 čau... hele tak sme namontovali tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html -> a všechno je dobře zapojený. Jenže! když sem tam dal baterku, a měl VYTÁHLEJ bošák tak mi svítila kontrolka na dobíjení, a jakmile sem ho ZASTRČIL tak se mi rožnul neutrál, a zhasnula ta kontrolka na dobíjení. trochu divný ne? neměla by náhodou svítit až se zastrčí ten bošák? když je vytáhlej, tak sou rozeplý kontakty, a nemůže to svítit. Jak je to s tím nabuzením dynama? Co to jako přesně znamená? Nejde to nějak česky, místo nabuzení?  Jo, jinak sem to nenakop, páč se mi vybila baterka. Ale když sem šláp, tam se mi ta kontrolka na neutrál trochu víc rožnula. Tak vůbec neim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 15:57
 Abych pravdu řekl mám tam taky to relé a taky mě zatim pěkně sere...!!!!!!!! Ale já si ještě zapojení zkontroluju....a hlavně....tohle polovodičový relé bych nezkoušel bez nabitý baterky...protože to je hovadina....! To je elektronika.....
Datum: 27. března 2009 15:57
 hele, pls, někdo kdo to máte, napište mi na icq 462-457-878.
Datum: 27. března 2009 13:55
Jméno: pilalmc
IP: uživatel5620
 toto relé jsem měl na své kývačce a blo bezproblémové akorát taky jsme dlouho koumal jak to zapojit  je důležitá ta kostra bud + nebo - a podle toho mít relé já mě kostru +
Datum: 26. března 2009 21:59
 *bošáku
Datum: 26. března 2009 21:52
 ale fakt mi neleze do palice, jak může svítit kontrolka při vytáhnutim božáku... zejtra to prohlídnu, a zepíšu sem nový poznatky  jinak dík za odpovědi..
Datum: 26. března 2009 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 a skus ten bošák vymenit.....obcas se stava ze uvnitr nedoseda spravne nekterej z kontaktů a pak to zlobí......
Datum: 26. března 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 hele fakt se podivej,jestli mas vsechno spravne zapojeny.....to ze to jezdilo a nedobijelo,neznamena,ze je to dobre zapojeny......jinak o tehle rele se rika,ze o nich nevis vubec.......no a nejde roztalcovat,protoze neni mechanický........tak se pritahne kuntakt v dusledku buzeni dynama,tady ne....tady sou nejaky tranzistory,diody a odpory ......mozna malej procesor......na co roztlacovat??? chytne prece,kdyz bude nabita baterka......
Datum: 26. března 2009 21:47
 jj Stando, vypadá to sice tak, ale doposud to tak jezdilo... Jezdilo to pořád -> ale nedobíjelo. ale až sem předělal relátko, tak to přestalo i jezdit. Měnil sem tam žárovku, ale žádný voholený kontakty tam nebyli, co by se mohly dotýkat kostry..  no neim no... Zejtra to celí kousek po kousku projdu, a snad na to přídu. Jo, jinak když sem se rozhodoval, který relátko koupit, esli tohle nebo to krabicový, tak někdo napsal, že z tímhle to nejde roztlačovat, co je na tom pravdy, proč by to nemělo jít?
Datum: 26. března 2009 21:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5619
 Ja bych rek ze bude problem v zapojeni toho boshaku......
Datum: 26. března 2009 21:05
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:48
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:37
 Nabuzeni dynama je to, ze kdyz jsi naprikalds driv mel baterku ukostrenou + a chces ji mit na -. Tak udelas to ze baterku zapojis tak jak ji chces mjinusem na kostru a potom nekorikrat rucne zmacknes na doraz kotvu puvodniho relatka. Tim jak tam prochazi proud stator se premagnetuje na opacnou polaritu a uz muzes jezdit s - na kostre. A to znamena ze nabudis dynamo na opacnou polaritu.
Datum: 26. března 2009 19:34
 Záleží jestli si koupil správný relé.Pokud jo,tak to udělej podle toho schématu co k tomu je.Pokud to nefunguje tak jak by mělo,tak si buď udělal chybu ty v zapojení,nebo je chyba v tom schématu.Já tohle relé nemam,tudíš s ním nemam ani žádný zkušenosti
Datum: 26. března 2009 19:26
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:20
 Buzení,neznám přesnou definici,ale řeknu ti to polopaticky.Pokud máš baterku ukostřenou záporným pólem,tak musíš koupit relé který je taky ukostřený záporným pólem.Pokud máš baterku ukostřenou kladným pólem,relé musí bejt ukostřený taky záporným pólem
Datum: 26. března 2009 19:10
|



|