Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
Posl.aktualizace: 22. února 2009 12:41
Jméno: Standa
IP: uživatel5366
 No primo to bych netvrdil......ta Vespa je zuřivá no...nekde na mailu mam od frikulina fotku motoru ze skutra s turbem...mozna ji najdu a nekam pichnu at nekteri vedi woco gou......
Datum: 22. února 2009 12:41
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak on uz rezonancni vyfuk vlastne pracuje na preplnovani valce...
Datum: 22. února 2009 11:35
 http://www.youtube.com/watch?v=O_P1l7kVeNc
Datum: 22. února 2009 11:20
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
 k tomu videu  : ten malej renault by opravdu ten karavan nevytáh  Bohuzel to vim  muj deda ma kemp s pujcovnou karavnu a neco podobynho sem skousel tahat na podzim s naftovou 1.4 a fakt je to katastrofa   ty karavany maj 2 tuny  ani žigulem to neslo a to je ruskej stroj
Datum: 22. února 2009 0:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5363
Datum: 22. února 2009 0:32
 Steve a Pedro naprosto s vámi souhlasim...
Datum: 21. února 2009 23:05
Datum: 21. února 2009 21:52
 rafinku ty si docela harcore máš bod
Datum: 21. února 2009 21:51
 zabava v plnem proudu tak prihodim olej do kotle...tak i gdybys mel jak to napajet tak bych rekl ze rychlost nasavani je mnohem vyssi nez dokaze ten vetrak takze by vlastne nemel vyznam, navic by zmenil pomer vzduch/benal v bohaisti, to rovnou muzes udelat radoby upravu "prime sani"...vyznam by to melo gdyby bylo o dost rychlejsi nez ryhclost v sacim potrubi, dat to nekam do kolena aby rovnou nasaval smes a tim by si "preplnoval" motor...navic odendas airbox, nasaje ti to bordel a prodas vetracek abys mel na vybrus...podle me je to proste blbost...
Datum: 21. února 2009 21:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 narážíte na to, že existují i turba poháněná splodinami a turba která tlakují směs a ne jen splodiny?
Datum: 21. února 2009 21:31
 docela se bavim,stanone vis co to je turbo?
Datum: 21. února 2009 21:20
Datum: 21. února 2009 21:16
 dej tam radši kompresor se scoopem a nitro.at ti nevystřelí simerinky na klice až tam pustíš pár atm.trocha teorie o spalovacích motorech by neuškodila.
Datum: 21. února 2009 21:03
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zkráceně je to prostě turbo...
Datum: 21. února 2009 20:54
 jasny stanone,od vzduchu,rika se tomu turbodmychadlo
Datum: 21. února 2009 20:51
 teda presne jak psal stanon,ani jsem si nevsim tech slov,takze nic nedelej,je to blbost
Datum: 21. února 2009 20:51
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Tak jestli myslíš do krabičky se vzduchovým filtrem (airbox), tak tam by to tak nějak ztrácelo význam, než to dojede do válce tak to jede stejně rychle jako bez větráčku. turba u aut jsou ve výfuku a jsou většinou poháněna čerpadlem od vody (jedna hřídelka je pro vodu a na druhé straně je hřídelka pro větráček pro turbo, no větráček, ona je to prostě turbína, proto taky turbo)
Datum: 21. února 2009 20:50
 myslim,ze je zbytecny takhle ,,upravovat" fichtla  navic musis dat ne stejnosmernej proud,ale stridavej  a kdyz uz budes chtet to udelat,tak dej na 8V a ne 7,2V  kdyz tak max.7,8V
Datum: 21. února 2009 20:49
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 do vejfuku by to nešlo že je tam moc velký teplo
Datum: 21. února 2009 20:45
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 ja myslim do te krabičky ta ma tak 8 cm na 8cm kruh by se viřízl ze dřeva aby to moc neuchazelo
Datum: 21. února 2009 20:41
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 *to *první, a ještě bych chtěl dodat že to usměrnění proudu je ten nejmenší problém ze všech který nastanou
Datum: 21. února 2009 20:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak ten motůrek je na stejnosměrný proud, ro by byl rvní problém usměrnit proud u fichtla, druhý je že kolínko je moc úzký na takovýhle pokusy, nehledě na to, že co jsem zatím viděl tak turbo bylo vždycky ve výfuku aby se lépe odvedly splodiny, a turbo musí spínat při určitých otáčkách, to nemůže bežet furt!
Datum: 21. února 2009 20:32
|



|