 čau.. hele, chtěl bych se zeptat, kde bude asi chyba, když se mi rožíhá kontrolka dobíjení podle plynu? čím víc plynu, tím víc se rožnula žárovka... dělalo mi to jak u toho starýho klasickýho relátka, tak i u toho novýho - toho stříbrnýho, malýho jak tu má sesa... tady sme už řešily že bude něco kolem relátka http://www.fichtlkramek.cz/pokec/elektrika-elektroinstalace/id78963.html - ale podle mě, nemůže bejt něco z dynamem? když to dělá jak u starýho tak u novýho.. elektrika je fakt dobře zapojená..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 9:36
 já tam mám ted to starý, páč z tím novým do dělalo to samí, tak ho nechci zprasit, a až mi začne fakat ta kontrolka tak pak tam dám to nový. já to ještě skusim projet vobvodovkou, jestli to někde netáhne do kostry kde nemá... a ještě to hlavně změřim z tou 51..  tak čau..
Datum: 29. března 2009 9:36
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 ty vole vykonovej kontakt je 51 na dynamu   a to cos tam promeroval dale jsem nepochopil........kazdopadne mas nekde chybu,protoze pokud ti to nekde vylitne na 16V tak to znamena,ze nefunguje rele......a pokud je rele nove,tak to znamena,ze je blbe zapojene....... hele nechci z tebe delat blbce.....ale nechces si radsi znova a poradne natahnout eleltriku??? vzdyt u tebe je to par kabelů.......mas nedke chybu...pokud by bylo mrsklý dynamo,tak tech 16V bys na zarovce nenameril........
Datum: 29. března 2009 0:35
 aha  to je jedno no, tet k problému. tak sem to měřil, a ten výkonovej kontakt (je to doufám ten drát od kladívek) z kostrou na volnoběh má nějaký 3 V, a když přidám, když přidám i trochu víc  , tak to vyleze i přes 18 V. když dám + z baterky a ten víkonovej kontakt, tak se to pohybuje okolo 4,5 V. když to dám na baterku na +, a kostru, tak je to kolem 5,9 V, a když na baterku na - a na kostru, tak je to 0,03 - 0,04.. tak teda neim no.. jo, a když sem měřil kontakty u tý žárovky, tak když sem přidával, tak to bylo třeba 4, 3, 2, 4, 5, a nějak takhle až do 9 V, a pak najednou mi to vylítlo na 16 V a bylo po žárovce, prvně když sem pomalu přidával, tak kontrolka zhasínala, a pak se najednou hodně rožnula, a pak praskla.. tak neim no..
Datum: 28. března 2009 16:22
Jméno: standa
IP: uživatel5628
Datum: 28. března 2009 14:49
 jen tak mimo.. co se může posrat na rotoru?
Datum: 28. března 2009 12:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5628
 no na dynamu urice pres 7 V a na baterce.....no pres 6.5 urcite......ale tam jde spis o to,ze jak to tam nejde,tak na prvni pohled vidis,ze na dynamu je nula,nula prd a baterka je pod 6V.....pokud bude davat dynamo hodne,ale na baterce bude malo,tak je problem nekde mezi......treba blbe zapojeny kabely,spatny uhliky,spatnej rotor atd......
Datum: 28. března 2009 10:42
 ok. dik, vyskoušim.. co by to mělo nějak tak zhruba ukazovat?
Datum: 28. března 2009 8:39
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 no jako vykonovej kontakt dynama proti kostre a baterku proti kostre.......
Datum: 27. března 2009 23:23
 ne, fakt ne, já na to vůbec nešahal, jen sem se koukal jestli tam neni jějakej drát třeba kdyby byl voholenej, a někde by kostřil, ale nikde nic... z tím měřením to myslíš abych změřil jako co z čím?
Datum: 27. března 2009 23:07
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 asi mas blbe zapojenou kontrolku  mela by delat pravej opak.....a nebo ten bošák...... jednoduse......vem si klasickej multimetr a zmer dynamo proti kostre.....at vidis co z nej jde......a pak si to zmer na baterce proti kostre......melo by tam bejt hodne pres 6V
Datum: 27. března 2009 23:02
|



|