Jméno: Hlikos
IP: uživatel1337
 Zdarec,jaký zapalko je lepší.Z 550 nebo to z 21??Poraďte plss.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 19:59
 Dobry den mnel by som zaujem o nevod na to bezkontaktni zapalovani mnohokrat dik
Datum: 17. března 2009 19:59
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Souhlasím s FK a nesouhlaísm se Steve  . Například já na bezkontakt mám, dokonce si ho umím i postavit... ale aby to nebylo zavádějící steve, nemusí se zrovna kupovat Vape abys měl na fichtlu bezkontakt  A v podstatě se dá postavit za pár korun zas taková High-tech technologie to není...
Datum: 09. března 2009 8:30
 Steve ® : jen misto celyho magneta budes soupat jen s destickou ... NESOUHLASÍM ! TO CO JSI NAPSAL NENÍ PRAVDA !
Kdybys věděl jak se toto zapalko seřizuje tak bys takovou hova*inu nikdy nenapsal !
Datum: 08. března 2009 10:04
 bezkontakt...gdo si ho umi udelat? gdo ma na to znalosti? gdo ma ten cas a chut? nebo gdo ma na to prachy? prece jenom zapalko z 21 koupis na fraka ci za hubicku a ten bezkontakt co tu ma Sesa je trochu jina kategorie...nerikam ze nemusi byt spatny, prece jen rizenej predstih je uz na opravdu vysoky urovni a na bezny jezdeni je to az torchu velkej luxus...ale gdo na to ma at si to koupi...
Datum: 03. března 2009 12:38
Jméno: pepa
IP: uživatel5414
 ja mislim že klasika je pro bezný provos nej takze3 cívky z hledska víkonu a chytavosti je nej bezkontaktove.. je to odskouseno ..i u pionira jinak japouzívalpioniracke zapalko i na 250 a v pohode je levne a bazporuchove snadlepsi nes origo dynamo jen mi nechtela svítit nevim proc ale jela normalne..no nic
Datum: 02. března 2009 22:55
 tak za me bych bral tu z 21 pac mi jich prece jenom proslo vic pod rukama oproti tem starsim zapalkum, to sem mel v ruce snad jen dvakrat...ale tak serizovani je stejny, jen misto celyho magneta budes soupat jen s destickou...
Datum: 02. března 2009 21:28
 No ja bych to bral takhle... treba do krosu kdybys to fak udelal ne naky uriznuty plechy atd. tak bych bral spis to z 550 pac mi prijde jednodussi a v krosu vetsinou svetla nepotrebujes  ale treba ,,na silnici,,  bych bral to vyrobeny po roce 1975 ... to 30W BTW: no nejde opravit jen tak asi ne... leda to ,,previnout,, ale s tim taky bude prace  takze tak
Datum: 02. března 2009 20:31
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 no  ono kdyz to umis,tak to jde lehce u vsech   nikdy sem si nevsim ze by to na 21 slo nejak jinak....
Datum: 02. března 2009 17:57
 no, a řekl bych, že na pařez se stokrát líp šteluje předstih...
Datum: 02. března 2009 17:44
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 este jedna faktická  v tom zapalovani z 21 kdyz odejde civka,tak ji vemes a vyhodis a sezens si jinou...u zapalka z pareza kdyz odejde vinutí(vnitřní cívky) tak ho muzes vyhodit....nejde opravit......
Datum: 02. března 2009 17:41
Jméno: Standa
IP: uživatel2743
 ono je to tak nejak stejný.....no...podle toho,na co to chces...? jinak kdosi tvrdil,ze zapalko(magneto) z pareza by melo mit mensi moment setrvacnosti,ze je mensi,ale to je podle me blud....protoze je dokonce težší....precejenom magneto z fichtla je mezi feritama prolozeny hlinikem...  ale jinak funkčně je to stejný.......parez ma na svetla cca 20W,zapalko prvnich pincků má taky 20W na svetla a zapalko z mustanga ma seriove dve civky a davaj 30W na svetla......ty 30W lip sviteji.....jinak to oznaceni je napsany na zapalovanim....jestli ma 20W nebo 30W....a jinak 20W zapalko ze staryho pincka ma charakteristickou malou civecku na zadni svetlo a 30W zapalko ma chrakteristicky dve velky civky propojeny kabelem z kterejch jde jen jeden vývod na svetla......nevim jestli jsem ti rekl to cos chtel slyset....
Datum: 02. března 2009 17:39
 kazdy ma svy pro a proti  ale parezy mely secky 20W, 21 od roku 1975 se delaly s 30W (to samy mustang 23, ne mustaf 23A-ten mel 20W)...z 21 je konstrukcne mladsi, to je jasny...ale na to by ti nejlip odpovedel Standa, ten se v tom vice vyzna
Datum: 02. března 2009 17:11
|



|