ti to na 2T jednoválci bude ukazovat polovinu skutečných otáček, takže pokud budeš točit 5000ot otáčkoměr ti ukáže 2500, nejjednodušší je vytisknout si jinou stupnici. úplně ideální by bylo otáčkoměr z nějakáho dvoutakta, ale většina 4T jednoválců také pálí každou otáčku z důvodu jednoduchosti zapalování. Já sám se to teď chystám řešit na babettě mám přídavný otáčkoměr do auta, řešit to budu zřejmě o víkend, ozvi se mi na mail řeknu ti k tomu víc
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Ahoj DRACI ! Nutně potřebuju radu. Mám problém z dobíjením na mé ČZ 175/477,už fakt nevím co s tím udělal jsem komplet novou elektriku podle 3 různých schémat a stále nic,dokonce jsme seřizovaly i relé ale furt nic jakmile odpojím při jakýchkoli otáčkách baterku tak to prostě zdechne tudiž potřebuju radu.Díky za každou pomoc :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16898    
podľa mňa bude problém z budením treba skontrolovať uhliky či sú dostatočne dlhé v akom stave rotor stator či nemajú skrat rovno na kostru a v akom stave je Boschka i to hraje úlohu som mal podobný problém všetko som skúšal a nakoniec to bol povolený kontakt na boschke :-D i ja mám 487 a max spokojnosť teraz
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 14:14
 
 
 
 
Jméno: Veca      E-mail:      IP: uživatel7978    
no já to nepoznám jestli v dobrém nebo špatném ale to relátko asi jde ale blbne to :-(
 
 
Datum: 10. listopadu 2014 9:39
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
V jakém stavu sů uhlíky?
 
 
Datum: 09. listopadu 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
zdar draci, furt mám potíže se zapalováním mám dvě u obou ať dělám co dělám, furt to nepasuje magnet se neotáčí, furt naráží do statoru, jak moc se mají utáhnout ty šrouby na statoru ( ty 2 s packama) mají se utahovat na doraz, nebo jenom tak aby se to protáčelo... pls pomozte fakt už nevím jak dál odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok, děkuji za odpověď-
 
 
Datum: 27. října 2014 17:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za prvé zkontroluj zda ti sedí dobře a rovně rotor na kuželovém čepu kliky (pozor na červa v čepu), poté tam hod stator bez cívek, utáhnout tak s citem (pod šroubky můžeš dát pérovky), ani moc ani málo (dotahuj je postupně - vrchní,spodní, zas vrchní atd.) . a ještě zkontroluj dosedací plochy statoru a odlitku bloku (nečistoty nerovnosti aj.). Když to dřít bude, je v háji stator, když ne, montuj postupně cívky tak, aby byla mezi rotorem a cívkou vzdálenost asi 0.5 mm .. a uvidíš .. hodně štěstí.
 
 
Datum: 27. října 2014 16:57
 
 
 
 
Jméno: kuba neví si rady      IP: uživatel17642    
Mám fichtla a a blbnou mi světla !. ve předu mi svítilo dálkový když jsem to přepnul na tlumený tak nesvítilo , tak jsem vyměnil žárovku a svitilo to obraceně tedy dálkový nesvítilo a tlumený ano . a na dálkový zase svítil jenom zadek a na tlumený zas ne . jak to ??? přitom mě to všechno před pár dnima svítilo všechno v pohodě vubec jsem se vtom nevrtal prostě z ničeho nic to začalo blbnou :// jediný co mě napadá že by mohlo mít vliv jak jsem měl dole řiditka páč jsem je chtěl zavařit tak jsem musel sundat ten přepínač světel a možná jsem ho trošku jako vytáhnul z masky ale to by nemělo mít žádnej vliv protože drátky držej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přepínač - zkontrolovat drátky, přepínací plošku a kontakty očistit/prostříkat kontaktolem. Patice žárovky - zkontrolovat uchycení kabelů a kontakty k žárovce (očistit - ošetřit kontaktolem).. někde v tom bude zakopanej pes.
 
 
Datum: 29. října 2014 9:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12477    
zkus se podivat do přepínače na leve straně řiditek jestli neni uvolněnej drát nebo neni špatnej přepínač
 
 
Datum: 28. října 2014 22:13
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
Zdar draci, mám blbej dotaz: jak mám namontovat magnet na klikovku a jakej šroub pak mám do něho zašroubovat, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: bery99      IP: uživatel17211    
ok diky
 
 
Datum: 26. října 2014 18:12
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
utři ten trn klikovky kam dáváš magnet nějakým technickým benzínem at není mastný. Pak dej ten malinký kolík co zabraňuje protáčení a nastavuje polohu a nastrč tam magnet. Pak tam dej šroub takový, aby jsi to dotáhnul. Nevím přesně délku.
 
 
Datum: 20. října 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: karlík      IP: uživatel14515    
ahoj mám ČZ 250 na silnici a baterie je už na zahození a tak se ptám jestli by nešla nastartovat ČZ bez baterie ?? Prej by se měli nějak propojit kabely a mělo by to prý chytnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Jestli máš v pořádku dobíjení tak ti to mosí chytit na cuka bez tej baterky nesmíš mět ale spojené káble.
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17640    
No dej tam plochou baterku...
 
 
Datum: 27. října 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: karlík      IP: uživatel17642    
Jakou plochou baterku ? já si stejně časem koupím novou aby mě to svítilo a jezdilo páč to bude jezdit na silnici ale jde mi ted jenom oto zkusit to projet ale do fajfky bez baterie nejde jiskra tak co stím když nemám baterii a chci aby to blafalo ?
 
 
Datum: 26. října 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
S plochú baterkú to nemusí roztláčat. Néé? Toš tak.
 
 
Datum: 20. října 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel10002    
Vraž tam plochou baterku a roztlač to -))).
 
 
Datum: 20. října 2014 20:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebo vzít 300kč a koupit i tu nejmenší baterku...:-)
 
 
Datum: 17. října 2014 11:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevím jak 250tka ale 175 mě normálně jezdí bez baterie i drží volnoběh (musím ho dát malinko vyšší) a žádné dráty nepropojuju
 
 
Datum: 16. října 2014 21:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
teoreticky: když z dynama z vývodu "M", nebo "61" vyvedeš drát na cívku "15", tak to roztlačíš. zbývá dořešit chcípání motoru. jo, klesnou otáčky motoru a chcípne to samo.
 
 
Datum: 16. října 2014 20:17
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel17606    
Ahoj Čezeta jde nastartovat ale při zapnutí světel chcípne. Nevíte co stím. vyměnil jsem rotor, stator i relátko a furt nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17870    
A a dala by se čezeta rozjet bez baterky ? prej připojením drátku v zapalování víte někdo jak ?
 
 
Datum: 15. června 2015 21:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
pak je to téměř jasný. Pokud tam fakt neni někde zkrat (to by ale neměl, páč by hořela pojistka (předpokládám že jí tam máš, jinak si můžeš odpálit i relé nebo dynamo, což za to vzhledem k ceně pojistek nebo nového relátka nestojí)), tak za to může ta stará baterka, která neutáhne zapalování a světla najednou. 75W dynamo je určené pro vyšší otáčky a na volnoběh (i lehce zvýšenej) dobíjet nebude
 
 
Datum: 08. října 2014 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17610    
Než se budeš pouštět do dalších výměn,tak si propípej kabely ať mužeš vyloučit zkrat a nebo špatné zapojení.
 
 
Datum: 04. října 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel17609    
Je to 175,baterie je stará dynamo 75w
 
 
Datum: 03. října 2014 19:04
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel17608    
prvně by bylo dobrý říct jaká je to čezeta a jakym disponuje dynamem, případně alternátorem. Taky by neškodilo napsat, v jaký kondici je baterka. Pak teprv můžem něco řešit..
 
 
Datum: 03. října 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Mirďa      E-mail:      IP: uživatel17595    
Ahojte,mám starou babetu 210, doslehl jsem se že existuje nějaký ustalovač napětí nebo tak nějak. Poraďte o co se jedná a kde jej sehnat. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17607    
Slouzi proti prekroceni jmenoviteho napeti 6 volt v otackach motoru ti praskaji zarovky a toto tomu brani
 
 
Datum: 03. října 2014 17:14
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, máte někdo zkušenosti s tyristorovym zapalovanim na pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A dobrý... Tvůj dotaz je velice obecný, co tě konkrétně zajímá?
 
 
Datum: 01. října 2014 9:20
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
A?
 
 
Datum: 29. září 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Ano, já mám zkušenost s tyristorovým zapalováním na pionýra.
 
 
Datum: 29. září 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel17424    
Ahoj draci chci se zeptat jestli jde dát zapalování vape z pionýra na babetu a jestli se musí něco upravovat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak ho hodně levně kup a pak prodej :-)
 
 
Datum: 16. září 2014 16:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
To je takový koloběh zapalování podle věkové kategorie... 1.kategorie - holobrádek = vnucování zapalování z jiných strojů (nejvíce babeta, motorvá pila) do pionýra. 2.kategorie - mládežník = vnucování pionýřího zapalování do vyšších kubatur Jawa, nebo ČZ. A poslešdní 3.kategorie = dospělec vnucovanání vape do všeho co doma má :-D. Lukáši jsi prostě na "začátku své životní pouti" prožiješ si ty zapalka spolu s námi ...
 
 
Datum: 16. září 2014 9:57
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel10284    
No naskytla se mi příležitost hodně levně koupit od známého a pár lidí psalo že jak je lehčí že to jde víc do obrátek , ale jinak díky za info ;-)
 
 
Datum: 15. září 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17578    
Ahoj jo pude to ale proc to delat vzdyt original je jedna z nejlepsich veci co na tom stroji. Je vyzkouseli ho na souteznich tatranech a dily koupis vsude lacineji nez na vape. Za me neni duvod to menit
 
 
Datum: 15. září 2014 13:00
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci když jedu na jawě 21 do kopce tak se mi zadusi jako kdyby tam nešel benzin. Ale jinak, pincek mi nejde vubec do otaček a když dam plny plyn tak vynechava jinak když jedu na 1 i 2 i 3 tak mi to vynacháva co stím Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: jawamen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak privod paliva hladina v karbecu predstih odtrh sani zkontroluj vse muzes mit spatne danou jehlu mas toho dost :-D
 
 
Datum: 10. září 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Jak se zapojuje stabilizátor napětí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17573    
Pozor taky na žárovky z číny a jiné šmejdské. Ty mě praskly už ve 4000 tis.ot. takže to nemusí bejt jen vapem atd. Doporucuju žarpvku zn. Narva.
 
 
Datum: 12. září 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
lnx 6V ? obrázek, link na výrobek nebo nějaký odkaz by nebyl? Ten název mi nic neříká...
 
 
Datum: 12. září 2014 7:02
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
lnx 6v potrebuju ho zapojit jinak mi odchazi zarovky na vape
 
 
Datum: 11. září 2014 16:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Záleží na to jaký stabilizátor to je...
 
 
Datum: 10. září 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den nevíte někdo kolika Ah baterie má byt v motorce Yamaha virago 125ccm?rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
A co si najít manuál k motorce a kouknout se tam?
 
 
Datum: 10. září 2014 12:34
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Kam se zapojuje do předního světla ten žlutej drát na přepínání dálkových světel ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 14:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17563    
Nezapojuje se do předního světla, ale na svorku přepínače na řídítkách, a dva výstupní dráty se připojuji do světlometu na konektor potkávacího a dálkového světla
 
 
Datum: 05. září 2014 14:24
 
<  12  13  14  15  16  17  18  19  20  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 17:50:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu