slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kokos      IP: uživatel18021    
cau ogari zkousely ste dat zapalovani z babety do fika odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Asi heldáš blbě, protože já tady to téma za ty leta co se tu poflakuju viděl snad stokrát :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2015 9:59
 
 
 
 
Jméno: kokos      IP: uživatel18024    
pravě že jsem hledal ale nenasel jen jsem se zaptal at nezkousim delat blbosti
 
 
Datum: 20. dubna 2015 13:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17603    
Ne, já ne... ale kdybys nebyl línej a zkusil si najít stejné téma co se tu mílá leta dokola tak se dozvíš odpověď obratem... Netřeba mnoho, jen hlavu občas použít :-)
 
 
Datum: 20. dubna 2015 12:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Zdar draci chci se zeptat co potřebuji koupit abych si mohl zapojit na fichtla bateriové zapalovaní. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18032    
Jé to jsem to zas prokoučoval,zapoměl jsem na tu burzu a budu v sobotu celej den v práci... to mi mrzí ty jo ... mam na tebe snad už jen maila
 
 
Datum: 24. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Joo to se k motorkám musíš postavit čelem... Já si řekl že když to tak půjde dál tak na motorky budu mít čas až v důchodu. Jenže to už nebude hlavně zdraví. Vždyť já mám problémy u těch mejch werků klečet už dneska a představa to dělat poloslepej a s regma v nohou.. raději dnes, než v důchodu... V Sobotu jedem Velkou Dobrou, tedy podle počasí. Můžu se na stavit na kus řeči, Ty tam co vím někde v okolí bydlíš... nemám na Tebe kontakt a jestli Ty na mě máš telefon, tak určitě už neplatí, mám tak dva roky jiný číslo... tak jedině bys mi napsal na mail.
 
 
Datum: 23. dubna 2015 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18028    
Jasný,ozval bych se,je to výhledově,furt mam člověče co dělat a na ty svoje motorky nemam čas skoro vůbec... kdyby si to tak člověk moh vzít o víkendu do práce,hned by bylo hotovo :-)
 
 
Datum: 22. dubna 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jak libo, maila na mě máš, tak se případně ozvi.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18028    
Mám verzi 12V (baterku jsem měl napřed malinkou a pak 3,6Ah) s tím že jsem si nechal komplet 3 polovej stator osazenej deskou s regulací. To chci ještě použít. A mam doma ještě to vyhaslé cdi,vrčí a střílí to :-D ale to už osazovat nechci. Externí rego a samostatnej usměrňovač jsem přenechal kámošovi na slovensko,tam to jezdí v cestovně terénim mustangu - takovej slušně našláplej projekt ,dělal jsem mu toho vícero do motoru. Já už mam doma jen seriovky. J21 po GO v tom mam Vape (motor točí 7000-7500ot/min) a teď budu dávat dohromady takovýho spíš lesního trochu terénního pařeza 555 a u toho bych potřeboval aby v noci svítil,bude na noční přesuny z hospody domu :-D Mužem si pak napsat na maila,ale víceméně mam jasno v tom,že pro jednoduchost necham zapalovací okruh origo z j21 a další 3 cívky nechám na svícení,cívky budou mix toho,co se tam vejde ...
 
 
Datum: 22. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Už jsme dál s CDI Stando... :-) Měl jsi první verzi (tak 6let nazpět?). Dneska už máme dětské nemoci vyřešené. CDI dělám na závodní fichtly také. Jedno zbytný se mi doma poflakuje, ale nevím jaké má parametry, musel bych ho proměřit a kdybys měl zájem Tak Ti ho Stando přenechám gratis. Jen krabičku si na něj musíš pořídit, tu jsem recykloval do 6V CDI na kamarádova péráka, to co zbylo je CDI na 12V. Budu předělávat ještě jednou mustanga na 12V. Použiju pařízkovej altík, obě vinutí usměrním a výstupy pošlu do serie, takže budu mít 12V/40W. Sice proti klasickému čtyřpólu žádná sláva, ale na druhou stranu to pařízkový zapalko dává proud už od nízkých otáček. Což tebe u závoďáku asi nezajímá, ale nás co si prdláme krajinou už ano :-). K tomu altíku analogové rego, LED dozadu, CDI, bezkontakt (hall) a akumulátor a vepředu 25W... prostě klasika.
 
 
Datum: 22. dubna 2015 8:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18026    
Měl jsem to komplet i s CDi (by Chong). Co se týče oblasti regulace,usměrnění a dobíjení,tak vše šlapalo ok,jen jsem furt likvidoval to CDI,dvakrát mi odešel nějakej ten tranzistor a nebo tyristor,furt mi odpadával ten velkej kondenzátor a pak nějaký menší součástky,zalejval jsem to pak i tavnou pistolí,dokonce jsem pak ten kondenzátor přitáhl zdrcpáskou... věřím že v seriovce by to šlapalo suprově,ale na vibrace motoru kterej točil 9500 ot/min to nebylo ... přecejenom dvoukanál kterej jede,tak kope (každej ví co to dělá do řidítek) .... chci si nechat vytočit kroužek na 4 cívky a chtěl bych to dát do pařeza (světelná část 45W),zapalovací okruh nechám seriový....
 
 
Datum: 21. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, a ty jsi měl přes baterku udělaný i zapalovací okruh? nebo ten šel z cívky a světelný cívky nabíjeli baterku? :-)
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18023    
No jak se to vezme. Dle mě třeba přední světlo z mustanga už jakžtakž svítí,ale pionýry j20,21 to je tragédie. Mam novou parabolu a tak trochu spokojenej jsem začal být až s žárovkou 35W,ale v porovnání s jinejma motorkama je to furt bída,ale už se na to dá jet... v péráku mam kvůli dobrýmu dobíjení žárovku jen 25W a taky bída (parabola nová)... jet se na to dá,ale prostě volněji,opatrně .... když jsme jezdili jako 16 letý kluci,tak v noci jezdil první kámoš se simsonem,kterej dobře viděl a my ostatní sme mu jeli s fichtlama za prdelí :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
joo, světla jsem opomenul, nějak sem byl zaujatej na to zapalování... ovšem on ani původní fichtlí 30W alt. není až tak špatnej jak se traduje... mě pio svítí dobře (relativně) a to mám jen nově udělanou elektriku s minimálníma přechodovejma odporama a pořádným ukostřením... kdyby se ještě nechal nabudit rotor a napařit parabola (kterou nemám zrovna v top stavu a ta dělá hodně), tak bych se to světlo nebál srovnat se simsonem... nevýhoda nemožnosti si posvítit bez chodu motoru ovšem samo že zůstává...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 22:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18019    
Důvod bych pochopil,měl jsem bateriový zapalování,vidět večer pořádně na cestu je supr a posvítíš si i s chcíplym motorem... koupit si musíš především baterku,sehnat/vyrobit vhodný regulátor a pak usměrňovací můstek na cívky + leccos předělat a vyřešit. Hodně by ti o tom řekl Chong. Já jsem v elektronice amatér. V hodně zjednodušenym pojetí by se to dalo zbastlit podle schématu na mustanga golden sport s baterkou. Je tam jen jedna dioda a nějaký jednoduchý rele,baterka ... pohledej na netu,návody jsou,ale nepočítej s tím,že někde něco koupíš,vše se musí udělat...
 
 
Datum: 19. dubna 2015 14:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a důvod proč to chceš dělat??
 
 
Datum: 19. dubna 2015 12:43
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, je lepší na babču standartní tyristor než gyt, nebo v tom neni moc rozdíl? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 6:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
To by mě taky zajímalo, na který zapalko to jede líp, tedy u kterého je lepší krouťák, na který to má větší výkon, na který to má menší spotřebu, na kterej to líp chytá a tak.. prostě praktický zkušenosti. Dík
 
 
Datum: 15. dubna 2015 6:48
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, co je to vlastně indukčka u pionýra? Jaký je rozdíl mezi tím když se zapojí 15 na kostru a 1 na cívku a obráceně? Našel jsem totiž schémata s obojím zapojením. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17581    
proud zmenšuje, napětí zvyšuje (něco musíš ztratit abys jinou složku získal - není to perpetum mobile). Jedná se o tzv. autotransformátor (popis viz martin) 15 je vstup primárního napětí, 1 je společná kostra vinutí a VN vývoj sekundárního vinutí je jasnej :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2015 6:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Kolega má naprostou pravdu, jen to vezmu trochu sedlácky na dotaz. Indučka ti dělá z proudu ze zapalování větší proud(nebo napětí) aby jsi měl na svíčce jiskru. Skus to zapojit jednou tak a pak obráceně a uvidíš kde je lepší jiskra
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Indkučky u pionýra jsou v podstatě dvě cívky zapojený do série, s vyvedeným středem a navinuté na společném jádře. Jeden ten vývod je střed mezi nimi, a ten druhý je konec té "níkonapěťové" poloviny. Ten vysokopaněťový vývod je konec te druhé poloviny, která má podstatně více závitů(a také výšší odpor) než ta druhá. Pokud se nemýlím tak by cívka u magneta měla být přivedená na střed(Přiznám se že netuším jaké je to číslo), ale jestli někdo ví, jakže to má být podle inženýra, který tento božský zázrak vymyslel, rád si to připomenu. Můj mozek říká, že by měly fungovat obě zapojení, ale je možné, že tam bude nějaký rozdíl v síle výsledné jiskry.
 
 
Datum: 13. dubna 2015 17:26
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Čau, blbej dotaz ale vadí když na babettu 210ku dám místo 4v - 6v indukčku? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel18005    
Jedno je možná kolečko u trakaře. Jiskra bude v takovým případě mizerná. 6V cívka má podstatně větší indukčnost a menší převodní poměr. Strmost náběhu napětí a i jeho dosahovaná max. hodnosta bude horší než 4V cívkou a to o dost. Možná to pojede ale bude háklivý na svody apod.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
je to jedno :-)
 
 
Datum: 12. dubna 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel18003    
Diky moc , zkusim teda a uvidim.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Záleží na štěstí. Nic bys oddělat neměl, avšak může být problém se startama(cívka chce vyšší napětí aby hodila jiskru - hrozí oddělaní vlastních nohou a plic, případně infarkt) a taky by se mohl snížit výkon motoru. Zkus a uvidíš, buď to pojede nebo když by počet nadávek přesáhl počet ujetých kilometrů, tak bych sehnal tu 4 voltovou.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj nemáte někdo foto nebo plánek použití zapalování babeta na motoru stadion díkyPavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Myslim ze na to planek neni proste to tam silene pracne natunit..ale narozdil od pionira to bude hrozna prace..jedina nahrada origa je vape..babeta nebude sedet na kliky ani pod vyko..
 
 
Datum: 10. dubna 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: vašík      E-mail:      IP: uživatel17989    
zdarec draci, kamos se chce zeptat cim vsim by mohlo byt ze mu fikus nehazi jiskru, zkouseli sme vymenit civku svicku fajfku i kabel ale porad nevim co stim.. je mozny ze by nekde skratoval nebo tak? diky vsem za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: Robert      IP: uživatel11569    
Měl jsem stejnej problém a byla to zapalovací cívka na statoru zapalování .
 
 
Datum: 11. dubna 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus kondík a zapalovací cívku u magneta
 
 
Datum: 11. dubna 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Mozny ro je ale ty 3 kable lechko vymenis...a otviraj ti vubec kladivka?
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:02
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17984    
Čau draci,potřebuju zjistit rozdíly mezi zapalováním 25w a 35w.civky jsou jasný,ale co se tyče nastavení předstihů.mám kartery na 25w zapalko.novou kliku od Ckr tušim s bronz pouzdrem.sehnal sem ulozenku stator 35w.zkoušel jsem nastavit předstih s 25w rotorem a nemůžu to tam zaboha dostat.cívky mám upravené že se statorem de točit v celku dost velkem rozsahu.nemá ten rotor 35w jinak zářez na količek?nebo ta klika blbě ten kolíček.díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Já mám to samy akorát mi přijde že ten pertinax je nový.to zapalování je 100% nový.
 
 
Datum: 08. dubna 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
jina vačka? Obroušený pertinax kladívka? Já měl to druhý a pak jsem ty packy musel otočit, abych vůbec nastavil předstih :-)
 
 
Datum: 08. dubna 2015 8:21
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Tomu rozumim,akorát mi to nepomáhá v tom předstihu.:-) už je nastavenej akorát mám ty packy co drží stator uplně debilně obrácený.no nevypadá to zrovna nejlíp ale funguje to.
 
 
Datum: 07. dubna 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
polarita je jedno (jestli sever, nebo jih) ale záleží na sfázování polohy zapalovacího pólu s maximální amplitudou indukované energie. Proto jsou dva druhy (značí se na rotoru začátečním čílslem 05, nebo 20), když existují dvě pozice zapalovacího pólu. Kdo rozumí je mu jasné, kdo si myslí že píšu marťansky, tak ať to vzdá, zbytečně unavuje svou mysl :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2015 12:03
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel17991    
zkus jinou vačku a smiř se s tim že předstih budeš doladovat odtrhem. nemám předepsanej odtrh ani na jednom zapalování a běhá to normálně.
 
 
Datum: 07. dubna 2015 6:54
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_bronz_nahore_cep14_1.html,tohle je ta klika.nemá s ní někdo zkušenost?
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:36
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Dneska sem tam dal rotor 30w a stejný problém.takže ty kliky jsou nějaký divný.teď si nevybavim značku.nevim jestli to neni třeba jenom muj kus.pertinax mam dobrej když jsem psal že mam uloženku a na 20 w rotor jsem to jenom zkoušel,tak mě ušetři těch poznámek klikař.potřebuju poradit.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:25
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
esli vono to s tim třeba nemá souvislost..... stejně jako ušoupanej pertinax... dokud nebudou díly k sobě pasovat a nebudou v pořádku, klidně se vsadim že to nebude dlouhodobě pracovat uspokojivě.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 22:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
klikar: achjo... nikdo přece netvrdí, že ty rotory jsou stejný,,, ale poloha kolíčku na klice, poloha drážek rotoru vůči sobě a vačka jsou přece stejný (jinak by ty zápalka nemohly bejt záměnný!)... a jeho akutní problém je ten, že NEMŮŽE nastavit předstih v tom rozsahu, jaký umožňuje pootáčení statoru! a na to typ rotoru nemá vliv... to že to potom špatně nebo vůbec nepojede kvůli kombinaci 30W stator a 20W rotor je věc jiná
 
 
Datum: 06. dubna 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano vačky jsou stejný. fígl je v tom že rotor pro 30 W je jinej než pro 20W, což víme. ale nevíme proč se vždy najde nějakej chytrej kterej to sice ví, nicméně to tvrdošíjně ignoruje. dej si ke statoru správnej rotor a je po problému. oni ti komunistický inženýři nebyli zase takový debilové jak si myslíte a moc dobře věděli proč to udělali takhle a tím dost prodražili výrobu.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17988    
Vačky by měly bejt stejný ne?to mě napadlo až jako poslední možnost,ale na ni stejně dojde.akorát se mi asi uplně rozhodí odtrh v hú protože pochybuju že se trefim s tou vackou(rotorem)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak vycházej z toho, že rotor na to nemá vliv... takže buď nesprávná vačka, nebo špatně umístěnej kolíček na čepu klikovky... když to bude kolíčkem, tak ho vyndej a pootoč rotor tak jak potřebuješ (nejlíp podle jiný kliky)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 12:38
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
No to je podle mě kravina,ale me zajímá ten rotor,tak se mi tu nehádejte.:-)
 
 
Datum: 06. dubna 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Fk: ty tvrdíš že se indukční cívky u 20W a 30W zapojejí ukostřuje jinak? Co já jsem viděl tak byla vždycky až na vyjímky ukostřená 15 a 1 šla na zapalovací cívku, jak u 20W tak u 30W zapojení. Klidně mě můžeš vysvětlit jakej je vtom rozdíl, protože by mě to fakt zajímalo..
 
 
Datum: 06. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Mám tam vačku na kterou normálně 20w zapalováni jezdilo.tak snad bude origo.nemám prostě rozsah na nastavení když už se to blíží tak mi to utne tipec.a navíc už ani stator neutáhnu.zkusim ten rotor každopádně ale moc tomu nevěřim.když si pohnu vačkou tak se mi rozhodí HÚ ne?
 
 
Datum: 06. dubna 2015 10:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fk: jsi zlý!!!!! pravda se neříká!!!! :-)))
 
 
Datum: 06. dubna 2015 8:29
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
To Kenny: "Nevím teda co chceš jinak zapojovat na indukční cívce? Ta je přeci zapojená pořád stejně". Asi budeš překvapenej, není. \r\nViděl si vůbec někdy ORIGINÁLNÍ zapojení 20W a 30W ??? \r\n Vysvětli /klidně se rozepiš, a můžeš podrobně/ proč je u 20W a 30W odlyšné ukostření indukční cívky (viz schéma zapojení J20 a J23) ! \r\nPokud se nad tím zamyslíš, tak možná pochopíš, na co jsem se tě ptal v předchozím příspěvku (polarita, navinutí) ! \r\n\r\n"protože indukčka není nabitá na maximum". Cože ??? Od kdy se u fekla indučka nabíjí ? Nepleteš si to s bateriovým zapalováním ? \r\n\r\n"polarita magnetů nemá na to žádný vliv, tzn. je jedno jestli jsou severním nebo jižním pólem po obvodu rotoru ". \r\nTo jako po celým obvodu ??? To snad ne. \r\n\r\n
 
 
Datum: 06. dubna 2015 0:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně... rozmístění pólů na statoru musí korespondovat s použitým rotorem, ale z dotazu jsem pochopil, že kladívko neotvírá někde kolem HU, resp. otvírá v momentě, kdy základní rozsah pootáčení statoru nestačí... a na to nemá rotor vliv, resp. nastavit na správný hodnoty to musí jít u obou... pokud se ale použije vačka např. z kejvy, která má úhel rozepnutí kladívka posunutý, tak právě nejde předstih nastavit (resp. dal by se vyndat kolíček na klice a pootočit rotor na čepu dle potřeby)
 
 
Datum: 05. dubna 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím teda co chceš jinak zapojovat na indukční cívce? Ta je přeci zapojená pořád stejně... Jinak jsou zapojený světelný cívky (u 20W je každá světelná cívka zvlášť a u 30w jsou světelné cívky spojené, aby se sečetlo jejich napětí a mohly dát 30w do světel) a zapalovací cívka musí být při 30w a použití 30W rotoru vlevo nahoře. Když zapojíš správně stator, ale necháš 20W rotor, tak při indukci nedosáhneš ve správný moment maximálního indukčního napětí (kvůli jinému rozmístění magnetů a jinak nasazené vačce) a tím pádem je i slabá jiskra, protože indukčka není nabitá na maximum, proto to pak blbe jede. Jinak polarita magnetů nemá na to žádný vliv, tzn. je jedno jestli jsou severním nebo jižním pólem po obvodu rotoru ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
To Konny: "polarita magnetů bude asi stejná ". Tak proč jsou jinak zapojené vývody indukční cívky ? "proto se při změně z 20W na 30W mění rotor a musí se přeskládat cívky". Nejsou cívky (zapalovací póly) jiné, třeba jinak navinuté ?
 
 
Datum: 05. dubna 2015 15:16
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to lk a fk: blbě jsem to napsal, polarita magnetů bude asi stejná (myslím si, že opačná polarita by v tomto nehrála roli, když má celá soustava střídavé napětí), ale myslel jsem to tak, že poloha magnetů je trochu jinak než u 20W rotoru. Co se týká toho jiného umístění zubu pro vačku nebo jiné drážky na kolík na klikovce, tak tomu tak je, proto se při změně z 20W na 30W mění rotor a musí se přeskládat cívky na statoru, jinak by ti to nefungovalo. Vím to z vlastní zkušenosti, protože jsem si pincka přestavěl z 20W na 30W zápalko. Když jsem dal cívky na stator jak mají být u 30W zapalování, ale nechal jsem 20w rotor, tak mi pincek nejel (prskal, vynechával, prostě hrůza). Po nasazení 30W rotoru vše funguje, tak jak má, takže buď se musí dát komplet 30W zápalko i s rotorem nebo nechat 20W rotor, ale na statoru musí zůstat zapalovací cívka na původním místě, tzn. dole... ;-)
 
 
Datum: 05. dubna 2015 14:37
 
 
 
 
Jméno: fk      IP: uživatel13006    
To Konny: Píšeš "jiné postavení magnetů a je i jiný zářez ". První část, jiné postavení znamená, že mají otočenou polaritu ???
 
 
Datum: 05. dubna 2015 9:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rozdílná poloha magnetů rotoru je jasná, ale pochybuju, že má každej rotor jinak umístěnej zub pro vačku vůči drážce kolíčku na čepu klikovky... resp ani nemůže, když jsou obě verze záměnný a stator je u obou verzí +- ve stejné poloze... chyba bude někde jinde... dost možná tam nemáš vačku z pio...
 
 
Datum: 05. dubna 2015 8:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
20W a 30W rotor je každý jiný (mají jiné postavení magnetů a je i jiný zářez teď nevím buď na vačku nebo na kolík na klice). Pokud chceš mít 30W zapalování s 20W rotorem, tak musíš mít zapalovací cívku pořád na stejném místě jako je tomu u 20W zapalování, tzn. dole. U 30W rotoru musí být zapalovací cívka vlevo nahoře ;-)
 
 
Datum: 04. dubna 2015 23:32
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel17984    
Samozřejmě je to 20 a 30 w
 
 
Datum: 04. dubna 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jak se dá z babetty 210 sundrat sklo z rámečku na světlo abych ho nepoškodil? Ono to tak je original přilepený nějakym tvrdym lepidlem. Odepisujte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 9:41
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ale jde............do trouby,postupně ohřívat na 120 a pak rukavice a je venku,3 X se mě to povedlo......
 
 
Datum: 05. dubna 2015 9:41
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak to myslím opravdu nejde.
 
 
Datum: 04. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus dracu, neví někdo jestli se dá někde sehnat žárovka na Pionýra 6V 15/15W ? tyhle nový maj moc silný vlákno a sotva to svítí, dá se někde sehnat taková jako byla dřív? Odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
No s tím nabuzením to nebude až tak košer, už se nějakej měsíc snažím s panem urbánkem domluvit na nabuzení u něj doma ve Velimi a po telefonu mě odbyl, na sms a mail nereguje. Na buzení na burze mu kašlu, viděl jsem jak se mu ten benzinovej agregát dusil, takže bych tipoval tak nejvýše 80% úspěch, proto chci u něj doma. Mám za to že při buzení mu doma žárovky v kuchyni nepohasnou :-). Jo jenže pro jednoho socialismus a pro platící kapitalismus co?
 
 
Datum: 07. dubna 2015 12:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Občas se stane že koupíš paskvil že svítí obje vlákna najednou a proto se zdá že to nesvítí ale beru 15/15w a svítí my v pohodě
 
 
Datum: 03. dubna 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
Muže to bejt klidně blbá žárovka. Stalo se mi,že jsem měl nový žárovky z naší mototechny a svítily slabě. Tak jsem zkusil koupit žárovku jinde a svítila gut (byla to 25W). Avšak se mi stal i opak... některý žárovky jsou prostě šitový,hlavně čína... malá rada,nekupuj nejlevnější ;-) avšak možnost slabého rotoru je naprosto reálná a velmi častá ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 16:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žárovky jsou v pohodě, ale ty máš KO elektriku. Natahej nový dráty a drátem ukostři i tu objímku žárovky a musí to svítit. Pokud by to i tak nesvítilo, tak máš slabý magneto, který se dá ale samozřejmě znovu nabudit ;-)
 
 
Datum: 03. dubna 2015 14:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Obávám se že to nebude sílou vlákna :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2015 11:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16056    
Mas tam poradne udelanou kostru? Jinak nejlepsi je awhnat original borci ve vykupech davaj casto dili na masiny bokem tak vem prodat konzervy,.
 
 
Datum: 03. dubna 2015 10:21
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
zdar draci,mam problém s vapíčkem neustále mi pálí zadní žárovku,zkoušel jsem tam dám i silnější i tu to spálilo,co byste mi poradili,jak byste to vyřešili ? za odpovědi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17971    
Anžto doma už nemám ani jednu 6V žárovku,tak mám taktéž žárovku ze škodovky 12V/40/45W ... zadek jsem odpojil,ale budu napojovat ledku na to slabší vlákno.
 
 
Datum: 01. dubna 2015 10:30
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jen pro inspiraci - Já mám docela "unikátní" zapojení světel. Z VAPE mám 1 žlutý kabel zapojený na přední světlo, ve kterém mám 12V 45/45W a druhý žlutý mám zapojen na 1 velkou 12V LED diodu. Svítí mi to krásně. :-) Proč tam mám 12V žárovku? Protože jich mám v dílně ještě několik desítek, kdežto 6V žádnou.
 
 
Datum: 31. března 2015 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17968    
Ad1) máš správně zapojené zadní světlo? Tzn. dle zapojení mustanga,zadek vyvedenej z vláken přední žárovky? Pokud ne,tak je to tím,žárovka praskne při přepnutí dálková/potkávací. Jinak kup stabilizátor 6V na babetu.
 
 
Datum: 30. března 2015 6:45
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
zdarec mám jawu s motorem 05 a mám tam zapalování vape problem je v tom že nemohu nastavyt předstih píst se nechce držen v HU (vždycky se přehoupne bud tam a nebo zpatky). a k čemu jsou na zapalování ty 2 šrubky ? předstih sem nastavoval pootočením celého zapalování dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
takže ted sa mě podařilo to dát tak jak to má byt magneto je na kolíčku ryska je na rysce přesně v HU (zdělal sem si aj hlavu) a furt to nejede uz nevím co s tím
 
 
Datum: 28. března 2015 10:45
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
přesně takhle sem to udělal svíčka je mokrá jiskru to hází ale nejede to
 
 
Datum: 28. března 2015 10:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
Dva šroubky drží tělo zapalování na spodním duralovém kroužku (na držáku). Od začátku tuším,že máš někde chybu,v HU při nastavení ryska/ryska to stojí a nehne se to (alespoň mě to v HU zůstane stát). A není přece problém si vzít imbusovej klíč a tim si to přidržet,druhou rukou si natočíš stator,přimáčkneš si ho,pustíš rotor a už utahuješ šrouby...
 
 
Datum: 27. března 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: jaja-cz      E-mail:      IP: uživatel17961    
Ahoj , nevíte někdo kdo uděla komplet elektriku na simsona S51 12V , Ostrava, Karivná, Český Těšín okoli . Díky J.T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2015 11:20
 
 
 
 
Jméno: MEKENZI      E-mail:      IP: uživatel17723    
Čau už je to celkem dlouho co jsem ze sousedem řešil použití tyrystoru z babetty 207 na pincka ale nějak sem se k tomu nedostal a teď bych chtěl vědět:-Půjde to vážně použít a nakreslil by mi někdo nějaké schéma na zapojení ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17963    
Z čistě laického pohledu - ano - když to tam dobastlíš tak jak to má bejt (zapal.pól z babety) i se snímačem a asi nějaky magnetem (?) kterej bude na rotoru snímanej,tak už jen logicky dopojíš zapalovací cívku,snímač a kostru do tyristoru(GYT?),eventuelně z tyristoru na indučku jeden kabel a kostru tak jak to má bejt na tý či oný babetě (207?) Schémata najdeš na sesa-moto.cz v sekci minulost... ale asi moc možností zapojení nebude ;-) zbytek jako pio...světla se nemění,kabel na chcípání se na indučce nemění,kdyby se dopojoval do tyristoru,tak asi logicky na živej vodič,takže asi na kontakt ze zapalovacího polu... nejsem odbornik,vim že na babetě je dvojí zapojení a to buď s indučkou a nebo bez,jestli sem to nějak pomíchal nějak dohromady tak soráč...
 
 
Datum: 25. března 2015 21:18
 
 
 
 
Jméno: kovariceek      IP: uživatel17958    
Ahoj ano jde to použít a není to až tak složité
 
 
Datum: 23. března 2015 21:53
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17653    
Zdravim, mam stadiona s11 a potýkam se s problémem zapalování.Mam nová kladívka, zapal. cívku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_civka_stadion.html ,fajfku,kondík,kabeláž..snad všechno.Odtrh a předstih seřízen.Ovšem staďák pořád škube.Znovu jsem nastavil odtrh, předstih,zkontroloval jestli se klínek co zajišťuje magneto neuvolnil ale vše bylo ok.Poté mě napadlo změřit odpor mezi rozepnutými kladívky. Naměřil jsem 1.2 ohmu tak mě napadlo jestli se kladívko nedotýká kostry.Opět vše bylo ok.Zjistil jsem že zap. cívka má tři vývody.Jeden na svíčku,druhej na kladívko a třetí byl ukostřenej.Tak mě napadlo že obvod se uzavírá krz ten třetí vývod.Odpájel jsem ho a připojil ho taky na kladívko.Jenže teď to jiskru nehodí úbec. Přitom když dam do fajfky prst a šlapnu tak to kopne hodně slušně.Zkoušel jsem jinou svíčku přesto že ta původní byla nová a nic se nezměnilo.A teď babo raď :-D ...já už fakt nevim...asi to budu muset předělat na vekou cívku,ale to se mi moc nechce.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 3:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
A dokazes rict kolik je presne predstih ?
 
 
Datum: 23. března 2015 3:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Ta inducka nic moc logicky je ta zalita v plastu lepsi...asi jsi to zkousel ale co svicka pred smrti..jmenovite po ni kdyz to kope ...jinak na todle zapalko patri neodrusena fajfka
 
 
Datum: 23. března 2015 3:57
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17653    
Aha,díky dobře,vrhnu se na to
 
 
Datum: 22. března 2015 13:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
když chceš měřit odpor rozepnutého kladívka, musíš mít odpojenou cívku a můžeš mít odpojený i kondenzátor. ten odpájený vývod zase připájej zpět. zkus hledat i jinde, třeba v zásobování palivem,...
 
 
Datum: 22. března 2015 13:03
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel17953    
Zdravim prosim jak zmerim civky zapalovani jawa 21 a jake hodnoty by meli mit diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel17266    
Jestli myslíš pól a ne indukční cívku... Začni tím že změříš zda nemají průraz na kostru... odletuješ přikostřený drát a změříš odpor mezi kostrou pólu a jedním z drátů vinutí. Pokud odpor není "nekonečný" je cívka kaput. Pokud je OK, tak přiletuj zpět :-)
 
 
Datum: 23. března 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
zdarec mám nově koupené vape problém je v tom že kdyš dám horní uvrat tak je magneto v takové poloze že nejde dát rysku na rysku magneto je na klice zajištěno kolíčkem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Toto jsem vyřešil novými držáky statoru které jsem přizpůsobil aby se rysky kryly v HU
 
 
Datum: 18. března 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando: já jsem už viděl nejeden rotor Vape, kterej byl bez zápichu na kolíček, musí se to zalapovat, chytneš stator do střední štelovací polohy, klika HU a nasadíš to přibližne ryska na rysku a dotáhneš, potom už jen najdeš přesnou HU a nastavíš si přesně předstih ať už podle rysek nebo stroboskopem :-)
 
 
Datum: 18. března 2015 18:33
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
ok tak o výkendu skusím dat kolíček pryč nastavit to tak aby to šlo dat ryska na rysku a uvidím
 
 
Datum: 18. března 2015 18:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Na verze Vape se optám Sesy,abych měl jasno já,dle mě jsou stejný. Vím jen o "vadné serii" s otočenym rotorem o 180&#186; kde se šteluje předstih v DU a nebo překreslením rysky na správnou stranu.
 
 
Datum: 18. března 2015 14:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Tohle se stava u VAPE na velkych motorkach, ze s kolikem treba u 350 vychazi predstih kolem 5mm. Resi se to vyndanim koliku a nastavenim potrebneho predstihu. Sam to tak mam uz kolem 15k km. Kolik je tam opravdu jen pro ustanoveni polohy, rotor musi drzet na klice.
 
 
Datum: 18. března 2015 13:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Za me muze ...ale nic to nemeni na to ze pokut kolicek vyndas a das rysky proti sobe melo by to fungovat...
 
 
Datum: 17. března 2015 22:58
 
 
 
 
Jméno: VTP-UH-PRO      IP: uživatel15847    
mám jawu 05 né 20 muže to bít tím ?
 
 
Datum: 17. března 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Ju ale cim je teda dany ze 550 555 a 05 na predstih. 3Mm a 20 1,6mm..ze i v nejblizsim motokrame maj za sklem zavodni vape bez svetel,vape parez,vape 20.... a to by mohl byt ten detail taky... Jinak vape stejny bude ,.takze pokut to tam da bez koliku bude vymalovano
 
 
Datum: 17. března 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Pepo já ale nepíšu že by mi něco nesedělo,mě to sedí - vše top,,,,jen konstatuju jak to je. Vape pro pařeza by mělo bejt stejný,kužely klik maj zářez stejně jako pio,zářez vačky na magnetu je pootočenej.
 
 
Datum: 17. března 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste se kolegy optam necpes vape pro pareza na 20 ? Ci naopak?
 
 
Datum: 17. března 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Si nerozumime to ze ti to zere koliky dela ojety kuzel....a to ze kolegovi nesedi predstih muze byt vyrobni vada
 
 
Datum: 17. března 2015 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
No neseděj a že by to někdo lapoval? To tak ... takže kolik musí bejt ...
 
 
Datum: 17. března 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Kolik se poskodi proto ze prenasi kroutak..jelikos je poskozen kuzel ...stejne tak napr u 150 zetky a predvalek...jde to opravit zalapovanim..a to tak aby se obrobila aspon 70 procent plochy na ktere rotor doseda...ty koliki paj nemusi byt kaleny...
 
 
Datum: 17. března 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Sorry,když jsem se nad tim zamyslel,tak to reálný opravdu je,to máš pravdu,kde si to nastavíš tam to bude,ale s tim kolíčkem opatrně,neni tam pro srandu králikum,to ne ... to by se potom nestávalo,že se měkký kolíky střihnou !! kolík by tam měl pro dlouhodobé používání být,to mi nevymluví nikdo.
 
 
Datum: 17. března 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17945    
Cože?????????? Pepo tohle ti hodně ustřelilo,že jo ?!!!! Takovej blaf.... Vape mám a proto nechápu tvůj problém,protože když nasadíš rotor do kolíčku a stator usadíš tak nějak na střed vodících drážek tak je hotovo a je +/- ryska na rysce,obráceně to snad dát nejde,to pak nesedí montážní otvory... řešíme pio?
 
 
Datum: 17. března 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Za me kolik zahod..z vyroby neco nesedi..a mk ti do zapalka prenasi kuzel..kolik tam je pro lepsi montaz...tak ho zahot odmasti cep nastav to na rysku na statoru a radne dotahni ...musi to chodit kolik definuje polohu origo rotoru na jiny sedet nemusi
 
 
Datum: 17. března 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: MACHYNE      IP: uživatel15847    
zdarec nevadí zapalování vape když se startuje v mrazu a je celopročně venku ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Toz to zapalko to da jen mam obavy o zbytek motoru...prec jenom kruhy a vlozla valce z litiny nejsou moc korozy odolny a krzyz ti skrz rez uvazne krouzek v drazce a ulomi se je za mesic snehovich radovanek hotovo o vode v karbecu nemluve...
 
 
Datum: 17. března 2015 21:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že v tom nebude zásadní problém. Kolega má namontováno Vape a zatím v mrazu na první nakopnutí vše v pohodě funguje.
 
 
Datum: 16. března 2015 19:31
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Čau draci, jelikož jsem méněelektraznalý hledám radu právě tady. Jak zapojit zapalko na motoru z Jawy 250 (typ 592), taky aby házelo pouze jiskru? Bude k tomu potřeba baterka,relé atd. nebo to lze zapojit bez toho. PS: motor je v motokáře, proto mi jde pouze o jiskru. Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17768    
Díky
 
 
Datum: 15. března 2015 17:25
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17941    
zdar, bez baterie: motor se musí při startu roztočit do vyšších otáček, aby dynamo začalo vyrábět elektřinu, při poklesu otáček motor chcípne. s baterií: úplně celé zapojení elektroinstalace, jen bez osvětlení a klaksonu. vycházej z toho, že zapalování u těchto motorů se jmenuje dynamobateriové. ještě jedna možnost: budeš jezdit jen na baterii bez funkčního dynama a baterii pak nabiješ (baterie o kapacitě 11 Ah by měla stačit na několik hodin chodu motoru) anebo nainstalovat zapalování magnetové, třeba z fichtla.
 
 
Datum: 15. března 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: Ferenc      IP: uživatel12545    
Čaute draci. Prosím Vás o radu ohledně repasování dynam na stránce (www.dynama.netstranky.cz) p.Beran obec Holenice . Jen se chci zeptat jestli se to vyplatí a jestli s tím má někdo zkušenosti neboť jsem nikde neviděl cenu ale myslím si, že ceny budou individualní podle poškození poslaných součástí. Díky všem předem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2015 19:58
 
<  9  10  11  12  13  14  15  16  17  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 7:48:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu