Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 zdarec všichni chtěl bych se zeptat na kolik vyjde výroba tyristorového zapalnování?..a je toto zapalovíní vhodné na upraveného fichtla?..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 8:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Itan - napsal jsi to hezky, ale nevšimnul jsem si že by tyristorové zapalování mělo kdy trafíčko na snižování napětí  Takže to krapátek v mých očích snižuje tvůj (ne)fundovaný výklad a odbornost... Mě osobně by například zajímalo technické řešení.. podle toho co píšeš se jedná o standardní síťové trafo, protože jinak by jsi použil slovo ,,měnič,,. Takže pokud tam máš trafo, tak mě vysvětli, jak funguje, když máš sloučené všechny póly do jednoho uzlu. Totiž ty póly nejsou ve fázi a pokud je sloučíš, tak na výstupu je stejnosněrné napětí neurčitého tepavého tvaru a na to připojit trafo v podstatě nelze aniž by neztratilo na většině své účinnosti...
Datum: 16. března 2009 8:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 na motoinzerci je nejakej slusnej bezkontakt (se svetlama) za litr a za dvojku upraveny zapalko z motorovy pily (to je na racing) na fichtla......
Datum: 15. března 2009 12:18
Jméno: Itan
IP: uživatel5507
 (To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... )
Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním
jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
Datum: 15. března 2009 11:39
Jméno: Itan
IP: uživatel5507
 (To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... )
Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním
jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
Datum: 15. března 2009 11:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nemám na to čas, takže neudělám. Na tom webu jsou ale k výrobě kompletní podklady. Najdi někoho kdo tomu hoví v tvém okolí...
Datum: 15. března 2009 7:43
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 tak díky za radu...a tady na fichtl krámku to nikdo nedělá?a ty bys mi to neudělal?
Datum: 15. března 2009 0:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli ti stačí pouze úpravy na zapalování, tak ti v podstatě stačí jen odpájet drát pólu od kostry, usměrnit to diodovým usměrňovačem, stabilizovat napětí a za to připojit to CDI. Stabilizovat proto, že napětí nesmí překročit určitou mez (12V) a to by se mophlo lehce stát. Je to navržené na zapojení se záložním akumulátorem, ale je pravděpodobné (netestoval jsem to) že to bude chodit i bez akumulátoru. Jestli jsi ale s elektronikou nikdy nic neměl společného, tak to nechej udělat někomu kdo s tím má už nějaké zkušenosti. Opravdu to chce určité zkušenosti a ty si z prstu nevycucáš (to nemyslím ve zlém), je pak velmi pravděpodobné že ti to chodit nebude. Už jen samotné letování vyžaduje určitý cvik a ten na jedné desce nezískáš a to nemluvím o možnosti výroby desky tištěných spojů, zkušenosti s nákupem součástek (vyhledání náhrady když v tvém krámě přesně stejnou součástku nemají) a spousty jiných znalostí včetně vybavení měřáky (multimetr a laboratorní zdroj nejméně, osciloskop nejlépe). A to nemluvím o minimální potřebě znalostí o fyzice a elektronice...
Datum: 14. března 2009 22:04
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 a když tam nemám světla ani bzučák mám to tyristorový zapalko nějak upravovat nebo nechat jak to je?
Datum: 14. března 2009 21:31
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 tak já sem se o elektriku nikdy nezajímal upravoval sem jen motor a až ted sem se rozhodnul upravit taky zapalko
Datum: 14. března 2009 21:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy...
Datum: 14. března 2009 21:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Si děláš legraci ne? Ty jsi nikdy v životě neviděl osazený tištěný spoj? Jestli ne, tak rozeber rodičům televizi a tam to uvidíš
Datum: 14. března 2009 21:06
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 A CO TO JE ZA DESTIČKU JAK TO NA NÍ JE VŠECHNO PŘIDĚLANÝ?
Datum: 14. března 2009 19:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Samotné CDI mě v součástkách stálo 120 až 180kč (podle toho kde jsem nakupoval). Myslím ale tohle http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm jsou k tomu ale i jiné vícenáklady, jako akumulátor a regulace nabíjení plus bezkontakt s usměrňovačem.
Datum: 14. března 2009 18:55
 Ahoj já jsem jsi tyristorového zapalnování vyrobil a stálo me to jen 120 Kč objednal jsem jsi jenom kondenzátory doma jsem na šel trafíčko tak jsem ho přemotal aby to fungovalo a je to uplně skvělí chytně na nášlápnutí jak studenej tak teplej a světla svítí i když beží na volnoběch (svítí normálně jako když je v otáčkách )
Vřele Doporučuji .
Datum: 14. března 2009 16:48
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 *zapalování
Datum: 14. března 2009 16:20
|



|