slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel4939    
Ahoj draci. To proměnné časování předstihu u bezkontaktu PIO je k něčemu? Logicky bych čekal, že při vyšších otáčkách by se měl předstih spíše trošku zvětšit, protože rychlost hoření je stejná, tak aby to stačilo včas prohořet! Jenže podle toho grafu na výkresu k bezkontakt zapalování PIO tady v shopu se předstih zmenšuje? Snížení na začátku pod 1000 je určitě na místě a mohlo by být klidně větší. To zlepší starty. Ale u vyšších otáček to nechápu. Jakou s tím máte zkušenost? Namontoval někdo a jde mu to více do otáček? Něco do sebe to asi mít musí, když to tak výrobce dělá. Jen mě to nejde do hlavy, protože jak známo tak s menším předstihem se zvýší výkon v nižších otáčkách a z větším předstihem to v nízkých nejede a zvýší se krapet výkon ve vyšších otáčkách a jde to do větších otáček. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2009 22:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel5007    
 
 
Datum: 17. ledna 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: RobertN      IP: uživatel5007    
Díky vám za vysvětlení. :-) Také zmiňovanou diskuzi http://shop.sesa-moto.cz/pokec/predstih/id60331.html jsme pročetl a díval se na http://www.jawa50speed.wz.cz/technika.html. Inu člověk se musí pořád učit. :-) Asi někdy na jaře koupím to (variantu pro Stadion) koupím a dám na Stadiona a budus e těšit, že to bude točit ještě o trošku víc. A kdyby ne o moc, tak to bude stejně přínos ve spolehlivosti a přesnosti seřízení předstihu. :-)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teorie se mi nechce vypisovat....! Odpovim ti jestli to k necemu je. Rozhodne...:-) Protoze se snizujicim predstihem si jakoby zkracujes vyfuk a tim docílíš vyšších otáček....! Ta křivka v krámku je ale taková...neutrální....:-) Protože křivka se ladí až na motor a výfuk...ale třeba motoplat u ČZ krosek má taky jen přímku snižující se a jede to....:-) Takže k něčemu to je..ale má to svý ALE...:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5001    
Uz sme to tu resili na muj podnet....Odbornici zdejší mi presvedcili,ze predstih by se mel pozvolne zvysovat a jakmile dosahne motor rezonancnich otacek(max.kroutici moment) tak predstih by se mel lehce snižovat...odpovida to te krivce...
 
 
Datum: 17. ledna 2009 13:52
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 13:37:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu