Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kevi1356
IP: uživatel18378
 Čau lidi nevíte jak přidělam světelnou cífku? teda jako na světla vym jak jí přepnout a upevnit ale nevim jak jí napojit jak de proud z dinama tak jak to připnu k tomu dinamu pak se to připojí normal na světla žejo ? a myslim že bude stačit na ty světla 1 prosim o odpovědi díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2015 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel18399
 Napsal jsem ti jak pro blbýho co kam zapojíš,poslal jsem ti odkaz jak na příručku,schéma ,dokonce jsem ti i doplnil informaci,že cívka se připojí tak,že se na její výstup zapojí kabel (ten má na konci konektor faston,na cívce je placka,to se musí strčit do sebe). Kam se kabel zapojí jsem ti popsal taky. Co na tom teda nechápeš? Přečet sis vůbec tu příručku a schémata? Podival ses na to zapojení v motorce vůbec? Co si dělal,jak si co zapojil? Přestaň zakládat furt dokola nový přízpěvky se stejnym dotazem,více už napsat ani nejde.
Datum: 12. listopadu 2015 14:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kolikrát to sem ještě nacpeš?? Už ti bylo odpovězeno x-krát, tak nebuď línej a snaž se!
Datum: 11. listopadu 2015 19:01
 Ahoj draci chci se poradit kolik cívek stačí na jezdění + světla myslim 2 stačí co myslíte nevýte jak je připojit nemohu najít návod jak je připojit dik všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:50
Jméno: Vasek Bosekk
IP: uživatel18378
 Ok dik všem jen sem slyšel že se má nastavit vzdálenost mezi cífkami coto je?
Datum: 13. listopadu 2015 17:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 NevÝme!
Datum: 12. listopadu 2015 0:57
Jméno: standa
IP: uživatel18395
 Vezmeš kabel s fastonem a zastrčíš ho do placky na cívce. To je celý. Faston je ten konektror. Resp samice,cívka má samce....
Datum: 09. listopadu 2015 22:20
 ok už to mamm jinak vyřešený ale ok díky fakt díky jen jastli nevíš jak zapojit světelnou cífku? vym ze sem asi votravnej ale na internetu neni nikde návod sry a ještě stačí 1?
Datum: 09. listopadu 2015 16:45
Jméno: standa
IP: uživatel18387
 Ty si neskutečnej. Poslal jsem ti už odkaz na vše. Jestli neumíš číst tak mi to mrzí. Světelnou cívku přidělej a vytahni z ní kabel a ten připoj na potkávací vlákno. Bude to natvrdo svítit furt,protože zapojit přepínač na masce a na řidítkách bude zjevně nad tvý síly.... jinak zapojení přepínačů máš ve schematu . Ty čísla jsou všude zespoda vyražený ... jen spojuješ stejný čísla kabelem ... nic víc ... 55 je přívod z cívky,to se spíná na svorce 56 a z tý jde kabel do přepínače v řidítkách s vývody 56a - 56b na světla ... zadní světlo natahneš z malý cívky,kterou asi nemáš (v přepínači na masce svorka 58 - aby to nesvítilo tak se zkratuje) ... zadní světlo neřeš,klakson neřeš...
Datum: 08. listopadu 2015 21:09
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zdravím vás, má jít spínačka z panelky pototočit ( zapnout světla ) i s vyndaným klíčkem? Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2015 6:25
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 U panelky s FAB spínačkou se vyjmutím klíčku zablokuje přepínač. Takže nejen že nejde rozsvítit, ale i případně zhasnout...
Datum: 05. listopadu 2015 6:25
 Ahoj jak se u babetty 210 proměřuji cívky? Nesvítí mi světla.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2015 17:37
Jméno: jano
IP: uživatel18368
 meria sa odpor ktory mam byt v predpisanom rozmedzi, udaje najdes v dielenskej prirucke lahko stiahnutelne
Datum: 24. října 2015 17:37
Jméno: Miuda 555
IP: uživatel15391
 Čau,mam jawu 555 s vape.Která svíčka je nejlepší pro toto zapalko?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
Jméno: standa
IP: uživatel18324
 Brisk N15C ,odtrh nech na svíčce původní 0,7-0,8mm,u vape není potřeba sklepávat.
Datum: 21. září 2015 7:26
Jméno: Jawa
IP: uživatel18307
 Zdar u zapalovani u jawa pionyr mi upad jeden dratek je zelenej kam napajet nebo namontovat dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pozdě
Datum: 21. září 2015 7:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a jaký zápalko to je má vědět kdo? Jde o alt typu pařez nebo novější zapalování z J 20/21/23? 20-ti nebo 30-ti Wattová verze? Origo elektroinstalace? Teoreticky by to měl bejt zdroj pro hlavní světlo a klakson, tzn. velká cívka s hrubým drátem 20-ti Wattové verze novějšího zapalování nebo jedinej zdroj u 30-ti Wattové verze Ale snad neni problém poznat odkud ten drát upadl ne? Tolik možností zas není.
Datum: 21. září 2015 7:25
Jméno: standa
IP: uživatel18324
 To je hrozně jednoduchý. Přidělej ho přesně tam kde chybí. Podle zelený bych tipoval že ti upad ze světelný cívky.
Datum: 21. září 2015 7:21
 Čau mam simsona s51 enduro a potřebuji vědět který drát mam spojit aby svíčka házela jiskru prostě aby to jelo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2015 19:37
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
Posl.aktualizace: 21. září 2015 14:24
Jméno: Hiperik
IP: uživatel16886
 jo diky
Datum: 21. září 2015 14:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel15504
 6V nekupuj, kup radsi tu 12V verzi, vetsi vykon, lepsi vyber zarovek, co maji na kazde benzince. Baterka pro chod motoru porreba nebude ani u jedne verze.
Datum: 20. září 2015 22:45
Jméno: Milan
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, mám na Vás dotaz. Mám problém s mojí Jawou 250/353 s ampérmetrem na nádrži. Jak už tomu bývá tak mně nedobíjí. Když jsem změřil kolik šťávy jde do baterky, tak to byly maximálně 6,3V při plném plynu. Mám baterku zapojenou opačně. To znamená mínus na kostře. Myslím si, že nemám přepólované zapalovaní. Nevím jestli ho předchozí majitel přepóloval. Vadí to kdybych ho přepóloval podruhé? Popřípadě stane se něco pokud baterku zapojím opět na plus? Může se něco spálit, zkratovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2015 14:30
Jméno: standa
IP: uživatel18313
 Zdar. Než bych se začal do čehokoliv vrtat tak bych zkontroloval,zda jsou osazeny správné žárovky a pokud to takle málo "dobijí" bez světel,tak bych hledal nějaký zkrat ... zrovna ty spínačky s ampérmetrem jsou proslulý svoji poruchovostí,respektive ztrácí se v nich proud... jestli jsou to nějaký přechodový odpory a nebo slabý zkraty nevim ... mam jich doma 5 a funguje jedna a stejně za 2 dny vycucne baterku,takže vyndavam po jízdě pojistku. Další problém mi dělal brzdovej spínač,když se nevrátil do krajní polohy tak brzdový světlo sice nesvítilo,ale ručička zůstala lehce v mínusu ... a pak zbývá propípat kabely jak proti kostře tak jeden proti druhýmu aby se dal vyloučit zkrat ve vodiči. Pak už jen dynamo či rele ... jinak mam péráka,ukostřenej mam mínus,zapalování je tam origo to starý děsný. Předtim jsem měl zapalování ze starý 477 a to jsem měl taky baterku ukostřenou mínusem. Popsal jsem to,co jsem řešil já,taky mi to samozřejmně zlobilo,někdy to dobijelo,někdy ne,pak shořelo rele i část vinutí statoru a zapalování z 477 s elegantnim dvoupolovym rele na statoru se odporoučelo ... zkraty byly v pár drátech,brzdovej spínač,spínačka... celý to bylo nějaký divný,v 60 letech to tam nabastlil nějakej místní odbornik ... tak sem to pak všechno vyřešil,opravil jsem původní zapalování,který z toho vymontovali už někdy v padesátejch letech,protože se prej furt sralo ... mě chodí bez problému už 6 let ... tak asi tak ...
Datum: 14. září 2015 14:30
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ahoj, dynamo lze přepólovat nekonečněkrát. Přepoj baterii, několikrát krátce stiskni kotvu relátka a je to hotové. Ale je dost pravděpodobné. že problém bude spíš v dynamu a relátku než v napólování dynama.
Datum: 14. září 2015 12:01
 čau draci, kdysi jseviděl někde na netu návod jak změřit funkčnost indukční civky ale ted to nemužu najít, můžete mi prosim někdo poslat odkaz? Odepište díky Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2015 18:44
 http://karlos-jawa638.rajce.idnes.cz/vsechno_mozny/#DSC00562.jpg
Datum: 09. září 2015 18:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zkouška indukční cívky je popsaná v jawabibli od Dočkala, ovšem pracuje se tam s 220V, resp. 230V, proto jsem se do toho radši nikdy nepouštěl, neni to muj obor...
Datum: 08. září 2015 17:15
Jméno: Marian
IP: uživatel18302
 Čau draci mám takovej problém a nemůžu ho rozlouskmonou lital jsem včera na fichtlovi a postupně přestával mít do otáček tak jsem koukl na zapalování a mezi kladívky to jiskří jako svářečka říkal jsem si to bude kondenzátor vyměnil jsem. ho ale problém stále trvá fichtl jede ale nejde do otáček a kladívka svařují svíčka hází jiskru bez problému ficht v pohodě chytne ale nejde moc do otáček prostě se začne dusit i když kladívka opiluju stejně nejede ano chvily dobře než se vytvoří njaka odpálená vrstva vůbec nevím čím by to mohlo být za řady děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2016 3:18
 Je to kondikem
Datum: 23. května 2016 3:18
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Toto dělá indukční cívka. Vyměň ju a zkus.
Datum: 06. září 2015 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel18303
 Je to j05 ? Že? Tohle dělaly starý kulatý zapalování. Rada na to neni. Částečně to šlo odstranit přebroušením vačky aby v jednom bodě hodně otevřela a po zbytek otáčky byla úplně sevřená,ale to bylo takový jen "aby se s tim dslo jezdit" ... pravděpodobně stator v háji,vinutí jsou do sebe prošlehlý.
Datum: 06. září 2015 7:45
Jméno: jawaka
IP: uživatel15847
 zdarec mám čz 250 455 jak zapojit bateriji slišel jsem že se u tohoto stroja dává + na kostru
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2015 5:40
Jméno: huhly
IP: uživatel18301
 Ahoj, ve své podstatě je to jedno, záleží na polaritě dynama. Zapoj baterii plusem na kostru a několikrát krátce stiskni kotvu relátka a dynamo se napóluje souhlasně s baterií. Jde to udělat i obráceně, výjimku tvoří pouze ty relátka jež mají regulační kontakty z wolframu; u nich musí být plus na kostře.
Datum: 05. září 2015 5:40
Jméno: Hanz
IP: uživatel18294
 Má tu někdo zkušenost s rozebýráním zapalování typu Jawa 555 co bývalo i na o5 rok 62-63? Potřeboval bych si tam dát nový vinutí odvrtal jsem po bokách takový dva nýtky ale magnetický obvod stejně pořád nemohu vyndat, nebo je to nerozebiratelný ale stejně to musí jít vyndat jinak bych to nebyl schopný sešít. Protože bych potřeboval jedno převinout to co svítilo nádherně odešlo sehnal jsem jiné a to svítí jak světluška že se s tím blbě jezdí když je tma.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2015 14:26
Jméno: míra
IP: uživatel16502
 volačo kýbačo?
Datum: 04. září 2015 14:26
 bohužel jsem ho nikdy nerozebíral, přeju ti hodně štěstí. Netuším zda to vůbec jde.
Datum: 02. září 2015 18:21
Jméno: Ruda
IP: uživatel17710
 Zdravím. Mám J250/559 a chtěl bych se zeptat, jak je možné že úplně nová baterka (YUASA), která je na motorce co má najeto 1500 km, úplně vyschne, místo 6V tam je 2,5V a zůstala tam jenom kyselina. Docela často se mi stávalo, že motorka po chcipnutí nechtěla naskočit a pálila pojistky. Není možné, že je na motorce nějaký zkrat, do kterého jde více proudu a tím pádem se baterka vybíjí? Nebo je to něčím jiným? Diky za tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2015 22:14
 Osobně bych to tipoval na podělanou regulaci dobíjení, která nereguluje a láduje tu baterku co může - ta se "vyvaří" a zůstane jen ta kyselina. Ty pojistky by tomu nasvědčovaly, pokud i ta regulace je přes ně.
Datum: 01. září 2015 22:14
Jméno: petr
IP: uživatel17309
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 16:49
Jméno: Honza
IP: uživatel18286
 Normální bzučák pokud nejezdíš bez výfuku tak by si ho měl slyšet
Datum: 30. srpna 2015 16:49
 čau lidi potřebuju poradit nejde mi na mustangovi klakson a světla a žarovka je v pořadku a draty nikde přetrhane nejsou mužete mi poradit co s tim děkuji za odpovd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2015 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel18289
 Zaprvé bych zkontroloval,zda vůbec po kabelu jde šťáva ke klaksonu ... nejjednodušší je škrtnout živym kabelem o kostru(proud tam jde furt,okruh uzavírá kostra),pokud tam jde šťáva tak bude jiskřit (spíše v poloze bez světel),pak jde zkusit přes žárovku a tak ... pokud tam jde,tak je vada na vodiči kterej jde do řidítek na ukostřovací tlačítko a nebo KO klakson ... to zjistíš taky zkouškou žárovkou a nebo to lze propípat ...ale většinou je vada na tom drátu co jde do řidítek do přepínače a tam to je třeba blbě zapojený,při zmáčknutí to nedolejhá na sebe a nebo to naopak někomu troubilo furt,tak to vystříh někde u přepínače v masce ... to je asi nejčastější ...
Datum: 31. srpna 2015 20:50
 Na to není jednoznačná rada. Alespoň žárovkovou zkoušečku a začít u cívek..
Datum: 28. srpna 2015 23:59
Posl.aktualizace: 26. srpna 2015 9:38
Jméno: standa
IP: uživatel18273
 No pokud se vyznáš trochu v zapojení origo spínačky (tzn. co jde dovnitř a co jde ven /poloha klíčku) tak je pro tebe minimum práce tam prásknout tuhle... pokud nevíš která bije,tak tuhle spínačku nelze bezmyšlenkovitě zapojit ... ale nic složitýho to asi nebude,protože jezděj simsony s vyrabovanou spínačkou a maj dva přepínače typu "jede/nejede" a druhej "svítí/nesvítí"...
Datum: 26. srpna 2015 9:38
Jméno: Fly
IP: uživatel18267
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:07
 Nevím jak ostatní výrobci, ale s Philipskama mám neblahé zkušenosti s vytřásáním vlákna, popř. s vadným vývodem z baňky na patici(upaloval se ten drátek vevnitř), celkem asi 10 žárovek. každá tak jeden týden. Nedokážu odhadnout, jestli to byla vada z výroby nebo moje špatná karma. Teď tam mám Osramy, a nejsem si vědom jediného problému(175 a 350). Samozřejmě tam bude znát všechno možné - cena značky, jak moc se s tím pářou, doprava atd...
Datum: 23. srpna 2015 23:07
Jméno: oslik
IP: uživatel18266
 zdar kluci nevite nekdo jak zapojit elektriku na jawe 250 75w zapalko aby to dobijelo? bez spinaci skrinky zapojit ty dva draty co vedou z rele natvrdo na baberku?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2015 13:26
Jméno: Filip
IP: uživatel18258
 Zdar mam 250/559 delali sme elektriku a secko ide ci us svjetla, trubeni no vse ... Len dobijani nejde ... Nove uhliky,stator vycisteni aj rotor , novi je aj regler ( krabickovy) ... Proc to nedobija ? Zarovka ne a ne zhasnout ... Dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 6:16
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 A tak.. v našem kraji si nejprve zkontrolujeme jestli stator nemá od komutátoru zkrat na jádro, pak to smontujem dohroady a obvzvlášť si dáme pozor na to aby čroubek svorky "živého" uhlíku nepootočil tím hranatým očkem aby se nedotkl poblíž stojícího nýtu (některé statory mají poblíž hliníkový nýt), páč potom bys výstup z dynama spolehlivě uzemnil. No a nakonec se vrhnem na tzv. oživování a nabuzení... takže spojíme vývod živého uhlíku se vstupem buzení. A pokud má dynamo na statoru i odpor, tak jeho vývod přikostříme... na spojený bod buzení a výstupu živého uhlíku připojíme vývod žárovky, kterou na druhé straně ukostříme. Žárovku dáváme 12V/55W, tedy obvykle H4 ze zásob s jedním přepáleným vláknem z auta... a teď to přinde... vyšší dívčí... připravíme si drát od živého (opak slova ukostřený) vývodu baterky, ten uchopíme pevně do ruky a nepouštíme.... nastartujem motorku a následně se vývodem onoho drátu co stále držíme v ruce s ním brnkneme (tzn. krátce dotknem) vývodu živého uhlíku. A když je dynamo OK, tak i bez připojeného drátu se rožne (tohle slovo asi znáš) a ono rožnutí by měla udržet ve všech režimech otáček motoru. Pochopitelně s různou intenzitou jasu. Jednak tím totiž zkontrolujem že dynamo je OK a druhak tím víme že dynamo je nabuzeno na správnou polaritu. Pak tu šarádu jen odpojit a místo ní připojit rego. A pokud to pak nenabíjí, také víme že to musí být už jen regem a nebo volšovejma rukama. Jinde být chyba nemůže. Jinak Filipe díky za pěknou bezdiakritickou českoslovenštinu.
Datum: 14. srpna 2015 6:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 základem je správně nabudit dynamo a změřit napětí na uhlíkách... od toho se odpíchneš jestli je zádrhel v samotném dynamu nebo zapojení či regulačním rele....
Datum: 13. srpna 2015 14:20
|



|