Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Cau draci... dneska rano jdu nakopnout CZ...a nic.... koukam kontrolka sviti slabe..  tak se podivam na baterku a zni byla kostka ledu  zmrzla mi.. kdyz ji necham rozmrazit .. bude zase v poho?? dik za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2009 20:46
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ajaj  mete pravdu... na digitalu byla jednotka ktera sand byla DCA nebo jak.. tak ja mylslel ze to jsou apery.. tak jsem to na to dal... a bych nabehlo mi 11.. ale kdyz jsme to tede po vasich protesctech skusil na utobaterii tak mi to ukazalo najekejch 25 neceho... byla to proste shoda nahod.. omlouvam se
Datum: 10. ledna 2009 20:46
 Tak sem to myslel...
Datum: 10. ledna 2009 15:24
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 jestli jsi změřil proud tak to je 11A, nevim co by to mohlo bejt za proud, jestl zkratovej, tak to takovej zázrak nejni. 11Ah je kapacita (jednotky ampér krát hodina), pokud je udávaná výrobcem, tak tzv. dvacetihodinová tj. baterka je schopná dávat proud 0,55A po dobu dvaceti hodin bez poklesu napětí článku pod asi 1,75V (to už si napamatuju). Pochybuju že by jsi změřil kapacitu.
Datum: 10. ledna 2009 15:14
 Pokud jen trochu rozumim elektrice tak sice jo změřil si proud baterie když si připojil obvod. Ale na měření baterii sou měřáky který maj třeba spirálu jako odporovej drát a ta při přpojení na baterii udělá zátěž a změří tvrdost ty baterky....! Takže 11Ah sice asi máš....záleží ale až je začneš odebírat...  I když to asi řikám blbě myslim to dobře....věřte mi....
Datum: 10. ledna 2009 14:54
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 digitalem...
Datum: 10. ledna 2009 14:49
 Taky nevim jak si mohl bez zatěže změřit proud....?
Datum: 10. ledna 2009 14:27
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 5,7V je málo, určitě ji alepoň pořádně nabij. Jak jsi změřil 11Ah?
Datum: 10. ledna 2009 14:17
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 tak jsem ji rozmarazil.... premeril.. hodnoty mi to ukazalo 5,7V a 11Ah coz si myslim ze je dobry... a dal jsme ji tam a chytla hnedka... v pohode..  akorat teda enwim jestli ma byt presne na 6V, jestli 5,7 neni uz malo?
Datum: 10. ledna 2009 13:59
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 v autě pokud je vybitá tak taky zmrzne, tobě zmrzla protože byla vybitá, plně nabitá baterka mrzne až někde při -70st., nabitá na 20% mrzne při -17, nasráč vybitá při -11, možná to rozchodí, spíš bych se bál ze jak to zmrzlo tak se desky pokroutily a zkratovaly. Anebo jsi měl blbě namíchanej alektrolyt, ale asi ne
Datum: 10. ledna 2009 13:50
 zkus jí rozehřát a nabít a uvidíš... moc bych nevsázel na to že to pude. ale za skouškui nic nedás...
Datum: 10. ledna 2009 13:03
 Jen se neboj že jim to v autě něak moc prospívá...!
Datum: 10. ledna 2009 13:01
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 no vis co hlidat.. ja jsem to nevedel.... tak jsem si rikal dkyz se nestane nic autum.. tak proc motorce.. ale tedka uz to vim...  CHYBAMA SE CLOVEK UCI!!
Datum: 10. ledna 2009 13:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš si to hlídat no...........ale taky mě to sere že musim z tříkolky každej den vyndavat baterku.......teda když je čas a jezdim
Datum: 10. ledna 2009 12:53
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ale jak je mozny ze mi zmrzla? v autech je mame v poho... jestli blba smes kyseliny?
Datum: 10. ledna 2009 12:53
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 ty vole... to snad nee
Datum: 10. ledna 2009 12:51
 Mám pocit že když přemrzne elektrolyt je baterka KO...! Proto se taky vyndávaj....! Podle mě ji neoživíš....
Datum: 10. ledna 2009 12:38
|



|